Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #131749 üzenetére
Én is ezt csinálom amúgy, mindenből van 1 szett tartalék, hogy ha tönkremegy ami a bringán van ne érjen kellemetlenül én amíg az új alkatrész megérkezik németbű, addig is tudjak tekerni, oztán a többi cuccomat szétosztogatom a haverok között. Most is arra vár egy szett gumi, egy belső, egy pumpa meg egy láncvillavédő, hogy a Kellys-es haverom elvigye, mert csak a helyet foglalja. De valamiért nem tolonganak ők sem a cuccokért, lehet inkább hasznot kéne húznom ebből és felrakjam a fölösleges alkatrészeket apróra, talán úgy hamarabb elvinnék
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
G@ben
addikt
Schwalben és Contitnentalon kívül van olyan gyártó, amelyiknél érdemes szétnézni, vagy ha minőséget akarok, akkor maradjak ezeknél?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
jjeahh
nagyúr
válasz G@ben #131753 üzenetére
Van ezeken kívül még pár márka, Speci, WTB, Michelin, Mitas márkákkal nincs tapasztalatom, CST, Kenda a nagyon ótvartól a tűrhetőig mindent csinál, Schwalbe, Conti gumik eddig nekem erős közepesnek tűnnek, a Maxxis meg a "prémium", nekük a belépő külsőik anyagösszetétele is nagyon jó, nekem a drágább Rekon-om jobban tapad száraz terepen, mint a Nobby Nic vagy a Trail King, pedig utóbbiak trail-enduro gumik. A Forekaster meg már egy szörnyeteg... az ilyen DHR-DHF-ek brutálisak lehetnek, csak az nekem már overkill. A Schwalbe-nek van egy olyan előnye, hogy ha egyet láttál a méretedben, akkor nyugodtan rendelhetsz bármelyik modelljükből, mert mindegyik ugyanolyan széles lesz. Conti, Maxxis fronton sosem lehet tudni, van, hogy a szélesebb valójában keskenyebb, a keskenyebb meg szélesebb, még az is előfordulhat, hogy ugyanabból a típusból a 2.10, a 2.25 meg a 2.35 szélessége a valóságban miliméterre megegyezik
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #131730 üzenetére
Majd ha kidobom elvágom az enyémet,megnézem milyen belül. Amúgy ez eddigi legjobb markolatom,ami az árát nézve el is vár6ó. '16.03 óta (25e km) használom és nem akar tönkre menni.
(#131741) pc360...lehet egyedit akartak,de csak ronda lett.
(#131749) Toobee...nagy a jólét itt kérem szépen,csak divat lett síni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
G@ben
addikt
válasz jjeahh #131755 üzenetére
Köszi, a Maxxist még átnyálazom.
Continentalban találtam olyat, hogy ETRTO szerint 42-584 (ez nekem 1,65 szélesnek tűnik), mellette 27,5x1,5, a képen meg ránézésre 2 coll feletti.bringasisti: szeretem átlátni a kínálatot.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Ákkk
addikt
válasz G@ben #131757 üzenetére
Maxxist akkor vegyél ha terepen közlekedsz te mtb ot akarsz aszfaltra. Amúgy még akkor sem érteném ezt ha 8-10 000 euroért veszel bringát de így ezt picit tulliheged elmegy a szezon mire veszel egy bringát utána kb még 1 év mire gumit találsz rá ha így fojtatod sőt télen olcsóbb lesz minden
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
G@ben
addikt
Most épp várom, hogy megérkezzen a bringa a boltba, hogy ki tudjam próbálni. Ha jó, akkor kell rá gumi is, mivel a boltos beleegyezett, hogy a gyári gumit le lehet cserélni az általam választottra, ezért próbálom kiválasztani már most. Ennyi.
Közben átnéztem a Maxxisokat, de nem volt méretben egy sem.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Ákkk
addikt
-
jjeahh
nagyúr
Nálunk is van egy csávó, aki egy frankó fox telós xc-t virsligumikkal használ, nagyon furán néz ki, de ő valszeg szereti, mert az előző montiját is így használta (ott az egyik képen)
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Na, az előbb megjött a rosebike-os csomagom, egy első kereket és pár apróságot rendeltem, a tracking szerint még németben van, gyakorlatilag meg a kezemben. A gond csak az, hogy a kerék nincs benne . Ilyenkor mi van? Járt már más is így? Remélem csak a DHL baxta el szokás szerint a dolgokat és külön megjön a kerék is, mert direkt egyben kértem a csomagot . Most írtam a rose-nek, kíváncsi vagyok mi sül ki ebből.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
pc360
addikt
válasz jjeahh #131761 üzenetére
Én is kipróbáltam 1.6-os slick-kel a FOX-os gépemet. Egyrészt szerintem jól néz ki, másfelől viszonyt olyan rohadt kényelmetlen, amit csak a FOX tesz használhatóvá, és a legviccesebb az egészben, hogy nem gyorsabb a 2.0-ás Hurricane-nél. Vártam, hogy meglódul, de nem, rohadtul ugyanolyan volt. Tükörsima úton még jobb is lehetne, de olyan meg itthon nincs.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Massmurderer
őstag
válasz G@ben #131766 üzenetére
Maradj az eredeti guminál.Györbe amúgy is fos utak vannak,már bocse.Én minden nap tapasztalom hogy még ösztelos bicoval is leverné a vesémet az út ami a megyébe van.20cmes patkák,fél m-es kátyúk,stb.Ha tehetném inkább tankot vennék városi közlekedésre ilyen utak mellet
-
pc360
addikt
válasz bringasisti #131768 üzenetére
26-os montira 28-as szélességű külső? Hiába írjuk itt időről időre, hogy a megfelelő gumi maradhat normális szélességű, a virslivel semmit se gyorsul az ember? Egyedül annyit értél el, hogy elcseszted a komfortot.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #131769 üzenetére
Most 26x1,9-es sima gumi van a bringán, bőven jó ezekre az utakra. Szélességben ez alá nem mennék, de sokkal fölé sem, tehát mondjuk 2,3-ast már nem tennék fel. Az 1,9-2" az nekem jó méret.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
-
Ákkk
addikt
-
pc360
addikt
Aszfaltra az egyáltalán nem való. Mármint a futófelület nélküli bütykös gumi. Kínszenvedés mondhatni, 5 km/h átlag különbség van pl. egy Hurricane és egy átlagos bütykös gumi között, ha valaki meghajtaná a gépet, és nem a gördülési ellenállással szemben szenvedne.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
G@ben
addikt
Semmi gond a bütykössel, de nem nekem való. Fogalmam sincs, hány km-t tekerek évente, ez erősen melófüggő. Az elmúlt két évben annyit túlóráztam, hogy összesen ha 50km-t mentem, már sokat mondok. Szerencsére annak a projektnek vége.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
ivana
Ármester
válasz pc360 #131775 üzenetére
Szerintem akkora különbség azért nincs, a RaceKing + XKing kombó, meg a double fighter között a legnagyobb különbség a hang. Meg nyilván az, hogy a double fightert 4.5 barra szoktam fújni, az előbbit, meg 2-re.
De ha kell akkor fel lehet nyomni az XC gumikat is 4.5-re. Akkor minimálisan gyorsabb a double fighter, meg azt jóval nehezebb eldobni aszfalton.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz G@ben #131771 üzenetére
Ja, 2.3 már vaskos aszfaltra, de az 1.9 meg a 2" meg manapság a mai modern montikon már fura lehet szerintem. Mondjuk nézőpont és megszokás kérdése is, egy mai xc-n minimum 2.10-ig mennék le, de ha veszel egy viszonylag könnyű és gyors 2.2-2.25" gumit, az is jó lesz, a haverinámnak a crosstrekkingjén 1.6" gumma van és semmivel nem gyorsabb nálam
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #131779 üzenetére
Olyan edzett lettél amióta jó néhány hónapja először idetévedtél járművet keresni fotózásodhoz,hogy a barátnő már 23-as gumival sem lenne gyorsabb mint te.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #131781 üzenetére
2 éve, már veterán vagyok . Aszfalton lefelé kb. azonos sebességgel repülünk, mondjuk az is igaz, hogy nem csak a gumin múlik a dolog, pl. a crosstrekken chopperesebb az üléspozició, a csaj kb vitorlaként funkcionál
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ákkk
addikt
válasz pc360 #131780 üzenetére
Egy edzett ember gyorsabb egy hébe hóba bringázónál kb semmi jelentősége még ezeknek, amikor elkoptatja a gyári gumikat lesz neki így 4-5 év Akkor már lessz értelme ezen változtatni.
Én inkább egy crs trekkinget vettem volna az aszfalton enyhe terepen sokkal dinamikusabb bringa mint egy mtb és nem kéne variálni neki semmit csak tekerni.A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
G@ben
addikt
Most szeretnék többet tekerni, talán az edzetséggel sem lesz gond, illetve nem véletlen akarok mtb-t venni, nekem a cross trekking nagyon egyenes üléspozíciót ad, jobban rá szeretek dőlni a kormányra. Illetve a trekking vékony gumiját sem szeretem.
És hiába mondod a gyárit bütyköset, hogy sok idő, mire elkopik, de attól még aszfalton kanyarban csúszik, mint az állat! Volt teljes bütykös gumim, volt csak oldalt bütykös, nem véletlen álltam át a simára!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Napfénysüti
nagyúr
Na úgy néz ki sok keresgélés után mégis el kell vetnem ezt az első kerék nélküli tetőn szállítást. Alig van kerékpárszállító ami 12 mm-es átütőtengellyel kompatibilis lenne. A Thulénak lenne a ThruRide ami tudja de arról meg eléggé vegyes véleményeket találtam.
Szóval nézelődtem rendes váz rögzítésű szállítókat és úgy néz ki hogy a Thule ProRide 598-asa lenne a befutó. Használ valaki ilyet? Mennyire finoman fogja az alsócsövet?
Més que un club!
-
6030D
őstag
válasz Napfénysüti #131785 üzenetére
Pont nézegettem a Bikefun katalógust a napokban, abban voltak érdekes újdonságok (nekem). Ha van valami bolt a közeledben, ahol van a katalógus, hozz egyet, vannak benne jó cuccok.
Tartóban a Thruride-on kívül néztem még ezt az outride-ot, illetve a katalógusban nincs benne, de a honlapon ott van a Sprint xt, ami valami különleges cucc (az ára is..), kimondottan outihoz.
De ami engem is érdekelne, az ez a karbon vázakhoz ajánlott kiegészítő, ami valószínűleg ugyanazt tudja, mint 3 réteg gumibelső, csak gusztusosabb formában.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
pc360
addikt
Pont a jelentőségéről beszéltem, edzettségi szinttől függetlenül. Ha nem nem érsz el bőséges különbséget egy bütykös terepgumi és egy futóéles / slick között aszfalton, vagy nem érzékeled a differenciát, ott egyéb problémák lesznek. Ez utóbbi két kategória montira ugyanúgy "való". Ennyi sületlenséget ne hordjunk már itt össze!
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #131748 üzenetére
Ez azért nem ilyen egyszerű, mert egy minőségi aluvázat megmunkálni sem könnyű. A modern geok megkövetelik a minőségi aluvázakat, tehát az ár is magasabb. Így a gepida elveszítené az árelőnyét. Meg azért myilván nem lehet 100%-ban lemásolni egy másikat, változtatni kell rajta. Nem minden márka költ arra, hogy profi versenyzőkkel teszteltesse a prototípusokat. Vagy jól sikerül vagy nem, a gepida mtb inkább nem sikerül. Az elektromos asgard is nagyon tré, iszonyú rugalmas a váz. Ennek ellenére az árazása magas.
A gepida abból indul ki, hogy a vásárlórétege az igazi kocabicajos, aki nem igazán ért a technikához. Nekik jó lesz ez is.[ Szerkesztve ]
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz 6030D #131786 üzenetére
Amit linkeltél karbon vázvédőt mindenképp szeretnék majd venni. Ez plusz az 598 puhább befogója már cask nem bántja a vázat.
Mod: erre a Sprint XT-re rákeresve kidobta hogy volt rá visszahívás meg mintha már nem forgalmaznák mert a Thule oldalán sincs fent.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
G@ben
addikt
Egy cross trekkingen irreálisan hosszú, és lejtős stucni kéne ahhoz, hogy a kívánt testhelyzet összejöjjön! Próbáltam. Illetve másban sem tetszik a cross trekking.
De most komolyan, miért vitázunk arról, hogy milyen bicajt vegyek, amikor már rég el van döntve, hogy nekem mi a jó, és csak az volt a kérdés, hogy a felsorolt gumigyártókon kívül milyen normális gyártó van még?Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #131786 üzenetére
Innen hoztam az ESI markolatot, volt kint kb 20-30 db. Tegnap én is átlapoztam.
Használat közben kényelmesebb volt, mint amire számítottam, de én S-es kesztyűket hordok, nekem valószínűleg a Racer Edge lenne a jó vastagságban. Viszont jól sikerült a tegnapi menés, még picit fáj a vállam, ezért inkább a mászásra figyeltem.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #131789 üzenetére
Van/volt vagy 2 vázuk,ami szerintem jó. Én pl. ezt és ezt jónak tartom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ákkk
addikt
-
flash-
veterán
válasz pc360 #131793 üzenetére
hát sajnos sok igazság van benne, én 37-622-es smart sammel nemsok mindenre mentem terepen, a köpenynek mondjuk hála épp hogy elgurul könnyü terepen(kitaposott, keréknyomos eredei utak) de tabadás 0, bukkanók csak úgy dobálták jobbra-balra, ha pedig egy picit homokosabb útra tévedtem ,eszméletvesztés+kórház lett a vége....(mondjuk az már energizer plus tour-gumival...)
mászni valami iszonyat nehéz vele egy picit meredekebb emelkedőn,még döngölt földúton is egy montishoz képest, az elejét emeli fel azonnal..egy szezon bringázás után olyan a lábam mintha kondiznék...mondjuk nem tudom egy 50-622-es Marathon GT 365-el mondjuk mire mennék vele, lenne e értelme egy ilyen köpenynek, javítaná e nagyban a stabilitást?
ha majd lesz országúti ez lenne a terv hogy lenne egy olyan gép is ami picit jobban birja a terepet, és talán egy ilyen kerék megoldás lenne persze a mostanihoz képest valamennyivel nyilván, hisz csodát nem várnék..
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz pc360 #131787 üzenetére
bütykös terepgumi Azért a RaceKing nem az a tipikus bütykös terepgumi. Igazából 2 raceking szerintem még talán jobb is, mint a doublefighter, mert könnyebb. A baj az, hogy a puha keverék miatt megeszi az aszfalt.
Az XKing már rendesebb terepgumi, de még az is XC verzió. A közepe úgy van kialakítva, hogy aszfalton sincs vészesen traktor hangja, de azért nem is zajtalan.
Azonos nyomáson (4.5 bar, ez mindegyiknél a max.) aszfalton, én minimális különbséget érzek, azt is főleg a 2.2-es XKing miatt.
(#131793) pc360 +1
-
IMIIKE1998
őstag
válasz pc360 #131793 üzenetére
Szerintem nem.
Nézd meg mondjuk a Cube Cross SL-t vagy esetleg a Bergamont cross-jait. Azok távolról sem rosszak.
A geó dologban tényleg van valami, amit Runner ecsetelt. Én is most outi után a montin nagyon érzem, hogy nagyon hátul van a testsúly, hiába van kopra leeresztve a kormány. Ha csak enyhébb terepre kell meg aszfaltra, akkor egy fitness-el vagy cross-al jobban jár az ember.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tőzsde és gazdaság
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen routert?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- VEGA néven új tápszéria érkezik a Chieftectől
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest