Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Khelben
nagyúr
Nekem is évek óta 32-es van, 4-5 bar között (5 az osztrák utakon). Sokkal kényelmesebb, mint a 25, 28 és nem kell félnem, ha jön valami rövid földutas szakasz. A puhább gumik 4 alatt azért már érezhetően lassabbak, de pl egy Gatorskin elmegy 3-mal is.
Amúgy tárcsaféknek nem feltétlen a vastagabb gumi az előnye, felnifékesből is van olyan, ami elvisz 30-ast, a 105-ös fékbe talán még a 32-es is beférne. A fő előny a kényelem, ugyanakkora fékerőhöz sokkal kisebb erőkifejtés kell a fékkaron, ezáltal nem fárad el az ember keze és sokkal jobban adagolható. Tiagra felniféknél csak alsó fogásban tudtam akkora fékerőt kifejteni, ami egy vészfékezéshez kell, tárcsaféknél ez megvan két ujjal, felső fogásban.
[ Szerkesztve ]