Hirdetés
- Milyen mosógépet vegyek?
- ALZA vagy eMAG?
- Hiányzik a gamer érzés
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
- Szólánc.
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
beleszólok
senior tag
válasz Kickass #34298 üzenetére
Közben utánanéztem egy picit: a lockout önmagában szinte biztosan felesleges, legalábbis én nem érzem akkora előnyét a sokkal keményebb villának emelkedőn vagy betonon, nem érzem, hogy annyi energiát elvenne a teleszkóp, mint ahogy azt sokan állítják. De nekem tökmindegy, hogy adott utat 5-10 perccel lassabban tudok megtenni, versenyen talán lehet jelentősége.
A poploc, ha jól értem, valójában nem csak egy távirányított lockout lenne, hanem megfelelő "távirányítóval" vagy megfelelő villával (nálam a kettőből valamelyik hiányzik ) arra is jó, hogy az első villa keménységét szabályozd a kormányról. Ez utóbbit már nem merném egyértelműen feleslegesnek nevezni, de megint csak felhasználás kérdése. Nálam erre sincs szükség, de sűrűn változó terepre nem szoktam járni.
Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso
-
Corben00
újonc
Sziasztok,
Tudnátok segíteni?
Meglévő profilt tudok a Stravan törölni?Előre is kösz.
-
LonGleY
veterán
válasz Corben00 #34303 üzenetére
www.strava.com/settings/privacy > Deactivate Account
Az Androidos app esetében pedig adattörlés a rendszerbeállítások > alkalmazások lapon keresztül. Ezután az app úgy vár, mintha frissen telepítetted volna.
[ Szerkesztve ]
-
fjudors
aktív tag
válasz Kickass #34298 üzenetére
jó az, ha van.főleg, kormányról vezérelhető, lényegessen könnyebb és kényelmesebb, mint villanyakról
a LO sík terepen minimum 4-5 km különbséget jelent, emelkedőn is meghállálja magátminimális az árkülönbség, ha rendeltetésszerüen van használva, nem karbantartásigényesebb, mint az anélküli verzió. cask nem szabad bekapcsolva felejteni
az útállítás szintén hasznos
kb, mint az állítható nyeregcső, cask kiforrottabb
-
LonGleY
veterán
válasz fjudors #34305 üzenetére
Szerintem ez a km/h különbség csak akkor állja meg a helyét, ha amúgy elég puha a cucc és van rendesen beülése.. Viszont, ha teljesen lockolva ütés éri a telót, az sokkal nagyobb valószínűséggel sérül, olyan, mintha lekoppanna. A megoldás inkább az, hogy jobban felfújod a cuccot, vagy eleve olyan, hogy kevesebbet bólogat tekerés közben, viszont a gyors mozgásokra ugyanolyan szépen reagál (a FOX-om ilyen). Nem azt mondom, hogy keményítésre nem használható a lock (Rock Shox Reba-m és U-Turn-ös Revelation-om volt sokáig, ez utóbbin volt lock+pop, ha jól emlékszem), de az összes ilyen feature (rugóhosszállítás stb.) csak gyengíti/nehezíti a konstrukciót.
#34307: Közben finomítottam kicsit a hsz-emen.
[ Szerkesztve ]
-
beleszólok
senior tag
válasz LonGleY #34306 üzenetére
Ö... na ez nem igaz feltétlenül. A lock nem egy teljes zárolást jelent, akkor is marad mozgása a villának csak lényegesen keményebb lesz, mi több, elvileg ez a keménység (az enyémen legalábbis) állítható.
Szóval erre (ismétlem, a sajátomról beszélek) van benne védelem.
De azt az óriási különbséget nem érzem tekerés közben. Annyit igen, hogy megváltozik a "geometria", magasabban marad a kormány, ha zárva van. Viszont az is igaz, hogy a rebám jóval keményebb, nehezebben indul meg, mint a korábbi Manitou black... (nem is szeretem igazán)Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso
-
deicide
veterán
válasz fpeter07 #34308 üzenetére
Az idei hortobágyi maraton akár szórakozás is lehetett volna, ha nincs tökig érő sár és víz. Így nem volt az. Remélem jövőre nem 3:40:00-ig tart a 42km, hanem lezavarom 1.5 órán belül.
De igaz, a hegyi maraton sosem viccel.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Corben00
újonc
válasz LonGleY #34304 üzenetére
Valahogyan sikerült létrehoznom kettőt egy email címmel és ha törlöm az egyiket, akkor mikor belépnék a másikba kkor mégis kiírja, hogy nem találja az email címet.
De ha létrehozok egy új profilt, akkor meg ismét látom a régit...Lehet kicsit zagyván fogalmaztam, de kezdek kiakadni
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kickass #34291 üzenetére
Mennyiért sikerült szerezni? Amúgy szép, csak nekem a középrész és hajtókarok nem illenek bele.
ui.: Új szerelem: Cannondale Flash Carbon 29er
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DjKoxi
senior tag
válasz jackbacsi87 #34294 üzenetére
Tavaly én is vettem ott egy hosszúnadrágot, abban is nagyon elől van a betét. A nyáron vettem egy Btwin FDJ rövid kantárost, amiben kiváló minőségű a betét, csak sajnos abban is nagyon előre varrták.
Nem értem milyen méreteket vettek figyelembe. -
jackbacsi87
senior tag
-
hoffman_
nagyúr
poén kalóriás videó, fészbukos. az utolsón eldobtam magam
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
planbmokus
senior tag
Sziasztok!
Bringát vennék magamnak:
-29"
-17 és 19" közti vázmérettel
-350.000.- Ft keret
-újonnan, számlával
-holnapi napon
-RS vagy FOX teló előnyben
-SLX/XT vagy X9/X0 szett előnyben
-Átütőtengelyek előnybenTippeket, ötleteket várok!
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
TSanya
aktív tag
válasz jackbacsi87 #34314 üzenetére
Én meg épp 56-os kabátot hajtok, ugyancsak 3 Aldiban néztem Budán, de sehol sem volt, így egyelőre marad az 54-es.
Mondjuk, eléggé áramvonalas vagyok benne -
imyourfriend
őstag
válasz TSanya #34319 üzenetére
Az ha áramvonalas vagy egész jó dolog, én mikor megvettem az XL-es hosszúszárú mezt és folyton csapkodja a menetszél össze vissza hát nem tudom.. Vettem egy L-est is, de kb 3-4cm hézag van az ujja és a kesztyű között. Mindenesetre légellenállása tökéletes, inkább azt hordom és nem foglalkozom vele ha picit rövid.
-
Daniel Alves
őstag
Esti mozi, 9-kor Red Bull Rampage.. [link]
Készítettem egy segmenst viszont egyik biciklis barátom sem látja, sőt a strava sem dobja fel. Publikusnak van nyílvánítva, mi lehet a probléma? Találkozott már valaki ilyen dologgal?
http://www.strava.com/routes/1003840/Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Daniel Alves
őstag
válasz Daniel Alves #34321 üzenetére
Közben sikerült megcsinálni a segmenst. Csak egyszerűen bamba voltam
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
TSanya
aktív tag
válasz imyourfriend #34320 üzenetére
Nekem van egy közepesen fejlett sörpocakom /ennyi idősen már megérdemlem /, szóval azon tökéletesen feszül.
Mondjuk az ujjhossza ennek számomra pont megfelelő. -
-
TSanya
aktív tag
válasz beleszólok #34324 üzenetére
Ne is mondd, én hétfőn 1 órát próbálgattam magamra kerékpáros ruházatot a Decathlonban, és hát...nem sikerült vásárolnom, csak egy nadrágot. 180cm magasságomhoz járul kb. 100 jó magyar kilogramm, szóval gondolhatod.
Kikre tervezik ezeket a felsőket, nigériai hosszútávfutókra?Illetve, volt egy felső, ami mintha nagy lett volna rám, legalábbis érezhető lett volna egy kis "vitorla hatás" a viselése közben/ nem mintha olyan gyorsan tekernék általában/, de azt meg nem mertem megvenni, mert majd az Aldiban...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Kickass
őstag
válasz Tothgera30 #34312 üzenetére
75ezer magyar valuta volt az ára
tulajdonképp azt kaptam érte amit akartam, egy azonnal használható de később fejleszthető gépet
a középrész is cserés lesz, de viszonylag új monoblokk van benne és hajtókarok is faszák így nincs szívem kidobni belőle, szépen fut -
student
őstag
lesz most a kövi héten lidliben térdbandázs 3ezerért
ez jó lenne télire térd melegítőnek ? /munkábajáráshoz/
illetve sajnos a bal térdem bár nem fáj de elégggé rotyog,kattog nem tudom segítene-e rajta
-
bandus
veterán
válasz student #34329 üzenetére
az szerintem ízületi probléma lesz, ezen egy bandázs nem sokat segít szerintem. keress valami megfelelő, ízületvédő tápkieget. msm, glükozamin-szulfát, kondroitin, ezek legyenek benne. meg omega-3, 2-3 gramm naponta.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
fpeter07
veterán
válasz Daniel Alves #34321 üzenetére
A második helyezett nagy ugrása idén is lecsapta a biztosítékot. Elképesztő, hogy pár perc alatt lejönnek a hegyről.
-
peugeotmate
őstag
Főként országúti (80-90%) használatra, alkalmankénti földút/döngölt (10-20%) útra melyik külső gumiabroncsot ajánlanátok? Cross bicóra kéne, 28"-as kerékmérethez. Van esetleg most valami best buy?
Ezeket néztem eddig:
Schwalbe Delta Cruiser
Continental Comfort Contact Reflex
Continental Comfort Contact Reflex 2
A tartósság fontos lenne. 2-3 évet bírhatna évi 2-3 ezer kilométer letekerése mellett.Illetve kerékpáros szemüveget is keresek. De nem igazán tudom, hogy merre induljak el. Csak a bogarak, rovarok és mindenféle szálló por és kosz ellen kéne néha. A napsütés nem zavart sosem. Illetve korábban volt állandó szemüvegem, amiatt nem lehetett kerékpáros szemüvegem. Mennyire torzítanak ezek? Melyik ár kategória felett használ többet, mint árt?
[ Szerkesztve ]
meg
-
dqdb
nagyúr
válasz peugeotmate #34333 üzenetére
Illetve kerékpáros szemüveget is keresek. De nem igazán tudom, hogy merre induljak el.
Szerintem egy munkavédelmi bolt felé, nekem a három különböző lencséjű szemüveg jött ki annyiból, mint előtte egy cserélhető lencsés bringás szemüveg. Egyetlen hátrányuk, hogy az általam kedvelt piros lencsés változatot nem találtam, sötétnarancsot is alig. Ha nincsenek ilyen speciális igényeid, akkor a víztiszta-sárga-füstszínű hármasból többféle stílusú is kapható.Mennyire torzítanak ezek?
Amikor felvettem a munkavédelmi szemüveget, amelynek torzítástól tökéletesen mentesnek kell lennie, akkor meglepődtem, nem is kicsit. Nem gondoltam volna, hogy az addig használt bringás szemüvegek annyira torzítottak a periferiális látómező szélén.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Cadal
őstag
válasz planbmokus #34317 üzenetére
Ha az évjárat nem zavar, akkor ez most szerintem best buy: CUBE 2013 LTD SL 29 A felszereltség itt megtekinthető: [link]
-
Tizedes1
aktív tag
válasz beleszólok #34301 üzenetére
Én nem értem, hogy hogyan lehet felesleges a lockout
6barra fújt 32/s8-as gumi-Kelly's Trekking - ez a bringám.
Ezelőtti , ellopott bicajomon is volt és most is van és mindig is lesz rajta...
Miért?
Mert egy jó minőségű, esetleg kiváló, sima, egyenes szakaszon 3-4km/h-val nagyobb átlagot tudok tekerni ugyanazzal az erőkifejtéssel.
Arról nem is beszélve, hogy igenis számít, hogy mennyit vesz ki belőlem a lockout hiánya miatti emelkedő egy 130km-es szakaszon pl a somogyi-tolnai-dombság vagy a nadapi emelkedőkön a Velencei középhegységben igenis sokat kivesznek az emberből akkor, ha a teleszkóp elnyeli az energiát.
Most nem arról van szó, hogy egy kisebb szakaszon nem 10-12km/h-val tekerek fel a közelünkben egy kaptatón ~500m, hanem kiállva a nyeregből 18-20km/h-val is képes vagyok feltekerni ugyanazzal az erővel.
Hanem arról, hogy kisebb erőkifejtés kell ahhoz, hogyha a lockoutot bekapcsolom, és ugyanazzal a sebességgel akarom megmászni az emelkedőket.
Az már csak hab a tortán, hogy el nem tudom képzelni kormányszarv nélküli hosszabb tekeréseket, de most ez off topic.Van úgy, hogy egy-egy dolog csak szemfényvesztés, de ez nem olyan.
Nem akarok én senkit megtéríteni, ellenben több , mint 7000km van a hátam mögött lockoutos telóval és tudom, mi a különbség.
Tovább megyek: amikor az oútimmal megyek, vannak olyan szakaszok, ahol egy kisebb csillapítás bitang jól jönne... nem véletlenül tesznek rezgéselnyelőket a bicaj bizonyos pontjaira.
Mert 20 kilométerre mindegy, hogy van e teló, vagy 40/28 vagy 20/28-as a gumi. Hacsak nem időfutamon vagyok -
deicide
veterán
válasz Tizedes1 #34336 üzenetére
Maximálisan egyetértek, ha szükséges, akár 100 méterenként kapcsolgatom, ha olyan a terep, mert sok időt és energiát lehet veszteni. Persze ha hobbiból teker az ember, nem érdekli az elnyelt energia. Illetve néha én is szoktam magam szívatni nyitott teleszkóppal aszfalton, hogy jobban fáradjak.
De a hasznossága megkérdőjelezhetetlen.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
tolvaj!
őstag
válasz deicide #34337 üzenetére
Én amatőr, hobbi bringásként is használom. Javarészt aszfalton tekerek és le van zárva a teló. Igaz meg kell állnom, de terep rész elött kinyitom és sokkal jobb a kezelhetősége. Ha cserélem a bringát az fix, hogy zárható lesz a következő is
[ Szerkesztve ]
Ha aki mer az nyer, akkor aki merít az nyerít?
-
beleszólok
senior tag
válasz Tizedes1 #34336 üzenetére
Egyrészt én nem érzem, hogy lényegesen könnyebb lenne tőle a tekerés (igaz, a villám egyébként is keményebb, mint szeretném), másrészt nekem azt mondták, hogy betonon ne nagyon használjam, mert nem tesz jót a teleszkópnak. Hegyre fel, meredeken még láttam minimális előnyét, de közel sem akkorát, hogy az egy kocabringásnak szempont legyen. Versenyzőnek, akinek akár másodpercek is számítanak...de egyébként csak plusz hibaforrás, szinte nulla előnnyel. Én ezt látom, tapasztalom.
Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso
-
Tizedes1
aktív tag
válasz beleszólok #34339 üzenetére
Egy kocabringásnak, simán megkockáztatom, hogy a teleszkópos villa nagyobb átok, mint a merev.
Lsd: teleszkópos villa - alsó és még lentebb lévő kategória - karbantartása és egyéb nyalánkságok.Ha már egyébként is merevebb a villád, akkor egyértelmű számomra, hogy nem veszed észre azt a különbséget, amit mi, lockoutos villát használók érzünk.
Ha nem tekersz hosszabb távokat és rendszeresen hetente, havonta, akkor csak akkor ajánlatos meggondolni a lockoutos villára való áttérést illetve a vásárláskori megfontolását, ha az a 4-7000 forintos különbséget megbírja a pénztárca.Más:
Első agyba épített agydinamót használ valaki?
Megéri az árát -karbantartás/súly/ár-érték arányt tekintve?
Mert ugye, ha megvan az első kerekem, akkor még a plusz kerék vásárlás is közbejátszik -
beleszólok
senior tag
válasz Tizedes1 #34340 üzenetére
Reba SL Dual Air 130/130-ra fújva.(100 kiló vagyok+hátizsák, a leírás szerint 90kg fölött 135+psi az ajánlott)
Nem alsó kategóriás merida és egyáltalán nem merev, csak jóval keményebb, mint a régi manitou black volt.
Egyáltalán nem tartom feleslegesnek a magyar utakon a telót, sőt... és ehhez terepre sem kell menni.Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso
-
razzorr
őstag
válasz peugeotmate #34333 üzenetére
Én egy Zekler 55 szemcsit vettem pár hónapja és nem csalódtam benne. Ettől sokkal drágább szemüvegek jobban torzítanak. Mivel munkavédelmi, így nem is szabad neki torzítani (biztonsági okokból). Plusz lehet a szár hosszát,szögét is állítani és nekem eddig még csak meg sem karcolódott,pedig nem vigyázok rá. Kétezer párszáz Forintért a hülyének is megérte
-
gaben75
tag
Sziasztok,
Tudtok nekem ajánlani kormánytáskát, (ne tépőzárast hanem valamilyen komolyabb rögzítetőséggel),
Kross trekking-re kellene. A jövő hétre kellene tehát a héten venném valahol budapesten és lehetőleg tudjam előtte megnézni.Köszi.
Intel i5-3570 @3,4 GHz,8 GB DDR3 MEMORY,SHUTTLE XPC, SAMSUNG 840 120 GB SSD, SAMSUNG HD103SJ SATA, HKC 24"
-
hroberto
veterán
Sziasztok!
Szerintetek ezek milyen minőségűek. Mert az áruk nagyon jónak tűnik. Valaki rendelt már innen esetleg?[ Szerkesztve ]
Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
Maximum1
őstag
válasz beleszólok #34341 üzenetére
"Egyáltalán nem tartom feleslegesnek a magyar utakon a telót, sőt... és ehhez terepre sem kell menni."
Én elvagyok merev villával, persze alu, az jobban üt.
Egy jó ballonos gumi 622/35 kell rá és már spóroltál 1,5-2kg-ot, én biztos nem cipelném azt a plusz súlyt.
Feláldozom a kényelmemet a sebesség oltárán.
Persze montinál más a helyzet, de az nem városba való, 2 bringát minimum kell tartani a mai világban. -
Tothgera30
Ármester
-
jackbacsi87
senior tag
Nem tudom szokott-e valaki Tényő fele tekerni, de óvatosan!
Sokorópátka-Tényő erdei útról kanyarodtam Tényő fele, ahol szép sorban jöttek a különböző méretű kutyák.
Erről a részről van szó.
Először 2 tacskó jött rám, mire megállapítottam, hogy ezek nem érnek el és felnéztem, kb 10 méterre az út szélén ott várt egy fekete terelő kutya szerkezetű dög. Jól meg is terelt, nyomában a két tacsival. Szerencsére gyorsan feladták, viszont feltűnt kb 150m-re előttem egy németjuhász, ment át az úton. Megálltam, megvártam amíg bement az utcában, aztán ismét sprint következett, de nem foglalkozott velem.
Ezen kívül volt még egy utca, ahol az út szélén pihent egy feketet nagytestű kutya, de ott gyorsan rükverc volt. -
beleszólok
senior tag
válasz jackbacsi87 #34348 üzenetére
Én egy csivava-féleséggel találkoztam. A vadállat addig erősködött, hogy végül az ölembe ült
(bocs - kicsit... na jó, nagyon "kutyabuzi" vagyok )Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso
-
jackbacsi87
senior tag
válasz beleszólok #34349 üzenetére
én is imádom az állatokat, nagyon sok féle megfordult itthon, (mondjuk kutyából a padlócirkálókat nagyon nem komázom) csak a gazdák idiótaságát nem tolerálom.
2 hete egy yorkshire terrier kergetett egy nála másfélszer nagyobb macskát....4 emeletes panel udvaráról, takarásból futottak ki az útra. macska még átfért, kutya viszont nem járt jól, mindkét kerékkel összekócoltam a bundáját. a kedves gazdi meg a 4. emeletről!!!! osztotta az észt, mer a kutyára a drága gyerekei vigyáztak, valahol a háztömb másik oldalán....
csóri kutya megúszta, de az ilyen gazdikat büntetném keményen![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Path of Exile (ARPG)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- PlayStation 5
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Call of Duty: Black Ops 6
- Opel topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hiába Musk kritikája, az ausztrálok szerint megoldható a közösségi médiás tiltás
- További aktív témák...
- DJI Mini 2 - 4k drón szett hibátlan állapotban - távirányító, akku, táska
- DRÓN ALKALMI ÁRON! Újszerű Hubsan Zino Pro drón+AJÁNDÉK HORDTÁSKA
- DJI AVATA Fly More Combo Kit - 2 akku, töltő
- DJI Mavic 2 Pro drón két távirányítóval- 2 akku +Smart Controller +szűrőkészlet +táska +landing pad
- DJI AVATA 2 drón akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest