Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Csokicsibesz
tag
Voltam pénteken a Gunn-Ritás bringázáson, amit a magyar Merida disztribútor cég (Bikefun) szervezett. Majdnem mindenki (nagyrészt Merida Marathon Team) hardtail bringával volt és ők azért verették neki rendesen. Sőt Gunn-Rita bringája is egy HT volt, ha jól emlékszem akkor pedálokkal együtt volt 8kg alatt a bringa.
Szóval nem kell annyira temetni a HT-t. Jó az, csak felhasználás függő.
Ha egy mindenes bringát kéne venni, akkor tuti h. Merida one-twenty-t vennék. 120 mm elől hátul azért már a terepek nagy részére elég. Lehet vele még kényelmesen mászni, cserébe lefele kényelmes is.
jjeahh
nagyúr
1- régi, 120mm rugóút, sram fék
2- 120mm, hátul manitou tag, nem tudom felénk szervizelnék-e, a jövőben már nem vennék 2x hajtást
3- 120mm, ronda, sram fék, majd a jövőben remélem erősebb leszek, de most még nem lenne elég a 11-42T
Persze lehet kiegyeznék a 120mm-vel is, úgy tűnik amatőr xc fronton azt nyomják mostanság... bár akkor már nem értem miért ne trail-t vegyen az ember inkább, túl vékonynak tűnik a határvonal a 120mm xc-k és a trailok között.
Hasaggymeg: kiindulási alapnak az nekem elég . Könnyebb nyereg, a kormány túl szélesnek tűnik, abból vághatnék, szilikon markolat, tubeless és mindjárt 10-el kezdődik a súlya. Amúgy a te bringád sem egy belépő 16 kilós vas, viszonylag jó súlyban van szerintem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
trialboj
őstag
Na Hello, jól összecsaptál Runner_fxr-el, egy olyan dolgon amit te sem úgy gondolsz ahogy írod Most érkezik meg a 2bless rendszered, és mégis azon vitáztatok, hogy megéri-e arra váltani ha a bringán semmi sem támogatja éreztem hogy azon kaptad fel a vizet, hogy kijelentette, ez annak való aki hardcore zúz lefelé a hegyről és mivel mi bikeparkba, vagy akár épített pályákra kb soha nem jutunk el, ezért talán még igaza is van, nem gyűrjük olyan szinten a gumit.
Én csak azon lepődtem meg, hogy azt hittem ha valaki száműzi a belsőt a 2bless rendszer miatt akkor az el van felejtve ennek ellenére, pl egy elég friss BKXC videóban is, szinte sík terepen kapott egy olyan defektet amit még a kukac sem fogott meg, tubeolitot kellett használjon... de ha 6030d belső nélkül jár, és nincs gondja, akkor valószínűleg nekem is elég lehet, max nagyobb túrákhoz kötelező darab.
Azt h Runnernek 1500km-t bír egy gumiszett nem is értem, nekem akkor bírna ennyit ha blokkolva jönnék le a hegyről, Hasaggymeg és 6030D szerintem valósabb képet tudna adni, ők már elkoptattak jó pár szettet, én xc-ben 5000 fölé tenném ezt az értéket.
a 2013as trekkemben van TL felni, a 2015ös bergamontban meg nincs, mindkettő (gyári) TLR gumival jött, közép kategóriás alkatrészekkel, szóval ez csak az elmúlt pár évben lett kötelező tartozéka az új bringáknak.
Na de nem osztom itt tovább az eszet, mert van más dolgom is... megyek vissza gumit foltozni , mert ez elmúlt 2 hétben valamiért rám jár a rúd
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Massmurderer
őstag
Rock Shox nálam is 120mm-es,az se mai gyerek
jjeahh
nagyúr
Látszik tegnap nem voltam bringázni, gondolom Runner sem
Massmurderer: lehet ezek a mai 120-asok közel olyan fürgék, mint a 100-asok, nem tom, de vakon nem mernék kockáztatni. A haveromnak a régi speci bringájában 120-as RS van, azzal érezhetően nehezebb mászni, emelgeti az orrát.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
(#134506) bulikavagyok válasza Hasaggymeg (#134498) üzenetére
A súlyán én is meglepődtem, nem is kicsit. Látva a vázgeometriát plusz a bringa árát - azt hittem, h ez a kategória 2019-ben már megáll 10 kilónál. Vicces, h az én ezer éves 26-os alu fully-m csak fél kilóval nehezebb ettől (11,8 vs 11,36).
jjeahh: Én is XC-s vagyok, ebben a kategóriában soha nem volt túl nagy fully választék. Nem egy trendi kategória szerintem. Én mondjuk most veszek egy 120-as AM bringát, kíváncsi vagyok rá, h milyen lesz a 100-ashoz viszonyítva. Nagyon nagy különbségre nem számítok.
Egyébként még mindig nem tettem le arról, h az eMTB mellé vegyek egy faxa fully XC bringát, amivel néha elmegyek mászni egy jót!
"..a fullyk meg csak most (?) kezdtek bejönni." - nagyon nem most szerintem.
[ Szerkesztve ]
StLui
veterán
Egy jó alu váz és egy karbon váz között kb 0,5-1kg a súlykülönbség.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
ZolkoW
őstag
és a vázak közti különbség valószínűleg csak fél kiló ebből, vagy kicsit több.
szerk.: milyen jó, hogy úgy is tudok írni az előző oldalra választ, hogy nem látom a friss hsz-eket ;-)
a rugóutakra: a hardcore hardtailek (vagy minek is nevezik ezeket) meg reneszánszukat élik, ráadásul acél vázanyaggal
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Persze, ezt vágom. De nem csak a váz anyagában van különbség a két bringa közt - az egyik merev a másik össztelós - ez azért többet nyom a latba szerintem. Oké, mondjuk a kerékméret meg az új bringánál jelent hátrányt. De ettől függetlenül meglep, h egy 2k eurós merev vázas karbon bringa több mint 11kg 2019-ben.
[ Szerkesztve ]
ivana
Ármester
Az sram láncok általában elég jók, viszonylag olcsó ár mellett.
Toobee
veterán
Óriási tapasztalatom nincs, én hagyatkoztam a nálam tapasztaltabb emberekre, és vettem egy vén csont, 4 éves karbon gépet egy új, belépő Canyon árából. Azt szoktam még látni, olvasni sok helyen, hogy hajtás oldalon sokkal merevebb, mégis rugalmas a váz, ahol kell, tehát jobb a rezgéselnyelő képessége, nem fáradt stb. Én nagyon féltem tőle, hogy lezúzom, de több mint 1 év alatt sem sikerült. Annyi, hogy nálam a hátsó háromszög alu. Volt is egy érdekes eset még a vétel után közvetlenül. Nem tudom, hogy a karbon miként reagált volna, de fogtam egy akkora szöget, ami felniig bement, majd 4-5 furdalat és koppanás után realizáltam, hogy itt valami nem ok, addigra már szépen megütötte a háromszöget, 1 kis helyen látszik a nyoma. A karbon lehet tört volna.
https://barbieripnk.hu/
StLui
veterán
Ja hogy úgy, arra nézd meg, nem a belépőt 2000-ért, hanem a komolyabbat 5000-ért, mindjárt 9,8 kg.
Ugye ehhez a súlyhoz, pont erre próbáltam utalni, nem perdöntő a váz, kell hozzá a sok ultra könnyű csúcs alkatrész
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
StLui
veterán
Erre a szitura emlékszem!
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
(#134514) bringasisti válasza bulikavagyok (#134509) üzenetére
bringasisti
őstag
Úgy gondolják hogy ahol lócitrom van ott veréb is akad. Minden termék annyit ér amennyit lehet kérni érte. Ha van aki kifizeti a lét mert akkor komoly bringás ha neki ilyen van addig miért adnák olcsón?
BENEFON DELTA--------N8
StLui
veterán
FB kép meg vagyok nyugodva, azért itt már vannak dropperek ehhez a mutatványhoz ( XC verseny ugrató) Sziklakertnél is sokaknál látszik a lenyomott dropper
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
StLui
veterán
Sőőt az 5000-eshez képest még +2000-ért kapsz még mínusz 800g-ot tehát a 2000 eur-s bringa áráért!
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
flash-
veterán
Ezt vágom, en a hagyomanyos (belsős) kerekre gondoltam hogy nem biztos hogy erdemes otszaz forinttal olcsobban de noname belsőt venni mint egy jó márkát, +a schwable nekem nem ereszt, a noname 2nap alatt 6 barrol eresztett fél bart legalább ami sok
De köpenyeknél se mindegy melyik kategoria, a smart sam ami belépő kategoria annal gyakoribb volt a defekt, energizer plus tour-nal nem volt még,
Ahogy neztem schwable oldalat ők is eleve sokkal jobban defektallobb gumikat arulnak a magasabb arszinten,
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
flash-
veterán
Kiszakadatm az idobol ez még egy jo kis cikk a temaban
link
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
6030D
Ármester
Köszi, jó ez a galéria! Érdemes megnézni, hogy a kölykök alatt már most milyen technika van, az spd-t meg sem említem, pedig van sziklakert bőven. Vas Barni meg úgy nyomja, hogy valószínűleg az apja kineveli a harmadik gyereket is magyar bajnoknak, és mehet a tesók után a nemzetközi mezőnybe.
trialboj: azért más a felhasználás nálam meg Runnernél, nem csoda, hogy jobban is kopik a gumija. Olyan gumi meg nem lesz, ami tapad, de nem kopik, tehát valamelyik irányba el kell menni. A fullysok meg többnyire köves, sziklás részen mennek, ami szedi szét a gumit, mi meg azért sokat megyünk a döngölt földutakon. Hasaggymeg meg még többet aszfalton, ami a sima felület miatt még kevésbé koptatja (km arányban).
Pontosan sosem néztem, nekem mennyit bírnak a gumik, de jó hogy mondod, be is kell állítani a Stravaban, hogy számolja a külsőket is.
A sporttáplálkozáshoz még egy kis kitérő, ha valakit érdekel. Angol, de beraktam google fordítóba, elég értelmesre fordítja, a lényeg átjön szerintem. [link]
Múlt héten az APTONIA Energiazselét ajánlották még, bár ott az volt a szempont, hogy az egyféle szénhidrátot tartalmazó zseléktől az 5-6. órában már fájt a gyomra, ettől pedig nem, mert a három szénhidrát nem egyszerre szívódik fel. Bár most el vagyok látva bőven High5-val, de a decás bármikor beszerezhető értelmes áron, szóval egy próbát megér.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
ZolkoW
őstag
jobban megnézve tényleg kicsit súlyos az árához képest, az NX váltás elég nehéz -főleg a sor-, aztán nem néztem utána, de a nyereg, hajtókar, egyéb apróságok is talán nem a legkönnyebbek közül kerültek ki, kerekek passz.. az enyémet alu vázzal 11,7 körül mértem, de abban pedál is volt. Lehet, hogy itt az XL-es váz súlyát adták meg, mondjuk karbon esetén majdnem mindegy
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
StLui
veterán
Ja, XC fullyk, meg kb 5 éves, nem versenyző (azt hiszem) kiskölyök alatt a Canyon
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Corsair90
tag
Sziasztok!
Ha esetlegesen országúti kerékpárt szeretnék vásárolni, 192 cm magasságomhoz és 87 cm-es lábhosszhoz a 60 cm-es vázméret pont ideális szerintetek, vagy esetleg a 61-62 cm kellene?
6030D
Ármester
Meg a kis vázas karbon ht-k.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
jjeahh
nagyúr
Ez mondjuk fully és hasonló felszereltséggel így is hasonló súlyban van. Azt viszont nem tom nekem megérne-e 600 eur-t a hátsó felfüggesztés.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
bringasisti
őstag
Most mikor mentem a számomra kimerítő utat akkor 2 nap alatt a tekerés és az azt követő napon a rendes táplálkozás mellett megittam Aptonia ISO+ port vízben oldva 12 adagot és éreztem hogy nagyot alkotott és nem okozott gyomor problémát. Csak ajánlani tudom.
BENEFON DELTA--------N8
Runner_fxr
Ármester
A tubeless sem fog meg mindent, amire tuti jó, azok a kisebb szúrt, tüskék általi lukak. Ez azért rengeteg bosszúságot tud okozni belsős kerekeknél. Ha valami kivágja a külsődet, vagy valami vastag szög bármi hasonló kilukasztja, azon nyilván a tubeless folyadék sem tud segíteni.
Nem azt mondtam, csak azoknak kell akik durván zúznak lefelé, hanem aki komolyan veszi a terepezést, ez lehet akár XC is.
Nyilván azt gondolta, hogy én ezzel azt mondom, hogy ő nem veszi komolyan, ami nyilván valóan félreértés volt, de ezt már megbeszéltük.
Nem a gumiszett bírja 1500km-ig, hanem a hátsó külsőm, de volt már, hogy 1000-1200 alatt is elkopott. Elöl tovább bírja. Amikor hátul elkopik, az első szokott hátra kerülni, és előre kap egy újat. Nálam így szokott menni.
(#134527) Hasaggymeg válasza bulikavagyok (#134506) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
A váz sem ugyanaz mint a hatezresnél,de gondolom főleg a kerekek és a hajtás ami alsóbb kategóriás és nehezebb.2000 euróért én még nem vásárolnék karbont,nagyon kompromisszumos,alut viszont már teljes xt-st is kapsz annyiért.
(#134517) flash-...én vettem kici ócó Mitas-t aztán jól megfoltoztam még újan (!),hogy használhassam,mert...a toldásnál,amiből ezeken az olcsó belsőkön egy rakattal találsz,eresztette a levegőt.
(#134519) 6030D...kilométerben biztos most is többet megyek aszfalton,vagy kemény burkolaton mint terepen,hisz csak a míg odamegyek a terephez távban már annyit mentem,mint amennyit a terepen fogok még majd ha odaértem. Arról nem is beszélve,hogy minden évben befigyel néhány kerékpáros kirándulás,melyen zasszonyt csak hébe-hóba lehet terepre csalni és melyeken általában megyünk 3-400km-t egy héten,zömét aszfalton.Ez teszi ki egy jó részét az évi 7-8e kilométernek,melyet terepen biztos nem tudnék megcsinálni.Tiszta terepen jó ha 4-5e összejönne.Ugyanakkor időben már több a terep,melyen az aszfaltos átlagomnak talán csak 2harmada,fele a sebességem.Mindent összevetve gumikoptatásban talán mégis inkább átlagot képviselek a montisok között,mint mondjuk Runner,aki a libegő alatt ereszkedik elektromos tankjával,saját bevallása szerint is csúsztatott hátsó kerékkel,vagy te,aki immár 1ideje komolyan készülsz versenyekre és legtöbbször teljesítményed 6árait feszegeted. Persze egyéni felhasználói szokásokon is múlik,hisz nekem csak nagy ritkán csúszik meg a gumim,elég jól adagolom a fékeket,majd mikor a hátsó gumi sima,eldobom,előre újat teszek és az első megy hátra.Így,hogy megjárja mind2 kereket és addig hagyom amíg már alig van középen érezhető bütyök,egy Conti RK alap gumi kitart nekem majdnem egy évet,~5-7e km-t.
(#134526) Runner_fxr...na megelőztél ezzel az első hátra fuss dologgal.
(#134524) jjeahh...én továbbra is + macerának érezném a rugós tagot,a velejáró forgó/nyeklő részekkel együtt.Kényelmen kívül nem hozna nekem semmit,mert így sem érzem,hogy elkaparna és ezért nem bírok felmenni valahol (annál hamarabb elfogy a szusz),lefele meg (így KOM-ok hajszolása,időmérés stb. nélkül) bőven elégnek érzem a sebességet.Ha ezt hasonlítom ehhez,még mindig csak a végtelen karbantartás lebeg aggódó szemeim előtt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
noaa
csendes tag
Sziasztok!
Köszi a válaszokat, és bocsi a megkésett reagálásért.
@ (#133481) rétisün: igen ez a fékpofa kérdés bennem is felmerült, de szerintem annyit lehetne állítani az enyémen. A hátsó fogas sort nem szeretném cserélni, jó lenne ilyen racsnis 622-es, ha egyáltalán létezik. Igazat megvallva nem szeretnék túl sokat rákölteni, mert az egész bringa nem túl sokat ér szerintem. Ez az egész kerékformátum csere is onnan jött,hogy erre a régi 630-asra nem találok normális külső gumiköpenyt + belső gumit.
@ (#133487) ivana válasza
Küldök pár képet a bicóról, remélem így már jobban látni mi a problémám.
[kép1]
[kép2]
[kép3]
[kép4]
[kép5]
[kép6]
Ja és bicós boltokban voltam a problémámmal, de nem tudtak segíteni mondván ilyen régi kerékpárral nem foglalkoznak már.
Köszi mindenkinek a segítséget!
Hasaggymeg
Topikgazda
Milyen kerékpárról van szó? Rátudsz ülni valahol? Én inkább a 60 irányába,vagy még alá is húznék.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
ivana
Ármester
Biztos 630-as a kerék? Alufelni ritka 630-ban. Amúgy a 622-es simán bele kéne, hogy menjen. 4mm mozgás van abban a fékpofában.
ilyen régi kerékpárral nem foglalkoznak már
Wtf, az, hogy tesco szarral nem foglalkozunk az ok. De ezzel mi a gond? Kő egyszerű szerkezet.
6030D
Ármester
Amúgy ismét járóképes a vasparipám! El volt törve a hátsó tengely, most ment bele egy menetes. Regenerálni és esőben síkon edzeni lehet vele, de kiállva/erőből nem tekerhetem meg.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Corsair90
tag
Erről lenne szó konkrétan: [link]
Ár- érték arányban jó, vagy akcióban ettől ki lehet fogni ettől jobbat is ha kivárok?
xy.zsolt
őstag
Én is csak azt mondom....ülj rá, próbáld ki és ha normális hozzáértő eladót találsz akkor megmondja melyik az oké....látatlanban nehéz tanácsot adni mert ez egy sokismeretlenes egyenlet...Pl törzs-, kar-, belsőláb hossz, magasság, hajlékonyságod a geo miatt....a bringa méretei márkánként és típusonként eltérőek lehetnek. Ettől függetlenül szerintem a legjobb, legaprólékosabb méretmeghatározó a canyon oldalán van....mivel csak online árusít ezért ez el is várható tőlük. Esetleg kukkancs rá
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
tacto
aktív tag
Köszönet a tippert, ez a szenhidrat felszivodasos dolog nagyon erdekes, hasznos.
ZolkoW
őstag
NNA, ebben elég jó férőhelyek vannak a gumiknak ránézésre, mehet az ős-gravel projekt!
Ha ilyenem lenne, én is néznék valami 35-40-es gumit 622-esben, stb.
Az én tippem is az, hogy annyi állítás szemre van azokon a fékeken.
Esetleg 630-as gumira tipp az ebike.hu, sosem kerestem ilyet, de mindig ott volt az a menüpont ;-)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
xy.zsolt
őstag
Közben megnéztem a linkelt oldalt.....hát az ottani táblázat szerint 57 és 58as méret közé jelzi a 87cm lábhosszadat. A 60as méret tuti nagy lenne.....és nincs rosszabb egy túlméretes outinál....én tapasztaltam Rövid távon kb mindegy, de 60km felett mindened fájni fog, garantálom
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
rétisün
veterán
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Hasaggymeg
Topikgazda
Szerintem jó ára van,már csak a méret kérdéses.Látom csak 60-asba van ez,az pedig lehet,hogy nagy lesz neked,a 60-as felső cső hossza már 589 mm,miközben pl. a Cube ~190 cm magassághoz ajánlotta 58-asnak csak 575mm.Rá kellene ülni.
Szerk:de látom itt már többen segítettek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
ez igaz, ez az egy nem tetszik nekem sem a fullyknál. Még ha soha nem recsegne-kattogna-menne tönkre az a sok forgó alkatrész, akkor is ott van a plusz tag és a vele járó dupla szervíz, amikor én még az első teló szervizeltetését is macerának érzem, amolyan kötelező rossz
Más: ma alaposabban megfigyeltem, hogy mi zörög a legjobban a bringán és rá is jöttem: a fogaskoszorú kotyog a hátsó agyon. Nagyon fura volt ma, amikor aszfalton egy-egy repedésen vagy lócitromon átszáguldva is brutálisan zörgött, kezdett gyanús lenni, hogy ez már nem a lánc... . Szerintetek mit csináljak vele? Próbáljam meg feltenni a hézagolót, amit azért adtak a kerékhez, hogy 11 sebességes fogaskoszorút is fel lehessen rakni? 9 sebis amúgy a jelenlegi.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
xy.zsolt
őstag
Ez az oldal már nem elérhető az EUban….ITT van helyette egy elég jónak tűnő.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
Hasaggymeg
Topikgazda
Te csak hallgass,mert annak ellenére,hogy legalacsonyabb guminyomással mész mind közül,soha nem ütötted fel és azt sem tudod jóformán mi a defekt,most tyúkbelesítésre költesz! ...mintha látnám,hogy hamarosan befigyel egy össztelós is,bár semmi szükséged rá. Amúgy meg nyáron lehet összefutunk,ha itt leszek rád írok és randizunk egyet a Madarasi Hargitán.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
xy.zsolt
őstag
Ha egy kicsit fellazul a szelep rögzítőcsavarja az is tud fura rezgő hangot adni út egyenletlenségeknél...legalábbis outi bringán. Eltartott egy ideig mire rájöttem
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
jjeahh
nagyúr
Gyere, majd kiteleportálok, te ott egy sör mellett megvárhatsz . Ez melyik hegy a képen?
Más 2: Ma aerob pulzuson montival összejött aszfalton a 25.3km/h átlag, ez nálam rekord . Már "csak" 5km/h kell, hogy elérjem 6030D szintjét
xy.zsolt: Nálam tuti a fogaskoszorú zörög, kérdés, hogy tudnám orvosolni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Hasaggymeg
Topikgazda
Ezt csak úgy kikerestem a sok ezerből,mert nem találtam Pálpatakásat ahol ne még legalább hatan lennénk rajta. (Amúgy Omuról talán talán lefelé jövet)
Ami zörgésedet illeti,azt kellett lásd,hogy a rögzítőcsavar rászorítja-e a sort a kazettára,mert a legkisebb lánckerék túllóg a kazetta végén.Ha nem,akkor az a baj,de általában maga a kazetta test (külső és belső része között) szokott egy picit kotyogni,annak hézagolása pedig nem állít6ó,az gyári.Ha megmozgatod a sort látnod kell a rögzítő csavarral együtt mozog,vagy külön,Én az 1üttre tippelek,ami a kazetta "természetes" kotyogása.
Neked otthonról mennyi a tetőig?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
marel09
csendes tag
Üdv!
Tud valaki olyan (web)boltot a szomszédos országokban, mondjuk Szlovákiában, ahonnan szállítanak Magyarországra? Még mindig az Author Ronin a téma, szlovákoknál csomó boltban 50-70.000 Ft-al olcsóbb, de nem igazán szállítanak Magyarországra...
6030D
Ármester
Látod, hogy van ott is sík! Jó szélben kell menni, akkor meglesz a jó sebesség.
Ezt meg csak úgy itt hagyom a nagy fully/első teló vitához.
Most cserélt merev villára. Ha jól számolom az ott 9 KOM meg 4 kupa (top10) a Börzsönyben.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Csokicsibesz
tag
Jeahh tubeless átalakításán én is felbuzdultam és elkezdtem eléggé pörögni a témán.
Ha jól emlékszem, akkor 6030D írta egy pár napja, hogy a Continental performance típusok TL readyk.
A kérdésem ezzel kapcsolatban az lenne, hogy mindegyik TLR vagy az amelyikre ez rá is van írva? pl [link]
A másik, hogy a felnimről/kerekemről semmi infó nincs a neten. Annyi deríthető ki, hogy Merida Comp CC 20mm inner width. De, hogy ez TLR vagy sem arról már nincsen infó. Ha veszem 20mm széles ragasztószalagot hozzá (nem tudom mi lenne a rim tape jó magyar fordítása), akkor az úgy jó lesz?
jjeahh
nagyúr
Komoot szerint 33km + 1300m szint odáig a szokásos útvonalunkon Hargitafürdő fele, aztán nem tom, még bringával sosem voltam a Madarasin, idén nyár elején tervezünk menni.
6030D: Durva . Sajnos szokás szerint szembeszél volt végig, igaz nem volt vészes.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
StLui
veterán
Csovi-NHH Piros 3szög 12 perc, nekem eddig 1 óra fölött van Na jó ott gyerekkel mentem valószínű és tolta még sokat akkor. De van két komoly átpakolós fatörzses (dupla is) része. Kiváncsi lennék mennyi idő alatt érek át, 20 perc elég lenne-e.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Ákkk
addikt
Veszel egy no tubes kitett stan's és elvileg meg lehet oldani a jelenlegi gumi és felni párossal is de kompresszor jó ha van sima pumpával elég nagy szívás....
[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.