Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
6030D
Ármester
Majd ha együtt tekerünk, akkor felveszem ahogy biciGlizel, jó? Max elküldjük a Pinkbike Friday Fails-be.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
ivana
Ármester
Vannak marhaságok, de vannak értelmes vélemények is. Kb. mint a totalcar népítélet
zoli03
őstag
Na várjál. Egy 26-os merev villás monti egy normális gumival nem lesz nehéz. A geometriát baszhatod, országútin is akkor vagy gyors, ha alsó fogásban mész, mert a legnagyobb menetellenállás a szél. Az áttétel meg nem számít, meg kell tanulni pörgeti, aztán kész. Amúgy is van 48 fogas hajtómű montira, de a 42/11 is bőven elég, csak nem mész tartósa 40 felett. Ha meg igen, akkor nem szóltam .
StLui
veterán
Nekem van egy 15-20 eFt-os Eken H9, odaadnám szívesen, már csak tartalék (újonnan volt annyi, szóval nem túl értékes, teló többet ér). Azt hittem majd kettővel is kamerázunk fiammal, de nincs kedvem ennyit macerázni (azzal is csak nekem kéne foglalkozni). Mellkasra rögzítéshez is tudok adni mindent, mert én most ha felrakom, és nem csak kézből kamerázok, akkor sisakra rakom a másikat is. (ja és azt is megmutatom kb menyire állítsd fölfelé, azt fogod hinni, hogy majd az eget veszed, de nem)
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
trialboj
őstag
Ha DIY projekt akkor ilyesmit javaslok Ez jól mutat csak az vele a gond, hogy ha nem durvulsz, annyira bután néz majd ki hogy nem mered megmutatni senkinek. De mindenképp érdekes szögeket ad.
(#132340) 6030D
Érdeklődnék hogy eztet terepen teccet elérni? Én épp hogy kezdem érezni magamban az erőt, és tervezek menni egy kört hogy végig tudom az utat, nem bolyongok, és tolom neki ami kifér, de már az is eredmény lenne ha 22-25 ös átlag kijönne. Persze nem mind1 a szint, meg hogy milyen terep, de ha nem síkon mentél egy csoda ösvényen, akkor az a 30 brutál sok.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
jjeahh
nagyúr
Strava szerint aszfalt és nagyjából síkon, de szerintem montival így is sok . Én ma aerob pulzus zónában 22-et mentem, szal messze vagyok tőle, mentségemre szóljon, visszafelé olyan pofaszél volt, hogy szedett le a bringáról. Terepen a 20-at meg sem közelítem soha... mondjuk az is igaz, hogy ott nem hajtom mint állat, mert olyankor csak az élvezetért tekerek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
6030D
Ármester
Aha, kb sík, aszfalt, autóút, hogy ne legyen sok kanyar, 150-es max pulzus csipogásra, 145-ös átlag pulzus.
Volt szél itt is, de össze vissza, pont kiegyenlítődött.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Toobee
veterán
Mivel méred? Most gondolkodtam rajta, hogy eladom a Xiaomi Stratost, és összeszorítom a fogamat, aztán rendelek egy Garmin Edge 520 Plust, a navi miatt.
https://barbieripnk.hu/
IMIIKE1998
őstag
Most lehet én vagyok naiv, de terepen meg minek cyclocross meg gravel, ott a monti, az úgyis gyorsabb bármiféle terepen. Vagy minek akármilyen országúti az aero-n kívül, úgyis az a leggyorsabb. Csak oka van annak, hogy megvannak ezek az elkülönített kategóriák.
Meg 26-osra a szervizeken kívül tényleg nem érdemes sokat költeni, mert soha nem kapod vissza a belerakott pénzt.
[ Szerkesztve ]
xy.zsolt
őstag
Nekem 42/11 van a montimon….ha van hozzá lábad akkor én is igazolom, hogy 40km/h-ig bőven OK....teló lezár és hasíthatsz. Én volt, hogy rá is könyököltem a kormányra....úgy már tényleg elég jó az aerodinamika
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
6030D
Ármester
Ezt most Polar M400, de terepen Bryton 330.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
trialboj
őstag
Na az úgy még hihető
Próbáltam keresni pár hasonló saját kört tavaly augusztusból, mikor a sok rovar miatt párszor csak aszfalton mentem , de itt nincs olyan hogy 2 óra alatt aszfalton ne kaparj össze 500 szintet (hála a tervezőnek), nálad meg kb lehetetlennek tűnik 1 órát úgy tekerni, hogy ne legyen benne komoly szint
AMúgy a szembe szél, nem csak azért rossz mert nehezebb tekerni, engem legalább is jobban zavar, hogy az erős szél, elviszi a motivációt is, az enyhe hátszelet meg sem érzed, ha erősebb, akkor veszed észre ha figyeled hogy nincs akkora szélzaj 30 nál, viszont a legkisebb szembe szél is egyből kizökkent, és mikor látod hogy akár 10kmph val is belassít, pedig épp csak fúj, akkor rombolja az egót erősen.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
(#132363) Napfénysüti válasza IMIIKE1998 (#132359) üzenetére
Ahogy neked is fontos a komfort abban meg az aero gépek elég rosszak ellentétben az endurance outikkal.
CX-szel meg ugye jó kis versenyeket nyomnak például.
Més que un club!
zoli03
őstag
Azért a terep teljesen más tészta, ne keverd ide, ott nem csak a légellenállás számít. Az aero országúthoz kell edzettség is (kisebb sebességnél nem sok pluszt ad), meg ki is kell bírni rajta. Te még az endurance országútin sem bírsz megmaradni, pont ezért kell több kategória.
Miért ne lenne érdemes sokat költeni rá? Miért akarod visszakapni a belerakott pénzt? El akarod adni? Nekem bőven visszaadja a biciklim a belefektetett pénzt már csak azzal is, hogy tekerhetem.
pikszel
őstag
A második bekezdésre +1.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
pc360
addikt
Ha össze tudod trükközni, hogy legyen a gépeden, akkor Premiere vagy Vegas, amikbe érdemes beletanulni. Ha nem, akkor ez ajánlatos: VSDC Free Video Editor (hivatalos oldal). Sokat kipróbáltam, de az ingyenesek közül ez még működik is. A Kdenlive, az OpenShot és a Shotcut bűn rosszak (legalábbis a win verziók).
IMIIKE1998: Azt már írtam itt nem olyan régen: outit nem használunk alacsony nyomáson semmikor. Tereptől függetlenül jól fel kell mindig pumpálni. Tükörre azért, hogy haladjon, gagyi aszfaltra meg azért, hogy ne üsd fel.
trialboj: Ne tessék bántani a hátszelet! Én igencsak észreveszem, hogy joban haladok, és élvezem is. Nem rossz az a +5 km/h-s átlag nagy ritkán.
pikszel: Meglesem majd ezt is!
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
pikszel
őstag
Vagy ott van még a DaVinci Resolve ingyenes verziója, olyan limitekkel, ami egy amatőrnek nem is fog hiányozni.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
(#132368) IMIIKE1998 válasza Napfénysüti (#132363) üzenetére
IMIIKE1998
őstag
Félreértettél. Pont azt mondtam, hogy minden kategóriának van értelme.
zoli03: A gyorsulásban nem mindegy. Egy monti szerintem sosem fog úgy gyorsulni, mint egy fintess vagy outi. Én rövidebb, gyors köröket megyek, gyakorlatilag gyorsulok-lassulok folyamatosan. Ebben az esetben tuti, hogy a fitness jobb gyorsulásban.
pc360: Ez biztosan így van, de például a Rubaix versenyeken is 28-as gumival mennek, vagyis van az a határ, ahol a betonkemény 23,25 mm-essel nem haladsz rendesen.
[ Szerkesztve ]
pc360
addikt
Ezt a határt Budapest is meghúzza... Soha nem szórakoznék 20-23-assal többet. Azt is sajnálom, hogy ezekre valaha költöttem. Max egy nyüzüge 60 kilós embert tudok elképzelni 23-as gumikkal ilyen utakon, de már az is önsanyargatás.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
IMIIKE1998
őstag
Ha lesz fitnessem, tuti olyat fogok venni, amibe belemegy legalább a 35-ös gumi és akkor lehet válogatni.
rushty
senior tag
zoli03
őstag
Az, hogy azt hiszed, jobban gyorsul, az egy dolog. Támaszd alá normális érvekkel, és akkor rájössz, hogy nincs igazad.
StLui
veterán
Nekem most a Movavi Video editor plus (14 vagy 15) jött be nagyon. Nagyon egyszerű kezelni, csinál magától is videót képekből videókból automatikusan összevágva, ahol megadhasz paramétereket, pl hogy összesen milyen hosszú legyen, de én manuálisan használom, nagyon egyszerű (Vegas, és Adobe is "van") Viszont ami a legmeggyőzőbb, amit a két nagy órákat renderel, az itt 5-10 perc, ezt nem is értem
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
IMIIKE1998
őstag
Keskenyebb gumi, kisebb gördülési ellenállás. Valami ráció biztos van abban, hogy árulják a kategóriát. Akkor minek van fitnesz? Hogy az eladók rátukmálják az emberekre?
Szerintem többről van itt szó, mint puszta marketingről.
pc360
addikt
Jah, de pont a gumik és kerékméretek kapcsán ez nem mindig igaz. Terep- és felületfüggő igazából.
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
rushty
senior tag
28 1.75 felni (nem tudom mm)
-hez 23 vagy 25 nem kicsi hozzá? Kérdés, hogy felrakhato-e legalább az egyik kerékre.
Revolut meghívó pü-ben
jjeahh
nagyúr
Frankó az új képed strava-n, rólam is lőhetne valaki már valami jó bringázóst.
Én a szelet annyira utálom, hogy miatta nem nyomom mostanában az alapozókat, a tegnapi után valszeg ma is inkább terepre megyek . Lehet itt is síkon tekerni, igaz kb 2-3 útvonalon, szal pár tekerés után unalmassá válik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
zoli03
őstag
A gördülési ellenállás főleg a keveréktől hasonló mintázatú gumik között. Aztán azután jön egy adott márka adott típusán belül a szélesség. Itt viszont a szélesebb guminak könnyen lehet, hogy kisebb a gördülési ellenállása (pl Continental Grand Prix 5000 23 vs 32 mm).
Van jópár biciklikategória, ami szerintem értelmetlen. Más ember viszont megveszi, úgyhogy valami értelme biztos van, a gyártók meg kihasználják ezt. Éppenséggel te is megvennéd a fitnesszt, mert azt hiszed, hogy gyorsabb lennél vele .
(#132379) Napfénysüti válasza IMIIKE1998 (#132368) üzenetére
Akkor bocs, azt olvastam hogy nincs értelme a sok kategóriának.
Ebben az a jó hogy mindenki megtalálhatja a számára megfelelő bringát.
Més que un club!
Hasaggymeg
Topikgazda
(#132354) StLui...rendes tőled,köszönöm,de amint már írtam már érte menni ,majd visszaadni is macera,nem szeretnék túl nagy energiát feccölni ebbe az egészbe,főleg úgy nem,hogy látszólag be sincs kapcsolva a kamera máris lámpalázas vagyok és csetlek-botlok. (Aztán lehet csak egy rossz napom volt a tegnap. ) Amúgy belenézegettem a tegnapi anyagba és egyértelművé vált miért nincsenek mászós videók.Elég unalmas,a hangja meg mintha a Pornhubról lett volna letöltve,lihegés és nyögés az egész.
(#132355) trialboj...le kellene igyam magam ahhoz,hogy így mutatkozzak az utcán...az erdőbe meg láncfűrésszel kellene érkezzek,hogy aztán el is férjek.
(#132366) pc360 +(#132367) pikszel ...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Hasaggymeg
Topikgazda
Nekem már maga az új alkatrészek beszerelése is visszaadja a befektetett pénzt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Hasaggymeg
Topikgazda
Basszus,a videó amit készítettem mégis jó...mármint úgy jó,hogy a látószöge,csak hát állított telefonnal vettem,így ha megfordítom fele lemarad.Így nézve jól látszik az út is előttem ...leszámítva,hogy rezeg mint állat. Ezt meg lehet úgy fordítani,hogy ne maradjon le a teteje és az alja,hogy lehessen másképp is megnézni,mint oldalra fektetett képernyővel?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
StLui
veterán
Igen, Vegas-szal biztos, ezért gondolom adobe-val is alap dolog, az általam emlegetett Movavi-nál még nem volt ilyenre szükségem. Nekem általában 180 fokot kell forgatni (bármennyit lehet) mert a ThiEye T5e állítható, hogy fejjel lefelé kamerázok, mellkaspántra pedig úgy kell rögzíteni.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
trialboj
őstag
Neked és minden kedves ismerősömnek küldeném, a Turn Your Phone 90 Degrees az IFHT Films-től.
Másodszor, javaslom, mindenkinek a potplayert, arra lett kitalálva hogy az tegye amit a win media player kellene tudjon.
Ezen belül van rá lehetőség, azt nem tudom hogy így is marad-e, kétlem, szerintem csak a szoftveren belül jegyzi meg. Ha másnak elküldöd, és nem telón nézi meg akkor forgathatja a fejét De ha megfordítod akkor meg monitoron rendkívül zavaró a nagy fekete sáv, oda ugyan azt a videót szokták bevágni, kb 15-20%os blurrel, az picit javít a kontraszton és nem érzed annyira beszűkültnek.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
6030D
Ármester
Ott a hozzászólásokban a tuti: great voice. even better mustache.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
ivana
Ármester
28-as szingóval mennek, az jóval kényelmesebb, mint egy 28-as peremes, plusz nem lehet felütni.
zoli03: Egy országúti jobban gyorsul, mint egy monti ez tény. Könnyebb kerekek, merevebb váz, merev villa, sprintelősebb geo. Plusz alapból hoodon kiállva menni ezerszer kényelmesebb, mint montival kiállva. A gördülési ellenállás is kisebb, ami pont alacsony sebességnél számít. A nagyobb tányérok is hatékonyabbak.
A 32-es guminak meg max. akkor kisebb az ellenállása ha ugyan annyira fújod, na ezért használnak max. 28-ast általában.
(#132387) JackFeryll válasza IMIIKE1998 (#132374) üzenetére
JackFeryll
őstag
Rezisztív erők megoszlása
Ugye minél meredekebb egy emelkedő annál kisebb részaránya lesz a gördülési ellenállásnak.
Gördülési ellenállás teszt módja.
Ugyanezen az oldalon lehet nézegetni milyen értékek jöttek ki a tesztek alatt.
30 perc "melegítés" után egy dobon 42.5kg terhelés mellett 200rpm-en tartják a dobot ami elvileg 28.8 km/h-nak felel meg, azt mérik mekkora teljesítmény mellett lehet 200rpm-en tartani a dob fordulatszámát.
Na most az outi külsőknél 23-25mm-es szélességnél 8.3 baron ,de 6.9 baron is nagyjából 10-20watt, 37 mm-es touring külsőknél 3.1 baron 20-40 watt 5.2baron 15-30watt ez az érték.
Ami nekem meglepő hogy még a nem túl agresszív monti külsőknél is 2" feletti szélességénél is egész jó értékeket mértek. Mondjuk egy kis pöttyös mintázatú schwalbe big star 16-12 watt 1.7-3.8 bar közt.
Bütykösebb de még nem extrémek meg felmehetnek 30-40 watt környékére is (már nem írom le az összes nyomás meletti értéket). Nyilván az ennél extrémebben, mint egy magic mary, maxxis dhf és társai ennél is "lassabbak".
A külső miatti légellenállás jó kérdés és yaw angle függő is. Ilyenre értékelhető tesztet nem nagyon találtam mert általában inkább az aero felniket szokták összehasonlítani.
Városi közlekedésre garantáltan a kényelmet helyezném előtérbe, a sebességed pedig elsősorban a testpozíciód fogja eldönteni. Az pedig nagyjából azt jelenti hogy koskormányod van vagy nem, mert úgyis ugyanúgy fogod beállítani a többi bringán a stucnit.
Nagyjából azt mondanám hogy kerékpár úton szinte mindegy mivel mész, ha pedig közúton mész lényegesen gyorsabb lesz az outi/cx/gravel ha a térded a hasadban van és nem egyenes háttal ülsz mint a többin.
Felesleges ezen rágódni, én egy régi merev montit hasnzálok közlekedésre 1.95-ös dirt? (apró pöttyös minta) külsőkkel. Semmivel nem lennék gyorsabb bármi egyeben ami nem koskormányos. (egyébként így is van egy 15 centi drop, megszoktam a sportból)
[ Szerkesztve ]
Hasaggymeg
Topikgazda
El tudom fordítani,csak elvész a teteje,alja...telefont meg csak így,állítva tudtam felbuherálni magamra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
rushty
senior tag
A jelenlegi külső: 40-635, 28x1/1-2
Ez esetben van esély felrakni "országútis" belső illetve külsőt?
Revolut meghívó pü-ben
Tervez valaki indulni május 5-én a Bakony200 valamelyik távján?
Més que un club!
jjeahh
nagyúr
No megjött a guminyomás mérő. Durva, én nem tudom hogy tudtok 2 bar-on terepen tekerni . Mondjuk 80kg fölött el tudom képzelni, de 65-70kg-al? Egy gyorsabb lejtőzés végére a szívem a húgyhólyagommal helyet cserélne . Most gyorsan megmértem a nyomást, nem tom a nyomásmérő-e sz*r vagy tényleg ennyi, hátul 1 bar van a gumiban, elöl 0.75 és most "keményre" van pumpálva, nem tudok elképzelni olyan gyökeres-köves lejtőt ahol így felütném . Az elsőt ha nagyon erőlködök ujjal be tudom nyomni a felniig, a hátsót viszont nem igazán, bár nem vagyok egy kigyúrt emberke. Ha ráülök a bringára, a hátsó picit kilapul, de csak annyira, hogy látszik, hogy ráültem és súly van rajta. Le kell mérjem aszfaltra mennyire szoktam felpumpálni, pl. tegnap úgy felfújtam, hogy már iszonyat rázott és pattogott, már a kisebb repedéseket is megéreztem a nyeregben, de már gyanítom, hogy még úgy sincs sokkal több benne 2 bar-nál
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
IMIIKE1998
őstag
Mindenképpen ki fogom próbálni, mielőtt vennék.
De ha azt mondod, hogy outikból kell a több kategória, akkor a fitness miért nem elfogadható? Akinek például az endurance road is kényelmetlen, az vegyen montit?
JackFeryll: Wow, te aztán komolyan levezetted.
De például ezek alapján az én esetemben megint nagyobb a jelentősége a gördülési ellenállásnak(gyorsulásnál), mert síkvidéken élek.
[ Szerkesztve ]
Yahhher
aktív tag
Én igen, a 13-on gyerekkel.
De gondolom ez most nem releváns számodra :-D
Üdv B.
Ákkk
addikt
Én 2 bár alá még az életben nem engedtem egyik montinál sem ha meg sokat kell mennem aszfalton akkor 3-ra szoktam fújni a terepen meg visszaengedem 2 és 2.2 re.
[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
6030D
Ármester
Ebből fully lesz a végén, mert az nem ráz...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
StLui
veterán
Az én gumim 3.0-ás, ott 1,5 a max, de 1,2-re mindig felfújom 80 kilósan. Ha igaz a nyomás amiket mérsz, akkor nem csoda, hogy azon a sima földúton felütötted (ott nem is értettem min lehetett felütni), az az érthetetlen (hihetetlen), hogy miért nem fordul elő naponta, max ha nagyon óvatosan közlekedsz.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
G@ben
addikt
MTB-re szeretnék hátsó kitámasztót, de spéci vázprofilra. Egyenlő szárú háromszög, az alap van a kerék felé, az 27mm magas, illetve a háromszög magassága 17mm. Tudtok rá javasolni valamit? 27,5-es bringa, ha számít.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
Toobee
veterán
Fatet neki!
https://barbieripnk.hu/
jjeahh
nagyúr
Hány kiló vagy? Ugratni szoktál-e?
6030D: Nem, mert drága . Amúgy így jó kompromisszumnak tűnik, még tapad, még nem ráz annyira és valszeg nincs olyan terep ahol így fel tudnám ütni, pedig akadnak bőven köves lejtők itt. Ha rátehénkedve odab*xom az elejét a földhöz sem koppan, max ha nagyobb sebességgel nekihajtom egy járdaszegélynek, azt valszeg már nem bírná ki az első... de ki olyan állat? . Terepen sem hajtom neki a legnagyobb köveknek, mert minek. Van rajtam kívül a topikban olyan, aki 65kg körül van, XC-t hajt és nem vadul meg ugrat sosem? Úgy érzem sokat számít a testsúly és a bringázási stílus.
StLui: Nem ilyen nyomáson üttem fel, most van felpumpálva KEMÉNYRE . Amúgy te ugratsz .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG