Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:28:04

LOGOUT.hu

Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#245946) ollie


ollie
MODERÁTOR

(rögzített hsz)

Figyelem!

Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!

Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)

További tanácsok

[ Szerkesztve ]

***

Hozzászólások

(#199451) Thrawn válasza Pug (#199448) üzenetére


Thrawn
félisten

Régen az Internet is jobb hely volt, de ugye oda is bekötötték ahova nem kellett volna. Tudsz tenni ellene valamit? Nem. Lehet itt írni bármit (véleménye persze mindenkinek lehet) de amíg a WG írja a játékot addig úgysem tehetsz semmit. Tetszik nem tetszik ez van.

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#199452) Pug válasza Thrawn (#199451) üzenetére


Pug
veterán

Én ezt a hozzáállást tartom a leginkább károsnak, de mindenki maga dönti el, hogy mit lát sziszifuszinak és mit nem. ;)

Én úgy érzem, hogy tudok tenni, az egyetlen dolgot, amivel a kapitalizmusban igazán tudsz "szavazni" és az a pénztárcám általi szavazás.

[ Szerkesztve ]

(#199453) Thrawn válasza Pug (#199452) üzenetére


Thrawn
félisten

Milyen hozzáállásra gondolsz? Nem én verem magam földhöz tehetetlenségemben mert elrontják a játékomat.

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#199454) Macka válasza Pug (#199448) üzenetére


Macka
veterán

+1

Magamból kiindulva: pár éve nem szerettem T10-ben játszani, mert nem tudtam. Hiába volt több 10-es tankom, nem ment vele, akkor sem, ha nyert a csapat, akkor sem ha vesztett. Valahogy nem érzetem egyetlen 10-es tankot sem, így visszaléptem T7-T9 tankokra.
Az utóbbi időben fejlődtem is, jobban megismertem a tankokat, pályákat, szükséges játékstílust, így sokkal jobban megy magamhoz képest T10-ben, DE a csaták túlnyomó többségében ezzel a közepes játékbeli tudásommal is rendszerint a csapat élén végzek mind dmg, mind tp szerint. Nem azért, mert olyan rohadt jó volnék (valljuk be egy 430U-val nem nagy kunszt 3-4 ezres dmg-t csinálni), hanem mert a többiek játszanak ész nélkül.

(#199455) e-newsee válasza Pug (#199442) üzenetére


e-newsee
addikt

A másik végletről általában 3 opciót szoktam olvasni:
1) Tartson tovább kihúzni egy 10-es tankot, sokkal több XP kelljen egy adott szint átlépéséhez
2) Legyen csataszámhoz kötve az egyes tierek feloldása
3) Legyen személyes értékeléshez kötve az egyes tierek feloldása.

Az első két eset azért bukó ötlet, mert egy kvázi lehetetlen célt látnának maguk előtt a kezdő játékosok. Pláne, ha valaki nem olyan tehetséges, és alapvetően kevesebb XP-t kap csatánként. Szerintem a játékosok sokkal nagyobb része unná meg a játékot, és hagyná ott, mint most, mert nem megy semmire a végtelen farmolásnak köszönhetően. (Én így voltam a Riders of Icarus-szal, amikor egy lény megszerzéséhez hetekig kellett farmolni egy alapanyagot, amihez kellett még két másik ugyanilyen ritka alapanyag. Ezekből tudtál csinálni egy-egy következő szintű alapanyagot, ami már a lény tényleges befogásához kellett. Csakhogy ebből a fejlesztett anyagból kellett mondjuk 20-20db. Szóval kb hónapok mentek el csak arra, hogy egy közepes szintű, de ritkább lényt befogj. Nem beszélve arról, ami mondjuk heroic szintű volt. Ahhoz már kellett akár 40-50 olyan cucc is, amit egy mob mondjuk 10% eséllyel dobott csak. Szóval le kellett verned több százat, hogy összegyűjtsd. Lehet, hogy 4 év alatt lett volna egy heroic hősöm heroic páncéllal, és lénnyel a segge alatt, de kinek van arra türelme?)

Ha pedig értékeléshez kötnénk a magasabb tiereket, akkor sokaknak esélye sem lenne mondjuk 6-7-es tiernél feljebb jutni. Ez pedig oda vezetne, hogy az amúgy sem nagy játékosbázis még jobban szétdarabolódna. Csak csekély része jutna el felsőbb tierbe, ami iszonyat módon megnehezítené az MM dolgát, amikor megpróbálna egyensúlyt keresni egy 10-es csatához. Kevesebb játékosból nehezebb, ez nem űrtudomány. Hiába lennének ott jobb játékosok, ha nem bírna összerakni két nagyjából egyforma csapatot még csak a járművek szintjén sem. Ez pedig oda vezetne, hogy jönnének az olyan csaták, amikben egyik oldalon több heavy van, mint a másik oldalon, mert egyszerűen máshogy nem tudja összerakni. Vagy várnánk 4-5 perceket minden csata előtt. Ez akár azt is eredményezhetné, ami most is van, hogy sok jó játékos lemenne alsóbb tierbe hiénázni, mert ott jobban pörögnek a csaták, sok a bot, akit lehet halomra lőni. Ezzel a felsőbb szint még jobban kiürülne (hacsak nem állítanának lefelé is korlátot, hogy bizonyos szintet elérve nem mehetsz vissza, csak ha új ágat kezdesz), az alsóbb szint pedig nagyobb káosszá válna, mint most.
Szóval a kezdők segítése nem rossz dolog. Az, hogy tele van botokkal a játék, az meg sajnos egy velejárója, nem tudsz mit tenni ellene. Nem lehet valakit megtanítani a játékra, ha nem akarja, vagy nem képes rá. És el sem tilthatod tőle. Szóval el kell fogadni, hogy a játékosállomány átlagosan egy alacsonyabb szintre került. De legalább még van valamennyi, amiből lehet válogatni, még ha a minősége olyan is, amilyen. A tényleges botokkal sem járnánk jobban szerintem.
Lennének lehetőségek javítani a játékélményt, de az, hogy valaki milyen gyorsan halad, az szerintem kevesebbet számít, mint amennyinek látszik. Néztem (és vettem is részt) Ranked csatákban, még az event vége felé is elég gyakori a 15:2-3-as eredmény, pedig akkorra már tényleg nagyjából ugyanolyan játékosok maradnak, és a tankok variációja is jelentősen leszűkül arra a 8-10 típusra, amivel érdemes menni.
Nincs minden rendben a játékkal, nagyon nincs. De az MM szerintem sokkal jobb, mint két éve volt, az újabb eventek érdekesek, és egész jók lettek. Amin szerintem sürgősen változtatni kellene, az pont az, amit megint lefújtak, a lőszer/HP balansz. Ha azt jól kiegyensúlyoznák, akkor sokat dobna a játszhatóságon játékosállománytól függetlenül.

[ Szerkesztve ]

"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

(#199456) Pug válasza Thrawn (#199453) üzenetére


Pug
veterán

Én senkit nem láttam, hogy földhöz verné magát, egyszerűen emberek leírják a véleményüket egy online fórumon, tudod, többek közt erre valók a különböző kommunikációs színterek.
Elvileg ez a topic egy játékról szól, szóval eléggé on spot content a játék és játékos állomány "minőségéről" való diskurzus, persze ha téged untat, akkor nyugodtan ugord (csak az ilyen "régenmindenjobbvót" és "úgysetudszmitteniellenezértinkábbkussolj" jellegű riposztokkal ne fárasszuk már egymást);)

Az addot hozzállás, amit én károsnak tartok az az általad vázolt: "úgyse tudsz mit tenni, tetszik, nem tetszik, eszed, nem eszed"

Én erre írtam, hogy de, igen is tud a játékos állomány azon része tenni ellene (legalábbis próbálhat), akinek nem tetszik az irány (már jó ideje inkább fősodor, mint irány)

- Amit már sok régi játékos megtett, hogy hagyja az egészet játékot a francba.
- Vagy egyszerűen nem fizetsz a WG-nek.

Quite simple.

(#199455) e-newsee:

Az MM fejlődésével teljesen egyetértek, nem is hoztam fel, mint negatívumot. Ezerszer jobb, mint 1-2 éve. Mondjuk a csapatok közötti balance szerintem továbbra is ildomos lenne (bármely a WG által preferált játékos teljesítmény index alapján), de tudom, hogy álmodik a nyomor.

Szerintem az általad vázolt 1.-es pont nem járhatatlan út, mert régen konkrétan ez volt a helyzet. Persze most már visszahozni azt valóban no chance.

"Amin szerintem sürgősen változtatni kellene, az pont az, amit megint lefújtak, a lőszer/HP balansz. Ha azt jól kiegyensúlyoznák, akkor sokat dobna a játszhatóságon játékosállománytól függetlenül."

Szivemből szóltál! :K :R

(#199454) Macka:

Én speciel még most is egy átlagos balfasz játékos vagyok a WOT-ban, de néha azért már van valós sikerélényem is Tier 10-ben, olyanok is, amiket nem csak az RNG és a tomato ellenség hozott össze, hanem mert tényleg esetleg jól játszottam. És nagyon jól tudom, hogy még mindig hatalmas room for improvement van. Nah most mit várunk egy 12-14 éves Pistikétől, aki 3K csata után rohangászik Tier 10-ben.

Teljesen más volt a célközönség mikor indult ez a játék és nagyon más most, plusz (persze sose tervezték egy sim-nek) nagyon arcade-ba taszították a kerekes futrinkákkal a dolgot.

[ Szerkesztve ]

(#199457) dualface válasza Kelvin (#199447) üzenetére


dualface
tag

Totál más dologra reflektálsz, mint amit kérdeztem. Plusz nem is tőled kérdeztem, de ez mindegy is. Inkább olvasd el újra mielőtt "lehülyézel" valakit, mert elsőre nem ment át.

Amúgy őszintén nem értem mi köze az általad felsorolt profi sportoknak/sportolóknak wotban random játszó átlag játékosokhoz.

(#199458) Kelvin válasza dualface (#199457) üzenetére


Kelvin
őstag

"Mármint mi az amit tier 3-ban, tier 6ban jobban meg lehet tanulni mint tier 10ben?"

Erre reagáltam, ha nem érted az a te szegénységi bizonyítványod. Valamint nem azt írtam, hogy hülye vagy hanem, hogy játszod.

"mert elsőre nem ment át" remélem másodikra át fog. :D

[ Szerkesztve ]

"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"

(#199459) dualface válasza Pug (#199448) üzenetére


dualface
tag

Lejárt a szerk mire végigolvastam

Amit írsz az egyértelmű, de továbbra sem értem hogy következik ebből az, hogy rontja a fejlődést, ha hamarabb jutnak el 10-ig.

Én is, mint itt sokan mások akik régi motorosok, még kínkeservesen jutottunk el addig, de hiába játszottam volna le 4k helyett 10k csatát tier 6ban, a tier 10 tök más liga, sokkal több mindenre kell figyelni, sokkal többet lehet belőle tanulni. Ez ma is így van.

Az meg, hogy sokaknak nem tetszik az 1000 csatás tomato játékos az egy ettől teljesen független dolog.

Nézzük más nézőpontból. Amikor a játék indult egy teljesen új dolgot találtak ki, özönlettek bele a játékosok. Ez manapság sokkal kevesebb játékost jelent ráadásul csökken, sok más játéktól kell visszacsábítani az embereket és ezt a régi lassú fejlődéssel nem lehet. Megunják és elmennek mással játszani.
Ha pedig kevesebb lesz a játékos nekünk is szar lesz.
Én speciel örülök annak, hogy gyorsabb a fejlődés, mivel nem csak a tomato playereknek lesz hamar 10es tankja hanem nekem is gyorsabb a fejlődés...ráadásul ha még jól is játszol gyorsabban.

Minél több a rossz játékos magas tierben, akkor a jó játékosnak csak jobb, mert hosszú távon több a farmolható dmg és a csapattársaid sem veszik el előled a sebzést. Ha tier 10ben mindenki unikum lenne lenne sírás-rívás rendesen.

