Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toomy
senior tag
válasz ---Lasali--- #159 üzenetére
Te jó és micsoda förmedvényekkel foglalkozol -
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #159 üzenetére
Van olyan ember, aki ilyenre rá meri ültetni a gyerekét?
Az a villa is megér egy misét. Néhány gübürc tart egy lemez darabot egy csőhöz ami még csak le sincs fenekelve.
A rozsda meg megette a fél bringát.
Ez méhtelepre való, nem (fehér) gyerek alá. -
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #203 üzenetére
ó de csúf... fogadd gratulációm, gyönyörűséges
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #205 üzenetére
igen, így szimpatikusabb néztem én is a vékonka gummát, de hát van, hogy az kell nagyon tetszik a gép továbbra is, sok jó km-t vele. Téged ismerve a karbantartással nem lesz gond
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
galaktikus
aktív tag
válasz ---Lasali--- #203 üzenetére
Mivel tekerted be a láncvillát? Az szigszalag, vagy csak nem kormányszalag?
Én is ilyenre akarom megcsinálni az enyém, nagyon tetszik!Rizsa: 5800x -b450 tomahawk max - 2x16 Gb 3200 Mhz Crucial Ballistix Sport AT - Gigabyte 6700 XT gaming oc Productivity: MacBook Pro 13" M1 Apple Silicon
-
galaktikus
aktív tag
válasz ---Lasali--- #208 üzenetére
Komolyan? Gumibelső?? De durva.. és csíkokra vágod, vagy hogyan? Ha nem titkos a módszer igazán megoszthatnád
Ez nálam nagy dilemma volt mindig, mert a gyári védők nem olyan jók, általában nem is elég hosszúak mint kéne.. szóval nem igazi.. meg nem is ilyen szép..
szerk.: na ja meg az is nagy előny, hogy le lehet törölni.
[ Szerkesztve ]
Rizsa: 5800x -b450 tomahawk max - 2x16 Gb 3200 Mhz Crucial Ballistix Sport AT - Gigabyte 6700 XT gaming oc Productivity: MacBook Pro 13" M1 Apple Silicon
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz ---Lasali--- #205 üzenetére
Épp akartam küldeni a "fejmosást" a slick-ért, mikor megláttam a következő hsz-ed.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #205 üzenetére
Mi lett a karbon nyeregcsöveddel?
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #222 üzenetére
az igen... ennek aztán volt sztorija
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
dqdb
nagyúr
válasz ---Lasali--- #222 üzenetére
Nem értem a problémádat, hiszen alacsony súlyból kaptál egy környezetéhez automatikusan igazodó nyeregcsövet: mire felérsz a hegy tetejére, lejtőzős pozícióba süllyed vissza, és nem kell kézzel leengedned Nekem is volt (pontosítva a szekrényben van) egy ilyen adaptív csodám, az a 2 csavaros rögzítésű Ritchey cső 10-15 km után garantáltan dirtös dőlésszöget vett fel. Próbáltam olyan nyereggel, aminek nem sajnáltam a pálcáit, izomból meghúzni, de úgy sem működött.
Az a tippem, hogy a nagy nyeregcsőátmérő miatt (kép alapján 31.6 mm a tippem, esetleg 30.9 mm) magának a csőnek a falvastagságát vékonyabbra vették, mint egy 27.2 mm-esnek, hogy tudják a súlyt tartani, és az így bosszulja meg magát nálad. Nekem a 27.2 mm vastag Syntace nyeregcsővel semmi problémám nincsen, nem látni rajta torzulást, és stabilan tart egy alap Kona csavaros bilinccsel. Ennek csak a cső része műanyag, a feje alumíniumból van, az olyan konstrukció megvételén, mint a tiéd, tovább gondolkoznék, mint ezen (itt nem volt sok kérdés, kifutó modellként olyan mélységbe volt leárazva, hogy annyiért egy jobb nevű alumínium nyeregcső sem jött volna ki).
madmike: van egy nyeregcsövem, ami a feltételrendszeredet tökéletesen kielégíti. Ritchey márkájú Kicsit komolyabban: ha eljössz érte, a tiéd, én csak azért nem vágtam még ki a kukába, hogy legyen egy biztonsági tartalék.
No, akkor induljunk hegyet mászni.
#225: öööö, ebben az esetben nagyon cserbenhagyott a szemem, teljesen másnak tűnnek az arányok, mint az én bringámon
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz ---Lasali--- #225 üzenetére
Hmm, gondolkoztam, jobb utólag, mint soha Hülyeséget írtam az előbb, és neked van igazad a minél vékonyabb annál nagyobb falvastagság kell dologgal. Hirtelen beugrott, hogy korrekt specifikációs táblázatot publikáló cégeknél többször láttam már, hogy a kisebb átmérőjű nyeregcsőnek nagyobb volt a tömege adott gyártó adott modelljén belül, mint a nagyobb átmérőjű.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dany27
őstag
válasz ---Lasali--- #228 üzenetére
Próbáltam szét szedni, de addig jutottam hogy leszedem a fejet ami lefogja a két kis gumi hengert a szelepeknél és se tovább.
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #222 üzenetére
Akkor nem tartok igényt a leszuperált nyeregcsövedre.
Az új akkor kevésbé értékes (jobb kifejezés híján)? Mert gondolom azt nem lehet így lazán rámondani, hogy jobb az egyik, mint a másik.
Minő véletlen, éppen passzol a bringa színvilágába.[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz ---Lasali--- #235 üzenetére
Páromnak ilyet raktam össze, miután tavaly minden nap vagy 5 lyukat csinált egy Marathon Racer, 35-622 külsőre. Igaz ebben csak race guard van. Ezért kapta meg a szalagot is, slime is van már benne.
Ennél a képnél pont nem volt slime csak egy vékony outis szalag, azóta belevaló vastagságú szalag van benne.
[link]
Előtte pár nappal felütötte a hátsókereket és az összes slime kifolyt, megnéztem volna ezzel mit kezd[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Mr.Csizmás
titán
válasz ---Lasali--- #235 üzenetére
helyzet:
elso gumi nem eppen okes, sokadik defekt vele, ezzel a kiepitessel egy honap alatt a masodik, konkretan egy nagybetus #@Ł$, konnyu terepre kellene, meg varosra, szoval valami trekking megoldas kellene.
tuti a kulso, mert a belsobol mar a 3. van benne osszesen (vagy a 4....)
a lenyeg, hogy ne keruljon rohadtsokba, mert az egesz panzer koltseghatekony alapu
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #272 üzenetére
azt hittem nem találom meg, de csak sikerült. rosszul emlékeztem, nem karbon, csak alu.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
TripleB
senior tag
válasz ---Lasali--- #225 üzenetére
Valami 27,2-es hátrahajló nyeregcsőre adhatnál tippet, aminek a dőlése fokozatmentesen állítható.
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #275 üzenetére
nem a névvel volt a gond itt sem, pont ezt mondom én is.
[link] - bár ez csak egy, nem tudom miért emlékszem többre.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
andyTM
őstag
válasz ---Lasali--- #272 üzenetére
- tudnál linkelni elfogadható árban?; vagy a cégeteknél nincs valami kedvezmény ?
- a múltkor találtam valami oldalt, ahol valami akció volt continentálban és fél áron volt minden külső, de nem találom már . -
Bati0501
őstag
válasz ---Lasali--- #929 üzenetére
Vki közösségépítő lett!
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz ---Lasali--- #934 üzenetére
Na az ilyeneknek mondanám, hogy 1 óra szervízdíjat kérnék most kifizetni.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz ---Lasali--- #934 üzenetére
Mester!
Erre mit tudsz mondani, működhet a dolog a hajtómű fogaskerekeinek károsodása nélkül?(#928) sting2: a lényegen ugyan már sajnos nem változtat, de számomra nem kerek a történet... Hogy tűnt el végülis? Nem volt lezárva?
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz ---Lasali--- #943 üzenetére
Elöl már 9-es váltó van. Hátul a jelenlegi Alivio is meglepően szépen vált, igaz elég pontosan szoktam beállítani a váltókat. 9-es rendszert sem találtam "jobban válthatónak", de lehet, hogy csak a próba alatt éreztem úgy.
A "keresztbeváltást" eddig is próbáltam kerülni, 3-nál lehetőleg nem használok több fokozatot első tányéronként. Talán csak nagy ritkán.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #1171 üzenetére
Jaja én még "kórmány"-on szakadtam még.
-
rii
nagyúr
válasz ---Lasali--- #1194 üzenetére
értem
nagyon köszi a tippet! .-)piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz ---Lasali--- #1813 üzenetére
Ez egyébként miért van?
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
sanzi89
addikt
válasz ---Lasali--- #1814 üzenetére
Elvileg teljesen eredeti a bringa, legalábbis az eladó állítása szerint.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz ---Lasali--- #1816 üzenetére
Igazából a rugós villákra gondoltam. Nekem egy 120-as Blackem van, és tudtommal gyárilag van benne egy 2cm-es távtartó, amit ki lehet venni.
A többi rész érthető. Inkább arra gondoltam, hogy gyárilag leszabályozott a rugóút, de moddolható.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
nagyúr
válasz ---Lasali--- #1813 üzenetére
Legutóbb a SuperMonsteremmel voltam úgy, hogy sehogy sem tudtam kihozni belőle 26 centinél többet. Kupakok nélkül persze mozgott annyit, csak nem tudtam akkora letörésbe csőröst ugrani, hogy ennél többet mozduljon. Aztán a Fox DH 40-nel, a 66 ATA RC3-mal és a jelenlegi 36 Van RC2-vel nincs ilyen gond, szépen kimozogta mind a teljes rugóutat, bár nyilván nem puszta nyomogatásra, hanem ride közben.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
sanzi89
addikt
válasz ---Lasali--- #1818 üzenetére
Ez akkor elég lehangoló...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
veterán
válasz ---Lasali--- #1896 üzenetére
1868-75ös hsz-re van valami ötleted?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz ---Lasali--- #1896 üzenetére
Pont azt akartam javasolni.
Ilyen Lux (4 vagy 5 csillagos) imbuszkulcs-készletet nyúzok évek óta, némelyik hajlatánál (lehet leeséstől v. szűk helyen való használattól) feljött a felületkezelés, de maga a kulcs ép, nem nyalódtak el.
Tegnap azzal raktam föl pl. a pedált, mert a gyorscsati pont 8-as imbusz méretű.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ---Lasali--- #1893 üzenetére
[link]
Itt olyan 25,65 mm, szóval ha van rajta menet akkor pont 1" a nyak.
Milyen csapágyat ajánlanátok ami elérheto webáruházakból? Fekete elony lenne.Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ---Lasali--- #1946 üzenetére
Nos akkor linkelek:
Ritchey Logic
erre pár napja még augusztusi beérkezést írtak, nem tudom most lehet-e kapni
acor (cartridge)
XLC
BBB hiperszuper
A BBB-t kicsit drágállom, nem tudom mennyi pluszt nyújt. Gyakorlatilag ez olyan, hogy nem a csapágygolyókat cseréli idővel az ember, hanem beviszi a csapágyat a boltba és adnak egy komplett újat?
Feketét szeretnék, illetve jó lenne ha 32-es kónuszkulccsal működne, ne kelljen már abból is másikat vennem.
Egyébként a BBB-nél megadott adatokra nekem oda kell figyelnem, vagy csak az 1" a lényeg? Tehát vázak/csapik szabványosak?Felhasználás: az első országútimba Időjárásról annyit, hogy zuhogó esőben nem indulok el, de ha útközben elkap azért ne ázzon már be.
Köszi
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ---Lasali--- #1980 üzenetére
Szóóóval akkor te melyikat ajánlanád?
Az XLC jobb lenne mint a Ritchey? Vagy az is bőven elég?Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ---Lasali--- #1982 üzenetére
Amúgy ezekhez 32-es kónuszkulcs kell? Ha jól tudom az a szabvány,
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ---Lasali--- #1989 üzenetére
Azért kérdem mert 32-es kulcsom van és nem olcsóak a jobb fajták
Közben találtam képeket az XLC-ről: [link]Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz ---Lasali--- #1997 üzenetére
Hétfőn nézek valami jobb zsírt én is, kell majd a mociba (kormány-, kerék- és lehajtás-csapágyakhoz) és a bringához is.
Shell-t gondoltam, abból tudok most "kunyizni" (elvileg).[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz ---Lasali--- #2000 üzenetére
Ha vennem kell, ez is szóba fog jönni , dobogós helyen.
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
gmatti
csendes tag
válasz ---Lasali--- #2007 üzenetére
Már régóta tervezem, csak idén pont akkor lesz a Gerecse Maraton.
A Bakonybél fölötti részt ismerem, de az a Királykapus történet meg a Hajag-i
az érdekelne.Majd meglátjuk, soká lesz még. -
Cathfaern
nagyúr
válasz ---Lasali--- #2015 üzenetére
Mindehhez még hozzá lehet venni azt is, amit a competitivecyclist.com-on fejtegetnek, hogy igazából az, hogy mit jelent az optimális, elég erősen függ attól is, hogy az ember versenyt szeretne nyerni, eddzeni szeretne, csak délutánonként tekergetni, vagy több száz km-es túrákon résztvenni... mert tök jó ha maximális erőt X nyeregmagasággal és távolsággal lehet elérni, ha azzal 150km múlva lefordulsz a nyeregből, vagy ha nem is fordulsz le, jobban elfáradsz, mint az aki kicsit lentebb engedte a nyerget...
"beállításhoz már feltételezzük a helyes nyeregmagasságot, 3 órához rakjuk a pedált, tehát a hajtókar vízszintes állapotban van, és a sípcsont tetejéhez fogjuk egy függő zsinórját, ha jól van beállítva a nyereg vízszintes pozíciója, akkor a madzagnak metszenie kell a pedáltengelyt"
Ehhez annyit tegyünk hozzá, hogy csak szabványos dőlésszögű nyeregvázcső esetén igaz. Outiknál ugyebár behozták az "amatőr-komfortos" kategóriát (más geo, 3 tányér elől, stb.) amiknek meredekebb a nyeregvázcsöve, hogy kevésbé kelljen ráfeküdni a biciklire. Na ezeknél nem használható ez a módszer. Ott csak azt lehet nézni, hogy a nyeregvázcső meghosszabbítása a csípődet metsze... na de ezt aki otthoni körülmények között kiméri, az előtt megemelem a kalapom
Okosok szerint egyébként az ideális beállítás az, hogy ha (miután bemelegítettél, tekertél egy kicsit), teljesen elengeded a kormányt, és hátrateszed a kezed, akkor ugyanazt a pozíciót meg tudod stabilan tartani, mint ha fognád a kormányt, nem billensz sem előre, sem hátra. Persze ehhez meg nem árt némi vázizomzat (meg segítő, meg görgő), különben erősen kivitelezhetetlen a mutatvány, szóval az emberek jó része ezzel sincs előrébb... Az egésznek az lenne egyébként a lényege, hogy olyan pozíciót kéne megtalálni, aminek a fentartásához a legminimálisabb erőkifejtés szükséges a láb / törzs részéről, ezzel is növelve a pedálnak átadható erőt.Szóval az egész body geometrit érdemes némi fentartással kezelni. Alapvetően jó dolog, főleg ha az embernek nincs tapasztalata, vagy nincs ideje / kedve mm-enként próbálgatni az ideális beállítást. De igazából csak arra jó, hogy jó alapot adjon, ne csináljon az ember totál rossz beállítást (mint én). Nem véletlen, hogy a komoly csapatok továbbra is külön szakembert alkalmaznak kerékpár testreszabásra, aki a munka oroszlánrészét nem számítógépekkel végzi...
Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/, eladó SteelSeries Arctis Nova 7P: https://hardverapro.hu/apro/steelseries_arctis_nova_7p_4
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #2018 üzenetére
Jól értem, hogy egy alu cső van benne egy acél csőben? Lényegében.
Ha ezt melegíted, akkor az alu csak még jobban megfeszül az acélban.
Alunak jóval nagyobb a hőtágulási együtthatója. -
zoli03
őstag
válasz ---Lasali--- #2018 üzenetére
WD40 volt itthon, azért próbáltam azzal. Meg az a baj, hogy lehet, hogy az erősebb csavarlazító se szivárogna be rendesen. Meg nem akarok külön csavarlazítót venni, mert lehet, hogy nem válik be, és nekem úgyse kell már a kormányszár, mindegy, hogy milyen állapotban jön ki.
A dió nem rohadt be, az mozog. Próbáltuk a villa felől is kiütni, de meg se mozdult, erősebben meg nemigen tudtuk volna ütni.
Gázlámpa van itthon, megpróbálom finomabban megmelegíteni vele. -
fi:zi'k
nagyúr
válasz ---Lasali--- #2015 üzenetére
Jogos, MTB-ből indultam ki.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
rétisün
veterán
válasz ---Lasali--- #2041 üzenetére
látod, ez eszembe se jutott
inkább hazamenekültem vele, nem szeretek útszélen szerelgetni
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
veterán
válasz ---Lasali--- #2015 üzenetére
Teljesen igazad van.
Mivel mindenkinek különbözőek a lábai, ezért mondtam ezt a 170fokos dolgot.
Ezt már több helyről hallottam, és mivel a térde mindenkinek ugyanúgy szétmegy egy idő után ha teljesen kinyújtja, ezért szerintem ez a 170fok egy eléggé bevésett dolog.más:
kétszer egy óra cumival meg 3 imbusszal megoldottam a fék-rejtélyem, végre párhuzamban áll a fékpofa a felnivel...
most már tudom miként kell beállítani országútin a féket[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
félisten
válasz ---Lasali--- #2074 üzenetére
(#2071) 313313, (#2074) ---Lasali---: Köszi a válaszokat! Akkor szétszedem, bezsírozom őket.
Van valami jó trükk a kónusz helyes beállítására vonatkozóan?
Eddig többször csináltam már, de minden alkalommal utána kellett állítani egy-kétszer a beállítás után pár kilóméterrel. Vagy szorult, vagy kilazult. Igaz, eddig kizárólag csepel-BMX-en és később tesco bringáknál csináltam. A mostani bringámon is valami legolcsóbb joytek racsnis agyak vannak, annáll is csak másodikra ment a pontos beállítás.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
nagyúr
válasz ---Lasali--- #2171 üzenetére
Nézd meg őket jobban.
A Transition TR250-é a leginkább egy forgáspontos rendszer, de ott is egy himbán keresztül tolja a tagot a lengőkar, ami által a hátsó tengely nem körív mentén mozdul el, így ellensúlyozva valamelyest a relatív láncvillahossz változását berugózáskor.
Az Intense nagyon nem egy forgáspontos, mivel VPP (Virtual Pivot Point - virtuális forgópont) rendszerre épül a felfüggesztése, így itt nincs hatása a rugózásra a tekerésnek és fékezésnek. Mondjuk a linkelt képen nem látszik a rendszer, de tessék, itt van csak a váz:
A Mondraker a klasszikus négy forgáspontos Horst-Link-es felfüggesztéssel rendelkezik.
A Speci meg a saját négy forgáspontos FSR rendszerét használja nem meglepő módon.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
B4l!nt
aktív tag
válasz ---Lasali--- #2177 üzenetére
Köszönöm, nekem is úgy tűnt, hogy nagyobb, rákérdezek. Amúgy kezdőnek hobbi célra megfelel egy ilyen? Később meg ha úgy alakulna lehet cserélgetni rajta dolgokat komolyabbra.
-
B4l!nt
aktív tag
válasz ---Lasali--- #2179 üzenetére
Igen azt láttam. Rokon segítségével menne a dolog Itt nálunk pedig hasonló bringákat 120ért találtam...
venember83:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest