Hirdetés
- Oneplus 13 vagy IQOO 13 vagy Oppo Find X8 PRO
- Notepad++
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- ALZA vagy eMAG?
- Hiányzik a gamer érzés
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Friczy
senior tag
válasz maximilian4 #202412 üzenetére
Blackburn Airstik. Országútira ideális. (presta only). Ha kell, zsebben is elfér, van ismerősöm, aki ott hordja. Én a kulacstartó mellett szoktam.
-
Friczy
senior tag
Érvelési technikád jól illusztrálja, miért kéne eltörölni a kötelező kerékpárút-használatot.
Többnyire használom a kerékpárutakat, de ami országútival nem járható normálisan, azt nem. Estem már el kerékpárúton úthiba miatt, még volt olyan is, hogy a sisakom is bánta, pedig nem mentem gyorsan. A kötelező kerépárút-használat mindenképpen egy plusz veszélyforrás, nem véletlenül van 30 km/h sebességkorlátozás, ez is azt tükrözi, hogy a kerékpárút veszélyesebb az úttestnél. Márpedig kötelezően előírni a veszélyesebb eszköz használatát eleve közúti veszélyeztetés. -
Alf65
csendes tag
Azért tisztázni kéne valamit:
A KRESZ nem "véleményem szerint", meg "nincs kedvem hozzá", meg hasonlók, hanem jogszabályi szintű ELŐÍRÁS.
Nincs mit megmagyarázni rajta
Sötétben lámpát kell kapcsolni. A bicikli úton is.
Ha van kerékpár út / sáv, ott kell menni.
Van ahol a bringásnak van elsőbbsége, van ahol nincs.
A piros lámpa a bringásra is vonatkoznik" egy narancs/piros hátsó háromszögre"
HÁROMSZÖGLETŰ prizma ugye CSAK vontatmányon megengedett ugye?Kérem mindenki nézze végig a KRESZkönyvet, aztán gondolkodjon el azon, mit is jelent a defenzív vezetés elve.
Okos pilóta alagútban nem katapultál.
-
-
Friczy
senior tag
válasz sebgutkopf #202433 üzenetére
20-25-ös tempónál én bringásként nem mennék bele ilyen helyzetbe. Lámpánál se mindig megyek előre, ha csak egy-két autó van előttem, amelyek várhatóan átférnek a lámpafázisnál és még én is utánuk, akkor felesleges. Az elő szokott fordulni, hogy ha gyakorlatilag sétatempóra lassul az autósor, akkor ugyanúgy elmegyek mellettük, mintha állnának, de a mozgás miatt nagyobb óvatossággal, de ezt is ritkán teszem (szabálytalan is, de az kevésbé érdekel).
De persze én az engem korábban megelőző buszt sem szoktam kikerülni a megállóban, hogy aztán majd még egyszer megelőzhessen.... -
evilskati
aktív tag
válasz Alf65 #202456 üzenetére
Hozzátenném, hogy hamar lehet bármivel 8 napon túl gyógyuló sérülést okozni, és onnantól kezdve máris büntetőeljárás.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #202446 üzenetére
Azért akik ide, fórumra írkálnak, általában már eleve az igényesebbek közé tartoznak. A legtöbb bringás ismerősöm olyan szinten igénytelen, hogy már veszélyes amit művelnek és igen, ezek közül páran többet tekernek nálam . Pl. egyetlen haverom van, aki a láncot rendszeresen keni és méri, a többié zsírsaras és nemhogy láncnyúlás mérőjük, láncolajuk sincs. Szervizben vagy ismerősök néha meglocsolják nekük WD40-el, vagy ami kerül . S ez még semmi ahhoz képest, hogy egyik ismi a legutóbbi láncát 16.000km-t hajtotta, ő sem méri soha és a kenésre is igénytelen. Gyakorlatilag sosem mer kiállva vagy izomból tekerni, mert fél, hogy ugrik a lánc, vagy el is szakad és neki ez a természetes . Gumi témában ugyanez a helyzet, nálam egy guminak ha a bütykökről lekoptak az élei és érzem, hogy jobban csúszik, vagy enyhén elkezd repedezni, már cserélem. Ehhez képest a legtöbb ismerős még a gyárilag bringához adott fényesre kopott Rapid Rob-ot használja, új-jobb gumiról és tubelessről meg hallani sem akarnak. De úgy általánosan az egész bringát lesz*rják, akkor viszik szervizbe ha valami már széthullott rajta.
#202328 tisn: egyrészt ha terepen mész és sokkal nagyobb terhelést kap a bringa, annak megbízhatónak kell lennie mert az életed is múlhat rajta. Egy városi bringa tized akkora terhelést sem kap, ezt onnan tudom, hogy anno a városi rohangálós bicajjal elég volt 2-3x kimenjek terepre ahhoz, hogy teljesen tönkremenjen szegény, ehhez képest egy jóféle karban tartott monti szinte tönkretehetetlen. Másrészt meg igény/igénytelenség kérdése is, van akit egy szénné kopott száraz hajtás, elkopott alsó kategóriás gumi sem zavar, mások meg megőrülnek minden apró rendellenes nesztől a bringán és elviselhetetlennek érzik a daráló hangos láncot.
#202450 fulton: Ha bringamosás megvolt:
- nyeregcső ki, áttörölgeted, a nyeregvázcső belsejét szintén
- nyerget próbáld meg feszegetni minden irányba, a nyeregpálca is tud kattogni
- pedáltengely is kattoghat, ha szerencséd van, elég egy mosás neki, vagy ki kell csavarni a hajtókarból és a menetet áttörölgetni, újrakenni, majd vissza
- a gyorszár is kattoghat, szal kiszedheted, áttörölgetheted
- nálam a középcsapágy is szokott ilyent csinálni, ha kicsavarom és újrazsírozom a menetet, elhallgat. Valszeg por kerül a középcsapágy és a váz közé.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Alf65 #202453 üzenetére
Ha van kerékpár út / sáv, ott kell menni.
Próbáld ki a belváros Markó utcában szemben a forgalommal. Nem fogom veszélyeztetni magam azért mert egy ostoba oda festette a kerékpár út jelzést. -
Alg
veterán
válasz Mezga Aladár #202461 üzenetére
Párhuzamos sávról volt szó... egyirányúba szembe behajtásra sehol nem kényszerít a KRESZ, mehetsz a szomszéd utcán.
Amúgy pont ezért kontraproduktív a kényszerből, olcsón, "okosba" kerékpárút-építés... megépítik mert arra járt a pályázati pénz, de minél olcsóbban, nulla tervezéssel ahogy éppen elfér hogy mehessen rá a plecsni hogy hűdesok kilométer épült, aztán presze járhatatlan sz@r lesz az egész és rosszabb a helyzet mint előtte volt mert csak konfliktusokat teremt.
Onnantól meg a bunkó bikiclisek lesznek a hunyók hogy nesze ott a kerékpárút, használd b+, felesleges ezeknek bármit építeni úgyis az úttesten mennek.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
parandroid
félisten
válasz Alf65 #202453 üzenetére
Sőt, a kresz szerint a lámpának fixen, mindig a biciklin kell lenni, és elemes, akkus lámpa nem is elfogadható, csak dinamós, vagy agydinamós. Kell csengő is. Fényvisszaverőkből kell előre fehér + hátra piros, illetve 2-2 sárga a küllők közé (ez kiváltható reflexív csíkkal a gumin), valamint a pedálokra is 2-2. Fényvisszaverő matricákat felejtsd el, az sem szabályos.
Mondanom sem kell, hogy egy sportolásra szánt eszközön ebből eleve hiányozni fog jó pár tétel. Igen, ez szabálysértés. Veszélyeztetek vele bárkit (akár magamat)? Nyilván nem. Mármint ha a józan ész szerint járok el, és amúgy ki vagyok világítva, és van elég fényvisszaverőm is. A szabályok szarul, illetve túl általánosan vannak megfogalmazva, épp ezért be sem tartják, sőt: be sem tartatják őket.
Hasonló remek szabály volt, hogy biciklivel nem keresztezhetsz úttestet, le kell szállnod, és áttolnod, balra kanyarodásnál is. Ember nem tartotta be soha, szerencsére ki is szedték.
Ez amúgy főleg azért érdekes, mert az autós kreszt sikerült normálisan megírni, ott nem is nagyon tudnék ilyen értelmetlen szabályokat hozni példának. Más kérdés, hogy az értelmes szabályok betartásával is vannak gondok, hajjaj… És ezt autósként mondom, nem biciklisként.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz fulton #202466 üzenetére
Nem mindegy, hogy új volt-e a kerék, mert akkor még lazulnak egy kört a küllők (gyakorlatilag húzott állapotba hozod őket). Az se mindegy, hogy milyen súlyt bír valójában, és hogy milyen terhelést / ütést kapott. Nem a fűzés mindennek a forrása. Ha használod, akkor néha utána kell állítani.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz parandroid #202465 üzenetére
Amit én a legsűrűbben látok: a kereszteződésben balra csak nagy ívben, a másik mögött szabad bekanyarodni, de ehelyett bevágnak eléd, aztán nem értik a normálisan közlekedő kézjeleinek forrását sem ..i.. Egyre többen átveszik ezt a hülyeséget... A KRESZ kb. jó, csak elfelejtik az emberek.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Alf65 #202454 üzenetére
Kopott a sor / megnyúlt a lánc, ugrik a hajtás.... Akkor ő lehet Förstner, mert most cserélt mindent.
#202460jjeahh...számomra ez érthetetlen! Van nekem is egy ismerősöm, elég elvetemült bringás, több bringája van (már combcsontját is törte télen, jégen, kerékpárral ) és minap mondja elesett, mert a belvárosban a lámpát még elcsípni igyekezve kiállt rátaposni mikor a lánca átugrott a lánckereken, ő meg eltaknyolt az autók között...kérdésemre, hogy miért nem méri a nyúlást az volt a válasz, hogy nem szokta, nincs is mivel, neki nincs olyan. A gumikat meg én is eléggé elkoptatom, de az részemről inkább fillérb@szás mintsem hanyagság.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dobolan
senior tag
válasz Mezga Aladár #202461 üzenetére
Ilyen baromságok máshol is vannak.
[link] -
Friczy
senior tag
válasz parandroid #202465 üzenetére
a kresz szerint a lámpának fixen, mindig a biciklin kell lenni
Ezt pár éve már változtatták, nem kell a biciklin lenni.elemes, akkus lámpa nem is elfogadható, csak dinamós, vagy agydinamós.
Szintén megszűnt, most már úgy szól a szabály, hogy ha dinamós lámpa, akkor kell csak egyszerre kapcsolhatónak lennie az első és hátsó világításnak.
Pedálra sose kellett prizma.remek szabály volt, hogy biciklivel nem keresztezhetsz úttestet, le kell szállnod, és áttolnod, balra kanyarodásnál is.
Ilyen szabály nem volt. Lakott területen kívül főútvonalon balra kanyarodás volt/van tiltva most is, ilyenkor le kell szállni és áttolni, és ez nem szűnt meg, most is ez van.
Ennek egyébként van racionális indoka is, bár kissé túlzásba viszi a szabály. Itt az a lényeg, hogy főútvonalon, ha nagy a forgalom (lakott területen kívül, nagy sebességgel), és a bringás balra kanyarodásra behúzódik az úttest közepe felé, akkor nem egy életbiztosítás a mellette jobbra elhúzó és a szembejövő forgalom közt billegni. Persze olyan helyen, ahol van a balra kanyarodásnak külön sávja, ez már indokolatlan, viszont ilyen kitétel mégsincs a kreszben. -
Beri
addikt
válasz Jester01 #202423 üzenetére
Ne mondd már, hogy minden autós azt lesi, hogy van-e bringaút
Igazából a többség megszokásból megy, közben telefont nyomkod, rádiót tekerget, horgol, stb., csak az útra nem figyel, de közben sokkal gyorsabban megy, mint egy biciklis és nem mellesleg másfél tonna. Elképzelhetetlen, hogy ezek között biztonságosabb legyen biciklizni, mint a bicikliúton LASSAN. Ha tizenöttel elesel, úgy viszonylag nehéz meghalni, de ha egy autó elüt 90nel, ott csoda kell az életbenmaradáshoz.ismerős elé pedig bringaúton kilépett a kedves gyalogos figyelmetlenül és őt hozta ki a rendőrség hibásnak
Az ilyesmire fel kell készülni. Mit mondasz a rendőrnek, mit íratsz le a vallomásodba, stb., tehát hogyan tud neked igazad lenni. Ezer meg egy autóst honak ki úgy hibásnak, hogy mindenki az ellenkezőjére voksolna. Ez egy ilyen buli.
Ja, vagy hogy megint egy bpivamzerek klasszikust idézzek: JOBBAN KELL VIGYÁZNI!!!parandroid
Lehet, hogy tahó vagyok, de az egyetlen ok, ami miatt egy biciklis nem a bicikliúton megy, az a saját kényelme (és az önérzetes púposkodás, hogy NEKI EZ JÁR, függetlenül attól, hogy szabályos-e). Nincs mentség, nincs kivétel. Az, hogy nem életszerű a becsatoltpedálos sportolónak a közúti közlekedésre alkalmatlan járművével a bicikliúton menni, az csak annyit jelent, hogy NEKI EGYEDÜL kényelmetlen. Szar az út? Lassíts le. Elestél az úthibán? Hívjál rendőrt, kérj kártérítést, vagy legközelebb vigyázz jobban. Megrongálódott a jármű az úthibán? Ugyancsak hívjál rendőrt és hajtsd be a károdat a közútkezelőn. Ahogy autóval tennéd.eladó Aromamizer RDTA V1
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #202470 üzenetére
Ez ilyen, írtam volt itt is párszor, hogy amikor nyafogok, hogy mennyire karcos-viseltes már a bringám és kéne helyette egy új, elég elkérnem bármelyik haverom bringáját egy rövid próba erejéig és rögtön rájövök, hogy mindenkié sokkal ramatyabb állapotú az enyémnél . Teljesen más feeling egy rendszeresen karbantartott, mindíg patent bringával és egy lelakott montival gurulni, amin darál-ugrik a lánc, kopott-sz*r a gumi, nem fog a fék és a teló évek óta kérné a szervizt stb. . Plusz utóbbi veszélyes is tud lenni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Friczy
senior tag
válasz SpaceJam #202469 üzenetére
Az a helyzet, hogy a kresz nem definiálja, hogy hogyan kell balra kanyarodni, pontosabban a definíció nem tér ki erre. A 'nagy ívben' nem teljesen egyértelmű. Ez akkor izgalmas, amikor két szembejövő jármű egyaránt balra akar kanyarodni, és el kell dönteni, hogy egymást 'megkerülve', vagy egymás előtt menjenek el. Ha az egyik másként gondolja, akkor érdekes jelenetnek lehetünk tanúi.
-
SpaceJam
aktív tag
Nem fogtad fel a példám. Ez olyan, mintha téged az autóval földútra kényszerítenének, a többi dumának meg nincs is értelme, amit eköré fűzöl. Eleve a legtöbb helyen nincs is bringaút, így az együtt közlekedést már meg kellett volna tanulnod, és nem azon kéne pampogni, hogy néhány szakaszon nem azt használja minden bringás. Örülj neki, hogy egyáltalán léteznek azok a szakaszok, és akikkel az úton tlaálkozol, azok nem fognak eléd bekacsázni!
Már előfordult velem egyszer, hogy megállított a rendőr azért, mert nem a bringaúton mentem. Miért? Mert veszélyes (volt egy beláthatatlan sarok, ami miatt az úton mentem). Ennyi volt, ő se hülye (mindig). Megértette, továbbmentünk. A rendőr szintjére javallott lenne neked is eljutni. Sosem akadályoztam még kocsit, így a pörgésed is értelmezhetetlen.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #202478 üzenetére
Mellesleg örülj neki, hogy léteznek a bringások, és nem a kocsisort növelik. Annyit tehetsz, hogy ezt megköszönöd. A többi fürdőskurva rinyára itt meg főleg senki sem kíváncsi. Ha ezt élőben nyomod, akkor meg örülj, hogy marad fogad vagy visszapillantód. Szívesen. Üdv!
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Jester01
veterán
"az egyetlen ok, ami miatt egy biciklis nem a bicikliúton megy, az a saját kényelme ".
Azért mert a te véleményed szerint csak a közúton van veszélyhelyzet és azt is a bringás okozza még nem így van. Nyilván a bringásnak is megvan a maga véleménye a veszélyről és azért megy arra amerre, nem elsősorban a kényelem miatt. Az is nagyon baráti tanács, hogy előbb ess el aztán majd rendezed ahogy tudod ... én inkább elkerülöm az esést.
és az önérzetes púposkodás, hogy NEKI EZ JÁR
Nem, ezt az autósok szokták felhozni. Nekik az út jár 100%ban mivel ők fizetik az adót, meg a benzint meg a bringás nem oda való satöbbi. A bringások nagyon örülnek a jó kerékpárútnak és használják is. A bringaútra nem kötelezni kellene hanem olyanokat építeni (és fenntartani) amiket maguktól is használnak az emberek. Ennyi.
Jester
-
parandroid
félisten
Ok, folytassuk a sort: ott a bringaút, de a hülye biciklis az úton megy? Így jártál. Kerüld ki, és/vagy hívj rendőrt. Azt hiszem, ezt túl is tárgyaltuk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Jester01
veterán
válasz parandroid #202481 üzenetére
Ez frappáns!
Ezt nem tudom mutattam-e annak idején: [link]
Úgy tűnik 2 év és némi pereskedés után kap valami kártérítést az érintett. Pedig ez még csak nem is bringaút...[ Szerkesztve ]
Jester
-
-
#87057920
törölt tag
Úgy látom, hogy Magyarországon a kerékpár mint sport soha nem lesz elfogadott, ha pedig nem lesz, akkor a többi sportág se legyen. Egy olimpiai bajnok evező - vagy éppen úszó - sem a 1 m széles kanálisban készül fel a versenyekre. Egy 250-500 méterenként 90 fokos kanyarokkal, elsőbbségadási kötelezettséggel (stb.) teletűzdelt kerékpárúton sem lehet országúti versenyekre felkészülni, mivel teljesen más terhelést ad (az említett Kisfalud-Pákozd rész meg csak hab a tortán). Ausztriában rengeteg jó minőségű mellékút van, Magyarországon hol vannak? A Vértesben is jókat lehetne edzeni távol az autóforgalomtól, erre fel mi van? Rallyverseny a széttöredezett úton...
-
zsocy
őstag
Ne etessétek már a trollt, majd csak elmegy előbb utóbb. Már rég csak vagdalkozik, semmi érve nincs tegnap óta, de így mindig tud válaszolni. Ne erről szóljon már a topik ma is.
Amúgy a Vértesben azon a töredezett rallyúton (Árkipuszta-Oroszlány?) tök jót tekertem outival, annak a töredezettsége semmi a Nadap utáni bikepark pályához képest ami útnak is csúfolnak
-
Jester01
veterán
válasz zsocy #202489 üzenetére
Nadap azért veszélyes mert jó nagy lejtő. Viszont töredezettégben Fehérvárcsurgó szerintem veri, a strava szegmens neve is "CX pálya" Bár inkább sírni kellene. A Sárosd környéki utak is borzasztóak. Csákvár - Felcsút szakaszt felmarták, pár hónap és Söréd - Felcsút végig új aszfalt lesz. Alcsút is fel van marva egy ideje, de még csak Tabajd és Vál kapta meg az új aszfaltot, ott is csak a belterület pedig a települések között is elkelne egy kis felújítás. Tervben van a Lovasberény - Csákvár szakasz is, de a Nadap - Berény közöttiről nem hallottam.
Más. Jó hír, megújították a merretekerjek.hu tanusítványát, Mikulásig most megint jó lesz.
Jester
-
szimpláncsak
tag
válasz Jester01 #202490 üzenetére
Múltkor is írtam, hogy itt a Bükkben lenne pár jó országútis hely, ha az aszfalt jó lenne. Pl. Bánkút és Mályinka felé, de a Bükk-fennsíkon is elég töredezett lett az aszfalt az elmúlt 10 évben. Évről évre rosszabb sajnos. Most Bánkút felé az utolsó 2km az elmúlt 2 évben újra lett aszfaltozva,mar csak a maradék 6 kéne . Szóval fasza aszfalt helyett ilyen:
Pedig pl ezen a szegmensen milyen jót lehetne gurulni. Sajnos azt sem lehet megcsinálni, hogy itt jössz fel és Lillafüred felé meg le, mert mind a két irányba szar az út.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Sziasztok
Egy zöld kérdésem lenne:) mikor lemostam a kerékpárt csak a láncot kenitek? Plussz a hátsó váltó görgőit? Ennyi?
Vagy végig járatjátok minden fogaskereken a láncot, esetleg a fogaskerékre tesztek valamit? -
Beri
addikt
válasz SpaceJam #202478 üzenetére
Ez olyan, mintha téged az autóval földútra kényszerítenének
Engem autóval a többi autós közé kényszerítenek. Mindig. Nincs kivétel. Van sebességkorlátozás, terelések, lezárások, lámpák, kátyúk, BICIKLIK, stb. Ugyanúgy, ahogy a bicikliúton, csak autóval SOKKAL veszélyesebb minden, mert mindenki a biciklitempó sokszorosával megy.A rendőr meg "elengedett", hogy aznap is megélje, hogy ő a világmindenség ura.
örülj, hogy marad fogad vagy visszapillantód
Te is boxolni akarsz? Inkább csinálj strava challenge-et!Jester01
a te véleményed szerint csak a közúton van veszélyhelyzet
Mindenhol van veszélyhelyzet, csak az autók között összehasonlíthatatlanul több és nagyobb.előbb ess el aztán majd rendezed ahogy tudod
Estem már el bicikliúton úthibán. Azóta is arra járok, mert AZ A BICIKLIÚT. De köszi a jókívánságot!ezt az autósok szokták felhozni. Nekik az út jár 100%ban mivel ők fizetik az adót, meg a benzint meg a bringás nem oda való satöbbi
Pontosan ugyanarról az embertípusról beszélünk, csak az épp használt jármű más.A bringások nagyon örülnek a jó kerékpárútnak és használják is.
Kivéve akinek derogál a többi közt menni ("outisok" főleg).parandroid
ott a bringaút, de a hülye biciklis az úton megy? Így jártál. Kerüld ki, és/vagy hívj rendőrt.
Egyetlen ember kényelméért mindenki más álljon félre. Nem önző ez egy kicsit?[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
gd4n1
újonc
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #202494 üzenetére
A mozgó alkatrészekre kell, a lánckerekek fixek. Én mosás után (rendes mosószeres mosás, nem csak vizes lecsapatás) törlöm/szárítom majd kenem a váltó(k) és láncot meg a telóbecsúszókat,utána mindent szárazra törlök. Sima, felületes slagozás után csak a görgöcsapágyak és a lánc kap kis teflonos fújást majd alapos törlést.
szimpláncsak... gyakran gondolom, hogy ezek az útak csakis azért jók még bringázni mert a sz@r aszfalt távol tartja a motorizált járműveket. Sok hely, pl. Mátra, Dobogókő stb. versenypálya lett a jó aszfalt miatt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SpaceJam
aktív tag
Nincs semmiféle többszörös sebesség (nagyon max 2x-es) a városban, átlagban pedig jócskán lemarad az autó. Cserébe a lassú bringások, a gyalogosok, meg a gyorsabb bringás is biztonságosan közlekedik, utóbbi az utakon (igen, ez a biztonságosabb mindenkire nézve). Eddig is ezt magyaráztuk, ez eddig is így volt, és ha a bringás infra nem változik jócskán, akkor így is marad. Ha nem akarod megérteni, akkor ne tedd, ez nem minket minősít.
Magyarázhatom én is, hogy ha nem kacsáznának össze-vissza előttem autóval, meg nem arra kéne állandóan készülni, hogy az átlag seggfej index nélkül vált sávot (már ha egyáltalán tartja a sajátját), akkor normálisan meg tudnám előzni, és nem lát többet a városban. És ez sokkal többször előfordul, mint ahányszor bármennyire is problémás lenne engem megelőzni...
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
nmate91
tag
Tárcsafék adapterek mennyire értelmes megoldások? Nekem kicsit gyengének tűnik, főleg első féknél.
IS160 a villa, a fék PM180.
-
SpaceJam
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest