Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Fall-N #157649 üzenetére
Ez a Decánál nem életszerű. Ők egy áruház... :)
Van még valaki rajtam kívül, aki mérleggel közelít egy trailbringa felé? :D LÁNC NÉLKÜL (250g) 11.8 kg, igaz, még dropper sincs. És csaltam, ennél nehezebb lesz a kormány is, minden más talán adott. de ezek szerint bőven 13 alatt megáll.
A külsők felmentek szépen,nulla szivárgás, egy picit izzadtam a műhelypumpával az elején, és akkorákat szólt a helyrepattanásnál,hogy majdnem besz*rtam, de a szelepmagot kitekerve, kicsit szélre igazgatva ment kompresszor nélkül is.ui: b*zi matricák, ezek le se akarnak jönni, de legalább ragacsos nyomot hagynak. a DT-ről lejött simán egyben..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Daneeka
senior tag
@deca branding téma
Ezek valahol azt írták magukról, hogy szándékosan nem kötnek ezermilliárd dolláros szponzori szerződéseket labda rugdosó meg dobáló hülyegyerekekkel (vagy bicikliző) így a megtakarításokat a vevőre tudják "hárítani" de persze ez is lehet csak egy duma.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #157651 üzenetére
Besz*rás . Dögöljek meg, de én még ilyen könnyű alu vázas trail bringát nem láttam . Nem tom miből építkeztél és mennyi a végösszeg, de gondolom nem olcsó. Vagy igen?
A kerék Mavic? Azon a matricák ilyenek, nekem wd40-el benedvesített bugyival lejött a ragacs.
Amúgy jól néz ki, kíváncsi vagyok xc után milyen érzések fognak el az első körön.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
atti29
tag
-
ZolkoW
őstag
még nincs kész, de a váltót már nem drótozom be ma.. :) Meglepett,hogy a váltóbowden nem végig csőben megy, úgyhogy nem csak felpattintom a meglévőt a másikról (amúgy is rövid)..
És remélem, nem csak bénáztam a mérleggel, majd megmérem ujra.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
itouchfan
senior tag
válasz zsocy #157616 üzenetére
Jaa én nem lesajnálóan írtam ezt, nekem nagyon is tetszenek a Decathlon gépei és főleg az ár-ertek arányuk. Az XC50, XC100 modelleket szoktam nézegetni, meg persze az országútik is egészen jók. Mindenesetre tetszett a videó meg ahogy bemutatták Olliek a cuccokat.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
őstag
válasz ZolkoW #157651 üzenetére
Anno megszóltál, hogy pedál nélkül mérjük a bringát, pedig a katalógusban is úgy van. Erre te lánc, váltó, meg bowden nélkül.
A csalós mérleg ali linket küld majd el, olcsó placebo.Amúgy nem rossz.
És ma azt is megtudtuk, hogy a székely bugyik WD40-re nedvesednek.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
RaiZka
tag
vegul csak sikerult egy harmadik bringat is vennem.. Vegul nem a planetx lett hanem egy hasznalt Giant.
Kerdes, ha van meg olyan elvetemult aki fokent aszfalton hasznal CX/Gravelt az milyen kulsot ajanl? Fő kriterium a defektallosag es hgoy 32-35os legyen.. Conti gatorskin hardshellel meg a 4seasonnel szemezek, de baromira dragak..
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #157635 üzenetére
Olyan az előítélet mint a placebo...vagy még rosszabb.
(#157646) G@ben...egyben jön le az egész teteje,látszólag egyetlen csavar tartja.
(#157661) 6030D...pedál nélküüüül?! Enyém akkor 8 kilós lesz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #157661 üzenetére
váltó és bowden az benne volt a mérésben, csak a képen nincs :)
ellenőritem még kétszer,és jó az adat,amennyire a mérleg jó ;)RaiZka: defektállóságot nem tudom, idén átalakítom azt is belső nélkülivé, de tavaly egy defektem sem volt szerencsére belsővel sem. vagy talán az,ami kicsit gyorsabb leengedésre késztette az egyik latex belsőmet.. de Contiból ultraolcsót (sport contact 2?)használtam legtöbbet, most meg Wtb van, ami inkább félterep (Resolute). de 95%-ban aszfaltozok vele.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #157663 üzenetére
Látszólag ezt a részt felülről egy, alulról 3 csavar tartja, a második linkeden a jobb oldali váltónál a hármas szám alatti három kisebb csavar. De van egy nem jelölt csavar az indikátoron a kormány felőli oldalon, ami tök úgy néz ki, mintha a plexit tartaná. De ha csak azt a négy csavart kell kicsavarni (3db hármas jelű, 1db kilences jelű), akkor ha jól értem, lejön az indikátor, de magát a váltókar szerkezetét nem szedem szét vele. Ebben az esetben leszedem és megnézem, hogy a plexi kijön-e. Köszönöm a linket!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz G@ben #157665 üzenetére
Mit akarsz a plexivel? Amúgy ezek mind hasonlók,leveszed a tetejét majd belelátsz,esetleg betudod fűzni az új bovdent,de attól még nincs szétszedve.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #157666 üzenetére
Alá szeretnék jelölést tenni, hogy hol is áll éppen a váltó.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #157659 üzenetére
Akkor szerintem annyi . Gondolom kínai mérleg, nekem is az van, ezt összehasonlítottam nemrég két másik mérleggel és "csak" pár grammot csal, ami könnyű cuccoknál lehet gázos de bringát mérni tökéletes, szal ha 12.8kg-t mér, akkor az nagyjából 12.8kg.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parkr
őstag
válasz atti29 #157656 üzenetére
írhatsz neki, lehet hogy hajlandó postázni. de ha nem, van más megoldás is: mailboxde.com
továbbítják a csomagot kb 12 euróért. pont most használtam én is.milyet néztél ki végül?
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #157668 üzenetére
Egyszer ellenőriztem a kijelzését egy 12 kilós kettlebell és egy "komolyabb" bolti mérleg segítségével, ott okésnak tűnt. a másik kép egy sorja a küllőfuratnál... Ha majd zörögni kezd, tudom, mi volt..
..a fehér bowdenház a váltóé, de nem csak darabolnom kell, hanem rövid is lenne. (másik bicikliről ez is, a fékek kábele szerencsére éppen elég hosszú volt)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Running
tag
Sziasztok!
Lenne egy elég egyszerű kérdésem. Vettem egy decahlon-os MTB ST 520 Rockrider kerékpárt. Minden frankó vele, csak az első kerék féktárcsája kicsit hozzáér az első fék korongjához, amibe bele kell illeszteni a tárcsát. A fék belső korongját kicsit kijjebb állítottam, és próbáltam az egészet kicsit mozgatni, de bárhogy csinálom, valahol mindig hozzáér. Ilyenkor mit lehet tenni? Béna fasz vagyok, vagy nézessem meg? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Running #157672 üzenetére
3 dolog lehet,vagy van egy kis 8-as a tárcsában,vagy rosszul van ráállítva a féktest,vagy lusta valamelyik dugattyú. Először próbáld úgy,hogy meglazítod a féktest rögzítő csavarjait,majd ráfogva a fékre húzod újra őket. Ha ez nem segít,akkor újra lazítsd meg,majd egy lámpával az ellenkező oldalról megvilágítva a rést,próbáld mind2 síkban teljesen a tárcsára párhuzamosan rögzíteni a féktestet.Látni fogod,hogy megforgatva görbe-e a tárcsa,azt óvatosan egy ilyesmivel kiegyengedheted. Ha ez sem megy,nézd meg egyformán mozognak-e a fékdugattyúk,nem-e lusta valamelyik és túlságosan kint marad.Ha igen akkor tedd ezt a dugattyúkkal,miután kivetted a kereket és a betéteket.
Fontos,hogy ilyen állításkor a kerék a papucsokba rendesen betolva és rögzítve legyen.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #157673 üzenetére
Valamelyik korábbi évjáratból láttam a gyártó oldalán külön vázként, de azt hiszem, most nem árulnak más formában, csak komplett bicikliként. Nekem használtan 85 volt. A hasonló, külön is árult új vázak nagyjából a 150e-es kategóriában tenyésznek.
(#157672) Running : végig súrolja (gondolom a korong a fékbetétet jelenti), vagy csak ütemesen hozzáér, ha forog a kerék? Kerülhetett a féktárcsába nyolcas, amit ki kell egyengetni, ha az utóbbi. Ha csak rosszul van beállítva a fék, akkor behúzott fékkar mellett kell finoman megszorítani a (előzőleg fellazított) csavarjait a féknyeregnek, úgy, hogy közben ne mozduljon el. Illetve ha bowdenes fék, és csak egyik oldali pofa mozog, akkor a fix pofát érdemes kicist ráállítani a tárcsára, majd ezután az újrapozícionálás után vissza, mivel ...nos, mivel az nem mozog, és hogy ne súrolja egyfolytában.
Amúgy jó közel legyen a fix pofa, akkor kevesebbet hajlik a tárcsa fékezéskor. Csak ehhez egyenes tárcsa kell, és hogy jól legyen pozícionálva a fék.
Írt már valaki ennyi betűt ettől? Hátha valaki egyszerűbben is megfogalmazza majd..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #157651 üzenetére
A ragacsot leszedi a körömlakk lemosó vagyis az aceton. Bármilyen matrica ragacsát az szedi le könnyen. Természetesen a festést nem bántja.
De ha a lakk alatt van a matrica akkor szívás, mert az nem lehet leszedni.
Mavic matrica eltávolítására a felniről is ezt használjátok, ne WD40-es nedves bugyit.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Fall-N #157676 üzenetére
Köszi neked is, vannak kemikáliáim , de a mechanikus leszedés a gáz főleg. Fém kaparóval nyilván nem esek neki, de valami eszköz kell, mert úgy néztem, nem jön le egyben. De ez ráér... Nem rossz a minta önmagában, de nekem még ez is sok, szeretem a letisztultabb dolgokat.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #157677 üzenetére
Én sem szeretem annyira a matricákat, csak akkor ha szervesen beleépül a bicikli festésének dizájnjába. De akkor legyen a lakkozás alatt már, ne úgy mint az olcsó bicikliknél, ahol csak ráragasztják a kész festésre. Ha csak márkajelzés akkor simán meglennék nélküle.
Aceton meg tényleg jó. Munkahelyen (élelmiszerbolt) is azt használjuk az akciós táblák leszedése után. Máshogy sajnos nem jön le a cellux.
[ Szerkesztve ]
-
Running
tag
Köszönöm szépen a gyors válaszokat. Csak időnként ér hozzá, ha hazaértem megnézem a tárcsát nem e görbült meg kicsit.
-
RaiZka
tag
röviden és tömören a havi 1-2 defekt megfelelő nyomás mellett. (25mm) Cseréltem felniszalagot, normális belsőkkel próbálkoztam, semmi javulás. Haver aki hozzám hasonlóan kicsit nagyobb darab hasonlóra panaszkodott. Általában azoktól olvastam jókat akik 80kg alattiak. A CX-re most valami masszívat keresek. Pl a trekkingemen Schwalbe Marathon van közel 10.000km alatt nulla defektem volt vele. Amikor viszonylag ki van reggel számolva az időm melóba menet, nem sok időm van illetve nem is nagyon szeretnék belsőket cserélgetni.
(#157682) Maximum1 köszi szépen meglesem.
-
Fetz
csendes tag
Edzegetnek a fiúk...
-
nexus6
aktív tag
-
6030D
őstag
válasz jjeahh #157687 üzenetére
Ha rákeresel a Straván, akkor ott írják, hogy wattot se mérsz, vagy csak rejtve van? Ha megnyitod a képet nagyban, akkor ott azért mintha lenne kijelezve ez+az... Van neki meg az edzőnek egy Garmin a kormányon, meg szerintem van footpod szerű valami a zsebében ilyen marketing dolgokra. Vagy csak simán kiszedik valami programmal a nem nyilvános adatokat.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
nexus6
aktív tag
válasz RaiZka #157689 üzenetére
köszi! ezeket is néztem, nézem most én is... ami érdekes volt hogy megnéztem ennél is a geoját. hát ebből is 50-es kellene nekem a kis átlépőm (78 cm) miatt. na ez durva. magasság szerint meg L-es kellene... ezért is ha látok egy jobb fitness vagy cx vagy gravel bringát, akkor röppenek is egyből a geos táblára mert gyártónként más és más...
még mindig agyalok melyik a legjobb kategória nekem, mivel többségében betonon mennék, kb 20%-ban földút... lehet elég lenne egy fitness, a gravelek meg ultra drágák, talán a cx a közép használat és ár szempontjából. mondjuk egy specialized diverge a1 sport ami a legjobban tetszik[ Szerkesztve ]
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #157693 üzenetére
Nem lehet úgy koxolni,hogy egész évben látnak menni x pulzussal,versenyen meg hirtelen x/1,3-al mész.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #157694 üzenetére
Szerintem 1,3-on megy ilyenkor, majd kiürül a cucc a versenyre.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
RaiZka
tag
válasz nexus6 #157692 üzenetére
nagyon sokáig nézegettem mit vegyek.. Szerencsétlen 6030D naponta kapta a linkeket. Az én méretemben sem nagyon vannak használt cuccok. Ez egy XL-es Giant a fejcső alapján lőttem, be hogy jó e nekem. Kezdtem egy trekkinggel majd jött mellé egy országúti és most a CX. A trekking menni fog.. Tök jó és mindenhova elvisz, de gyenge vagyok, hogy a 15kg-os bringával mászkáljak Eddig nagy szerelem a CX. Az outi meg marad ünneplősnek illetve közös rideokra. Illetve ha 6030D aszfaltra téved akkor, muszáj lesz a tempót tartanom vele
-
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #157697 üzenetére
Próbáltam úgy irányítani a vásárlást, hogy ha megunja, akkor megfeleljen nekem is, mert csak 2 cm-rel nagyobb, mint én. De nem hiszem, hogy megunja, főleg, hogy már a tereppel is szemezget. Lesz ebből még monti jövőre...
Ja, amúgy RaiZka ajánlotta a frankó hátsólámpát, ott virít a bringáján (is).
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest