Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28706) Teasüti válasza gergo5991 (#28701) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Csak nem mindegy, hogy terepen 50-nél amikor a kormány a kinyújtott kartól szinte a mellkasodig rázkódik mint őrültek, hogy akkor neked még egy négy ujjas fékkart kell izomból szorítanod és 3 perc után vagy megállsz, mert elment az erő a markodból a görcsös szorítástól, vagy egyszer csak leesik a kezed a kormányról és meghalsz VAGY van egy szupi 1-2 ujjas hidrós tárcsád, amihez kb erőt sem kell kifejteni kézből, hogy működtesd - és ugye három ujjal tudod fogni a markolatot, nem úgy a V-fékkarnál.
Csak ennyi a különbség felhasználás szempontjából. Fékerőben is jelentős eltérés van, főleg, ha a V-fékpofák vmi kemény keverékek és tényleg minden erődből húzni kell, hogy intenzíven lassulj (és a hegyen bizony intenzíven kell).

(#28705) gyulank
Vkonyabb kerék, nagyobb nyomás, könnyebben átszúrható. Vastagabb kerék, kisebb nyomás, kisebb az esély az átszúrásra.
Ez nem érv. Én is csak akkor szoktam defektet kapni, ha az 1.9-es slick-et felfújom 4,5 barra. 2-3 baron soha nem kaptam még defektet, 2 baron az üvegszilánk se probléma szinte. Minél keményebbre fújod, annál könnyebben hatol át vmi éles a gumin.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.