(#199460) Thrawn válasza Pug (#199456) üzenetére


Thrawn
félisten

Már elnézést de ez nem a hozzáállásom hanem a komor valóság.

Igen, ez a topik egy játékról szól, lehet itt róla diskurálni, csak éppen beleszólásod nincs magába a játékba, mert nem te írod hanem a Wargaming. Ez is tény. (Elnézést kérek ha esetleg náluk dolgoznál, mert akkor visszaszívom.)

Nem akarlak elkeseríteni, de ha mindenki elkezdene a pénztárcájával szavazni, akkor egyre több minden kerülne pénzbe ebben a játékban, mert ugye egy cég pénzből él. Ha valahol elzárnak egy pénzcsapot keresnie kell egy másikat. Ez lehet skin, prémium járgány, bármi. Ha meg nem marad elég pénzcsap akkor idővel felteszik a műanyag lakatot a szerverekre aztán viszlát van mindenkinek. Az alkalmazottak elmennek máshova dolgozni, Serbék meg sírnak a Bugattijukban (lol).

A másik dolog, hogy ezzel a játékélményed nem fog változni egy cseppet sem, mert egyre több "apavettegydefendert" játékos lesz, ha akarod ha nem. Ez a WG-nek jó, neked nem, de a WG-t egyáltalán nem érdekli a játékélményed, csak a pénzed kell. Ennyire egyszerű.

Ezek a maratonok is erre vannak kihegyezve. Dupla áron árulják a friss prémium tankot, mint normál esetben kerülne. Persze ott a mézesmadzag, hogy grindeljél és ingyen megszerezheted, de a játékosok 90%-ának erre nincs ideje. Jó esetben el fog jutni 5-6-os szintig és lesznek közülük jópáran, akik nem fogják veszni hagyni az 50%-os "kedvezményt" és megveszik. Ez már pszichológia, de pont ezért tart egy cég marketingeseket. Ezen egyébként én is ki voltam akadva, visszakeresheted a posztomat, de azóta megmondtam magamnak hogy Stop cry kid és ennyi.

Ha ezeket mind átlátod akkor tedd fel magadnak a kérdést, hogy miért is játszol még vele egyáltalán?

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#199461) dualface válasza Kelvin (#199458) üzenetére


dualface
tag

Nem sajnos, és hivatalosan elismerem szegénységi bizonyítványként.
Mivel nem játszottam a hülyét, ergo....érted.

[ Szerkesztve ]

(#199462) MZsoltee válasza dualface (#199459) üzenetére


MZsoltee
veterán

"Minél több a rossz játékos magas tierben, akkor a jó játékosnak csak jobb, mert hosszú távon több a farmolható dmg és a csapattársaid sem veszik el előled a sebzést. Ha tier 10ben mindenki unikum lenne lenne sírás-rívás rendesen."

Ez addig igaz, amíg nem buksz amiatt csatát, mert hiába vagy egyedül jó, de a másik vonalon mondjuk a sok tomato elbukja a csatát és befoglalják a pontot. Mondom ezt tomatoként, aki leginkább tier 5-8-ban játszik.

A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.

(#199463) Ispy válasza Thrawn (#199460) üzenetére


Ispy
veterán

Azt kell elfogadni, hogy ez egy random csapatjáték, annak minden előnyével és hátrányával. Aki ezen nem tud túljutni, annak keresnie kell más játékor, mondjuk mehet PUBG-be szívni a sok csalóval. ;]

Én megértem ezt a hozzáállást a wg-től, ők sok játékost akarnak, akik fizetnek is érte, ha valakinek nincsen napi 4-5-6 órája tankot farmolni, akkor tessék fizetni és lehet gyorsabban is nagy tankod. Nincs ezzel baj, szvsz. Én sem gondolom, hogy a nem fizetés megoldaná a dolgot, max. bezárnák a boltot, ennyi. Én is szívom a fogam a sok 15-3-as csata után, de nem azért mert jaj 15-3, hanem mert tudom, hogy 10x helyen is csinálhattam volna mást, jobban, csak béna voltam, ez nem a csapattársakon múlik. Aki jó, az a szopó körökben is bucira tud verni 3-4-5 tankot, max. a végén vesztes csata lesz, az meg kit érdekel?

"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."

(#199464) Kelvin válasza Ispy (#199463) üzenetére


Kelvin
őstag

"Én is szívom a fogam a sok 15-3-as csata után, de nem azért mert jaj 15-3, hanem mert tudom, hogy 10x helyen is csinálhattam volna mást, jobban, csak béna voltam, ez nem a csapattársakon múlik."

Áruld már el nekem, hogy egy 15:3-as két perces csatában mikor van rá időd, hogy valamit 10 helyen máshogy csinálj? :DDD

"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"

(#199465) dualface válasza MZsoltee (#199462) üzenetére


dualface
tag

Régen is voltak 15-3-as csaták. Mindig lesznek. Viszont minél több a nálad rosszabb játékos, te annál több alkalommal tudod pozitiv irányba befolyásolni a csaták mentetét. Megnézheted bármelyik unikum streamjét. 2 óra alatt ők is mennek nulla sebzéses 15-2-es vereség köröket.
Az a nem mindegy hogy 20 ezer csatából mennyiszer van olyan, hogy semmit nem tudsz csinálni és mennyiszer van olyan hogy akár a te egyéni játékoddal is megfordítod/lehozod a csatát.
Na mármost ha a saját szintedhez képest több a rossz játékos (az egész játékban, bármelyik oldalon) az a te statisztikádat 100% hogy pozitív irányba fogja elmozdítani.

Ha te(=bárki) ugyanolyan jól játszol mint eddig, és egyre több a rossz játékos a játékban, akkor annak egyenes következménye hogy többet fogsz nyerni. Ha ennek az ellenkezője történik, az vagy paradoxon, vagy valamelyik állítás nem igaz.

(#199466) Pug válasza dualface (#199465) üzenetére


Pug
veterán

Viszont minél több a nálad rosszabb játékos, te annál több alkalommal tudod pozitiv irányba befolyásolni a csaták mentetét.

Igazad lenne, ha az MM egyenlően osztaná el a kaksibb játékosokat, de ugye nem teszi... :U
Nincs csapatok közti balance egyáltalán., ilyenre nem törekszik az MM at all.

És nem, nekem nem attól lesz élvezetes a játék, hogy néha lehetek én a 15-3-as csaták kellemesebbik felén, egy kiegyenlítettebb csatakép számomra sokkal élvezetesebb játékot nyújt. Csak sajnos ezek eléggé ritkák.

Ha te(=bárki) ugyanolyan jól játszol mint eddig, és egyre több a rossz játékos a játékban, akkor annak egyenes következménye hogy többet fogsz nyerni. Ha ennek az ellenkezője történik, az vagy paradoxon, vagy valamelyik állítás nem igaz.

Lásd fentebb, és már fel is oldottuk a "paradoxonodat" ;)
Persze ,,in the long run" kiegyenlítődik a szar csapat/jó csapat arány, csak attól még továbbra se lesz igazán élvezetes a 15-3. :N

(#199467) dualface:

Félreértesz, vagy csak nem akarsz érteni. Nem az a vágyam, hogy velem egyszintűek ellen játszak. Hanem, hogy a két csapat színvonala legyen legalább megközelítőleg hasonló.

[ Szerkesztve ]

(#199467) dualface válasza Pug (#199466) üzenetére


dualface
tag

Pont ez az, hogy nem veszi figyelembe ki kaksi és ki nem. Random.

Ha nem lenne random,és mindig hozzád hasonló lenne "veled szemben" akkor már téves lenne amit írtam.

"És nem, nekem nem attól lesz élvezetes a játék, hogy néha lehetek én a 15-3-as csaták kellemesebbik felén, egy kiegyenlítettebb csatakép számomra sokkal élvezetesebb játékot nyújt. Csak sajnos ezek eléggé ritkák."

A következő projektem, hogy csinálok egy 200 csatás statisztikát, amiben megnézem mennyi ilyen csata van. Szerintem nem sok, csak 5 átlag csata közül mindig erre az egyre emlékszünk jobban.

[ Szerkesztve ]

(#199468) dualface válasza Pug (#199466) üzenetére


dualface
tag

(#199466) Pug:
Félreértesz, vagy csak nem akarsz érteni.

Nézzük meg, de szerintem értelek:

Tehát megközelítőleg hasonló csapatszínvonalat írsz. Ezt gondolom valami alapján mérnéd.
Vagyis kell valamilyen mérőszám, amivel összehasonlítod a két csapat játékosait, legyen ez mondjuk a WN8 (vagy akármi, ami neked szimpatikus). Mindkét csapatban van 3 lila, 4 kék, 5 sárga, a maradék piros.

Én így értettem, hogy a veled szemben lévő játékos...illetve a csapatodban mindenkivel szemben lévő játékos. Ha te nem hasonlóra gondoltál akkor tényleg félre értettelek.

(#199469) Ispy válasza Kelvin (#199464) üzenetére


Ispy
veterán

Sokszor, sajnos. :DDD

Rossz helyezkedés, pontatlan lővés, yolo-yolo, amikor nem kéne. Néha ezen múlik, hogy mondjuk beszakad egy oldal és hátba darálják az egész csapatot. Amikor azt látom, hogy pl. 2k sebzés és 1k spot a nevem mellett, akkor nem érdekel, hogy 15-3 lett a vége.

"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."

(#199470) Pug válasza dualface (#199468) üzenetére


Pug
veterán

Dede, pontosan erre gondoltam.

Tudom, ez soha a büdös életben nem lesz a játékban. És nem azért mert kivitelezhetetlen, hanem mert egyszerűen szembe megy a WG anyagi érdekeivel.

Tudom-tudom, megszoksz, vagy megszöksz. Én már túlzottan megszoktam, így valszeg egy jó darabig még koptatom a játékot, addig legalábbis biztosan, amíg nem tesznek be egy levitáló tank ágat... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#199471) Ispy


Ispy
veterán

Hogyha a legényeket átgoldozom új tankba, akkor a régi tankba már nem tudom visszarakni, csak goldért megint?

"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."

(#199472) Chris0321 válasza Ispy (#199471) üzenetére


Chris0321
addikt

Ha nem prémium tankokról van szó akkor ha átképzed a legénységet utána már nem tudod őket a régi tankban használni. A prém tanknál nem kell képezni, hogy tudd használni ha ugyan az a nemzet és a tankosztály.

(#199473) Pug válasza Ispy (#199471) üzenetére


Pug
veterán

Ha nem akarsz képzetséget veszíteni (gondolom, hogy nem :) ), akkor ugyan az az ügymenet visszafele is, gold it is.

(#199474) dualface válasza Pug (#199470) üzenetére


dualface
tag

No, akkor mégis csak értjük egymást.

Szerintem nem működne. Illetve nem lenne eléggé változatos. A jó játékosok sokkal többet veszítenének, illetve a rosszabb játékosok kicsit többet nyernének. Sokkal kisebb lenne a különbség (vagyis a szórás) a winrate-ben. Ergo hiába játszanál jól a winrate-ed mindig az 50%-hoz közelítene minél többet játszol. Én jöbban játszom mint az átlag, így a winrate-em is 56% körül van. Egy unikum 60-65%-os winrate-et hoz mert ő 5-10%-al több csatát tud döntően befolyásolni hozzám képest.
Ezt amúgy a WG-nél is megvizsgálták már 100%, mert régi developer kérdezz-felelekből emlékszem rá, hogy kérdezték őket, tervezik-e a skill alapú MM bevezetését és mintha lett volna olyan válasz, hogy vizsgálták, de elvetették az ötletet. (Itt a memóriám lehet hogy megcsal, 3-4+ éve lehetett)

Szerintem jó irány amit a WG a ranked móddal elkezdett, csak még marhára messze vannak a megoldástól.
Jobban járnának szerintem, ha más játékokban már bevált MMR rendszerét használnák némi igazítással, mint ezt a chevronos marhaságot. A lényeg, hogy ezt a Random játékmódtól mindenképp külön kell szedni.

(#199475) Ispy válasza Chris0321 (#199472) üzenetére


Ispy
veterán

Tehát akkor ha az adott ágon nincsen prémem, akkor nem tudom kiképezni a legényeket több tankra is.

"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."

(#199476) Ispy válasza Pug (#199473) üzenetére


Ispy
veterán

Nem, nem szeretnék. :N

"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."

(#199477) Thrawn válasza Ispy (#199475) üzenetére


Thrawn
félisten

De tudod, goldért vagy kreditért.

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#199478) ollie válasza Ispy (#199475) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Mindig csak 1 konkrét tankra szól a képzettségük, ez független attól, hogy van-e prémium tankod, vagy nincs. A prémium tank annyi különbséget tesz, hogy azokban képzettség nélkül használhatod a legénységet, amennyiben ugyanarról a tank osztályról van szó (pl heavy tank legénységet, heavy prémium tankban).

***

(#199479) jano_77


jano_77
nagyúr

Ahogy a játékban esik a színvonal, úgy zuhan a béka segge alá a klánoknál is!? VT3PS pár éve még viszonylag meghatározó klán volt, ilyen játékosok biztosan nem fértek be oda :N

Hogy lehetséges ez?!? :F

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#199480) kchryss


kchryss
addikt

Egész jó beszélgetés alakult itt ki a gyorsított fejlődéssel és annak játékra való hatása kapcsán. Végre arra és úgy használtátok a fórumot ami az értelme lenne. Élmény volt visszaolvasni. A résztvevők kapnak tőlem egy képzeletbeli piros pontot. ;]

A tegnap említett skill4ltu-marty_vole stream-ben is előkerült ez a téma. Beszélgettek a játék jövőjéről, a múltjáról, az üzletpolitikáról, a játék valós életre való hatásáról, ötletelgettek, nosztalgiáztak. Szóval akit érdekelnek ezek a témák azoknak tényleg ajánlom, hogy nézzék vissza.
Amit konkrétan ezzel a témával kapcsolatban mondtak:
A nagy újrabalanszolás elmaradásával kapcsolatban hozta elő marty_vole, hogy nagyon sajnálja, hogy a WG ahelyett, hogy üzletpolitikailag a hosszú távú pénzszerzésre menne rá vagyis megoldaná a játék hibáit és javítaná a játékélményt csak az érdekli őket, hogy rövid távon hogyan tudnak minél több pénzt kisajtolni. Szerinte sokkal bátrabban kéne nekik nerfelni, az EBR105-nek és társainak már rég nem szabadna ilyen formában a játékban lennie. A mostanában kijövő újabb prém tankok és új tankágak egész jól balanszoltak, de amíg a régi op túltolt tankok a játékban vannak addig nem lehet kiegyensúlyozott játékról beszélni. Aztán nosztalgiázás közben előjött az a téma is hogy manapság mennyivel gyorsabban és könnyebben lehet tankokat kihúzni. Marty_vole-nek emlékei szerint 7-8 ezer csata után lett meg az első 10-es tankja az E5, Skill pedig egy csomó ágat húzott és kb 15 ezer csata után lett meg neki az első 10-es tank ami vagy az E5 vagy az E4 volt. Skill mesélte, hogy a T28-at a kisebb ágyúval használta, nem azért mert nem volt még kifejlesztve a nagy ágyú hanem, mert drágának találta a nagy ágyú lövedékének árát és nem volt kreditje. :D

És akkor bár gondolom nem sokan kíváncsiak rá, de leírom az én véleményemet is a témával kapcsolatban:
Való igaz, hogy gyakoribbak a gyors csaták és való igaz, hogy több a kezdő és a gyengébb játékos 10-es szinten mint régen. Ugyanakkor szerintem a kettő között nincs olyan szoros összefüggés mint amilyent itt sokan vélnek. A gyors csaták szerintem maximum 20%-a vezethető vissza arra, hogy az egyik oldalon lényegesen jobb játékosok voltak mint a másikon. 80%-ban azaz sokkal nagyobb részben azért nyer simán az egyik oldal mert rosszul vannak a pályák tervezve, mert vannak tankok amik sokkal jobbak adott pályára mint az ellenfélé, mert prém lőszerrel túl nagy a tűzerő a páncéllal és hp-val szemben, vagy mert az egyik csapat taktikailag a másik fölé kerekedik. Ez a taktikai fölény érdekes dolog, mert ugye az ember azt gondolná, hogy a jobb játékosok jobbak taktikailag és ez részben igaz is, ugyanakkor a gyakorlat az, hogy normál csatában 15 idegen ember játszik 15 idegen ember ellen mindenféle kommunikáció nélkül. A taktikák így többnyire ad-hoc jellegűek. A csaták nagyon sok százaléka azon dől el, hogy melyik csapat lemingezik jól, melyik lemingezik rosszul, melyik tudja kihasználni a kiegyensúlyozatlan pálya előnyeit és melyik nem és ennek sokszor semmi köze a csapatban lévő játékosok egyéni képességeihez, számtalan olyan eset van amikor a paradicsomok tök jó taktikán vannak és lehozzák a csatát és olyan is amikor a jobb tudású játékos rosszul alkalmazkodik a helyzethez (nem adja be a hp-ját amikor kéne, túl passzív mert nem bízik a társakban vagy épp túl agresszív, mert számít a társakra amikor nem kéne). Mióta több stratégiai elemző streamet nézek egyre inkább így látom, hogy a csaták nagy része nem a játékosok egyéni tudásbeli különbségén megy el.
CW-t vagy kampányt szoktatok nézni streamen? Ott arra törekszik a rendszer, hogy élő pont alapján egyforma erősségű klánokat tegyen egymás ellen az első körben. Vagyis elég gyakori, hogy két hasonló képességű játékosállomány ütközik meg egymással mégis rengeteg a piszok gyors és sima csata, még gyakoribb mint randomban. A legtöbb csata arról szól, hogy ki szerzi meg gyorsabban a kulcspozíciókat vagy ki tudja hatékonyabban lefalkázni és gyorsan likvidálni az izolált tankokat és aztán túlerőben lenyomni a maradékot. A pályák nagy része ráadásul úgy van tervezve, hogy elősegítse a gyors játékot, a tankok sebessége és tűzereje is nagy mértékben megnőtt így szinte természetes, hogy ilyen sok a gyors csata.
Marty-vole a streamben beszélt a pályákról is, azt mondta, hogy sajnos alig tud olyan pályát mondani ami jól lenne egyensúlyozva, majdnem mindegyik pályán van problémás pont amit az egyik oldalnak könnyebb megszereznie és ha megszerzik akkor nagy eséllyel a csatát is megnyerik. Youtube csatornájára csinált egy sorozatot ahol a pályákat mutatja be, sajnos cseh nyelven van.

Ami a gyors fejlődést illeti. Ez szerintem már nem fog változni, ez már elvárás. Figyelembe kell venni, hogy már nem az y generáció a prioritás hanem a z generáció. Míg mi még élveztük magát a célhoz vezető utat is (10-es tank kihúzása) addig a mai fiatal generációt többnyire már csak maga a cél érdekel méghozzá azonnal. Hozzá vannak szokva, hogy mindent gyorsan megkapnak vagy ha nem akkor van egy csomó alternatíva és mást választanak, keresnek másik játékot. Ráadásul több mint 10 éves már a játék, természetes, hogy ha valaki most kezdi annak biztosítani kell a lehetőséget a felzárkózásra, nem érezheti azt hogy évekkel le van maradva.

Szóval lehet, hogy jobb lenne valamivel a játék ha lenne skill alapú mm, vagy ha kevesebb lenne a gyenge/tapasztalatlan játékos 10-es szinten, de szerintem vannak a játéknak sokkal nagyobb problémái. Én megvagyok egyelőre skill alapú mm nélkül is (a jelenlegi mm-et kifejezetten jónak tartom, messze van a tökéletestől, de jó) és engem nem zavarnak annyira a paradicsomok sem 10-es szinten. A balansz hiánya sokkal jobban zavar mind tankok mind pályák tekintetében, a gyors tankos meta meg nem tetszik akkor sem ha kiegyensúlyozott.

(Bocs, hogy ilyen hosszú lett, minden tiszteletem annak aki végigolvassa. Így is harmadát töröltem és nem írtam le mindent. Úgy látszik grafomán vagyok. ;] )

szerk. Ja még valami eszembe jutott, hogy konstruktív legyek és ötleteljek is. A sok 10-es szinten lévő kezdő játékos problémáját én nem azzal oldanám meg, hogy lassítom a fejlesztést hanem, hogy elősegítsem ha már eljutottak oda, hogy hogyan legyenek jobbak. Sokkal jobb tutorial videók kellenek és játékon belül is több oktató jellegű tartalom. Csaták előtt például amíg vár az ember a sorban addig mehetnének ilyen oktató videók.

[ Szerkesztve ]

(#199481) jano_77 válasza kchryss (#199480) üzenetére


jano_77
nagyúr

Szép iromány, de ezt már megszokhattuk Tőled! Köszönjük ismét! :R :C
Ezzel a mondatoddal vitatkoznék csak egy picit:
"Ráadásul több mint 10 éves már a játék, természetes, hogy ha valaki most kezdi annak biztosítani kell a lehetőséget a felzárkózásra, nem érezheti azt hogy évekkel le van maradva.'"
Miért is ne érezhetné?!? Hiszen le vannak maradva, pontosan 10 vagy X évvel, mert csak most kezdte el! Igenis érezze, hogy Ő még csak most szállt be és az, aki meg már 10 éve tolja, igenis élvezzen már annyi előnyt legalább az új - felhígult "Z" generációval szemben - hogy Neki igen van már Y darab 10-es tankja több skilles legénységgel! :K Én nem értem, hogy miért kell ennyire kedvezni a láthatóan és érezhetően gyenge - és akkor ezzel talán nem bántok meg senkit, pedig sokkal erősebb kifejezést szándékoztam első körben leírni - új játékosoknak, akiknek tényleg annyi eszük nincs ehhez a játékhoz - lehet egyébként, hogy máshoz sem lenne, mert a mai fiatalok basszus arra nem képesek lassan, hogy kitöröljék a seggüket, ahhoz is anyucit hívják be - hogy elolvassanak egy összefoglaló leírást vagy megnézzenek pár videót, aminek hatására nem a tornyot forgatná hogy honnan jött a lövés, hanem legalább már azt fel tudná mérni és esetleg el is tudná találni a felspottolt ellenfelet! Vagy pl mostanában volt egy hasonló emlékem - sajnos - hogy a felspottolt ellenfelet, ha nem látja, akkor előrébb gurulna pár métert, hogy a látóterébe kerülhessen és el tudja találni! :U

A többi szuper volt és köszi Skill-ék beszélgetésének zanzásítását is. :R

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#199482) BÁ Nutrition válasza kchryss (#199480) üzenetére


BÁ Nutrition
addikt

a fejlesztes gyorsitasa azert volt indokolt mert mar 8 vagy 9 nemzet van, regen meg volt 3, es a tankagak is egyre szerteagazobbak lettek, raadasul regen csomo ag csak 8 vagy 9es szintig ment pl. es hasrautesre volt 5 tizes tank most meg 25-30. ennyit nem lehet belathato idon belul kifejleszteni(nyilvan felesleges is) de 5-6 tok kulonbozot is jo sokaig tart, pl ebr, leo, 430, kukaskocsi, type 5, tvp. ebbol regen szerintem egyik sem volt elerheto semmi okat nem latom h miert lenne problema olyan szinten lassun tartani a fejlesztesuket mint mikor volt e100, is7 meg t30 aszt csokolom. az artykat mondjuk kivennem vagy ugyanugy letilthatonak engednem mint a mapokat. pl ha minden 10es arta helyett vagy visszakapod a telhes agra koltott xp-t freeben meg kivalaszthatsz magadnak barmelyik masik 10es tech tree tankot akkor annyira nem sirhatnanak.. foleg ha ez egy valaszthato opcio lenne. szal maradhatnanak az artyk de tilthatoak lennenek. minimum olyan szinten h pl alap acc-al 1et tilthatsz le, premmel 2-t.
aztan igy mindenki eldontheti mit szeretne, aki akarja megtartja aki nem az meg kap ket masik 10es tankot gyakorlatilag

youtu.be/KKSQtQqLVdU ill "az a 10 ember ide, aki benne van a "kis" csoportba, többiek meg huzzanak""

(#199483) ollie válasza BÁ Nutrition (#199482) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Most 56 tízes tank van, ami kifejleszthető. Csak a német, orosz és amerikai tízes tankok száma majdnem 30 (29, ha jól számoltam).

És igen, régen csak heavy-ből volt tízes, medekből kilences, TD-ből és artyból meg nyolcas volt a maximum (bár lehet, hogy TD is kilences volt). A lightok meg ugye csak tier 5-ig voltak (abból az időből van a T-50-2, ami akkor tier 5 volt), amik láttak tier 10 tankokat is (egyébként +4/-4 volt az általános MM).

[ Szerkesztve ]

***

(#199484) 3 válasza BÁ Nutrition (#199482) üzenetére


3
senior tag

Talán tudok jobbat. A WG előzetes bejelentés nélkül a jelenleg regisztrált játékosok által valaha kifejlesztett minden artyt és kerekest szabad XP-re vált, amit egyenlően szétoszt az összes játékos között. Akinek volt artyja vagy kerekese, az ugyanannyi kreditet is kap, amennyi szabad XP jutott neki. Ezzel egyidőben kiveszik ezeket a járműveket a fejlesztési fából. A kifejlesztés alatt álló járművekre gyűjtött XP-t illetve a felhasznált tervrajzok értékét szabad XP-ként megkapják az érintett játékosok (második esély). A prémium járművek árát a - volt - tulajdonosok megkapják aranyban. A hátramaradt legénység ingyen átképezhetővé válik. A tankok világa jobb hellyé válik, mindenki boldog.

Ha a moderátor indokolja a döntését, korrektül tegye. Vicc.

(#199485) BÁ Nutrition válasza ollie (#199483) üzenetére


BÁ Nutrition
addikt

ez meglepett, nem erzodott ennyinek a fejlesztesi fa, akkor meginkabb indokot a gyorsitott fejlesztes szerintem

3: szerintem annak indokolt jobban az xp visszaosztas aki ebbe idot/penzt rakott, kerekeseket nem vennem ki viszont jelentosen nerfelni kene a soha sehol nem latott irrealis mobilitasukat, es vagy valami masodlagos fegyverrel kene felszerelni oket, mert ez igy egy vicc. toluk amugy kevesebbet szenvedek
mondjuk altalaban veve se sokat mert lecsokkentettem az abszolut minimumra a jatekkal toltott percek szamat

[ Szerkesztve ]

youtu.be/KKSQtQqLVdU ill "az a 10 ember ide, aki benne van a "kis" csoportba, többiek meg huzzanak""

(#199486) palfitom válasza kchryss (#199480) üzenetére


palfitom
félisten

Nagyon jó, mondhatni tökéletes meglátásaid vannak! :R
(Külön gratula az olvasható fogalmazásért és a helyesírásért, az igencsak késői óra ellenére is!)

Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#199487) peterson79 válasza kchryss (#199480) üzenetére


peterson79
őstag

Mivel benne vagy a WG-WoT vérkeringésében nyilván jobban látod át a dolgokat, mint egy mezei Piroska.
Ez a gyors, majdhogynem taktikus és csapatszerű játék volt jellemző a 7vs7-re is, ott is hamar kiütközött, hogy ki az aki faszagyerek és bevállalja a dolgokat és mer játszani. Szerintem többünknek ezért is lehetett ennyire jó élmény ez a mód.
Tegnap Scheff stream-jét néztem, klán csatákat játszottak, hát elképesztő mi folyik ott is. Jó lenne ilyenekben is részt venni, de sajnos ennek az ideje már elmúlt.
Azért nézni még mindig jó:)

(#199488) joergie válasza ollie (#199483) üzenetére


joergie
őstag

TD is volt 9-es, emlékszem ott sírtam CW-n, hogy hagy kerüljek már be az obj704-emmel, amikor többiek 10es hevikkel nyomultak(maus is7). Ez talán 2011 vagy 2012. amikor rilíz volt áprilisban, azután ősszel.

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#199489) jr1994 válasza kchryss (#199480) üzenetére


jr1994
addikt

Azta.

Annyit fűznék hozzá, hogy szerintem az a mondás, hogy az újoncok tier 5-6 tankokkal tanulják ki a játékot, már régóta érvényét vesztette. Ma már tier 8-at mondanék, alatta teljes a sötétség, abból nehéz tanulni. Nincs semmi páncél, amivel meg lehetne tanulni a páncél használatot, kivéve néhány tankot. Elkezdtem tier 6-tól a lengyel ágat, hát nagyon kreativ hogy a 8-as tankok 3 lövéssel a garázsba küldenek. Viszont hat csata alatt már két ászom van vele, a béka segge alatt van a határ :))

Természetesen én is bot voltam több ezer csatán keresztül az elején. Az első 10-es tankokat kihúzni még gyakran 500 csatára volt szükség, és még az IS-8-as kiképzés után is tök béna voltam az IS-7-tel eleinte, nagyon gyakran szétlövettem magam :D Igaz, akkoriban még főleg prémium fiók nélkül játszottam, nem volt free xp-m a modulokra és nem csak napi duplákkal haladtam. Az utóbbi mondjuk most is igaz, mivel már nincs sok tank amit kihúzhatok, max 1-2 van egyszerre teritéken.

Egyébként engem személy szerint nem zavar, hogy gyorsan lehet fejlődni. A 10-es svéd medet 46 csata alatt húztam ki a 9-esből karácsonykor. Persze ott a holiday ops is segitett, de anélkül is elég manapság 100-150 csata. Mivel nem játszok túl sokat mostanában, hétköznap ha le is ülök, max 2 órát, még jó is, hogy gyorsan megvannak az új tankok.

És egy másik téma: volt a minap egy csatám, amiben nem azt kell nézni, hogy Iván már megint részeg volt, hanem 9 percnél azt a lövést ami átment a Ru 251-en, és mögötte a földbe csapódott. Anomália-rajongók véleményét várom hogy mi volt ez, mert én nem értem :D

WoT: mennyeibajnoksag --- "Az a meta, hogy a botok hülyék"

(#199490) lacibacsi


lacibacsi
addikt

Soha nem csináltam még ilyet, de most nyitottam egy BOT-report ticketet. Miután kilőttek ráálltam egy Progetto 46-ra, ami egyértelműen BOT-ként viselkedett. Nem írom le (az volt higgyétek el!), nem ez a lényeg, hanem a WG válasza.

"Hello Lacibacsi60,
Thank you for contacting us regarding your issue with players not actively participating in battles.
First of all, let us assure you that we are glad to see players trying to make sure that others don't stay AFK in battle or use some kind of botting software.
Having said this, we have a number of tools to check these things out and are already taking action against players who regularly do this. Please remember that real life can get in the way from time to time and if you are unlucky enough to have just started a battle, it will affect your performance, even if this should be rare. Not every single time a player is AFK is on purpose.
Because of this, while we insist that we are glad to see you taking action against these players, rest assured that such cases will be taken care of without the need of additional information being sent by the players.
We hope that you don't have to come across players like this again and wish you the best of luck on the battlefield!
For any further information regarding this topic, please refer to our article.
Kind regards,"

Ezek után legyen kedve az embernek feljelentgetni? Küldenek egy általános bullshitet és ennyi? Valahogy azt gondoltam, hogy ha már replay-el alátámasztott feljelentést teszek, akkor valami konkrétabb is történik. Vagy történik (történhet) csak és gondolom azt, hogy el vagyok küldve melegebb éghajlatra?

Tudom, hogy a semmi miatt izgatom magam, de néha nem árt egy kis felesleges adrenalin löket...

Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.

(#199491) Thrawn válasza lacibacsi (#199490) üzenetére


Thrawn
félisten

Kár nekik bármit is jelezni, van pár előre megírt szabvány szövegük amit elküldenek válaszként, de érdemben nem szokott történni semmi. Küldtem anno én is nekik replayt mikor a csapattárs úgy gondolta, hogy kilő a spotbokorból, de amikor a szankciókról kérdeztem őket csak tereltek, végül lezárták a Ticketet, hogy nem mondhatják el mit kapott az illető. :D

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#199492) lacibacsi válasza Thrawn (#199491) üzenetére


lacibacsi
addikt

Nekem meg sem várták, hogy visszakérdezzek, egyből lezárták... Nyasgem nekik!

Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.

(#199493) popey37


popey37
addikt

hogyan lehet az ebr 105-nek a tornyába kritikalt löni 268 mm pennel?
max 40 mm akárhogyan forgatja

Teló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986

(#199494) Pug válasza popey37 (#199493) üzenetére


Pug
veterán

Nyugi nekem is volt ilyen, csak eppen 340-es pennel, boldog voltam, jah, nem :DDD

(#199495) 3 válasza BÁ Nutrition (#199485) üzenetére


3
senior tag

Az okozott károkat meg kell fizetniük. A kerekeseket nincs hová nerfelni. Ha leveszed róluk a csalásttöbbszörös áttétes pozitív diszkriminációt, nem marad semmi.

Ha a moderátor indokolja a döntését, korrektül tegye. Vicc.

(#199496) popey37 válasza 3 (#199495) üzenetére


popey37
addikt

miért ne lenne? visszavenni a max sebességet 60 km/h-ra mint a többi lightnak,a pontosságot lefelezni, limitálni ugyanugy az egy csatában résztvevő kerekeseket mint az artyknál, max 1 db csatánként, levenni az rro átütését 35mm-re ahogy a többi tanknál van, levenni róluk az auto aim-ot, és már meg is van a nerf.

azért az mégsem megy, hogy jön a kerekes beléd lő repesszel, beüt és sebez akár 4-500-at is, te meg kritikált lösz 10-ből 10x.

amig a kerekesek ebben a formában lesznek a játékban, a többi lighnak nincs esélye a szpottra, mert egyszerüen nem ér oda. ritka az olyan csata ahol nincs legalább 2 kerekes, de nem ritka , hogy akár 5 is rohangál belőlük tönkretéve a többiek játékát.

Teló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986

(#199497) popey37


popey37
addikt

amugy meg itt a másik véglet: a kerekes a csata elején bement a sarokba és ott áll végig.

Teló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986

(#199498) 3 válasza popey37 (#199496) üzenetére


3
senior tag

A nerffel kivégeznéd őket. Azokat a csapattársakat is megkárosítanád, akik ilyen használhatatlan könnyű tankot kapnak maguk mellé a csatába.

Ha a moderátor indokolja a döntését, korrektül tegye. Vicc.

(#199499) ollie


ollie
MODERÁTOR

Ha valakit érdekel, sirfoch most a Tank Mechanic Simulatorral játszik.

***

(#199500) popey37 válasza 3 (#199498) üzenetére


popey37
addikt

hát ez lenne a cél.
csináljanak belőlük egy olyan szpotter tankot mint a többi light.
érdekes modon ha bármelyik másik light tankot lövöm meg, általában hozza az alfa sebzést, a kerekesnél meg egyszerüen nulla. és ez a wg szerint jól van így.
progetto 65, 268mm pen kerekest tornyon és kritikal, elc-nél ez a lövés 360 hp sebzést ad.

ha az artykat szarrá tudták nerfelni akkor a kerekes sem lehet akadály.

Teló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.