Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #223049 üzenetére
Tényleg jó a pumpa pálya, de nem lehet vétetlen, h szinte üres mindíg.
Rendszeresen járok, van több is a környéken.Jobb napokon talán megütöm az átlag erőnlétet, de nagyon kidöglök rajta.
Szerintem ezt a terhelést nem sokan vállalják be (pár naponta).
Én nem is érzem egyre könnyebbnek, csak egyre gyorsulok... úgy meg mintha még nehezebb lenneUtána tényleg ügyesebbnek érzem magam. Jobban jön ki minden terepezéskor.
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #223049 üzenetére
Én a gyerekfejnyi mozgó köveket nem tudom hogyan lehet kimozogni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
vhunor
őstag
válasz ivana #223041 üzenetére
A kérdést se értem. Jelenleg már minden szituációban jobb megoldás a tubeless, ahol össze lehet hozni. Lehet, hogy valaki nem akarja használni, mert macerásabb felrakni otthon, és néha után kell tölteni / fújni, cserébe komfortosabb, defekttűrőbb, alacsonyabb gördülési ellenállású és stabilabb ereszkedéskor.
Más: hivatalosan is bejelentették az új Madone-t. 8 ezer dollár nettóról indul az SLR 6 modell az új 105 Di2-vel .
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
TDF-nek van saját topikja, vagy a kerékpárosokat egyáltalán nem érdekli, mert kereső alapján nem találtam semmit
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
addikt
válasz vhunor #223053 üzenetére
Csak éppen cross / trekking külsőt nagyítóval kell keresni, ami tubeless (pl. Schwalbe Land Cruiser mintázatút). De, ha te tudsz, ne tartsd magadban, én kipróbálnám :-) De, hogy nem fogok én sem gyárilag nem tubeless külsővel kísérletezni, az biztos.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #223037 üzenetére
Felrakják neked és tekered. Mivel sosem lesz defekted, ha nem te rakod össze, kevesebb a macera vele, mint a belsővel.
Hasaggymeg: igaz
ivana: trekkingen is kaphatsz defektet nem?
sebgutkopf: erre így sosem gondoltam és őszintén szólva atomfizikának tűnik, látszik, hogy tényleg nincs még elég jó technikám
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #223055 üzenetére
marathon almotion tle az egyedüli touring tubeless gumi, de az nem terepre való, sima mtb vagy szélesebb gravel gumikat nézd meg.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Fall-N
veterán
válasz zsola32 #223038 üzenetére
Nekem mind a kettő megvan itthon. A Rider 15-öt hirdetem, de a kutya sem írt még, asszony megkapja valószínűleg. Én meg a 320-ast használom. A sima 15 nem tud auto pauset az biztos. Manuálisan kell megnyomni a gombot. A 320 tudja magától. Ahogy 0 a sebesség megáll. Benne vagyok a Bryton csoportban, már volt a kérdés.
-
MPowerPH
félisten
Tegnap levizsgaztam, vegre szabad vagyok.
Kaptam is az alkalmon, elvittem reggel ide a bringat a szervizbe, szedjek le a hatso kereket... Nem kellett volna. Kontarok. A szervizes 6 -os imbusszal, de ilyen vacakkal esett neki. Egy jatekhoz nem nyulnek olyannal, nem hogy bicajhoz. Hosszu sem volt , meg minosegi sem, mert kicsit lotyogott benne. Nem tudta lelazitani. Pedig a vegen mar egy alu kormannyal hosszabbitotta meg. Jott a fonok, majd O, ezt nem igy kell. Marha 6 -os imbusz helyett 7 -essel esett neki, es korbe elnyirta az atutotengely belso szelet. Aztan odajott, hogy most nem tudjak megoldani, mert meleg van, nem fog lejonni, itt kellene hagyni a bringat. Es egyebkent is sz@r, mert csak fel cm resz van, ahol az imbusz belemegy. Ekkor csondben megkoszontem, es kijottem a boltbol. SOHA TOBBET! Nem ertem, ezek hogyan elnek meg. Szerintem fosott a csoka, mert azt hitte, elnyalta a belselyet.
Hazajottem, beaztattam a tengely vegen a menetnel WD40 -el, kiraktam a napra, had susse, atmelegedett egy 2 ora alatt. Kapott meg kint ra hajszaritot, majd behoztam, es 'korbetekertem' zuzott jeggel teli zacskoval. 1 orat abban volt, szepen athult. Nekem ilyen Draper keszletem van, eddig bevalt, mert nem lotyog, es nem 'kenodik'. Beleraktam, megutogettem fakalapaccsal parszor, aztan erobol, ket kezzel fogva a kulcsot nagy nehezen lejott a tengely. Recsegett az elso par mozdulatnal. Mint amikor a racsnis kulcs ugrik egyet, hangra meg erzetre is.
Mi lehetett a baj?
Mikor felrtaktam, szepen be volt zsirozva a tengely, nagyon vekonyan, a menet is kapott.Most annyit csinaltam, kipucoltam a vazban is a menetet, meg a tengelyen is, WD40 -el. Zsir, es vissza.
Sajnalom azokat, akik otthon nem tudjak megcsinalni a bringajukat. Vagy azert, mert nincs hely, vagy azert, mert felnek hozzanyulni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zsola32
senior tag
válasz stickermajom #223060 üzenetére
Ez engem is érdekel...
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #223059 üzenetére
Mi lehetett a baj?
Mikor felrtaktam, szepen be volt zsirozva a tengely, nagyon vekonyan, a menet is kapott.vsz. túlhúztad.
szerintem a zsírozás nélkül szükséges nyomatékot írják amúgy rá az átütőkre, ami nem egyezik meg azzal, mintha zsíroznád.
ebbe én is belefutottam, bezsíroztam az átütő menetét, ráhúztam nyomatékkulccsal, aztán leszedéskor el is nyaltam az átütő fejét.[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Jester01
veterán
válasz ZolkoW #223064 üzenetére
Igen, strava ezt elég ügyesen kiveszi de aki menet közben akarja nézni az óráján az átlagot annak az már késő.
Az a vicc, hogy emlékeim szerint pont kézi megállítás nincs valamelyik modellben. Na engem az jobban idegesítene mint az autostop hiánya. Én szeretem kézzel kinyomni például olyankor ha már messziről látom hogy piros a lámpa és csak odacsorgok vagy ha a gyalogos közös aluljárót nem akarom mérni.
Jester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #223059 üzenetére
Ügyes vagy és... jájjj mekkora gáz, hogy a szervizben lemondtak róla, pofám leszakad! 😬 😒... túl lett húzva, nyomatékra kellene...vagy úgy volt? Én mihamarabb kicserélném azt a tengelyt. 🤔
Ringman... annyiszor mint én az első, tyúkbél előtti hónapokban, nem sokan szedték ki a tengelyeket, de sosem szorult meg... úton, útfélen, erdőben, mezőn, otthon, nyomatékra és csak úgy,zsírral és nélküle.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz fulton #222974 üzenetére
Ettől lett egy sokkal jobb verzó.
Nem tudom... az adminnak üzenném, bele lehetne tenni az összefoglalóba, hátha van még aki huawei rendszerről menne át komolyabbra, és szüksége lenne az edzés előzményeire a Huawei Health appból.
Huawei Health aktivitás előzmények átszinkronizálása Strava-ra.
Leírom a lépéseket.
1. A huawei acount -ba belépve (gépről) az adat védelmi központ/adataimnak igénylése - itt letölthetővé válik a healt alkalmazás minden adata egy csomag zip fájlba. Ha elkészült email-en értesítenek a letöltésről, a huawei jelszavad lesz a kicsomagoló jelszó.
2. Ezután letöltöd ezt: telepíted
3. Letöltöd ezt a scriptet Majd kicsomagolod egy könyvtárba.
4. Megkeresed ahova letöltötted a Huawei által össze állított zip fájlt, kicsomagolod, majd utána vissza csomagolod zip-nek, viszont: titkosítva csomagold, jelszónek pedig ezt add meg: "123456789"
Ha kész vagy, az ismételten becsomagolt fájlt, bemásolod a script könyvtárába
5. indítod a "Run_Hitrava_Decrypt.cmd" parancsot. megvárod míg lefut, ha kész, fogod látni Ezt követően a script könyvtárában fogsz látni egy uj könyvtárt "output" címmel. Ebben találod majd az egyes edzésekhez tartozó "*.tcx" fájlokat, amit beimportálsz a stravába. (figyelem: max egyszerre 25 db ot tudsz feltölteni)
Kész van. MŰKÖDIKmegj: amit korábban írtam babrás, és a kalória és pulzus adatokat valamiért nem vitte át. Kalóriát is kézzel kellett volna minden egyes edzéshez manuálisan hozzá írni, pulzust sehogy. Ezzel minden átmegy, minden adat, és tökéletes ahogy van. Remélem segítettem hasonló cipőben járó "bajtárson".
uff[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz stickermajom #223060 üzenetére
BicyClick
Hasaggymeg: 10nm -ig van kulcsom. A tengelyre 12-15nm van irva. Szoval erzesre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Csokicsibesz
tag
válasz stickermajom #223069 üzenetére
Amióta emlékszem azóta van Pécsen Imperátor.
Faterom is oda hordja az e-bike-okat szervizre, emlékszeim szerint korrektek. -
Fall-N
veterán
válasz fulton #223067 üzenetére
Nem hiszem, hogy sokan használnak Huaweit. Aki komolyabban biciklizik az úgyis vesz Garmin vagy Bryton vagy akármilyen komputert. Huawei mióta nem kap Google Play liszenszet a kutyának sem kell. Én is eltemettem a márkát. Amúgy én soha nem használtam a márkák saját egészség/fitness alkalmazását. Van Mi Band 6-om, de sosem használtam biciklis útvonal követésére azt sem (de az Amazfit Bipet sem, pedig abban volt GPS).
[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
BuBa állapot: kémeim jelentése szerint Pázmánd előtt az az 1km még mindig murva aszfalton.
Jester
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #223068 üzenetére
Az a baj, ha zsírozod akkor csökken az ellenállás. Ha érzésre húzod meg akkor zsírozottan és zsírozatlanul ugyanaz az érzés más nyomatékot jelent. Én zsírozott menetet mindig az alsó határra húzok, abból eddig még nem volt bajom.
Helyedben amúgy vennék egy nagyobb nyomatékkulcsot pluszba. Jól jön az még majd kazettánál, féknél, kocsin kerékcserénél. Ha meg más nem akkor húzd 10Nm-re kulccsal és még kézzel egy nagyon keveset húzz rá, azzal szerintem nem tudsz fölé lőni.
Másik tippem amúgy az Impact Screwdriver. Nem tudom mi a neve magyarul de pont azt oldja meg amit te csináltál. Egy olyan csavarhúzó amit szépen az átütőbe helyezel és a csavarhúzóra rá kell ütni kalapáccsal. Egyszerre üt és fordít, pont ahogy te csináltad manuálisan. Nem egy vészesen drága cucc de a makacs csavaroknál sokat segít és minimális az esélye annak, hogy elnyalod.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #223074 üzenetére
Nyomatékkulcs az mindegy, a bitek számítanak. A kis nyomatékkulcsod gondolom 1/4"-es, nagyobbat szerintem nem fogsz kapni csak 1/2"-esben szóval nem lesznek kompatibilisek a fejek (hacsak nem 1/2"-es a mostani is). De külön az átütőhöz venni egy hosszú 6-os 1/2"-es bitfejet már aprópénz.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
itouchfan
senior tag
Az outimon az egyik gyári TRP féktárcsába kicsi nyolcas került, meg amúgy sem annyira acélos velük a fékerő, mint szeretném, ezért lecserélném őket, a betétekkel együtt. Ezt a betétet néztem ki: [link] - Shimano B05S, ezzel a tárcsával: [link] - Shimano RT66. A kérdés, hogy ez így kompatibilis, működőképes lesz együtt? Aki esetleg ezeket használja, elégedett velük, vagy ajánlott vételek? Köszi előre is!
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Gaben92
őstag
válasz itouchfan #223077 üzenetére
A tácsa és a betét együtt rendben van, viszont nem írtad milyen féknyeregről beszélünk. Ha a nyereg is TRP, abba nem fog belemenni a Shimano betét.
Mod: Most nézem, hogy a TRP betétek pont ugyanúgy néznek ki mint a Shimano betétek és még a B05S kompatibilitási listán is van TRP nyereg. Szóval ha a nyeregbe jó akkor mehet. RT66 jó tárcsa, B05S viszont kérdéses még mert zsír új cucc... B01S jó volt elvileg (én nem használtam), B03S az utód egy halom f.s lett, helyette jött a B05S ami elvileg megint jó de nem sok tapasztalat van vele.
Legrosszabb esetben később vehetsz Galfer betéteket később, ha nem jön be, de a tárcsa jó lesz.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
itouchfan
senior tag
válasz Gaben92 #223078 üzenetére
Köszönöm!
TRP Spyre fék, igen. Elvileg a szűrőben azt állítottam be, hogy ezzel kompatibilis betéteket adjon csak ki, de ha jól emlékszem ezzel a keresővel egyszer már befürödtem[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gaben92 #223073 üzenetére
Nem tudom tud-e számottevően csökkenni ellenállása/növekedni az adott nyomatéka attól, hogy egy megfeneklő csavar kenve van. ... az nem szorul attól, hogy halad befele hanem csak a végén mikor megfeneklik, így kétlem egy hibátlan, nem kúpos, tömítetlen menetnél számítana az nyomaték szempontjából , hogy megkent-e vagy sem.
Nejem TRP HYDR fékébe Shimano betét (is) megy, ugyanaz mint az Deore-SLX-XT-Saint stb. betétek.
Szerk. látom írtad.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #223078 üzenetére
Te mit is veszel-vettél a b03s helyett? Ha valami más márka, vagy b05s, majd beszámolhatsz milyen . Nálam az Ashima nagyon lassan kopott be, de mostmár tetszik, végre rendesen harap a fék, ahogy a gyári betéttel kellett volna.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz Gaben92 #223080 üzenetére
Köszi, szuper.
Emellett, gondolkozom a kerékszett lecserélésén is, mindegy, hosszú, ezt a bringát biztos megtartom és nem veszek másikat így ezt szeretném fejleszteni picit, a lényeg hogy a Merida egy időben 15x100-as első kerékkel és gyorszáras hátsóval árulta a bringáit, nekem is ilyen van, szóval ebbe szeretnék újat, ami nem egyszerű szettben.
Most összelegóztam és elvileg, papíron jó minden:
Első kerék: [link] - DT P1800
Adapter hozzá 15x100-ra: [link]
Hátsó kerék: [link] - DT 1800 szintén
Adapter hozzá gyorszárasra: [link]
Ez is rendben van így? Nem vagyok ezekben a kompatibilitás és adapterezés dolgokban otthon, megköszönném, ha a hozzáértők írnának egy véleményt„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
ZolkoW
őstag
válasz itouchfan #223077 üzenetére
nekem A2Z "extreme performance" (húú... ) van ugyanonnan, ami fémes, ez a mániám, de ennél jobb nekem a TRP-ben még nem volt. Ami nem jelenti hogy nem is létezik... amúgy épp ilyen a tárcsám is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
itouchfan
senior tag
válasz jjeahh #223086 üzenetére
Köszi, Mavicnál viszont nem nagyon találtam 15x100-as első kereket. Lehet, hogy én vagyok vakond, de olyanra nem emlékszem ami nem 1900+ gramm lett volna és normális áron volt
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Ringman
nagyúr
válasz itouchfan #223083 üzenetére
érdekes, mintha ehhez tavaly még járt volna szettben véve az átalakító meg a 6bolt->centerlock adapter is.
(vagy csak az 1600-asokhoz?)Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
itouchfan
senior tag
válasz Maximum1 #223090 üzenetére
+Ringman: köszi, most ezt írja: "Scope of delivery: 1 x P 1800 SPLINE® 23 Disc Wheelset, 2 x Tubeless tape 21 mm, 2 x Tubeless valve road 32 mm" szóval valószínüleg ezt már kispórolják, hogy külön kelljen megvenni.
Maximum1, te meg vagy elégedve vele?
Esetleg még ez [link] a Fulcrum játszik, bár ez gravel szett, de egész jó súlyban és ehhez csak egy hátsó agy adapter kéne. Azt írja, hogy 32 mm a legkisebb ajánlott szélesség, nem tudom, hogy mennyire jelentene gondot egy 28as külső esetleg.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Ringman
nagyúr
-
Maximum1
őstag
válasz itouchfan #223091 üzenetére
Szeretem nagyon, 2 ezer van bennük, a gyári szalaggal és szeleppel van tubelesítve, a szelepek elég gagyik, van hogy fogóval kell nyitni hogy felfújjam, gondolom a tejtől beragad.
Elég hangos, van akit idegesít.
Könnyű, és gyorsan reagál ha lépni kell, jól bírja a kátyúkat, 90kg vagyok + 2 kulacs -
bardi
senior tag
válasz Hasaggymeg #223081 üzenetére
Már hogyne számítana, ne vicceljünk, amikor csavart húzol meg, a nyomaték az a menetek és a csavarfej súrlódásából adódik, ha kened, csökken a súrlódás, ugyan akkora nyomatékra húzva nagyobb lesz a szorító erő, és szépen eltéped.
Ezért van pl az, hogy egy belső kulcsnyílású csavar kisebb nyomatékra húzva ugyan azt a szorítóerőt fogja biztosítani, mint egy hatlapfejű, ott sokkal nagyobb a csavar fejének a súrlódása a nagyobb átmérőből adódóan.
Nem véletlen, hogy pl. motoroknál az ARP csavaroknak a meghúzási nyomatéka az a saját kenőanyagával van megadva mindig.
Ha nincs leírva, hogy milyen állapotban kell adott nyomatékra húzni, biztonságos feltételezés az, hogy szárazon annyi, így kisebb az esély a hibára. Féktárcsa csavarok pl. mind menetrögzítőzve vannak, ott annak az ellenállása simán van 1-2 Nm, miközben 6-ra kell meghúzni.
Ha kened, húzd alsó limitre, de mondjuk az átütő tengelynél én kipróbálnám kenve a 10 Nm-rel, ha annyit tud a kulcsom.'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
válasz Gaben92 #223075 üzenetére
Lama vagyok.
Van olyan XTools nyomatekkulcsom, ami 24nm -t tud.
Ez a baj. A bitek, amik hozza valok, rovidek. Az atutobe amit latsz a kek kulcson, majd addig belemegy, mint a teljes bitfej hossza. Ezzel nem merem piszkalni, mert fele akkora feluleten erintkezik vele.
Lehet jo minosegu, hosszabb biteket kulon venni, ami ramegy erre a kulcsra?Azert ebbol latszott, ezt a tengelyt nehezen nyalod el, olyan hosszan tart az imbusz resze, hogy sok-sok nm kellene hozza.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bardi #223094 üzenetére
Benne van a leirasban, hogy a menetre kell zsir. Gyarilag is volt rajta.
Nem lehet, hogy zsirral egyutt 15nm a max? A csavaron 15nm van, a manualban 12-15nm.Mar azt is tudom, miert nem hasznaltam ezt a ny.kulcsot erre. Nem er bele tokig, en reszleges kontakttal semmit nem huzok meg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223082 üzenetére
Galfer FD293-at de még filózom, hogy a pirosat vagy a zöldet. Helyben meg tudom őket venni, (19€ a piros, 30€ a zöld) és a zöldtől egyedül amiatt ódzkodom kicsit mert félek, hogy ha kap egy kis vizet, sarat stb. akkor rohadtul megjönne a hangja. Viszont ha jön az új betét akkor jön az új tárcsa is. Én épp elvagyok a 180/160 Deore tárcsákkal, de páromnak a 160/160 RT26 kombó annyira nem jön be. Kap helyette SLX tárcsákat (szép kombó lesz, Galfer racse betét, SLX tárcsa, alja féknyereg ) aztán még gondolkodom kicsit mi legyen féknyereg terén. Tudok most olcsón XTR szettet (alig használt nyergek, minden más új), MT500 nyerget olcsón (ehhez nem kéne még fékcsövet sem cserélni), de amire igazán pályázom az egy SLX vagy XT szett nyereggel, karokkal, mindennel, de pont az nem akad sehol.
itouchfan: DT Swiss agyaknak pont az a szépsége, hogy kupakot lehet rajtuk cserélni. Nemrég én is belemásztam eléggé mert nekem meg Boost QR van hátul amiből alig találni valamit, de még a Boost agyakat is át lehet kupakozni Boost QR-re minden gond nélkül. Magáról a kerékről nem tudok nyilatkozni, azt megteszik mások, de ha emellett döntesz akkor ez a szett mit összeraktál működni fog.
MPowerPH:
Szabványosak a bitfejek. 1/4, 3/8 vagy 1/2", ez a kép szemlélteti legjobban. Csak meg kell állapítanod mekkora kell a tiédre aztán rendelni hozzá fejet. Barkácsáruházban, autós boltban szerintem tuti kapsz. Ezek ráadásul az esetek nagy részében ütvecsavarozóhoz való fejek szóval sokkal erősebbek mint egy bármilyen alsó polcos bitfej. A baj leginkább az szokott lenni, hogy sokszor ezek úgy hosszúak, hogy a száruk szabványos és csak a végük van méretre alakítva, azzal meg nem vagy előrébb. De én például simán meg merném rendelni az RS-től amit linkeltem.Hasaggymeg: Biztos vagyok benne, hogy számít valamennyit de azt nem tudnám megmondani, hogy mennyit.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Tajték
senior tag
Üdv Srácok!
Van egy Magura Julie tárcsafék szettem első-hátsó, fékkar és féknyereg és hozzá adapterek. Az elsőt tölteni kell olajjal a hátsó kemény mint a beton.Mennyit lehetne kérni értük ha el szeretném adni? Mi a reális ár?
Erről lenne szó:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20220701v01xs13o.jpeg
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest