Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
válasz -=RelakS=- #15598 üzenetére
Ez szép és jó, de mivel többsávoson bal oldali sávban voltam, ha balra rántom ,akkor szemből totálkár, ha jobbra, akkor pedig a mellettem haladót vágom telibe
a srác saját bevallása szerint se nagyon fékezett, én meg már majdnem álltam, bármelyik oldalra 20-30 centi és kifordítja a kocsi farát az ütközés, így is beakadt a vonóhorog a teherautó hűtőjébe, ezért lett teljes totálkár, de az alváz és a csomagtartó alaplemeze is meggyűrődött, szóval lehet tippelni az ütközés erejére.
Féktávon álltam meg, abs nélkül, kb pont a határán válthatott a lámpa, azonnal kezdtem fékezni és szerintem már pirosra is váltott mire ténylegesen megálltam.
Száraz úton 50-60-nál (14-17m/s) átlag reakcióidővel (kb 1 mp) durván 30-40 méter a féktáv, kb 2mp a sárga, tehát éppen megállsz a vonalig ha fékezel, amint váltAz oktatódnak üzenem, megnézném, hogy ő
1, felnéz
2, realizálja hogy sárga
3, elkezd fékezni
3, tükörbe néz, fékezés közben
4, észreveszi hogy a mögötte lévő nem fékez
5, belenéz a jobboldali tükörbe és felméri a mellette lévő sávot
6, felhagy a fékezéssel és irányt váltebből arra következtetek, hogy az oktatód még bőven féktávnál nagyobb távolságra volt a lámpától az említett helyzetben
De ha ezt nekem 30-40 méteren megcsinálja, akkor veszek neki egy láda sört[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
33% plusz költséged lesz, ezt 101% hogy vámolják, ha az én 45 dolláros, számla nélküli ebayes lámpámat megfogták
német webshopokat nézted? ott is szoktak jó árak lenni és nem kell ilyen miatt aggódnod
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
rii
nagyúr
válasz -=RelakS=- #15590 üzenetére
" .... Örülj neki, hogy ennyivel megúsztad. Autósoknak 100ezres csekkeket küldözgettek .... "
azért ne szaladjunk már el ennyire )))))-.
a.) az atuós az hány kg? és mennyivel megy?
b.) egy kerékpáros hány kg mennyivel megy?a.) 900-2000 kg - 60-70-80 kmph
b.) 90-120 kg - 20-30-35 kmphpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
deicide
veterán
De mi az összefüggés az autó/bringa súlya/sebességes és a büntetés mértéke között? A piros lámpa az piros lámpa minden járműnek, felőlem akár egyforma is lehetne a büntetési tétel gyalogos/autós/bringás részére. Nem azért, mert tahó vagyok, hanem mert mindegyik egyformán szabálytalan.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
NoiZz
tag
válasz Zola007 #15602 üzenetére
néztem német webshopokat is, a két kiszemeltem
http://www.rosebikes.hu/bike/rose-pro-sl-2000-2014/aid:668081
http://www.canyon.com/_en/roadbikes/bike.html?b=3191
a rose váza jobb, viszont egy fsa omega hajtóművel van szerelve, a canyonon meg 105
a kettő közül már nemtudok dönteni -
-=RelakS=-
veterán
válasz Zola007 #15601 üzenetére
Ahogy mondtam, nem lámpa volt, hanem hosszú autósor, és már jó előre látta, hogy meg kell majd állnia. Szóval ez előny lehetett neki, meg a történetből 1+1 sávos útra tippelek (1 sáv oda, vissza)
rii: azt is nézd, ha egy piroson áthajtó bringást én autóval elütök, akkor hiába ő a könnyebb és a hibás, nekem lesznek álmatlan éjszakáim. És hiába könnyű, ő okozta a balesetet, de nem a súlyával, hanem a viselkedésével, tehát ne csak azt nézd, hogy ha ő üt el valakit, mert áthajt a piroson, akkor mi lesz, hanem azt is, ha őt ütik el, mert áthajt a piroson!
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Zola007
veterán
ezekhez nem értek, de szerintem egy hajtómű miatt ne kukázz egy potenciális jó gépet
akkor sem történik semmi ha az egész hajtás gyengébb, elhasználod, akkor meg majd veszel jobbat. Nem ezen fog múlni sokáig, csak ha több minden miatt is jobban megéri egy másik gép, akkor válaszd azt
ezt így általánosságban írom, szerintem egy bringán legyen jó és erős a váz, teló, kerékszett. A hajtás az egy könnyen cserélhető vagy elpasszolható dolog, pedig sokan emiatt szórnak ki egyébként jó alap gépeket.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
deicide
veterán
Nyilván az erőhatások mások, de morális oldalról megközelítve, ha mondjuk a szabálytalan bringást elüti egy autós és tegyük fel sokkot kap, nem tudja feldolgozni, az állásába, egzisztenciájába kerülhet. Ez persze extrém példa, de előfordulhat. Én egyébként azok közé tartozom, akik egzisztenciális alapon szabnának ki büntetést, hogy ne okozzon aránytalan terhet a háztartásra nézve. Csak ez itthon az eltitkolt jövedelmek miatt lehetetlen lenne.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
dqdb
nagyúr
Attól, hogy egy bringás mozgási energiája sokkal kisebb, mint egy autóé, okozhat autósok közötti balesetet a szabálytalankodásával, ahol máris nagyobb mozgási energiák ütköznek össze.
A büntetés mértékét a jármű típusának nem lenne szabad befolyásolnia, a szabálytalanság bármilyen járművel szabálytalanság. Szerintem a mértékét a finnekhez hasonlóan jövedelemhez képest kellene arányosítani, azaz aki többet keres, annak többet kelljen fizetni, hogy mindenkinek egyforma mértékben fájjon.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rii
nagyúr
válasz -=RelakS=- #15608 üzenetére
hát azért ő (a kerékpáros) nagyobb részt vállal a "rossz"-ból
sajnáljuk az autóst, mert vétlen, és jajj'a lelke ... és mert egy kerékpáros meghalt a motorháztetején .... és a kerékpáros ki sajnálja jelen esetben? arról nem esik szó. a kerkpáros családja, barátai - szemben egy autós lelkével ... aki ezen felülemlkedhet - ha akar.ezen túl kell lépni ... erősnek kell lenni, le kell tudnia zárni magában ezt az embernek ... *
aki forgalomba megy, és ilyen sűrű táncot kell járnia autóval, és 20 cm-re megy el a bringás mellett, az is benne van, hogy a bringás véletlen eltaknyol, a kocsi meg elsodorjaez benne van .. aki volán mögé ül, tudnia kell, hogy bármelyik nap lehet az, amit soha nem kívánt magának ...
és olyat hényszor látok, hogy a kerpáros megy az egyik sávba, hátra se néz ... semmi ... csak kiteszi a kezét, és már váltja is a sávot .... hátezmiiiiii???????????
* nekem 12 éves koromban mondogatták, hogy én tehetek róla h meghaltak a szüleim ... és mivel apámmal laktam - meghalt, ..... majd átköltözem anyámhoz meg tesómhoz, 8 hónapra rá meghalt az anyám, szerinted mekkora erő kell egy 12 éves gyereknek, hogy azt mondja: "dehpgy én tehetek erről, ... ez hülyeség" mert eleinte el is hittem .... .-)
ha valaki vétlen, akkor ne engedje hogy az egész életét lehúzza ez ....
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
de ott az autók el is nyelik
arra akartam utalni, hogy nem mindegy, hogy milyen "száguldó" járművel megy át és sodor el valaki neagyisten egy gyalost ... egy 35 kmph-val 90 kg-al, vagy 80 kmph-val és 1200 kg-al .... egyik se kellemes, de az első biztos nem halálos, míg a másik meg jó eséllyel az ....
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
-=RelakS=-
veterán
Majd lesz szegény bringás, meg jajj a lelke, ha ő meg a járókelőt üti el, mert pl a jóembert a telefonja jobban érdekli, mint a forgalom, vagy ha beleáll egy autóba, ami index nélkül fordul be a mellékutcába (utóbbi időben népszokás). Viszont ha valaki hibázik, és azt elcsapják, akkor ne kelljen már őt is sajnálni. Ha meg esetleg szándékosan csinálja, akkor pláne.
"nekem 12 éves koromban mondogatták, hogy én tehetek róla h meghaltak a szüleim"
Nem akarlak sértegetni, de kedvesek a rokonaid
Valamiért Japánt juttatta eszembe, meg azt az 1-2 éve megölt 14 év körüli lányt, akibe, hogy kiűzzék a gonoszt, annyi vizet erőltettek, hgoy belehalt. Összefüggés? Babona esetleg.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #15583 üzenetére
Nem bagatelizáltam el a problémát, elnézést ha úgy tűnt. Viszont ha ostorral hajtanak ki az országból akkor miért maradjanak az emberek? Meglesz a böjtje, mégtöbb nyugdíjjárulékot fognak szedni meg gondolomén kilépnek az euból hogy ne lehessen szabadon külföldre menni. De jelen pillanatban nem így zajlik, örülök is a határ mellett hogy kitudok menni kerekezni személyivel.
-
syberia
veterán
Ez a külső mennyire lenne jó könnyű terep-erdei utakra? A márkáról még nem hallottam, de ha használhatónak látjátok a mintát rajta tennék vele egy próbát.
https://howbad.info/
-
D.Orion
veterán
válasz syberia #15619 üzenetére
Ennyiért általában belső gumit lehet venni, másfél darabot. Én biztos kipróbálnám, aztán ha nem válik be, akkor maximum 1300Ft bukta, ha viszont megfelel, akkor több ezret spórolt az ember egy Schwalbe terepgumihoz képest. A mintázata elég határozott/drabális.
Komoly haladásra biztos nem ajánlaná senki, erdei nézelődő poroszkálásra talán oké lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Csapi007
veterán
válasz pengemetal #15593 üzenetére
Hy
Ott mész minden nap, kívülről ismered, de épp autóval vagy, akkor is átmennél? Nyilván nem. Akkor biciklivel miért?"Csak úgy mondom"
-
syberia
veterán
válasz D.Orion #15620 üzenetére
Nem várok csodát ennyiért én se, most Continental Tour Ride 42-622 van a cross-gépemen már 2 éve, defekt eddig nem volt pedig elég sokat megyek erdei úton vele Nem szoktam száguldozni terepen, a 63mm rugóút kevés lenne hozzá. Jó lenne tudni hogy van e defektvédelem ezen a DEESTONE külsőn, bár ennyi pénzért nem számítok sok jóra
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
Blabcsi
senior tag
Üdv.
Lenne egy gyors kérdésem:
Melyik küllőt lenne érdemes választani?
A 2 versenyző: Sapim Leader ezüst színű küllő, ezüst színű küllőanyával 2.0 x 230 vagy: DT Swiss rozsdamentes, ezüst színű küllő 2.0 x 230 mm utóbbihoz nem jár anya!
Felhasználás: Páromnak építek egy hátsó 24'-os kereket munkába járni.
Jöhetnek a gyors válaszok.https://hu.pinterest.com/Blabcsi0911/ :) https://www.facebook.com/pg/Blabcsi.gravir/photos/?ref=page_internal
-
pengemetal
aktív tag
válasz Csapi007 #15621 üzenetére
Tudom, hogy hibáztam. Nem azért írtam le, hogy itélkezz (pláne úgy, hogy szerintem már mindenki ment át piroson akár biciklivel, akár autóval) hanem:
1. Aki arra jár figyeljen, mert fokozott ellenőrzés van.
2. Mindenki eldöntheti, hogy szerinte az összeg milyen arányban van szabálysertés súlyával."Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
anorche1
őstag
Az mennyire normális megjelent egy új "fokozat" az első fékváltókarnál? A legkisebb lánctányérról a középsőre váltáskor, mikor a kart kb. a feléig toltam el kattan egyet, mintha ez is egy fokozat lenne, a váltó tényleg arrébb megy, és vissza is enged váltani. De a középső és nagy lánctányérnál nincs ilyen. Lefelé váltásnál sincs. Ha jól tudom, akkor a shimano fékváltókaroknak van ilyen trim (?) nevű funkciójuk, és így keresztbe lehet váltani, úgy, hogy a lánc ne érjen hozzá a váltóhoz. De a bicón microshift van. Valamelyik nap elmegyek a decathlonba, megnézem a kiállított bicón hogy azzal is meg lehet ezt csinálni, de nem hiszem. Vagy mégis, és eddig nem tűnt fel?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz anorche1 #15626 üzenetére
Valószínűleg eddig nem tűnt fel.
Hoztak már be úgy dura ace-s biciklit hogy nagytányér-kónuszon bele ér az átdobóba a lánc.. mire mondtam a telefonba hogy ott fent is van egy plusz fokozat. Erre csak nem volt képes felfogni az ember hogyha felváltott nagytányérra, engedje vissza a kart, és toljon rá még egyet míg nem kattan egy kicsit. Csak azért is behozta a műhelybe, megmutattam neki 2 másodperc alatt, aztán mehetett az útjára.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #15627 üzenetére
Én full meglepődtem, mikor ismerősöm mondta, hogy nincs olyan fékváltókar, hogy "hármas".
Csak több fokozat van, így sokkal finomabban emgedhető pl kistányérnál be lehet tenni kistányér-nagytányér közzé mikor alapozó tempó van 32-33-as tempóban és nem fog beleérni az első váltó a láncba.
Tök fasza. Úúúúúúú de várom már végre jöjjön az év első versenye. Meg akarom már nagyon rideolni a Scottot, de úgy rendesen megrakni #HTFUundefined
-
anorche1
őstag
válasz ---Lasali--- #15627 üzenetére
és (#15629) Solad
KirályMás:
A decathlonba 120000 Ft után kaptam 2000Ft kupont. Ti mit vennétek belőle?Más2:
Erre a versenyre gondolom rajtam kivűl fog menni más kezdő is. Vagy tévedek? Nem szeretnék a végén kullogni."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
#48525824
törölt tag
válasz pengemetal #15625 üzenetére
Ebben a honapban 200 ezret tejeltem a rendorsegnek, bar az tobb piros volt meg egyeb szabalysertes, de pl. a fektelen fixi reven hianyzo felszerelesek miatt nem buntettek, pedig nekem semmi kotelezo sincs a bicon.
-
syberia
veterán
Szeretném lecserélni az első fékemet erősebbre, pontosan ilyen bringám van gyári V-fékkel. Hátul teljesen jó a fékerő, de elől nem elég "harapós", ezt a Deore féket néztem ki.
(#15633) maummamut És én még azt hittem hogy 5k sok egy záróvonalért, igaz ez kocsival követtem el pár éve, bringával nagyon körül kell nézni ha
piroskék kabátok vannak a közelben.[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz syberia #15635 üzenetére
Egyszer megállítottak a rend őrei a Hűvösvölgyi úton lefelé, fékezés közben azon gondolkoztam hogy vajon gyorshajtásért, vagy hiányzó villogóért fognak megbüntetni...és mit kér el tőlem: jogosítványt! Szerencsére elég sok autó akadt horogra és ketten nem bírtak a feladattal, hihető volt a magyarázatom hogy tekerés közben nincs nálam a jogsi, így mehettem utamra.
(#15636) -=RelakS=- : azokat már rég lecseréltem ilyenre
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
Muton
addikt
válasz ludsimon #15537 üzenetére
nyugi má', nekem nincs semmi bajom Veled, szélső jobb, meg eszembe sem jutott ilyesmitől
bár így hogy magadtól felvetetted... nem zörög a haraszt...
na jó troll offamúgy ha jól emlékszem mintha pont Te készítettél volna pár videót (vagy talán még fel is jelentetted jogosan a kisteherautót, aki veszélyesen előzött). szerintem ez ugyan az a szituáció, függetlenül attól hogy itt élettani szempontból a veszélyeztető húzná a rövidebbet. de a helyzet ugyan az. és gondolom azt sem hívod vagánynak, aki leszorít, hirtelen fékezésre kényszerít, vagy elüt
más: ha mondjuk azt mondanám, hogy van 50k-m bicaj fejlesztésre (súlycsökkentés), akkor abból érdemben gondolom nem lehet sokat kihozni, szóval fölösleges lenne a befektetés, ugye?
(nagy vonalakban: kona merev (katalógus) váz, tora (coil), deore hajókar, slx váltás, elixire5 fék, mavic crossride kerék, többi meg ezt-azt leszámítva valami alap, második legolcsóbb alkatrész )[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
-=RelakS=-
veterán
válasz imyourfriend #15642 üzenetére
Nem nevetek, bár ez talán már kicsit extrém
Tárcsafékre szeretnék váltani, és pont emiatt nézegetem inkább a hidraulikus fékeket, mert az önbeáll. A vicc, hogy nem sokkal drágábbak, ha egyáltalán azok, a bovdenes fékeknél.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
fraba
aktív tag
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy ez mennyire számít jó vételnek?
Bergamont Helix 4.3Ez az érték a MAXIMUM, ennél nincs több pénzem. Ha ez nem jó, akkor mit ajánlotok Cross country (XC vagy CC) kategóriában (tárcsafékkel)?
-
Moric
aktív tag
Megjöttek a Schwalbe Racing Ralph EVO gumik. Lehet megjárom velük. Azt nem néztem, hogy a mostaniban 2" gumik vannak és nem sok hely maradt alul a láncvillánál, az újak meg 2.25"-ak. Reménykedem, hogy a ráírtnál valójában keskenyebbek, mint azt többen állítják.
Szétkaptam a bringát az utolsó csavarig. Döbbenetes, hogy a két kerék legnehezebb, utána jön a villa, majd a váz.
-
Teasüti
nagyúr
Kiindulhatnánk abból is, h melyik mennyire veszélyeztetett. Ha a bringás átmegy a piroson és balesete lesz, akkor valószínűleg egy autó, vagy nagyobb üti el. Ezek alapján a bringásnak is osztogathatnánk szép nagy csekkeket, mert az életét veszélyezteti. Egy autóban ülve azért nehezebb meghalni.
(#15612) rii
Szvsz a kerékpárosok közlekedési ismereteik hiányából adódó (akinek nem inge...) kockázati tényező jóval nagyobb, mint a többi résztvevő esetén. Bringásoknak egy nem elhanyagolható része igenis balesetveszélyes elemek.(#15615) rii
Attól függ ki volt a hibás. Általában nem a baleset okozójával szoktak azonosulni az emberek.(#15617) -=RelakS=-
Vhogy én sem tudom sajnálni a bringásokat.
Tudom magamról, h felkészült vagyok minden téren a közlekedésben való részvételhez.
Ez mennyire mondható el bármelyik (!) másik kerékpárosról? A gépjárművezetők legalább jogosítványt szereznek, mielőtt kimehetnek az úttestre...
Mai napig a legtöbb halálos baleset a kivilágítás hiányából adódik. Én az ilyen felelőtlen bringást nem tudom sajnálni.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Csapi007 #15621 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék. A miértjére.
Biciklin vmiért másképp mérlegelem a dolgokat, a tilos az kevésbé tilos, stb.
Adódhat talán a jármű nagyobb rugalmasságából, vagy épp az azonosíthatatlanságából.
Mint mikor gyalogosan átszaladok a zebrán piroson néha napján.
Talán itt lehet párhuzamot vonni.De az alapvető pszichológiai indíttatásra én is kíváncsi lennék, mert nem értem, hiába cselekszem néha ugyanígy.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen monitort vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Silent Hill 2 Remake is magyar szinkront kap
- Metal topik
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest