Hirdetés
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Asszociációs játék. :)
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Trump vagy Harris
- A KOReader ebook olvasó program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Astra kalandok @Első rész
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mutogatni való hater díszpinty
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz evo87 #223895 üzenetére
Nem kell cserélni semmi betétet, új betéttel csak romlik a helyzet, hisz kisebb lesz a hely... én újabban vizszintesbe állítom a fékkart, felszerelem a légtelenítő tölcsért kis olajjal benne és úgy tolok vissza dugattyút, cserélek betétet, vagy helyezek vissza új tárcsával ellátott kereket, így lőve be a rendszer hidraulikai töltöttségét az új állapotokhoz... közben persze légtelenítek is 1úttal. A gyorszárat próbáld mindig ugyanannyira szorítani a papucsba helyezett kerék lefele terhelésével,utána meg állítsd rá a féktestet fellazítva picit csavarjait majd féket fogva visszaszorítva.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
evo87
őstag
Lánctisztításhoz ez a fajta decathlonos eszköz jó lehet vagy van más ajánlott is visszafogott használat mellé (heti 1-3 tekerés)?
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #223900 üzenetére
Fura ez a Bonti, a honlapon a mintázat sem ilyen, ez jobban tetszik a kivájt középső bütykökkel, mint a gyári képeken lévő, ugyanakkor elég gáz, hogy sem a leírás, sem a képek nem pontosak. Vakon félnék megvenni, mert a cross king, rocket ron, barzo mintázata is hasonló és azok száraz poros terepen elvéreznek, inkább nedvesen remekelnek. Persze az anyagkeveréken is sok múlik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223906 üzenetére
Nekem ugyanolyannak tűnik mint a honlapon lévő képen. Méret függően kicsit mind más, lehet rosszat néztél.
A leírásban egyedül az oldalfalvédelem van hibásan. Rájöttem, hogy amiatt mert régen nem szerepelt a listában a védelem fajtája, de mikor bevezették a Core Strength védelmet akkor hozzáadták, viszont elfelejtették frissíteni. Ez az oka, hogy csak annál a két méretnél szerepel amikből jött szürke feliratos de az már a Core Strength bevezetés után. Dobok majd egy e-mailt nekik, hogy nézzenek rá mert elég durva, hogy még teszteken is olvasod néhol, hogy nincs benne oldalfalvédelem és fórumokon is láttam, hogy többeket ez tántorított el a vásárlástól.
Poros terepen még az XR3 se valami túl fasza. Nem kegyetlenül rossz, de tuti vannak jobbak. Az XR3 pedig gyakorlatilag egy XR2/XR4 hybrid (XR2 középső bütykei, XR4 oldalsó bütykeivel). Itt amúgy szépen látszik, hogy hiába az XR2 a közepe, másképp néz ki mint az amit fényképeztem mert a szélesebb verziók bütykeit kapta. Itt a 2,6"-es XR2 ami ugyanilyen középen.
Felraktam az XR3 TI-t közben, egészen 3 barig kellett fújni, hogy helyre ugorjon szépen de őszintén szólva rosszabbra számítottam. Sima pumpával ment minden szépen, gondolom van köze ahhoz, hogy nem szalaggal lett összerakva hanem direkt Bonti felnikhez való rim strippel. Megy bele a tej (abból is a bevált Stans helyett Bontragert vettem, "mer' mér' ne" alapon. " aztán mehet vissza a helyére.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #223908 üzenetére
Hm, én ezt néztem, lehet ez másik gumi. Ha a tej az új kék bontrager, az szénné van dicsérve . 3 bar fölé azért ne nyomd, mert fel fog robbanni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223909 üzenetére
Ez a szélesebb verzió. Ha jobb oldalt kiválasztod a gumiméretet (ország függő, hogy egy adott méret feljön-e, international oldalon csak a 2,6" és a 2,8" jön fel és azok tényleg ilyenek. finnre állítva a lokalizációt feldobja mindet) akkor látszik is, hogy méret függően változik a minta. Amit te néztél az egy 2,6" széles XR2 gondolom, de a 2,2" és a 2,35" nem duplán mart hanem csak szimplán mint a képen amit csináltam.
Igen az új kék bontrager az. Jókat olvastam róla én is na meg szeretek is kísérletezni, amiatt vettem ezt Stans helyett. Azon mondjuk jót röhögtem, hogy a honlapon még meg is van említve, hogy "Cool new blue color".
2,5 bar körül helyére ugrott az egyik oldal szinte végig de a másik oldal makacs volt. Elvileg 3,4 barig bírja a gumi de nem mertem 3 fölé menni vele. Most már benne a tej is aztán ha már úgy is kivettem kap a hajtás egy rendes tisztítást. Már csak meg kell váni, hogy megjöjjön az XR4 és végre én is teljesen búcsút intek a belsőnek.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #223910 üzenetére
Ja, értem . A gumi belsővel bírja amúgy 3.4-ig, tejjel 3 folé nem igazán ajánlott menni, a Stans tejen pl. max 2.75 bar-t ír. Néha én is szenvedek a peremmel, de max 2 barral sikerül ráerőszakolni, max szappanos vizet is használok.
Tubeless durranás: [link] [link]
+1 kép is[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
Szeretnék egy kis segítséget kérni, pár szót kéne lefordítani angolról a magyar megfelelőjére, garmin edzéssel kapsolatban(szavak szókapcsolatok magyar megfelelője). egy programba kerülne bele, ezért kérném aki jó angolból az kérem írjon már rám priváton. előre is köszönöm szépen
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223911 üzenetére
Röhögni fogsz, 3 barra is úgy fújtam, hogy a gumi a kanapé egyik oldalán én meg a másikon. Ezek után mondjuk tuti nem fogok 2,5 felé menni mikor az XR4-et teszem fel.
Úgy voltam vele, hogy tejet addig nem kap míg nem ugrik a helyére rendesen, mert ha neadjisten durran akkor se járok úgy mint a fúrumtárs aki a nappaliban fújta túl a már tejjel teli gumit. Megvettem a Bonti fecskendős szettjét is, azzal szépen belenyomtam mikor már minden a helyén volt, kb 2 cseppet kellett feltörölnöm amik akkor pottyantak le mikor lehúztam a fecsit. Most már fent a bicón 1,7-re felfújva, lehet menni tesztelni akár már holnap. Egy dolog triggerel csak, az XR3 és a Team Issue felirat között van egy piros vonal, amit hajtás oldalon szépen beállítottam szelephez, de a másik oldalon meg máshol van. De remélem ez lesz a legnagyobb gondom vele.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #223914 üzenetére
Arra figyeltem. Első előre, hátsó hátra forog ahogy kell.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz f4lcon #223902 üzenetére
Gyári közeli állapotot akarok tartani (nem mintha valami különlegesség lenne).
Meg ha már mindent is cserélni kell, az már macera meg költség. Tehát akkor középtengely, lánckerekek hajtókarok, akkor már pedált is... Inkább ne
Max. ha nem jutok vele semmire, akkor szerviz, és ők átépíthetik...Mutogatni való hater díszpinty
-
addikt
a pedál az 99% maradhat hajtókar csere esetén is
az ékes hajtást meghaladta a technológia régen, és nem vagyok benne biztos, hogy egy olcsó monoblokk és egy olcsó hajtókar nem lenne hosszabb távon megoldás, mint egy ékes középrész, ezek nem bírják sokáig sajnos
(Thun minőséget már nem kapsz)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz f4lcon #223917 üzenetére
Nem extrém módon lesz használva, városban, nyugisan.
Amúgy hogy nem éri meg, stb., azt már tudtam eddig is, de azt, hogy a 16mm-es tengely mennyire általános, meg hogy mennyire felelnek meg egymáshoz a cuccok, azt nem tudtam meg eddig semmilyen fórumonMutogatni való hater díszpinty
-
Fall-N
veterán
Hasonló van nekem is. R.S.P. Jacky Chain. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Gaben92 #223915 üzenetére
Én meg egyáltalán nem figyeltem tegnap. Sosem érdekelt hol a felirat. Elég volt leszenvedni a CST Salvót. Mondjuk felrakni sokkal nehezebb volt annó. De jó erős az SKS műanyag gumileszedő, többször bevált már. Pedig ebben nincs acélbetét.
Ettől függetlenül értékelem az ilyen apró gesztusokat, hogy valaki figyel ilyenekre.
hcl: Én dobnám a kukába az ékes hajtást. Középrészre csakis monoblokk az ipari csapággyal. Olcsók az alap alkatrészek, én komplett hajtóműt cserélnék. Van régiesebb kinézetű, ezüst színű, polírozott.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
Supercycle app-ot használ valaki?
Van egy olyan problémám, hogy felismeri mind a két érzékelőt, de csak az egyiket használja.
Tudnia kellene két szenzort külön-külön kezelni?
Mondjuk a candence-t nem bírtam aktiválni, egyik érzékelővel sem úgy hogy a sebességet a gps-ről szedje. Elképzelhető hogy kép speed szenzorral szenvedek?
Az érzékelők megane típusúak.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Rotyi #223922 üzenetére
Sajnos nem user error, két speed érzékelőt kaptam a speed+cadence helyett.
Elugrottam egy boltba, véletlenül volt egy Bryton cadence készleten, azzal működik.
Az app, ha valaki kedvet kapna hozzá. Nekem hobbira tökéletesen megfelel.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-
chubby2o6
senior tag
Nehogy kimaradjak a jóból, ma sikerült egy pozitív covid tesztet produkálnom. Ráadásul elég sz@rul is vagyok, még életemben nem fájt ennyire a torkom. Azt hittem, ha két évig elkerült ez a retkes vírus, már nem kell paráznom tőle, aztán mégis.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
-
Sleek
senior tag
Srácok van aki rajtam kívül nem tud spd t használni ?
Szinte minden beállítás kipróbálva.
Ha nem a térdem fáj akkor az Achilles-ín vagy a talpam. 20-30km után kényelmetlen már.
Direkt nem csak egy cipővel próbáltam
Hozzá kell tennem nekem születéskor megrángatták a lábaim . Emiatt 2 évig csípőig gipszben volt mindkettő.
A fő gond ,hogy ha spd t használok úgy érzem ,hogy térdtől lefele feszül oldalírányban . Tehát nem tudom olyan szögben spd-t beállítani mint ahogy ráteszem a sima pedálra a lábam. Ha full egyenesen tartom a lábfejem ,akkor sima pedálnál is fáj a térdem.
Mondjuk nem véletlen ,hogy a hajtókarjaimról mindig lekopik a festék
Ötlet esetleg ? Vagy adjam fel az spd vel tekerést ?[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
nagyúr
első borulás spdvel pipa.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz Pist@bácsi #223928 üzenetére
Nem vagyok pesti (de amúgy köszi a felajánlást )
Ja, meg gyárilag elöl kéttányéros ez az izé.@Hasaggymeg, @ivana köszi
Mutogatni való hater díszpinty
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223906 üzenetére
Túrtam kicsit a netet, hogy legyen viszonyítási alapom anyagkeverék ügyben, hogy mire számítsak. Bonti nem nevezget el csak megadja a keménységet és csókolom.
Gumikról mikor szó van akkor az A skálán szokták őket tenni valahova, általában olyan 40a - 70a között mozognak a bicikli külsők. A kisebb puhább, a nagyobb szám keményebb gumi, szóval elég egyszerű a dolog.
XR1/XR2/XR3: 62a/60a
XR4/SE4: 61a/50a
XR5/SE5/SE6: 50aGyakorlatilag a többi (nagy) gyártó titkolja és helyette neveket használ, egyedül a Maxxis az amiről sikerült előtúrnom, hogy így néznek ki a keverékek:
Single: 70a
Dual: 60a/51a
3C MaxxSpeed: 72a/62a/60a
3C MaxxTerra: 70a/50a/42a
3C MaxxGrip: 70a/42a/40a
SUPER TACKY: 42a3C esetén a kemény keverék mindig a "töve" a bütyköknek és azon van egy puhább. Lásd az ábrát, Dual esetén pedig a felső és az oldalsó bütykök keveréke tér el ahol a puhább keverék mindig oldalra jut.
Na ebből rakjatok össze valamit.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
addikt
-
Sleek
senior tag
válasz Dark Archon #223933 üzenetére
Próbáltam a szögben állítást is .
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
itouchfan
senior tag
-
Ringman
nagyúr
válasz Sleek #223929 üzenetére
simán lehet rossz bikefit, platformmal centiket (!) tudsz kompenzálni függőleges és vízszintes értelemben is.
térdtől lefele feszül oldalírányban . Tehát nem tudom olyan szögben spd-t beállítani mint ahogy ráteszem a sima pedálra a lábam. Ha full egyenesen tartom a lábfejem ,akkor sima pedálnál is fáj a térdem.
told kifelé a stoplit (azaz befelé a lábad) - ezek alapján "X" lábad van.
(amúgy létezik keskenyebb spd-s pedál is: [link] )
ezeket meg nézd meg a témában: [link] [link]---
ha fáj a lábad és egy bikefit se segítene, akkor meg hanyagolnám :/szerk:
az hogy túl széles a "rendszer" az viszonylag ritka, mondjuk az mtb alapból szélesebb vagy pár cm-rel.[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
jjeahh
nagyúr
válasz Sleek #223929 üzenetére
Forgatni is próbáltad a stoplit? Valamennyire lehet.Ja bocs, látom igen.#223932 Gaben92: többször olvastam erről, de nem tudtam a Maxxisok anyagkeveréke milyen, király így listába szedve . Amúgy szerintem a mintázat is számít, eddigi tapasztalataim alapján az ilyen nyílszerű mintázatú gumik jobbak száraz terepen, porban, az ilyen klasszikus mintázatúak inkább nedves terepen. Azt vettem észre még, hogy a Maxxisok hűvös időben 10 fok alatt merevebbek és veszítenek a tapadásból, Schwalbe Addix, Conti Black Chili gumik nem annyira. Szerintem majd próbálj ki még más márkákat is, ha ennyire érdekel a téma, ha érzékeny vagy a gumikra, elég nagy különbségeket fogsz érezni. Én is ezen vagyok, több Schwalbe, Maxxis után valami mást fogok letesztelni .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #223938 üzenetére
lehet, de az spd 6 fokot alapból forog, azért annál több szerintem csak extrém esetben kell (ehhez mondjuk jobb az outi 3 csavaros rendszere, az többet enged, de nyilván az nem opció most itt), 2 csavarnál csak a befeszítés megy.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
nagyúr
válasz Sleek #223936 üzenetére
szvsz ortopédot is kérdezz meg róla. ha be is állítod valahogy, natúr, vagy akár egy egyedi stoplival, vagy adapterrel, a kapcsolódó mozgások nem feltétlenül lesznek jók a térdednek/más izületeidnek. lehet megúszod annyival, hogy elküldenek gyógytornászhoz, aki mutat pár erősítő/nyújtó/lazító gyakorlatot, meg a kicsatoláskor jellemző mozdulatra is talán tud valamit mondani, hogyan érdemes úgy csinálni, hogy térdet/izületet minél kevésbé terheljen.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Sleek #223929 üzenetére
Talpad fájása érdekes, az inkább a nem elég merev talpú cipő, vagy túl hátra engedett stopli miatt szokott előjönni ... ugyanakkor szerintem az a legkisebb baj a fájdalmak közül, így én odaállítanám ahol az fáj csak és onnan indulnék ki végül annak enyhítése, vagy teljes megszüntetése irányába. 🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223938 üzenetére
Régen jobban kedveltem a nyílszerű mintázatot én is, de azóta eltelt 10 év, én meg odébb költöztem 2000 km-rel és itt egész más a terep. A videó alapján amit linkeltem korábban (szerintem) nekem sokkal jobb a "klasszikus". Fenyves, laza talaj és ha nem is sáros, semmiképp sem poros. Összekötő szakaszokon megyek csak poros/zúzott köves terepen de azokat úgy is inkább pihenésre használom. Az ország meg egy alföld, nem nagyon veretünk lefelé. 1000 szinthez szerintem még ha válogatod akkor is kell menned legalább 80km-t itt. Az igazat megvallva az XC nem épp a legoptimálisabb ide (emiatt is kell keresgélni nagyon, hogy merre mész) emiatt is megyek abba az irányba, hogy kicsit aggresszívabb gumi, rövid(ebb) stucni, és még a teló útját is ki akarom tolni a mostani 100 helyett a maximális 130mm-ig. Project Hardt(r)ail.
Nem vagyok az átlagnál érzékenyebb a gumikra szerintem, csak szeretem belevetni magam olyan témákba amikkel a legtöbben nem foglalkoznak mert vagy túl sok utánajárást igényel, vagy csak egyszerűbb a bevált utat járni. Így voltam a Boost QR-el is mikor írtátok, hogy van kétféle agy azt csókolom, aztán 2-3 nap guglizás után végül csak összeraktam, hogy gyakorlatilag bármilyen DT Swiss aggyal szerelt felni kupakcserével átállítható Boost QR-re, és még pár más gyártó is gyárt kompatibilis agyakat, szetteket.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
6030D
Ármester
válasz velizare #223940 üzenetére
+1, gyógytornász lehet, hogy tud rajta javítani. Nekem sima csuklómobilitás is javult a súly a kézben és tekergetem a kezem gyakorlattól. Lesz ilyen lábra is.
Hasaggymeg: talp fájhat a cipőtől is, de egy merevtől is. Nekem a NW az elején nyomott, majd 2 óra után fájt benne a lábam bizonyos terhelésen (rázkódó mászás). Amióta nem tekerek benne annyit, ráadásul futok, gondolom kilapult a lábfejem, megint érzem néha, hogy "fáj".
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
addikt
-
ftamas0201
senior tag
Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Vissza olvasgattam néhány oldalt, látom nagyon benne vagytok a biciklikben, alkatrészekben stb..
Kizárólag hobbi szintre hétvégi biciklizésekre párommal, vidéken lakom rengeteg szép táj, sok földút és betonos mezőgazdasági utak, szóval olyan 50-50% lenne a földút, műút bringázás de semmi komoly, Bem napi szintre.
Erre néztem ki én egy biciklit ami a Corelli Trivor 5.1 névre hallgat. Végig olvastam az itt felül lévő összefoglalót, nagyjából jónak látom de kikérném a véleményeteket.
Felhasználás terén tényleg ne gondoljatok semmi komolyra, nem napi szintű használat lenne, szigorúan hobbi szintre, de azért ne menjen tönkre hamar meg kényelmes legyen
Keretnek ez a 150ezer Ft körüli összeg lenne, szívesen fogadok ajánlást ha úgy ítélitek meg hogy nem a legjobb és van ezen a téren más is.Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket.
-
itouchfan
senior tag
válasz ftamas0201 #223946 üzenetére
Szerintem ennyiért csak a Decathlonban érdemes keresni. Ezt nem javasolnám.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
varsam
őstag
válasz ftamas0201 #223946 üzenetére
Ennyiért inkább használtat, vagy Decathlon ahogy előttem is írták. Ez a corelli elég gagyi valaminek tűnik ennyi pénzért.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ftamas0201 #223946 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ftamas0201
senior tag
válasz Hasaggymeg #223949 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a választ.
Mi lenne az a kategória amit érdemes lenne megvenni és nem decatlon? nem vagyok annyira oda a decatlonért igazából.
Tájékozódom inkább rendesen, ezért kérem ki a véleményeteket[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Autós topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Okos Otthon / Smart Home
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Crypto Trade
- Projektor topic
- Azonnali fotós kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...
- DJI FPV Racer FMC drón - Fly More Combo + Motion controller
- DJI Mavic 3 Classic FMC drón táska, koffer (Skyreat)
- DJI AVATA drón +akkumulátor +doboz +garancia és Care Refresh
- DJI Mini 2 Fly More Combo FMC drón szett 3 akkuval - újszerű állapotban
- DJI Motion Controller 2 - drón mozgásvezérlő "joystick"
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest