Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#222901) Ringman válasza -FLY-> (#222899) üzenetére


Ringman
nagyúr

hát ezt majd az egyeneskormányosok megmondják :)
a claris az országúti szett, szóval nem biztos hogy menni fog csere nélkül, de egyeneskormányos biciklire meg nem érdemes szerintem 8 sebességes outi szettet rakni.

ha izomból kiállva tekerem hangok jönnek és érzem is, hogy nyeklik az alap négyszög hajtás, ezért lenne szükségem valami fejlesztésre.

ehhez vsz. elég lenne első körben a hajtókart cserélni hollowtech II-re.

(#222902) Hasaggymeg válasza Mezga Aladár (#222894) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nem könnyű, de tanulható...persze ha valaki akarja. Adottságok ide vagy oda nem véletlen, hogy a profik mindent szinte ugyanúgy csinálnak, futás, bringázás, teniszezés, vagy úszás, vagyis annak az edzők által tanított és leghatékonyabb módján, függetlenül különféle adottságaiktól. Persze ott is vannak eltérések, de minimálisak...vagyis röviden Tourt nem fog az életben senki nyerni 60-as csapásszámmal, legalábbis ember nem, mert lehet egy kenguru fiziológiája inkább az alacsony csapásszámot kedvelné. :DDD
Amit még terepen észrevettem, hogy bár én sem igazán pörgetek 85-el a meredek és akadályokkal tele emelkedőn, lassú csapásszámmal, nagy áttéten ahol egyetlen hajtókar forgás alatt mindjárt 3 sziklára kellene felfutni, vagy 4 gyökeret kerülni fizikailag is lehetetlen és csakis úgy tudsz gyorsan és hatékonyan mászni, nyomvonalat keresgélni, vagy éppen esetleges kipörgést kompenzálni a roppant egyenetlen terepen ha a lábad is gyorsan jár valami könnyű fokozaton amitől akkor és ott tudsz nyomatékot fokozni amikor éppen kell ahhoz, hogy végig mozgásban maradj.

#222900
zsola32...
az még mindig jó, most már leszállhatnál az aszfaltról egy jó kis gyökeres erdei ösvényre ott is mérni egy csapásszámátlagot nekünk. ;]

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#222903) tisn válasza Ringman (#222901) üzenetére


tisn
addikt

nekem claris van a fitnessen (neuzer courier dt), nincs vele bajom.

(#222904) Ringman válasza tisn (#222903) üzenetére


Ringman
nagyúr

azzal nincs baj ha gyárilag olyan, csak egy tourney+acerát nem érdemes lecserélni szerintem rá, főleg a tényleg csak a négyszögtengelyes hajtás gyenge.

[ Szerkesztve ]

(#222905) -FLY-> válasza Ringman (#222901) üzenetére


-FLY->
őstag

Ez egy Merida Speeder 100-as fitness bringa, amivel amúgy tök elégedett vagyok, még a színével is. Elvileg ez közelebb áll az utishoz, mint az mtb-hez, ezért is nézek rá utis cuccokat.

(#222906) tisn válasza Ringman (#222904) üzenetére


tisn
addikt

ooo, nem ertek hozza, csak jeleztem, hogy van ahol ez muxik :)

fly: lehet olcsobb/egyszerubb eladni a bringat es venni egy megfelelo felszereltsegut (hasznaltat)

(#222907) -FLY-> válasza Ringman (#222904) üzenetére


-FLY->
őstag

Mondjuk nekem az volna a legolcsóbb és legegyszerűbb, ha simán átdobnám a hajtóművel integrált claris-ra, 3x8-hoz valóra. Kérdés, hogy belepasszolna-e rendszerbe, ha csak az van cserélve.

tisn: Nem akarom eladni, mivel szerelmes vagyok a színébe, plusz tök jó geometriájú és jó anyagú váza van eldolgozott hegesztésekkel, karbon villával.
Inkább venni akarok még mellé egy gravelt. :)

[ Szerkesztve ]

(#222908) tisn válasza -FLY-> (#222907) üzenetére


tisn
addikt

ezt megertem.

(#222909) Ringman válasza -FLY-> (#222907) üzenetére


Ringman
nagyúr

azt hittem az acera alapján, hogy ez valami trekking :)

szerintem nincs integrált 3×8 hajtómű, csak 3×9 sora vagy 3×10 tiagra/3×10 deore.

(#222910) jjeahh válasza Ringman (#222909) üzenetére


jjeahh
nagyúr

A 3x9 hajtókarok nem kompatibilisek a 8 sebességes hátsó váltóval? Szerintem gond nélkül működne. Az Acera, Alivio már rég integrált: [link] [link] [link] . Az MT210-et annyira nem ajánlom, akkor már a 300-as jobban megéri, mert olcsón lehet cserélni rajta a kopó tányérokat.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#222911) Ringman válasza jjeahh (#222910) üzenetére


Ringman
nagyúr

ezt passzolom, az mtb/trekking és a lowcost (tourney) outi kompatibilitásával nem vagyok tisztában.
gondolom a meglévő első váltó chainline alapján lehet eldönteni, hogy mennyire lehet az outi/mtb/trekking hajtókarokat keverni.

(#222912) Ringman válasza Alg (#222832) üzenetére


Ringman
nagyúr

ahogy néztem tegnap, di2 105 csak hidraulikus tárcsafékhez lesz jó, nem lesz (jelenlegi infók alapján) mechanikus fékváltókar, így felnifék kizárva.

(#222913) -FLY-> válasza Ringman (#222909) üzenetére


-FLY->
őstag

[link] , lehet én nézek be valamit, de ezt a clarist 3x8-ra írja és integrált is, ára sem vészes, ha éppen van.

(#222914) parandroid válasza Fall-N (#222895) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Ez konkrétan butaság. Az 50-60 meg arra jó, hogy hosszú távon kicsináld az ízületeidet. De nekem nem fog fájni, szóval felőlem csináld csak, de ha lehet, ne terjeszd tanácsként.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#222915) tisn válasza parandroid (#222914) üzenetére


tisn
addikt

hat, az biztos, hogy nekem mar jelez a terdem tul magas nyomoeronel :(((
gyakorlatilag egy fos hidra kb. a legkonnyebb fokozaton birok csak feltekerni

(#222916) jjeahh válasza -FLY-> (#222899) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Ha már cseréled a hajtást, most sem outis szett van rajta és a masszivitás a lényeg, én maradnék mtb-trekking vonalon. Nem tudom most mekkorák elöl a tányérjaid, de ha olcsón akarod megoldani, akkor talán:
- FC-MT300-9, olcsó, integrált, cserélhetőek a tányérok
- SM-BB52
- Ha le akarod cserélni mindenképp az első váltót: FD-M4000 már minőségi, az egyetlen gondja, hogy terepen nagyon meredek emelkedőn terhelés alatt nem vált rendesen, de aszfalton ez sosem lesz probléma és sokkal masszívabb, mint az Acera
- CS-HG400, a legolcsóbb 9 sebességes kazetta, ami már minőségi, bár nálam kissé hamar kopik. Esetleg PG-950, vagy bármelyik másik 9 sebességes Sram
Egy 9 sebességes lánc, HG53-on kívül bármi jó
Belépő hátsó váltókkal nincs sok tapasztalatom, de talán RD-M2000-SGS, RD-T3000-SGS, RD-T4000-SGS, szerintem valszeg működik az Sram X5 is Shimano szettel, esetleg RD-M592-SGS, ennek már masszívabb az anyaga és a rugója is.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#222917) Ringman válasza -FLY-> (#222913) üzenetére


Ringman
nagyúr

rákerestem a hollowtech II-re, ott nem mutatta ez, akkor lehet rossz a listája a shimanonak? de nem tudom hogy ez passzol-e az első váltódhoz.

(#222918) -FLY-> válasza jjeahh (#222916) üzenetére


-FLY->
őstag

Így már értelek, köszi. Csak azt cserélném első körben, amit muszáj. 48-38-28 most elöl, érzetre kb jó is. Megoldható lenne úgy, hogy csak a hajóművet kicserélni erősebbre, akkor jó eséllyel megszűnne ez a nyeklés, így elégedett is lennék.

(#222919) Hasaggymeg válasza parandroid (#222914) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Attól függ, van aki annyival, vagy kevesebbel, ráadásul jól leengedett nyereggel nyomja haláláig boldog ízületekkel. :DDD ...az intenzitáson és távon múlik. :)

#222918-FLY->...milyen hajtóműved van most? Csak mert nem biztos az nyeklik, nyekereg...évtizedekig négyszögtengelyes hajtóművekkel versenyeztek és fogadok ma is sokan elbuknának egy vakteszten azok közül akik az integrált érezhető merevségét ajnározzák. :U

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#222920) arcitec válasza Fall-N (#222895) üzenetére


arcitec
addikt

Mi az hogy butaság? Mindenki úgy teker, ahogy tud, no és a többség rohadtul nem méri mennyivel teker, ne már. Nyilván vannak olyanok akiknek az ideális edző által javasolt a jó és tudja is teljesíteni. De hogy lehet már a profikat idekeverni. Akkor legyen csak kettéválasztva. Van az ideálisnak nevezett és van az aki mugli(mint jómagam) és úgy megy ahogy neki jólesik. Azért Cobrancót megkérdezném mennyivel is teker az Alpokban, meg egyéb helyeken 25-30kg minimum csomaggal ? ;]
U.I: Pont nemrég volt linkelve, hogy Valter Atti is alacsonyabban megy. Volt is róla videó látványosan alacsonyabb volt u.a sebességen egy másik versenyzőhöz képest. No és akkor?

[ Szerkesztve ]

(#222921) -FLY-> válasza Hasaggymeg (#222919) üzenetére


-FLY->
őstag

TY301 van most rajta, ahogy nézem a mai izmosabb kanyar után imbolyog is a legnagyobb tányér 2-3mm, lehet ez volt az a reccsenés. Ez így kuka, nem bír ki.

(#222922) jjeahh válasza Hasaggymeg (#222919) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Én azt vettem észre, hogy a belépő fapados alkatrészek gyakran nem csak a más szabvány, hanem a gyengébb anyaguk miatt is lehetnek hajlékonyabbak. A másik, hogy gyakran jobb minőségű merevebb alkatrészre váltva nem érzel különbséget, de ha visszaváltasz gyengébbre, akkor nagyon.

-FLY->: válts valamelyik integráltra, amelyiken a legnagyobb tányér 48T és a középcsapágyat is ki kell cserélned. Az a linkelt 3x8-as integrált outis hajtókar talán jó lesz, de kelleni fog egy hosszabb lánc hozzá, ha a jelenlegi méretre van szabva és kérdés, hogy 50T-t kezeli-e a váltó. A másik opció az FC-T4060, de ez 9 sebességes, kérdés, hogy működne-e 8 sebességes szettel. Valszeg igen, mert nincs nagy különbség és ebből van 48T tányéros. A harmadik opció egy FC-MT300, de ez is 9 sebességes és meg kell nézned, hogy a vázon lejjebb lehet-e csúsztatni a váltót, hogy kezelje a 44T-t. Ja igen, kompromisszumot kell kötnöd a 44T-vel... és itt jön megint képbe a pedálfordulat, ha normális pedálfordulattal hajtod, soha nem is fog kelleni ennél több, én ki sem tudnám használni :D . A negyedik opció gondolom az, hogy lemondasz az integráltról.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#222923) zsola32 válasza -FLY-> (#222905) üzenetére


zsola32
őstag

Páromnak Speeder 100-t vettem, szerintem az egész hajtás MTB vonal.
Elég gyenge cuccokkal van szerelve, ha rendesen nyomja, akkor ki lesz rajta cserélve a hajtás. (Deore lenne a választott szett) Írtad a bringa színét, nekünk sárga a Speeder 100-as.
Fiam talán jövőre nő annyit, hogy jó lesz neki a párom Speederje..
Már tervezem a fitness bringás tekerést vele...

[ Szerkesztve ]

(#222924) parandroid válasza arcitec (#222920) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Ti keveritek ide a profikat. Valter Atti profilja nyilvános straván. Most megnéztem az utolsó versenyét, átlag 90 pdf-tal ment (4h, 167km, 41-es átlag, 267w). Ez a profik között relatív alacsony pedálfordulat, igen. Ugye Froome-ot szokták hozni, hogy tud 110+ is, de ez meg ott is extrémnek számít. Szóval olyan 100 körül lehet a profiknak ajánlott érték, +/- olyan 5-10.

Hobbistáknak meg a 80-90 közötti tartományt szokták ajánlani, amire bárki képes, és nem veri szét magát vele. Az, hogy alkatilag adottság, az azt jelenti, hogy ennek a tartománynak az alja, vagy a teteje ideális-e a delikvensnek. Az 50-60 az ‘sport’ban értelmezhetetlen (kb akkor annyi, amikor a hegyen felfelé az életedért küzdesz, leürült ch-val, elsavasodott, égő combokkal), 100w alatti fagyizós tempónál meg nem tök mindegy?

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#222925) sherlock82 válasza fulton (#222879) üzenetére


sherlock82
senior tag

MElyik oldalon nézted? mert én nem találtam őket.

Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER

(#222926) arcitec válasza parandroid (#222924) üzenetére


arcitec
addikt

Az hogy bárki képes a 90-re az neked(itt a többségnek)lehet, hogy igaz, sokak számára azonban nem. Nekem az sok tudom, mert volt kis verseny, ami belefért, (nem tudom a pörgetést) de majd le kellett állnom és mozdulni sem tudtam vagy 10 percig ... ;) :B
Hogy nem lehet ezt megérteni, de mindegy is. Ellenben ha országúti bringára érted(értitek)
akkor bocsi és elnézést.
Ja és persze nem "csak" sportról beszélünk, hisz itt nem sok Valter Atti van... ;]
Ha sport szerint a mérce, akkor nyilván igazatok van ... :K

[ Szerkesztve ]

(#222927) Ringman válasza parandroid (#222924) üzenetére


Ringman
nagyúr

80 fölött platformpedállal nem is próbálkoznék.

emelkedőn sem kell kevesebb, csak megfelelően kell áttétet választani, ami az átlagembernek nem biztos, hogy az 1:1-es fokozat, ami az outikon van: [link]

(#222928) 6030D válasza arcitec (#222926) üzenetére


6030D
Ármester

Múltkor láttam valakit, akinek kocognia kellett a buszra 100 m-t. Utána nem kapott levegőt 10 percig. Akkor a kocogás nem jó? Na, szóval érted...

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#222929) parandroid válasza arcitec (#222926) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Nyilván sportról beszélünk, de a saját szintünkről, és nem profi sportról. Kirándulgatásnál, laza tekerésnél, vagy pedelec esetében kb mindegy a pedálfordulat, nem sok jelentősége van. Már azon túl, hogy ha jön egy híd, vagy felüljáró, netalán némi valódi domb, akkor alacsony erőkifejtésnél is az ízületeidet kíméled, ha jobban pörgetsz. A hatékonyságról nem is beszélve. Azaz minél nagyobb teljesítményt adsz le, annál jobban jársz az ideálishoz minél közelebbi pedálfordulattal. Ha konkrétan állóképességi edzésként tekintesz a kerékpározásra, akkor meg nincs is miről beszélni.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#222930) Hasaggymeg válasza jjeahh (#222922) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

+#222921
-FLY->...értem én, hogy gyengébb, na de ennyire?! ...a mai izmosabb kanyar után imbolyog is a legnagyobb tányér... :U

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#222931) fulton válasza vallas (#222898) üzenetére


fulton
addikt

:R

(#222932) fulton válasza sherlock82 (#222925) üzenetére


fulton
addikt

Jul 1 el.
Ezeket látom.
Rush sisak 20k
Spectrum 45k
Grandcontrol szemcsi: 30k
Rydon szemcsi 32k

(#222933) jjeahh válasza Hasaggymeg (#222930) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Tourney, azzal bármi előfordulhat 100kg súly alatt. A haverom Tourney kerékagya 430km után rág és nem nehéz a csávó, magasnyomásúval sem mosta. Egy fiatal sráccal anno kitekertem a környékre terepezni és a Tourney váltója már enyhe gravelen le akart szakadni, annyira csattogott a lánc súlya alatt :D . Ránézésre olyan volt, mint azok a kis műanyag játékok, amik a Kinder tojásban vannak :DDD . Szerintem a belépő kategória az az Altus, a Tourney meg hulladék szint, csak annak jó, aki kéthavonta egyszer használja a váltót, mert a cukrázdáig van egy 1%-os emelkedő és valami át kell dobja a láncot a könnyebb fokozatba ;] .

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#222934) n.gab válasza fulton (#222879) üzenetére


n.gab
aktív tag

Helló!
Linket tudnál küldeni? Nem találok semmi kedvezményt az oldalukon.
Köszönöm! :R

(#222935) zsola32


zsola32
őstag

próbálj úgy tekerni, hogy nem foglalkozol a sebességgel, csak a fordulat legyen meg.
a váltóval belövöd magadnak azt a terhelést, ami nem nulláz le pár perc alatt.
figyeld meg, napról napra jobban fog menni.
Ha síkvidéken laksz, az is nagy segítség.

2 hete tartottunk egy családi bringázást a Balcsin, Berényből indultunk Siófok felé, megbeszéltük hogy 80 km-t fogunk tekerni. összesen 50 m szintet mért az órám, tehát nem volt egy nehéz pálya, ideális hely gyakorolni a tempósabb tekerést. (Fiam ösztönösen beállt mögém, még mondta is, mennyivel könnyebb volt tekernie :) )

Én a Mecseken nyomom leginkább, ott sajna vadászni kell ez ilyen könnyű pályákat.

(#222936) Hasaggymeg válasza jjeahh (#222933) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Az Altus viszont már úgy néz ki mint régebb az SLX. :Y

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#222937) tisn válasza zsola32 (#222935) üzenetére


tisn
addikt

Ha síkvidéken laksz, az is nagy segítség.

ott meg a szel fuj. MINDIG.

(#222938) Fall-N válasza -FLY-> (#222899) üzenetére


Fall-N
veterán

Integrált Altus/Acera hajtás kell neked. Ára annyira nem vészes, 3x8-as rendszer. Hajtókart cseréled az integrált hajtásnál, mivel egybe van a lánckerekekkel. A középrész is cserés, ez is az integrált tengely része. Sokkal masszívabb az egész, bár az én 100+ kilóm alatt a Tourney TY-501 sem nyeklik. Az is marha erős.

(#222939) fulton válasza n.gab (#222934) üzenetére


fulton
addikt

Nincs link még holnap fogjátok latni a honlapjukon az eksönöket. Am kuldtem volna.

[ Szerkesztve ]

(#222940) Hasaggymeg válasza zsola32 (#222935) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Sajna?! Én örülök ha nem látok sík, napsütötte aszfaltokat, ha lehetne nem is mennék mesterséges burkolaton és síkon sem egy métert sem. :F

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#222941) n.gab


n.gab
aktív tag

Mtb-ozáshoz milyen szemüveget ajánlanátok? Legtöbbször erdőbe megyünk napközben esetleg néha egy kis éjszakai túra is beleszokott férni.

#222939 :R

[ Szerkesztve ]

(#222942) jjeahh válasza n.gab (#222941) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Fotochromatikusat. Ha kínából rendelés is játszik, akkor: [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] , válassz :D . Toobee ezt is ajánlja: [link] . Ha nem kínai, akkor arra figyelj, hogy sötétben a lencse teljesen víztisztára világosodjon ki, sajnos ezt a nagynevű fotochromatikus szemüvegek java nem tudja, valamelyik Rudy asszem igen. Esetleg nézz szét a Bollé munkvédelmisek között, amelyik átlátszó, az éjszaka is jó lesz.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#222943) zsamiatt


zsamiatt
őstag

sziasztok nincs véletlenül garminhoz kapcsolható pedál fordulat mérő? szeretném jobban mérni a teljesítményt kíváncsiságból. Néztem a garmint de az horror. Meg valami olyasmibe gondolkodom ami a taposó pedálhoz illeszthető.

[ Szerkesztve ]

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#222944) zsocy válasza zsamiatt (#222943) üzenetére


zsocy
őstag

Mindegyik jó Garminhoz ami az ANT+-t vagy a BT kapcsolatot tudja. Én Magene-t vettem Aliról, az jó pedálra és gps sebességmérésre is.
Amúgy biztos ezt keresed? Teljesítményt nem ezzel mérünk, oda wattmérő kell, na az tényleg horror áron van csak.

(#222945) zsamiatt válasza zsocy (#222944) üzenetére


zsamiatt
őstag

igaz, pedál fordulatra gondoltam. De gondolom abból a teljesítmény már kiszámítható. Nem elektromos teljesítményre gondoltam hanem az edzés minőségéről :D
pulzus mérő pántot is vettél tölük?

[ Szerkesztve ]

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#222946) zsocy válasza zsamiatt (#222945) üzenetére


zsocy
őstag

Pedálfordulat mérő leginkább a pedálfordulatot mutatja, persze lehet abból is számol okos dolgokat valamilyen algoritmus. Az előző hozzászólásokban pont erről ment a vita, hogy az a kemény gyerek aki 90 alatt nyomja, vagy Valter Ati tudja jobban, és 90 a tuti trekkingen is :DDD
Pulzus pántom Garmin van, de vannak itt sokan akik másik márkával kisérleteznek, hátha beírják a tutit. A Magene cuccok amúgy beváltak, több mint 2 éve gond nélkül működnek. A Garmin pulzus pánt is bevált :)

[ Szerkesztve ]

(#222947) fulton válasza zsocy (#222944) üzenetére


fulton
addikt

köszi a tippet :R

[ Szerkesztve ]

(#222948) Ringman válasza fulton (#222947) üzenetére


Ringman
nagyúr

én csak apple watchot használom (cyclemeter apphoz is jó), az a pontosság elég nekem

szerk:
mármint pulzusmérésre, csak kicsit elkeveredtem a hsz-ek között :)
van egy garmin pedálfordulatmérőm (ill sebességmérő is, de azt nem használom)

[ Szerkesztve ]

(#222949) balintbaba válasza zsocy (#222944) üzenetére


balintbaba
tag

Szerintem már annyira nem is drágák a teljesítménymérők. Egy sima egyoldalas hajtókarba épített megáll 300 eurónál. Még olcsónak is mondanám, ha a 2000 eurós 105 Di2-vel hasonlítom össze. :DDD

(#222950) flash-


flash-
veterán

Bryton 15 neo -van valakinek?feleségemnek venném
mennyire használható annak aki csak az alap adatokra kíváncsi?(átlag,seb,idő,táv,meredekség,majd később a pulzus még talán)
azt írja hogy 16 óra az üzemideje,ez 16 órányi nettó tekerést jelent?vagy akkor már egy 20 órás túrára (megállásokkal együtt 20 ó) kevés?
vagy inkább 320-at vegyem neki mindenképpen?

-FLY->:
Én most kicsit lehet a kolégák ellen beszélek olyan szempontból hogy elég sokat tettem bele az FC-M 171 tourney hajtókarba,újonnan vettem,és 13ezer km után még mindig rendben van.
nekem sose volt gond pedig voltam 110kilós is,lehet hogy tourney nél sem mindegy melyik,lehet jó sorozatot fogtam ki,én rendszeresen viszem szervizeltetni,kétevenként újrazsíroztatni.az nem elképzelhető hogy szerelőhöz elviszed akkor húz rajta,tiszítja és megoldódik a gond?
persze ettől még jó az integrált de nálam a tourney is bevált,sőt így kettő között nem tudom mit kéne éreznem nem érzek különbséget.(integráltnál magasbb a pedálfordulatom de szerintem az a picit kisebb hajtókar miatt van)

[ Szerkesztve ]

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.