Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:28:04

LOGOUT.hu

Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#245946) ollie


ollie
MODERÁTOR

(rögzített hsz)

Figyelem!

Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!

Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)

További tanácsok

[ Szerkesztve ]

***

Hozzászólások

(#199455) e-newsee válasza Pug (#199442) üzenetére


e-newsee
addikt

A másik végletről általában 3 opciót szoktam olvasni:
1) Tartson tovább kihúzni egy 10-es tankot, sokkal több XP kelljen egy adott szint átlépéséhez
2) Legyen csataszámhoz kötve az egyes tierek feloldása
3) Legyen személyes értékeléshez kötve az egyes tierek feloldása.

Az első két eset azért bukó ötlet, mert egy kvázi lehetetlen célt látnának maguk előtt a kezdő játékosok. Pláne, ha valaki nem olyan tehetséges, és alapvetően kevesebb XP-t kap csatánként. Szerintem a játékosok sokkal nagyobb része unná meg a játékot, és hagyná ott, mint most, mert nem megy semmire a végtelen farmolásnak köszönhetően. (Én így voltam a Riders of Icarus-szal, amikor egy lény megszerzéséhez hetekig kellett farmolni egy alapanyagot, amihez kellett még két másik ugyanilyen ritka alapanyag. Ezekből tudtál csinálni egy-egy következő szintű alapanyagot, ami már a lény tényleges befogásához kellett. Csakhogy ebből a fejlesztett anyagból kellett mondjuk 20-20db. Szóval kb hónapok mentek el csak arra, hogy egy közepes szintű, de ritkább lényt befogj. Nem beszélve arról, ami mondjuk heroic szintű volt. Ahhoz már kellett akár 40-50 olyan cucc is, amit egy mob mondjuk 10% eséllyel dobott csak. Szóval le kellett verned több százat, hogy összegyűjtsd. Lehet, hogy 4 év alatt lett volna egy heroic hősöm heroic páncéllal, és lénnyel a segge alatt, de kinek van arra türelme?)

Ha pedig értékeléshez kötnénk a magasabb tiereket, akkor sokaknak esélye sem lenne mondjuk 6-7-es tiernél feljebb jutni. Ez pedig oda vezetne, hogy az amúgy sem nagy játékosbázis még jobban szétdarabolódna. Csak csekély része jutna el felsőbb tierbe, ami iszonyat módon megnehezítené az MM dolgát, amikor megpróbálna egyensúlyt keresni egy 10-es csatához. Kevesebb játékosból nehezebb, ez nem űrtudomány. Hiába lennének ott jobb játékosok, ha nem bírna összerakni két nagyjából egyforma csapatot még csak a járművek szintjén sem. Ez pedig oda vezetne, hogy jönnének az olyan csaták, amikben egyik oldalon több heavy van, mint a másik oldalon, mert egyszerűen máshogy nem tudja összerakni. Vagy várnánk 4-5 perceket minden csata előtt. Ez akár azt is eredményezhetné, ami most is van, hogy sok jó játékos lemenne alsóbb tierbe hiénázni, mert ott jobban pörögnek a csaták, sok a bot, akit lehet halomra lőni. Ezzel a felsőbb szint még jobban kiürülne (hacsak nem állítanának lefelé is korlátot, hogy bizonyos szintet elérve nem mehetsz vissza, csak ha új ágat kezdesz), az alsóbb szint pedig nagyobb káosszá válna, mint most.
Szóval a kezdők segítése nem rossz dolog. Az, hogy tele van botokkal a játék, az meg sajnos egy velejárója, nem tudsz mit tenni ellene. Nem lehet valakit megtanítani a játékra, ha nem akarja, vagy nem képes rá. És el sem tilthatod tőle. Szóval el kell fogadni, hogy a játékosállomány átlagosan egy alacsonyabb szintre került. De legalább még van valamennyi, amiből lehet válogatni, még ha a minősége olyan is, amilyen. A tényleges botokkal sem járnánk jobban szerintem.
Lennének lehetőségek javítani a játékélményt, de az, hogy valaki milyen gyorsan halad, az szerintem kevesebbet számít, mint amennyinek látszik. Néztem (és vettem is részt) Ranked csatákban, még az event vége felé is elég gyakori a 15:2-3-as eredmény, pedig akkorra már tényleg nagyjából ugyanolyan játékosok maradnak, és a tankok variációja is jelentősen leszűkül arra a 8-10 típusra, amivel érdemes menni.
Nincs minden rendben a játékkal, nagyon nincs. De az MM szerintem sokkal jobb, mint két éve volt, az újabb eventek érdekesek, és egész jók lettek. Amin szerintem sürgősen változtatni kellene, az pont az, amit megint lefújtak, a lőszer/HP balansz. Ha azt jól kiegyensúlyoznák, akkor sokat dobna a játszhatóságon játékosállománytól függetlenül.

[ Szerkesztve ]

"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.