Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gurulunk, WAZE?!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Rendszerfrissítés másként Xiaomi/POCO/Redmi telefonok esetében HyperOS-en.
- ALZA vagy eMAG?
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ixion77
addikt
válasz andrisbandi #257728 üzenetére
Valóban. Sebaj, most a sportokay.com-on van leárazás, érdemes körülnézni. Ők szállítanak Mo.-ra. A SALE10 kóddal van mindenre 10%, így például:
Giant Stance 2 29" M fully €1440
Orbea Rise H30 XL fully E-bike €3780[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Tin
veterán
válasz Csápájev #257852 üzenetére
Csak összehasonlítás miatt mutattam, amit linkeltél, az nincs rossz áron. Rendelni szoktak, főleg újat, szerintem 3-4 ember biztos rendelt az elmúlt 2 hónapban német webshopból innen a topikból. 100-150€ körül van a szállítási költség, sokszor még így is megéri. De van aki kiugrik Ausztriába venni használt bringát. Talán adnak weboldalt ahol tudsz olyanra is keresni.
Nekem Hyde van, de a láncos alap verzió, a Race asszem az Editor vázát kapta, az kevésbé fogad duci kereket. Én szeretem ezt, első bringának kiváló, de kérdés, hogy bírsz el a 8 fokozattal. Hozzáteszem, kis edzettséggel a 3x9 is felesleges. 2x lenne nekem az ideális, a, 1x-hez még csirke vagyok.
-
MM
őstag
Sziasztok,
már nem először jövök tanácsot kérni, a múltkor Kisfiamnak kértem segítséget bringa ügyben, a 20"-s Dectathlonos monti abszolút bevált, így előre is megköszönve kérném ismét javaslatotokat. Most a Z'asszony került sorra...
Szóval van egy 2008-as, noname acél alacsony vázas trekking bringája 26" kerekekkel, V fékkel, Shimano Tourney 3x7 váltóval, amin 2015-ben lett cserélve a gumi és rendbe lett kapva.
Mostanra kb minden elöregedett rajta, már a váltót sem sikerült beállítanom rendesen, így kb váltó nélkül van használatban, de nem is nagyon értek hozzá, a fékeket is nagyon nehéz húzni. (a héten nagy élmény volt Tihanyba menet felfelé tolni a bicikliket, közben az 5 éves fiam tekert felfelé )
Gondolom, ha beadnám egy biciklis műhelybe, ahol jó eséllyel cserélnének egy csomó mindent, pl fékeket bowdenestül, váltóból nem tudom miket, és akkor is egy sok helyen rozsdásodó, 15 éves valami lenne az eredmény, ezt 30-50K közé saccolom. Ezért inkább kinéztük ezt az alap, alacsony vázas Riverside 120-ast a Decathlonban, aminek nagyon tetszik neki a színe is.
Teljesen alap felhasználás, hét közben 1-2-3 km-ek, esetleg családi túrák max 30 km / nap. Menne rá sárvédő, előre kosár, hátra csomagtartó, hogy a gyerekülést is rá lehessen tenni.
A tempó lényegtelen.Visszaolvasva célzott keresésekkel, látom, hogy a Riverside 500 az teljesen OK, sokat ajánlott. Nekünk viszont a V fék eddig is tökéletesen elég volt, ez csak fél kilóval nehezebb mint az 500-as, teleszkóp eddig sem hiányzott. Meg szabad venni, vagy inkább az 500-as a belépő, esetleg más javaslat?
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
Nyugodtan vegyétek, ha tetszik neki. Ennyiért jobbat nem találsz, pláne újan, amire kell, arra meg teljesen vállalható.
A régire szerintem sem érdemes költeni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ISThun
csendes tag
Ma kipróbáltam tudok-e 2000 méter szintet menni a kis vézna lábaimmal. Az útvonal Pesterzsébet - Pap-rét - Visegrádi fellegvár - Lepence - Pilisszentlászló - Pilismarót (majdnem) - Dobogókő - Bp Várhegy - Gellérthegy - Pesterzsébet volt.
Végülis összejött (a végén még 11-szer át kellett mennem az M5 kivezető felett, hogy meglegyen a szint ), de a Dobogókő utáni rész, főleg a budapesti forróság már nem esett jól. Viszont a Pilisszentlászló - Pilismarót rész baromira bejött, nagyon jó az aszfalt, jól lehetett haladni, sokan is jártak arra. Én most voltam ott először.
(Átlagot nem írok, az inkább a megmosolyogtató kategória.)
Lábas kép Visegrádra menet (gondolom jjeahh szemből integetett ) :
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gedeon31 #257848 üzenetére
Nekem nem is annyira, ahhoz nagyon kicsi volt, de nejemnem igen...majd csatolok egy képet róla.
ISThun...1500 m fölött már nem számít az átlagsebesség.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Blackhole13
senior tag
Sziasztok!
Szemüveget tudnátok ajánlani az olcsóbb (kb 10k-ig), de használható kategóriából?
Strandröpire is használnám, szóval hamar karcos lesz.
Nem kell polarizáltnak lennie, csak ne torzítson és legyen strapabíró. -
mauimagic
senior tag
válasz Blackhole13 #257864 üzenetére
Ha sima napszemüveg kell, akkor munkavédelmi boltban bármilyen márka jó, én 5k körül veszek egy Julbo-t évente, de Uvex is ekörül mozog.
-
Gedeon31
addikt
válasz Hasaggymeg #257863 üzenetére
-
chubby2o6
senior tag
válasz Blackhole13 #257864 üzenetére
[link] Nekem van egy ilyen, tényleg mindent kibír. Utcára is jó lehet ( bár arra soha nem használtam ), meg bringázáshoz is. Viszont melegben, izzadt fejjel le-lecsúszkált az orromon, gyakran kellett igazgatni, szal a strandröpis ugrabugrához nem biztos, hogy jó lenne.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Blackhole13 #257864 üzenetére
Munkavédelmis Bollé, Uvex, 3M. Vagy aliról NRC.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csápájev
őstag
Ezen most elgondolkodtam,bár 2014-es,de szép állapotban van.
Ez is szép
Hát igen,nagyobb piac,sokkal több bringa.[ Szerkesztve ]
-
Csápájev
őstag
Bikengoshop-ról van tapasztalat? Nagyon fura webshop,nem nagyon találok leírást és fél áron van a bringa,ez túl szép VAgy ez csak a váz?
[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz ISThun #257862 üzenetére
"Viszont a Pilisszentlászló - Pilismarót rész baromira bejött, nagyon jó az aszfalt, jól lehetett haladni" - kár érte, valószínűleg pont ezelőtt a szakasz előtt fordultam ma vissza, be volt tervezve egy ilyen kör, de csak ennyi sikerült belőle, nagyon kipurcantam a hegymenetben, ilyen szarul nem voltam még biciklizés közben. mondjuk a pilisszentlászló-szentendre rész tetszett.
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Rigormortiis
veterán
Régóta foglalkoztat egy kérdés, hátha tudtok rá válaszolni: mi a fenének van ennyi bicikigyártó és igazából van jelentősége, hogy milyen név van a vázra szitálva? Csak azért, mert ahogy nézem, többségében ugyanazokból a komponensekből állnak a kerékpárok, és azokat többnyire nem is a bicajoscég gyártya. Mindenki csak összelegózza a dolgokat, max fejleszt egy vázat és ennyi?
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 6 Classic, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
jjeahh
nagyúr
válasz Rigormortiis #257874 üzenetére
Mert üzlet, mint minden más. Van jelentőságe a logónak, persze nem olyan nagy, mint amekkora fanok néhányan. Vannak nevek, főleg a nagy, prémium márkák, akik maguk tervezik a vázakat, így a géped egyedibb és néha megkapod a legújabb innovációkat, ez pl. a Specializedre általában igaz. Ezen kívül vannak azok a gyártók, akik a bérgyártóhoz besétálnak és kiválasztanak egy vázat a már meglévő open mold tervekből, kérnek belőle xy darabot xy színben, saját logóval. Így olcsóbb lehet a bringa, de nem kapsz semmilyen prémium, innovatív ficsőrt és előfordulhat, hogy azt a vázat más logóval is meglátod valahol.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Rigormortiis #257874 üzenetére
So you want to start your own bike brand?
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
chubby2o6
senior tag
válasz Rigormortiis #257874 üzenetére
Ezt a kérdést felteheted autók, mosógépek vagy farmernadrágok kapcsán is.
Ha meg csak egyféle lenne, akkor az lenne a baj, hogy miért nem adják meg a választás lehetőségét. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #257878 üzenetére
Sokkal nagyobb üzlet, sokkal bonyolultabb és több fejleszthető szerkezet, és sokkal nagyobb szelet a gazdaságból, így érthető, hogy többen dolgoznak rajta, értelemszerűen több fejlesztő is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
senior tag
válasz Rigormortiis #257878 üzenetére
Maguknak szinte semmit sem gyártanak a végtermékből az autógyártók Bár százalékosan nézve még sokszor így is több, mint néhány bicikligyártó
'92 Honda VFR 750
-
Tasunkó
senior tag
válasz Rigormortiis #257874 üzenetére
A kontrollmódszereikben lehetnek eltérések, hogy szigorúbban, alaposabban ellenőrzik a gyártást, hogy ne kerüljön bele pontatlanul összehegesztett váz. Ilyenkor lehet szerepe hogy a Decathlon akciónak milyen szintű kontrollja van szemben egy márkanévvel. Némileg ellentmond ennek hogy az auditokban még csak olyat láttam, hogy jönnek a hivatalnokok bebaszni, de biztos van ott valahol azért egy láncszem.
De igen lényegében western-díszlet. A bizalomtól függ minden, amit az ízléses lakkozás, színválasztás, és egyebek alakítanak az emberben. Minap linkelt ide valaki valami apple nevezetűt, na ott már a hegesztés valami technógiával lettek beöntve majd kiköszörülve , persze csak tippek, de látszott hogy egész más gyártástechnológia mint a többi.Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
parandroid
félisten
válasz Rigormortiis #257878 üzenetére
Európában lassan 3-4 autógyártó marad, akik saját autót építenek, a többi ugyanazokat az autókat rakja össze más-más emblémával.
Egy-egy fontosabb részegység beszállítója a fenti 3-4 közül többnek is szállít. Szóval de, pontosan ugyanaz történik.Bicikliből is vannak azért olyanok, amiket vehetsz, ha egyedit akarsz, egy Bianchi, Pinarello, vagy akár egy Speci, BMC azért mindig különleges marad.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
mauimagic
senior tag
válasz Rigormortiis #257874 üzenetére
Szabad piac, kereslet-kínálat. Nem túl divatos dolgok ezek itthon mostanában, de a hanyatló nyugaton még ez dívik
-
Khelben
nagyúr
válasz parandroid #257883 üzenetére
Azért olyat még nem láttam még, hogy egy (nem prémium, de nem is noname) gyártó váza feltűnt volna egy másik gyártó kínálatában. Egy Cube váz nem fog megjelenni a Merida kínálatában. Szóval nem kell feltétlen Pinarello ahhoz, hogy "egyedi" biciklid legyen.
-
ReFleXx
addikt
Mar megint kilazult a kozepcsapagyam a vazban es kottyan, mar eljatszotta ezt parszor,legutobb vagy 500kmel ezelott huztam meg. Ilyenkor mindig lekell szednem a hajtókart, meghuzni a csapagyat es visszarakni a hajtokart. Mondjuk nem a lanctanyeros hajtokart szedtem le eddig hanem csak a masik oldalit, de csak az egyik oldal meghuzasa mindig megszuntette a kottyanast.
Minket hajtokart le kellene szednem es ugy meghuznom a kozepcsapagyat? ez meg a negyszogtengelyes, nyomatekkulcsom nincs, nah meg az egyik hajtókarban a menet nagyreszet mar jol elnyirtam a leszerelesekkel,.ezert is utalom ezt a negyszogtengelyes megoldast...2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
andrisbandi
őstag
válasz ReFleXx #257886 üzenetére
menetrögzítő
threadlockPl LOCTITE 243
AlisA helyi barkácsboltban vettem utoljára valamelyik szomszég országból a koppintását, talán Force márkájút. Ugyan annak tűnik teljesen, bevált.
AAS JUICE ASSEMBLY PASTE
Ez is valami ilyesminek tűnik. Egyszer lehet kipróbálom.░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
attiati
veterán
Melyik láb és egyéb izmokat mozgatja meg a szobabiciklizés?
(ugye itt nincs emelkedő és dőlés)Hátsó combizom is bekapcsolódik?
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Hello, az érdekelne, hogy az ilyen hibás méréseket, vagy pontatlanságokat lehet jelenteni valahol?
Ez egy új szegmens amit most rajzoltam be egy igen népszerű szakaszon, mászás majd egyből ereszkedés, a fekete jel még csak közel sincs a bejelölt ösvényhez, teljesen levágja a mászás végét, de úgy jelöli mintha ugyan ott lennénk a pályán.Az első alkalommal én is rosszul mentem, de pont ezért újra próbáltam, és a helyes ívet rögzítettem. A kolléga 2 évvel ezelőtt ment ott ahol ment, jelenleg az már nem is járható alternatíva. Azt tudom hogy nem méterre pontos a gps, de itt nagyon nagy különbségnek tűnik.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
attiati
veterán
válasz Hasaggymeg #257893 üzenetére
és tényleg a térdkalács alatt ér véget az egyik combizom rost
(van pánt is, bár sosem gondoltam arra, hogy felfelé is húzom. Inkább a lendületnek tulajdonítottam.)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
SOAD19
addikt
Szia!
Váradon hol érdemes gyrost venni? Régebben a Rogeriusi Mc Neilben ettem, de az ha minden igaz felújítás alatt van. Melyik a legjobb gyrosos a városban?
Köszi!
Üdv:
Marcell -
flash-
veterán
Balatonkör - 2023..
nos megvolt az idei egynapos körünk is feleséggel, túrázós tempóban, 35 fokban.
Ez már a 7-ik egynapos köröm volt, azt vettem észre egyre kevésbé bosszant már a rosszabb minőségű szakaszok úthibái. Szigligetnél valóban "lelapították" a bringaút alatti gyökerek által feltöredezett részt, ez ígyis ráz de azért sokkal jobb.
Országútival mentem, de a 28c gp5k-val 5.5 baron egyáltalán nem volt gyilkos a dolog,inkább csak az útvonalon található éles szintkülönbségek talán amik gumi gyilkosak lehetnek ha nem lassítunk, hát sasolni kell folyamatosan és akkor nincs gond. Elég nagy meleget fogtunk ki(múlt hét hétfő) így nem sokan voltak a körön(rajtunk kívül 5 embert mutatott a strava egész körön a Flyby-on), óramutató járásával megegyezően mentünk de hátulról nem nagyon jöttek (talán egy fekete aero bringával egy hátizsákos srác valahol Boglár környékén)
durva azért hogy a meleg hogy leszedálja az embert. elkezdesz belüről forrani, mit amikor vo2maxokat csinálsz felfele, csak ez folyamatosan tart órákon át, el is indult a pulzus felfelé, aztán estére amikor már csak 1 óra volt hátra megjött a hűvős és a "lehülés" azonnal javult a közérzet és a pulzus is visszaesett.
Györökről indultunk kelet felé ami azért is jó mert nem kellett felmenni Badacsonyba meg Ábrahámhegyre, a főúton reggel még alig volt autó, másrészt ledutdtuk hamarabb a dombosabb részeket, aztán párom is még kipihenten tudta rajta könnyebben nyomni, hogy amikor már van benne kilóméter akkor már csak a síkon könnyebb haladni,igaz mivel Kenesére túl korán értünk(11-re,)1 órát kellett várni hogy kinyisson valami hogy tudjunk enni,meg hát találni helyet egyáltalán ahol volt kaja az se ment könnyen(hisz van ahol kiirták táblára, mégsem volt semmi harapnivaló csak ital)( nekem mondjuk tök mindegy de azért a páromnak aki a bringát boltba járásra használja az év 365 napjában annak azért ez számít)
számomra ez volt inkább a kemény a körön nem a táv, és nem az útminőség,persze felvettem az asszony tempóját ami kb z1 teteje-z2 alja volt nekem intenzitásban, így alapvetően nem megterhelő az intenzitás,csak a hő amit már fentebb írtam.
Csodaszép a Balaton, és azért mondhatni változatos a kör(najó nyilván inkább az északi part) ezek ellenére aki hezitál biztatom, bátran csinálja csak ne ilyen melegbe mert ez mindenkit megterhel[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest