Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
senior tag
válasz zsola32 #277099 üzenetére
(Nagyon úgy néz ki történet, hogy lesz egy új bringás útvonalam, hazafelé extrém lejtőn kell lejönnöm, kb. 600m a távolság műúton, erre keresem a féktárcsát.)
Erre teljesen felesleges az IceTech, fémes betét, stb, ez nem extrém. Kivétel ha tandem bringa, vagy cargo 200kg-al megpakolva....vagy ha 600m szintet értettél, akkor fémes betét...de ilyen lejtő nem sok van itthon sajnos
RT64 bőven elég[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #277100 üzenetére
így van, kell az a powermeter a csepelre.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Sleek
senior tag
válasz MPowerPH #277097 üzenetére
Ha jársz szfváron és olyan idő van oda tudom adni az M méretű 2021 es Wilier Gtr team bringámat kipróbálásra
Amikor én néztem bringákat akkor a boltban 173 cmre az s méretet már kicsinek mondták.
Számomra kényelmes az M méret 100as stucnival.<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
rétisün
veterán
válasz MPowerPH #277097 üzenetére
saját tapasztalat alapján lehet rövid lenne.....(nyilván az eladó azt fogja mondani, hogy pont a méreted) ő milyen magas? ezekkel a beállításokkal használta?
az se mindegy, hogy elég magasra lehet-e állítani a nyerget? azaz elég hosszú-e a váznyeregcső? mondjuk ez egy 400-as nyeregcsővel még kompenzálható, ha nem ekkora van benne most.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #277100 üzenetére
Vállalhatatlan
Én bírom az ilyen teszteket, összehasonlításokat, mi miért...[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz zsola32 #277105 üzenetére
Nekem RT-70-ek vannak, alap betétekkel, eddig mindenhol megálltam, fémes még nem volt, de egyszer kipróbálom.
A sima alap organikus betéttel is sokkal hatékonyabb a fékezés ezekkel a tárcsákkal, parasztvakítás a hűtőbordás fék, inkább csak optikai tuning, legalábbis a mi hegyeink közt felesleges.Szerintem igen, max az elején nyikorogni fog, de jjeahh jön azt megmondja.
[ Szerkesztve ]
-
zsola32
senior tag
Maximum1: köszi az infókat.. egy hülye kérdés, de nem vagyok képben a témában: ha gyantás betétekkel használtam egy tárcsát, át lehet nyergelni fémesre?
Más:
Dilemmában vagyok, lehet mégsem SPD rendszer lesz az új bringán.
Használja valaki a Shimano ULTEGRA PD-R8000 SPD-SL-t?
Cipőm lenne hozzá, "csak" a pedált kellene beszerezni, és nem egy túrázós bringának szánom a Sculturát.
Illetve még valami, a Shimano SM-SH11 vagy az SM-SH12 inkább az ajánlott?
Már kb. 25 éve nem használtam országúti pedált, de úgy rémlik nem volt holtjátéka a cipőnek (az LOOK pedál volt még akkoriban, aztán cseréltem egy 105-ösre)[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz -=RelakS=- #277080 üzenetére
Nem bírtam magammal, és kimentem ránézni a bringára.
Ha ezzel megoldottam, az nagy WTF pillanat leszSzóval állvány, leváltok 9-es fokozatba, nagyon nem akaródzik a láncnak ugrani. Ugyanakkor észrevettem, hogy tekerés közben ütemesen valami morgás jön az agy felől. Ránéztem a fogaskoszorúra, és bizonyos helyeken vastagon állt rajta a decathlonos csepegtetős viasz. Csavarhúzóval megpiszkálva a pincében lévő talán 10 fokban is elég szilárd volt, vajon milyen szilárd lehetett az 1-2 fokos (hazafelé meg már inkább 0 fokos) menetszélben?
Mindenesetre levakarás után az ütemes zaj eltűnt. Az időképet elnézve kb jövő hétvégén fogom megnézni, hogy igazam van-e.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tin
veterán
válasz -=RelakS=- #277111 üzenetére
Hátsót szerintem könnyebb beállítani, szóval ha a kanál egyenes és a tartó is, akkor feszességgel kimatekozod simán. Az alsó és felső csavarokhoz meg elég kézzel arrébb tolni a kanalat, és látod, hogy meddig megy a két végállásban. Pont a kis és nagy fogaskerékkel legyen síkban. Aztán már csak a feszesség állítás marad.
-
Tin
veterán
válasz zsola32 #277099 üzenetére
Arra a lejtőre az MT200 is elég. Vegyél RT70 tárcsát és LA05 betétet, amit Maximum1 linkelt. Azzal ha akarsz, fel tudsz lépni fémesre is, igen, felrakhatod később is, max előtte áttörlöd féktisztítóval vagy izopropil alkohollal a tárcsát, az leszedi a gyantát.
De amúgy én utánanéztem jó pár videóval, a hűtőborda tényleg parasztvakítás, főleg országútin, a fémes betét meg hangos, és nem adagolható olyan jól, mert mindig egyből fog és nagyot. Ráadásul hidegen kisebb a fékhatása, mint bemelegedve, miközben a gyantás hidegen is jól fog, igaz, az hamarabb képes elmelegedni. Az fémes igazi előnye terepen van, mert sárban-esőben jobban működik, és lassabban melegszik el. Ja meg lassabban is fogy el, ha sokat fékezel, talán ez is szempont.
Ahogy informálódtam, a 200mm feletti tárcsák, főleg a vastagabbak, valami speckó (pl. SwissStop) betéttel azok, amik igazán harapnak. De egy ilyen fék már kifejezetten hegyi erdei ereszkedésre való, ahol folyamatosan húznod KELL a féket, de egy országútin amúgy sem egyfolytában téped a féket, hanem szakaszosan fékezel, és van ideje közben visszahűlni.
Én ezért vetettem el a fémeset országúti felhasználásra. Fogjon mindig, fogjon jól, legyen csendes. Az MT200 eddig közel 3000 km-t kibírt, pedig szoktam ereszkedni és tépni is a féket, szóval nem aggódom, hogy a 3-4-el "jobb" tárcsa és betét kombó bárhol is kevés lesz.[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #277110 üzenetére
Én sárgával kezdenék, utána váltanék kisebb floatra, ha nem jönne be.
#277109fulton: Azért nálad is ment bőven a lamentálás, hogy melyik legyen, még képeket is tettél be, hogy esetleg hátha tudunk segíteni, szóval szerintem nem olyan egyszerű, ha valaki élete első országútiját készül megvenni. Jó, neked elég extrém testfelépítésed van.
Ennek a Wiliernek integrált kormánya van, ha esetleg rövid/hosszú lenne, cserélni kellene az egész cockpitet, és ezzel együtt az összes bovdent a belső elvezetés miatt. Ennek az árából kijönne egy előzetes bikefit, ami alapján ki lehetne választani az optimális méretű kerékpárt.
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #277116 üzenetére
semmi bajom hogy linkelget gépeket, alapos valaki az sose baj.
[ Szerkesztve ]
-
zsola32
senior tag
Köszi még1x
Igazából először úgy gondolkodtam, ha már lett két rendesebb féktárcsám, akkor nem akarom elszúrni egy gyantás betéttel.
Persze fingom sem volt ezekről a dolgokról amit leírtál - ezért is kérdeztem.
Nem kell nekem a fémes betét, ahogy nézem, több a gyantás előnye.Csak pár éve van tárcsafékes bringám, a Speedereken ismerkedtem meg velük.
-
MPowerPH
félisten
válasz rétisün #277104 üzenetére
172cm magas az elado. Ennyit tudtam meg. Es azt, hogy legkozelebb Februar elejen tudom megnezni.
balintbaba: Csak azert linkelek be par kerekpart, mert teljesen hulye vagyok az outikhoz. Peldaul azt sem tudtam, hogy geometria teren nincsenek oriasi kulonbsegek, mint MTB -knel. A gearset -ekkel sem vagyok tisztaban, foleg nem a Campagnolo markaval.
Jot akarok valasztani, de okosan. Nekem ez az aero vs. normal vaztipus is furcsa, es inkabb maradnek a normal stilusu vazaknal.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
balintbaba
tag
válasz fulton #277117 üzenetére
Én erre reagáltam: "az a legtutibb ha felülsz rá, és nem kell agyalni hogy jó vagy sem"
Picit vicces volt ezt pont tőled olvasni az előzmények fényében.
Mondjuk én az első országútimat, egy Whirlwind 1.0-át édesapámtól kaptam még 16 évesen. 58-as váz a 181 centimnhez, 120-as negatív stucni. Azt mondták a boltban (Vitál), az én magasságomhoz ez kell. Nem volt kényelmes, de annyira fiatalon mindent elbír a szervezet.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz balintbaba #277120 üzenetére
Ezt vehetjük egy fejlődéstörténetnek amúgy, mert fulton szétagyalta magát, aztán a végén felült a bringákra és rájött hogy az az igaz út. Már másoknak is ezt ajánlja inkább, ami nagyon helyes
MPowerPH, erre tényleg fel kellene ülni, lehet valaki 173 cm hosszabb vagy rövidebb lábakkal és kezekkel is, már nem is ugyanolyan setup kell a bringára a kettőnek. De ha méretben stimmel, akkor ez egy nagyon jó ajánlat ennyiért, a bringa nem fog majd visszafogni a tekerésben az tuti.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #277120 üzenetére
hát akkor félre érthető volt. A próba a tuti több km-rrel.
Magam jutott eszembe hogy milyen jó lett volna menni pár km-t egy agree-val mielőtt döntök "rá". Találtam nem kicsi kutakodás révén 1 darab embert akinek agree 58 a van idehaza, vissza is írt kicsit beszéltünk, feldobtam hogy meg tudnánk e oldani egy közös tekerést bringa cserésen odautaznék stb.., akkor belement, aztán már le s* sz*rt. Nem válaszolt, 2 szer írtam olvasta és annyiba maradt. Elengedtem.
Aztán, jó mondom menjen a dolog. Így némileg vakon veszem, hogy milyen lesz jó lesz e, fogom e szeretni stb.. van rizikó egy ekkora összegű gépnél, de belevágtam. Bízom a megérzésemben és szerzett ismereteimben. Aztán majd kiderül..[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
Azért nem ennyire egyszerű a dolog. Az igaz, hogy a fémes betét nem tud túlhevülni, sőt bemelegedés úton fog, de ennek is van hátránya. Ha sok intenzív fékezés van a hőnek el kell távoznia valahová és az a fékfolyadék lesz, így változik a fogáspont. Emiatt van az IceTech. Na meg a másik hátránya, hogy jobban eszi a tárcsát. Erősebb fékeknél igencsak kevesebbet bír a tárcsa, ami XT-nél olcsónak sem olcsó.
Na meg amit nem írtatok az a félfémes betét, ami a kettő közt van. Kicsit jobban fog, mint az organikus, de kevésbé eszi a tárcsát.
MPowerPH: nekem meg csak az aero outik jönnek be, főleg a karbon. Úgysem fenyeget, hogy veszek, így ez csak elméleti kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Skacok, ma is (tegnap a hidegben tapasztaltam még ennyire)elég zavaró volt, hogy Deore 615 fék olyan gyorsan vándorol a fogáspont mint a p..a.
3-5 sec fékezés után a következő érezhetően kintebb van, a kövi megint egy picit. Melegben is csinálja, de akkor több hő kell neki ehhez. (Félfémes bordás Jagwire betétek, Icetech Freeza tárcsával, lightosan használva.)Fékfolyadékból van esetleg olyan, amivel ezen lehetne kicsit javítani?
A szokásostól/ahogy szeretem eleve messzebb fog most, de így meg rohadt messzire már.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
rétisün
veterán
válasz MPowerPH #277125 üzenetére
ennyiért mondjuk tényleg jó vétel lehet. ami talán kicsit negatívum, az az integrált kormány. semmi állítási lehetőség nincs, nem tudsz rá másik stucnit tenni, ha ez nem jó, nem tudod a kormány emelni/dönteni, ha így nem érzed kényelmesnek.
nem lebeszélni akarlak, csak ezzel is számolj, főleg, hogy (ha jól emlékszem) még csak most ismerkedsz majd az országútizással
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #277128 üzenetére
Minap mászás közben gondolkodva rajta talán megértettem miért is mászhat el hidegben a fék. Itt látod a mozgás lényegét, vagyis az olajnyomás tologatva a dugattyút mintegy billegeti azt a fekete, téglalap metszetű gumigyűrűt melynek rugalmassága az ami visszabillenve tulajdonképp minden alkalommal visszahúzza a dugattyúkat. Továbbá a betétkopás miatt, ahogy kintebb tudja tolni a nyomás a dugattyút egyszer csak egy ponton túl már annyit mozog, hogy már a billenés túlmegy egy ponton és a dugattyú előre csúszik a gumigyűrűben, vagyis a gyűrű megcsúszik a dugattyún picit és az onnan kezdve már ott, előbbre billeg a dugattyú oldalán így követve a betét kopását. Télen, hidegben gondolom merevebbé válik az a gumigyűrű így kisebbet billeg és a melegben normális nagyobb billegés helyett hamarabb megcsúszik a dugattyú oldalán így idejekorán "követve" a betét kopását és jobban rámozdulva a tárcsára. Nem tudom így érthető-e, de én ezt tapasztaltam, vagyis nagyon hidegben kissé korábban harap, aztán melegben, felmelegedve visszaáll a helyére majd. Vége, megoldást nem tudok rá...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #277126 üzenetére
Köszi a kiegészítést, amit leírtál, az is mind igaz. Mellesleg én is IceTech betétet vettem, nem nagy tétel, és valamit biztosan jelent, nekem nem kopnak gyorsan a betétek, hogy ez gond legyen. Na meg ugye akkor még ott a kerámia betét is de ahogy nekem lejött, ez mind terepen számít csak.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz rétisün #277128 üzenetére
Osszesen annyit talaltam, hogy 52,8cm a top tube length, ami S meret, es a gyari oldal anno 158 - 173cm -ben lotte be a tartomanyt. En pont a valtoponton vagyok. A labaim es a kezeim nem aranytalanul hosszuak...
Az a baj, hiaba ulok ra, nem tudom, mit kell figyeljek, hogy most jo vagy rossz a meret.Igen, eletemben egyszer ultem outin, az pl. meretben nem volt jo, mert tul nagy volt. Ha jol emlekszem, 54 -es, Orbea.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
mauimagic
senior tag
válasz MC Pite #277127 üzenetére
Hidegben rosszabbodik a dolog, mtbr fórumon van pár ilyen thread, a Shimano fékek dugattyú gyűrűjének anyaga lehet a hibás elvileg, mert a régebbi fékeknél nincs hiba.
Főleg kanadai meg alaszkai kollégák panaszkodnak, -20 fok körüli hőmérséklet alatt, úgyhogy én lehet egy normális légtelenítéssel kezdenék, ártani nem árt.
Nekem egyszer volt ilyen XT8100 fékeknél, légtelenítés megoldotta.Az olajnak elvileg bírnia kell, nagyon hasonló paraméterei vannak repülőgépekbe való ásványi fékolajoknak, nem hiszem hogy azon múlna.
-
parandroid
félisten
válasz MPowerPH #277131 üzenetére
Nem tudom, melyik Orbea volt, az Orca-t páratlanul számozzák. Nekem a nem egészen 175 centimhez, és a konfekcióméret testarányaimhoz 53-as van, ez kb minden beállítas nélkül tökéletes. 54-es bringák általában jók, némi állítgatással, alapból éppenhogy nagyok. 52-est nagyon óvatosan néznék, csak hosszabb próbával. Nem is annyira a hossza, mint a magassága miatt. Persze hosszabb nyeregcsővel sok minden megoldható, meg elég fitt is vagy, ha esetleg mélyen van a kormány, de azért az hülyén is néz ki, meg nem is igazán kényelmes.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #277119 üzenetére
Nem vagyok outis (még), nem értek hozzá, de amúgy a haveri körömben nem azért váltják le a felnifékest tárcsásra, mert a felnifék nem elég jó, hanem azért, mert nem fér bele szélesebb gumi. Nem tudom te hogy leszel ezzel, de mindenkitől azt hallom, hogy 28mm gumi kell neki, vagy az sem elég és 30mm-re vált, mert az alacsonyabb nyomás jó, meg nem kell annyira az úton a repedéseket, kavicsokat figyelni, mint 23 vagy 25mm-el. Nem tudom mekkora lehet a különbség, de valszeg már én is inkább nehezebb tárcsás outit vennék, amibe belemegy szélesebb gumi is, akkor is, ha azonos áron gyengébb a felszereltség és nehezebb a bringa. 105 már valszeg úgyis elég mindenre és gondolom a kopó alkatrészeket nem egy vagyon cserélni. Persze lehet tévedek, csak azért nyögtem be, mert egy outis haverommal tegnap is arról beszéltünk, hogy 30mm gumira akar váltani.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
.LnB
titán
Karoo 2-n a Strava live segmens év elejétől, megint előfizetés mögé lett bújtatva.
Ott volt eddig is. De tavaly volt egy ideig előfizetésem, akkor leszinkronizáltam a szegmenseket, és egész évben jó volt utána. Na most januártól már inaktívak megint, gondolom elő kell fizetni valamennyi időre megint.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
HEAHEA
aktív tag
Nem tudom ez mennyire jó ár/ érték annak aki görgőt keres: " Elite Qubo Power Mag B+, ár:64.990.- " . Nincs érdekeltségem, csak láttam és gondoltam megosztom, úgyis előjött már korábban is a görgő téma. A Face-en láttam, jászberényi bolt, utolsó darab, Jbike centerben található.
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #277137 üzenetére
nincs összehasonlítási alapom, mert lefelé megyek külsőméretben, de nem igazán látom előnyét átlagfelhasználónál a 23-25 mm-es külsőknek (32c nekem OK, kb 3,5 baron használom, 4 bar fölött pattog a szarabb utakon, abból meg van errefelé bőven)
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #277137 üzenetére
+1...kezdhetném én is ugyanúgy, nem vagyok outis (ugyanakkor azzal kezdtem komolyabban bringázni 1989-ben), talán nem is leszek már (ez majdnem biztos), meg nem értek hozzá igazán (azért kicsit igen, nejemnek hasonló van), de egy biztos, éspedig, hogy én sem vennék felnifékest 2024-ben, még akkor sem ha ez -1 kilót jelentene (de nem jelent annyit). Tovább fog szűkülni a kínálat úgy alkatrészből mint főleg kerékből ha meg a vázon sincs felfogatási pont (mondjuk villa az viszonylag könnyen cserélhető) egy klasszikus zsákutca az egész. Vélemény hangzott el!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Khelben
nagyúr
válasz Ringman #277140 üzenetére
Nekem is évek óta 32-es van, 4-5 bar között (5 az osztrák utakon). Sokkal kényelmesebb, mint a 25, 28 és nem kell félnem, ha jön valami rövid földutas szakasz. A puhább gumik 4 alatt azért már érezhetően lassabbak, de pl egy Gatorskin elmegy 3-mal is.
Amúgy tárcsaféknek nem feltétlen a vastagabb gumi az előnye, felnifékesből is van olyan, ami elvisz 30-ast, a 105-ös fékbe talán még a 32-es is beférne. A fő előny a kényelem, ugyanakkora fékerőhöz sokkal kisebb erőkifejtés kell a fékkaron, ezáltal nem fárad el az ember keze és sokkal jobban adagolható. Tiagra felniféknél csak alsó fogásban tudtam akkora fékerőt kifejteni, ami egy vészfékezéshez kell, tárcsaféknél ez megvan két ujjal, felső fogásban.
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #277141 üzenetére
Szerintem max. a karbon felni beszerzésével lehet probléma a későbbiekben. Szóval most kell megvenni még egy szettet és akkor pár évig nem kell aggódni
-
Lacerta
aktív tag
Tegnapi, térd nélküli sz*pós kép:
Utána 7.7 km tolás a Hórban fölfelé a Hollóstetői buszmegállóig, majd Volánbusszal le.
A sofőr jó arc volt, felengedett a buszra.Közel 28 együtt töltött év után, valami véget ért.
-
Lacerta
aktív tag
válasz szimpláncsak #277145 üzenetére
Köszi.
Semmi.
Fáradt törés, szó szerint szilánkosan tört az acél, mint az üveg. Hangja sem volt, hanem egyszercsak azt vettem észre, hogy gyanúsan közel van a pedál a földhöz, és olyan nyúlós érzés tekerni. Első pillanatban azt hittem, defektes a hátsó.
Repedés biztosan volt már korábban belül, de kintről nem látszott, épp mostanában csinálgattam a nagy karbantartást, olyankor a vázat is végignézem. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #277144 üzenetére
Hűha, most aztán kereshetsz valami olyan mezítláb is hajtható bringát melyre egy kisebb tokamakot is fel tudsz rögzíteni. ...ha megvan és fel is szerelted minden jóval feltétlenül csatolj fotókat róla nekünk. ...amúgy meg szerencséd lehet, egy "letisztult" kerékpárral lehet álladdal csillapítod a törés utáni landolást, így meg annyi vezeték és rögzítő tartja össze a bringát, hogy kis túlzással még haza is gurulhattál volna volna vele.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest