Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #310830 üzenetére
A GPS és társai ikonok a legfelső sorban - kvázi mint a telefonokon - helyezkednek el. Illetve a GPS jel erőssége és akku telítettség stb külön adatképernyőn is vannak.
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
-=RelakS=-
veterán
válasz tecső88 #310853 üzenetére
Szerintem ez az óra nem tárol korábbi utakat.
A manual alapján ez két kerékpár összesített adatát tudja tárolni, illetve egy szakasz adataira emlékszik. Ez utóbbi két "trip" reset közötti adatokat takar.
A hozzá készített videóban sincs több emlegetve.Nekem BC 16.12 volt, az is csak ennyit tud, korábbi utak adatait nem jegyzi meg.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz tecső88 #310857 üzenetére
Megesküdnék, hogy régen pl a ROX 10-el le lehetett menteni az összes megtett bringa km-t, de a mobil alkalmazásban ennek nem látom nyomát. A 16.12-nél pláne nem.
Este megnézem az asztali alkalmazásban, lehet, hogy le kellene töltened, és azt használni.Gyorsan megnyitottam mégis.
Az asztali alkalmazásba a device totals alatt találhatók az összes megtett km és idő. Gondolom a 16.16-al is ilyesmi lehet a helyzet.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Sleek
senior tag
Sziasztok két görgő maradt a listán . Wahoo kickr core 240ezer vagy Tacx flux2smart 251 ezer ft. Majdnem megrendeltem az 500 eurós wahoot de rádobott még 40 euró szállítást . Akkor marad a magyar rendelés a zergétől ha a wahoo lesz . Viszont ugye 251ezerért a vízes webshopban van tacx flux 2 . Ki melyiket venné?
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
parandroid
félisten
válasz Sleek #310859 üzenetére
Ez egy olasz webshop, 99 eur fölött elvileg ingyen szállítanak (legalábbis D-ba). Én rápróbálkoznék egy rendelésre, hogy mit igazolna vissza ([link]). Hátha nem foglalkozik az áfával, és kiszámlázza neked olasz értéken... De amúgy nálunk most a Decathlonban is csak 520 EUR, nem tudom, magyar decában van-e rá akció. Yep, .hu-ra átírva a címet 250k. Világbajnok áfa, ugye...
Amúgy most nézem a KickR Core-t az olaszoknál, az még 15 eur-val olcsóbb. Na jó, ez kb hibahatár...
Én amúgy a tacx-ot vettem, nekem szimpibb volt, de biztos jó a wahoo is. Amatőr szinten zwift ligákban versenyző ismerősnek legalábbis kickR BIke-ja van, és nagyon szereti. Mondjuk az asszonynak meg tacx Neo Bike-ot vett (ő is aktívan zwiftel, illetve amatőr versenyez). Szóval amelyik szimpatikusabb, szerintem minőségre tök egyformák.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
mauimagic
senior tag
A reggeli ovi ride után megint sikerült "eltévednem"...
-
Alexios
veterán
válasz Ringman #310861 üzenetére
Victory aki most rendelne valószínűleg nem lesz már idén - én előrendeltem de 3 hetes késést mondanak épp okt 15-höz képest az előrendelőknek, újabb rendeléseket pedig jelenleg nem is vesznek fel. De amúgy van már gplama teszt róla, árkategóriájában és bőven azon túl is a legjobb opció jelenleg a piacon nagyon úgy néz ki.
-
-
Alexios
veterán
válasz lsebestyen #310864 üzenetére
Állítólag, de mint előrendelő mondom hogy még az se biztos hogy az okt15 készletet megkapjuk decemberre Nem véletlen nem vesznek fel újabb rendeléseket az állítólagos decemberi készletre
#310859 Sleek : szerintem semmi nem szól a tacx mellett, egyik modelljük mellett sem, mikor 500 euróért ott a kickr core ami legalább olyan jó, sőt, vagy ha türelmes vagy a jetblack ami 450ért kb mindegyiknél jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
válasz Ringman #310861 üzenetére
Igazából az is 500euró már. Plusz csak zwifttel tudnám használni. Kivéve ha cserélném a sort stb . Nézegettem amúgy a márkát . Viszont nem tudom milyen lesz a softveres támogatás meg milyen gyerekbetegségek lesznek .
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Alexios
veterán
-
Sleek
senior tag
válasz Alexios #310869 üzenetére
Igen néztem ,hogy előtte a zwiftnek ők gyártottak . Ah megint nehéz ügy ez 😁
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Sleek
senior tag
válasz Alexios #310869 üzenetére
Most néztem egy fórumot ott többen írták 2 napja ,hogy azt kapták válaszként ,csak az első szállítmány volt 450euro +posta . A többi 500 euro +posta
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Friczy
senior tag
válasz parandroid #310817 üzenetére
Mondok még egy megbízhatót: Trelock. Már nem tudom, hány éve vettem meg az LS-950 ION lámpát (akkor se volt olcsó), sok éven keresztül volt a munkábajárós biciklimen (mivel a téli időszakban is használtam, elég gyakran kellett sötétben mennem), megbízhatóan tette a dolgát, városi világítás mellett általában elég volt a második leggyengébb fokozaton használni (5 fokozat van), napi egy-két óra használat mellett elég volt hetente vagy ritkábban tölteni. Sajnos az akkor sem alacsony ár már erősen felment, most már 35e környékén van, de amennyit és ahogy működött nálam (még mindig megvan, csak nincs annyira szükségem rá), megérte az árát.
-
Sleek
senior tag
válasz dom1n0 #310872 üzenetére
Valamiért én is a kickr felé húzok viszont a tacx jobban tetszik külalakra 🤣
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Alexios
veterán
-
zsocy
őstag
válasz arcitec #310855 üzenetére
Az a Varia jele, azt jelzi hogy csatlakozott a lámpa. Ha lát mögöttem autót azt a bal szélen jelzi, olyankor ott megjelenik egy piros sáv egy közeledő ponttal.
Ja, és végig villogtattam a Variát , kerültek is olyan ívekben amikor kicsit sötétebb lett hogy öröm volt nézni. Volt viszont 2 ninja kolléga aki országútival, bolyban, minden lámpa nélkül száguldottak el szemből, ők nem tudom mit terveztek, mert a hosszú életet biztos nem.
-
(ex)Cat
senior tag
válasz Friczy #310874 üzenetére
Amúgy durva, hogy milyen régóta fut ez a lámpa. Fogalmam sincs mikor vettem az enyémet, talán 10 éve? Csak sajnos 1x estem vele, és összetört. Megragasztottam, de a vízállósága azért így már nem biztosított. De amúgy nagyon szerettem amíg használatban volt, nagy fényereje azért nincs, de átlagos közlekedéshez, akár városan kívül is (aszfalton) teljesen elég, és hát rohadt jó üzemidővel bír.
Mondjuk a tartóját azt mindig utáltam
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz chubby2o6 #310665 üzenetére
Azt hiszem, tavaszig megúsztam a TL szerelést, megvan a bűnös is, én voltam az... Voltam olyan hanyag, hogy az első használat után 3 nappal csak kézzel ellenőriztem a guminyomást, hiszen azért vettem TPU belsőt, nem latexet, hogy ne kelljen naponta pumpálni.
Végül még kedden este rámértem, mert nem hagyott nyugodni a dolog, miért ment reggel olyan szarul ez a gumi, és 0,6 bar hiányzott kb mindkét kerékből (2,6 / 2,8 helyett 2,0 / 2,2 volt bennük).
Hiába fújtam szereléskor 4 barra, és engedtem vissza 3 alá, az első 30-as etapon valószínűleg még helyezkedett, ezért volt ekkora nyomásesés. Azóta viszont 2 nap alatt gyakorlatilag nem eresztett semmit.
Szóval most már az őszi/téli szezonra hagyom így, télen ne szomorodjon benne a tej, majd tavasszal megpróbálom újra. Nem azért akarom használni amúgy, hogy nagyon alacsony nyomásra menjek, hanem a gördülési ellennállás miatt, bár szerintem ez már a TPU-val félúton van a butyl meg TL között.
-
laracroft
aktív tag
Sziasztok,
pl egy ilyen téli ruházat alá mit szoktatok felvenni?
köszi -
Tin
veterán
Amikor megvettem az új bringát, akkor ugye a gyorszárasról átütős tengelyre is váltottam. Akkoriban volt téma, hogy ez azért jó, mert akkor mindig ugyanoda kerül a kerék, nem kell féket állítgatni, és így tovább.
Hát nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem azóta van folyton gondom a fékkel: gyakorlatilag amint kiveszem és berakom a kereket, máris állíthatom újra. És ugye, nálam legalábbis, a féktárcsa nem 100%-ban sík, hanem vannak ilyen picit fél-1 mm-es hajlások benne erre-arra, a betétek közötti rés meg olyan kicsi, hogy valahogy mindig cicereg. Vagyis, vagy 20x lelazítom a féknyerget, beállítom valahogy, és ahogy húzom le a csavarokat, az is néha mozdít 1-2 mm-t mozdít a nyergen, és aztán a csavart lehúzva máris ferdén áll a nyereg, vagy végig hozzáér a tárcsa egyik oldalához, és így tovább. És aztán persze ez még csak állványon van, de ha az ember megy vele, utána még egyszer ellenőrizheti, hogy biztosan nem mozdult el semmi.
És ilyenkor elgondolkozom: ennek tényleg ennyire bonyolultnak kell lennie? Oké, hogy szinte lehetetlen, hogy pont ugyanoda kerüljön a kerék, de a féket miért ilyen rohadt nehéz beállítani?
(zárójelben: ismerem a különböző beállítási módszereket, de a behúzva tartva ráhúzom a féket sose jön be, a kiékelem oldalról névjegykártyával megoldás szintén nem az igazi, gyakorlatilag a szemre történő beállítás az egyetlen olyan, ami úgy vezet eredményre, hogy az tartós is lesz. csak az meg rohadtul sokáig tart)
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
Ok, nem nagyon szerelem le a kereket, szállításkor, vagy gumiszerelésnél, de még sose kellett a féket újra beállítanom. Illetve de, a Boardmanen pont elkezdett elmászogatni a fék kerék kiszedéskor, de az gyorszáras, és felnifékes.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Lajmund
őstag
Probáld meg úgy állitani hogy nem huzod le csak érintőre a csavarokat annyira hogy valamivel tudjad kocogtatni hogy kicsit arrébb menjen. Kis kalapács nyél vagy bàrmi ami nem karcol jo. Ha ugy látod jó akkor szépen huzd meg az egyiket másikat ugy hogy ne egyből fixre egy huzásra. Igy az egyik annyira tartja hogy amig a másikat huzod nem mászik el. Hàtha ez segít.
[ Szerkesztve ]
Lapierre Pulsium SAT 5 /Asus tuf rtx 3080/ lg 65" c2/ Samsung Z fold 5 / galaxy watch c6 47mm/ Adam audio 8"/ Fyne audio F3 12"/smsl do 100/ seeaudio bravery/ fio lc bt2/
-
dom1n0
senior tag
válasz parandroid #310886 üzenetére
Iden minimum 50x szereltem ki/be a kereket szerintem, de sosem kellett allitani a fekeken, se orszagutin se montin
-
Tin
veterán
válasz parandroid #310886 üzenetére
Ha ugyanazt a kereket rakod vissza, akkor nyilván nem, de most nekem a két szett között újra kellett állítani mindent. De nem is az a "gond", hogy újra be kell állítani, hanem hogy miért ilyen rohadtul macerás
-
Tin
veterán
válasz Lajmund #310887 üzenetére
Felváltva nyolcad fordulatonként húzkodom le felváltva a csavarokat, közben alatta ott egy lámpa, nézem a réseket a betétek és a tárcsa között.... szóval értelek, de így is neki kell szaladni párszor.
#310888 dom1n0: de ugyanazt a kereket raktad vissza, nem? Vagy egy tök más kerékszettet beraksz, és semmit nem kell állítani a féken?
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
Attól még ugyan ott kellene lennie a tárcsának.
Szerintem 2 dolog miatt lehet, hogy állítani kell a féket:
1. eltérőek az agyak és van egy minimáls eltérés a tárcsa pozíciójában a kettő között
2. más a tárcsa, ezért az vastagabb valamelyik keréken.Ha elforog a kerék és kicsit cicceg akkor nem foglalkoznék vele, lehet pár km után megszűnik és fut szépen. Ha nem forog el a kerék, vagy nagyon beleér a tárcsa, akkor állítanék csak rajta.
Ha ugyan azt a kereket veszed ki és rakod vissza, akkor tapasztalatom szerint nem kell állítani semmit.
-
chubby2o6
senior tag
Sokszor vettem már ki az átütős kerekeket, de nekem sem kellett féket állítgatnom a visszarakás után. Az új kerekekhez is csak egyszer kell jól beállítanod. Húzd meg úgy, hogy max. csak egy-két helyen érjen bele, és lehetőleg csak az egyik oldalon. Ha ez megvan, fogj egy ilyet [link] , és kézzel lassan forgasd a kereket. Felülről nézz bele, és ahol beleér, ott egyengess a tárcsán. Pár kör után eléred azt, hogy sehol se súrol, persze csak finoman, érzéssel hajlítgasd.
#310877zsocy Csak hogy megragadjam a hsz-ed lényegét, ketten hogy lehet bolyban menni?
-
Tin
veterán
válasz Csokicsibesz #310891 üzenetére
Ja, hát a két kerék tök más, az egyik egy Cube RA 1.9 kerék asszem RT54 tárcsával, a másik meg egy DT P1850 kerék RT70 tárcsával. Ha meg a betétből is mást használtam mindegyikhez. Szóval nem valószínű, hogy van egy kis különbség, és emlékeim szerint a váltót is finomhangolnom kellett a kerékcserekor.
Ugyanazzal a kerékkel nem szokott gond lenni, de ugyanazt igazából nem szoktam kivenni és betenni. Most jobban végiggondolva, amikor eddig kivettem a kereket, mindig egy másikat raktam be helyette, most harmadszor. És akkor most már értem azt is, hogy miért kellett minden alkalomkor féket is állítgatnom. Mert gondolom máshova kerül a tárcsa és a kazetta a két keréken, és ha csak 1-2 mm is ez, akkor is állítani kell.
#310892 chubby2o6: köszi, akkor a másik keréknél ez normális lesz, ld feljebb. Pont így állítom, hogy maximum ciceregjen, de ne fékezze meg a kereket. A hajlítgatást ismerem, alkalmazom, nem kell hozzá a cucc sem, csak egy állítható fogó, azzal is gyönyörűen megy. De szerintem csak a nagyobb hajlatokkal érdemes foglalkozni, <1 mm hullámzás minden tárcsában van, és szerintem azt nem igazán lehet érezni.
A nagyon finoman véglegesre beállítás amúgy szerintem nem is igazán megy egy kerékcsere után, legalábbis nekem még sose sikerült. Múltkor is gondosan beállítottam mindent állványon pöpecre, a fékek ugye le lettek zsírtalanítva, a betétek megcsiszolva, váltót is finoman beállítottam, aztán kivittem a cangát, mentem egy menetet, felfékeztem a tárcsákat, hogy fogjanak rendesen, majd amikor hazajöttem, és felraktam állványra a bringát, még egyszer mindent egy picit módosítani kellett. Gondolom addigra ült be minden a helyére. Utána viszont már nem állítódott el onnan sehova. Vagyis de, egyszer, de akkor le volt lazulva az egyik csavar.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
zsamiatt
őstag
-
HEAHEA
aktív tag
válasz 6030D #310815 üzenetére
Programok közül én ezt terveztem most szombatra, amin résztveszek: [33. Zagyva-Hajta kerékpáros teljesítménytúra] . A kiírás szerint már korábban meg lett volna rendezve, de az időjárási viszonyok miatt kétszer eltolták, ha minden igaz most hétvégén már meg lesz tartva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Elektromos cigaretta 🔞
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Gyorsan kell döntenie a Trump-kormánynak, hogy a Google eladja-e az Androidot
- További aktív témák...
- DJI Mini 2 - 4k drón szett hibátlan állapotban - távirányító, akku, táska
- DJI AVATA Pro-View Combo - ÚJ - drón (DJI goggles 2) +Motion Controller 2 - ÚJ drón, garanciával
- DRÓN ALKALMI ÁRON! Újszerű Hubsan Zino Pro drón+AJÁNDÉK HORDTÁSKA
- DJI Mavic 3 / Cine / Pro / Classic drón akkumulátor
- ELADÓ Quansheng UV-K6 kézi amatőr rádió
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest