Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:28:04

LOGOUT.hu

Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#245946) ollie


ollie
MODERÁTOR

(rögzített hsz)

Figyelem!

Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!

Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)

További tanácsok

[ Szerkesztve ]

***

Hozzászólások

(#163182) kchryss


kchryss
addikt

Érdekes, hogy Xan abbey mászós videójából kimaradt a déli bázisnál az a domb ahova az arty-k szoktak régebben felmászni, pedig light-tal elég könnyű felmenni. Sokkal opébb lett most ez a pozíció, mert ki van lapítva a teteje, vannak sziklák fedezéknek és sokkal több lett a bokor. A bázist csakorlatilag szikla + bokor mögül lehet hull down-ból resetelni a H3 erkélyre pedig 3 bokron keresztül lehet lőni. Fel pedig csak gyors tant tud menni érted.

Északi oldalról középen a boost az apátságba koránt sem olyan könnyű, mint a videóban látni. Azt gondolná az ember hogy ha type5-tel felmennek akkor minden fel tud, pedig a type pont azért tud felmenni, mert hosszú a teste. Toggal is fel lehetne menni. Viszont én próbáltam normál medekkel azokkal nem tudtam felmenni, mert nem voltak elég gyorsak hogy egyből felugorjanak és nem elég hosszúak hogy elég legyen csak az elejüket felrakni.

A pályatervezők munkájával nem vagyok megelégedve az 1.0 kapcsán. Azt gondoltam, hogy mivel át kell dolgozni az összes pályát hd-re ez majd jó alkalom lesz kijavítani a pályahibákat, megszüntetni az op boostokat, átalakítani a pályákat, hogy egyenlő esélye legyen a két oldalnak győzni. Sokkal egyszerűbb lett volna eleve jól megcsinálni ezeket, de láthatóan nem ez történt.

Sok a pályabug. Sok helyen egyáltalán nem egyezik a pálya vizuális és valós modellje. Páldául a múltkor linkelte itt valaki hogy windstormon van egy láthatatlan akadály amitől nem lehet valahova lőni, vagy itt van prokhorovka ahol skill4ltu szívta meg a pályatervezők miatt: Don't F*** with trees!

Ami a hegyikecskézést illeti. A videók alapján ezt sem próbálták nagyon megoldani. Vagy ahol megoldották ott láthatatlan fallal ami a legrosszabb megoldás. Abbey-n próbálgattam egyelőre a boostokat, az 1-es oszlopon van egy csomó hely ahova látszólag simán fel tudnál menni, de láthatatlan fal miatt visszaesel. Hozzáteszem jó, hogy nem lehet felmenni azokra a helyekre, de miért nem tudták ezt úgy megcsinálni, hogy magasabbra csinálják a sziklákat?

Ami pedig a pályák átvariálását illeti az egyenlő feltételek szerint hát az nagyon nem sikerült. Már kérdezni akartam tőletek, hogy fjordson a nyugati bázisról indulva ti sem nyertek soha? Aztán tök véletlen láttam skill4ltu streamjében hogy panaszkodik az átalakításra: 20 perc 25mp után beszél róla
Teljesen igaza van, a nyugati oldal a pálya közepén kereszttűzben van minden irányból. Korábban volt középen egy op hegymászós pozíció a nyugati oldalról akkor a keleti oldal volt kereszttűzben és azért volt fos ez a pálya. Megszüntették azt a boost-ot végre nagyjából kiegyenlített lett volna a pálya, erre átdolgozták úgy hogy a nyugati oldalról esélytelen a játékos.
De van egy csomó másik pálya is ami nagyon kedvez egyik vagy másik oldalnak és elég csata elején ránéznem a tankösszeállításra és az oldalra és már tudom hogy bukta vagy győzelem lesz. :(((

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  World of Tanks - MMO
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.