Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
venember83
nagyúr
Performance-t nem érdemes venni RRalphból, akkor inkább a Rapid Rob, olcsóbb kellene legyen. Amúgy a RK nem rossz, de nem előre, hanem hátra, előre többet soha nem teszem fel. Anno nekem is volt elöl, csúszkáltam és estem vele eleget. Mióta Nobby Nic van elöl, csak saját hülyeségből esek.
-
Zola007
veterán
Köszi neked és (#11809) Syd69 , (#11807) ---Lasali---
Eddig szinterezett és gumiburkolatú tartók voltak, de meggyőztetek, kihagyom akkor a mostani alukat.
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
Nekem a sram szimpatikusabb mint a shimano, de a cube viszont nevesebb gyártó mint a Kross. Váz tekintetében lehet, hogy a cube jobb. De mindtkét bringa jó kis gép.
27.5 nekem nagyon bejött, tesztre megkaptam egy ideig egy bicót. Az viszont nem xc gép volt hanem Allmountain össztelós. Én a 27.5-nek csak az előnyét éreztem a 26-al szemben (nagyobb tapadás, jobban tartotta az utazósebességet).
Vannak akik szerint csak üzleti fogás és a 26 a jobb. Próbálj ki egyet vásárlás előtt, akkor talán könnyebb lesz a döntés. Váz geometrián is nagyon sok múlik.
Én biztos, hogy kizárólag 27.5- öst vennék, csak én az enduro bicajokat nézem 160-as rugóúttal. Úgy néz ki, hogy egy cube-ra fog esni a választásom.[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
Milyen nehéz egy ilyen belső?
Érezni valamit a kezelésén hogy van benne trutyi?Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Moric
aktív tag
A race-king volt ami először megtetszet. Országútin nekem bevált a Conti. Jól bírják és defektet is csak egyszer kaptam az én hibából.
A teszteknél mindenki azt írja, hogy hajlamos a race-king a defektere, főleg az oldalfala gyenge. Ott kivágja valami azt még a slime se fogja meg.A race-king az kemény száraz talajra való ezt írják is. Sajnos az erdőben mindig bele lehet futni saras részbe. Sárra más minta kell. Esetleg vegyek jó nagy mintás, puha gumit, amit fájó szível koptatnék aszfalton?
Milyen jó, hogy ekkora a választék!Az a gondom, hogy szeretnék könnyű kereket, hogy tudjak haladni. A könnyű gumik általában kevés defektvédelemmel rendelkeznek. Bele öntöm a defektgátló folyadékot akkor meg már súlyban ott vagyok mintha vettem volna egy erős gumit amibe nem kell lötty.
-
Moric
aktív tag
Azt hiszem Schwalbe Racing Ralph EVO lesz, ha le nem beszéltek róla.
Erről is azt olvastam, hogy nem túl erős az oldalfal védelme. Döngölt földúton talán kisebb az oldalszúrás esélye, meglátom. -
Runner_fxr
Ármester
Némely vidéki boltnak nem megy egyébként rosszul, Budapesten jóval nagyobb a konkurencia, sok bolt van.
Nem tudom, hogy a Trek-nél ez, hogy van, de nálunk az összes teszt bicaj a bolt tulajdona, azaz meg kellett őket vásárolni, persze nyilván gyári áron, de nem adtak csak úgy tesztre ingyen bringákat.
A Trek egy elég prémium márka, nem olcsók a komolyabb bicajaik. Biztos lesz pár komolyabb gép.
Remedy 7-re látok esélyt. Ez egy 2500 euro-s bicaj.
Slash 7-is valószínű lesz. vagy valamelyik a kettő közül. A karbon változat valószínű nem lesz, de az 5000 euro.
Illetve gondolom lesz 29-es bringa is, meg merev farú is. Illetve országúti.
Nem gondolnám, hogy csak a legolcsóbb merev montikat hoznák a tesztre, egy Trek forgalmazó csak nem égeti így le magát.Hát én is kíváncsi leszek, mert teljesen látatlanban rendelem. Csak a netes képek és tesztek alapján. De úgy vagyok vele, hogy ha valami véletlen folytán mégsem lennék vele megelégedve, annyiért úgy is el tudom adni, mint amennyiért megveszem, mivel nagykeráron kapom meg.
De nem gondolnám, hogy nem lesz jó. Nagyon jókat írnak róla, meg az a felfüggesztés is szimpatikus, bár van akinek nem tetszik.[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
Azért körülnéztem, mi lenne ha cserélnék és egy kis anomáliába futottam.
Nem muszáj a komplett hajtóművet cserélni, az FC-M430-hoz lehet kapni külön lánctányérokat is. Amúgy messze a hajtóműtányérok bírják a legtovább és a lánc a legrövidebb ideig, de egy agyonhasznált lánccal a komplett hajtást ki tudod végezni 2000 km alatt, szóval érdemes láncot cserélni, ha megnyúlott, vagy kazettát cserélni, ha elkopott, mert pénzben hosszabb távon megéri.Néztem egy FC-M590 -es hajtóművet az egyik oldalon azt írják 10 sebességes lánhoz ajánlják a másik oldalon, meg 9 sebességeshez?
Van 9 sebességes (FC-M590) és 10 sebességes (FC-M590-10) is belőle.amúgy melyik az igénybevételre érzékenyebb középrész csapágyazás fajta a monoblokkos, vagy az integrált csapágyas megoldás?
Elvileg az integrált bírja a legjobban, utána az octalinkes, aztán a négyszögtengelyes, de a gyakorlat sokszor mást mutat, mert a csapágyazásnak egyre kevesebb hely jut. Ha cserélnél amúgy is (mert elkoptak a lánctányérok és nem akkora különbség árban, vagy gondjaid vannak a hajtóművel), és futja rá, akkor érdemes az integrált felé elmenni, de csak az integrált kedvéért nem érdemes cserélni.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
gergo5991
őstag
linkeltem már a bicót, meg elég sok bicikli iránt kértem már véleményeket, nem szeretnék itt senkit idegesíteni meg terjelni az én baromságaimmal, mert elég sok bicikli amiről véleményt kértem, végül nem sikerült megvenni.
De ha mégis:cube attention 29 2013 ez lenne az -
gergo5991
őstag
2. legfontosabb dolog nekem a hajtómű meg a váltó, hogy tökéletesen végezze dolgát, pontosan gyorsan jól váltson
eddigi biciklimen le fel pattogott a lánc, nem jól váltott se le se fel, középen váltsni nem lehetett mert esett le, azért az fura hogy gyárilag elöl 3 váltónak kellet volna lenni, de boltban csak 2 fogaskerekeset tettek rá, de váltókar 3 fokozatu voltCsúszfelszereltségre persze mindig is igény volt, bár itt nem karbot cuccokra godonolok, inkább minőségibb XT rendszer rá, későbbiekben egy jobb villa
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
-
zoli03
őstag
Amit PS7A linkelt, az nekem teljesen alkalmatlan lenne a vetítési képe miatt.
Amit yodamester10 linkelt, az már jó lenne, de volt olyanom, kegyetlenül alul volt hajtva, jó, ha 1500 lument tudott (többet semmiképp). A módkiosztása is nagyon rossz, az elemlámpás topikban írtam róla.
Még ezt próbáltam, ennek jó volt a vetítési képe, fényerőre is jó volt, a módkiosztása is majdnem tökéletes. De ehhez még kell külön akkupack meg töltő.[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
Köszönöm, megnézem.
A gond nálam az volt, hogy nagyon kicsi a hely a villa nyaka és a gumi között, alig 1-2 centi, a többiek bringáit elnézve meg volt, akinek ez 10-15 centi is volt, azt nem is nagyon tudta eltömíteni a sár. Illetve a felnim nagyon keskeny, a gumi pedig széles, így a peremén körben egy vastag csíkban szintén összegyűjtött pár kiló anyagot.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Rottweiler89
senior tag
Csak azért kérdezem,mert lehet tőlük lesz majd az integrált hajtóművem...
DeepCool CH370, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED D4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6700 XT 12GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
-
Szakbarbár
aktív tag
Nekem az országútimon is van küllőprizma, nem az a 20 gramm miatt nem megy gyorsan Hátra a nyeregtáskára raktam egy piros fényvisszaverő pántot, elöl pedig a kormányra tekertem láthatósági mellényről fényvisszaverő csíkot. Egyedül a csengő ami hiányzik de azt már tényleg nem tudnám hová tenni. Eddig még nem állított meg rendőr.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
LonGleY
veterán
Ha váltópapucsot keresel, az a vázhoz tartozik, így ahhoz a gyártóhoz. A kereskedőnek meg kellene tudnia mondani a típusát is, illetve ők tudnak rendelni. Hogy a Hervis mit tud a helyzettel kezdeni, az kérdéses. Meg hogy mennyire foglalkozik az igazi KTM a Hervis-es cuccokkal...
[ Szerkesztve ]
-
nauro
aktív tag
En amikor tavaly vettem a sajat ltd-met az eladok azt magyaraztak, hogy evkozben csak abbol tudnak utan rendelni, amibol meg telen jeleztek, hogy kell majd nekik. Elmeletben egy kis gyar, nemeteknel meg elviszik a gyartasi kapacitast. Nem tudom mi igaz belole, szerencsere nekem lett amelyiket kineztem.
-
Frenky89
addikt
Annak a történetnek még csak most fog pont kerülni a végére. Kicsit több, mint két hónap telt el amióta otthagytam a foglalót. Tegnap már épp kezdtem nézegetni, hogy Race One-t kellene rendelni németből.
A többiek is írták, hogy elég rossz a helyzet beszerzést illetően. Nálam is az volt a helyzet, hogy 2014-es Race-szel indítottunk, abból a nagyker küldött egyet, ami állítólag vázhibás volt és ráadásul az utolsó darab. Tehát áttértünk a 2015-ös modellre, de abból meg állítólag nem tudott szerezni a magyar nagyker, így végül valami román partnertől lett beszerezve, ha minden igaz.
(#40790) Hasaggymeg: Az tényleg nem sok, de én már a kis műanyag távtartóknak is örülni fogok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen program, ami...?
- Notepad++
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gyorsan kell döntenie a Trump-kormánynak, hogy a Google eladja-e az Androidot
- Ukrajnai háború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- BestBuy ruhás topik
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest