Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #251050 üzenetére
Hagyd már őt, neki terepen sem szükséges az 50+stb. hátul! ...ha 30+km/h átlagot tudnék 100+ kilométeren nekem sem kellene nagy hátul.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #251051 üzenetére
Tegyük hozzá hogy 2x-rel megy, de attól még k. erős.
Amúgy múltkor számolgattam, nekem a 32/42-t válthatná a 38/50, az ugyanaz. És hátul azért jól jönne a 38/10.
Persze 34-es tányérkával raknám fel, bár nem mászok olyan hosszúakat úgysem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
FireKeeper
nagyúr
én meg rájöttem hogy
1, nagymama tempóban megyek
2, pont azon a határon vagyok hogy folyton trim-elni kell az első váltót akármelyik nagy tányéron megyek
így érik a 1X váltás. talán LTWOO bétateszter leszek de semmiképp sem idén még.steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 VI || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #251053 üzenetére
Én sokat használom, ki van fizetve végig az a sor.
-
.LnB
titán
válasz ZavaBalazs #251048 üzenetére
Ez kimaradt. Mert ott a főúton mentem. Nagymarosnál itt: [link] le volt zárva a bingaút az árvíz veszély miatt. Ezért kimentem a főútra egy darabon.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Zoliwrc #251047 üzenetére
Oké, hogy neked így van. De azért ezt nem nevezhetjük (szerintem) átlagosnak. (Vagy ha igen, akkor én elszomorítóan gyenge vagyok. ) Kétlem, hogy sokunk fel tudna menni mondjuk Dobogókőre 52-28-on, értelmes tempóban. Én biztos nem. (Nekem is 34-50 van elöl 11-28 hátul)
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Ringman #251058 üzenetére
Én ezt értem, meg már én is kapizsgálom ezt, hogy ő nem gyenge. Tisztelem, becsülöm is emiatt. Csak azért sokunknak az a 34 az életmentő. Azért mert neki nem, az nem általános vélekedés szerintem.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz gordonfreemN #251060 üzenetére
Manapság egy gravel jobban teljesítene terepen, mint ez, kb. ennyire elavult a geo
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #251060 üzenetére
Jó az a váz. Sokan meg most is Magellan (Pixys 27,5" például) vagy Mali vázakkal versenyeznek és nem a biciklin múlik az eredmény. Ez egy átlagos klasszikus XC geometria, kábé a 2010-es években ez volt az általános. Hasonló van nekem is, bőven el lehet vele rohangálni, még gyors tempóban is. Mászni is könnyű ezzel a geometriával, így ha nem versenyre kell akkor simán építenék ilyenre.
Pont az egyik testbike.hu-s emberke vett az XTR szettes Magellan Pixys 26" helyett egy új gravelt Cube Nuroad EX-et és írta, hogy azonos helyeken tekert vele és nem sokat nyert vele időben. Általában 100+ kilométereket megy vegyes terepen. Túl van ez is marketingelve. Egy mai modern MTB meg egyáltalán nem rosszabb egy gravelnél.
Szerk.: példa egyik emberke Mali Viper-je, ezzel megy versenyekre:
Pedig "csúnya elavult".Másik baj, hogy mondanám, hogy vegyél egy 29-es Cube vázat de nem kapni külön csak vázat sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz gordonfreemN #251063 üzenetére
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
gordonfreemN
addikt
válasz jjeahh #251065 üzenetére
Na de viccen kívül. Nem össztelósban gondolkozom.
Fall-N: na igen, elég korlátozott a helyzet. De azért apróról próbálom kihozni amit lehet, aztán az alkatrészeket értékesítem vagy nem tudom. De most megint a kormanycsapággyal kinlódok, van egy pont ugyanis, ahol nem kotyog és nem is szorul, de ha elfordítom a kormányt balra 10 óránál megszorul. Szerintem ez a váz nem érdemel több energiát.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #251066 üzenetére
Lásd amit írtam. Nincs vele semmi baj. Esetleg ha modernebbet akarsz, akkor BikePro webshopban van pár Gepida váz. Sajnos semelyik gyártónak nem érdeke csak vázat eladni. Mali vázak vannak még, amit kapni, de ők régóta nem hozták ki új modellt és kevés a méret választék is.
Ja elfelejtettem, árul csak vázat a Decathlon is, csak sajnos 60-65ezer Ft körül vannak. Ha neked megéri vegyél valamilyen RockRider vázat onnan.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz gordonfreemN #251060 üzenetére
lassan a modern gravel egyedfejlődés ide lyukad ki. egynes kormányos gravel -> csillapításos gravel -> kis kerékátmérő ballonos gumi gravel. vázgeora a szögek és hosszok mérete már majdnem megeggyezik. szóval jó alap a jövőre
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #251065 üzenetére
különben egy kis guide-ot én is szivesen vennék hogy a mostani haszánlt hardtail piacon amik vannak -(kb 2018 körüli Cube Analog,speci rockhopper, scott aspect,focus whistler,ktm,stb) geok közül (tehát ezek a deore-al felszerelt 2x10 rendszerű, 200-300e körüli 29er-ek)
mely geok az "ajánlottak" ránézésre ezek kb mind inkább trekkingekre hasonlitanak mintsem egy trailes-enduros geora
van néhány gyártó akiknek olcsóbb szegmensben is inkább olyan trailes vázuk van,
aki egyformán szeretne fel-le menni mtb-vel arra szivesen látnék 1-2 példát ebben a szegmensben hogy mliyen geo az ami jó, akkor lenne fejemben végre egy kép
ill hogy mit kell nézni
melyik tulajdonság amik segitik a mászást? és melyek a lejtöt?
na jó ez így biztos sok egyszerre[ Szerkesztve ]
-
LénaLeila
újonc
Szép napot mindenkinek!
Van egy váltós városi biciklim és valamiért ha váltok vele felfele visszadobja mindig eggyel lejjebb, azt mondta a szerelő, hogy ő nem tud vele mit csinálni, már a 4-ik váltót teszi fel, ő itt feladta, szerintetek mi lehet a baja? Egyáltalán még ezt meg lehet javítani, vagy hagyjam a csudába, megjegyzem ezt a bringát ő rakta nekem össze. Köszönöm szépen a segítséget -
Zoliwrc
aktív tag
válasz flash- #251050 üzenetére
Országútival az ilyen 110km/1000m szintet 32-33km/s átlaggal le tudom nyomni, egyedül, (senki után nem megyek szélárnyékban) és viszonylag keveset megyek alsó fogásban.
Dobogókőt hátulról szoktam Esztergom felől, ott is Pilisszentléleknél bemegyek a belső Hoffmann útra és azon két bükkfáig (ott ezért rövid ideig de kell a 36-os első).
Pedálfordulatot nem mérek, ahogy pulzust és wattot sem, számomra ezek teljesen felesleges adatok, nekem az a lényeg hogy élvezzem és még a Garmin is azt írja ki a végén hogy : "Ez jót vót bzmeg" -
Ixion77
addikt
válasz Because #251068 üzenetére
Amennyire én látom, a végső állomás úgyis az össztelós 2.4"+ kerekű ebike lesz. Talán agyváltó és vázba rejtett hátsó teló is. Nem versenyszerű használatra valójában ez a legkényelmesebb, legpraktikusabb bringa a lehető legszélesebb vevőközönség számára. Csak fejlődnie kell még a motoroknak és akkuknak, meg csökkennie a költségnek.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #251069 üzenetére
Ennél bonyolultabb, de kb: a fejcső szög minél laposabb, annál magabiztosabb lefele, az effektív nyeregcső szög minél meredekebb, annál jobb érzés hajtani felfele. De azért nem ilyen egyszerű. Szerintem kb. 3 évesnél régebbi merev xc gépeknél annyira nem érdemes a geora rábuzulni, ha építeni, tuningolni akarsz, inkább azt nézném, hogy a tengely, villanyak stb szabványok legyenek minél újabbak, mert lassan de biztosan kihal a gyorszár, 1 1/8. Mászóképességeken lehet fejleszteni jobb erőnléttel, összsúly csökkentéssel (bringa+rider), negatív stucnival, lejtőn meg magabiztosabb lehetsz pl egy jobb fékkel, szélesebb és/vagy agresszívebb gumival.
gordonfreemN: én már gyorszáras 29er-re sem építenék, nemhogy 26-osra, szerintem kár ezekre annyit költeni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sepyi
aktív tag
Tanácsot kérnék. Ezek voltak a mai részidők. Nyilván nem az összes, de rámutat a problémámra.
50/14 áttétel 68-75 pedálfordulat. 80 fölötti pedálfordulat nem játszik, mert akármilyen kicsi áttételre teszem elszáll a pulzusom. Mégis hogyan tudnék gyorsulni?Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
lsebestyen
addikt
válasz sepyi #251077 üzenetére
Mennyit mész havonta? Ha gyorsulni szeretnél, akkor alapozni kéne, hogy a keringésed rendben legyen, utána lehet gyorsulni. Pár éve eljátszottam azt, hogy állandóan mentem mint az állat, magas pulzuson, de utána rottyon voltam két napig.
Most elég jól lehoztam a telet alapállóból, voltam kint május elején egy hétig Ausztriában, 6 nap alatt mentem 750km-t 6800m szinttel és utolsó nap is tudtam menni 170 kilit ~2000m szinttel, 27-es átlagra 136-os átlagpulzussal (most valahol 195 körül van a maxom) úgy, hogy a medián rpm az 85 lett. Nekem már ezért megérte télen görgőzni, hogy probléma nélkül lehoztam ezt a pár napot.
De azért ehhez kell türelem meg idő is. Ha valamelyik hiányzik, akkor inkább csak élvezzed a bringázást és ne ezen kattogj, hogy mehetnél gyorsabban is. Nekem is volt, hogy fele ennyi időm nem volt bicózni, elfogadtam, hogy lassabban megy, de attól még élveztem.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #251060 üzenetére
A geo az utolsó amire itt figyelni kell, vannak más, sokkal fontosabb hátrányai mint a 26" kerekek, az egyenes fejcső és esetleg a nyitott papucsos váz...az meg, hogy egy gravellel jobban terepeznél biztosan csak vicc volt ifjú padavan jjeahh kolléga részéről, aki talán még nem is ült 26"- os kerékpáron, mert a gravel, minden látszat és marketingszöveg ellenére csupán az amit a neve is sugall, murva szintű "terepre" való kerékpár...és ha már itt van néhány hozzászólással lentebb, talán megkérdezhetnénk Zoliwrc illetékes kollégát is, aki nem mellesleg szintén egy mára már elavult kerékpárral "kínlódik" szegény ( ), mivel vágna szívesebben a szokásos erdőinek, egy 26" montival, vagy egy grevöllel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251080 üzenetére
Toobee tudna erről szerintem mesélni ha jól rémlik több 26-os vintage montival és 2 gravellel a háta mögött. Én a múltkor amikor 29erről átültem 26-os Kellys-re, úgy éreztem 2 métert sem tudok esés nélkül tekerni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #251072 üzenetére
Veszek egy orszagutit, mert a melo miatt azt tudom majd hordozni magammal. A Mecsek, Zengo az 75km -re lesz, odaig lazan eltudok evickelni. Balaton 95km, az is jatszhato... Ez van, ezzel kell most fozni.
Es maximum lesz majd egy hardtail -em XC -zni. Vagy marad a Jeffsy, es megyek vele csak bike park -ozni. Ami persze keplekeny, mert nem tudom, mennyi idom lesz.
Meg kell szervezni.Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #251079 üzenetére
Szép távokat mész. Közte pazar helyeken, és szintel.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251083 üzenetére
Van, aki két különböző gumikeverék között óriási különbséget érez, van aki egy futóbicikli és egy high pivot enduro között sem érez érdemi különbséget, ha meg mégis, elkönyveli placebonak. Nem tudom eldönteni melyik jobb
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #251085 üzenetére
Szeritnem gravelt vegyel, abba lehet kisebb kulsot is tenni, vagy alar 2 kerekszettet hasznalni, egyiket aszfaltra
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
parandroid
félisten
válasz gordonfreemN #251084 üzenetére
Nem az a gond az elavult geoval, a 26-tal, meg a régi gyorszárral, felnifékkel, hogy nem lehet élvezni vele a tekerést, vagy akár gyorsan haladni, hanem hogy van nála sokkal jobb, sokkal élvezetesebb opció is. Ezek az ősmontik (vagy vintage országútik) hobbiprojektnek nagyszerűek, de ha csak egy bringád van (műfajonként), akkor érdemes valami modernebbet venni. A másik, amikor szóba jöhetnek, amikor extrém kevés pénzből kell megoldani a dolgot, és hajlandó vagy a kompromisszumokra, mert erre telik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jilian
addikt
Hello,
a jelenlegi kormányom:
- Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mmMegszoktam, kényelmes.
De szeretnék másikat.
Hogyan kell megválasztani a dőlés szögeket? Van valami táblázat, adott magassághoz, karhosszúság.... stb..?
Mire kell figyelni vásárlásnál?Ő lenne a kiszemelt.
-
gordonfreemN
addikt
válasz parandroid #251089 üzenetére
És a lentebb mutatott gepida ennyire régi tré bicaj?
Most tekintsünk el attól, hogy 26-os kerék, mert az nekem egyelőre jobban bejövős. Minden más tekintetben érdekes gondolatok érdekelnének. Persze köszönöm a 27,5-29 és átütőtengelyes véleményeket is, el fogom tenni későbbre¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
nagyúr
válasz parandroid #251089 üzenetére
Jelenleg felváltva használom a 29er montit, a 26-os retro endurot és egy egyszerűbb outit, így jól kiegészítik egymást. Ha egy bringa lehetne, akkor a modern 29-es monti lenne a választott persze.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Ixion77
addikt
válasz gordonfreemN #251091 üzenetére
Nem tudom milyen árkategóriában gondolkodsz, de jelenleg szerintem az Orbea Alma H20 egy kitűnő ajánlat 879 euróért (a kék-piros változatot nézd). A hozzáértők majd megszakértik, de nekem minden szempontból jónak tűnik, erősen gondokodom rajta. Sajnos csak Németo.-ba szállítanak, így kell találni továbbküldőt aki hajlandó biciklit szállíttatni.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
flash-
veterán
válasz Zoliwrc #251073 üzenetére
"Országútival az ilyen 110km/1000m szintet 32-33km/s átlaggal le tudom nyomni, egyedül, (senki után nem megyek szélárnyékban) és viszonylag keveset megyek alsó fogásban.
Dobogókőt hátulról szoktam Esztergom felől, ott is Pilisszentléleknél bemegyek a belső Hoffmann útra és azon két bükkfáig (ott ezért rövid ideig de kell a 36-os első).
Pedálfordulatot nem mérek, ahogy pulzust és wattot sem, számomra ezek teljesen felesleges adatok, nekem az a lényeg hogy élvezzem és még a Garmin is azt írja ki a végén hogy : "Ez jót vót bzmeg"hát komoly formában vagy én ettől messze vagyok, nekem 1000 szint az jó ha megvan csigatempóba 25ös átlaggal nemhogy így
kicsit úgy érzem a laktátküszöb körüli intervallokban megy a fejlődés, ott 1 órát folyamatosan birom 33-35 ös átlaggal(mondjuk errefele inkább csak dombok vannak),de 2órán már csak 31körül,(viszont végére mégsem fáradok ki számottevően-ami természetesen mondjuk nem feltétlen baj,de nem tudom ide már valami trükk kéne hogy mindent bele tudjak adni mert az egyenletes intenzitással nem tudom kihajtani magam)de igazából tök mindegy élvezni próbálom én is de azért jó lenne fejlődni,talán lépni kéne és 5x5 maxokra ráállni, abban van lemaradásom leginkább, hamar elkezdek lihegni ha meredek a domb..jjeahh: köszi a tippet! valami 29er jó lenne és akkor a trekkinget lecserélném rá, nekem outi+29er teljesen lefedné a szükségelteimet trekking mióta megkapta feleségem 44-es smart samjét azóta amúgy elmegy terepen, nem kell minden keréknyomnál félni hogy vajon mikor esek el, de azért a lejtőkön való csapatás felejtős,felfele meg a hátulja kapar el ha merdeken megyek, megy aztán a 28 as kistányér a 28-as hátsó fogaskerékkel sem a legmontisabb, valami 34 fogas hátsó fogaskerék is elkéne rá,de lehet kár rá költeni, nem tudom, nem sokat terepezek,a stucni állitható, és felfele áll egy vizszintessel nem tudom javulna e a menettulajdonság
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz gordonfreemN #251091 üzenetére
Átmeneti bicajnak, vagy hobbiprojeknek teljesen jó, de azért, hogy utána elkezdjed átépíteni, meg költeni rá, úgy racionálisan abszolút nem éri meg. Akkor vedd, ha ez a hobbid, és maga az átépítgetés örömet okoz, ráadásul neked tetszik ez a konkrét gép, vagy akkor, ha most erre telik, és később majd kiszállsz belőle, úgy, hogy keveset buksz rajta, de akkor meg csak a fontos karbantartásokat csináld meg, fejleszteni ne akard, mert pénzkidobás.
Jorus: Biciklit venni mindig kompromisszum, ezért van sokunknak 2-3 gépe is.
Ixion77: Nagyon jó cucc az az Alma, nejemnek egy kicsit régebbi H30 van, belépő gépnek tökéletes.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sepyi
aktív tag
válasz lsebestyen #251079 üzenetére
Naponta megyek 20-50km-t. Télen görgőztem is. Mivel a pulzussal sok mindent nem tudok kezdeni, (130-145)között van, de 160 a max-om, akkor megfogadom amit mondasz és a távolságot növelem.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
Jester01
veterán
Bikeinn-en át lehet valahogy állítani, hogy ne forintban mutassa az árakat? Cseppet megtévesztő, mivel aztán euróban vonja a kártyáról a bank pedig ki tudja, hogyan váltja...
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Gabesz87
veterán
Elhoztam pénteken a szervizből a pár hete használtan vásárolt Riverside 500-as bringát. Átvizsgálás volt, nincs semmi baja, megtisztították, meg kenték amit kell. Ami fura, hogy a fék nekem nagyon gyatrának tűnik. Ez nem 1 ujjas, hanem úgy kell húzni viszonylag erősen, hogy fogjon. Nyilván persze nem azt várom hogy kis húzásra már fejre is álljon a bringa. Csak érzésre pl. nem sok kül. van egy V fékhez képest. És megjegyzem, mondom ezt úgy, hogy nincs valami sok tapasztalatom, összehasonlítási alapom. Gyerekkoromban volt egy MTB-om, V-fékes, meg most ez a mechanikus fékes Riverside. Vagy egyszerűen ennyit tud a mechanikus fék és kész!? Mert én kicsit azért erőteljesebb hatást vártam tőle.
[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
válasz parandroid #251095 üzenetére
Ja, kicsit már félrement a téma.
Én vázat vennek only. A jelenlegi genesis vázból építenék át mindent, mert az a váz nem az igazi.
Egy új váz lenne ez a gepida asgard, 59ezer.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Gabesz87 #251098 üzenetére
Ja, pontosan, mechanikus fék az ilyen nekem is, fog az frankón, de egyszerre a kettöt kell húzni, ez nem állít fwjre, mint egy jó tarcsa vagy felnifék
Jester01 a bank azon a napon amikor megterheli a számládat, a saját középárfolyamán váltja át
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- VEGA néven új tápszéria érkezik a Chieftectől
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- BestBuy topik
- Tőzsde és gazdaság
- Politika
- Akciófigyelő: Ma indul a Steam őszi leárazása
- Milyen videókártyát?
- Hardcore café
- Weblap készítés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest