Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #170849 üzenetére
dekás belső?
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #170849 üzenetére
Hogy mik vannak.. . Mondjuk láttam ma furábbat is egy ismerősnél, törött Ultegra hajtókart .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
STC Speed
őstag
Decás pumpához lehet kapni bármelyik bringaboltban tartókonzolt? A képen látható alul mire gondolok. Érdekesség:Csömöri decathlonban üresek a polcok, minden le van ürítve bringafronton, és volt kb 8 bringa durva
[link] -
G@ben
addikt
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #170860 üzenetére
Érzékenyen érint a téma...
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #170854 üzenetére
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
rarki72
tag
válasz blountex #170801 üzenetére
ha az a cél, hogy eltapsolj 20k-t akkor jó választás.
de ha viszont nem az lenne...
egy ilyen:
1., nagyobb fényerőt ad (tapasztalat: full fényerőn bő 11 óra, csökkentett fényerőt nem teszteltem)
2., 5200-as power bank is egyben (Redmi Note 8 Pro-t 0-ról fullra feltölti és még világít is egy darabig utána)
3., ennyiért vehetsz 3 db-ot és még sörre is marad
én egy éve használom és jókat vigyorgok, mikor a nagyobb fényerőn van és villognak az autók, hogy kapcsoljak tompítottatnem tudom valójában hány lumen a fényereje, mert nyilván nem annyi mint írják, de b@szott nagy és semmi nem jár a közelében sem amit eddig láttam
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz rarki72 #170867 üzenetére
Tudnak ezek a kínai mérnökök. A Toobee által linkelt Sigma 2000Lm -hez külön akkupakkot használ, amivel 2,3 órát világít, ez meg 2db. 18650 -esből kihoz 20000Lm -t, 10 órán át. Lehet, hogy az akkuk mellé még bedugtak vmi hidegfúziós energiaforrást is.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ZolkoW
őstag
-
G@ben
addikt
válasz rarki72 #170867 üzenetére
5200mAh-val 11 óra világítás? Tegyük fel, hogy igaz az 5200-as érték, ez azt jelenti, hogy a led kicsit kevesebb, mint 0,5A-t kap. Az valahol 200 lumen környéke. Tudom, hogy 3 led van benne, de nagyságrendileg igaznak mondható, hogy 1 led bizonyos áramon ugyanakkora fényt ad, mint 3 led darabonként harmadakkora áramon (legalábbis az alacsonyabb áramerősségeknél). Vagyis kb 200 lumen körül lehet a fényárama, míg a másik 1800 lumen. Szerintem nem összehasonlítható a kettő. Én egy Convoy S2+t használtam bringára 500 lumennel (bemérve) és kicsit keveselltem a fényét, főleg a távolságot, amit megvilágít. De annál is tudtak szembevillogni, de azért, mert úgy állt, hogy az autós rálátott közvetlenül a ledre és úgy vakított. A Nitecorenál ez megoldott, nem vakít, utólag én is raktam a lámpára egy takarót, hogy a felfelé világítást kiszedjem belőle.
Ettől függetlenül baromi drágának tartom a Nitecoret, most én is egy Astrolux EC01-et használok, amire szintén került egy takaró, hogy ne vakítsam el a szembejövőt. Ez valahol 6-700 lumen körül van a használt fokozaton, de messzebb is világít a nagyobb reflektor miatt. Az általad linkeltnek a pici reflektor miatt nem lehet túl sok a hatótávja.
Szerk: most néztem a képeket, a 3 ledhez képest baromi hotspotosan világít, az biciklin kevéssé használható.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Alg
veterán
válasz G@ben #170870 üzenetére
Mert nem csak a lm érték számít, hanem a lencse is ami előtte van. Szar lencsével lehet kevés lumennel is vakítani, csak akkor az útra is annyival kevesebb fény jut.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ZolkoW
őstag
[link]
Az aeró kormányt nem biztos, hogy akarom érteni, de érdekesség:Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
Srácok, mostmár lassan betelik a sz*ros bili . Majdnem mindent én szervizelek-állítok be a bringán, most már a telót is szét merem szedni, de a hátsó váltó 3 éve (?) még mindíg kifog rajtam, ma is 2 órányi anyázás lett a vége és rosszabb lett, mint amilyen volt . Tucatnyi videót néztem meg már, olvastam részletes cikkeket is a témában, teljesen egyértelmű számomra, hogy melyik csavar mit állít, szal teljesen tiszta ügy és elvileg nagyon egyszerű megcsinálni, aztán amikor beállítom és megyek egy próbakört, csattog, kattog, kerreg, 1-2 lánckerékre nem vált rendesen, szal borzalmas . Most komolyan mi kell ennek még? Mert szvsz már csak a varázslat, vudu segíthet. Azt nem értem, hogy szervizben pillanatok alatt hogyan képesek tökéletesen beállítani bármelyik váltót, szal csak bennem van a hiba . És nem, nem szeretném szervizbe vinni, mert ha beledöglök is meg akarom tanulni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz Somatom #170868 üzenetére
Persze, ezeket a fosokat hagyjuk már Látszik, hogy nem veretett a vak sötét erdőben, aki ilyeneket ajánlgat. Még a Buster 2000 mellé is kell 1-2 kisebb, szórt fényű cucc, hogy meglegyen a rendes térérzet. Büdzsé fronton nekem ez bevált, nem egy Sigma, de korrekt a fényerő. Nagyon fontos, hogy sisakon legyen egy erős, fókuszált fényű cucc, hogy oda tudj világítani, ahova menni szeretnél. Kormányon 2 db S2+, ezek közelre jól világítanak, középtávra meg valami szintén bringás eszköz javasolt, például nekem az FX70 tölti be ezt a szerepkört. Ezek együtt adnak annyi fényt, hogy a jól ismert, 100x bejárt útvonalaimon tudok olyan tempót menni, mint világosban (lefelé PR-ekből sok van, ami vak sötétben jött össze).
[ Szerkesztve ]
-
nightmare13
őstag
Sziasztok!
Nagyon hosszú idő után újrakezdenék (10+ év - közben azért volt egy Balaton kerülés)
Nettúrás után a következő bringák kerültek terítékre (ez az árkategória, ami nagyjából belefér)
Riverside 900
Mali Cross 300
Neuzer X300 v X400
Romet Orkan 4Városi használat munkábajárásra, jövőben túrázás, ha asszony is kedvet kap majd. Ti, mint akik jóval nagyobb tudással rendelkeztek, mint szerény személyem, melyiket ajánlanátok? Esetleg mást ebben az árkategóriában? Csepel Woodlandek?
Minden választ előre is nagyon szépen köszönök!WoT: nightmare1367 Az élet egy játék... De játszd keményen!
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #170876 üzenetére
jó, ez valami 2000 mérföldes teljesítménytúra (azt a részt nem olvastam el), ahol megbocsátható, de eddig is az volt az érzésem 1-1 hirdetés, vagy poszt láttán, hogy 80%-ban azok raknak fel ilyet, akiknek egyébként sem elég erős a háta, hogy megtartsa magát fél óránál tovább, és azt reméli tőle, hogy ez majd segít. Még olyat is olvastam BM fórumon sok évvel ezelőtt, hogy valaki szida, mert gerincproblémái lettek tőle, gondolom pontosan a fentiek miatt... :/ (eleve volt gond, de tovább súlyosbította vele, hogy mégjobban előre hasalt, de izomzat nuku)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
birorichard
őstag
válasz jjeahh #170874 üzenetére
Nem benned van a hiba, a valtot beallitani nagyon konnyu - ha minden stimmel. Gondolom az alap dolgokat megnezted:
- bowden szabadon jar a hazban
- valtokar mukodik
- valto mukodik
- lanc kompatibilis sebessegu
- ha iranyitott a lanc, akkor jol van felrakva
- nem kopottak az alkatreszek vagy legalabbis ha igen, akkor nem csak hatso lenckereksort vagy lancot csereltel rajta
- jol fut a lanc a valtoban (raktam mar be szarul, mert nem figyeltem, szoval be lehet nezni)
Ha mindezek jok, es foleg terheles alatt nem mukodik megfeleloen, es csak nehany fokozatnal (fent v lent) akkor en meg a valtotarto fulet lecserelnem, nalam ez okozott hasonlo gondot. Volt egy kisebb regi esesem, amiota a regi valto szarakodott. Full hajtas-valtas csere utan is ugyanugy rakoncatlankodott adott fokozatokon, lecsereltem ezt is es tokeletes lett.
Nem feltetlenul kell szemmel lathatoan serultnek lennie, en nem mondtam volna meg, hogy el van hajolva, raadasul akar kicsit csavarodva is deformalodhat, azt meg aztan vegkepp nem mondod meg szemre.
Ha megteheted, celszeru leszedni es bevinni egy kereskedesbe, ahol tudnak adni vagy rendelni (tobb szaz fele van, es elegge hasonlitanak egymasra), addig egy gyorskotozovel a lancvillara lazan felrakhatod a valtot es tuti nem pereg le (nyilvan menni igy nem lehet vele ), bar amugy is megfogja a lanc, de azert igy nyilvan kulturaltabb kicsit.
Ha nem tudod leszedni, vagy nem akarod, akkor legalabbis fenykepezd le, es segitenek kikeresni a katalogusbol, melyik kell neked. Felrakasnal meg celszeru az uj kibontasa elott leszedni meg a regit es elol-hatul osszehasonlitani, hogy ha nme jo, vissza tudd vinni (pl lehet ket total egyforma kulso oldalra, de mas kialakitasu a belso oldalon, ahol felrakod a vazra, ezt nyilvan nem latod, amig le nem szeded).
Arban nem nagy tetel, 1-2E Ft - ha ez a gond, ha nem, en vennek belole ugy, hogy maradjon egy tartalekban a taskaban mindig, mert ez egy olyan tetel, ami esesnel ha serul (nem ritka, h torik is), nem potolhato massal, es nem valoszinu hogy egy random bringaboltban fogsz azonnal kapni, jo esetben napok, rossz esetben tobb, mire megjon, ellenben a csereje akar a dombteton is siman kivitelezheto.[ Szerkesztve ]
-
INTELligent
senior tag
válasz Toobee #170875 üzenetére
A Giyo cuccok mennyire jó minőségűek (mert normál webáruházakban is lehet kapni, de ahogy látom Ali-n is van ilyen néven futó cucc - vagy "csak" hamisítják ezt is)? Mert meguntam, hogy nincs telópumpám, és most találtam egy ilyet viszonylag jó áron.
(#170875) Toobee: van esetleg valami tipped, hogy sisakra mivel lehet stabilan rögzíteni a lámpát? Mert én egy S2+-t szándékozok felvarázsolni, a pánt meg a csavar, amit a rögzítéshez használok, az pont olyan, mint az általad linkelt Lunivo Sirius, csak egy ilyennel rakom rá. És folyton imbolyog a cucc, pedig meg van húzva minden elég jól. Vagy ez szimplán annyit jelent, hogy kellene nekem egy normális bukó és nem a hervises csoda, ami most van ?
[ Szerkesztve ]
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
INTELligent
senior tag
Ezt meg itthagyom jjeahh-nak: steerer tube-ba szerelhető szerszámok.
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #170874 üzenetére
Mi az alapprobléma, ami miatt állítgatni kezdted?
Én is arra tippelek, hogy valami egyéb gebasz van a rendszeredben, pl. hajlott váltófül. Esetleg még a felső váltógörgő-sor távolsága (B-csavar). Azzal már sikerült rontanom a működő rendszeremen - azóta figyelek rá, hogyha lefelé is, felfelé is lassan vált, akkor könnyen lehet, hogy túl távol van. A bowden kenése is segített, pedig először nem hittem benne, persze ehhez azért jó állapotú bowden kell, ha retkes/rozsdás (igyekszem csak rozsdamentest venni...), akkor annak kaszáltak.
A váltótartó fül egyenesítésére egyébként egy nagyon speciális szerszámot használok, eddig egyszer kellett: 5-ös T imbuszkulcsot - a váltó a helyén, a rögzítőcsavarjában szép szorosan illeszkedik, és így együtt pont lehet vele alkalmas erőt kifejteni, de azért csak okosan...[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem tudom hogy vagytok ezekkel a kínai kici ócó lámpákkal,de nekem előbb-utóbb mindig kiderült,hogy olcsó húsnak híg a leve...MINDIG! Bár először mindegyik jónak tűnt később előjött valamennyinél a rejtett hiba mint pl.: Egy...nehéz,hamar beszakadt a nyomógomb fölött a burkolat,össze-vissza lötyög tartójában még aszfalton is,kopognak benne az aksik,így megszakadt a csatlakozás,javítani meg az aksikat kitámasztani nem igazán lehetett így el-elalszik,teljesen megbízhatatlan üzemidő kijelzője. Kettő...korábban még Nitecore volt a neve és sötét,téli,erdei tekeréshez vettem kiegészítésnek sisakomra,de sz@rt sem ér! Nem csakhogy nem tud 500 Lument (szerintem kettőt sem!),és próbáltam már akármilyen hiper-szuper elemmel,ugyanazt a talán 100-150 körülit tudja,de olyan hamar eszi az elemet is mint állat. Három...ezt tűnt legígéretesebbnek,áradoztam is róla itt is egy sort,de a tartója,mint amúgy az összes kínainak,ennek sem stabil,továbbá megbízhatatlan az üzemidő jelzése,mert alig kapcsolod be máris piros,még akkor is ha utána még órákig megy,újabban meg a lámpatestre szerelt,amúgy kinézetre is elég gagyi tartósínjének csavarja szakadt bele az alu lámpatestbe,mert folyton húznom kellett rajta fellazulás miatt. ...és akkor itt a Sigma Buster 200,mely ígéretéhez hűen kétszázat is tud,kapcsolója,fényereje,aksiideje,töltöttségkijelzője olyan mint ezelőtt 4 éve (2016 május óta használom),a tartója meg súlya olyan,hogy néhányszor majdnem nyakam törtem de a lámpa mintha odanőtt volna a kormányra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
birorichard
őstag
válasz INTELligent #170881 üzenetére
wow, ez azert eleg jo!
-
ZolkoW
őstag
válasz INTELligent #170880 üzenetére
valami polifoampogácsa + két gyorskötöző jól meghúzva? ez persze akkor fix, de előnye, hogy... nem mozog
más, eszembe jutott hogy megkeressem a balcsis túrám meredek szegmensét:
[link]
a kilátó után közvetlenül -44,4%Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Toobee
veterán
válasz INTELligent #170880 üzenetére
Jó a Giyo, szerintem veheted nyugodtan. Vagy ilyen pántot vegyél, vagy öntapadóst. S2+-t a kormányon tartom, de ahhoz fog még kelleni valami "gopro" adapter, de valami megszorítós, nem ilyen gumis cucc.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #170874 üzenetére
Szerintem meg csak türelmetlen vagy,mint mindig.Hagyd egy kicsit,dőlj hátra majd ess neki mikor megnyugodtál.
(#170878) ZolkoW +3060D...hacsak nem egyedül mész egy lezárt úton,az erőltetett előrenézés hamar elintézi a nyaki izmaidat,gerincedet...még hogy pihenős,pff.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
válasz 6030D #170852 üzenetére
Az a baj saját magunk építettük a pályát még kb 2 éve, pár szakasz így is többször lett belevágva, mert a pálya hosszát tekintve elég rövid, és nem igen tudtuk kitölteni a videót még csapatással.
(#170855) ggeleven A copyright miatt nem raktuk nyilvánosra. Többször beszólt a zenék miatt a YT, így maradt link által elérhetőbe.
Köszönjük srácok, örülünk ha tetszik!
-
birorichard
őstag
válasz ZolkoW #170882 üzenetére
Ha egyenesites, akkor mar inkabb ahhoz valo szerszamot erdemes hasznalni, de szervizen kivul szerintem nem eri meg 2x ezerert venni egyet, annyira olcso az alkatresz.
Igy kezzel visszaegyenesiteni max akkor erdemes, ha feltuno a hajlas es a serulest kovetoen meg valahogyan haza szeretnel ovatosan gurulni. En ezzel ovatos lennek, mert ha az ott menetkozben leszakad vagy figyelmetlenul hajlitod, es a hatso valto beszabadul a kullok koze valamelyik nagyatmeroju lanckerekfokozaton, akkor nagyon gyorsan tud nagy kart okozni.[ Szerkesztve ]
-
INTELligent
senior tag
válasz Toobee #170887 üzenetére
Köszönöm, megnézem. Nekem most ilyen tépőzáras pántpm van, de akkor lehet az volt a gond.
Még annyit kérdeznék, hogy ha már veszek telópumpát, akkor fémet
vagy műanyagot? Számít itt valamit az, hogy fém? Mert most Alza-n egész jó áron megy.Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Toobee
veterán
válasz INTELligent #170891 üzenetére
Nekem a fém van, csak nem Giyo felirattal, hanem Bikefun. Én azt venném.
-
CragON
aktív tag
válasz INTELligent #170891 üzenetére
Nekem fém van (+ kis műanyag ) és olyan amin két tekerő van egyben. Egyik a menetre feltekeréshez a másik pedig a "szeleptűt" nyomja. Így kitekerésnél nem fordul elő hogy kiszökik a levegő, ha először a "szeleptűtekerőt" tekerem ki.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
Üdv Szaktársak!
Ezt a bringát (természetesen már javított vázpapuccsal) szeretném átalakítani egyenes kormányosra.
A terv: kormányszár marad csak megfordítom (120mm 6 fok), veszek egyenes kormányt, és az országútival kompatibilis fékkarokat.
Az abroncsok cserélve 28-ra és a kerekek átalakítva tubeless rendszerűvé.
Ami kérdésem lenne: milyen széles kormányt kellene vennem, és a kormányszarvra szükségem lehet-e?
Kizárólag városi aszfaltos használat. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz birorichard #170890 üzenetére
Ha én azt számoltam volna hányszor kiegyenesítettem (XT 786x10sebi) egy villás kulccsal! Ha belenézel hátulról valahova a közepére váltva elől,hátul és jónak látod min2 síkban (a sorral párhuzamos és csavarodás sincs benne,meg a láncban) akkor jó is lesz,nem egy precíziós műszer az.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
birorichard
őstag
válasz Hasaggymeg #170895 üzenetére
Hat ahogy gondoljatok, ti bicotok, en nem csinalnam, plane ha elkolt az ember sok tizezer forintot egy rendszerre, akkor aztan szemre fogoval hajlitgatni egy parezer forintos alkatreszt, hogy hatha jo lesz, azt en inkabb kihagynam.
Valtotarto egyenesito szerszammal valo egyenesites azert tulmutat a szemmerteken, tehat precizebb, de maganhasznalatra szerintem az ertelmetlen. Egyebkent az enyemen meg akkor sem lattam elterest, mikor mar leszedtem es ugy vizsgaltam a kezemben, megis volt 2-3 fokozat, ahol pontatlanul valtott, lanchangot adott, stb. Na most azt elkezdhetem tekergetni villaskulccsal meg probalkozni, sokra nem megyek vele, csak rongalom a szerkezetet az anyagnak. Foleg akkor korulmenyes, ha csak terhelesre mukodik pontatlanul, allvanyon nalam tokeletes volt. Nyilvan meg lehet probalni, mert kulonbozokeppen serulhet es letezik szerencse is, bele lehet nyulni egy jo erokifejtessel, irannyal a megfelelo pozicioba, de ha elsore nem sikerul, en nem szorakoznek vele, egyszeruen nem eri meg, ill a sok hajlitgatastol csak rosszabb lesz, konnyebben torik, stb. -
jjeahh
nagyúr
válasz birorichard #170879 üzenetére
"Sajnos" minden rendben van vele elvileg, soha nem üttem meg a váltót, semmi nem kopott, rendesen össze van rakva és a szervizben pár perc alatt meg tudják csinálni tökéletesre, szal úgy érzem bennem van a hiba . De köszi a részletes infókat . Van itthon új fogaskoszorú és lánc, azokat ma kicserélem, hátha javul, de a jelenlegi fogaskoszorú sem kopott és a láncba sem esik bele a nyúlásmérő.
(#170881) INTELligent: ismerem, de ez a megoldás nem szimpi és drága.
(#170882) ZolkoW: az alapprobléma ugyanaz, mint mindíg: évek óta nem sikerül tökéletesen beállítani és mivel a bovden nyúlik, a hajtás, lánc kopik stb, idővel még rosszabb lesz. Aztán amikor nekiállok, csak szenvedek vele, mert elvileg mindent értek és felfogtam rajta, mégsem sikerül megcsinálni. Illetve néha azért összejön, de sosem tökéletes, csak, ha a szervizes állítja be.
(#170888) Hasaggymeg: azért vagyok tiszta ideg és türelmetlen, mert mielőtt elkezdtem volna itt panaszkodni, pár órát szöszöltem vele türelmesen. De bármilyen türelmes vagyok, egyszer úgyis elegem lesz, most 2 óra csavargatás után sikerült teljesen kikészülni tőle. Még ha az lenne a gond, hogy nehéz megcsinálni, akkor nem lennék mérges, de az a probléma, hogy egyszerűen nem értem mit nem értek és nem tudom mit csináljak másképp. Szal egy viszonylag egyszerű szerkezet és minden porcikáját ismerem már, a végeredmény mégsem jó és nem értem miért. Amióta megvan a bringa, a váltóval azóta szenvedek. Minden mást sikerült megcsinálni rajta a tubelesstől a fék légtelenítésen át a teleszkóp szervizig .
(#170884) Hasaggymeg: Szerintem a lámpákkal az a gond, ami kb. az összes kínai cuccal: nem szabad random kütyüket összevásárolgatni, csak olyant, amiről vannak komoly tesztek és amit fórumon hozzáértő userek ajánlanak, akkor garantáltan nem fogsz csalódni és legtöbbször ár/érték arányban verhetetlenek. Az ilyen WOSAWE, SLONIK márkákat alapból messzire elkerülném, a Rockbros meg már egy tűrhető név, de elektronikai cikkeket tőlük sem vennék soha, kizárólag kesztyűt, sapkát, ilyesmiket. A Nitecore egy jó márka, de amin nem Nitecore logó van, az nem Nitecore, hiába ránézésre ugyanaz. Convoy lámpáknak is van kismillió reinkarnációja, de ha jót akar az ember, akkor az eredetit veszi.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz birorichard #170896 üzenetére
A célszerszám egy hátsó kerék, beletekered a váltótartó szembe a tengelyt és egy pillanat alatt egyenesbe lehet húzni. Érdemes úgy, hogy van kerék benne, hogy ne húzd el a papucsot.
-
INTELligent
senior tag
válasz Toobee #170892 üzenetére
(#170886) ZolkoW:
(#170892) Toobee: én is afelé hajlottam, köszi a megerősítést!
(#170893) CragON : na ez elég ötletes, akkor lehet megnézek egy ilyet, mert azért ez elég hasznos fícsör, és ahogy elnéztem, még az olcsóbb márkás pumpák (RS-t néztem) sem tudják.Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
CragON
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kés topik
- OLED TV topic
- LEGO klub
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Huami Amazfit Bip okosóra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest