Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #134447 üzenetére
Felni: [link]
Szalag: [link]
Szelep: [link]
Tej: [link]
Összesen szállítással együtt 97,97 euro a két kerékre.
E mellé a fűzés vagy magadnak, vagy szerviz az már nem veszedelmes tétel.
Hol jön ez ki 300 euróra?
Persze lehet elmenni a csillagos égig, de ne állítsuk azt, hogy minimum 300 euro, amikor a harmadából összehozom. A külsőket azért nem számolom hozzá, mert amikor amúgy is cserélsz, olyat veszel ami tl-ready.Fecskendőre semmi szükség, és sima műhely pumpával is felfújod.
Nyilván van egy fontossági sorrend, ha szar a tag akkor nem a tubeless az első. Látom nagyon magadra vetted ezt a kijelentésem, hogy aki komolyan veszi az nem megy belsővel. Felesleges ezt a pénz irányába eltolni, te is a sokszorosát elköltötted már a bringádra mint a tubeless-re alakítás.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz zoli03 #134450 üzenetére
Bocs, elírtam, kerékszett 150-200 euró. A fecskendőre nem írtam, hogy 50 euró, egészen pontosan ezt írtam: "egy fél liter tej, szelepek, hernyók, felniszalag, szelep kicsavaró szerszám, fecskendő 50 euró". Ha most veszel montit, akkor igen, egy mai jobb montin alapból tl ready kerékszett van, de trialboj nem most vesz montit, neki már adott egy monti, amin nem tl ready a kerékszett és a külsői sem hiszem, hogy azok, alap drótos külsőket használ.
Na de nekem mindegy, kár volt belemennem ebbe a vitába, csak már párszor én is megkaptam ilyen dolgokért, hogy biztos nem megyek komoly terepen vagy nem veszem olyan komolyan a montizást, legutóbb pl azért, mert én "csak" egy xc-t hajtok... és szúrta a szememet, ki kellett adjam magamból .
Nesztek inkább egy videó, elég szép helyen tekerésznek, végre kimozdult a gmbn-es csávó a bozótosból
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Atos23
senior tag
Lesz hardveraprós iBike Budapest különítmény? Ha nincs, legyen?
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #134453 üzenetére
Ha az agyak jók és megéri újrafűzetni, akkor persze, lehet csak felnit is venni, akkor nyilván kevesebbe kerül a dolog, de azért 100 euróra sem lehet azt mondani, hogy nem tétel. Tudom, én mostanában ennél többet is elköltöttem, de most nem rólam van szó.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
őstag
válasz Atos23 #134454 üzenetére
Minek szítani a tüzet? Ledudálnak így is az úton. Akkor ha segítek megbénítani a várost, jobb lesz a helyzet?
Tubeless: 20 euro volt a Conti Perform gumi, az TL ready, hobbizni tökéletes. Akkor cseréltem, amikor kellett. Ezt odavittem a szervizbe, majd munka után érte mentem, adtam 10e Ft-ot, és volt egy TL Focusom. Ebben minden benne volt, amit bele kell építeni+munkadíj. Most 11500 Ft lett a Meridával, mert drágább szelep volt készleten. 4-5-6 havonta feltölti nekem 1000 Ft/dl-ért a gumit ha úgy érzem, kevés a lötty/eresztgeti a levegőt (bolti legolcsóbb ár 7000 Ft/l + posta).
4 defektem volt az elmúlt időszakban belső+Ikonnal, ha nem ragasztgatom, akkor az kb 5-6000 Ft.
Szerintem 2010 után már minden bringán, amit kerékpárgyártó csinál/rak össze olyan felni van, amit meg lehet csinálni, max nincs ráírva.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
StLui
veterán
válasz 6030D #134457 üzenetére
Végre valaki bringázik is
Nézem a Superion élő videóját FB-on néha (ha éppen kávészünetet tartok) olyan ugrató volt az XC-seknek a pályán amin tavaly még nem is mertem volna lejönni, letolt
gatyávalüléssel, a fullyval[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #134452 üzenetére
Én nem azt mondtam, hogy nem veszed komolyan a montizást. Ha te nem veszed komolyan, akkor ki veszi komolyan itt? Gyakorlatilag mindennap mész fel a hegyekbe, senki sem kérdőjelezi meg azt, hogy te komolyan veszed e a MTB XC sportot vagy sem. Épp ezért furcsa amikor valaki ragaszkodik a belsős rendszerhez ezen a szinten. Sokkal több a tubeless előnye mint a hátránya, nem kérdés, hogy egy belsős rendszer jóval elavultabb és sokkal könnyebben kaphatsz defektet. Az ára meg ezen a szinten elhanyagolható, mint ezt fentebb kitárgyaltuk. 100 euro nem tétel, pláne nem azért amit nyújt, hogy elfelejtheted a defektet.
Új bringa esetén meg ugye kb adott minden, csak tej kell általában.Ahhoz tudnám ezt hasonlítani, mintha ma egy Trail/Enduro bicajban ragaszkodnál a sima nyeregcsőhöz egy dropper-el szemben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #134463 üzenetére
Trialboj többet teker nálam, valszeg most is azért van eltűnve . Nem ragaszkodok amúgy, de ezt már írtam, jövő héten valszeg tyúkbelesítek én is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #134457 üzenetére
Oda hol kell menni?
Runner...míg minden felfele váltásnál túltol6tod a fokozaton,hisz már 3-at is vál6tsz egyszerre,egyértelmű érzés,mikor nekitolod a végállító csavarnak,honnan nem megy tovább egy mm-t sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz jjeahh #134460 üzenetére
Volt egy asztal, ahova le tudtam tenni a telefont, meg ráböktem, hogy HDR legyen, mert azok mindig szépek. Egyébként kérdezni is akartam, hogy ilyen képet (közel a bringa, messze a minden más) hogy érdemes fotózni, mert van lehetőség a mobilon Pro fotót csinálni, ahol tudom állítgatni. Aztán lehet, hogy nem fogom.
StLui: sőt, hazaértem eső előtt! A videókba belenézek, biztos nem egyszerű pálya, UCI C2 verseny.
Hasaggymeg: ezt mondtam neked, Verőce felől fel a piroson (felfelé folytatódik a piros), a másik oldala pedig a 2-es felől, majd szintén a piroson a dombtetőig.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Massmurderer #134449 üzenetére
Első váltónál fontos az, hogy a lánctányérokkal párhuzamos legyen a terelő, a nagy lánctányér és a terelő között csak kicsi max pár mm rés legyen. Az amúgy normális jelenség, hogy ha hátul elkezdesz felfelé pakolgatni sebességeket, akkor már a sor közepe felé bele fog érni a terelő belső felébe a lánc ha mondjuk elöl nagy tányéron vagy, ugyan ez középső tányéron is meglesz, ha mondjuk végigváltod a sort fölfelé. Többek közt ezért is tértek át ma már az 1 X-es váltásokra, senkinek nem hiányzik az első váltó ha van egy rendes áttételed hátul.
Hasaggymeg: Lehet érezni persze, de azért a pontosság kedvéért én mindig kézzel rátolok a hátsó váltóra és ellenőrzőm, hogy a kanál véletlenül se érhessen bele a küllőbe. Van, hogy a váltókaron már jónak érzed, de azért a váltón még kicsit beljebb tekerem a végállást, mert kézzel kitolva kicsit többet mozdul mint kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Massmurderer
őstag
válasz Runner_fxr #134467 üzenetére
Párhuzamos,azt néztem énis pont ez miatt hogy fel-le váltásnál úgye oldalra elmegy a hátsó részen a lánc,és igy ferde a lánc.Állitotam úgy is.
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #134467 üzenetére
Azt mondjuk sose értettem, hogy miért nem olyan az összes első váltókar, mint a campa féle. A campa első lényegében frikciós, annyira finoman tudja mozgatni a váltót.
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #134466 üzenetére
Á, ha nem akarsz hű de komoly képeket lőni, amiket mobillal valszeg úgy sem fogsz, mert a hardver korlátozna, akkor szerintem fölösleges állítgasd. HDR meg mittomén miket tudnak a mai telók oszt csók. A megfelelő nézőpontal, kompozícióval és fényekkel viszont bárki sokkal mutatósabb képeket lőhet az átlagnál. Esetleg ha van csillió kamera a mobilodon és az egyik optika tele, magyarul tudsz minőségromlás nélkül zoomolni, akkor használhatod néha azt, mert minél jobban bele tudsz zoomolni, annál szűkebb a látószög és közelebb hozod a hegyeket . Itt egy példa: ezt ultranagy látószöggel lőttem akciókamerával, ezt meg kistele optikával vagyis "belezoomolva" ugyanott, ugy-e a nagy látószög mennyire ellaposítja a tájat? Olyan mintha valami lapos mező lenne
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #134416 üzenetére
most jutott eszembe, hogy erre akaratam reagálni
Szóval pont az miatt raktam be a cikket, hogy nem olyan istentelen, eretnek dolog kólát inni, a megfelelő időben. Maratonisták között is van aki közben azt iszik (amatőrök között biztos)[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
őstag
válasz jjeahh #134470 üzenetére
Egy kamera van (P9 Lite), annak is örülök, ha tiszta a lencséje. Majd a következőn már biztos lesz több kamera, azzal szórakozhatok. Egyébként már akkor is jót csinál, ha van hova lerakni, vagy megtámasztani. Mert ugye szép kép a hegytetőn van, ott meg általában magasabb a pulzus, és előfordul, hogy remeg a kezem.
Ma láttunk 4 szarvast a bokrok között, a bikának a feje szerintem 2 m magasan volt. Olyat bőgött, hogy haverom azt hitte, traktor jön oldalról, én meg azt, hogy ő böfögött előttem. Pont úgy futottak ki az erdőből át a mezőn egy kanyar után, hogy nem láttuk őket rendesen. Ilyenekre jó lenne egy kamera a bringára. Meg amikor meséli, hogy száguldozás közben az úton keresztben van egy ásott árok, mellette meg a vaddisznótetem. Gondolom valami vadászati csapda, ami majdnem montist is fogott.StLui: mindenkinek jó a kóla, csak ki kell rázni a szénsavat (angolul flat cola). Tele van cukorral, meg koffeinnel, ami megpörget, és nem szilárd, tehát nagyon emészteni sem kell.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #134472 üzenetére
Na igen, mostanában én is sok vadat látok, pont erre gondolok mindíg, hogy a fényképezőgépet elővenni már nincs időm, ezért jó lenne egy akciókamera. Ami mondjuk van nekem már, csak nem viszem magammal, mert stabija nincs és remeg, a mellkaspántom is sz*r és nagyon bólogat is rajta, valamikor meg kéne barkácsoljam azt a pántot, legyen stabilabb, hátha úgy használható.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Because
őstag
valaki találkozott már a csepel rapid vázával? ha igen megmondaná mekkora a hátsó tengely illik bele!
fejembe vettem, hogy az idei nyárra építek erre a vázra egy gépet, de 135-ös hátsó kerekem van
-
parandroid
félisten
válasz StLui #134471 üzenetére
PowerBar-nak (biztos másnak is) van gumicukra direkt állóképességi sportokhoz ([link]), én ennek a cola ízű változatát szoktam vinni hosszú futásokra. Asszem decathlonban is láttam.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Because
őstag
válasz Massmurderer #134476 üzenetére
hmmm, köszi!
-
marel09
csendes tag
Sziasztok!
Author Ronin kerékpárja van, vagy volt már valakinek? Szemezek a sima, illetve a drágább SL változattal is, de nem emlékszem, hogy valaha volt-e acél vázas bringám (20-25 évvel ezelőtt még nem foglalkoztam a technikai háttérrel, csak bringáztam). Szóval ha esetleg volt ilyenje valakinek, érdekelnek a tapasztalatok. Illetve másik kérdés, hogy az alapváltozathoz képest az SL vajon megérheti-e a viszonylag tetemes plusz költséget. Harmadik, és egyben utolsó kérdés, hogy hivatalos forgalmazója van Magyarországon? Ahol esetleg élőben is lehetne látni?
https://www.bikeplus.hu/ronin_adventure_kerekpar_melyvorosmelyvoros_-_author_82856
https://www.bikeplus.hu/ronin_sl_adventure_kerekpar_metalszurkemetalszurke_-_author_82862
(Bocs, telefonról nem tudok valamiért linket beszúrni)
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz marel09 #134479 üzenetére
Szia!
Ez alapvetően rendes cromo acél, ezzel nincs gond és nem is nehéz. Mostanában újra vannak ilyen acélból készült gépek, az olasz gyártóknál mostanában szokott lenni acél outi is. Kb. 70 évig használtak kizárólag ilyeb acélokat a normálisabb vázakhoz.
Az Apex jobb szett, mint a tiagra, plusz ahhoz hidrós tárcsa van. De szvsz szerintem ennyit nem ér pluszban.
-
Massmurderer
őstag
Mivel megvettem az XT válrókarokat,igy XT váltó dukál hozzá Shimano Deore XT (RD-M786)-vel szemezgetek,fekete szinbe.
-
marel09
csendes tag
válasz JackFeryll #134483 üzenetére
Megnéztem amire hivatkoztál, de idegenkedem attól, hogy úgy vegyek egy bringát, hogy nem láttam élőben, vagy nem ültem rajta (vagy legalább egy hasonlón). A méreteimmel sem vagyok tisztában, nyilván meg tudom mérni, amit kell, de hogy így válasszak gépet...de lehet, hogy ez csak nekem fura. Pedig vannak tetszetős példányok (Space Chicken????? Ilyen névvel azonnal megvenném ).
-
ZolkoW
őstag
válasz JackFeryll #134483 üzenetére
én is azt néztem, hogy basszus, fél milláért (amennyibe a drágábbik Ronin kerül) onnan már titánvázas gravelt kapok..
De talán 56-58-as körülit árultak nemrég az apróban az Authorból, talán még megvan.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
StLui
veterán
Leo Kast nagyon jó kis, "hogyan léptetgessük lefelé a bringát egy nehéz ösvényen" típusú videója (rövid)
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Angelina87
tag
Sziasztok!!
Remélem, nem írok nagyon rossz helyre!! :-))
Szóval a párom országúti bringás én meg sokat netezek, ő nem.. így megkért, hogy keressek neki pár cuccot az új vázához..- Kormány, Stucni, nyereg... Már kéz alól, de szép állapotban lévőt is megvennénk!..vagy jó kis bringás shopok is jöhetnek :-)
Tudnátok nekem segíteni, hogy milyen oldalon találhatok neki gyöngyszemeket??
Carbon dolgok kellenek elsősorban és kevés farsúlyú...
Aki tud segíteni, írjon egy üzit Köszi
Bocsi, ha kicsit szőkenős a hozzászólás, nézzétek el nekem a szerelem nevében :-)))" A világon vendég vagyok."
-
rétisün
veterán
válasz Angelina87 #134488 üzenetére
az összefoglalóban van pár webshop, apróhirdetős oldal, illetve facebookon is van jópár olyan adás-vételes csoport, ami bringás, vagy akár kifejezetten outis cuccokkal foglalkozik.
milyen váz, ha szabad érdeklődni?
más: wiggle 10 eurós kupon ha érdekel valakit, 60 euro fölötti vásárlásnál lehet 'használni', ma kaptam e-mailben. azt nem tudom, e-mail címhez kötött-e, vagy bárki által felhasználható, mindenesetre ha valakinek kell, odaadom.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
TL -hez:
Mivel vége lett a snowboard szezonnak elővettem a bicajt (canyon spectral) ami pihent tavaly szeptember óta.
Kicsit hanyagoltam:-(
conti gumi DT gyári tl szalaggal a felniben. Szelepnek fogtam nem használt prestás belsőt és kivágtam belőle szépen lekerekítve. kb 2 éve hibátlanul teszi a dolgát stans folyadékkal.Leporoltam, letörölgettem a telókat és felfujtam 1,8-ra és hibátlanul megy. Nem ereszt. Ahogy mewgfigyeltem kb 2 hétig tartja nyomást utánna lassan ereszti.
Én is csak ajánlani tudom. A folyadékot kell megvenni és kész. Néha kicsit hozzá önteni. Hála Istennek, hogy nem kell belsővel szarakodnom.Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
6030D
őstag
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
flash-
veterán
Teleszkóp kérdéskör:
mivel én a cross trekking bringát teleszkóppal vettem 6000km után az a tapasztalatom hogy aszfalton(gyengébb jobb mindegy) semmit nem ér a teleszkóp. nyilván itt egy suntour mlo teleszkópról beszélünk...(valaki dicsérte a Rocx shox trekkingre aló változatát itt,az valószinű jó)terepen lejötn már valamivel jobban mozog de lényegében nem érezni a hatását,plusz folyamatosasn kikotyog, állandóan után állíttatni. szóval mondhatni semmire nem jó...én már csak lockolva használom,max ha tudom hogy kráteres út jön esetleg ott bekapcsolom de csak megszokásból.
tubeless-belső kérdés:
mivel nekem nincs tubeless rendszerem nem tudok róla tapasztalatot mondani, viszont sokat bringáztam már a barátokkal, és érdekes nekem nem nagyon jöttek a defektek nekik gyakran. Én schwable belsőt használok ők meg a legolcsóbbat(lidl,neuzer,vagy amit épp találnak)
erről nem szokott soha se szó esni de meglehet hogy számít a belső minősége...
én nekem ez a tapasztalatom[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Amúgy tegnap szétnéztem a német/UK webboltokban és meglepődtem, hogy mennyire ritka a full rockshox felfüggesztéssel szerelt 100mm-t rugózó megfizethető xc fully, kb. asszem egyet találtam ami tetszett volna, de azon valami sram fékek voltak, amiben így vakon nem bízok. Valamiért mostanában foxal szerelik az összeset, ha most akarnék új xc fully-t, gondban lennék. Merev xc-ből és trail fully-ból viszont hatalmas a választék, aki ilyenre vágyik az majdnem biztosan talál az igényeinek megfelelőt, lehet azért, mert ezeket viszik az emberek a legjobban, vagy nem tom . Pedig gondoltam ott tartunk, hogy az xc fullyk ma már valszeg lassan elnyomják a hardtrail-okat, de ezek szerint ez még messze van, egyelőre csupán karbon merevből is nagyobb a kínálat, mint az összes xc fullyból együttvéve. Egy ilyesmivel mondjuk lehet kiegyeznék... . Gondolom azért több a merev, mert felkapott és nagy múltja van, a fullyk meg csak most (?) kezdtek bejönni. Érdekes, hogy tudtommal a trail fullyk is csak mostanában lettek ennyire menők, mégis bőséges a kínálat low budget kategóriában is. Lehet, hogy "amatőr" vonalon aki fullyt vesz általában 120mm+ rugóútra vágyik... magasabb árkategóriában már van minden, onnan már tudnék választani xc fully-t is bőven, de valszeg 3k eur-nál többet sosem fogok szánni erre. Na de majd a jövőben meglátjuk, csak egy eszmefuttatás volt.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest