Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz flash- #292145 üzenetére
Az anyagi része szerencsére nem érint, ezért a biztosításhoz nem tudok hozzászólni. A gyógytornáról viszont csak pozitív tapasztalatom van. Fehérvári kórházban elég rugalmasan választhatsz időpontot, a gyógytornászok kedvesek, és ameddig szükséged van rá, fel is írják a gyógytornát.
Egyébként meg hiába van rá több pénzed, magánban is tud elég kuka lenni az ellátás. Abkarovits Géza műtött a CMedben, inkább nem mondok semmit.
MPowerPH: jobbulást, javulást!
-
dom1n0
senior tag
válasz -=RelakS=- #292150 üzenetére
Erdemes venni egy gorgot esetleg…
-
flash-
veterán
válasz dom1n0 #292147 üzenetére
Tudtad hogy kell esni, megérdemelted a pénzt erte 🤣
Tanácsot szivesen veszek, aztán ha legkozelebb repülök megnt a bringán majd tudni fogom hogy kell csípőre esni 😀Balintbaba:nyilvan, de itt már ugye korlátozottak lehetnek a lehetősegek az eljutás miatt, pl ha nincs is a teleouleseden tb-s gyogytorna, nem igazán jóleső igy vonatozni buszozni akit nem tudnak elvinni kocsival, taxi meg megint csak jelentős kiadás. (legalábbis nekem, talán eletemben 2x használtam taxit, azt is "csak" 2 km távra)
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #292139 üzenetére
...jobbulást! Ha túl vagy a kezdeti mizérián írj majd arról hogyan történt, hátha okulunk belőle.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Weareus
addikt
Tud valaki dobni pár linket, hogy melyek a legnagyobb nemzetközi/külföldi weboldalak, ahol (kifejezetten) használt kerékpáralkatrészeket tudnék mazsolázni?
Eddig ebayról rendelgettem, de ott sincs minden...Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz HUNRookie #292140 üzenetére
Én vennéknegy tyúblessz gumit, feltenném szárazon, felfújnám és talán ki is derülne..ha meg nem az akkor mehet belső bele...amúgy meg tubless-esíteni lehet szinte bármilyen felnit.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
Valamikor tavaly volt dolgom egy számítógépekkel, kiegészítőkkel foglalkozó boltban, a bolt előtt nem volt mihez lelakatolni a biciklit, kicsit odébbmentem, ahol volt egy tábla, ahhoz lakatoltam. Aztán visszamentem a boltba, szép csillogó villogó akármi, az eladó meg mondta, hogy legközelebb hozzam be nyugodtan a biciklit, ez biciklibarát bolt.
-
Ringman
nagyúr
válasz flash- #292145 üzenetére
nekem külön van már magáneü-biztosításom, az fizet érdemben ilyenekre.
vállalkozóként nálam a kiesett bevétel elég sok volt a 2 évvel ezelőtti kulcscsonttörésnél, de ha akkor lett volna biztosításom, akkor az elmaradt hasznot az sem térítette volna.[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
flash-
veterán
-
ZavaBalazs
őstag
tudtok-e esetleg olyan sportorvost a IV. vagy XIII. kerületben (esetleg ezek közelében), aki nem pepecsel velem, csak pecsételi a versenyengedélyt?
tavaly vácig mentem, mert az utolsó pillanatban jöttem rá, hogy kell a versenyengedély, és őt ajánlotta 6030D. na ő tök laza volt, csak hát az idő, a benzin, a vizsgálati díj mind rakódik rá a verseny költségeire... most viszont ha lehet, intézném helyben, TB-ből. egy helyre kaptam időpontot, de oda vigyem magammal az SZTK-ból a mindenféle laborleletet, fölösleges nyűg. létezik ennek a kettőnek ötvözete észak-pesten? (mielőtt még: nem az a fajta ötvözet kell, ahol mindenféle laborlelet kell nekik, de messze is van és fizetős is. )wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Speedy007
őstag
Sikerült a műtét bár nem volt könnyű mert 1-s fal vastagságú csővel van a váz így figyelni kellett a hegesztéskor. Kapott 36 küllős duplafalú felnit és 20x2.00-s gumikat az eredeti pozíciót megőrizve de kicsit eltolt konzolokkal hogy a standard kerekek be férjenek éppen hogy be fért a ballonos gumik. Érdekesség képpen a 24-s kerekek is be férnének ha a konzolok pozíciójával játszunk de akkor a kicsik nem látnánam semmit a forgó kerekektől..
Itt látható az eredeti felfogatási pontok innen a rögzítési pontok a csőváz aljára közép tájékra lettek át helyezve.
És ilyen lett
Sokat jelent ez utazási komfortban nem üt és ráz mint a gyári elgondolással azt még én is éreztem a kerékpáron ülve . Most kb. úgy zötyögtek mintha gyerek ülésben lettek volna a kerékpáron Eredetileg is ilyennek kellene lennie
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz -=RelakS=- #292169 üzenetére
Nem azt mondtam hogy instant, de amikor kint meg abszolut nem lehet, bent mar reg lehet nyomni akar, kulcscsont toresek utan 2-3 hettel mar gorgozni szoktak az elvetemultek.
De persze sok dologtol fugg ez (is) -
chubby2o6
senior tag
válasz trialboj #292120 üzenetére
Én náluk [link] csináltattam a villára meg a felnikre: Korrektek, a felnire valónál felcserélték a színeket, írtam nekik mailt, már másnap jött a bocsánatkérés, és természetesen legyártják a kért színekben, és már küldik is. Persze már felraktam a "rosszat", de így legalább lesz belőle tartalék.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz MPowerPH #292165 üzenetére
Akkor ezt lehet, hogy nem ártana a dokikkal kivizsgáltatni, mielőtt még egy A oszlop helyett egy kamion hátsó tengelyt veszel közelebbről szemügyre
dom1n0
Ja, vannak őrültek, akik csavarozott gerinccel járnak konditerembe, hogy nagyobbak legyenek
Gondolom fog kelleni majd egy rehabilitációs terapeuta, aki majd jól megmondja, hogy most már ha sziszegve is, de fel lehet ülni görgőre. Mindenesetre a szalagok elég ócska jószágok, tudtommal vérellátásuk nincs, szóval csak abból gyógyulnak, ami odaszivárog, az meg hosszú idő. Szóval az elején még egy nagyobb tüsszentéstől is óvakodnék.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
őstag
válasz Napfénysüti #292168 üzenetére
ááá a szél is erősen fúj, meg csak 1 órám lesz..... kifogás mindig lesz
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
őstag
válasz Napfénysüti #292175 üzenetére
ÁÁÁÁ UB-n futottam 3*5 kilit szarul, az elég volt...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
flash-
veterán
válasz dom1n0 #292171 üzenetére
Nekem kulccsonttores utan 5 het 3nap volt amikor vegre gorgoztem, 7.ik heten tudtam ujra kimenni..de en nem vagyok egy kicsattanó egeszsegu ember.
Errefele egy akeszos "master" szemerem es ulőcsonttores utan 3 hettel mar gorgozott, 5 het után már kint tekert, 7 hetesen már master 2ik lett a pilisben. Semmi se lehetetlen,,de vannak olyanok akiknek mindem sikerul, nekem soha semmi... 🙂
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz flash- #292179 üzenetére
4 hét után én is kimentem azt hiszem egy körre, utólag rehab szakemberrel egyeztetve még hamarabb kellett volna elkezdeni gyakorlatozni.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
lake flash sale: [link]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
pajinka
tag
Sziasztok!
Külső és kenés témakörben szeretnék tanácsot kérni. Életem első koskormányos gépét várom (Decathlon rc 120), 99%-ban aszfalton hajtok városban és Bp környéki utakon heti 100-200 km-t.
Külsőnél a célok sorrendje: 1. defektmentesség, 2. kényelem és 3. tempó. A gyári 28mm-es külsőt 32-esre szeretném cserélni, mivel 110 kg vagyok. Amit kinéztem: Schwalbe Lugano II vagy Continental City Speed. Vélemények ezekről/egyéb javaslat ebben az árkategóriában?
Kenést illetően középtávon kipróbálnám a főzős waxot. Kérdésem, hogy az Absolute Blackről van-e valakinek tapasztalata ill. jelenthet-e gondot ha két főzés közötti kiegészítésnek más waxot használok, pl. Silca super secret csöpögtetőset? Silca főzős kapható valahol belföldön? Nem szeretek ilyesmit neten rendelni.
Előre is köszönöm.
♫ Trying hard now, it's so hard now, getting strong now, won't be long now... B.É.R.CS.A.R.O-V.
-
nagyúr
-
chubby2o6
senior tag
válasz Napfénysüti #292184 üzenetére
Ja, hát nyilván az sem jó, de azért ha választhatok, inkább erdőben legyek rosszul, mint az autók között. Egyértelmű, ki kell vizsgáltatni .
-
Tin
veterán
válasz vallas #292174 üzenetére
Délelőtt asszonnyal, délután a lányommal voltam el 1.5+1 órát. Nevetségesen lassan, Z1-Z2 határán. De már ki kellett próbálnom a bringát, végre jó idő volt, és ma már egy hangyányit jobban éreztem magam. Nem akartam elkövetni azt a hibát, hogy megnyomom a betegség végén, hogy aztán megint rottyon legyek. Így viszont talán hétvégére rendbejövök, és el tudok menni egy nagyobb körre.
A váltó baromi jó lett így a B csavarral közelebb állítva, a waxolt lánc pedig tényleg veri még a Smoove-ot is, Az első pár perc tekerés mondjuk érdekes, amíg betörik a lánc, ahogy néha ugrik egyet. Asszony Riverside 500-asára is waxoltam egy láncot, azzal jött
Nagyjából befékeztem az új féket is, az RT70+L05A valamivel jobbnak érződik az RT54+K05S féknél, de erről majd a meredekebb és hosszabb lejtők után tudok nyilatkozni, mert az előzőnek sem a fékereje, hanem a hosszú ereszkedésen való elmelegedése nem tetszett. Talán ezzel nem fog, és itt most végre a kormány sem remeg be a lassulás végén.
Az új DT Swiss P1850 kerék + a GP5000 AS TR gumi nagyon érződik. Tudom, hogy csak 250g / 320g kerekenként a különbség, de szerintem a gördülési ellenállás vagy valami más is belejászik, mert érezhetően könnyebb tekerni, és ez nem lehet csak placebo. Félig még mindig beteg vagyok, mégis eggyel nehezebb fokozaton mentem fel ugyanott, és könnyebbnek éreztem.
Sajnos összehasonlítani nem tudtam egy "szokásos körrel", mert nem is arra mentünk, és nem is nyomtam meg, plusz a sebesség-szenzoromat is újra kellett kalibrálni a kerékcsere után. Tegnap beírtam neki egy magas (9999 mm) kerékkörfogat-értéket, majd átlöktem automatára, hogy számolja ki, de 15 perc alatt sem csinálta meg, cserébe 86.7 km/h átlagsebesség, és még az úthosszt is elszámolta
Ezért ma inkább töröltem a szenzort, és hozzáadtam újra, így le is mérte 2122 mm-re a kerékkörfogatot, ami azért érdekes, mert a 35-622-nek 2168 mm a "standard" körfogata, a GP5000 TL-ről meg ami adatot találtam, ott a 32-622-re 2190 mm-t ír (vagyis a 35-ös már 2200 mm felett lenne). Nyilván ez így is csak pár százalék eltérés, de még nem jöttem rá, hogy most a mérés vagy a megadott adat rossz, esetleg a súlyom a bringán és a nyomás együtt adja ki az alacsonyabb értéket, vagyis a mérés helyes.Ti a saját bringátoknál a computeretekben hagyjátok neki, hogy mindig (újra)számolja az értéket automatikusan, vagy megadtok neki egy fix értéke? És ha igen, mi alapján?
-
scope2007
addikt
szevasztok!
Tervezgetem az első ebike-om vásárlását.
Első kiszemeltem egy GAS GAS lenne:
[link]elsőre nagyon tetszik a keró, és mivel most kell szereltetnem vonóhorgot a kocsira és hozzá szállítót is, ezért ilyesmi összeg lenne a végső határ.
Valaki véleményezné? kösziCUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
flash-
veterán
gratula milyen bringa?
sajnos a bryton nem tudja magától mérni a kerékkörméretet, nekem kell lemérni. de ez keréknyomástól, és attól is változhat hogy rátehénkedsz e a bringára és úgy tolod vagy pedig súlytalanul. illetve 10mm különbség van első hátsó keréknél is (nálam, gp500 28c-nél 19mm belső falvastagságú külső esetén 85psi-5.8 barnál)
a standard pont ezek miatt nem mérvadó, meghát meghatározza a felni szélessége is(talán csak a felni belső szélessége, legalábbis sram kalkulátornál csak azt kell megadni)
de ha 10mm-ert tévedsz, az 100 kilóméteren kb 510-520 méter diffit jelenthet 10mmenként.(241 kerékfordulat különbség esetén)
mindenki eldöntheti hogy ez neki releváns különbség e vagy nem
(a segmenseket úgysem ez alapján számolja hanem be-kilépési időkülönbséggel,akinek már egyáltalán számít )
(halál pontos sose lesz,pl ahogy melegszik az idő, nő a nyomás, vagy a latex veszít, bár nem tudom 10 órás túra alatt is, ha igen mennyit a nyomásból, a strava meg talán a mászásnál nem annyira ügyes ebben mert függhet a magassági térkép részletességétől)
meg aztán a jeladó sem olyan pontos, gondolom én(mondjuk Garmin szerint kevesebb mint 0.05% a hibaaránya vagy mi,az 100km-en ugye 5méter)[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz flash- #292193 üzenetére
Igazad van, a mért értéknél nehezen fogok jobbat találni, és ha azt veszem, hogy 2170-2200 mm körül lehet a terheletlen körfogata, akkor a 2122 mm-es érték reálisnak tűnik az első keréken (ott van a szenzor), relatíve jól felfújva (4.1 bar), vagyis csak kicsit belapulva. A hátsóba 4.3 bart fújtam (a gumi maximuma 4.5 bar), de az jobban belapul, szóval biztosan kisebb lenne az érték, ha azon lenne a szenzor.
Asszem visszaállítom automatára, úgy elvileg minden ride-on korrigálja az értéket a nyomás/súly függvényében, szóval még ha nem is tű pontos, de valószínűleg az lehet a leginkább pontos.
-
Roland861010
addikt
Helló
Lenne egy kérdésem amikor "felrantom" az első villát szusszan egyet az mitől lehet vagy az tök normális?
Meg mi a jó módja annak, hogy a nyomás a villában megmaradjon pumpálás után. Nem tudom olyan gyorsan lecsavarni hogy ne engedjen el levegőt.
Felnyomom amennyire kell és amikor rá nézek 20-30% al kevesebb van benne.A másik ami megint előjött hogy rendesen mászásnál tépem a kormányt és olyan szinten feszitem a könyököm hogy fáj.
A múltkori Velencei kör után is alig tudtam edzeni.
Ott tényleg olyan magasan volt az ülés hogy pont elértem most lejebb tettem pár centit de így sem okés.
Hosszabb stucnival meg végképp nem kényelmes mert nagyon rá dölök.
Vagy ez is olyan hogy majd meg szokom!?[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
Kimentem egy orara csak, ugy latszik ez a hetkoznap delutan itt nalunk nem jatszik, marha sokan voltak meg arra is, ahol napkozben alig, mindegyik leventiz, dudal, idegbeteg. :/
Eskuszom jobban jarok ha bedobom a kocsiba meg 3-4-kor is aztan irany a Matra vagy Tisza. :/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest