Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#262851) fulton válasza Hasaggymeg (#262848) üzenetére


fulton
addikt

Nem újdonság, nálam is volt ilyen. 1. elég volt kideríteni leszimulálni otthon honnan is jön a nyekergés , szintén csak nyeregben ülve bizonyos nyomatéknál hajtásnál produkálta.
A nyeregpálca volt a befogatásnál, ami már így is karbon zsírban ázott nem is sokkal előtte raktam fel :D (hogy ne csússzon el ugye a pár mázsás testem alatt) és képzeld el, az oldotta meg végül, hogy ismét leszedtem a nyerget, de most még shimano zsírt is kentem a karbonzsír mellé, és lás csodát meg oldotta. Vicc a köbön.
(hozzáteszem már a nyereg is szét lett előtte szedve és zsírozva ami lehet)

[ Szerkesztve ]

(#262852) fulton válasza mauimagic (#262849) üzenetére


fulton
addikt

Megint ez a beleállás. Ki rugózik, egyáltalán minek kell ilyen lekezelőnek lenni nálad sokadjára, itt millióan kérdeznek jobbnál jobbakat, nem kell azt gondolni hogy te kivétel vagy. Jobb kérdezni infot gyűjetni egy két felhasználótól mint feleslegesen köröket futni (természetesen miután értelmesen elolvasta valaki a kérdést) ez nem kerül semmibe.
(Garmin nem azt írta hogy hát ez nem normális, hanem ilyet akkor csinál mikor lekapcsolódik a szenzor és ugrál a gps jel) ergó ebből lehet az is hogy másnál is ilyen (akinek speed szenzora is van) innen a kérdés...nagyokos.

[ Szerkesztve ]

(#262853) robee19 válasza Hasaggymeg (#262848) üzenetére


robee19
tag

ami a minimális nyomást illeti, szerintem sem lehet sok értelme, hisz van 60 és van 120 kg-os kerékpáros, aligha lehet ugyanaz a minimum mind2nek.
Éppen ezért van a minimum és maximum határ.
Egy 50 kg-os embernek is minimum ennyire kell felpumpálni és egy 200kg-os is maximum ennyire pumpálhatja. Ha még ez is kevés neki, akkor ez a gumi nem neki való.

(#262854) jjeahh válasza robee19 (#262853) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Én 55kg vagyok, na most ha felpumpálom terepre a gumit az ajánlott minimumra, ami Maxxisnál ha jól rémlik 2.2 bar, semmi tapadása nem lesz és úgy elpattogok a gyökereken, mint kecskesz*r a deszkán :D . Amúgy az is fura, hogy a Schwalbe gumikon minimum 1.8 bar-t ír, a saját hivatalos kalkulátoruk meg 1.6 bar-t ajánl a súlyomhoz :DDD . Ami amúgy szintén sok, terepre nekem 1.4 bar kell a gumiba.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#262855) chubby2o6 válasza Hasaggymeg (#262848) üzenetére


chubby2o6
senior tag

Az Ergon nyergem még nem volt egyéves, mikor elkezdte a kattogást. Nekem is a nyeregpálcák fészke kattogott. Takarítottam, kentem, letöröltem, megint kentem, de nem nagyon hatotta meg, csak annyi változás lett, hogy utána már csak néha kattogott :DDD . Telenyomtam a fészket híg zsírral ( fecskendővel ), azóta nem kattog. Hozzátartozik, hogy közben meleg lett, a kattogás meg még hideg, vagy hűvös időben kezdődött. Kíváncsi vagyok, ha elmúlik a nyár, vajon megint elkezdi-e. :F

(#262856) semmiho válasza eddie1978 (#262684) üzenetére


semmiho
tag

Ekképp látom magam is. Elég lesz már az új "szabványokból"... (750d kerekekkel gravel -->) https://www.bikeradar.com/news/moots-routt-crdd-750d-gallery/

(#262857) robee19 válasza jjeahh (#262854) üzenetére


robee19
tag

Erre mit mondjak....nem gyerekekre tervezték :DD:DD:DD

(#262858) ReFleXx válasza fulton (#262842) üzenetére


ReFleXx
addikt

ezt nem akkor csinalja amikor tolod a sparban a sorok kozott? ;]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#262859) dom1n0 válasza fulton (#262842) üzenetére


dom1n0
aktív tag

Más bringával nem tudod kipróbálni?

(#262860) fulton válasza dom1n0 (#262859) üzenetére


fulton
addikt

Nem tudom. próbáltam volna :) szerintem nem sokan használnak speed szenzort , a többségnek elég a gps is, ami szintén elég pontos, csak azért mégsem olyan, pl max sebesség pontatlan, lassabb, nem az az igazi real time.(próbáltam)

Na ha már kattogás, tegnap nekem is kijutott hébe hóba + ba ha nem lenne elég a kényelmetlenség a nyergen, a kormányból jött valahonnan, de már annyira nem tudott érdekelni a végén. erőhatásra, csavarásra jött csak elő. Felülről nem juthat be, mert körbe van zsír-ral húzva. Valaki linkelt itt egy dugót anno ilyen vázakhoz (nem tudja valaki mi is volt az véletlen? ), nem találom.

#262858ReFleXx: :D

[ Szerkesztve ]

(#262861) flash- válasza Ringman (#261861) üzenetére


flash-
veterán

köszi a tippet a magán gyógytorna bevállt, már napról napra egyre jobban tudom mozgatni a vállam. lassan próbálok görgőzni :)
most van egy hónapja hogy eltört a kulcscsontom, már kezdem látni a reményt :)

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#262862) dom1n0 válasza flash- (#262861) üzenetére


dom1n0
aktív tag

Hajrá, kitartás :)

(#262863) fulton


fulton
addikt

Tegnap teszteltem a hátsó sort ami mostmár "csak" 26/28 áttétet ad max. (emelkedőre).
Hát fel kellett váltani adott szakaszon arra 26/28 ra olyan 12-15% on, de volt nagyobb 18%-20% os rész is benne, előre dőlve hajtásnál a kerékpár első kerékre elemelkedett az aszfalttól ahogy tekertem (nem is mertem ott kiállni) leszálltam és feltoltam a maradék 10 m. ilyen emelkedővel a bükkben sem találkoztam (még), kemény volt. Levegőt alig kaptam mire felértem :D de a látvány kárpótolt.
Az jutott eszembe (emiatt is figyelgetem) országútinál csak kellesz az a 34/34. Mert hiába 5kg val könnyebb, annyit csak nem számít..(vagy mégis)

Egy másik helyen lefele jövet engedni neki - 59km/h ig, durca tempó bringán. De nem fogom átlépni a 60 at, már ez is sok.

[ Szerkesztve ]

(#262864) Tin válasza fulton (#262860) üzenetére


Tin
veterán

Képzeld a Karoo2 és a Samsung óra más távot és átlagsebességet mutat, pedig egyszerre indítom és állítom le őket. És mindkettő GPS-es. Szerintem ennek nincs ekkora jelentősége, viszonyítani más, pl. látni hogy gyorsulsz az edzésektől ugyanott, de hogy 22.4 vagy 22.7 az átlag, az tökmindegy.

(#262865) fulton válasza Tin (#262864) üzenetére


fulton
addikt

Persze igazad van, csak megszoktam már a szenzor pontosságát menet közben. (szeretem pontosan látni beállított - mért kerék átmérővel) nincs am kívülre jelentősége, a strava egyébként is gps alapon hozza függetlenül a szenzortól (ha azt nézzük)

(#262866) dom1n0


dom1n0
aktív tag

Ha az égiek is úgy akarják, jövő héten végre kimehetek tekerni élesbe :)
Arra gondoltam montival megyek egy karikát a városban, majd ha semmi extra fájdalom nem jön elő, kimegyek vele a rétre, várom már. :)

(#262867) Ringman válasza flash- (#262861) üzenetére


Ringman
nagyúr

na ez örömteli!

(#262868) Ringman válasza fulton (#262863) üzenetére


Ringman
nagyúr

nem igazán értem, hogy miért jó feladni az alacsony áttétet, ha már képes rá a bringa.

szerk:
ja hogy próba az outira? ott is lehet 1:1 aránynál jobbat kihozni, max nem hivatalosan.

[ Szerkesztve ]

(#262869) lsebestyen válasza fulton (#262863) üzenetére


lsebestyen
addikt

Nekem most 34/32 a legalja, de simán jó lenne a 36/32 is. Magas út meredek szakaszon sem az áttétel volt a bajom, hanem a technika, hogy ne legyen stabilitás vesztés a hátsó keréken. :DDD 170 átlag pulzussal mentem fel, az nálam messze van a "nagyon erőlködöm"-től. CAD 60rpm lett most nézem, az bőven vállalható.
Szóval a 34/32-vel megleszel bőven.

(#262870) dom1n0 válasza lsebestyen (#262869) üzenetére


dom1n0
aktív tag

Íjj azok a 12-15% emelkedők :D Mint ha falnak menne az ember, én már 8-10% is szenvedek azért :)

(#262871) mauimagic válasza fulton (#262852) üzenetére


mauimagic
aktív tag

itt millióan kérdeznek jobbnál jobbakat, nem kell azt gondolni hogy te kivétel vagy
Te viszont ebben biztosan kivétel vagy, szvsz :)
Nekem is van szenzorom, először normálisan is válaszoltam, de hoztad a szokásos formádat és futod a felesleges köröket, amiket állításod szerint nem szeretsz. Mondjuk ezt cáfolja pl az egész Csepel tuning sztori, az ugye megvan? ;)

(#262872) Tin válasza fulton (#262865) üzenetére


Tin
veterán

Idővel majd megtanulod elengedni. Felesleges energiapazarlás.

Hol az új bicajod amúgy? :D

(#262873) fulton válasza Ringman (#262868) üzenetére


fulton
addikt

Mert semmi szükségem nem volt a 32 re hátul. 26/28 elég, még az ilyen 15% okra is, ezen a 20% os meredek részen veszélyesnek ítéltem, mivel a kerékpár eleje elemelkedett tekeréskor így leszálltam. q meredek volt :D de szerintem ide fogok még menni

Cserébe a 11-12-13!!-14 fog kiosztást nagyon szeretem elől, (én elől a 36T vel hajtok síkon, 48T nagyot soha nem használom (még lejtőn sem, minek 36/11 el is elérten a 60 at, annál többel meg nem szándékozok menni) akár át is mehetnék 2 tányérra, de már nem költök/foglalkozok vele (nem kapni ;] :DDD ) előtte felmértem a korábbi soron a 26/28 as áttétet hogy mire elég, és ez alapján döntöttem a sor változtatásán.
Ezért is gondolom am hogy szerintem tök jó lehet egy 11-12-13-14-15-16!! fog országútin. Szerintem attól hogy országúti, nem mindenki cirkál fix laza 34-35 ös tempóval síkon, ahogy nézegettem a környékbeli országútisok straváját (hogy ne használná ki azt 16 fogat hátul) lehet élni nélküle nem azt mondom...csak ez olyan mint nekem pl mikor nem volt csak 11-12-14. és pont ott volt egy lyuk 30 as tempó körül, mikor vissza váltottam 12 ről 14 re, vagy nagyon elpörögtem vagy a 12 volt sok épp. sehogy sem pászolt.

[ Szerkesztve ]

(#262874) fulton válasza mauimagic (#262871) üzenetére


fulton
addikt

jó nézd megírtad, rendben engedjük el. Nem gondolkozunk egyformán. Majd a garminnal felveszem a kapcsolatot ez ügyben.

[ Szerkesztve ]

(#262875) Mezga Aladár válasza fulton (#262873) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

36/11 el is elérten a 60 at

HA-HA-HA. Megint zseni vagy, 130 lábfordulattal tekersz.

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#262876) ZavaBalazs válasza Mezga Aladár (#262875) üzenetére


ZavaBalazs
őstag

azt nem mondta, hogy bele is tekert 60-nál... ;]

wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban

(#262877) -=RelakS=- válasza Mezga Aladár (#262875) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Hogy fultonnak megy-e azt nem tudom, de egy GCN videón nem hittem a szememnek, hogy a csóka tartotta a 122-es fordulatot :Y

:(( Most megnézve lehet, hogy az nem RPM, hanem BPM, de akkor meg nem tudom, hogy milyen szíve van, hogy ilyen nyugiban ad ki 200+W-ot.

[ Szerkesztve ]

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#262878) Tin válasza Mezga Aladár (#262875) üzenetére


Tin
veterán

Nekem 48-11-el lejtőn 55-nél volt még benne, azt néztem, hogy nagyon meghajtva talán 65-ig ki lehet tekerni. De nekem nincs űrlábam.

(#262879) Ringman


Ringman
nagyúr

rosebikeson vannak olcsó mecha fvk-ok, tiagra 80eur (!), 105 140eur. [link]

(#262880) Ringman válasza Mezga Aladár (#262875) üzenetére


Ringman
nagyúr

38/11-gyel síkon a 40-45 km/h-ért is oda kell rakni magad (persze én gyenge vagyok :/ )

(#262881) fulton válasza ZavaBalazs (#262876) üzenetére


fulton
addikt

Az cifra lenne ha még bele is tekernék 36/11 el 60 nál ;] :D
#262869lsebestyen: na hát én emlékszem ránéztem: 174 el üzemeltem, de én kg számra szedtem a levegőt :D meleg is volt, jöttek lefele mellettem hallottam beszéltek, hogy a srác biztos ebike-al jön :DDD

[ Szerkesztve ]

(#262882) andrisbandi


andrisbandi
őstag

Montin, nagy rombolón, specialized butcher 27.5x2.8"
Egyszer volt keményre felfújva, betonon kellett szervízbe mennem, 2x35 km.

Akkor jutott eszembe kipróbálom mennyinél lehet még beletekerni.
Jó hosszú, nagyon meredek lejt volt.
(32) 1x11-es.

Ötvenvalahánynál jelképeseket még bele lehetett tekerni. Nem is az volt a gond, hanem a kormányzás. Még egyszer nem próbálnám ki, veszélyes volt. Pedig terepen rövideket redszeresen szoktam kb 40-50 gurulni óriás lejtőkön, az élvezetes.

Úgyhogy simán el tudom képzelni aszfaltos bicón a 60-ba tekerést. Jó nem nekem, de valakinek :)

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#262883) fulton


fulton
addikt

Am ez a di2 tegnap este eszembe jutott.
Sajnos az első lámpát elfelejtettem feltölteni indulás előtti este, út közben jutott eszembe, így vagy 2 órát sötétben tekertem hazáig, vak sötét kint a semmikben, minimális fénnyel, nem a legjobb volt 30 as tempónál így is neccesen értem haza vele. csak kanyaroknál toltam rá a refit. Egyszerűen elfelejtkeztem róla. (pedig alapos vagyok) Ez bizony a di2 vel is megeshet egy hosszú út előtt....akár hogy "figyel" rá az ember. Pedig tényleg csalogató az a technológia. Főleg integrált dolgokkal szemben. Ha megoldaná a shimi hogy mint egy elektromos kapunál áramszünet esetén van lehetőség manuálisan "oda tenni" a láncot ahova akarjuk, akkor sokkal jobb lenne szerintem. Így ha netán beleszaladsz, szépen "kézzel ráteszed" egy haladós átétre és kész haza tudsz tekerni

[ Szerkesztve ]

(#262884) ZavaBalazs válasza fulton (#262881) üzenetére


ZavaBalazs
őstag

múltkor a "buba vmax" szegmensen beletekertem 50x12 áttéttel 70 körül, 134 rpm volt a teteje :DDD de ahogy nézem, neked a 36x11-gyel 146 kéne a 60-hoz.

mondjuk én nem szórakoznék ilyen montis 1x rendszeres áttétekkel, ha ott a 48-as tányér is... 36-11 kb az 50-15-nek felel meg, nekem az a kicsit haladósabb utazóm, de még van fölötte 3 fogaskerék.

[ Szerkesztve ]

wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban

(#262885) dom1n0 válasza fulton (#262883) üzenetére


dom1n0
aktív tag

Én emiatt is a Sram-ra szavazok, ott simán vehetsz egy pótaksit, 24G (nem írtam el) kényelmesen elfér a hátsó zsebben is...

(#262886) fulton válasza ZavaBalazs (#262884) üzenetére


fulton
addikt

a cifrát arra értem: hol tekerék én bele akkora rpm-el. Megtekerem amit tudok, kicsi aero póz, és a lejtő a többit megoldja = 60km/h (ha a lejtő is olyan stb)
Ilyen "holmi lejtő féle" utakon 45-50 el elvagyok kitekerve. nekem elég, az is élvezetes és még komfortos nálam közép kormányon fogva
#262885dom1n0: igen az ott nagy előny, hogy pik pak cserélhetsz aksit, első hátsót is akár.

[ Szerkesztve ]

(#262887) Because


Because
őstag

Ezeknél a sebességeknél csak az jut eszembe, hogy a pilóta belegógondol-e abba, hogy a megengedett max 50 km/h-nál is ha történik valami könnyen lehet már nem megy haza...
Na, de elnézést :R

(#262888) Tin válasza Because (#262887) üzenetére


Tin
veterán

Ez a kocsiban is mindig benne van.

(#262889) -=RelakS=- válasza Because (#262887) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Nekem más jár az eszemben.
Mikor kitekerem a 40-et: Hejj, megy ez!
Mikor 50-el gurulok lefelé a lejtőn: b+, b+, B+ :Y

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#262890) sebgutkopf válasza rétisün (#262800) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Köszi neked és andrisbandi-nak is!

(#262891) dom1n0 válasza Because (#262887) üzenetére


dom1n0
aktív tag

Szerencsetlenul esni ugyanugy lehet 20-nal (Lasd nalam..) mint szerencsesen 50-nel sajnos.
Itt a szerencsefaktor lenyegesebb szerintem. :F

(#262892) zsocy válasza dom1n0 (#262891) üzenetére


zsocy
őstag

Mondjuk 50-nél már kicsi az esélye hogy szerencsésen ess, az már nem az a tempó. Persze el lehet dőlni álló helyzetben is, bevered a fejed egy kőbe és ott is maradsz....

Fulton, a NaviGate kör előtt mindenképpen cserélj elemet a szenzorban, ez a fel-le csatlakozás ez fura. Mondjuk nekem a kínai Magene cuccok sem csináltak ilyet, ha lemerült, kikapcsolt.

A Di2 pedig nem úgy merül mint egy lámpa, hetekkel előtte látod hogy fogyogat, azért annyi idő alatt csak eszedbe jut hogy töltikézni kéne. Aztán ha 10% alá merül akkor lekapcsolja az első váltót. A hátsó megy tovább, hazáig elmész azzal is. Igazából még 1 hónapig elmész a 10% töltéssel. Ki van ez találva hidd el.

[ Szerkesztve ]

(#262893) dom1n0 válasza zsocy (#262892) üzenetére


dom1n0
aktív tag

Remélem sosem tudom meg 50 felett milyen esni :)) , szerintem egyébként ott válik el a dolog, hogy csúszol, mint szoktak pl. kanyarokban a versenyeken is, és simán folytatják, vagy ütközöl és törés van, vége.

(#262894) Hasaggymeg válasza jjeahh (#262854) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Ma úgy jártam, hogy fel még felmentem, de lefelé már (még mindig fájó csuklóval, csuklószorítóval) inkább leengedtem a guminyomásból (1,9-1,7bar). Még nem mértem meg, de olyan 1,7-1,5 lehetnek, ami sokkal jobb volt a xarrámosott, rázós ösvényeken.

#262851fulton...az a baj, hogy leszállva nem tudtam reprodukálni az istennek sem, sőt, nyeregben is csak a nyereg közepén ülve és bizonyos terhelésnél mozgott úgy, hogy kattogjon, vagyis ha üresben, vagy hátrafelé tekertem, továbbá ha terheltem rendesen nem, csak ha úgy átlagos erővel tapostam neki leülve. :W

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#262895) Kiskopika válasza dom1n0 (#262893) üzenetére


Kiskopika
senior tag

Huuu igen, de csúszni is milyen már? Mennyi bőr marad rajtad, és oké jobb mint egy törés de basszus mi fajdalom az is.
Amúgy nekem is 60 volt a max egyszerűen nem érzem már azt a biztonságot, hogy én uralom a történéseket. Arról nem is beszélve, hogy egy kanyarnál átjönnek a sávodba, 50 él még a bokorba se merném berántani, vagy ha igen se biztos jobban járok

@fulton : nekem olyan szokott lenni a szenzorral bizonyos helyeken vasutiatjaro, hidalatt hogy egy pillanatra lefeleződik a pillanatnyi sebesség a szenzorral. Nem is értem miért történik csak néha elkaptam már a pillanatot

(#262896) 6030D


6030D
Ármester

Versenybeszámoló: k*rva meleg volt, körbe értem, kétszer is (!). Az eredményhirdetésnek akkor lett vége. :DDD
#régenmindenjobbvót #énis

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#262897) -=RelakS=-


-=RelakS=-
veterán

szenzor: Amikor 40-es pulzussal tekerek emelkedőn, akkor már tudom, hogy ideje elemet cserélni a pulzusmérőben :))

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#262898) fulton válasza Hasaggymeg (#262894) üzenetére


fulton
addikt

De milyen rossz már, úgy letekerni még 100km :DDD Városban oda értem valaki mellé és égett a pofám (poénosan) mint valami fos kemping nyekeg alattam az egész :D
Azért annak van egy érzése mikor egyben vagy a tekerővel, pl kiállsz oda lépsz és némán megindul, feszes az egész sehol egy hang csak ahogy tapad a gumi az aszfaltba szikráznak a wattok :D . (hát mégha összehozom a onyx hátsó agyat majd a road bike -al)
#262895Kiskopika: jah, nálam is van átjárónál, magas feszkónál, átsuhanok és bevág egy 10 km/h :D

[ Szerkesztve ]

(#262899) vlevi válasza -=RelakS=- (#262897) üzenetére


vlevi
nagyúr

Nnna, én hiába cseréltem.
De legalább garanviába cserélte a dekatlon.

(#262900) Hasaggymeg válasza 6030D (#262896) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Tegnap úgy döntöttem ma kóspallagi templomtól megyek Deszkametsző, NHH a Hiúz ház mellett-sotter-majd újra erdőben a Magas Tax felé (mint együtt anno), aztán át a Csóvira, le és vissza a Deszkametszőn...az NHH alatt látom számmal ellátott és előttem menő vékony csávó hagy állva, majd félreálltam egy másiknak mert vészesen közeledett hátulról, miután nekem is félreállt valaki (nem tudom volt-e száma)...😳...mondom, hova kerültem, erről beszélt volna Balázs a tegnap? (MTB Piknik) :DDD Komfortzónámból kilépve nyomtam ne kelljen senkinek miattam lassítani, jól elfáradtam a Csóványosig, már csak rúgdostam a pedált . :O

#262898fulton...ritkán bandázok, nejem unszolására mentünk párszor a Dunakanyar MTB-sekkel és mikor először mentem bekrepált a reteszelés az XT szabadonfutóban, össze-vissza ropogott, be-beakadt fixie-nek, hogy azt hittem leég a pofámról a bőr a többi 10-15 bringás előtt. Erre 2-3 hét múlva újra bandázás, zsír új XT szabadonfutóval, mely...ugyanazt műveli velem, újra égetve a pofámat! :W Hiába is magyarázkodtam volna, hogy ez új, senki nem hitte volna el nekem. :O

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.