Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- ALZA vagy eMAG?
- Mennyi az AnTuTU maxija a POCO X6 PRO 5G-ben a Mediatek Dimensity 8300 Ultrának?
- Hiányzik a gamer érzés
- Gurulunk, WAZE?!
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- A fintech árnyoldalai - a fordított bankrablás
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz kenguru99 #255400 üzenetére
nekem volt a dekás (valami ilyesmi), az jó, csak elhagytam a tetejét, azóta egy üres kulacsba rakom a cuccokat, ez a legegyszerűbb.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
addikt
válasz kenguru99 #255400 üzenetére
Én ILYET vettem (nem ennyiért, kb. a feléért), ami annyiban különbözik a dekástól, hogy van benne egy rendező zsákocska is, így nem zörögnek a cuccok. Maga a tartó hátránya amúgy, hogy nyáron nekem kell a két kulacs, szóval kell egy nyeregtáska is.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Mr. Erikszon
senior tag
Sziasztok mi a különbség a 9es Xt RD-m771 és Rd-m772 között?
-
szimpláncsak
tag
válasz Mr. Erikszon #255407 üzenetére
Az m771 hosszúkanalas, az m772 meg normál. Ha nagyobb fogszàmú hàtsósort szeretnél( pl.36-ost) vagy elől nagyobb lánctanyért (pl. 48-ast) akkor hosszúkanalas kell. Általában trekkingeken van hosszúkanalas váltó.
Cikk -
parandroid
félisten
válasz f4lcon #255398 üzenetére
Jó képek, mi nagyon keveset csináltunk, mert elég specifikusan mentünk ki, a vásár többi részén csak átrohantunk, de néhányat én is bedobok még, csak linkként:
1. A Sava szuper-aero országútija, mert őrült menő: [kép] , [kép] .
2. A Puky tesztpályája az apróknak, mert beszarás, hogy milyen cukik voltak: [kép] , [kép] , [kép] . Félelem nélkül taposták, csak úgy röpködtek át az akadályokon, bőgés csak a kijáratnál volt, amikor leszedték őket a bicikliről.
3. A Marin gravel-villára szerelhető ‘italtartója’: [kép] .A labdakerekű futóbicikliről meg te is csináltál képet, mi meg pont nem.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #255410 üzenetére
Ez a Sava tényleg jól fest, kíváncsi lennék a váz minőségére.
-
6030D
őstag
válasz ZavaBalazs #255405 üzenetére
Zsír. Mentségemre szóljon, hogy mobilon néztem. Biztos jó bicó, de az apja járgánya jobban érdekel.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #255410 üzenetére
saván semmit nem lehet állítani, ez inkább techdemo
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
ZavaBalazs
őstag
válasz 6030D #255413 üzenetére
sajnos lámpánál belementek hátulról, eleje-hátulja megnyomva, 6 centivel rövidebb az autó, lehet gazdasági totálkár.
...vagy a corvette-re gondolsz?jövő hétvégén sporteseményen veszek részt, viszont most vettem észre a kiírásban, hogy a részvételhez éves amatőr regisztráció / versenyengedély kell, amihez meg sportorvosi vizsgálat. még sosem voltam ilyenen, mire kell számítani, mennyi idő egy ilyen vizsgálat? egyáltalán végig tud menni jövő szombatig a vele járó adminisztrációval együtt (tegyük fel kapok erre a hétre időpontot), vagy beszoptam?
esetleg valakinek van bevált sportorvosa, lehetőleg észak-pest vonzáskörzetében?wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Ixion77
addikt
Kíváncsi lennék miért szórják ennyire kifelé a Cannondale HT-ket, de bármiért is teszik, aki még keres ilyesmit, az örülhet mert már 1700-ért is van a Scalpel karbon változata pirosban és feketében egyaránt. Érdemes igyekezni, úgy látom gyorsan fogy a méretválaszték.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Tin
veterán
válasz Zoliwrc #255412 üzenetére
Nem melegszik ez meg az út végére? Akkor már nem jobb egy-két rendes termosz és könnyű hátizsák a 1.5 liternyi kulacs mellé? Nekem a 0.75-ös sima kulacs 1 óra után már meleg, pedig hűtőből veszem ki, és jéghideg induláskor. Kiránduláskor viszont a hátizsákban a termoszos kulacsokban még órák múlva is elfogadható a víz hőmérséklete.
-
MPowerPH
félisten
Futni? Pont az a lenyege, hogy ne jelentsen kellemetlen tehert a folyadek, es mondjuk ISO gel, amit magaddal viszel. Ez rasimul a testre, mintha polo lenne rajtad. Nem ugral futas kozben, nem huzza a hatadat. Probalj meg akar egy bicajos hatizsakban futni.
Nekem az ivotasakom, amit tekerni hordok, nem melegszik at 3 ora utan. Indulas elott felig teletolom jeggel a hutobol, es amig el nem fogy, kitart.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
haiduo82
aktív tag
Sziasztok!
Van egy Mali Revolution 2020-as belépő országútim. A hátsó sor rajta jelenleg 11-28T fogkiosztású 8-as sor. Érdeklődnék, hogy véleményetek szerint minden egyéb módosítás nélkül tudom cserélni 8-as, de 11-34T-re? Vagy szükséges lehet a lánc cseréje is? (Vajon a váltókar tudja kezelni?) Van olyan oldal, ahol ezek a kompatibilitások össze vannak szedve? Köszönöm szépen előre is."Együtt vagyunk senkik"
-
6030D
őstag
válasz ZavaBalazs #255415 üzenetére
Uhh, a Jazzért is kár, de a Corvette a kincs.
Kérdezd meg öket gyorsan ez elég-e. [link]
Ha nem, akkor szólj, van B-terv.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
.LnB
titán
válasz Kiskopika #255419 üzenetére
Úgy tervezem egyébként, hogy óránként azért valamit bedobok. Remélem az elég lesz.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
peetie1
aktív tag
válasz haiduo82 #255420 üzenetére
Vannak lánc hossz kalkulátor oldalak, meg van pár youtube videó is arról, hogyan kell bemérni a lánc hosszt. Hasonló cserét csináltam én is a 9 sebességesen, és szinte biztos, hogy hosszabb lánc fog kelleni a mostaninál, és valszeg a B csavaron is állítani kell, hogy ne verje szét a görgő a fogaskereket.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #255398 üzenetére
Még, hogy az e-bike ellentéte nem analog.
#255399Lacerta...hú, ezt még olvasni is rossz. ...nem is tudom hogyan lazulhatott le a kazettatest és így fejben még modellezni sem tudom mi történik akkor.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #255408 üzenetére
Ez az erősenintegrált rugóstag sem sem semmi, amint leszállsz a nyeregből máris kvázi beleraktad faxod a rugózásba.
...ez meg olyan mint egy helyszínelés, a busz, meg a kerékpár melyen éppen áthajtott.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #255428 üzenetére
Pont azt néztem, hogy ennyi gnóm torz ferde hajlamú elhízott bringát sem láttam még egy helyen . Van pár szép kecses outi és ennyi. Mondanám, hogy ebből is látszik merre tart az emberiség, de gondolom voltak "átlagos" bringák is, csak f4lcon próbálta azokat lekapni, amik furcsának vagy érdekesnek tűntek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #255416 üzenetére
Ez ha fele olyan jó mint ahogy jjeahh mondja akkor is jó vétel!
#255429MPowerPH...ezek viszont már alig vastagabbak mint a zsíroskenyeresek és villanyosak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #255430 üzenetére
Szerintem ezek is csak olyanok, mint a koncepció autók, ezzel demózzák, hogy mire képes a gyártó. Ha visszanézzük a régi Eurobike kiállításokat, azoknak a nagy részéből sem lett semmi. Érdemes visszanézni, ott is voltak semmirevaló demók. Esetleg az ebikeok terén lehet valami hasonló, azt amúgy is nyomatják. Persze mindig vannak érdekes dolgok is, amik meg jöhetnének szériagyártásban is.
-
fulton
addikt
válasz Lacerta #255426 üzenetére
Lényegében azt a kis nevezzük henger alakú csavarnak amivel rá szorítjuk a kazetta testet középen az agyra az lazult/csavarodott ki? Morbid. Valszeg nem kellő erővel lett megszorítva + idővel a (esetleges ritka leszedés) következtében volt ideje kicsavarodni a rázkódástól a már veszélyes mértékig. Nekem a lámpatartó konzol jart így, egyszerűen kicsavarodott a sok rázkódástól x km alatt. hiába meghúztam(lehet mégsem kellően).
Es ott tényleg lehet szorítani/szorul.
Pl nekem a kazetta "csavarja" lényegében csak koppig csavarható és onnan sehova.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #255433 üzenetére
Nem valami gyakori eset az ilyen, főleg ha az agytestről jött le a kazettatest. Rázkódástól sem esik le semmi, ha a kellő nyomatékkal van ráhúzva. Pont a fordítottja szokott megesni, hogy úgy rászorul vagy rárohad, hogy nehéz leszedni.
Egyébként ez csak találgatás, az előbb el tudom képzelni, hogy eltört valami az agyban és azért vált le a kazettatest a sorral együtt. Ha lelazult volna a fogaskoszorú, akkor lett volna előjele, főleg váltáskor mozgott volna a sor oldalra.
Kazetta csavarja, hogy megy koppig? Ilyen nincs, ahogy kezdi az ember elérni a 40 Nm-t akkor már eléggé nehezedik a dolog, így akiben van egy kis érzék az nem feszíti tovább. Recés a felfekvése így van hangja is ahogy szorul.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ZavaBalazs #255415 üzenetére
sportorvosi? semmi komoly. megmérik a magasságod meg a testsúlyod, és beírják a vérnyomáshoz. jóvanazúgy.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
parandroid
félisten
válasz jjeahh #255430 üzenetére
Egyébként kint a ‘tesztutcán’, ahol vihettél kipróbálni bármilyen bicajt (regisztrálni kellett előtte, kaptal egy karszalagot, és annak a számával kaptál biciklit), ott kb a 75-80% volt e-bike. Talán pár városi szaladgálóst láttam (a mélyre menő vázas, szoknyás bevásárlóbicikliket), meg pár országútit. Különböző MTB kategóriák szinte mind elektromosak voltak.
Egyébként ha jövőre valakit érdekel a program, szóljatok előre, szervezzetek egy telekocsit, nézek a környéken valami olcsó szállást. Tényleg érdemes végigjárni, de két napot rá kell szánni, ha az ember alapos akar lenni, 9-18 van nyitva, mi tavaly végig sem értünk, idén úgy, hogy nagyon specifikusan mentünk, és csak egy bicikli különböző verzióit próbálgattuk, így voltunk ott 10 körül, és 5 után jöttünk ki. A napi belépő elővételben 15 euro, a helyszínen 20, a kétnapos meg 26, szóval nem egy nagy összeg a dolog méretéhez képest. Sörözni mondjuk nem ott kell, a poén kedvéért ittam egy csapolt 3 decis sört, az volt 4,30. De erre a célra meg az esték szabadok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz MPowerPH #255436 üzenetére
Jó ötlet, ez működhet kulacsban is. Én 1.5 órára megyek el egyszerre, ott még nem elviselhetetlenül meleg a kulacs sem, de kell a második már nagyon, mert hiába iszom be előtte agyig, a végén már érzem, hogy több folyadék kellene. A jeges módszert viszont ki kell próbálni, ha nálad ennyire megy, akkor érdemel egy esélyt.
-
ZavaBalazs
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #255435 üzenetére
+1, azt sem tudom hogyan lehetséges, hisz komolyabb kazettatesteknél (DT, Mavic stb.) nincs is rögzítő csavar és csak kézzel is le tudod húzni...ami érthető is, a kazettatest be van szorítva a vázpapucsok közé ahonnan aligha tud oldalirányba lejönni a tengelyről. Azt úgy tudom elképzelni, hogy szabadonfutás közben beállt a kazettatest csapágyazása mint a szeg, az előre forgó kerékagyon ellentartott a csavarnak ami kitekeredve beszorult a papucsok közötti "satuba"...de lehet nem jól gondolom, mert ilyenkor a váltókanalat is meg kell rángassa mint állat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz ZavaBalazs #255443 üzenetére
Akin látszik, hogy sportol, annak hamar megvan. Téged rendesen megvizsgálnak, hogy túléled-e a versenyt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
Fékbetét téma: 2 hét múlva lassan 1 éves az Ashima fékbetétem, ami kb 5000km terepezés, mínusz kb 500km, amíg kicseréltem anno Miles Racing-ra. Ergo nagyjából 4500km van benne terepen, télen is használva és még messze nem kopott, ahogy elnézem lehet bírja még 4000-et .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
@Mindenki:
Nem volt berohadva a csőtengely, sem karbantartás nélkül, évente télen át szoktam pucolni a racsnit, és újrakenem.
10-es imbuszkulccsal kell betekereni a helyére, de ésszel, mert a tengely acél, az agy alu, és nagyon-nagyon finom menet van rajta.Most, hogy végiggondolom mechanikai szempontból, nem is okoz különösebb gondot, ha meglazul, mert a tengely a kónuszokkal a helyére húzza. A nyomatékot pedig a bordázat viszi át.
Ugyanakkor a tengely tetejét teljesen elmángorolták a csapágygolyók, és ki is állt, tehát beleért a csapágyba. De mivel jobbmenetes, ha beleér, akkor pont, hogy be kellett volna tekerednie! Tehát a csőtengely meglazulása nem is ok, hanem okozat volt!Mert a csőtengely menete a tengely végén van, az agy belsejében, és összerogyott a hátsó agy a feszülés miatt. Így nyilván fellazult a csőtengely is, hisz az agy felé eső pereme eltávolodott tőle.
Akkor viszont a jobb oldali tengelykónusz lehetett a feketes*ggű, esetleg a tengelyanya. Ezeket mondjuk meg szoktam tépni rendesen, de ha valamiért mégis elforog a kónusz ellenanyástól, akkor a jobbmenet miatt pont hogy szorulni kezd, és akkor még nagyobb nyomatékkal tekeri be a kónuszt. Egyre jobban és jobban.
A hátsó sor teljesen jól állt a kazettatesten, az nem modult el semerre.
A váltó szerencsére külön papucsadapteres, nem esett baja. Még a váz sem feszült szét ( hiába, a szénacél, az szénacél, na ), csak az alu hátsóagy préselődött össze.Nem mondom, hogy nem nyugtalanít a dolog, mert egyébként minden szezon végén átkenem a csapágyakat, és beállítom a csapágyhézagot. De mondjuk így, hogy a múlt évezredbeli agy helyett kapott egy zsír új Deore-t, talán jó lesz.
Gyorsan rendeltem egy első agyat is mellé, mert az is egyidős a bicajjal, és nem lenne vicces, ha beállna.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Hali,
Nincs valakinek elfekvőben egy 34,9 mm-s bilincses vagy konzolos 3x10-s országúti első váltója?
vagy szerintetek ez a 3x9-s első váltó működhet egy 3x10-s 6600-s ultegra váltókarral?.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Automata kávégépek
- Politika
- BestBuy topik
- PlayStation 4
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Akciófigyelő: Ma indul a Steam őszi leárazása
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest