Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25751) fpeter07 válasza ludsimon (#25749) üzenetére


fpeter07
veterán

Plusz csak az elmúlt években kezdtek divatosak lenni az aerodinamikai outik. Nem a könnyűségre mennek rá, hanem a légellenállás csökkentésére.

(#25752) ludsimon válasza Teasüti (#25747) üzenetére


ludsimon
veterán

Ami viszont hatalmas szerepet fog kapni 5 éven belül az a rezgéselnyelő carbon vázak.
Például el tudom képzelni, hogy standard lesz 5 év múlva az összes gyártónál ezt a fajta carbont használni.
Videó:
BIANCHI INFINITO CV PRESENTATION

Velo.hu-s cikk

fpeter07:
Pinarello Dogma F8
Ez az aerodinamikai fejlesztés is inkább csak a profiknak számít, ahol számít az a plusz 20-30W 50 km/h-nál szökésben, vagy a mezőnyben mikor elől van, amúgy mezőny közepén, vagy hegyen jelentősége nulla. :)

[ Szerkesztve ]

undefined

(#25753) dm1970


dm1970
tag

Sziasztok!
Hosszas rágódás és keresgélés után végül nekem is sikerült dönteni:
[link]
Számomra megfelelő, hozza az elvártakat. Ugyanez rólam nem mondható el, de majd kialakul.

Viszont még keresem a megfelelő beállításokat, az itteni leírások alapján is próbálkozok, s a linkelt bike fit calculator-t is nézegetem. Ehhez kellene egy kis segítség. Az adatok megadása után lehet választani XC, All montain és gravity között, melyik válasszam inkább?

Köszi

(#25754) #16729600 válasza Runner_fxr (#25745) üzenetére


#16729600
törölt tag

Nincs ám azzal semmi baj,hogy neked a monti a best. Ez amúgy szerintem életkor és hely függő is.Nekünk is van egy montink blöki sétáltatásra az erdei utakra.Elsősorban a párom használta.Ami igazán érdekes,hogy mióta megkapta az outiját milyen változásokon esett át.Múltkor esős időben tekertünk,utána egy puha ronggyal gondosan áttörölgette a bringát.Már vagy 6X állítottam neki,kormányt,nyerget,mert kérte.Keményebbre fújatta a gumit ilyenek.A montira rá se szart,azt mondja,hogy az outival lehet haladni és egészen más érzés tekerni vele.Egy ultra drasztikus példával is tudnám szemléltetni az outi legfőbb erényét.Lehet rajta meditálni,olyan ez mint amikor bemész a wc-be egy jót szarni és közben átgondolod a világ és a saját dolgaidat :D Tudom nem volt elegáns hasonlat, de ez ugrott be elsőre :)

[ Szerkesztve ]

(#25755) zoli03 válasza dm1970 (#25753) üzenetére


zoli03
őstag

XC-t válaszd. A másik két kategória kb az AM és DH biciklihez jó (írják is a súgóban). De ez a kalkulátor főleg vásárlás előtt hasznos, hogy tudd, mekkora vázat válassz.

(#25756) Teasüti válasza ludsimon (#25749) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Elektronikus váltás meg már montin is van, mint írtam. Tárcsák outin meg... Biztos szükség volt rá, de nem fogy előbb a tapadás mint a fékerő?
Nem azt mondom, h nem fejlődik, hanem hogy a montik talán fejlettebbek. Izgalmasabb terület, nagyobb a kihívás a gyártók részéről, jóval nagyobb az igénybevétel, de mégis könnyűnek, komfortosnak és erősnek kell lennie jókora biztonsági tartalékkal. Outinál meg patika mérlegen számolgatják a grammokat meg a másodpercek század részét.
Ott mik a fejlődési területek? Könnyebb három grammal és gyorsabban vált két tizedmásodperccel? Húha... Ez megér +100k-t. :U
MTB-n is fejlesztenek ilyen irányban és mindezt meg kell tudnia csinálni masszív terepen is.
Na én ide értem, amit mondtam.
Nem becsmérelni akarom az outit, csak sztem egyszerű, mint a faék. Semmi izgalmas nincs rajta. Könnyű, megy mint a veszedelem, miközben lassan már a fogtömésed is a helyén marad és kb ennyi.
Ellenben egy VPP rendszerről akár diploma munkát lehetne írni.
Persze ez csak az én személyes meglátásom műkedvelőként. :R

(#25754) szunya1
Ez igaz, a ritmikus egyenletes mozgásforma elősegíti a meditatív kikapcsolódást.
Talán ezért is szeretik sokan. Bár azért a közúton való tekerés nem mindig enged kikapcsolni fejben.
A montizás valóban nem szolgálja ezt az élményt, ott igenis ott kell lenni fejben, de hát azt meg azért szeretjük. :)

(#25752) ludsimon
Nem azt mondom, h nem fejlődik, hanem hogy a montik talán fejlettebbek. :K

(#25751) fpeter07
Aerodinamika se újdonság, ezer éves fejlesztési terület az is. Amikor már azért borotválod a lábad, hogy gyorsabb egyén, na ott már sztem nincs hova tovább az outi hagyományos megközelítése alapján.
Hová lettek amúgy a teli tárcsás kerekek? Vagy 15 éve nem látok már olyat. Elfújta a szél? ;]

[ Szerkesztve ]

(#25757) yodamester10


yodamester10
őstag

Tegnapi kör :D

[ Szerkesztve ]

(#25758) Teasüti válasza yodamester10 (#25757) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Tracklog nélkül ez semmit nem jelent, megtehetted aszfalton is akár. ;] ;)

(#25759) yodamester10 válasza Teasüti (#25758) üzenetére


yodamester10
őstag

Nem azért van montim,hogy aszfalton tekerjem ;)

[ Szerkesztve ]

(#25760) D.Orion


D.Orion
veterán

Tegnap este Velencén jártam 10körül. A Spa Resort utáni kanyargós részen Gárdony fele sajnos pont láthattam egy outist amint jön érte a mentő. Eszméleténél volt, de csúnyán véres volt mindene. Nem tudom, hogy esett-e v. elcsapták. Jobbulás neki itt is, ha olvassa.
Vigyázzatok magatokra!

(#25761) #16729600 válasza yodamester10 (#25757) üzenetére


#16729600
törölt tag

Ez milyen program?Telefonos vagy dedikált?Én B.iCycle-t használok,van annál jobb ?

(#25762) -=RelakS=- válasza #16729600 (#25761) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Saját Útvonalak a Google-től, ahogy nézem :DDD

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#25763) grizlisandor válasza Zola007 (#25580) üzenetére


grizlisandor
addikt

Értem köszi.

km óra: Kellys Ride(katt) 3.9k vagy Btwin count8(katt) 4,5k, melyik érné meg jobban? Kellys több funkció, de vezetékes.

kulacstartó: Decathlon-nak van sajátja 2,5k tartóval kulaccsal.

zár:
-spyral-energy-10 9k
-spyral-zig-zag 8k

Pulzusmérő: Na itt vagyok bajban, mert az én árkategóriámban mind övvel mér.(szép magyar megfogalmazás, szép volt Sanyi). Mivel szép darab ember vagyok, így előfordulhat, hogy kicsi lesz az öv? Néztem, aminek a pulzus méréshez nem kell öv, az 40k és felette..

(#25764) Balazska15 válasza grizlisandor (#25763) üzenetére


Balazska15
senior tag

Kellys-en több funkció, jobban is néz ki, b'twin max stucnin mutatna jól.

"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD

(#25765) deicide válasza grizlisandor (#25763) üzenetére


deicide
veterán

100cm a mellkasom és mindkét pulzusmérő övem simán átér, nem hiszem, hogy gond lenne vele.

btw: olvasva a vitát, nem feltétlen értek azzal egyet, hogy a montisok feltétlenül erősebbek, inkább országútisnak mondanám magam, de azért oda mernék állni MTB-sekhez és hegyezni, nem biztos, hogy utolsónak érnék fel.

[ Szerkesztve ]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#25766) Runner_fxr válasza ludsimon (#25746) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ezt capulet75-nek sem sikerült megértenie, hogy tulajdonképpen én nem magát az országúti kerékpárt nem szeretem, hanem a Magyar körülményeket tartom rossznak, ezért se jön be, azt is leírtam, hogy olyan közegben, mint például Ausztria, Németország, valószínű nekem is lenne.
Engem ez nem zavar, hogy másnak így is bejön, de engedtessék meg nekem, hogy elmondjam a véleményem, akkor is ha az ellenkezik a tiéddel vagy bárki máséval.

Teasüti: Az országútik technológiai szintjét sem szólnám le, mert azok is nagyon fejlettek már, de az tény, hogy egy modern fully bonyolultabb szerkezet. Engem is sokkal jobban lenyűgöz ez a fajta technológia.
Ez a technika ezekkel a súlyadatokkal párosulva tényleg félelmetes :) [link] [link]
Lehet, hogy az országútinak sokkal nagyobb a múltja mint a mtb-nak, de igazán a 90-es évektől indult meg drasztikusan a fejlődés ott is.

szunya1: Reméltem is, hogy nincs ezzel baj. :) Mert akkor akár át is lehetne ezt a topikot nevezni "országútisok ide" címre és kéne csinálni egy "montisok ide" másikat. :)

Az a környék ahol te is élsz, más világ, az egy kerékpáros paradicsom, bármivel tekersz. :) Össze se lehet hasonlítani a hazai körülményekkel, semmilyen szinten. Így azt külön kell kezelni.
Egyébként nem tudom milyen az a monti amivel blökit sétáltattok, de ha egy ilyene lenne az asszonynak kifejezetten női geometriával, lehet ezt is sűrűn törölgetné. :)

(#25767) #16729600 válasza Runner_fxr (#25766) üzenetére


#16729600
törölt tag

Tényleg szép a bringa amit linkeltél, nekünk csak egy ilyen van ( lehet, hogy ez nem is monti? :) ) A lényeg,hogy mindenen átmegy, ami itt terepen előfordul.

(#25768) zoli03 válasza #16729600 (#25767) üzenetére


zoli03
őstag

Az a nyereg igen rosszul áll rajta, vízszintesnek kéne lennie.

(#25769) #16729600 válasza zoli03 (#25768) üzenetére


#16729600
törölt tag

Tudom, de a páromnak így kell, hogy amikor megrántja a kutya gyorsan letalpalhasson a földre.Ez speciális dog edition beállítás :D Perecelt már pár hatalmasat, amikor is blöki egy ideig lelkesen rohant mellette,aztán úgy gondolta,hogy lesatuzza magát az ellenkező irányban és inkább egy fűszálat szaglászik.

[ Szerkesztve ]

(#25770) Zola007 válasza grizlisandor (#25763) üzenetére


Zola007
veterán

Pontos mérést csak övvel lehet megvalósítani vagy ekg tappancsos mini monitorral, de az utóbbit csak sportélettani mérésekhez használnak.
Ami csuklón mér, az sosem lesz olyan pontos

(#25765) deicide: Nekem 118-as mellkashoz már kellett egy befőttes gumi, hogy körbeérjen :)

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#25771) pepe091


pepe091
MODERÁTOR

Srácok, erről vélemény? Első outim lenne..

(#25772) ludsimon válasza Teasüti (#25756) üzenetére


ludsimon
veterán

Egy faék egyszerűségű kerékpárra nem mintha kellene bármiféle fejlesztés véleményem szerint úgy jó a jelenlegi technika ahogy van, de szimplán hozzá nem értés ilyet kijelenteni, hogy fejlettebb a mtb az outinál.

Runner_fxr:
"a Magyar körülményeket tartom rossznak"

Nem létező problémákról rinyálsz.
Nem tudod mennyivel elfogadottabb a kerékpár a közúton, mint 2-3 éve.
200/1 lecentiz, régen 10/1..

Ameddig nincs fogalmad róla szerintem tartsd magadba ezeket a problémákat és ne vedd el ezzel mások kedvét.
Jó irányba halad a magyar körülmény is, csak az ilyen meglátású emberekkel van a probléma mint amilyen Te is vagy, aki szerint életveszély és öngyilkosság magyar honban a kerékpár és különben is az országúti kerékpár a járdára való, vagy a gyalog-kerékpárútra.

undefined

(#25773) Because válasza #16729600 (#25769) üzenetére


Because
őstag

nálatok szabad ilyet, hogy bicón ülve futtatod a kutyust??? itt Magyaro-n ez büntetendő :K

[ Szerkesztve ]

(#25774) Zola007 válasza ludsimon (#25772) üzenetére


Zola007
veterán

nem tudom hol tekersz, ahol ilyen bringás paradicsom van...
Azonban Debrecenben és körülötte, ha nem vagy állandóan résen (még ha teljesen szabályos vagy és neked lenne elsőbbséged is), akkor is letolnak, kicentiznek, gyalogosok nem ismerik a szabályokat, az utak sz.rok, stb

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#25775) ludsimon válasza Zola007 (#25774) üzenetére


ludsimon
veterán

Pest megye viszonylatban beszélek.

undefined

(#25776) zoli03 válasza ludsimon (#25772) üzenetére


zoli03
őstag

Én is jobban szeretem az MTB-t, mint az országútit, nekem jobban bejön. Ezen kár vitatkozni, hogy kinek melyik tetszik jobban.
Abban viszont egyetértek veled, hogy egyáltalán nem rosszak itthon a körülmények az országútizáshoz. Tegnap pl mentem MTB-al aszfalton, nagyjából mindegyik autós teljesen átment a szembe sávba, mikor kikerült. Pár út elég rossz minőségű, főleg országútin (mentem rajtuk azzal is), de egyre több utat látok, amit felújítanak. Szóval szerintem hülyeség arra hivatkozni, hogy itthon rosszak a körülmények az országútizáshoz, persze nem tökéletes, de nyugodtan lehet tekerni. Amikor országútival mentem, sosem izgultam azon, hogy melyik autó fog súrolni.
Városban szerintem sokkal rosszabbak a körülmények, ott sokszor tényleg kicentiznek, múlt héten egy tűzoltóautó csapott el majdnem, amikor megelőzött, megkülönböztető jelzés nélkül.

(#25777) Balazska15


Balazska15
senior tag

A vitátokhoz kapcsolódva: [link]

"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD

(#25778) SOAD19 válasza zoli03 (#25776) üzenetére


SOAD19
addikt

Nagyobb városban, ahogy Te is írod, már jóval rizikósabb az úton tekerni. Nem rég, itt Debrecenben is halálra gázoltak egy 48 éves nőt, igaz szabálytalanul akart átkelni a gyalogátkelőhelyen (kerékpárutas). [link]

Nagyon figyeljünk oda, még ha szabad jelzésünk is van, az a biztos! Eddig, én is zöldnél, tempósan haladtam át ezen a kereszteződésen, ezután még jobban figyelek majd itt is.

[ Szerkesztve ]

(#25779) #16729600 válasza Because (#25773) üzenetére


#16729600
törölt tag

Ekkora faluban lakunk, ami egy kis völgyben, hegyektől körülölelten bújik meg.50 mre tőlünk,már erdő,folyó és tó van.Fel a hegyerekre vezető végtelen számú kis úttal,sétánnyal, egészen át Szlovéniáig.A falu főterén nem bringával sétáltatjuk a blökit ( bár itt van olyan,hogy a főutcán se találkozom senkivel napokig ) A rendőrök meg nem razziáznak az itteni erdőkben :)

(#25780) TayRol


TayRol
veterán

Erről mi a vélemény? Fixiként.

(#25781) Because válasza #16729600 (#25779) üzenetére


Because
őstag

tényleg irigylésre méltó helyetek van :)

amúgy ez is egy olyan szabályozás aminek kivételesen látom értelmét, mind a saját, az állat és mások védelme érdekében

(#25782) Teasüti válasza #16729600 (#25767) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Nem csodálom, ha a párod rá se bagózik erre a bringának látszó tárgyra.
Ég és föld lehet ez egy jobb fajta outi között, még ha merőben eltérő stílus is.
Teljesen mindegy, hogy rally vagy sport kocsi felé hajlik az ember, ha csak egy Ladája van. Autós analógiával élve.

(#25772) ludsimon
Nem jelentettem ki kategorikusan, hogy az outi fejletlenebb, mint az MTB.
Egyrészt nekem tűnik csak így, ami ugye nincs kőbe vésve, másrészt az MTB radikálisan és látványosan fejlődik szakítva a hőskor hagyományaival. Outi meg még első ránézésre mindig az a tradicionális "verseny bringa", mint 100 éve, persze sokkal megnyerőbb külcsínben. Persze mondhatni, h kiforrott a technika és már annyira szofisztikált, hogy nem nagyon már hova tovább és csak elrontani lehetne, csak akkor miért kerül olyan sokba, ha már 100 évnyi gyártási tapasztalat, számtalan technológiai újítás van benne amivel olcsóbb és hatékonyabb az előállítás? Egy valamire való outi arányaiban véve drágább, mint egy azonos technikai szinten lévő monti még a használt piacon is. (Ha jól vettem észre, persze a tévedés jogát ismételten fenntartom.) Miért?

[ Szerkesztve ]

(#25783) #16729600 válasza Because (#25781) üzenetére


#16729600
törölt tag

Egyetértek veled,olyan helyen ahol van bármilyen forgalom,vagy közlekedés mi sem bringáról futtatnánk a blökit.Ám annyi az elhízott kis panel kedvenc beagle otthon ( sokan elfelejtik,hogy vérbeli vadászkopóról van szó ),hogy mi sportosan tartjuk a kutyánkat,ehhez meg jó eszköz a montizás a hegyekben.Pláne mióta a helyi vadásztársaságtól megkerestek minket,hogy ne engedjük el vadakat hajtani az erdőbe,mert a kis szarvasokra,őzekre nézve veszélyes.Egy ideig heti 2X reggeltől estig elengedtük kalandozni.Halál fáradtan és dzsuvásan,de mindig hazajött.Ne tudjátok meg mennyire élvezte és milyen " joker" feje volt amikor megjött.

(#25782) Teasüti Amikor adódott a lehetőség,a bringa vásárlásra megkérdeztem tőle,hogy nem inkább egy monti kellene neki.Azt mondta,hogy eszembe ne jusson,mert kipróbálta a kolléganője outiját és onnantól
ő.ahogy megfogalmazta "traktor bringát" nem szeresse.Mielőtt még azt mondanád,hogy mert nem ült jó montin,közlöm,hogy kipróbált egy 2000 eurós csoda montit is,de nem jött be neki :)

[ Szerkesztve ]

(#25784) zoli03 válasza TayRol (#25780) üzenetére


zoli03
őstag

Ez nem fixi, átalakítani se lehet. Ejtőpapucsos a váz, meg az agy se jó fixihez.

(#25785) TayRol válasza zoli03 (#25784) üzenetére


TayRol
veterán

köszi. azt hittem át lehet alakítani.

(#25786) zoli03 válasza TayRol (#25785) üzenetére


zoli03
őstag

Ha át is lehetne, semmi értelme, mert úgy már elég sokba lenne.

(#25787) TayRol válasza zoli03 (#25786) üzenetére


TayRol
veterán

hm, értem.

jópár évig nem követtem figyelemmel a bringás életet, most van bennem egy kis vehetnék valami jó fixi/ss iránt, de ahogy látom eléggé elszálltak az árak, 70-80e körül nehéz találni. Azt gondoltam egy a Csepel alapból nem váltósan kijön annyiból. De nem.:)

(#25788) zoli03 válasza TayRol (#25787) üzenetére


zoli03
őstag

Tudtommal 70-80e körül vannak a Neuzerek (Track meg Skid), fölötte a Csepel Royal *** (kb 100e), aztán felette a Gepidák (S3, S5). Persze vannak a korábban említett SportsDirect-es meg hasonló bringák, de olyat tuti nem vennék.
Ha tudsz szerezni olcsón vázszettet (Royal *** szokott lenni akár 20e-ért is akcióban), akkor jobban megéri építeni, olyan lesz, amilyet akarsz.

[ Szerkesztve ]

(#25789) Balazska15 válasza TayRol (#25787) üzenetére


Balazska15
senior tag

Debrecenben van egy bolt, HardRide, egyedi igények alapján készítenek bicikliket, ahogy képek alapján látom főleg Csepel vázakra! Egy levelet megérhet, gondolom a postázás sem akadály!

"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD

(#25790) TayRol válasza zoli03 (#25788) üzenetére


TayRol
veterán

Köszi a tanácsot. Mi az oka, hogy mindenki ennyire ódzkodik a sportsdirektes bringáktol? Ennyire gagyik volnának? 45-50e most akcióban, ha a féket-hajtast kicserelem akkor is kb ott tatok majd, mind a másiknál...?

Ha veszek 20e körül vázat akkor ott 80 körül ki lehet hozni egy komplett kerékpárt?

(#25791) Runner_fxr válasza ludsimon (#25772) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Rinyálni a ribancok szoktak. :) Nekem nem szokásom, légyszíves kicsit finomíts a stílusodon, mert nem a haverod vagyok!

Hát éppenséggel azért némi fogalmam van a Magyar körülményekről, mivel én is itt élek és szoktam kerékpározni közúton, az autósok legnagyobb része sajnos irdatlan nagy tirpák. Legalább is a közlekedésben az.
Ha volt is fejlődés, mivel ugye több lett a bringás, így kicsit kénytelenek voltak finomítani a vezetési stíluson, azért még mindig elég tré a helyzet, mondjuk egy Ausztriához képest.

Én nem akarom elvenni senki kedvét az országútizástól de vannak fenntartásaim magyarhonban ennek kapcsán. Te is elmondhatod a véleményed én is elmondom.

[ Szerkesztve ]

(#25792) #16729600 válasza TayRol (#25790) üzenetére


#16729600
törölt tag

Én maximálisan elégedett vagyok a sportsdirectes bringámmal ( sokan lehurrognak biztosan ).Hobby szinthez,napi rendszeres bringázáshoz tökéletes.Olvasgattam,hogy felütéses defekt meg nyolcas,nos azóta mentem földúton-kavicsos úton a 100 kilómmal és semmi baja nem lett.Olvasgattam ,hogy a Shimano 2300 + STI szett mekkora egy hulladék.Ki is néztem magamnak egy ultegrát ( nem is olyan vészes az ára ),de mivel ez is tökéletesen teszi a dolgát,egyenlőre nem cserélem.

(#25793) zoli03 Olyan 100 euró felett ingyenes a szállítás.DHL express-el.Napok alatt megjönnek a rendelések,mind Ausztriába.mind haza.

[ Szerkesztve ]

(#25793) zoli03 válasza TayRol (#25790) üzenetére


zoli03
őstag

Mert semmit se tudni róla. És ennyiért általában nem szoktak jó minőségű alkatrészeket adni. Amúgy ezt hol tudod megvenni ennyiért? Vagy szállítanak is? Ha igen, mennyiért?
Féket minek cserélnél rajta? Hajtás csere alatt mit értesz? A hajtómű nem olyan drága, de ha agyat is cserélni kell, akkor már nem olyan olcsó.
Egy normális kerékszett 25-30e, a hajtómű 10-15e. Talán kijönne 80e-ből.

(#25794) #48525824 válasza Runner_fxr (#25791) üzenetére


#48525824
törölt tag

140km alatt 1 tirpak autos szokott lenni, nyilvan varoson belul sokkal tobb, de mostanaban nem kirivo.

(#25795) Zola007 válasza TayRol (#25790) üzenetére


Zola007
veterán

Ki lehet hozni, bár nem nem ártana ránézni a munkára helyben
A főnök érti a dolgát, ha az ő kezén megy keresztül akkor okés

Én is gondolkodtam hogy építek egyet Torpedo vázszettre, de itt lassan már a Sparban is ez lesz a cukor és a liszt között a polcon.

Csepelesektől kérdezném, mennyire problémás leszedni/etakarni a matricákat a vázszetten?
nekem ilyen "szürkeegér" bicikli kell, engem ne vizslasson senki, legyen rajta minden fekete vagy sötét és kész
tekerni akarok, nem divatolni

[ Szerkesztve ]

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#25796) gergo5991 válasza #48525824 (#25794) üzenetére


gergo5991
őstag

Én városon kívül bicikliztem nemrégiben, másik oldalról is jött 2-3 bringás a keskenyebb útvonalon mind2 irányból megálltak az autósok megvárták mig mi átmegyünk :)
Amúgy meg kiszoktak kerülni, átmennek a másik sávba, ilyenkor nem attól félek hogy elütnek, hanem nemhogy vele szembe jön egy másik ótó a kanyarból és nem érkeznek időben megállni

(#25797) TayRol válasza zoli03 (#25793) üzenetére


TayRol
veterán

Igen szállítanak, 16 font a posta. Igazából mi lehet nagyon gagyi rajta?

(#25798) -=RelakS=- válasza gergo5991 (#25796) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Én mikor autózok, azt nem szeretem, mikor egy bringás nem az út szélén megy. Mondjuk eddig csak egyszer láttam olyat, hogy az outis úgy gondolta, az út közepén a legjobb szenvednie. (kacsázott az enyhe, alattomos emelkedőn rendesen)

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#25799) Because válasza TayRol (#25790) üzenetére


Because
őstag

használtál már fixit? azt tudod ugye, hogy nincs szabadon futó része, tehát a pedál az mindig pörög... ebben pont az órában volt szerencsém szétverni a vádlimat egyel 100 méteren, köszönöm szépen ez elég is volt belőle :D

[ Szerkesztve ]

(#25800) TayRol válasza Because (#25799) üzenetére


TayRol
veterán

Igen, de fixi/ss bringát szeretnék, annyira még nem vagyok pro, hogy Pesten csak fixizzek. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.