Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#251151) Zoliwrc válasza MPowerPH (#251150) üzenetére


Zoliwrc
aktív tag

De rövidithető/módosítható útközben is erőnléttől függően, azért elég frankó lenne ezt lenyomni, biztos vagyok benne hogy mindenkinek tetszene

(#251152) MPowerPH válasza Zoliwrc (#251151) üzenetére


MPowerPH
félisten

En pl. viszonylag messzirol mennek, szoval szeretnek minel tobb szep helyet latni, es osvenyt jarni. Soha nem voltam meg ott. :B

Don't Tread On Me

(#251153) 6030D válasza Zoliwrc (#251149) üzenetére


6030D
Ármester

Ok, annyi,hogy most vasárnap gyereknap :), viszont a hétfő lehet férfinap :DDD (feltétele, hogy mindkét nap jó idő van).
Következő két hétvége nekem nem jó (persze attól még lehet nyugodtan akkor).
Vácon most kezdett el esni, eddig csak nagy szél volt.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#251154) Zoliwrc válasza 6030D (#251153) üzenetére


Zoliwrc
aktív tag

Itt 18:50-től esik még most is. Nekem a következő hétvége egyik napja valószínűleg nem jó, még nem tudom melyik, nehéz a Nőkkel..

(#251155) velizare válasza gordonfreemN (#251100) üzenetére


velizare
nagyúr

nem feltétlenül vált minden bank MNB középen, ez mese. van olyan, amelyik igen. a hirdetményekben van ez leírva. forint számlával és nem forint tranzakcióval a foglalás a kártyatársaság árfolyamán történik, a könyvelés (ez adott esetben akár napokkal később is lehet) pedig inkább a bank saját eladási árfolyamán.

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#251156) fulton válasza gordonfreemN (#251100) üzenetére


fulton
addikt

Saját eladási árfolyamán váltja. (neki az a nyereség, ha kapsz eur- akkor meg váltja neked vételin.)

[ Szerkesztve ]

(#251157) Toobee válasza varsam (#251145) üzenetére


Toobee
veterán

Gondolom sejted, hogy nem a legnagyobb pro arcok rakják össze a B2C büdzsé bringákat. Főleg mikor kiszervezik más cégekhez, egyik nap a 80 ezer Ft-os boltbajáróst rakja össze a delikvens, aztán meg ezeket a komoly vasakat. TREK-nél például külön kiemelik, ha német összeszerelésű a bringa. Szóval nullás szétszedés kb. elvárható. Pozitívum egyébként, hogy ezzel például a YT-nél tisztában is vannak, amiről vittem számlát azt ki is fizették.

https://barbieripnk.hu/

(#251158) flash- válasza avl (#250874) üzenetére


flash-
veterán

"orszagutin es tekeresek utan 1-2 napig is, iden a bal terdem mögött es felette faj (bal labas vagyok, 2013-ban lett ganglion a bal terdem felett, az azota az evek soran kisebb lett, de most is megvan, sosem fajt)

mi lehet ez ? mitöl lehet ez ? hol van ilyenekhez jo tanacs, leiras ?"

lehet hogy nem volt semmi állítva de az ember változik, én is bizonyos napok után merevebb vagyok(pl edzőtermi edzés,vagy sok ülőmunka stb) és már nehezebb bármilyen poziciót felvenni az outin, máskor meg jobban kinyújtózkodom akkor sincs semmi meg aztán az izmok tónusa is változik, kis nyújtás is segit,egyébként amikor nekem fájt a lábam tekeréstől a térdem tulsó oldalán tehát a combhajlító izom oldalán a térdem mögött,akkor engedtem a nyeregmagasságból,egyébként akkor szokott fájni ha felrakom a lábam a térdemre(a férfias móddal,vízszint közeli állapotba) vagy ha lábtartóra teszem vizszintesen a lábam,azóta ezeket is kerülöm és már nem fáj,továbbá fontos a bemelegítés, ha a fiatal world tour bringások kb 1 órát melegítenek minimum verseny előtt, akkor aki már idősebb annak is tutira kell azért egy 10-20 perc(vagy több :U ,még ha nem is megy úgy.

Az a helyzet a fájdalmakkal hogy elég egy rossz mozdulat vagy egyszeri túlterhelés,aztán meglehet hogy utána nincs ilyen, amig nem telik el az az x idő(hetek-hónapok) hogy teljesen kipihenje a sérült rész a dolgot,akkor ha még nem is terheljük túl hanem kimélve használjuk,az a kis mozgás is újra kihozza az egyszeri korábban történt eset miatti fájdalmat.Van aki itt térdfájdalommal küszködik,lehet hogy már jó a beéllítása, és a technikája,nem terheli túl,csakhogy a kis mozgás is kihozza amig nem épül fel 100% osan a korábban túltherhelt rész.

[ Szerkesztve ]

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#251159) arcitec válasza fulton (#251142) üzenetére


arcitec
addikt

Nekem is volt olyan bringám és zavart is rendesen. Hátrébb is volt a pedálon ezért a lábam. Szerencsére hamar túladtam rajta. Egyébiránt geo függvénye a mostanin sincs ilyen problémám ... ;)

(#251160) Speedy007


Speedy007
őstag

kerékpár esetén világos/élénk színnél melyik lakk előnyösebb vagy átalánosságban melyik tartósabb matt vagy a fényes lakk?

(#251161) gordonfreemN válasza fulton (#251156) üzenetére


gordonfreemN
addikt

Oké, legyen, bár nekem a középárfolyam rémlett régről.

¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.

(#251162) Hasaggymeg válasza jjeahh (#251133) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Azért jött a KOM ma is mert tudtad puha a keverék. 🤭

stickermajom...ezért jó a préselt ;]

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#251163) flash- válasza fulton (#251134) üzenetére


flash-
veterán

nekem szintén, de csak pár kmh fordulásnál jön ki és nekem ez nem is érdekes,döntésnél nyilván nem érdekes, elég rövid is a wheelbase, 54 es méretü speci allez, a wheelbase 982mm mondjuk nem értem hogy a nem 100%osan endurance bringákon mért jobb hogy rövidebbek(pusztán a manőverezhetőség miatt? mert aki nem versenyez annak az pont nem számit), engem megmondom őszintén kicsit zavaró,de egy mérettel nagyobb ugyanilyen specinek is csak 990mm az se hosszabb sokkal...

[ Szerkesztve ]

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#251164) fulton válasza gordonfreemN (#251161) üzenetére


fulton
addikt

Léteznek olyan szolgáltatások bizonyos banki szolgáltatóknál, ami lehetővé teszi a közép árfolyam váltást-de annak havi díja , összeg határa...bla bla.van. pontos feltételeknek utána kéne nézni. Nekem és a többségnek úgy gondolom nincs ilyen aki pl erste..Kh Cib..stb van. Ezért az "alap történet" van amit írtam, az lesz ha úgy tetszik a díja a vásárlásodnak, ami nyereség a banknak.

[ Szerkesztve ]

(#251165) Fall-N válasza Zoliwrc (#251109) üzenetére


Fall-N
veterán

Ezt írtam én is. Rengeteg versenyző vagy régi 26-ost használ 27,5-ös kerekekkel vagy 27,5-ös montit. Természetesen én is azt mondom, hogy nulláról érdemes már 27,5 vagy 29-es vázzal indítani, mert hátránya nyilván nincs és a 26 kezd kikopni.

A saját 26-os vázamat azért mertem megvenni, mert egyrészt nekem is ideiglenesen át lett örökítve a régi bicikliről sok minden (amit persze utána lecseréltem, így már minden új :D ) másrészt belefér a 27,5-ös kerék. 29-es annyira nem érdekes nekem, próbáltam már, de csak aszfalton nincs akkora előnye, mint terepen. Viszont ha új biciklit vennék, akkor nyilván 29-es lenne, mondjuk nem is nagyon találnék mást.

Elméletileg kész a biciklim, de az ördög csak ott motoszkál, hogy a jövőben legyen egy 27,5 kerékszett upgrade, a közeljövőben pedig az XCM teló lesz leváltva. Néztem levegős telókat, merev villát (alut és karbont is) még nem tudom melyik lesz. Az biztos, hogy semmit nem változtat rajta ha 29"-os (vagy 27,5-ös) lesz az új villa (beépítési magasság nem tér el annyira), így abból már nem veszek 26-ost. Így ha netán 27,5-ösök lesznek a kerekek, akkor nem lesz annyira "retrómonti" és csak a tapered nyak és az átütő tengely, ami kimarad, azt meg túlélem.

[ Szerkesztve ]

(#251166) Fall-N válasza stickermajom (#251147) üzenetére


Fall-N
veterán

Örüljetek neki, az sokkal rosszabb, amikor túlhúzzák. :D Sajnos új bicikliknél is lassan kell 0-ás szervíz. Kerekeknél is elkél, mert gépi fűzés után tuti fellazulnak a küllőcsavarok. Így jártam én is.

(#251167) Hasaggymeg válasza Fall-N (#251166) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Kerék válogatja, Fulcrum (3 db), DT (1pár), Mavic (2 pár)...egyik sem lazult meg soha, évek után sem, vagyis lehet úgy kereket fűzni, hogy az a terhelés után sem igényel utánahúzást.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#251168) Kiskopika válasza fulton (#251134) üzenetére


Kiskopika
senior tag

Nekem is bele ér, canyon enduranceon. Először megijedtem hogy rossz a méret vagy valami nem frankó, de aztán rájöttem hogy ez ilyen. Menet közben még sosem volt gond vele l, szóval engem már nem is zavar

(#251169) Phülöp válasza Kiskopika (#251168) üzenetére


Phülöp
addikt

A LiteSpeed outim is rövid, de csak állva ér bele a cipő orra a kerékbe. Épphogy.

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#251170) jjeahh válasza Hasaggymeg (#251162) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Épp mondtam a haveroknak, hogy ott nem értem hogy sikerült a KOM, máskor direkt rágyúrtam és beletapostam csőmaxon, most meg nem is hajtottam meg annyira. A pulzuson látszik, 160bpm az nálam lepkefing, bőven sweet spot alatt van. Kár, hogy az egész nap ráment a miccsezésre, mert jó erőben lettem volna.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#251171) 6030D válasza Fall-N (#251165) üzenetére


6030D
Ármester

Rengeteg versenyző vagy régi 26-ost használ 27,5-ös kerekekkel vagy 27,5-ös montit.
Mondj 5-öt. A 26-os vázba meg ha berakod a nagyobb kereket, akkor addig fog forogni, amíg nem lesz rajta sár. Aszfaltra persze jó, csak oda meg felesleges montit építeni.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#251172) Dark Archon válasza Toobee (#251157) üzenetére


Dark Archon
addikt

Azért ennyi pénzért elvárná az ember, hogy üzembe van helyezve, mielőtt elküldik. Vagy, ha nem, akkor az adott országban szerződnek boltokkal, hogy tegyék meg.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#251173) ZolkoW válasza 6030D (#251171) üzenetére


ZolkoW
őstag

visszafelé amúgy is jobb :D : nagy kerék helyére kell a kisebb, de ducibb ;)

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#251174) Friczy válasza fulton (#251134) üzenetére


Friczy
senior tag

Jelenleg talán épp beleér az országútin, de régebben a Merida Speederem (országúti kormányosra átalakítva, + még sárvédő) esetén erősen beleért (a kis váz miatt még egy matricát is ráraktak a vázra, ahol ráírták, hogy beleérhet). Egyedül kis sebességnél kanyarodáskor kellett figyelni, hogy a kanyar csúcspontján milyen pozícióban legyen a lábam. Normál tempónál semmi probléma nem volt. Ezt a bringát használtam vagy 15 évig.

(#251175) Khelben válasza fulton (#251134) üzenetére


Khelben
nagyúr

Én eggyel kisebb vázat használok, mint amit előír a Cube kalkulátora (58->56), ráadásul 32-es gumival a gyári 28 helyett, de így is van 2 centi a cipőm orra és az első kerék között. (Attain)

(#251176) Fall-N válasza Friczy (#251174) üzenetére


Fall-N
veterán

Ha megfelelő a váz mérete és geometria is modernebb, akkor elvileg nem ér bele a cipő orra az első kerékbe. Fulton váza két számmal kisebb és rövid régimódi a váz. Nekem a 17" Cruisernél ért bele. Pedig nekem 46-os lábam van. :D Most nem ér bele. Ez 54 cm-es XL-es 26"-os váz.

[ Szerkesztve ]

(#251177) f4lcon válasza Fall-N (#251176) üzenetére


f4lcon
őstag

egyértelmű, hogy kicsi a váz, ha beleér a láb
kivéve a pálya gépeket, meg pár elszabott geo-s speciál egységet
illetve az is lehetőség, hogy nem a vázméretnek megfelelő hajtókar hossz van a bringán, nem véletlenül léteznek 165-ös meg 180-as karok is...

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#251178) jjeahh válasza fulton (#251134) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Nekem a középső lábam ér bele kanyarban, mégsem panaszkodok. Nem is értem ezt az egészet.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#251179) Hasaggymeg válasza jjeahh (#251170) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Azért tekerünk, hogy lelkiismeretfurdalás nélkül miccsezhessünk. :DDD

f4lcon...nem a talpad közepére kell tenni a stoplit, ennyi. :o ;]

jjeahh...azért szereted annyira a recés, agggressszív gumikat elől, mi?! ;]

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#251180) lsebestyen válasza Hasaggymeg (#251179) üzenetére


lsebestyen
addikt

...illetve meg kéne tanulni biciggglizni. ;] de már ezen rugózik a topik tegnap óta, valaki igazán felrakhatna egy kanyarodós videót, ahol demonstrálja a lábfej beleérést. User error lesz az.

(#251181) Csokicsibesz válasza lsebestyen (#251180) üzenetére


Csokicsibesz
tag

Már volt egy ugyan ilyen kommentje fél éve. Akkor is meg lett fejtve, hogy user error és akkor is kapott videót. Most visszatértünk ugyan oda.
Time is a flat circle.

(#251182) 6030D válasza Hasaggymeg (#251179) üzenetére


6030D
Ármester

Lehet, hogy a cipő nagy. ;] [link]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#251183) stickermajom


stickermajom
addikt

Használtok karbon kormányt trail/enduro jellegű bringázásra? Érdekelne a tapasztalat, esetleg konkrét kormány is. 31,8 mm-en van értelme, vagy csak 35-ön?

Van azért egy rémkép a fejemben, ahogy átszúrja a tüdőm egy elszabott körön. :D

(#251184) Mezga Aladár válasza lsebestyen (#251180) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

1993 Giant outi. Beleér a cipőm orra a kerékbe. És?
Ha haladok a bringával akkor kanyarodáskor nem kell annyira kitéríteni a kormányt, hogy beleérjen. Ha meg lassan megyek, pl gyalogosok között, akkor meg a kanyarhoz képest belül van a lábfejem.

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#251185) peetie1 válasza f4lcon (#251177) üzenetére


peetie1
aktív tag

179cm vagyok, 81cm belső lábhossz, M-es canyon endurace, aminek a nyereg a 0-s osztáson van, magyarul a vázméret majdnem hogy nagy. És beleér a cipő, egyből az első próbánál tapasztaltam, ahogy a lakótelepen forgolódtam ide oda, amíg a fékeket járattam be. Néztem is hogy ez mi a szar, az ultimate-n ezt nem tapasztaltam, az is M-es pedig. Nyilván kezelhető a dolog, normál úton sosem kell akkorát kanyarodni, mint mikor meg kell fordulni. De ha ti már kitárgyaltátok hogy user error meg váz hiba az biztosan úgy is van :DDD

(#251186) Ixion77 válasza peetie1 (#251185) üzenetére


Ixion77
őstag

Nem értek hozzá különösebben, de józan paraszti ésszel eléggé úgy tűnik hogy elsősorban kerékméret, és pedal size és főleg a front-center távolság számít. Utóbbi a head angle, stack, reach méretekből adódik. Ez alapján már a geo kalkulátorban már mindenki láthatja hogy melyik bringán valószínűbb hogy el fogja érni a cipője a kereket és melyiken kevésbé. Mondjuk a kalkulátor kiírja egyből a tire to pedal értéket is, szóval még számolni sem kell.

[ Szerkesztve ]

"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

(#251187) lsebestyen válasza Mezga Aladár (#251184) üzenetére


lsebestyen
addikt

Ne nekem írd, én is ugyanezt magyarázom. :U Bringakezelési probléma, ha valakinek menet közben beleér a lába az első kerékbe. Nekem a sárvédősön ér bele track stand közben, de tkp az is user error, mert egyelőre béna vagyok benne. :DDD

Engedjétek el pls azt a dolgot, hogy rossz a vázméret, ha beleér a lábfej a kerékbe! Nem mérvadó!

[ Szerkesztve ]

(#251188) szuszinho válasza lsebestyen (#251187) üzenetére


szuszinho
őstag

Inkább tisztítsunk, viaszoljunk láncot ;]

(#251189) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

100 000 kalóriás kihívás

Érdekes cikk.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#251190) Hasaggymeg válasza stickermajom (#251183) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Én miután eldöntöttem kipróbálom 720 mm fölött milyen az élet, de még mielőtt eldöntöttem volna karbon lesz-e, avagy alu egy szaklapban olvastam, hogy a karbon akár merev is lehet az aluhoz képest (!), vagyis ha nem akarsz nagyon merevet akkor inkább alut nézz :F ...na ez nekem, fillérbaxónak elég is volt ahhoz, hogy hamar eldöntsem nem kell karbon. ;]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#251191) lsebestyen válasza szuszinho (#251188) üzenetére


lsebestyen
addikt

:DDD Muszáj lesz, hétfőn ugyan elkerültem a zivatart, de az út full vizes volt. :O
Múltkor rosszabbul jártam, dry lube-ot használtam, elkapott a zivatar, utána rosszabb hangja volt a bringámnak, mint bármelyik kocsmajárósnak. Konkrétan már nekem fájt minden pedálfordulat. Lehet el is nyúlt a láncom.

(#251192) lsebestyen válasza .LnB (#251189) üzenetére


lsebestyen
addikt

Na erről beszéltem múltkor (dopping kapcsán), hogy ilyen grammra kimért táplálkozás nem volt 30 éve, nyilván jobb így a teljesítmény mindenféle illegál cucc nélkül is.

(#251193) .LnB válasza lsebestyen (#251192) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Én is erről (is) beszéltem igen. :K

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#251194) parandroid válasza f4lcon (#251177) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Nope, teljesen normális. Főleg kisebb vázméretnél.

Upsz, lemaradtam, közben látom, túl van tárgyalva.

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#251195) Toobee válasza Hasaggymeg (#251190) üzenetére


Toobee
veterán

Nekem a 35-ös Bontrager szétverte a kezemet, előtte a 31,8-as Answer meg tök kényelmes volt. Most a kínai integrált van fent, az is nagyon komfortos. Gondolom ugyanaz van, mint a vázaknál: szövettel lehet játszani, hogy milyen irányban legyen irtó rugalmas és milyen irányból érkező terhelésekre merev.

https://barbieripnk.hu/

(#251196) fulton


fulton
addikt

Köszi a hsz eket.

mikor van vége egy kerékpár fejlesztésnek? :D mikor már azt hisszük kész ennyi de nem és megint valami a fejben...

[ Szerkesztve ]

(#251197) Hasaggymeg válasza lsebestyen (#251192) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Igen de ilyen tudományos táplálkozás akkor nem volt senkinek, most meg van mindenkinek és mivel ők egymás ellen versenyeznek a mezőny pont annyira kiegyenlített mint mindig is volt. Tehát semmi sem szól a tiltott szerhasználat gyakorlatának megszűntetése mellett. :F

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#251198) abéla válasza lsebestyen (#251192) üzenetére


abéla
senior tag

nodeno, pont az eddigi évtizedes tapasztalat alapján, egyáltalán nem zárja ki az egyik a másikat, sőt, ha nem lenne meg mélyen ez az alapdrive, feltehetően nem is lenne semmiféle fejlődés

...na persze az, hogy ez az állandó, mindenekfeletti teljesítményhajszolás mennyire visszás napjainkban, amikor minden erről és egyre inkább e trendkövetés lassan aktuálissá/kézzelfoghatóvá váló negítívumairól szól, már más kérdés (és messze nem csak ennek a topiknak lehetne tárgya)

Hasaggymeg: jaja, same-gondolat

[ Szerkesztve ]

hootka!

(#251199) lsebestyen válasza fulton (#251196) üzenetére


lsebestyen
addikt

Nincs vége. De jól van ez így. Bár a Csepelt már elengedhetnéd. ;]

(#251200) Phülöp válasza fulton (#251196) üzenetére


Phülöp
addikt

Bikefit kapcsán cseréltem stucnit tegnap (100 - > 120mm).

Mire azt gondoltam volna, hogy "na most jó", hát nem: a villanyak pont szintben van a stucni tetejével, rohangálhatok távtartóért. De ha már a stucni meg a kormány karbon, miért ne lehetne a távtartó is az?

Röviden a válaszom: sosincs vége a fejlesztgetésnek :DD

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.