Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- bambano: Bambanő háza tája
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz
Mezga Aladár
#340341
üzenetére
Köszi mindenkinek a tanácsokat, még mindig tartja a levegőt a cucc. Rázogatom, forgatom, fújogatom. Összerakásnál a gumin lévő max nyomásra fújtam és úgy is hagytam 1 napig. Megvolt a két pattanás hang is minden fújásnál.
A tókört már 2 baron tettem meg vele, gond nélkül.Ez egy DT Swiss GR 1600 spline kerékszett, a belső szélessége 24 mm gyári tubeless ready. A gumi rajta 700x50c Pirelli Cinturato Gravel H tubeless ready az is.
A DT saját táblázata alapján is még beleesik ez a kombó az "optimal" kategóriába.
Hagyom akkor ahogy van, majd szépen beáll idővel benne a tej és akkor megnyugyszik.
Addig meg rakok alá valami kartont, mert ha ez kifolyik a padlóra akkor a bringával együtt mehetek a sufniba
-
zsocy
őstag
Megcsináltam a gravelen a tubelesst, Stans tejet és alis Bucklos szelepet használtam, szalag az a gyári DTswiss.
Igazából tartja a levegőt, minimálisan ereszthet csak, most 2 baron van. Szó nélkül bírta a velence tókört is.
Ami miatt a tubeless szakik véleményét kérem az az hogy ma délutánra megjelentek rajta ilyen fehér kicsapódások,kifolyások vagy micsodák.
Nyomás még mindig van, de ez akkor azt jelenti hogy ez nem sikerült, durrantsam rá újra a kompresszorral?
Vagy forgassam a kereket, pumpáljam ha kéri és jóvanazúgy?
Esetleg tegyek bele másik szalagot, vagy duplázzak rá a gyárira? Mert ez nekem egyértelműen tömítetlenségi szivárgásnak tűnik.
-
zsocy
őstag
válasz
Dark Archon
#340204
üzenetére
Nana! A titán szerintem az avokádó latte és hetyke bajusz felett van, ott tényleg valami különlegeset kapsz a rohadt sok pénzért.
Aztán a fene tudja, lehet már annyira hipszter graveles vagyok hogy fel sem tűnik ha valami az.
-
zsocy
őstag
válasz
balintbaba
#339996
üzenetére
Tudod mit, igazad van
De akkor már valami ilyenben gondolkodnék, ez szerintem tényleg elmegy bárhová ezen a bolygón. Én hiszek a villanyban, az ID Buzz az egyik kedvencem, de ha lemerül a Pamír hegységben akkor nem töltöd fel bárhol. Amúgy olyan tempóban megyünk fel árban hogy a Thule zsebpénznek tűnik már, egyre jobb ajánlatnak tűnik
-
zsocy
őstag
válasz
Hasaggymeg
#339992
üzenetére
Egy Cannondale Moterra 1-re bármikor rányomorodnék

Amúgy meg eleve akinek vonóhorgos szállítója van az hülyeséget csinál, amióta megláttam a fényt a Treefrog vákumos tartóval már nem is kellene horgos Thule
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Maximum1, a szappanos víz is segít, a videóban Sid szárazon rakja
befel, ott lehet érdemes kihúzgálni a gumit, de ha csúszik a kerék széle akkor jobban kipattan fújásnál is.Szakbarbár, a Decában a lánc az csak rebrand termék, nekem is KMC volt amit ott vettem. Nincs is neki semmi baja.
-
zsocy
őstag
válasz
Dark Archon
#339947
üzenetére
"e hiába akarok én jót Garmin fanoknak ugyebár, ahol szintén csak a márkanevet, meg a hájpot fizeted meg."
Apa kezdődik.
Tényleg csak a hájp meg a márkanév, ugye? A világon semmi innováció vagy tökölés nélküli működés (hassle free operation) nincs azokkal, mindenki hülye aki olyat vesz, csak te vagy helikopter...A Thule igenis jobb. Átgondoltabb, könnyebben kezelhető, ha bármi gond van könnyebben garizható eszköz. Az hogy drágább mint a többi az csak egy része az egésznek.
Én pl. megtanultam hogy az a drága amit megveszek olcsón, aztán nem okoz örömet, nehézkes, szívok vele és végül lecserélem a drágábbra. Ha eleve ott kezdek akkor spórolok pénzt és időt is.Plusz az ismert márka tényleg könnyebben eladható utána mint egy noname.
-
zsocy
őstag
attiss66 te nem akarsz esetleg neha bringás dolgokról beszélgetni a bringás topikban?
Az a módszer hogy átugrom amit írsz kezd nem működni, mivel minden hozzászólásod off topic és tiéd minden második hsz... -
zsocy
őstag
válasz
f_sanyee
#339455
üzenetére
Nagyon szép tekerés, a térkép alapján könnyen meglehetett volna a Mór-Zirc is akár, bár lehet neked az már meg is volt

Csápájev, szerintem kb 5 perc amíg a láncbontóval kiszeded amit ki kell és a patentszemet berakod. Nem nagy ügy. A valószínű pofáraesés sokkal nagyobb gond lehet amit a hirtelen elszakadó lánc és meglóduló pedál miatt szenvedsz el
-
zsocy
őstag
válasz
vakablak93
#339445
üzenetére
Egy ilyen szíjat egy autó sem szakít el csak úgy, itt valami nagyon nem volt rendben összerakva szerintem. Ahogy írod, kell belőle vinni pótot, de hogy raksz fel egy ilyet az út szélén?
-
zsocy
őstag
válasz
Maximum1
#339440
üzenetére
Faja az a Merida, nem egy alsópolcos portéka az biztos. Merre mentél vele ahol ilyen szép gravel utak voltak?
Tegnap megjárattam az új kerékszettet, az 50es Cinturato H-k nagyon szépen gurultak a balcsihoz és vissza. Persze a buba végig aszfalt, de voltak részek Polgárdi környékén ahol kellett a ballonos gumi.
A Ridenow TPU belsőkből a hátsó nem bírta, végigrepedt több centi hosszan. Szerencsére otthon, de szerelhettem kereket így is reggel. Tubeless lesz a megoldás.Térgyes tüköraszfaltos bubás 50es külsős
-
zsocy
őstag
válasz
lanszelot
#339352
üzenetére
Lehet megnyúlt a bowden, azt mindenképp nézd meg és cseréld kezdésnek, ha lehet ne valami full gagyira, a Jagwire már bőven jó szint. A bowden ház is elég sokat tud számítani, szintén Jagwire. Azt mondanom sem kell hogy a féktesten a bowden rögzító csavar is rendesen le legyen húzva.
Nézd meg a feszítő rugókat/pálcákat hogy feszítsenek, a vázon ha több van akkor a rugók ugyanabba a lyukba legyenek dugva mindkét oldalon, a féktest rögzítő csavarokat hogy rendesen le legyenek húzva azok is.
Sajnos iszonyat sokat lehet szívni v-fékkel, nekem van olyan hátsó amit sehogy sem tudok tökéletesre állítani. Az elsők többnyire könnyebben lesznek jók. Ha van lehetőséged cseréld tárcsára, ha nincs akkor terápiás célból próbálj meg egy canti féket beállítani, máris sokkal könnyebnek fog tünni a V állítás
-
zsocy
őstag
válasz
Hasaggymeg
#339293
üzenetére
"látom van ott
vaginal discharge
több színben is."
Csak emiatt elolvastam a cikket, aztán nem is volt benne semmi ilyen.
Pedig azt hittem szekszhirdetés amúgy
-
zsocy
őstag
válasz
balika21
#339240
üzenetére
Mászásnál is számít a geo, de ott előjönnek még az áttételek, esetleg a bringa súlya is.
Cyclocross váz is inkább versenyzésre való, a gravel geo eleve lehet kényelmesebb.Viszont ha annyival jobb a Scott, akkor nem is kérdés mit kell tenned.
Csoda hogy mások még nem mondták.
El kell adnod a Cube-ot és meg kelle venned a Scott-ot
-
zsocy
őstag
válasz
mauimagic
#339221
üzenetére
Azért ezzel óvatosan, össze lehet azt hozni többször is
-
zsocy
őstag
válasz
komlo654
#339174
üzenetére
Ugyanúgy kopogna mint bármi aminek egy darab vas van az elejében, de nem kopogna annyira mint egy stoplis montis cipő. Gondolom sokat segítettem

A Velosamba talán az egyik legolyanabb bringás cipő ami simán elmegy utcainak is, szerintem a stopli sem lóg ki a talp síkjából, de ha úgy lépsz hogy oda kerül valami akkor azért koppan. Nekem Shimano CT41 van ami ilyen túrásabb spd cipőm, kicsit az is kopog.
Velosambával is szemezek egy ideje, gravelhez pont elég menő lenne

Ringman, igen ez a baj ezekkel hogy hiába az utcai kinézet, mivel bringás cipők kemény a talpuk és az kényelmetlen.
-
zsocy
őstag
válasz
parandroid
#339059
üzenetére
Saválló stucni tuti nincs, de van nejlon szatyor, azt ráhúzod és máris nem csöpög rá semmi
Vagy sokkal drágábban van pl. az Elite-nek védője, Protect plus néven fut, bár a csavarokra az pont nem takar rá... -
zsocy
őstag
válasz
mauimagic
#339046
üzenetére
Dikk, az nem a Lidlis szerelőállvány meghekkelve?

Nekem ma new wheel day volt, (DT GR1600, Pirelli Cinturato H 700x50) még nem tubeless, csak TPU, kb 300g minusz, de az már látszik hogy semmit sem gyorsultam tőle

Viszont marha jó hangja van a racsninak és tök jó érzés tekerni.
Engem meg már csak ennyi érdekel, gyorsuljon a Valter Ati

-
zsocy
őstag
Srácok, mi most a konszenzus, milyen tejjel érdemes nekikezdeni a tubelessesítésnek?
Felni az dt1600, benne a gyári tubeless szalag, van hozzá DT szelep is. A külső TLR Pirelli.
Én meg szeretek szerelni, de sosem csináltam ilyet és a folyékony dolgoktól mindig valahogy tartok
Melyik tejet szeretjük most? -
zsocy
őstag
válasz
Napfénysüti
#338774
üzenetére
Nekem ezzel a szettel kezdték a lányok, aztán megneszelték hogy létezik szív alakú hátsó lámpa is, úgyhogy kellett nekik egy ilyen is.
Az első linkelt szettnek elég jó fénye van, tud villogni és világítani is a két sor egymástól függetlenül össze vissza, a szív alakú lámpa inkább poén, de az is látszik azért este
USB tölthető mind, az nekem fontos volt hogy ne elemes legyen.ZavaBalazs, ilyen forma hátsó lámpából szerintem tizet elhasználtam, babakocsi, roller, mindenen voltak már, tényleg elég hamar kihullottak sajnos. Egy idő után keveset mentek nagyon egy töltéssel. Még a futóbringájukon volt ugyanez a design csak kék-pirosan villogott mint a rendőr, azt amúgy nagyon szerették.
Az autósok is gondolom, de legalább kikerülték a kölkeimet
-
zsocy
őstag
válasz
balintbaba
#338716
üzenetére
Valamiért a Vérkörre azt mondják akik mentek rajta hogy az azért kemény. A Vértes szerintem eleve keményebb terep mint nekünk itthon a VHG

A Cannondale ötletet köszi, simán eltöröm bármikor ha nagyon elfáradok. Az a baj hogy mostanában a Canyon gravelt hajtom, annak meg nincs ismert hibája, a kormánya sem a törős fajta már
Lehet azzal kellene mennem a Vérkörre is
-
zsocy
őstag
válasz
f_sanyee
#338707
üzenetére
Nem, a Vérkör az bringával is teljesíthető, és persze gyalogtúra is.
Az a hír járja hogy mindkét módon baromi nehéz
Minden évben elhatározom hogy igen, ez lesz az az év amikor megcsinálom, aztán valahogy sosem adja ki. Félek idén sem "az az év" lesz. De talán jövőre
-
zsocy
őstag
válasz
jjeahh
#338688
üzenetére
A klasszikus vérkör pl. Csákvárnál megy el, abba becsatlakozhatsz ott is ha nem érdekel a teljesítői érem, és az azért elég kemény helyekre bevisz. Kilátás is van (Géza pihenő) és kis tavak mellett is elmegy ha fotóznál.
Két dolog lehet a gond, a mostani eső az tuti sártengert csinált (bálintbaba, neked is mondom
) és a Vérkör oldalán azt írják hogy vadászat miatt le van zárva a pálya nagy része 1 hónapig.
Sajnos nem tudom melyik rész ez, de a körön sem lehet most hivatalosan indulni. Nem lenne jó egy vadászatba belefutni a Vértesben... -
zsocy
őstag
válasz
jjeahh
#338400
üzenetére
A Vértesben viszonylag sok a beton út, bár majdnem mind olyan rossz hogy simán elmenne singletrailnek is.
Mondanám hogy próbáld ki a Horizont szakaszokat, de a Vértesben az is majdnem végig betonon megy, legalábbis amin én mentem, az az volt.
A Horizont amúgy talán jó tipp lehet mert megy jó montis terepeken is, vagy nézd meg esetleg hol ment át a Divide, az is sokszor bement keményebb terepekre. Legalábbis a videók alapján így nézett ki, sajnos én nagyon gyenge vagyok az induláshoz... Talán majd egyszer -
zsocy
őstag
válasz
Bosco1978
#338116
üzenetére
Egy Konát tényleg ne hagyj ott sokáig sehol, azt a tolvajok is tudják micsoda, de pár percre teljesen jó a linkelt lakatod is,
Vagy a fent említett ABUS-tól bármi, mondjuk egy Bordo. Az kompaktabb és talán könnyebb is mint ez a bazi nagy lánc, de drágább is.
Viszont csodát sajnos semmitől sem lehet várni az aksis flexek és a teljes társadalmi érdektelenség korában.
-
zsocy
őstag
válasz
Toobee
#338112
üzenetére
Nekem egy Santini UCI World Champ kesztyűm van, most tölti a második szezonját nálam és még mindig nem szakadt el vagy foszlott ki.
Tudom hogy UCI csíkos cuccot nem veszünk hanem adják nekünk miután megnyertük, de ettől eltekintve kényelmes és tartós nyári kesztyű, gravelen is ezt használom most.
A rainbow stripe meg mindig +2W-ot ad ha ránézek menet közben
Lehet jövőre lecserélem a fent linkelt GORE-ra, már nézegetem azt is egy ideje.
Van két hosszú ujjú Decás kesztyűm is, egy téli vastagabb és egy hosszú ujjú montis, azok is jók, de tényleg szűkebbek, azokat mindenképp próbálni kell mielőtt megveszed.
-
zsocy
őstag
válasz
HEAHEA
#337923
üzenetére
Hát, ez egy 370 eurós lámpaszett. Annyiért már világítson is jól, nem?

Más, szerintetek ha egy jó féktárcsát akarok ami bírja a dagadt testem támasztotta igénybevételt akkor csak az RT-MT800 a jó, vagy esetleg jó lenne az SM-RT70 is?
Az is IceTech, csak nem olyan csinos a festése és talán kicsit nehezebb is, ami nekem mindegy. -
zsocy
őstag
válasz
cooi11
#337739
üzenetére
Nekem Lezyne Sport Drive HP S minipumpám van, kb. 5 bart tudtam vele fújni amikor defektem volt. Most pedig egy Cyclami A2s-t hordok magamnál ami sokkal jobb eszköz szerintem. Aliexpressen tudsz emberi áron venni, én ajánlom hogy recskapumpa helyett ilyenben gondolkodj inkább.
-
zsocy
őstag
válasz
fulton
#337436
üzenetére
Persze hogy lehet, hát én is ezt írtam. De az élvezi főleg, aki a teljesítményt keresi.
Hason fekve nem olyan jó buli 100+ km-t tekerni mondjuk egy lassabb csapatban, 20 körüli átlaggal. Aki mégis hosszan gurulna, azért egy kicsit aerobb poziban mint a montin, na annak a gravel a válasz.mauimagic, jóvan már, nem azért írtam a listát mert felvágni akartam vele, nincs is mire, csak próbáltam jelezni hogy én nem csak próbáltam ezeket hanem meg is vannak

A betegség leküzdésének első lépése hogy beismerjük hogy problémánk van.
Én gyűjtök
-
zsocy
őstag
válasz
Ringman
#337432
üzenetére
Ezzel teljesen egyetértek. Az országútit az fogja élvezni aki a teljesítményt keresi, és jól meg is hajtja. A gravelt viszont lehet lassabban is élvezni, de mégsem egy traktorgumis monti érzését adja haladásban.
Én minden ilyen hasonló igényre gravelt ajánlanék.
Mondom ezt úgy hogy van karbon országútim, vintage alu országútim, traktorgumis hardtail montim, cross trekkingem, mindenféle átépített cargo túra marhaságom, még Campingem is, és persze a kedvenc gravelem. Van némi merítésem a témában
Én hosszabb útra csakis a gravellel mennék jelenleg. -
zsocy
őstag
válasz
Napfénysüti
#336256
üzenetére
Tündériek

Ahogy telik az idő, és mindenkinél belenőnek a gyerekek a bringázásba, szép lassan eljutunk itt a topikban is oda, hogy már nem a saját bringánkról posztolunk hanem a gyerekekéről.

A hétvégén a nagylányom egy ilyen kis olcsóságot próbálhatott ki. Egyedül az emelkedőn tetszett neki, azt mondta síkon tekerni jobban szereti a saját Konáját. Mondjuk nem csodálom, olyan nehéz volt az ebike mint a kő, amikor arrébb kellett rakni el sem bírta szegény. De azért nagyon vagány volt a csajszi. Én egy Bianchi ebike-al voltam, az asszony pedig egy Scott-al, és hát egyikünk sem szaladt hétfőn a boltba hogy lecseréljük a fele ilyen nehéz analógokat.
-
-
zsocy
őstag
Van esetleg képed, mit jelent hogy félig felújítottad? Csak mert én egészen szar állapotú campingeket is egészen szemmel látható összegért látok facebookon mostanában. Ingyen elvihető meg kb. 5 perc alatt elmenne, legalábbis itt a környékünkön.
Az ötletem az lenne hogy csináld meg teljesen, de legalább nézzen ki patikán, aztán ne 20-ért add hanem 60-ért
B-terv hogy áruld ki alkatrészként, sokan nem akarnak (még egy) teljes bringát, de kellene nekik ez meg az ilyen régebbi cucchoz.
Ha jók a krómok és nem repedt a csomagtartó még engem is érdekelhetnek ezek az alkatrészek
Nehéz sorsú családot szerintem mindenhol találsz, de nem biztos hogy egy félkész camping olyan nagy segítség nekik. Persze lehet tévedek.
-
zsocy
őstag
válasz
Mezga Aladár
#335266
üzenetére
Szerintem a Canyon Grizlimen ilyen kerékszett van gyárilag, DT Swiss LN az is. Nincs vele gond, max a súlya, plusz ami lehet csak nekem gond, hogy nincs kb. semmi hangja a racsninak. Én szeretem ha kerepel, de van aki direkt a csendet keresi.
-
zsocy
őstag
válasz
Napfénysüti
#335161
üzenetére
Én 100 kg felett járok és szintén semmi baja a Wiliernek. Versenyautó, versenyhajó készül karbonbol és azok is bírják. Az esés persze más kérdés.
Ha már esés, olvastátok a hírt hogy meghalt Kathy Béla? Bringával esett Cipruson. Pedig róla simán elhittem hogy halhatatlan.
-
zsocy
őstag
+1 Hasaggymeg ajánlására, a Camelbak Podium pont ilyen kulacs, nekem is az van. Én szeretem is használni, nem szivárog, de nem kell nyomkodni sem, csak meg kell szívni amikor innál belőle.
balintbaba, jól meg is ijedtem amikor tegnap rámköszöntél, azt hittem azért kiabálsz mert átlógtam a sávodba, pedig nem is lógtam át csak bamba voltam kissé
Az oka hogy neked a következő kanyarban (nekem az előző volt) egy lány beesett az erdőbe, kb fékezés nélkül elment egyenesen a 90 fokos kanyar helyett, fejben még azon szörnyülködtem, talán azért reagáltam lassabban 
-
zsocy
őstag
Nahát, Garmin + váztáska, ez lett nekem is

Amióta megvan az alis Cyclami minikompresszor már nem is viszek magammal minipumpát, ez annyival jobb. A 6 bart nem tudom, de 5-ig felfújta már a kerekemet. Az addigi, szerintem elég jó minipumpám (Lezyne Sport Drive HP S, alias a recskapumpa
) sem tudott többet ennél, az is olyan 4-5 bar környékére fújt. Hazáig elég volt persze az is, de ez jobb. -
zsocy
őstag
válasz
stickermajom
#335046
üzenetére
Amire te használod arra tényleg kevés lehet az MT200, de tök alap montizásra még nekem is elég volt egy ideig, pedig 100 kiló vagyok. Persze a 6000-es Deore ami most van a bringán jobb fék.
-
zsocy
őstag
válasz
Hasaggymeg
#335042
üzenetére
Valahova be kellett tennem az avokádót és a bajuszwaxot
Amúgy ez csak a tesztkör volt, az első igazi bevetés majd a horizont 20-as szakasz lesz, Mór-Zirc, aztán vissza, az 100km körüli gravel móka. Egyébként egész jó táska, szépen passzol a vázba.dom1no, az SLX inkább a közép teteje már, elég jó fékszett az.
-
zsocy
őstag
Olyan hosszú volt a PH szünet hogy két dolgot is vettem a bringára, egy Canyon váztáskát és egy Garmin Explore 2-t.
Jöhetnek a hosszabb túrák, az Edge simán bírja szerintem több napig is töltéssel, 2 óra alatt 12 %-ot merült, és a tatyót is lehet tölteni szalámis szendókkal, aztán mehet a graveles bikepacking.
Sajnos a 0.7l Camelbak kulacsom már nem fér be az első tartóba, még ebbe az oldalra nyílóba sem, szóval oda kell majd valami kisebb darab.Ti miket vettetek a leállás alatt?
-
zsocy
őstag
Na végre újra itt!
Komolyan, már tekerni sem volt kedvem ha nem tudtam róla beszélni itt
-
zsocy
őstag
válasz
abrtom87
#334735
üzenetére
20-as kerekű gépet néztél, nem 20-as vázat, de mindegy, értjük a lényeget.
Szerintem ezeknél elég fontos a súly, a gyerekek sokat kibírnak, de sokkal jobb nekik is egy könnyű gépet hajtani mint egy nehezet. Na, az ár kb. tükrözi a súly arányokat is, a Decás majdnem 10 kg, a Speci 8.8, a Woom pedig csak 7.8 kg.
Ha van rá keret akkor én a Woomot venném, írtad hogy eddig is bevállt, szerintem most is be fog. Egyébként kislányomnak is egy Woom 2-ese van, nagyon szereti, nagyon jó bringa.
Ha viszont azt is figyelembe akarod venni hogy egy 20-as gépet kb. egy nyár alatt átnőhet egy gyerek akkor talán nem érdemes még erre sokat költeni. 3-4 évig szinte biztos nem lesz neki jó, az majd a következő méret, a 24-26 -os lesz.
A Speci ára és súlya pont középen van, talán jobban el is lehet majd adni utána, és a te szíved is arra húz, lehet az lenne az ideális választás.
Gyereket kérdezted amúgy?
-
zsocy
őstag
válasz
Victoryus
#332800
üzenetére
Rozsdásan ne is vedd meg, de azért pár csavar, a lánc és a fékbetét cseréje nem biztos hogy mégegyszer a bicaj ára. Persze az összkép a fontos, és a lelakottság érzés nem vásárlásra ösztönző az biztos. Egyébként ez van ha nem a szobában tartod a bringát, bármennyire is vigyázol rá, felületi rozsda lesz rajta, és kicsit kiszívja a nap is.
-
zsocy
őstag
válasz
totron
#332212
üzenetére
Nem fog menni, ennyiért működő, jó állapotú 26-os ösmonti sincs már, nemhogy valami 28-as jó túraalap. Nézegesd a facebookot, vannak csoportok amik ilyesmivel foglalkoznak, de ez az összeg így is alacsony lesz. Volt innen is aki valami olcsó acélvázas túragépet vett és abból csinált budget gravelt, de szerintem az is többe került ennél.
Ha találsz valamit dobd be ide és megnézzük. -
zsocy
őstag
válasz
mauimagic
#332164
üzenetére
Szép rózsaszín chinarello-ja volt előtte, az szerintem merev volt mint a fagyott kutya lába

Én a karbon Wiliert cseréltem az alu, kb 3 kilóval nehezebb Canyonra, de nem érzek semmi különös változást, amit igen az a geoból jön. Meg az én plusz kilóimból, de a kompetitív bringázás már rég nem érdekel, csak élvezem ami van.Tesco-zsömle, a McLaren F1-nek sem véletlenül van kibélelve a motortere 24 karátos arany lapokkal
-
zsocy
őstag
A Canyon kalkulátora egyébként pont elég jó, csak az egódnak el kell fogadnia hogy ami M-es volt máshol az most S-es

Ma megsétáltattam a Canyonom a Vértesben, érintve egy Horizont szakaszt is. Ez pont nem földutas-montis volt, jól ment a gravelhez az erdészeti út.
jó volt látni hogy viszonylag sokan vannak ezeken a szakaszokon, nem csak profik hanem műkedvelő amatőrök is mint én. Nem teljes szakaszt mentem, de ez alapján azt gondolom jó ötlet volt megcsinálni a Horizont, én biztos megyek még rajta.Ez meg egy Canyon a gazban, a szőlősorok előtt


-
zsocy
őstag
válasz
zsola32
#332030
üzenetére
Nekem a Deca kulacstartó annyira nem jött be, nagyon nehéz kivenni vagy betenni a kulacsot, mintha túl szoros lenne. Az Elite Custom Race amit mindenki ajánl viszont tökéletes.
Kulacsból a Camelbak Podium Chill ami újabban bejön, jó ahogy működik a ssopókája, nem kell a fogaddal húzkodni.Dark Archon, amióta megvan a PD-EH500 nem akarok mást, bár ez nem kétoldalas, de jó pedál, és illik a koskormányhoz is.
-
zsocy
őstag
válasz
chatran
#331953
üzenetére
Szigszalaggal nem sokra mész egy gumirepedés ellen, de ha belsős rendszered van akkor annyira nem is kell aggódni miatta. Ha nem épp 50-el lejtőzöl egy kanyarban akkor a durrdefektet is megfogod. Nekem olyan 20 km/h körül, első keréken durrant el a belső, nem a lassú defekt volt hanem szétrepedt és azonnal leeresztett, de azt is megfogtam valahogy.
ParadoxH, én vákumos tartót használok, egy Treefrog-ot. Szuper cucc, én nagyon szeretem, ajánlom is mindenkinek.
Ha egyszer fent van akkor meg sem mozdul, erősen tart. Bírja az autópályát is, a gyorsulást is, persze csak ésszel. Ha nincs lehetőség vonóhorogra, vagy csak nem akarsz annyit költeni és még tetőcsomit sem tehetsz fel mert nincs hova, akkor szerintem nincs ennél jobb megoldás. Saját kép, így szoktam vinni a motyót:
-
zsocy
őstag
válasz
Victoryus
#331914
üzenetére
Ne kezd upgradelni azt az Alboint, nem lesz sokkal jobb, tényleg, hidd el!
Itt van velünk az élő példa fulton. Amit ő rárakott a Csepeljére azzal a Pogacar már world tourt nyerne, aztán a vége az lett hogy vett egy rendes országútit (amire mindig is vágyott), és olyan számokat teker rajta amire meg mi vágyunk
Ne vegyél karbon kiegészítőket, tedd el a pénzt és jövőre vegyél egy "rendes" bringát. Addig meg tekerd ezt sokat, mert nem a szerszám a lényeg hanem hogy élvezzük a dolgot

-
zsocy
őstag
válasz
Victoryus
#331886
üzenetére
Nem tudhatjuk te mennyire gyorsulnál tőle mert az tőled függ, de az biztos hogy a geo és a koskormány miatt gyorsulnál. Csak azzal ha a hoodról lefogok a dropra 2-3 km/h-t gyorsulok úgy hogy síkon, tök ugyanúgy tekerek mert kevesebb levegőt tolok.
Képzeld valahogy úgy el hogy most van egy nehéz dízel suv-od és veszel helyette egy laposabb szedánt ugyanazzal a motorral, de a kocsi könnyebb és áramvonalasabb. Ugyanaz a motorjuk (te vagy az), de a szedán mégis gyorsabb, rugalmasabb lesz.
Ne nézegesd a videókat, egyszerűen vedd meg azt a gravelt, úgyis azt akarod.
A végén mindenki lecseréli a trekkinget, te is biztos megérdemled![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
zsocy
őstag
válasz
Victoryus
#331832
üzenetére
Szerintem ne egy 95-ös, méretben nem passzoló, ősgeós Schwinn alapján temess egy kategóriát, a koskormány tényleg elég sokoldalú tud lenni.
A Decathlonból nem tudsz bringát kölcsönözni, de pl. a BB365-től igen, ráadásul a Balcsi körül még jó körök is vannak ahol kipróbálhatod. Ok, nem Decathlon, ezek nevesebb gépek, de arra szerintem tökéletes hogy a természetes környezetében nézz meg egy modern gravelt, vagy amit csak akarsz, lásd azt az áttételt hogy tényleg elég-e, vagy csak képzeled.
-
zsocy
őstag
válasz
esgabee
#331823
üzenetére
A Pes-kő vezetett félre, van egy Vértesszőlős, Tatabánya környékén is, és van egy a Bükkben, Felsőtárkány környékén.
A kép akkor is nagyon hangulatos és nagyon "térgyes" is, jó tekerés lehetett
flash-, 2025 cross trekkingje a gravel, és én biztos azt is néznék a kérdező helyében, a Gepidánál még a Decathlonos is sokkal gyorsabbnak érződne. Mondjuk én gravel mániás lettem, teljesen beszívott amióta megvan.
-
zsocy
őstag
válasz
flash-
#331809
üzenetére
Hasonlít a Cyclami pumpára ami egy igen jó termék, használom is örömmel. Ahhoz adtak tömlőt is, az mondjuk sokszor jól jött a gyerek 14"-es bringájánál mert máshogy nem fért volna el, de ezen kívül papíron ugyanezt tudja.
500Mah aksi, 7 bar max nyomás mindkettő, 2 gumit simán bír ez is.
Csak ez olcsóbb (kb a fele) és a Lidl gari az tényleg olyan hogyha nem tetszik akkor visszaviszed, és kész is vagy.
Én biztos vennék ha nem lenne már, elég jónak tűnik a cucc. -
zsocy
őstag
Alzán 98 ezer most a Garmin Edge Explore 2. Szerintem ez jó ár, de szerintetek érdemes lecserélni erre egy korosodó aksis (kb 5 óra SOT) de amúgy jó állapotú Edge Explore-t?
Dark xaragarmin Archon és veddmegChubby206 véleményét természetesen nem veszem figyelembe
f_sanyee, az az égbe meredő stucni a Neuzeren azért felvet kérdéseket, plusz ez nem fékváltós. Szerintem ez drága ennyiért.
-
zsocy
őstag
válasz
Hasaggymeg
#331761
üzenetére
Újra beengednek a Hegyestűhöz? Már nem úgy értem hogy téged személyesen, hanem hogy megnyitott megint?

-
zsocy
őstag
válasz
Toobee
#331408
üzenetére
Az enyémek is, a legjobb ultradrága kézműves csodára is tátetetik. A múltkor Veszprémben voltunk, a Fügében fagyiztunk, na ott leraktam a sarkam, ott nem engedtem a szórást. Egyébként ha arra jártok próbáljátok ki, zseniális a fagyi. Volt valami avokádós is, nem viccelek

-
zsocy
őstag
válasz
Ringman
#331386
üzenetére
Ez a kép ráadásul a Balatonfondo után készült, azért ott beporoztam a gépet. Lehet csak szerencsések a fényviszonyok azért néz ki tisztának

Az alkatrészeket mondjuk tényleg mindig tisztán tartom, waxolok is, avokádó lattét is csípem, jogosan van gravelem
mauimagic, Newboler-ről és erről a Rhinowalkról jókat hallottam én is, lehet a bikepack cuccom is közülük lesz majd, ha lesz.
-
zsocy
őstag
-
zsocy
őstag
válasz
Hasaggymeg
#331373
üzenetére
Tárgyakról ne is beszéljünk úgy mintha emberek lennének, de a bringáinkról azért lehet nem? Én legalábbis szeretem ennyire "ŐKET" , a Canyon Grizl-t biztosan
-
zsocy
őstag
válasz
Hasaggymeg
#330251
üzenetére
Ez jutott eszembe nekem is, ha jól van berakva a pedál akkor tekerés közben húzod.
Egyébként én nem is szoktam full izomra húzni mert sokszor imbusszal rakom fel és ott nem is könnyű nagyot adni, de még soha az életben nem lazult meg egy pedálom sem. -
zsocy
őstag
válasz
Toobee
#330044
üzenetére
46 éves férfi, Garmin szerint 75 átlag, 185 körüli max.
Sűrű gyerek vagyok, 176cm/105 kg jelenleg. Szomorú, de ez van
Gyerekkorom óta tekerek, de kb 5 éve bringázom többet, évi 3000 km a cél mindig.
Senkit sem akarok már lenyűgözni semmivel, csak a magam örömére megyek. -
zsocy
őstag
válasz
MC Pite
#329737
üzenetére
Érzem a fájdalmatokat! Amikor csodás szürke Canyon gravelem megérkezett, szépen összeraktam, mentem vele hármat, aztán negyedikre kitoltam a ház elé, lazán letámasztottam az előtető oszlopához, megfordultam, az a huncut szél pedig huss, már fel is borította a zsír vadi új bringát, telibe az oszlopra és a beton szegélyre.
Kis kopás lett a felsőcsövön, talán súrlófényben egy kis horpi is.
Azt hittem agyvérzést kapok, de aztán rájöttem hogy így legalább már nem kell paráznom hogy megsérül, mert túl vagyunk rajta
Azóta szerencsére nem volt incidens.Toobee, ezen a Varia csippanásra középre húzódáson én is gondolkoztam, de letettem róla, egyszerűen szerintem valaki megölne hamarosan.
Viszont azt is észrevettem hogy ha a Velencei tó körüli utakon megyek ahol amúgy is megszokottabbak a bringások, akkor vannak türelmesebb autósok is, egyre több beáll mögém és megvárja amíg lesz helye rendesen elmenni. Ok, lehet ennek ahhoz is köze van hogy végig 30-as tábla alatt megyünk és ott én is ritkán megyek 30 alatt
Persze amint kimegyek a gyorsabb utakra mondjuk Pusztaszabolcs felé ott már megjönnek a 100 feletti centizők is. Na ők azok akik megölnének ha még eléjük is húzódsz. És igen, ezért (is) vettem a gravelt az outi helyett. Jobb nekem a töredezett betonon és a kavicsos utakon.
Ez meg itt a BUBA, de érdekes módon itt is jött ma több autó, bár lehúzódtak és megvártak ha kellett.
-
zsocy
őstag
válasz
Dark Archon
#328393
üzenetére
"Most nem azért mondom, de ha valaki 30+ évesen nem tud megvenni egy 1,5 milliós bringát (vagy akármit, amire vágyik), akkor ő cseszett el valamit, de nagyon."
Ez azért elég Lázár Janisra sikerült, nem gondolod?
-
zsocy
őstag
válasz
Csápájev
#328168
üzenetére
Ez nagyon jó ár érte, amikor a gravelt kerestem majdnem ilyen Basso Terát vettem én is, az talán még szebb volt élénk arany narancsos színben. Ránéztem és éreztem hogy kell.
De, és nekem itt jött a de. Van benne egy furcsa rugózás a hátsó láncvillában, én ezért nem mertem belevágni, nem voltam biztos hogy elbírja a súlyom terepen ez a.megoldás.
Ti legyetek bátorak, én nem mertem az lenni. Nagy múltú olasz manufaktúra terméke, olyan mintha vennél egy Maseratit
Azzal is minden szép és jó amíg nem kell szervizelni![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
zsocy
őstag
válasz
Jester01
#327936
üzenetére
Az a chimichanga zseni cucc, de a Buba nem jön le a déli partra, tudod. Ő meg azt szeretné meghódítani.
Csápájev, szerintem a teljes Buba távon nem a kaja lesz a legnagyobb gond, hanem a segged, majdnem 140 km az sok, főleg annak aki nem szokott hozzá a távhoz. Az én komfortzónám pl. most valahol 70 km körül van, ehetek bármit ott eljön egy mélypont.
A szőlőcukor mondjuk szokott segíteni, amikor tudom hogy jönnek a dombok bedobok egyet, az mindig helyrerak. -
zsocy
őstag
válasz
SPeti1984
#327903
üzenetére
A guminak nincs teherbírása, a felninek van, és az egész bringának is, nem a külső fog felrobbanni ha 121 kg-val ráülsz egy 109 kg teherbírású gumira, hanem minden más.
Ha főleg város, néha kicsit rossz út, kavics vagy földút és a túrázás a cél, akkor szerintem a Schwalbe Marathon valamelyik változata jó lehet neked.
Ha kicsit több terepet akarsz, vagy montisabb kiállást akkor Schwalbe Smart Sam, esetleg Continental DoubleFighterHa befér a vázba akkor vedd meg a 2.25-öt, de a 2.1 is már elég ballonos lesz.
-
zsocy
őstag
válasz
SPeti1984
#327792
üzenetére
A gumi szélessége és a súlyod között nincs összefüggés, legalábbis a 2.1 - 2.25 váltásnál nincs. A felni biztos el fogja bírni. Valószínű elöl gond nélkül elfér, hátul kellene mérni ha biztosra akarsz menni.
Mire akarod használni a bringát? Mert akkor arra alkalmas gumit fogunk ajánlani, ezer féle létezik. -
zsocy
őstag
válasz
Dark Archon
#327786
üzenetére
Zalakaros +1, ott megtanulja mindenki értékelni a mászós áttételét

Egyébként ez a BalatonFondo is szuper volt, a szervezés, a tájak, a pálya, minden stimmelt. Nagyon ajánlom mindeninek, a rövid táv szerintem innen bárkinek teljesíthető, de mindenki megérzi majd.
plusz tipp, tavaly a Vértes Ring is nagyon jó móka volt. -
zsocy
őstag
válasz
stickermajom
#327500
üzenetére
Dehogynem rögzítettem, adtak hozzá pántot, azzal volt odafogva a láncvillához.
Mindenki írja hogy így bedobja az autóba meg úgy, de van aki a családot is viszi, meg a csomagokat is, és a csöves Elon nem adott neki vonóhorgot sem. Akkor nem rakhatod a bicajt az utastérbe, nem? Plusz vannak a klasszikus szedánosok, nem mindenkinek kombija meg kisbusza van. Na, a családos, szedános, horognélküli minoritynek jó ez a tetős megoldás

Bár egyre inkább úgy látom én vagyok ilyen egyedül, most már legalább tudjátok hogy nem esik le a vakumos tartó sem. -
zsocy
őstag
válasz
Csápájev
#327482
üzenetére
Nem érdemes, ebből orrán száján tud folyni a dzsuva, körülményes cucc.
Sokkal jobb ha leszeded a láncot, berakod egy befőttes üveg brigeciolba (nem mindegyik jó, talán a d3 igen, a 2000 nem, de remélem valaki tudja pontosan) és abban rázogatod óvatosan.
Ha tutira akarsz menni akkor utána benzines rázogatás, és aztán lemosni ezt az egészet denaturált szesszel. Ennél tisztább sosem lesz a láncod, de így ne hagyd sokáig, olajozz vagy waxolj mert így be tud rozsdálni.A kocsiba rakott bringával nekem mindig az a gondom hogy egy jó saras montizás után teljesen összeassza a kocsi belsejét. Plusz gondom hogy fékezéskor csúszkálhat, lekaparja a műanyagot, felsérti a bőrt, a kocsi is sérülhet és a bringa is. Én meg ezt nem szeretném. Ez ellen tényleg jó a treefrog, 5 perc alatt tetőn van a bringa.
-
zsocy
őstag
válasz
6030D
#327465
üzenetére
Nem lehet megoldani sajnos, ezt úgy veszed le hogy felemeled az oldalát egy bütyöknél, nem azon a pumpán keresztül engeded ki a levegőt amin benyomod.
vlevi, nagyon sok kocsiban elfér a bringa kivett kerékkel, a TT meg ráadásul egy nagy autó aminek nagyra is nyílik a hátulja az ablakkal együtt. A Teslába is beférne így, de jött az egész család, nem rakhattam közéjük a bicajt.
Dark Archon, matrica hátsó rajtszámot adtak, abban volt a mérőchip is.
Ez úgy verseny hogy lehet versenyezni is, a hosszú távon volt nagy sprint a befutónál, meg közvetítettek hogy merre járnak, de alapvetően ez egy kellemes gurulás, vagy teljesítménytúra, attól függ honnan nézzük
Érmek, díjak vannak a végén.
A 134 km eleje nem sokkal több mint 3 óra alatt ért be, azért ők rendes tempót mentek. -
zsocy
őstag
Ha valakit izgat az ilyesmi, végre leteszteltem a Treefrog vákumos bringaszállítót. Úgy állt végig a kocsin a bringa mint a cövek. Persze óvatosabban mentem, semmi gyorsulgatás, chill mode, de mindenhol a megengedettel, azaz pl. 110 körül a 8-ason.
Pikk pakk felrakod, pikk pakk leveszed (ok, ez gáz is, mert mások is) és tökéletesen elviszi a bringád ahova kell.
Komolyan, a legnehezebb része ennek a tartónak elhinni hogy nem tud leesni, mert ez úgy néz ki tényleg nem tud. Ajánlom mindenkinek aki nem rakhat fel vonóhorgot és nincs keresztrúd a kocsiján. Első tartó a tetőablakon volt, a hátsó kerék a csomagtérfedélen.
A BalatonFondo pedig ismét marha jó móka volt, ez a 70 km-es táv pont jól esett, a Grizzl pedig tökéletes volt azokra a jó kis szar utakra amik arra felé vannak. Volt persze tüköraszfalt is, de ott sem éreztem hülyén magam a 45 széles gumikon. A végére persze valami elkezdett kattogni a bal oldalon, szóval rám is vár majd egy jó kis feltáró munka még, fulton után szabadon
Ez pedig egy kis verseny utáni csendélet a végére. Nagyon bírom ezt a bringát! Igen, a két kulaccsal és azzal a púpos táskával együtt az igazi nekem.
-
zsocy
őstag
válasz
Toobee
#326992
üzenetére
Tobee, frankó a géppark! Most már ne csak a görgőn nyomd, ezek is kívánják a métert!
fulton, rajtam még soha nem lobogott semmilyen mez, biztos van némi köze hozzá hogy dagadt vagyok
De a legtöbbnek van az alján egy gumicsík, annak meg kellene tapadnia hogy ne mozduljon el.Találtam egy jó gatyát is, VanRysel EDR, a sötétkék endurance szivacs van benne, nekem nagyon bejött. Van rajta két pici zseb is a combnál. 2-3 órás tekerésnél eddig bejött.
Egy Rockrider Race900-at cseréltem be rá, azon volt egy varrás a combomnál ami kidörzsölte a lábam tekerés közben, nem tetszett.Az FLR Bushmaster pro cipőmből a cseredarabnak is eltört a csatja,, ez is kiszakadt a műanyag talpából. Részemről innentől kezdve ez a márka nem ajánlott. A bolt nagyon korrekt volt, csere nincs, de levásárolhatom az árát. Persze én még egy 10essel olcsóbban vettem mint amibe most kerül, de ez is valami. Egy Northwave Hammer plus wideot kértem helyette ráfizetéssel. Remélem ez már kibírja az extrém felhasználást ami kb. a gravel földút, erdészeti betonút között váltakozik.
Plusz ennek a leírásában is benne van hogy gravel, szóval legalább 2szer menőbb is leszek benne
-
zsocy
őstag
válasz
Csápájev
#325601
üzenetére
Sok sikert, mi baj lehet, max kidőlsz mint a rohadt nád
Pedálból én is a kétoldalasat mondanám, de nem ezt, hanem az EH500-at. Messze a legjobb ilyen pedálom eddig, a tartósságát még nem tudom mert alig pár száz km van benne, de eddig nálam hibátlan, plusz szétszedhető ez is.
Cipőből a második szerintem nem lesz jó, az ilyen sima talpú országútis cuccban állati könnyű hanyatt esni (been there-done that), az első meg nekem már nagyon casual lenne, de ettől még simán azt ajánlanám a kettő közül. Esetleg egy kicsit sportosabb, de az elsőhöz hasonló modell, a lényeg hogy ne csak fűzős legyen hanem legyen rajta valami csatos, vagy főleg BOA rögzítés, az sokat tud számítani. Nem pont ez, de valami ilyesmi.
Tudom, én is szeretem amikor valaki belinkel dupla árú cuccokat, én is csak a forma miatt, példának tettem be, élőben nem próbáltam. Nekem egyébként a gravelen most EH500 pedál van, ilyen FLR Bushmaster pro cipővel, 51-es stoplival, eddig tetszik a kombó. Túrázás, gravel, még a monti is megy vele, lehet benne sétálni, de elég merev a tekeréshez is. -
zsocy
őstag
válasz
pbors
#325562
üzenetére
Az 520 is szétszedhető, karbantartható, tényleg ahogy maui írja, örök élet +1 nap - ha akarod. TL-PD40 műanyag szerszám kell hozzá, ez kapható itthoni boltból is, 1000 forint alatti tétel.
Én nem hajtom olyan erővel a cuccaim mert gyenge vagyok, de súlyom az van bőven és az 520 még jeleit sem mutatja a meghalásnak. Mondjuk most épp nincs bringán, de előtte évekig fent volt valamin, kezdőként jó volt tanulni is vele mert mindkét oldal csatol.
Az 56-os stopli is jó kezdeni, ha meg igény lesz rá majd rendelsz 51-et. Én most a gravellel éreztem meg ezt az igényt, jobban szeretem az 51-et azon, ott néha az 56 kioldott akkor is ha nem akartam. -
zsocy
őstag
válasz
mauimagic
#325468
üzenetére
Szerintem annyi legyen a drop amennyit még kibír a derekad fájás nélkül
Az enyém ezért is kicsi (na tessék, csak leírtam végre
) mert az aero forma hasam nem enged többet. Ha te gumiember vagy vidd lejjebb amennyit tudod.
Ja, és tegnap borotválkoztam gravelezés előtt. Egyik szentségtörést követem el a másik után
-
zsocy
őstag
válasz
Tothgera30
#325121
üzenetére
Tényleg tökmindegy a futóbringa márkája, nálunk pl. innen volt, egy lányokhoz illő rózsaszín darab, név nélkül mert jó lesz majd az a tesónak is, max átfestem. Be is jött, kibírt műszaki hiba nélkül két gyereket a vas. Nem kell drága, nem kell egzotikus, ütik vágják, esnek kelnek, de ebben a szakágban ez a szép

Inkább a bukón ne spórolj mert sokat fog esni vele, abban legyél mindig kemény hogy legyen rajta. Persze a kisgyerek alapvetően gumiból van, nálunk sem volt soha nagy baj, fej nem sérült mert rajta volt a sisak. Csak egyszer ment ki az utcába a kissebbik bukó nélkül, na az a sebhely a homlokán picit még most is látszik...
Aztán az is lehet hogy már itt elb@szt@m a dolgot hogy nem karbon race modellt vettem nekik, és ezért nem lesz versenyző egyik sem. Egye fene, így is jól mulatunk, mindkettő szeret tekerni
-
zsocy
őstag
válasz
mauimagic
#325006
üzenetére
Jelentem, a nagylányom megcsinálta a 30 km-t ma, innentől én azt mondom semmi sem lehetetlen
Persze végig aszfalt minimál szint. Erdőben, hegyen nem ment volna neki a fele sem.A matrica ötletet köszi, szép visszafogott designja van az biztos

Vallas, bakancslistás tekerés, legyen veled az összes watt!
prannk, Nem bilincses, de az ESI Chunky eddig mindenkinek bejött aki kipróbálta. Nekem lassan mindenen az van, kivéve a kosokon
Nagyon jól csillapít. -
zsocy
őstag
-
zsocy
őstag
válasz
mauimagic
#324986
üzenetére
Saját 4.5 évesem tapasztalatából mondom, 10km még síkon is sok neki, főleg erdőben, hegyen. Lelkesek meg nyomják, de hirtelen jön a mélypont és akkor nem mész tovább, jó esetben tolni még hajlandó lesz
Ma tervezek a nagyobbal (8.5 éves) egy 30 km-es full sík aszfaltos szakaszt, ő is nagyon lelkes, de azért vannak kételyeim. Megkapta a Konát, azt mondta ezzel menni fog neki. Ő kérte ilyen dirt jimposra a setupot, állítja hogy most így kényelmes neki. A gyerek pont a mérethatáron van, de pár hónap és belenő. Szerencsére bejön neki a bringa, ezt most örömmel tekeri is.
-
zsocy
őstag
válasz
MC Pite
#324872
üzenetére
Először is gratula a lányhoz és a kis zöld Woomhoz, menők így együtt!

Viszont azt challengelném hogy ilyen útra nem elég egy gravel. A tiéd egyenes kormányos, inkább fitness bringa, azzal lehet nem kellemes egy ilyen szekérnyom, de egy "igazi" gravellel, gravel geoval szerintem ez teljesen vállalható. Egész más a koskormány fogása, mint a fitnesszé, bár ezt tuti te is tudod. A videódon lévő úton akár egy szélesebb gumis outis is elmegy talán.A Horizontot elhiszem, te már voltál, én még nem, csak az elesős és a Sóder klubos videókat láttam róla. Ott azért azok a vízmosott lefelék főleg ha kövesek nem lehetnek kellemesek gravelen. Főleg ha sár van. Vagy ha száraz és fosóhomok mindenhol
Nálunk a velencei hegység majdnem teljesen ilyen utakból áll, szerintem tudok már olyan vízmosást amibe bele tudok állni nyakig
Azokra én is a montit viszem, viszont a többi szakaszra, plusz eljutni ezekre a pályákra pocsék a monti. Oda sokkal jobb a gravel. A lefeléken meg majd erősen visszafogod, nem lesz KOM, de szerintem meg lehet csinálni. Nagyon várom már hogy végre tudjak menni ezeken az új utakon is egy kört.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Philips LCD és LED TV-k
- Gumi és felni topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Suzuki topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kuponkunyeráló
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Western Digital RED Pro SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Apple iPhone 15 Pro Max / 256GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia / 98% akku
- CSX 2x2GB (4GB) DDR 800 MHz kit
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3437, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)





