Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Somatom
veterán
Másik topik. Itthon sztem nem fogsz S-Pedelecet találni. Ráadásul, tudomásom szerint a jogi háttere sem tisztázott a közúti használathoz. Ebben az árkategóriában meg ne is álmodj használható S-Pedelec -ről. Amit linkeltél, annak az akkuját kb. 15Km alatt falná fel egy S-Pedelec.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
trialboj
őstag
Leváltottad az ultimate race king gurulót? Ikon elöl hátul?
Meglepő, mennyire harcolsz egy olyan megoldás ellen, amit 70%ban már te is megléptél. A gumi TL ready, és csak dacból nem alakítottad át?
Én még úgy is elismerem hogy nagy találmány, hogy első 200km-en, elöl akkora hasadás jött össze mint még soha, ráadásul eleve szarul rakták össze és 1 hét alatt mindig leereszt 1.0 1.3barra a hátsó kerék, mert az első azóta nem tl, sosem szervizeltem, egyedül össze se tudnám rakni, mondjuk eddig nem is próbáltam, de ha valaki rendesen megcsinálja neked, valószínűleg idén már nem lesz gondod defekttel, hátul nekem sem volt egy sem, pedig már tavaly ilyenkor azt hiszem a 7.-en voltam épp túl.
A többi "marhaság", teljesen hidegen hagy, szerintem sem érzi szinte egyetlen átlag bringás sem, hogy súlyt csökkentett, vagy jobban gurul, stb, persze jó annak aki elhiszi hogy így van, neki könnyű igazolnia magának hogy megérte a felárat.
(#164283) ZolkoW
Mondanám hogy szép, de nem vágom miért kell minden ennyire fekete legyen, viszont a fékpofák hűtőbordája az jól néz ki, de én úgy látom, hogy kisebb lett a kint lévő felülete mint a réginek (én csak most vettem ilyet hátra), nem értek hozzá, de kétlem hogy jobban hűtene ha kisebb a felülete, persze biztos magyarázzák valami csoda anyaggal, ami 30% os javulást jelenthet.
Engem az érdekelne, mennyire kemény és mennyire görbül a fékkar, ha teljesen behúzod, slxm7000 fékkar kormány felfogatásánál eléggé hajlik egy erősebb fékezésénél, ami sokat ront a fékerő érzésén, nekem a legtökéletesebben légtelenített bringákon is elég puhának érződik ez a szett.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
jjeahh
nagyúr
Majdnem minden topiklakónak van ilyen mániája, van aki nem akar tyúkbelest, más spd-t, cicanacit, széleskormányt, boostot, kúpot nem akar, de olyan is van, aki 29er-re sem akar váltani, sőt, sisakot sem akar hordani, más meg a szarvakat nem akarja leszerelni . Személy szerint én a büdös életben nem borotválnám le a lábam és a cicanaci sem tetszik, meg sikítófrászt kapok a rózsaszín, mályva, lila meg hasonló barbie színű férfi bringáktól. Amikor mindezt egyben látom (csupasz férfi rózsaszínű bringán latexben), úgy érzem megérett a világ a pusztulásra, a földi életnek nincs többé értelme . Pedig ezek valszeg mind-mind csak berögzült dolgok.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Somatom
veterán
Mert a Te poharad félig üres. Én, ha ilyet látok, arra gondolok, hogy plusz egy szabad nő juthat rám.
Persze, a gyerekemnek már nem tudnám elmagyarázni, hogy miért néni a bácsi.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
zsocy
őstag
Gondolom akkor Chris Froome-tól is kilennétek ahogy rózsaszínben, borotváltan, rikító PINARELLO-n éppen a győzelemért teker a Giro-n
Engem pl nem zavarnak ezek a dolgok, mindenkinek van valami fóbiája. 1 éve én sem hittem volna hogy cicanaciban bohóckodok majd, aztán vettem egy országútit.... :) Sohase mond hogy soha.
nmate91
tag
Lila bringák gyönyörűek pedig szerintem. Egyik legjobb szín.
Asszony is jól van, köszi
Because
őstag
xy.zsolt
őstag
Én esküdni mernék rá, hogy érzem az én TLR gumim előnyét így 2 hét használat után...pedig átlag outis user vagyok. Egyedül esőben, vizes úton nem tekertem....ott még érhet negatív meglepetés. Még egy 15%os mászás is hiányzik ahhoz, hogy 100%-ban igazolni tudjam a TLR-re váltásom egyik okát. A mérleg viszont nem hazudik: -100g/kerék. Viszont csak a carbon nyeregre váltás -200g-ja nem gondolom, hogy érezhető változást jelentett volna önmagában. De összességében már a 400g súlycsökkentést is bármelyik naponta tekerő outis usernek éreznie kell....szerintem. A következő project az lesz, hogy mikor elkopik a hátsó akkor azt szélesebb, 28mm-re cserélem.... úgy, hogy a 25ös az elsö keréken marad.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
(#164309) Mezga Aladár válasza Hasaggymeg (#164293) üzenetére
Mezga Aladár
veterán
"Igen...de annak nincs jelentősége,hogy én mit tapasztaltam,mert te megmondod mennyi wattot nyersz"
Nem értem, én csak az sk tapasztalatomat írtam le semmilyen wattot nem említettem.
"és én megmondom,hogy azt ember nem érezheti. "
Biztos nagyobb a gördülési ellenállása a montiknak, outin érezhető a jobb kerék.
Láthatóan valamiért neked ez a téma vörös posztó, nem vagy objektív.
no offense
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
Tothgera30
Ármester
Az a gond ezekkel hogy sokan már dacból sem váltanak, pedig van olyan fejlesztés aminél van értelme. A Tubuless rendszert imádom, nagyon sok királydinnye tüskétől mentett már meg, még az SS-t is fel kellesz tejelni (sajna abban még belső van). Ha "kúp" alatt a tapered fejcsövet érted, akkor azt és a Boost rendszer előnyeit nem vettem még észre használat közben.
Az androgün termékekkel sincs semmi baj, még a feminim színek is bejönnek. Mert hát ha rózsaszín az mitől női? Semmitől A Viktoriánus korban (talán 16. század) a férfiak színe volt a pink (katonák pirosban, hősiesség jele a rózsaszín). Másrészt itt a rider a lényeg, ott van fityisz, aki elég vandál színű bringákkal szokta tolni, mégis elég masculin. Amúgy meg legyenek színesek a bicajok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
ZolkoW
őstag
Nem biztos, hogy értem a fekete témát, én eléggé ellene vagyok a fekete bringáknak (bár elismerem, hogy jól néznek ki, de ha tehetem, nem olyat választok), de amit látsz, az azért fekete, amiért az autóm ezüst
Amúgy nem tudom, mekkora segítséget jelent a hűtőborda, de vegyük észre, hogy itt sem az történt, hogy megláttam, milyen kicsi bordája van, majd rácsaptam a BUY gombra, hogy akkor nekem ez kell, hanem ezt ilyennel adják. Egyébként picit bánom is, hogy nem volt választás, a bike24-en lehet választani fémes betéttel is + pénzért (gondolom az is bordás), itt a bike-discounton még hűtőborda nélküliből sem volt raktáron fémes, pedig vettem volna. A 2 dugattyúshoz képest egyébként nem mondanám, hogy kisebb, de talán azért csinálták ilyen laposra, hogy a kacifántosabb láncvilláknál is elférjen (?).
Erről jut eszembe, a karok bilincse jobban tetszik, mint a 785-ös fékemé, mert nincs útban a csavar a dropper karjának, meg másnak sem. A rugalmasságból szerintem semmi nem érződik, de ez nem csoda, mivel van egy támasztója a markolat mellett. Egyébként meg is lepődtem, hogy teljesen normálisnak tűnik minden érzésre, pedig ez előtt soha nem vágtam méretre hidrós kábelt, és érzésre mégsem tűnik levegősnek. Nem gurultam még vele, mert épp vizes volt minden, meg sötétedett, nem jó dílnek tűnt összevizezni a hátam 10 perc bringázásért
Tényleg kissé meglepett, azt hittem, teljesen összeszerelve jön, de nem, a fékkar csak le volt dugózva, és a vezeték végén is lezáró volt, amibe bele lehet akasztani a befűszőszálat. Na, mondom nem arról volt szó, hogy how-to videókat, meg doksikat keressek, én csak fel akartam csavarozni, aztán ha kipróbáltam, majd méretre vágom... Ehelyett néhány keresés kiment a "Shimano brake install", és hasonló kifejezésekkel, manualt is próbáltam letölteni, majd mivel nem járt sikerrel akkor és ott egyik sem, mérgemben összeraktam úgy, ahogy logikusnak tűnt... (sosem csináltam még ilyet, és nem is volt külön csomagolva a bronz roppantógyűrű, hanem benne volt a fékkarban, először meg is ijedtem)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
ZolkoW
őstag
Ja, gördülés: bár itt nem különböző gumik között, de azonos gumival különböző nyomások között talán lehetne egész jól mérni házilag is, ha csak gurulással teszteljük. Pl. felmegyek egy nem túl durva dombra, és 3x legurulok, mi a max sebesség/idő, stb.
Nyalván különböző gumikkal is jó lehet, de csak ezért nem fogok átszerelni, viszont az engem is érdekel, hogy érdemes-e bármennyit szenvednem 3+ barra tolt gumikkal, vagy elég a 2,5.
Nem mondom, hogy minden külső tényezőt kizárnánk, de a lényeg látszana. Ha nincs egyértelmű különbség, és a körülményekre fogjuk (szél, gyalogos..) az is egy eredmény
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
xy.zsolt
őstag
A rikító színek a láthatóság érdekét is szolgálják....tehát annak ellenére, hogy én nem élek vele (el is csaptak autóval mert nem láttak egy belátható szakaszon) van ész érv a használatuk terjedésére....és az nem feltétlenül az "elnőiesedés"
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
xy.zsolt
őstag
jó gondolat
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
nmate91
tag
Hogy egy klasszikust idézzek:
- Csillogsz-villogsz, mint a bordély kilincse...
- Szeretem ha észrevesznek.
DonDennis
senior tag
Nekem RC120 van, szerintem jó (tudom kinézet nem számít de jobban néz ki élőbe mint a képeken) bár ez kamu tárcsafék tök felesleges volt rá, nagy lejtőkön nagyobb súly alatt hamar elfárad, de szerintem kezdő bringának tök jó.
"Why would I sit down? I'm always on my feet." - Dominick Cruz / "I can't read, can't write, can't do math... but I can compete" - Julian Edelman
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem dac,csak olyan "trutymósnak" érzem,és még nem volt annyira sok defektem,hogy meglépjem.Hideg ráz egy olyan gumi leszedésétől,cseréjétől még otthon is,nemhogy terepen.Ugyanakkor 1etértek zsocyval,tényleg soha és semmire nem szabad azt mondani,hogy soha,mert az élet hosszú ami alatt sok minden változik.Egyelőre a mérleg a foltozás,aluminium,első váltó,keskenyebb kormány,nyeregtáska,vagy éppen a taposópedál oldalára billen. A Maxxis gumikat meg 3060D jóvoltából próbálhattam ki,tetszenek,de nem annyira mint a Race Kingek és nem mellékesen drágábbak is.
Tothgera...ugyenez a színekkel is,a divat,trendek,kultúra stb.6ározzák meg mi a női és mit nevezünk férfiasnak,skót férfiak szoknyába járnak,máshol fülbevalót hordanak,és gondolom jjeahh székely társunk is másképp látná a világot ha masszőrje megkérné borotválja le a lábát,majd másnap 2 bombázó ráadna egy szép rózsaszín trikót egy Giro szakasz végén,biztos le sem akarná vetni.
Mezga Aladar...nem a tubeless a vörös posztó,hanem ha valami az,akkor az olyan kis változások egyértelmű,megkérdőjelezhezetlen és a kerékpározást élményét gyökeresen javító,de amúgy apróságuk miatt csakis tudományos eszközökkel mérhető javulások érzése,melyek egyértelműen csak placebók.
xyzsolt...simán lehet,hogy a nyergen nem érzed úgy akár a 200 gr-ot sem mint a kerekeken a 100at,főleg ha azt a kerületükön (felni,gumi) csökkentetted.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
ígyvanferi
addikt
Nagyon tetszik ez a fajta életérzés. Nekem nem menne több napon keresztül nomádkodni, túlzottan ragaszkodom a megszokott, kiszámítható dolgokhoz, de nézni egy összevágott videót a gyönyörű tájakkal kellemes kikapcsolódás.
Vajon ezek a kívülre felvett rövidnadrágok direkt bringás nadrágok vagy csak egy kényelmes, zsebes, akármilyen rövidgatya? Sokszor látok ilyen megoldást (tapadós hosszúnadrág, arra egy ilyen stílusú rövid) futároknál vagy akik így tippre rendszeresen, akár hosszabb távokon városban közlekednek kerékpárral. Gondolom praktikus, mert így vannak zsebek a motyónak, a látványon is segít, a komfortosságot is növeli. Én pont fordítva öltözök mostanában munkábajáráshoz, alul van egy betétes rövidnadrág és azon egy lazább melegítő. Délután meg elég csak a rövid. De ugye a melegítőalsó nem túl áramvonalas pl.
flash-
veterán
ha cross trekkinggel (37-622-es köpennyel) kisebb homokos úton majdnem ott maradtam örökre ,és egyébként is csúszik a terepen(sima földút vagy füves egyenes talaj) össze vissza, akkor valahogy nem áll össze nekem hogy egy gravel vagy cyclocross mitől bírná jobban?(vagyis mitől lehet jó "terepen")
a videón a srác is farolgat, ez nekem már nem kerékpározás hanem valami más (mint kb. a salakmotorozás)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Alg
veterán
Újabb rész a bringa-sagában Ha nagyon unjátok hagyjátok figyelmen kívül nyugodtan.
Szóval szombatig van időm még megnézni az újonnan felbukkant hirdetéseket, akkor tudom a Giant-ot megnézni és ha addig nem találok jobbat és az kényelmes lesz meg is veszem.
Van most viszont egy KTM Strada, Dura Ace, Mavic Ksyrium, minden jósággal kb. azonos áron.
Milyenek ezek a carbon KTM vázak? Eddig csak mint túlárazott hervises "sajátmárka" találkoztam velük, de ez gondolom nem ugyanaz a szint lenne...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
nmate91
tag
De akinek a gyorsaság számít terepen, meg homokon, meg lefelé a sziklákon, az vegyen fully xc-t pl., gravel nem erre való.
Én gravelt arra használom és azért döntöttem mellette, mert nem akarok visszafordulni, ha szembejön egy murvás út, de kell a koskormány a sok pozíció illetve az aszfalton való könnyebb haladás miatt, kell a pakolhatóság, és teljesen felesleges egy vékony 80-100 mm-t rugózó teleszkóp, mert csak nyűg. Csak menni mindenfelé, amerre épp kedvem van, gyűjteni az élményeket.
ivana
Ármester
Ilyen 150 környékén már akad jobb is. Olasz gépet keress 10-es campával.
ggeleven
őstag
Én kb pont ilyen felhasználásra vettem (piros ) Cube Naturet (sima basic verzió, nem pro vagy all road) és teljesen jól elvagyok vele. A linkelt bicók közül szerintem a Cube a legjobban felszerelt, de a tapasztaltabb srácok majd megcáfolnak, ha nem így lenne. KTM csak V fékes, Kross Tektro fékes (az enyémen az van, teljesen jól használható, de a Shimano jobb azt mondják a szakik). Mondjuk a Kross meg 27 fokozatú váltóval van szerelve. A váltókarok, hajtás, első villa kb ugyanaz, nem fogsz nagy különbséget érezni ezzel a felhasználásra. A gumi szempontból a legjobb a KTM (kb 10-11ezer), majd a Cube (kb 5e), majd együtt a Kross és Gepida (kb 3e).
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
Maximum1
őstag
Az ilyen videók azt próbálják bemutatni hogy újra szabad lehetsz egy ilyen bringán, rengetegen azt vallják hogy azt az élményt adja mint amikor bejöttek az első montik.
Kb. annyira jók terepen mint azok a montik voltak.
Az hogy csúszkálsz meg elkaparsz szerintem nem jó a gumid, nekem is gravelem van Panaracer Sk val és csak meredek poros/köves/homokos emelkedőkön kapar ki, meg persze lefele amikor befékezem mint a videóban.
xy.zsolt
őstag
Kukkancs rá google-n a Dura Ace alkatrész árakra Bár most látom, hogy a hajtókar nem az.....nem potyára És a többi dura ace alkatrészt is lehet ultegraval helyettesíteni...ha kell majd. Nézd meg, próbáld ki...ha tetszik vedd meg...ennyi
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
Alg
veterán
Erről tudok, de nem muszáj dura ace-el cserélni, gondolom az ultegra lánc/lánckerék is jó rá nem?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
xy.zsolt
őstag
utólag olvasom, hogy te is így látod. A súlyát tudni azért még fontos lenne....a giant ugye 8.2 kg. Az első kerék küllőinek számából kiindulva a kerekek ezen egy picivel jobbak.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
cdl
senior tag
2 éve, amikor a Te cipődben jártam, akkor futottam talán bele ilyen bringába.
Emlékezetből írom, szóval fenntartással kezelni.
Ezek elég merevek. Szóval rezgéscsillapítás one rajta. Persze utána kellene megint olvasni.
Az a baj, hogy a legtöbb ember azt hiszi, hogy karbon váz egyenlő szuper rezgéscsillapítás, merevség. Ez csak akkor igaz, ha a tervezők ilyenre tervezték őket. És olyan anyagot használtak hozzá.
A régi vagy olcsó karbon vázak nem ilyenek.
Egy Caad 12 alu vázát simán mellé lehet tenni árban ugyanolyan karbon váznak. Nem rosszabb tőle. Nem is nehezebb. Nincs ingyen ebéd. Ha megfizeted és olyanra tervezték, akkor jobb egy karbon váz szerintem.
xy.zsolt
őstag
Plusz még annyi, hogy egy használt carbon váz állapota ránézésre megállapítva mindig nagyobb zsákbamacska mint egy alu
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
jjeahh
nagyúr
A videón a tagon ha jól látom carhartt van, szal az utcai vagy munkanadrág, de amúgy rengeteg a hasonló bringás rövidnadrág, pl. a trail meg enduro montisok általában ilyent hordanak. Télen én is a szoftshell cicanacira húzom, van zseb és a segge vízlepergető.
nmate91: kíváncsi lennék, hogy az átlagsebessége aszfalton ugyanannak az usernek hogyan változik ha outiról átül gravelre vagy gravelről xc-re. Mert outi és tűrhető xc között ugy-e van 5-10km/h különbség (?) síkon. Szal aszfalton vajon az outihoz áll közelebb, vagy xc-hez?
A berögződés témához:
- rózsaszín, mályva, lilla, csillogós: fuj
- rikítós színek: ok, féltem az életem
- tubeless: ok
- tapered, boost, karbon, széles kormány stb: ok
- cicanaci: talán majd egyszer
- borotvált láb, mell: soha! Nem megy a szakállal
- spd: ma már talán csak enduro-DH-ra nem tennék
Szal az én fejemben egy bringás férfi szőrös, szakállas, tetovált, szíjas, szereti a sört, sárt, a nomád életmódot és a gombát
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
xy.zsolt
őstag
Szeretem a gombát, de pl egy nő inkább legyen húsos mint gombás ....vagy ezt már itt írtam
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
Alg
veterán
A caad12-t szívesen venném is, de az 1200EUR lenne + egy nagy összeveszés párommal hogy ugyanolyat mertem venni mint ami neki van, erről valamiért hallani sem akar Az árát még talán ki is fizetném érte, szerintem ennyiért elég best buy újonnan.
Mavic Ksyrium van rajta. és elvileg valamivel 7kg felett lehet
@Maximum1: végülis 58-asból még van más színű, csak az félek próba nélkül nagy lenne
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Maximum1
őstag
Nem kérdés, a Caad-ot választanám
nmate91
tag
Kellys Soot 70: Most a 40-es Schwable G-One All Round gumikkal inkább az országútihoz van közelebb. Volt egy kb 10kg-os 20 éves alu Olympiám, ami kicsit áramvonalasabb volt talán, de viszonylag nehéz kerekekkel, érzésre a Soot 70 szinte semmivel nem lassabb. A 7,5 kg-os karbon Chorus szettes Bianchinál viszont lassabb azért.
Nem aszfalt, de ahol "terepen" gyorsabb vagyok vele, mint XC-vel, az a szolid murvás emelkedő. Persze, nem 10,5 kg volt az XC-m, hanem 13+.
Vegyünk másik gravelt, ott a Merida Silex. Az inkább talán egy túrázós forma XC-hez van közel, magas fejcső, rövid nyeregbefogadó cső, nem biztos hogy sokkal lassabb, mint egy XC aszfalton (ugyanolyan gumikkal és közel azonos tömegű kerekkel)
Egy saját teszt: azonos gumikkal a 10kg-os alu Olympia és a 7,5 kg-os Bianchi egy átlag kb 3%-os climb során. Az idő ugyanaz, de pulzusom az Olympiával már threshold feletti...
[ Szerkesztve ]
Toobee
veterán
Bringa miatt bármekkora összeveszést érdemes bevállalni.
https://barbieripnk.hu/
cdl
senior tag
Nem lebeszélni akarlak erről, hanem a tisztánlátás miatt írtam.
Amúgy CAAD
(ha nem lenne az alu Simplonom, szerintem vennék egyet. Mondjuk megindokolni nehéz lenne, de megpróbálnám.)
Berögződések: Jöhetnek a csilivili színek(a lila mondjuk nem, de a rózsaszín Girós pólómat imádom)
tubeless: a topikban kicsit hittéritésig van tolva szvsz
cicanaci: csak abban tekerek távokat. Sokkal kényelmesebb, nem kérdés
SPD:ugyanaz
szőrtelenítés: nem hiszem, hogy meglépem.Az Én teljesítményemnél lényegtelen.
De ha lenne egy ingyenes, örökös teljes szőrtelenítés, azonnal jelentkeznék rá.
[ Szerkesztve ]
tisn
addikt
off
vedd meg nyugodtan, jobban jarsz, mint ha papucs leszel...
Alg
veterán
Na jó, mert nekem is elegem van már a dologból XD
Elmegyek a helyi cannondale bótba, itt van ~15 perc sétára a ciclopia. Van nekik az újabb verziós caad13, megnézem az 58-ast. Ha jó, akkor szerintem nem agyalok tovább és rendelek egyet (mármint 12-est). A szürke-neonsárgából, hogy ne egyforma legyen meg jobban is tetszik mint a sötétnarancs.
Mellesleg még az 58-asnak is rövidebb a reach-e mint a kinézett L-es Giantnak...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
nexus6
aktív tag
ez de jó, na ilyenekre tökre kíváncsi lennék... hogy adott kilométeren mekkora azaz eltérés... múltkor hüledezett valaki hogy a youtube-os gcn videón (ahol összehasonlítják a flat bar-fitness és drop bar bringákat) alig 2-3 km/h a különbség a két bringa között. az is érdekelt mindig a nemrég cicanadrágos tárgyalt témára, hogy jelent egyáltalán sebességnél különbséget egy normál rövidnadrághoz képest?
szóval jöhetne pár ilyen statisztika, hogy egy mennyit nyerek egy outi, xc vagy gravel esetén azonos útvonalon... és főleg úgy hogy én is egy nagyon kis hobbista tekerős lennék...
[ Szerkesztve ]
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
robaGB10
tag
Sziasztok! RR560-as (27,5) montimat szeretném "trekkingesíteni". Ha a gyári Hutchinson Cobra-t lecserélném valami simább felületű gumira, érezhető lenne a különbség?
tisn
addikt
zóval jöhetne pár ilyen statisztika, hogy egy mennyit nyerek egy outi, xc vagy gravel esetén azonos útvonalon... és főleg úgy hogy én is egy nagyon kis hobbista tekerős lennék...
akkor nem a sebesseg a lenyeg
milyen utvonalon mesz (aszfalt, foldut, erdo), melyik tetszik, milyen ulespoziciot talalsz kenyelmesnek, mennyit mesz varosban, ilyenek (varosban pl. nem szeretem a koskormanyt, nem lehet vele gyorsan fekezni 60 fokos ulespozicioban, felul fogva, azert is vettem fittnesst)
gabro0
őstag
Majd küldj képet a CAAD12-ről
cdl
senior tag
A Mi szintünkön kb 1 km-t nyerhetünk a ruházaton. Talán kettőt. Szóval tökmindegy. De kényelem, funkcionalitásban sokkal jobbak.
Alg
Ha fogod használni, jó döntés lenne. Nagyon addiktív a dolog, de rá kell pörögni. Ma elaludtam, és nem tudtam körbe menni a szokásos utamon. 22km vs 7. Nagyon bánt, időpatarlásnak tartom, hogy nem tekertem, amikor lehetett volna.
[ Szerkesztve ]
parkr
őstag
a helyedben én ezt már nem venném meg, nagyon régi.
ez a willhaben egy borzalom egyébként. többet nem panszkodok a jófogásra...
6030D
Ármester
Akkor mire találkozunk, kell varratni magamra egy csillámpónit, hogy megfeleljek neked. Bár a nomádot, meg a szíjast még pontosíthatod.
Már a dh-n is az spd a menő ám, csak szólok.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
ZolkoW
őstag
A másodpercekről jut eszembe, hogy vasárnap voltam tekerni, asszony kigyengézte a szél miatt, így most egyedül. Csorgok lefelé a földúton, ami nagyjából párhuzamos az aszfalttal Csákberény fele, de csupa sövény, meg nyaraló minden, nem látni jól ki az aszfaltra a kereszteződésnél. Ha 3 másodperccel korábban érek oda, lehet, hogy eldarál egy országúti boly, legalább 40-nel suhantak, én meg nem vagyok hozzászokva, hogy ott ilyen előfordul, az autó sem gyorsabb, de legalább hallani . Szóval nem tudom, vajon eléggé kilestem volna-e, ha én érek előbb oda. Meg az egy elég hülye szakasz, egyhe kanyar+lejtő van az úton, keskenyre van leszűkítve, hogy egy autó fér csak el, tehát az autók -az értelmesebb sofőrök- eleve lassabban jönnek ott, a bringások meg tolják neki.
A gördüléses teszt onnan jutott eszembe, hogy kedvet csinált a TV tornyos oda-vissza mászós csávó, mondom egyszer kipróbálhatnám, hogy a "kedvenc" mászós szegmensemen többször megyek fel, lehetne szintet gyűjteni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Hasaggymeg
Topikgazda
Ne hallgass rájuk,bármennyire is furcsa,az élet (szerencsére) több mint a bringázás,kis ésszel meg lehet azt a vásárt kompromisszumosan is oldani ...aztán meg kell valaki aki ápol is mikor bux nagyokat.
ZookoW...hüJe országútisok,csak a baj van velük,mi?!
6030D...becsatolósról jut eszembe,olyan idő van itt a Balatonon,hogy bringázol egy fél órát,megállsz valami fedezékben kivárni míg az 50+km szél kíséretében elvonul a radaron már előre kifigyelt eső,majd gyalogolok újabb 15öt míg felszárad,majd felülök újabb félórára a következő záporig.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Gaben046
újonc
Sziasztok!
Új MTB vásárlás előtt állok. Eddig 150 körül keresgéltem de látom hogy eléggé felmentek az árak, és szinte alapfelszerelésekkel árulják őket. Így most szánok rá 200, nagyon max 220 ezret. Heti 2-3 túra, erdős/dombos helyeken, 1-1 nehezebb emelkedővel. Ami fix hogy 29-est szeretnék, 19-es vázmérettel (179 cm, 84 kg). A váltóknál már ismerem a típusokat, de a többi alkatrésznél egyenlőre fogalmam sincs mire kell figyelni. Ismerősöm nemrég vett egy ROCK MACHINE '20 MANHATTAN 90-29-est azt kipróbáltam eléggé bejön. Ha ebben a kategóriában tudtok esetleg jobb típusokat, azokat szívesen fogadom, illetve tanácsokat, hogy egyes alkatrészeknél mi számít jónak/rossznak.
Előre is köszi!
ZolkoW
őstag
már láttam magunkat, ahogy ha nem is ütnek el, de kerülgetik a kormányomat, miközben 15-tel döcögök az aszfaltcsík szélén...
..pardon.. Nobby Nicem van, az +3 km/h, és tubeless, az +2.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786