Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #191826 üzenetére
Érdemes.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #191861 üzenetére
Nem rossz az ára.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Rigormortiis
veterán
válasz Rigormortiis #191861 üzenetére
Őt ajánlanátok inkább, vagy őt: [link] ?
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 6 Classic, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
parandroid
félisten
válasz Rigormortiis #191871 üzenetére
Inkább a riverside. Terepezni gondolom, úgysem fogsz vele, meg durvákat mászni sem, és bár nem tudom, milyen az a btwin microshift váltó, a 3x7-es altusnál csak jobb lehet. Könnyebb is, 1x is, jó, a felsőcső fura, de na.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #191871 üzenetére
+1 a Decasra.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
-
parkr
őstag
válasz Rigormortiis #192873 üzenetére
[link] ez talán többet segít
-
andrisbandi
őstag
válasz Rigormortiis #192873 üzenetére
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #193275 üzenetére
Ha gyenge a váltó kanál rugója és nagy a szabadonfutó ellenállása, (vagyis hajtásod, váltásod alsó, alsó-közép kategóriás ) akkor hátrafelé hajtva, főleg a kis kerekeken laza lánc látszatát keltik. Hátrafelé tolva pedig, vagyis ha forog a kerék hátrafelé, akkor minden szabadonfutós bringánál az viszi magával a hajtóművet, ez továbbá nem ugyanaz mintha a hajtóművet forgatnád hátrafelé , az csakis előre viszi magával a kereket... de ha átgondolod jobban rájössz, hogy ez így logikus.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
borix
őstag
válasz Rigormortiis #193354 üzenetére
Ezeknek a cross trekking bringáknak a villa és a tárcsafék a gyengéje.
Teszel alá egy normálisabb telót és tárcsaféket az 120-130E körül mozogna. [link]
Mondjuk cross trekking alá nincs is nagyon minőségi választék teleszkópból.
Ezzel szerintem jobban járnál mint az általad linkelt drágábbal! [link][ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #193322 üzenetére
Ezt azért még nem kell visszavinni, annyiért ilyent kapsz, azzal még nincs baj, bizonyos korlátok között nyugodtan használható.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz Rigormortiis #193380 üzenetére
Mindig érdemes otthon hagyni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Đusty
addikt
válasz Rigormortiis #193695 üzenetére
köszönöm
-
andrisbandi
őstag
válasz Rigormortiis #193809 üzenetére
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Rigormortiis #193809 üzenetére
2 éve ilyen cipőm van crankbrothers stamp 2 pedállal. Jól belekapszkodik a szegecsekbe és kényelmes.
-
Hínár929
tag
válasz Rigormortiis #193837 üzenetére
Bicajosból is nagyobb kell, de a méretezések nagyon eltérőek, talpbetét hossz alapján érdemes választani.
-
borix
őstag
válasz Rigormortiis #193978 üzenetére
Mit értesz azon, hogy mennyire megbízhatóak?
Mind a kettőnek van üzlete is nem csak webáruházak. -
ivana
Ármester
válasz Rigormortiis #194087 üzenetére
A dekás trekkingeket kevésbé szoktuk itt ajánlani. A monti és az outi vonaluk nem rossz.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #194094 üzenetére
Ezt a "nem lehet haladni" dolgot bár gyakran hallom, nehezen tudom értelmezni ...rövid az áttétel és pörgetni kell 90/perc fölött ahhoz, hogy mondjuk 30 km/h fölött haladj?...rosszak a kerékagyak és nehezen forognak, nagy az ellenállásuk?...sz@r a gumi, nagy gördülési ellenállással?...nehéz a bringa és kínlódás kigyorsítani?...vagy olyan rossz a geo, esetleg rugalmas a váz, hogy nem lehet erőt vinni a hajtásba?
6030D...igen, szerintem is a trekking és cross(trekking) a tipikus magyar aszfaltra való, országút és kerékpárútra, nyugisan, vagy éppen gyorsabban túrázgatni vele. Legelején 2015-ben mikor kerékpárokat néztünk Zasszonnyal a nagyáruházi Schwinn Csepel Adrenalin SP és Scott mittoménmi után, (Keravill és Hervis ) az akkori felhasználási szokásainkat figyelembe véve mi is gondolkodtunk egy-egy Cube Nature Pro-ban...csak hát addigra már (így utólag hála istennek!) annyira megmontisodtunk, hogy inkább azt vettünk ami teCCett az helyett ami célszerűnek látszott. Aztán persze változtak kerékpározási szokásaink és míg én a terep, nejem még inkább az aszfalt felé mozdult el. (neki aztán ezért is kellett a kompromisszumos CX-et venni a vágyott országúti helyett)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz Rigormortiis #194097 üzenetére
Egy lánctányér: A 36 fogas lánctányér cserélhető 34 (8520740) vagy 38 (8520741) fogassal.
A gyári felállással 75-ös pedálfordulattal tudsz menni 33-mal. Azt ha egy órán át tudod tartani, akkor jó vagy.
Ha nem elég, akkor 38-as tányérral kicsit lehet növelni, mondjuk nem sokat, kb 35-ig. Viszont ha megtanulsz pörgetni, akkor 90-es pf-tal már egy óra alatt 39 km-t fogsz tudni megtenni. Az elég jó egy trekkinggel.Ha most nekiindulsz a világnak, nem városban, akkor mennyit tudsz menni egyben egy óra alatt nyélen?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #194097 üzenetére
6030D kolléga már tudta mire gondolok, mert (és ezt ne vegye senki sértésnek! ) én egy muglit távolról arról ismerek meg leginkább, hogy 50-60 csapásszám/perc alatt teker síkon, szélcsendben. Itt nem a tudományos túrdöfrancos, betanult 100 körüli hiper-szuper csapásszámról beszélek, hanem arról, hogy ha valaki eleget (évi ~3000km fölött) teker sportolás céljából, annak előbb-utóbb automatikusan legalább 70 köré megy a csapásszáma az egyszerű tény miatt, hogy nem lehet hosszú tempót tartani alacsony pedálfordulattal...és mikor ez majd magától jön, akkor hirtelen olyan mintha új hajtást kaptál volna és ami eddig hosszú volt most már nem is tudod kitekerni, miközben állóképességed és átlagsebességed még nőtt is. Érdekes dolog ám ez a bringázás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #194103 üzenetére
Sokat olvastam erről az un. ideális csapásszámról és míg tényleg vannak tudományos érvek a magasabb, 80 fölötti mellett, addig valóban mindenki ösztönösen úgy hajt ahogy neki a legkényelmesebb...ugyanakkor igaz amit mondtam is, éspedig, hogy idővel nőni fog a csapásszámod. Erre nejem is jó példa aki nemcsak, hogy lassan teker (60/perc körül), hanem makacs is mint az öszvér, keményen ellenállva minden tudományos (és kevésbé tudományos) tanácsnak...persze időnként rápirítok, mert hegyen fel, vagy ha ritkán tempózunk valaki után (vagy éppen előtt) bizony ő is 70 fölött, inkább 80 csapás /perc körül nyomja, ösztönösen és automatikusan az lesz az emelt, hosszú tempót is tartani képes formula.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #194105 üzenetére
Ha ez a "szerelem" tartós lesz, akkor meglátod, hogy leghamarabb a legkisebb hátsó és a legnagyobb első tányérok lesznek a fölöslegesek...aztán ha esetleg igazi profi leszel, akkor persze újra azok fognak kelleni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz Rigormortiis #194105 üzenetére
Térdsérülés esetén még inkább érdemes könnyebb áttétellel és pörgősebben hajtani. Jobban kíméli a térdet.
-
maximilian4
addikt
-
arcitec
addikt
válasz Rigormortiis #194151 üzenetére
Ne ezt szépen leírtad, gratula. És igen az van, hogy sok fiatalnak valóban a dögösebb járgány jön be(terepen is jól használható), nincs is ezzel semmi baj, csak a szemlélet közlése hibádzik... Még egyszer jó írás...
U.I: Sajna én csak erőteljesen tárgyilagosan fogalmazok.. Ja igen és a családosokról ne is beszéljünk ügye.. gyerekkel stb ...[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Ringman
nagyúr
válasz Rigormortiis #194151 üzenetére
Nem te írtad, hanem valaki korábban, hogy a cross/trekkingezésnek nincs sportértéke...wtf? Annak, hogy ledörrentek 70/80 km-t megállás nélkül nincs sportértéke? Ne viceljünk már. Vagy csak az sport, amit montival vagy ouival űzünk?
dehogy nincs sportértéke, pont hogy trekkinggel nehezített pályán nyomulszegyébként érdemes lehet kipróbálni outiból egy endurance/gravel "kényelmes" geo-t is, vagy touring bike-ot, de az Mo-n nem nagyon kapható, pl ezt: [link]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
ZolkoW
őstag
válasz Rigormortiis #194151 üzenetére
Nem az volt leírva, hogy nincs sportértéke, hanem valami olyasmi, hogy sportolásra nem jó.
Nekem is az a bajom a trekkinggel, hogy semmire sem jó igazán, a többi kategória legalább valamiben domborít, még az egysebességes is.
(SS monti for prezident!)
Remélem, azt nem kell leírnom, hogy ettől még engedélyezem, hogy más vásároljon, habár most, hogy így belegondolok....Jjeahh: a Schwábliból nekem csak az előző NN van mindkét méretben, és az valahogy furán adta ki magát, ugyanis sokkal nagyobb a különbség szemre, mint a mm-ek sejtetnék.
Tehát 2.25: aha,biztos trekkingen volt előtte, kár, hogy ilyen furán néz ki egy MTB vázban
2.35: na, ez már döfi, combos, stb.
Hogy tapadásban hogy viselkednek egmyáshoz képest, hát arról fogalmam sincs, mert 2,35-ösből csak egy van, és az elöl volt, hátul meg a keskenyebbik. A nagy szívfájdalmam, hogy ekkorát asszem, nem gyártanak RRonból :/
Ja! viszont sárban egyáltalán nem vennék rá mérget, hogy a ducibb lesz jobb...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #194300 üzenetére
Miben érzed másnak?
truefx...éppen feljelentetted őket mulasztásért.
belsodavid...pedig az elég ritka, hogy lelazuljon. Úgy látszik ennyit újítottak a FH-M785 és HB-M8000 között, hogy az az imbusz (mely miatt én kellett vásároljak egy kulcsot ) 16-ról 14 lett. Örülök, hogy jó végre.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #194534 üzenetére
Egyiken csak pedálozol míg a másikon kerékpározol...főleg a szabad görgőkön.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Khelben
nagyúr
válasz Rigormortiis #194662 üzenetére
Végálláscsavarral. Az a két csavar, ami a váltón van. Egyik az alsó, másik a felső végállást állítja.
-
INTELligent
senior tag
válasz Rigormortiis #195466 üzenetére
Nem lehet, hogy csak a váltó állítódott el? Mert 500km azért kicsit kevés...
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
bringasisti
őstag
válasz Rigormortiis #195466 üzenetére
Milyen ár kategória? Jól van beállítva a váltó?
BENEFON DELTA--------N8
-
andrisbandi
őstag
válasz Rigormortiis #195466 üzenetére
A váltó tartó fül szokott lelazulni.
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
bringasisti
őstag
válasz Rigormortiis #195466 üzenetére
Az nem lehet hogy nem a lánc ugrik hanem a rotor ?
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #195472 üzenetére
Lehet csúszik a bowden a becsípésnél azért állítódik el a váltó illetve lazul a bowden.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
félisten
válasz Rigormortiis #195525 üzenetére
Decás gatya nem egy nagy szám. Ezek az olcsó vackok általában nem. Valami valódi biciklis nadrágban éreznéd a különbséget.
Amúgy 29 fok lett a vége, ma laza emelkedőzést terveztem, van egy jó kis kb 10 km-es edzőkör, olyan könnyed 120 m szinttel itt a falu szélén - azért a harmadik kör már nem volt olyan laza. 400 m szinttel állt meg a 40+pár km vége, viszont végre megvan a 30-as átlag, még úgy is, hogy hol kamion áll keresztbe, hol traktor jön ekével, hol utolérek egy 20-as tempóval baktató kistehert, hol apuka szédeleg a kislány mellett, vagy csak egy méter széles pedeleces öregúr kacsázik a bicikliút közepén. Szélre nem panaszkodok, nagyjából jól jött ki, hogy szinte mindig oldalról kaptam, szemből pont ereszkedésnél fújt csak.
Holnap kipróbálom ugyanezt spd sl-lel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz Rigormortiis #195525 üzenetére
nekem elég volt a legolcsóbb dekás gatya is a cube nyereghez.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Sleek
senior tag
válasz Rigormortiis #195567 üzenetére
Köszönöm szépen
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Ringman
nagyúr
válasz Rigormortiis #195572 üzenetére
én ezt csak támogatni tudom.
nagyon leegyszerűsítve egy kényelmesebb geometriájú, nagy külsőket fogadó országúti kerékpár, amelynek a váza túlméretezett a nagyobb igénybevételek (terep) miatt.
én kb ilyen terepre megyek vele a műúton felül: [link]mivel divatos is lett, ezért nem olcsó, kb 300-tól (vagy már inkább 400 körül) indulnak a modellek.
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
bardi
senior tag
válasz Rigormortiis #195853 üzenetére
Ha két óra után felgyújtanád, és amúgy mentél már annyit, hogy hozzá legyél szokva, keress másik nyerget vagy a mostanit állítgasd. Ennyire nem kéne rossznak lennie.
'92 Honda VFR 750
-
Sirandrish
legenda
válasz Rigormortiis #195880 üzenetére
Előveszem amit Rockytól tanultam, és mantrázom hogy "Nem fáj! Nem fáj!"
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
jjeahh
nagyúr
válasz Rigormortiis #257874 üzenetére
Mert üzlet, mint minden más. Van jelentőságe a logónak, persze nem olyan nagy, mint amekkora fanok néhányan. Vannak nevek, főleg a nagy, prémium márkák, akik maguk tervezik a vázakat, így a géped egyedibb és néha megkapod a legújabb innovációkat, ez pl. a Specializedre általában igaz. Ezen kívül vannak azok a gyártók, akik a bérgyártóhoz besétálnak és kiválasztanak egy vázat a már meglévő open mold tervekből, kérnek belőle xy darabot xy színben, saját logóval. Így olcsóbb lehet a bringa, de nem kapsz semmilyen prémium, innovatív ficsőrt és előfordulhat, hogy azt a vázat más logóval is meglátod valahol.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Rigormortiis #257874 üzenetére
So you want to start your own bike brand?
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
chubby2o6
senior tag
válasz Rigormortiis #257874 üzenetére
Ezt a kérdést felteheted autók, mosógépek vagy farmernadrágok kapcsán is.
Ha meg csak egyféle lenne, akkor az lenne a baj, hogy miért nem adják meg a választás lehetőségét. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rigormortiis #257878 üzenetére
Sokkal nagyobb üzlet, sokkal bonyolultabb és több fejleszthető szerkezet, és sokkal nagyobb szelet a gazdaságból, így érthető, hogy többen dolgoznak rajta, értelemszerűen több fejlesztő is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
senior tag
válasz Rigormortiis #257878 üzenetére
Maguknak szinte semmit sem gyártanak a végtermékből az autógyártók Bár százalékosan nézve még sokszor így is több, mint néhány bicikligyártó
'92 Honda VFR 750
-
Tasunkó
senior tag
válasz Rigormortiis #257874 üzenetére
A kontrollmódszereikben lehetnek eltérések, hogy szigorúbban, alaposabban ellenőrzik a gyártást, hogy ne kerüljön bele pontatlanul összehegesztett váz. Ilyenkor lehet szerepe hogy a Decathlon akciónak milyen szintű kontrollja van szemben egy márkanévvel. Némileg ellentmond ennek hogy az auditokban még csak olyat láttam, hogy jönnek a hivatalnokok bebaszni, de biztos van ott valahol azért egy láncszem.
De igen lényegében western-díszlet. A bizalomtól függ minden, amit az ízléses lakkozás, színválasztás, és egyebek alakítanak az emberben. Minap linkelt ide valaki valami apple nevezetűt, na ott már a hegesztés valami technógiával lettek beöntve majd kiköszörülve , persze csak tippek, de látszott hogy egész más gyártástechnológia mint a többi.Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
parandroid
félisten
válasz Rigormortiis #257878 üzenetére
Európában lassan 3-4 autógyártó marad, akik saját autót építenek, a többi ugyanazokat az autókat rakja össze más-más emblémával.
Egy-egy fontosabb részegység beszállítója a fenti 3-4 közül többnek is szállít. Szóval de, pontosan ugyanaz történik.Bicikliből is vannak azért olyanok, amiket vehetsz, ha egyedit akarsz, egy Bianchi, Pinarello, vagy akár egy Speci, BMC azért mindig különleges marad.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Politika
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Renault, Dacia topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest