Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
Szerintem, sajnos nagy a beépítési magasságbeli különbség. Ezt a villát inkább fittnes biciklikbe tervezték, minthogy cross trekkingbe.
A Kellys Coach egy trekking bringa, 63 at mozgó suntour villával ha minden igaz. Pontosan nem tudom most a beépítési magasságát, kb 485mm lehet? De ezt te is meg tudod mérni ha van egy colstokod.
A Suntour Swing meg 435mm-es beépítési magasságú. Tehát 5 centivel lejjebb kerül a bicikli eleje, ami sok.
Kerestem képeket neked hogy szemmel is láthasd a különbséget:
Megellan cross trekking eredeti telójával.
Ugyan az a váz a Swinggel.
Szerintem nagyon megdőlt a bicikli előre. Az egész geometriát megváltoztatja. A kormányzás közvetlenebb lesz a meredekebb fejcső szög miatt. Tehát idegesebb, bizonytalanabb lesz a kormányzás, elengedett kormánnyal nem akar majd egyenesbe maradni a kerék. Viszont kisebb körben fog fordulni.
Nyilván ezzel az ~5 centivel lejjebb kerül a kormány is, azt mondjuk lehet korrigálni ha az új villa nyaka elég hosszú. Nyerget is újra vízszintesbe lehet állítani valamint kicsit hátra kell tolni mert ezzel előrébb is kerül a nyereg a hajtáshoz képest.. Viszont a bicikli közepe is jelentősen alacsonyabb lesz. Kanyarban leérhet a pedál. Ha ezekkel a kompromisszumokkal meg tudsz barátkozni, akkor belerakhatod.
Egyébként lehetnek "enyhítő és súlyosbító körülmények". Pl vannak kevesebbet mozgó teleszkópok, más geometriájú vázakba építve, azoknak nem módosítaná annyira a fejcsőszögét. Vagy vannak nagyon "dzsopperes" lapos fejcső szögű biciklik, főleg ha magasan van a közepük is, azokban sem állna olyan bután. De egy "menő" cross trekking geometriánál, ami 63 ne adj isten 73 as teleszkóp van, ott azért én meggondolnám az át építést.[ Szerkesztve ]
-
cekkk
veterán
Lehet én nem emlékszem jól, de én nem láttam még ott olyat, hogy bicikliút vége jel. Egyik irányból sem, sőt sebesség korlátozó táblára sem
Én nem megyek gyorsan az ilyen helyeken, mert ezek kifejezetten baleset veszélyes, mint végig az a budai szakasz.
De a gyalogosok is tudnak nagyon szépen kóvályog, így legalább tudják, hogy érkezik valaki[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
Régi szovjet bringa, baloldali hajtókarja kottyan. Ékes hajtómű. Az éket már kalapáccsal megkínáltam, utána húztam az anyának óvatosan (tudtommal hajlamos beszakadni a menet - bár szovjet cucc, lehet meg lehetne jobban izmozni)
Még nem szedtem szét a közepét, gyanítom nem lesz egyszerű levarázsolni a hajtókarokat. Esetleg lenne tippetek így látatlanban mi okozhatja a kottyanást? Mindig ugyan annál a pedál állásnál, mikor ráterhelnék, akkor jön elő.
Amiatt érdekelne mert vennék előre alkatrészeket hozzá, ha már szétkapom, cserélném benne a gyanús alkatrészt/alkatrészeket. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #12854 üzenetére
Az az anya csak fixálja, nem az húzza be, úgyhogy nagyon nem kell tépkedni, csak megszakítod a menetet. Most kapató ékeknél könnyen szakad. A bekalapálással megy be a helyére.
Jó fele vannak beékelve az oldalak, terhelésnek megfelelően? Meg kell nézni hogy a tengely nem-e sérült, tipikusan akkor szokott lötyögni ha már szét van cseszve a tengely ott ahol az ék feltámaszkodna. Hajtókart is érdemes megnézni, valamint új szépen bereszelt ékkel próbálkozni. -
rii
nagyúr
ki van téve a kerkpárút vége jel, hpgy 140 m után folytatódik a kerékpárút mindkét irányból
de persze ez a kis tábla borzasztóan megtévesztő, és abszolút nem egyértelmű (számomra sem, pedig van jogsim) hogy ott hivatlasosan véget ér a kerékpárút
"sebesség korlátozó táblára sem"
a józan ész követeli meg
és a tudat, hogy az valaha járda volt
szerencsétlen gyalogosok hogy érezhetik magukat, hogy eddig ténfereghettek (minden gyalogos ténfereg, ... jó én már nem mert 2002 -be mikor elitóttek, azóta a járdát is n+1 sávra osztom fel, és sávváltás előtt ha nem is indexelek, de jobbra-balra nézek) most meg már 20-25-30 -al elsuhanó bringásoktól 1 m-t nem tudnak nyugodtan menni .... én ezt nézni is alig, de részt venni benne meg végképp nem bírok, inkább a villamossinen megyek ....na meg is találtam ... bár dolgozni kéne'
" .... Itt az a bizonyos vitatott közlekedési jelzés. Az alsó tábla ugye mindenki számára egyértelmű. Arra hívja fel a figyelmet, hogy ezen a ponton véget ér a közös gyalogos és kerékpáros forgalom számára kijelölt szakasz. A kérdés csak az, hogy mi az ami itt elkezdődik. Több kerékpáros állítása szerint a tábla utáni szakasz csak kerékpárút és ennek hangot is ad. Körülnéztem az interneten. Teljesen egyértelmű, hogy a felső egy útirányt jelző tábla, amely arról tájékoztatja a kerékpárosokat, hogy 140 méter múlva kezdődik a kerékpárút. Magyarul a közös kerékpár és gyalogút végét jelző táblánál a kerékpárosnak le kell szállnia a kerékpárról és a jelzett 140 méteren keresztül tolnia kell azt a kerékpárút eléréséig. A járdán a KRESZ szerint kerékpározni tilos! Javasolnám a hídról érkező gyalogosok érdekében az oszlopon elhelyezni a GYALOGÚT jelzőtáblát, amely egyértelművé tenné a járda jellegét és annak használatának módját. ...... "
mondjuk a járdán szabad-nem szabad kérdéssel nem vagyok tisztában ... egyszerűen nincs rá időm ... az én utolsó információm a 10 kmph-ról szól, és hogy a gyalogosforgalom zzavarása nélkül.
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
ati012
őstag
-
cekkk
veterán
Na ezt még én nem vette észre
(I)mondjuk a járdán szabad-nem szabad kérdéssel nem vagyok tisztában ... egyszerűen nincs rá időm ... az én utolsó információm a 10 kmph-ról szól, és hogy a gyalogosforgalom zzavarása nélkül.(/I)
Nem szabad csak akkor ha az útnak a minősége olyan, hogy szinte járhatatlan vagy ha (talán) 12 éven aluli gyerek vagy, de abból már kinőttünk És akkor lehet max 10el menni.
[ Szerkesztve ]
-
fidig
tag
válasz ---Lasali--- #12852 üzenetére
Köszönöm a kimerítő válaszodat!
Igazából ezért kérdeztem, nem értek hozzá sajnos.
Valószínűleg akkor majd egy másik telót nézek, ilyen árban úgyis lehet már jobbat kapni.A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
Gyufaaa
veterán
Skacok. Szeretnék valami tényleg brutál lámpát venni előre. Akksis kell mindenképp, mert ha meg lesz az OUTi akkor ne kelljen arra is külön venni. Ezt néztem ki: Trelock LS950. Szerintetek milyen?
Más: Végre a telefonomat is visszakaptam szervízből. Hiányzott már. Nem volt mivel rögzítsem az útvonalakat. Még egy erősebb refi kell sajna, mert mire hazaérek melóból, már korom sötét van.
-
Zola007
veterán
válasz Gyufaaa #12861 üzenetére
jelezném, hogy az első duplaledes nagyon melegszik, bár ilyenkor azért már kevésbé, de nyáron fog.
a második meg nagyon nagy fénykört rajzol és vakítja a többi közlekedőt.
Ha nem szeretnéd hallgatni, hogy valamelyik felmenődet emlegessék a szembejövők, akkor minimum egy kis fényterelőt javaslok ráapplikálniMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
fireproof
őstag
Sziasztok. Szeretném építeni egy fixi-t (első lenne) kis pénzből. A kérdésem az lenne hogy ezek közül szerintetek melyik lenne a legmegfelelőbb váz?
1. Váz
2. Váz
Puch Jungmeister
Favorit[ Szerkesztve ]
-
Bandus99
őstag
Batorkodnek en is feltenni egy kerdest vilagitassal kapcsolatban.
Tudom szamotokra nem tartoznak a kerekparosok taboraba azok akiknek kosar van elore felszerelve, ennek ellenere nekem szuksegem van ra, idonkent sokmindent kell cipelnem benne.
Itt jon a kerdes. a hagyomanyos kormanyra felrakott lampa fenyenek nagyreszet kitakarja a kosar.
Tudtok ajanlani vmi lampat amit a kosarra lehetne felrakni?Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
Muton
addikt
nem győztél meg
szerintem ha egy biciklit betekernék krepp-papírral, és menne egy tesztelő vele egy túrát, nem hinném, h megmondaná, h hány küllős a kerék, meg, h slx, vagy xt a váltó, stb. meg ha x telóval menne, de utána azt mondanám, h y teló volt benne, tuti, h megmagyarázná, hogy igen, mert... (és itt fel lehet sorolni amit a neten olvasni lehet az y telóról ), mindezt megfűszerezve a fpeter07 által is emlegetett középfokokkal
na mindegy, ha meg tényleg éreznek mm-eket (értem itt azt, hogy a szokásos x távot mérhető eltéréssel tette meg, mert ugye ez következménye lenne, h pl kezelhetőbb, vagy kevésbé kezelhető), akkor grat hozzá
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Zola007
veterán
válasz Gyufaaa #12863 üzenetére
Nem ismerem a trelockot, de a philipsnek van egy jo ledes lampaja 25e korul. Minosegi darab es nagyon jol iranyitott fenye van
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
SOAD19
addikt
válasz lsebestyen #12869 üzenetére
Azt hittem, hogy jóval többet kibírnak egy töltéssel. Múltkor mikor tekertem hazafele Váradról, kicsit elszámoltam magam, és az út felét (1,5-2 órát) sötétben kellett megtennem. Első lámpám egy Blackburn flea, ami szintén csak vagy 2-3 órát bír ki egy töltéssel. Ezért, ahogy észleltem, hogy hamarabb fog besötétedni, mint ahogy gondoltam, "nagyobb fokozatra" kapcsoltam, hogy minél kevesebbet kelljen sötétben tekerni, nehogy lemerüljön időközben a lámpám. Próbáltam spórolni is a lámpával, és ha olyan útszakaszon tekertem, ahol a csillagok adtak egy kis fényt, ott lekapcsoltam a lámpát, és csak akkor kapcsoltam vissza, ha jöttek szembe autósok, vagy ha fás részen tekertem, ahol tök sötét volt. El is gondolkodtam akkor, hogy lehet nem ártana valami erősebb lámpa, meg ami nem csak 2-3 órát bír ki.
-
deicide
veterán
válasz lsebestyen #12869 üzenetére
Én is azt használom, 3 óra felett bír egy belevaló akksival és van mellé 2db pót, ami szinte semmi helyet nem foglal, azaz 9+ órát át tudok hidalni ha kell.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz SOAD19 #12874 üzenetére
Mostanában egyre többet használom én is. Reggel 4:10 körül szoktam az utóbbi 2 hétben indulni, akkor legalább nincsenek szembe autók, üresek az utak, szépen be lehet világítani az aszfaltot.
De mondjuk arra a max 1.5 órára az egy akksi is elég, aztán otthon újratöltöm.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
SOAD19
addikt
Igen, és ha lemerül, kint út közben, akkor... Városba való inkább.
A múltkori tekerésemre visszatérve. Azért volt egy-két autós, aki nem vette le a távolsági fényszóróját, elég kellemetlen volt, meg is kellett majdnem állnom, mert semmit se láttam az útból.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz deicide #12873 üzenetére
A gyengébb fényerőn 8 órát tud, míg az erősebben kb. 1,5 órát megy el. Ár / érték arányban bizony hogy verhetetlen, nem véletlen ajánlottam és ajánlom én is mindenkinek. Ráadásul a fókuszálhatósága miatt lehet nevelni a szembejövő köcsög reflektoros autóst is a stroboszkópjával. Persze csak messziről érdemes azt alkalmazni.
-
aclandiae
senior tag
Sziasztok!
Lehet, hogy kissé off-topic: szeretnék vásárolni egy háttámlás szobakerékpárt. Mire kell figyelnem?
-
D.Orion
veterán
BOCCS! -
deicide
veterán
Holnap veszek gumit a mountira és elkezdek hegyen is tekerni, kíváncsi leszek, hogy bírom majd az emelkedőket, meg úgy általában a terepet.
Ezeket néztem ki:
A conti megéri a több, mint dupla árat, ha mondjuk csak heti 100-at akarok hegyen tekerni, murvás, köves, sáros turistautakon?
559x19-es felnire rámegy a 2.2 még biztonságosan? A 2.1 biztosan, mert gyárilag is az volt rajta.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
lsebestyen
addikt
Ha már monti...Jövő héten szeretnék menni egy kicsit montizni, 17.kerből indulnék, mik a lehetőségeim? Budán van vlmi lájtos erdő, turista út, stb, ami járható montival?
-
hNp88
aktív tag
ma hazaértemkor ő fogadott el sem hiszem, végre itt van, megvan, enyém. ... nézegethetem tavaszig.
bicajjal-feszítve pózolás -- kis költségvetésű falusi edition
[ Szerkesztve ]
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
Kiss_R
tag
válasz lsebestyen #12886 üzenetére
Szerintem a János-hegy a legnépszerűbb a bringások között, de onnantól a Mátyás-hegyig is van járható út, érintve a Hárs-hegyeket és a Hármashatár-hegyet.Egész délutános programnak tökéletes, főleg, ha nem a fogaskerekűvel mész fel a János-hegyre.
-
Runner_fxr
Ármester
A rakparton a járda egyik fele a bicajosoké, de a legtöbb gyalogos ezt telibesz@rja, kóvájognak összevissza mint az ökörhugyozás.
Abban igazat adok, hogy a kerékpáros ne száguldozzon a gyalogosok közt, akkor valóban menjen az autóúton. Viszont ha normálisan közlekedik a járdán akkor a gyalogos se pofázzon. Én inkább úgy vettem észre, hogy többnyire a gyalogosok pattognak nem a bicajosok.Több kerékpárút kéne, még ennél is több bicajos lenne Budapesten, pedig már így sincs kevés. Majd talán egyszer...
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Gyufaaa #12861 üzenetére
A trelock lámpák szarok, mármint nem szar, csak a teljesítményéhez képest nagyon drága.
Mondjuk ez elmondható a legtöbb lámpáról. Én azt javaslom, hogy vegyél egy cree ledes lámpát. Nekem cree xml-t6 ledes van. 1db ilyen leddel elég komolyat világít (1200 lumen). Hidd el, 35-40 ezerért veszel egy ilyen trelock lámpát és nagyon megbánod. Egyébként ezekkel az olcsó cree ledes lámpákkal csak az a baj, hogy a rögzítése nem a legjobb. Hát valamit valamiért. Viszont kb 15 ezer újonnan, én használtan 8-ért vettem.
A trelockból az LS750-es van kb egy árban az én cree ledes lámpámmal, na most az enyém szó szerint kb 8-10 szer erősebb, nem vicc. Ha minőségibb gyártótól akarsz lámpát akkor kb 40-50 ezerért vannak bbb lámpák, hasonló tudással mint az olcsóbb cree ledes 15-ért. A csúcs a lupine, de annak olyan ára van, hogy abból egy elég jó bringát is lehetne venni és szerintem nem világít jobban mint a kínai utánzat, elvégre ugyan azt a ledet használják. Az olcsóbb cree ledes lámpáknak csak a rögzítése gagyi, de néhány gyors kötözővel lehet rajta segíteni.Nekem egy ilyen szettem van, csak van hozzá műanyag rögzítő bilincs amivel a kormányra rögzítem.
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12893 üzenetére
egy gyalogostól nem várhatsz el semmit sem ... nem vonatkozik a járdára semmilyen kresz.
te katonásan mész a járdán, szigorúan jobbra tartva?ha két sáv a kerékpárosoké, akkor marad kb. 1 méter a gyalogosoknak ... ez aztán a remek hozzáállás úgy, hogy az 20-30-40 éve járda ... Te hogy éreznéd magad, ha a kerékpárútra felengednék a motorosokat, és 80-al mennének el melletted? Kb. így érzik most magukat a gyalogosok ...
Láttam, hogy egyszer 3 turista ment egymás mögött ... libasorban ... katasztrófa.
menj a villamossinen .. és akkor nem fog zavarni, hogy a gyalogos hogy kóvályog a járdán
mert bár a jogot megadták, hogy ott menjen a kerékpáros, de ez nem az a lehetőség, amivel élni is kellene ... ez gyalázat. ez szégyen, ami a BPi járdákon törtlénik annak következményeként, hogy sárga jelekkel bringautakká avanzsálták őket ....
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12893 üzenetére
" ...... Én inkább úgy vettem észre, hogy többnyire a gyalogosok pattognak nem a bicajosok. ..... "
hát persze ... a kerékpáros nem pattog hanem lecsöngeti a szerencsétlen gyalgost, aki ilyedtében félreugrik ...
vagy becélozza és 20-al elmegy 2 cm-re tőle ... nem ő kap agyf.szt, minek pattogna? a gyalogod meg már mire megszólalna, a kerékpáros rég eltünt ...mondd, Te sétáltál már a rakparton? Vagy próbáltad már?
3-4 kpmh-val tudod milyen sz.r amikor 15-20-25-tel elszáguldoznak melletted?
vagy amikor szemből is jönnek meg mögötted is és nem tudtok ketten egymás mellett menni a ___járdán__? állandóan hátranézegetni, hogy jön-e egy baszom kerékpáros aki gyökér mind a kocsik közt menni, gyökér mind a villamossinen menni, de a gyalogost bezzeg tudja terrorizálni ... mint írtam korábban is ... ez a legnagyobb gyökérség ... a gyengébbel szemben keménykedni ....ahhoz kell erő, hogy a kerékpáros előzékeny legyen a gyalogosokkal szemben
és ahhoz kell erő, hogy a kamionossal-busszal szemben kivívja az elsőbségadástnem a járda.kerékpárúton terrorizálni a gyalogost.
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Runner_fxr
Ármester
Nézd, lehet kicsit csípősen fogalmaztam, én alapvetően tök nyugodt ember vagyok, előzékeny is. Nem terrorizálok én senkit sem, a gyalogosokat sem. Még egyszer mondom, engem az bosszant fel, hogy némely ember úgy beszél velem mint akit a seggéből rángatott elő, holott semmi veszélyeset nem csináltam rá nézve. Valószínű nem véletlenül dühös ő sem, biztos sokan száguldoztak el már mellette, aztán ha meglát egy kerékpárost már mutogat meg magyaráz, akkor is ha tőle 3 méterre gurul el.
Már ne is haragudj, de a gyökér az, akinek lehetősége lenne egy élhetőbb Budapestet kialakítani, de b@szik rá és az autóknak rendel alá mindent. Nem érdekli, hogy lassan már megfulladnunk a szmogtól, de csak nem tesz semmit. Az kurvár@ nem a kerékpáros hibája, hogy felterelik a járdára. És attól még nem gyökér mert nem óhajtja elüttetni magát egy barom autóssal mondjuk épp a te kedvedért, mert téged zavar a 3 méter széles járdán a kerékpáros. És igen sétáltam már a rakparton, nem katonásan, de a gyalogos sávba húzódva , van ott elegendő hely a gyalogosnak, pont annyi mint a kerékpárosnak. Szerintem ha már ez van meg kéne próbálni normálisan egymás mellett meglenni, a kerékpáros se veszélyeztesse száguldozásával a gyalogost, de a gyalogos se akarja lezavarni a kerékpárost az autók közé. A kerékpár út a kerékpárosoknak is jobb lenne elhiheted.
[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12897 üzenetére
a kerékpár út igen .. jobb lenne ... de az nem kerékpárút.
és ha kritikát kapsz a gyalogosoktól,akkor az csak azért van, mert óvatosabban mész el mellettük, és akkor ők meg megtalálnak Téged a dühükkel, amit az előtted elhaladó 20-30 kerékpáros keltett fel bennük.
amúgy a kerékpár jármű - nem járdán a helye
az autósok közé kellene kiterelni mindenkit - engem is - nem a gyalogosok közé be - mert ez megint az autósok malmára hajtja a vizet ....az autósoknak mindent - 2x3 sáv, a gyalog meg kerékpár meg férjen el a járdán" .... Már ne is haragudj, de a gyökér az, akinek lehetősége lenne egy élhetőbb Budapestet kialakítani, .... "
az ___is___ ... szándékosan csinálják ... állandó feszültség kerltés a céljuk ... nagyon jól cisnálják sajnos ... szerintem a kátyuk is ennek a tervnek a szerves részét képezik .. az alacsony bérek ... a bedobott ál-rémhírek (rendszám kerékpárra, adó kerékpárra, autósok fizessen havi 10.000 et a bkv-nak) ... trafikmutyi (ez egy ördögien zseniális ötlet volt ... mert mindennap látod, szembesülsz vele, előtted van) ... mind-mind azt a célt szolgálja, hogy az idegeid pattanásig feszüljenek, lefoglaljanak, lekössenek, és ne juss el addig, hogy az akutálpolitikával foglalkozzpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12897 üzenetére
" ... mert téged zavar a 3 méter széles járdán a kerékpáros .... "
engem az zavar, hogy ezzel élhetetlenebbé tették BP-et ...
3 méter soknak hangzik így ebben a kontektusban, hogy "3 méter" és hogy "kerékpáros"
de ebből 2 méter az oda-vissza haladó kerékpáros ... és akkor mi marad a járdából? 1 m?sétáljál már a csajoddal egy 1 m széles járdán )))))-. melletted meg a kerékpáros forgalom ...
k.rvaromantikus ... így aztán nyugodtan lehet andalogni ....pláne mikor egy retardált f.sz még 3 sávot csinál mert ő még a szembejövő ellenére előzni is akar
ahogy munkatársam mondaná: "sonak ott akarják megdönteni a tour de france-t"
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
hoffman_
nagyúr
bmx-es videók nem szoktak lenni, de asszem ezt berakom nektek mégis. egy oka van, magyar, és kőkemény világszínvonal, amiket bead. egy cimbi linkelte, neki is azt írtam, hogy látom a srácot, de nem hiszem el. brutál. tényleg érdemes meglesni!
ui.:
17 éves a srác.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest