Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
trialboj
őstag
A napokban szeretném szervizelni a forgáspontokat a bringán, az új motorex zsírt akarom belenyomni, mert az csoda vízkiszorító korrodációelkerülő képességekkel bír.
Az lenne a kérdésem, hogy mivel nyilván nem fogom kiütni a csapágyakat, és van talán 2 ahol nem tudom lepattintani csak az egyik oldalát, hogy takarítsam ki az eddigi zsírt, illetve mossam ki a port/homokot?
Ha mind a két porvédő gyűrűt ki tudom pattintani, akkor elég ha féktisztítót fújok rá miközben forgatom, igaz?
Da ha csak az egyik oldala jön le a csapágy fedőnek, akkor ott mi a teendő, hogy valamennyire azt is kitisztítsam, mielőtt az új zsír bekerül?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //