Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
attiss66
senior tag
válasz Mezga Aladár #303897 üzenetére
Nekem ez vált be a legjobban országútira . SMP Well S Gel kerékpár nyereg [link] Fontos az ülőcsont távolság ennél a tipusnál, a többi tipusnál nem tudom mi van.
-
lsebestyen
addikt
válasz MPowerPH #303899 üzenetére
ebike.hu-ról rendeltem még 2 éve gyári shimano 105 gumit a fékkarra, ~3500 forint volt a pár. Nézz körül náluk, hátha. Mondjuk vártam rá vagy 3 hónapot, de mondtam nekik, hogy ennyiért türelmes vagyok.
Szembeállsz a fékkarral aztán két kézzel lefejted róla, ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Ismet egy Stravas/Garmin botorsag. Wattmerom nincsen, a srac, akivel ma tekertem, szinten Wattmero nelkul tolja.
En ma egy kicsit tobbet mentem, tobb szint, magasabb atlag, enyem a felso. Mi alapjan irogat a Strava Wattokat, meg elegetett kaloriat?
Egyebkent 138 lett az avg pulzusom, de azt az infot a Strava nem kapja meg, nem tud szamolni belole.
Faja tobben menni, mert nem nyirom ki magam par emelkedo utan. De zavaro, hogy varni kell a dombok tetejen, es nem tudom elloni a toltenyeket a vegere.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz MPowerPH #303905 üzenetére
testsúly. de lehet, hogy a bicajokat is fel tudja ismerni, és azokat is meg tudja feleltetni valamekkora súlynak. ezért sem túl jók a sprinterek hegyre fel.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
RobbyJr
őstag
válasz Csápájev #303906 üzenetére
Kép alapján vízben van, és ahogy elnézem a kormány magasságát, nem kell nagyon előre dőlni, szóval ez így jó. Outinál van az, hogy mivel nagyon előre szoktak dőlni (mivel nagy a drop), úgy állítják a nyerget is, hogy 1-2 fokban negatív irányba döntik.
Tieden lehet állítani még bőven, csak lazítsd meg kellően a csavart, és ütögesd meg, valószínűleg meg van kicsit szorulva.[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #303905 üzenetére
Mi alapjan irogat a Strava Wattokat?
Kerékpár és kerékpáros súlya, kerékpár típusa, kerékpározás jellege, sebesség és szint.
Neki valószínűleg azért jött ki több vatt, mert nehezebb. Nálad reális az elégetett kalória ilyen teljesítmény mellett, a 6000 fölötti érték meg teljes kapufa.
Pulzusból nem lehet elégetett energiát számolni, csak elvégzett munka után, ami a leadott teljesítménytől függ.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz balintbaba #303909 üzenetére
nem tudom, lehet a másik srác fullba megnyomott pár szegmenst felfelé, hogy tudja tartani a lépést, ezért több a kcal.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
MPowerPH
félisten
válasz velizare #303910 üzenetére
Nem, a felfeleket en nyomtam, lejtokon utana pihentem aero pozban, amig be nem ert. Vagy eppen vartam, mert a lejtot en is szerettem volna megkuldeni.
Megbeszeltuk, hogy ma kicsit edzenek maszasra, beall mogem, aztan amig birja, addig jon a hatso kerekemen, ha elma4ad, akk bevarom.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz balintbaba #303912 üzenetére
idk, nekem vannak olyan commute szakaszaim, amelyekre azt mondja a garmin és a strava, hogy 500 bruttó kcal. 15 kmesek, városban, suliba járósak, úgyhogy nem is hajtunk annyira, szinte csak gurulunk egy jó részen, úgyhogy még olyan óriasi nagy átlagom sincs. szal ha 15 km lehet 500 kcal, akkor 150 is lehet 5000. és akkor már nem is kell sok a hathoz, csak kicsit jobban nyomni, mint én, ami azért nem nagyon kihívás.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #303909 üzenetére
A suly biztos nem. Elfelejtettem Garminban(meg talan Stravan?) javitani, mennyit nyomok a drop utan. Szoval kb. 9kg -val tobb van megadva, a srac meg pont olyan tomegben van.
Btw, igazatok volt itt abban, hogy ha nem viszek be energiat, akkor nem tudok tobbet kiszedni magambol, hiaba szeretnem. Tegnap jol kajaltam, befigyelt a bogracsos marhaporkolt. Ma koran keltem, megettem 70g zabot, joghurttal, bogyos gyumolcsokkel. Meg bemartam 1 olivas tonhalat, kenyerrel, parival, paprikaval. Vittem 1 banant, meg egy sos energia gelt, meg megittam 3l folyadekot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #303881 üzenetére
"Tényleg cseréld le az állítható kormányszárat egy fixre. Ezek egy idő után mind elkezdnek kotyogni. Ha tudod, hogy mekkora emelkedésű kell akkor olyat kell venni. De elég magasan van a kormány, biztos, hogy kell ekkora torony?"
Kell szerintem mert így is fáj időként az a rész ahol a váll és a nyak találkozik így gondolkodom ilyennek a beszerzésén KLS Forky villanyak hosszabbító , meg hosszabb kormányszáron KLS CRX 70 van rajta jelenleg 95mm-s . Csak nem tudom hogy merre induljak el. Azt észre vettem múltkor mikor 120km-t toltunk le a párommal hogy a tenyerem külső része zsibbadt amiatt hogy rosszul volt be állítva a tenyér támaszos markolat. Ilyen jellegű probléma a KTM trekkingen nem volt ahol szinte egyenesen ültem és 110mm-s kormány szár volt. De leg gyakrabban akkor jön elő de ez is változó mikor utánfutót húzok
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz MPowerPH #303914 üzenetére
En ha a hosszabb Matras etapra megyek, elozo delutan/este szoktam enni +1 adag bolognait/carbonarat/barmi magas CH tartalmu kajat, erezhetoen jobb igy nekem.
A stravanal nincs beallitva egyikotoknel sem ftp ertek?
Illetve haverodnal sem latszik a pulzus, Ilyesmire tudnek gyanakodni, de a Strava watt becsloje inkabb nem megbizhato mint igen… -
Hasaggymeg
Topikgazda
-
lsebestyen
addikt
Elegem lett a sok büdös tahó autósból, előre felraknék egy kamerát, a garmin konzol tudja fogadni a gopro féle felfogatást.
Pár éve vettem egy xiaomi akciókamerát, amit egyszer leejtettem a parkettára 1m magasból, erre tönkrement. Tudtok ajánlást olyasmi kamerára, amit tok nélkül is fel tudok fogatni és vízálló? Aztán lehet gopro lesz belőle. De tényleg csak arra kéne, hogy a rendszámok látszódjanak, ezt tudta anno a tizenháromezres xiaomi is. -
flash-
veterán
válasz X Factor #303812 üzenetére
hát már annyian mondták , beadtam a derekam, feleselgesnek érzem most ezért rá költeni, megcsináltatom de aztán megint elszáll, hagyom a fenébe.
ezekhez amúgy úgy látom elég nehéz küllőt találni. ha kitörik mi a bánatot kezdek amúgy?
első kerékhez mégcsak találtam bikeinnen szettet(márha egyáltalán ehhez az évjárathoz passzol) de hátsóhoz nem lehet más márkával is helyettesíteni? elég a hosszt tudni?felni belső szélesség:
13c Altrix spider kerék volt itthon görgőre addig befogtam outira(amig nem jön meg a kerékszett), ráment könnyen a 28c gp5k, vagy semmiképp se kéne így használnom? bármikor "leugorhat?" a külső?[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
senior tag
válasz lsebestyen #303918 üzenetére
És mire számítasz a felvételekkel abban az országban, ahol egy mricsi 150-el, bekokózva megöl 2 embert, aztán nagy nehezen a sajtóhiszti miatt kiosztanak neki 3 évet? (4 évvel a baleset után...)
70mai tudja ezeket olcsón csájnából, csak nemtom van e hozzá konzol.
[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz lsebestyen #303918 üzenetére
Hasonló okokból keresem azt a biciklis mezt, amin elöl-hátul egy kibaszott nagy elsőbbségadás tábla van. Munkába járósnak kéne
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
MPowerPH
félisten
válasz dom1n0 #303916 üzenetére
"A stravanal nincs beallitva egyikotoknel sem ftp ertek?"
IDK shit about that. De mivel nincs merom, igy gondolom nem adtam be semmit. Mert fogalmam nincs rola, mennyit tudok tartani 1 oran keresztul.
Nalam a pulzust a Strava nem kapja meg Garmintol. A srac tudtommal nem meri, utalja a HR pantot.
Csak arra akartam megtalalni a valaszt, joforman ugyan azt az utat jartuk, es teljesen mas szamokat nyomott. A kaloria meg oke, Garmin azt hiszem ennyit irt, szoval az enyemet onnan szedi. A teljesitmeny nem tiszta. Nem erdekel kulonosebben, csak fura.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
őstag
Ma Blanka is óriásit tekert, 4. hely! Nem sokon múlt az érem.
-
Speedy007
őstag
válasz Speedy007 #303915 üzenetére
Ahogy néztem és ha hinni lehet a marketing maszlagnak akkor jó nyomon járok villanyak hosszabító mindenféle képpen kelleni fog, illetve a kormánnyal is lehet mókolni ez van nekem KLS CRX 70 ettől magasabb nem sokkal ez KLS CRX 50. Így ezeknek már meg kellene szüntetni a nyakfájdalmat ami időként elő fordul nálam
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz MPowerPH #303922 üzenetére
A teljesítmény ugyan úgy egyedi, mint a pulzus. Tehát ahogy más pulzus számait sem érdemes önmagában nézni, úgy más teljesítmény adatait sem érdemes.
Egy w/kg összevetésnek lenne értelme, mivel ott a teljesítményt elosztod a súllyal és abból azért lejön ki az erősebb. Nyers watt adatot önmagában nézni értelmetlen, stravas számoltat nézni még jobban az.
-
MPowerPH
félisten
válasz Csokicsibesz #303931 üzenetére
Ertem, meg tudom, hogy badarsag. De a kerdesem arra vonatkozott, ezt mibol hozta ossze a Strava?! Semmi tobb. Pulzusszamot nem nezunk, mert egyik helyen merve sem volt, masik helyen meg a Strava nem kapott adatot a pulzusrol.
Irtam mar korabban, hogy nem wattozok, nem szeretnek belefolyni, nem is erdekel. Pulzust nezem csak, de azt is 2 oranal nagyobb korokon, mert sz@r erzes hirtelen bezuhanni csak azert, mert szethajtottam magam mar az elejen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mezga Aladár
veterán
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #303932 üzenetére
Lehet, hogy akivel mentél, ugyanúgy rossz adatokat adott meg Stravában, mint te.
Csokicsibesz: a sima paraszt watt is ugyanannyira számít, mint a w/kg. Attól függ, hogy milyen a terep. Ha már női kerékpár, nézz meg egy Realinit. Lehet nagyon szépek a wattok kilóra lebontva, viszont kis oldalszélben, síkon gondban van, ha nincs segítsége vagy nem jól helyezkedik.
-
addikt
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Dark Archon #303935 üzenetére
Azért van erre a másik topik.
Tudod van aki felvételről nézi. -
nagyúr
válasz MPowerPH #303932 üzenetére
súly (rider és bicaj), gradiens, és sebesség alapján szamolható a szükséges munka és teljesítmény, a strava is ezzel számol. és igazából ez az egyik fő oka az eltéréseknek, hogy nem a rider által ténylegesen befektetett teljesítményt számolja, hanem hogy az útvonal mekkora teljesítényt követel meg egy ilyen paraméterű ridertől.
aztán ha még a beállított értékek sem jók (bicajnál ha nem adsz meg súlyt, akkor 9kgvel számol), az nyilván nem segít, de a többivel (szél, aszfalt, gumiból fakadó gördülési ellenállás, de a gravitációs együtthatónak is van egy 0-5 ezrelékes bizonytalansága) meg vagy nem számol, vagy egy átlagot vesz. ergo ott becsül jól a strava, ahol ezek nem játszanak nagy szerepet - pl. hosszú emelkedőkön.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
MPowerPH
félisten
válasz velizare #303938 üzenetére
Sot, az sem mindegy, hogy az emelkedokon mennyire nyomod meg, majd utana a lejtokon mennyire tekersz bele. Mondjuk ha ket ember elteroen csinalja, de ugyan azon a szakaszon az atlagsebesseg megegyezik, attol meg a wattokban lesz diferencia.
De nem izgat, csak erdekelt a hattere a kulonbsegnek.X Factor: Koszonom, de ez nem volt nagy teljesitmeny. Valoszinuleg most kezdem elvezni az outizast, ami sokat hozzaad. Kar ezert a 8 het kiesesert, sok jobol kimaradtam. Azert nem adom fel, hogy iden meg tekerhetek egyet zoliwrc -vel a jo kis szlovak utakon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Lacko32
tag
Sziasztok.
Sok év kuncsorgás után végre meglett a Specialized. Szép-szép, de a vázon akadnak javítanivalók.
Ismertek esetleg olyan festőt vagy műhelyet, aki(k) a gyári jelleg, szín megtartása mellett javítani tudják a jelenlegi festést?Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #303918 üzenetére
Nem sokat voltunk ma és tegnap Zasszonnyal közúton, de tényleg mi is úgy éreztük kifogtuk az összes létező tahót. Kamerával és felvétellel most biztos óriási májer lennék mert a tegnap (és talán életem ilyen jellegű) legnagyobb tahója motorbiciklivel előzött meg az előttük ugye lezárt Lánchídon, egykeréken, ~100+km/h-val a sötétben úgy, hogy közben szemből busz jött, vagyis én mentem Pest irányában a busz szemből jött és a kretén közöttünk száguldott át egykeréken, így adott pillanatban hárman voltunk egymás mellett. Közben többi hasonló kb. további 15-20 féleszű donor várta a sorát a Gresham előtt motorjain, gondolom egymás faxát méregetve ki csinál nagyobb vakmerőséget a számukra tiltott hídon ...tényleg valami bődületes sebességgel ment, üveghangon, nejem szerint volt az 150 is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ixion77
addikt
válasz Hasaggymeg #303941 üzenetére
Sose értettem a motorozás miért vonzza a hülyéket. Még autóval menve is a motoros az, akinek a 80-as táblánál 85-tel menni nem elég, neki előznie kell a sort 120-szal. A szerpentines panorámautakon meg aztán végképp megvesznek.
Biciklisként is azt tapasztalom, hogy az autósok többsége képes távolságot hagyni mikor kielőz, de a motorosok többségének eszébe sem jut hogy miért kellene 30 centinél nagyobb távolságban húznia el mellettünk"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
mauimagic
senior tag
válasz Hasaggymeg #303941 üzenetére
Tudnám hol van ilyenkor a sündőrség...
DK környékén meglepően nyugis volt ma, pedig nem szeretem az aszfaltot. Csak kb minden 5. autós/motoros volt sudribunkó, tök élhető ország lenne ez, ha mindenhol ez lenne az arány...
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #303943 üzenetére
Nejem szerint ott voltak a híd alatt a rakparton, de én mivel nem figyeltem és nem láttam, nem akarom elhinni! ... egyszerűen túl elkeserítő lenne nekem, mert az a motorbőgetés ami ott folyt még a Karmelitában is hallható lehetett, nemhogy ott a híd alatt.
Szerkesztés...most látom, hogy motorkerékpárok előtt nincs is lezárva, vagyis nem szóltam semmit...vagyis de, a gyorshajtásos, egykerekes, szabálytalan, életveszélyes előzésért."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz MPowerPH #303905 üzenetére
Teljesen baromság ahogy a strava wattot számol.
Egymásután 10percen belül kétszer felmegyek ugyanazon az emelkedős szegmensen, van hogy akkor ír több wattot amikor lassabb voltam 😆
Vagy atallitod az outit trekkingre, hiába mesz ugyanolyan intenzitason, tobb lesz a watt mert trekkingel mentél 🙂 semmire nem jó.[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz hoffman_ #299883 üzenetére
becsúszó sérülás javítás témában vegyesek az eredményeim. egy szombati másfél órás szerelés, takarítás, epoxy kevergetés után hagytam a javasolt 8 óra helyett kb másfél napot száradni. a karcok eredeti állapotához képest talán sikerült javulást elérnem, két óra masszív óvatos csiszolás, meg fél óra utómunkába került. nagyjából 20k huf és 4 óra fókuszált munka volt, ennek fényében nem vagyok elégedett az eredménnyel, legjobb esetben 90%-os. a webes visszajelzések ellenére nem csodaszer ez a scratch cover cucc. körömlakknál lehet, hogy jobb, de azért érezni, hogy volt ott valami a becsúszón. jobb, mint volt, de tényleg azt vártam, hogy hibátlan lesz. a marketinganyagon egy szép apró halvány fekete volt látszik csak javítás után, hát ahhoz sok köze nincs.
30 óra száradás (nem, nem igazán lehet kisebb pöttyöket felvinni)
első másfél óra
negyedik fél óra
utolsó fél óra, eredménygyakorlatilag rosszabbul néz ki, mint amilyen volt, de a felület simább lett.
ui.: 2023-as RockShox Pike Select+ villanyak beszerzésre van esetleg valakinek javaslata? meggondolom a cserét, tudom, horror.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
(ex)Cat
senior tag
válasz MPowerPH #303922 üzenetére
Ha nincs HR pánt a garmin teljesen extrém értékekkel számol. Ezért 6e a kalória is. Ezt én is tapasztaltam néhány olyan tekerés alkalmával amikor nem viseltem.
Innentől kezdve meg szerintem az összes többi adat is uolyan felejtős. Próbáljátok ki, hogy legközelebb mégis feltesz egy pántot. Szerintem közel azonos értékeket kellene kapjatok. -
Acef
addikt
válasz Speedy007 #303927 üzenetére
A kormány emeléssel nem jó irányba haladsz, hiszen egy magas kormányú bringán is lehet rossz testtartasban ülni.
A nyak váll könyök stb fájdalom okát nem a kormány stucni magassága, hanem a rossz testtartás és a nyújtás elmaradása okozza.
Keress rá a neten, rengeteg gyakorlat, tanács található.Nyakfajdalom:
a lenti képen látható (kicsit eltúlzottan) a jó / rossz testtartás, többnyire ez okozza a nyakfájdalmatCél:
hajlított, felsőtest közelébe húzott könyök,
nem megfeszített (nem egyenes hát),
nem behúzott nyak,
nem felhúzott váll(most nem találtam jobb képet)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest