Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sleek
senior tag
válasz chubby2o6 #243150 üzenetére
Ezen vmi trutyi volt amikor levettem. Arra gondoltam ,hogy vmi ragaccsal bekenhették. Visszarakásnál már simán ment szappanos vízzel.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
andrisbandi
őstag
válasz Sleek #243151 üzenetére
Érdekes, elvileg Giant SOLE-O slide on grips-el van gyárilag.
De ilyet nem találtam. Külön venni csak DOUBLE LOCK-ON, meg Single Lock-On verziót lehet.░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #243153 üzenetére
Ha kormányra felcsúsztatós gumi, az kb. az a kategória, mint az "egyhasználatú" pedálok, amiket a bringákhoz adnak és a Rapid Rob gumik. Minél hamarabb ki kell vágni a kukába és feltenni helyette valami normálisat
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #243154 üzenetére
Lemaradtam
SRAM Locking Grips Foam
- Talán ezt szoktátok ajánlani keményfarkúra, h jó rezgéselnyelő. Eddig nem is néztem utána, azt hittem valami barkácsboltos szivacs cső szerűség amit pár havonta cserélni kell ... Erre kiderül, h nagyon nem ...░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #243155 üzenetére
Szerintem ez semmivel nem jobb, mint egy közepes minőségű bilincses gumi marcsa, engem nem győzött meg és semmi értelme sincs, mert szivacsra minek bilincs . Nekem ez a top, az én kézméretemmel a Chunky, de állítólag a Wolf Tooth is jó. Ha elesel könnyen szakadnak, de rezgés elnyelésben és kényelemben verhetetlenek. Kíváncsi lennék a Fat Paw Cam verzióra, mert állítólag úgy tud 36mm vastag lenni, hogy kis kezűek is átérik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz emilll #243130 üzenetére
A 6-7-8 sebességes lánc konkrétan sok gyártónál egyforma, nem fognak pár tized milliméter miatt három különböző láncot gyártani. A 9 sebességes is elmegy a 6/7/8-assal, így én 9 sebességes hajtóművet néznék. Korábban linkeltem a SunRace hajtóművét, ahhoz adnak integrált középrészt is. Kapható hozzá olcsón SunRace NarrowWide tányér is, az 9/10 sebességes.
[ Szerkesztve ]
-
nhpeti
tag
Sziasztok! Kezdő kerékpárosoknak (némi túlsúllyal) melyik kerékpárt választanátok a kettő közül városi tekergésre, rövidebb túrákra?
Decathlon Riverside 500 (https://www.decathlon.hu/p/trekking-kerekpar-riverside-500/_/R-p-300777?mc=8608509&c=K%C3%89K_T%C3%9CRKIZ)
vagy
Neuzer Ravenna 100? (https://speedbike.hu/neuzer-ravenna-100-ferfi-szurkekek-ferfi-trekking-kerekpar?keyword=ravenna)
Vagy ha esetleg hasonló árkategóriában tudtok jobb vételt, akkor nyitott vagyok. Annyi, hogy új kerékpárban gondolkodom egyelőre, mert műszakilag nem értek hozzá annyira, hogy használtba bele merjek nyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #243155 üzenetére
Nekem volt több is és elég tartós, ugyanakkor így összehasonlítva az ESI szerű szilikonnal (Supacaz Siliconez) messze nem olyan jó. Egy műanyag csőre van némi szivacs húzva ami azért nem olyan puha mint a szilikon markolatok, melyek teljes vastagságukban puhák, továbbá a vízre is jobban reagál (kábé sehogy, míg a szivacs kissé csúszós lesz tőle) és fényévekkel jobban tapad kézhez, kesztyűhöz. Amúgy én is megkínlódtam feltevésével és most látom gyerekjáték, csak nem kellett volna spórolni az alkohollal. (és alig töltöttem rá pár cseppet )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
senior tag
válasz stickermajom #243161 üzenetére
Egy kicsit szorulva jár fölfelé, főleg hűvösebb időben, illetve 125 mm hosszú, az új meg 150 mm, ami mint kiderült, még pont elfér nekem a 21,5 colos vázban. Illetve az új már 31,6 mm átmérőjű, ez egy szűkítővel volt használva, mert 30,9 mm. Ha nem lett volna bike-discounton ilyen áron a triple8, ami amúgy valszeg átmatricázott kínai, nem cseréltem volna le. Ugyan le van kopva hátsó részen a becsúszó, de nem sok vizet zavar, hiszen itt nem egy olajjal töltött teret zár le, mint pl egy villában, szerintem nem ez okozza a szorulást, max kicsit hozzátesz.
MPowerPH: haha, jó lenne, de én annál lényegesen csóróbb vagyok
'92 Honda VFR 750
-
arcitec
addikt
válasz szimpláncsak #243138 üzenetére
Hááát, nekem a K2 akkora dobozban küldte, amibe a gumi 1/1 elfért és semmi hajtogatás.
Szerintem, ha nem hajtogatható, az NEM hajtogatható, de lehet nem jól tudom.
Majd a rutinosabbak mondanak rá ...[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Ringman
nagyúr
válasz arcitec #243167 üzenetére
be lehet hajtani, hasonlóan, mint hogyan mondjuk egy szalagfűrészhez való pengét is be lehet.
pl: [link]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
andrisbandi
őstag
válasz bardi #243164 üzenetére
Azt biztos tudod, h nem szabad túlhúzni a nyeregcső bilincset droppernél.
Kicsit lehet tuningolni a szétszedés utáni, tisztítás-újrazsírzás kombót.
Main seal - pl itt ebben a vidóban
- ki kell tömni spéci zsírral... (Engem jól megszívattak ezzel is a híres Speedway-nél, sima zsírral kenték meg, de az túl sűrű.) szóval híg való oda, pl Sram butter.
- A tuning; én freehub oil-t csepegtettem még ebbe a fő tömítésbe, kb műszerolaj.
F4sza lett nagyon, mint új korában. Az útja végén is szépen jár.
Nem én találtam ki, yt-on láttam az ötletet░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
bardi
senior tag
válasz andrisbandi #243169 üzenetére
A vázon a bilincsre nekem max 9Nm volt írva, szóval annak a közelébe húztam, na azt nem kellett volna, 6 bőven elég... az újnál ezt a hibát nem követtem el. Mivel koppra le van tolva (bár lehet első kör után kicsit emelni kell), így nem is gond, hogy csak 5-re húztam. Gondolkoztam rajta, hogy kéne valami új nyeregcső bilincs, aminek kiscit más a kialakítása és nagyobb felületen szorít.
'92 Honda VFR 750
-
ZavaBalazs
őstag
lidliben lesznek jövő héten biciklis cuccok, köztük ilyen minipumpa fityingekért. valakinek van ezzel tapasztalata? mi a max nyomás, amit ezzel össze lehet hozni?
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
andrisbandi
őstag
válasz arcitec #243174 üzenetére
Maxxis Hookworm
drótperemes, nyolcasba hajtva jött, 2db, 1 dobozban.
- Lengyelből, nem tömték ki, teljesen kilapítva kaptam, munkatársam vette át...Azt hittem kampó lett neki, de meg sem kottyant, kirúgta magát.
A többit ilyesmi külsőt nekem is nagy dobozban kűldték németből, de később megunva, eladáskor csak 8-asba hajtva fért be az automatába. A vevőknél sem volt gond.░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
bardi
senior tag
válasz Hasaggymeg #243176 üzenetére
Ha a CST-t össze lehet hajtogatni, akkor a 200as I gerendát is
'92 Honda VFR 750
-
deva
tag
Sziasztok,
Tavaly vettem egy Giant Fastroad SL2 bringát, többek között az itteni ajánlások alapján, és eddig maximálisan elégedett vagyok vele. Most, hogy többnyire elég jó idő van már ahhoz, hogy lehessen tekerni, 3 hónap pihi után újra elővettem. Viszont azt veszem észre, hogy menet közben valami "zörög". Folyamatos, rendszeres, de ütemtelen zörgés. Szerintem valahonnan előlről jön a zaj, de baromi nehéz belőni. Videót nem csináltam, de lehet, hogy legközelebb megpróbálom, bár a menetszél miatt nehéz lesz hallani gondolom. A következő körülmények vannak:
- csak menet közben hallani, nyilván
- ha nem hajtok, akkor is hallani (emiatt a hajtást és a láncot kizárnám)
- a váltó bármelyik állásában ugyanúgy hallani (emiatt a váltót kizárnám)
- ha gyenge minőségű, lötyögős úton, vagy például térkövön megyek, akkor lassabb tempónál is, érzésre 10 kmh-tól is lehet hallani
- ha jó minőségű, simább úton megyek, akkor egy kicsit gyorsabban kell menni, érzésre 15-20 kmh között már lehet hallani
- álló helyzetben, ha az első keréknél megemelem a bringát, és határozottabban "leejtem", vagy földhöz "csapom", akkor is lehet hallani egy pillanatra (emiatt felteszem, hogy nem kerékagy)A fentiek miatt arra gondolnék, hogy valami meglazulhatott. Gondoltam a kormányszárra, villára, ahead-re, ezeket mind szépen újra meghúztam, de ugyanúgy lehet hallani. Gondoltam a kerékre is, gyorszárat ki, újra be, rendesen meghúzva, az se oldotta meg. Szerintem a tárcsafékek se okozzák, ránézésre rendesen állnak, bár azt nem szedtem szét, de ha nagyon lassan megyek, az akkor is zörögne gondolom?
Igazából az utolsó, amire tudok gondolni, hogy mivel többnyire belső kábelezés van, a vázon belül meglazultak (fogalmam sincs, hogy vannak rögzítve, rögzítve vannak-e belül) a kábelek, és azok ütődnek egymáshoz vagy a vázhoz, ha elég nagy rezgés van (gyenge út - lassú tempó, vagy jó út - gyorsabb tempó). Igazából a zörgés hang hasonlít a kábelek "csattogására", szóval tényleg ez a legjobb tippem.
Esetleg valaki találkozott már ilyesmivel? Ugyan nem vagyok egy ezermester, de mit tudnék még megpróbálni, amit egy amatőr is meg tud oldani? Szeretek saját magamnak bütykölni, de ha jól sejtem, hogy belső kábelekkel lesz a probléma, akkor sokkal inkább vigyem szervizelni, igaz?
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
It's like being a plumber. When you do your job right, noone should notice, but when you fuck up, everything gets full of shit.
-
andrisbandi
őstag
Six Ways To Fix Your Noisy Bike
- Pár ötlet.Valahogy elő kellene csalogatni a hangot álló bicajnál. Anélkül lutri. Csalóka tud lenni menet közben, mert a váz elviszi, és máshonnan hallani.
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #243070 üzenetére
Volt vele melóm, hogy a sufniból értelmezhető műhely legyen, így kicsit olyan mint a saját gyerekem.
Van természetes fényem, ha kinyitom az ajtót , illetve az épület közepén van egy polikarbonát tető rész, ahol szintén bevilágít a természetes fény, csak a képek este készültek. Majd csinálok még képeket, mert a hátsó részt kell még rendbe raknom (ahol szintén van ablak), így azt most nem fotózgattam.
Nem pince, egy könnyű szerkezetes melléképület. Ablak is volt, de azt kiszedtem, hogy nagyobb lehessen a szerszámfal. Az a fa sajnos egy tartó oszlop. Az előző tulajdonos akitől az egész ingatlant vettem (ház + melléképület) egy asztalos volt és ő építette, neki így tetszett, a mellék épület tartó oszlopai nem gerendák hanem rendes fatörzsek voltak. Amúgy elég nagy tákolmány volt az épület. Gyakorlatilag nagyobb szerszámfalnak, kerékpár műhelynek teljesen alkalmatlan volt. Én meg úgy voltam vele, ha már itt ez az épület, kezdjünk vele valami értelmeset, ne csak egy penészes sufni legyen. A tetővel kellett kezdeni, mert beázott, cserepes lemezzel lefedtük. Aztán kellett a padlót aljzatkiegyenlíteni, burkolni mert volt ahol a csupasz föld volt, leterítve pár raklappal, míg máshol volt beton alap, de hullámos, kesze kusza. Aztán elkezdtem kiszedni a fatörzseket, de azokat helyettesíteni kellett ideiglenes tartó oszlopokkal, hogy ne dőljön össze az épület, aztán bekerültek rendes gerendák, amik a legtöbb helyen rejtve vannak osb lap mögött. OSB-vel szinte mindent lefedtem belül, mert az is borzalmas volt, ilyen olyan darabokból összeeszkábálva. Az az egy fatörzs amit látsz ott a pult közepén, azért maradt ott, mert azon a ponton 4db tető gerenda fut össze és nagyon macerás lett volna kiszedni. Pedig a terv az volt, hogy egy normális gerenda lesz ott is, szintén rejtve, de végül bent hagytam azt az egy fatörzset, mert féltem, hogy ha valamit elcseszek, össze dől az egész hóbelebanc. Aztán inkább köré építettem a pultot, lecsiszoltam, lakkoztam, próbáltam kihozni belőle amit ki lehet. Kellett hűtés, fűtés, így egy nagy teljesítményű hűtő-fűtő klíma is beszerelésre került. Tulajdonképpen még normális bejárati ajtó se volt, csak valami budi ajtó. Az is kellett, egyedi méretre gyártva, meg normális riasztó rendszer. Tulajdonképpen magával az épülettel többet dolgoztam, mint a tényleges műhely kialakításával és még mindig van mit csinálnom. Van még egy hobbim a kerékpár szerelésen kívül, az pedig a sörfőzés. És az épület hátsó részében, ami most a képeken nem látszik, szeretnék kialakítani egy kis mini sörfőzdét. Plusz sörcsap, kanapé stb. Majd ha kész lesz, dobok róla képeket. Még rengeteg vele a teendő, de majd szép lassan elkészül az is.#243071 deny330
Minden is itt készül!#243160 bardi
Ezek a patronos csövek faék egyszerűek, de azért egy Reverb már meg tud viccelni.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Valszeg. a kábelezés zörög a vázban, vagy elől ahol keresztezik egymást a kormány előtt és összeérnek...én pl. ha előre nyúlok és megfogom őket abbamarad a zörgés, vagyis nálam azok verődnek össze, ugyanakkor volt nekem ilyen is, méghozzá eredeti Jagwire, amit a kábelezéssel kaptam, de egy idő után az már jobban pattogott mint amennyire a vezetékek zörögtek nélküle (egymáshoz képest elforognak azok a pici bilincsek és ott közöttük a kötés lazult meg idővel a feszegetéstől, majd pattogott).Azt, hogy a vázban zörög-e könnyen kiderítheted esetleg bentebb tolva, vagy éppen kissé kihúzva a vezetékeket a vázból, ha végig bowdenházban fut a szál a vázban az mozgatható valamennyit és ha mozgatás után változik a hang akkor az lesz a ludas.
#243181Runner_fxr...igen, emléxem sokat nyűglődtél vele, de az a lényeg, hogy most már faxa lett. Ami meg azt a fatörzset illeti, ha ellátja funkcióját én már akkor sem venném ki ha lehetőség lenne rá, egyedi és természetközelibb megjelenést ad az egésznek. ...sőt, egy műhellyel összekötött sörfőzdében elmaradhatatlan design elem, akaszthatsz rá néhány sörös korsót akár...
Szerk. közben az jutott eszembe még a végén divatot teremtesz műhelyeddel, ahol a kisebb munkákat a megrendelő egy kézműves sör elfogyasztása mellett akár meg is várhatja.😎[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #243182 üzenetére
Sörözős szervizről még nem hallottam, de bejöhet.
Kávézós már van a mesterbike, ott tudod tenni magad amíg pimpelik a kedvencedet. -
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
sebgutkopf
őstag
válasz zsocy #243105 üzenetére
Nem ismerem ezt az 575 márkát és azt se tudom mitől nagy szám, viszont látom itt nagy az érdeklődés iránta és felfigyeltem erre a "garázs support" megjegyzésre, így gondoltam rákeresek a márkára és a hazai forgalmazóra és nézek hozzájuk cégkivonatot.
Van náhány 575 kapcsolatú cég itthon, köztük a webshop is, amit 2021 májusban alapítottak, miközben már 2021 szeptemberben NAV végrehajtás indult ellene, valószínű adó, áfa csaló lehet, tulajdonképpen ilyen 1-2 személyes kft egy webshoppal, a cég székhelye egy lakás (emelet ajtó mindennel). A tulajdonosnak van 9 cége, amik mind a legmagasabb kockázati adósbesorolási kategóriába tartoznak. Volt egy 575 team kft-je is, amit a bejegyzés évében (2017) már törölt a cégbíróság. Van egy 575 sportegyesület, amelyet a webshoppal együtt hoztak létre, maga az egyesületek kiválóan alkalmasak támogatások befogadására. Létezik egy 575.at weboldal, ami nem jön be.
Szóval a forgalmazó minimum gyanús. A decánál megnéztem a terméket, aminek származásának és forgalmazójának ugyan az a webshop van megjelölve.
Akit jobban érdekel meg lehet nézni, hogy van-e valami a "bemutató teremben", egyáltalán létezik-e. Ami érdekes, hogy a "bemutatóterem" nem szerepel a cég telephelyei között (ami nincs is), tehát nem hivatalos.Na ezzal az infóval mindnki azt kezd amit akar, csak kíváncsiskodtam.
-
Fall-N
veterán
válasz Runner_fxr #243067 üzenetére
Nekem tetszik, példás rend és rendszer van ott. Sok műhelyes irigykedhetne ha látná.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #243182 üzenetére
Nekem is jövő héten rendbe kell tennem a kábeleket, mert túl hosszúak most. A stucnicserék miatt már nagyon sokat kell vágni belőlük, túl sok az indokolatlan kanyar bennük és szemre sem tetszenek így. Úgyis szabadságon leszek, lesz rá időm, megjött múlt héten a bowdenvágóm is. Szerencsére nem zörögnek, mert ez az Acor bowdenház baromi merev. Kár, hogy már nem kapni. Kénytelen leszek majd ha cserélni kell mást venni.
-
szimpláncsak
tag
válasz nhpeti #243158 üzenetére
Vedd szerintem a Decathlon-ost Igaz, hogy mechanikus a tárcsafék rajta,de legalább tárcsafékes amit ha később akarsz, akkor cserélhetsz hidraulikusra. Olcsóbb is, és szerintem ennél a Neuzer-nèl minőségibb is a váza.
Más: közben látom, hogy jól kirobbantottam a lehet -e hajtani a drótperemes gumi vitát . Nekem nem volt ennyire összetekerve,mint a videóban, csak simán a közepén meg volt tekerve 8-as alakban, hogy befèrjen a csomagautomatàba
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Hasaggymeg #243182 üzenetére
"a kisebb munkákat a megrendelő egy kézműves sör elfogyasztása mellett akár meg is várhatja"
Én megyek is egyből Persze, ha törvényesen akarja csinálni az ember, akkor ehhez egy rakás engedély, meg minden sz@r kell, akkor meg már lehet, nem éri meg.
sebgutkopf: 28 rugót kérni egy mezért eleve nem lehet legális
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #243184 üzenetére
Jópofa...ugyanakkor úgysem tudja megállítani azt a vágyat, hogy a mugli is profinak akarja magát érezni és akkor is áramvonalas ruhákat ölt, ha az érezhetetlen előnyt jelent számára, lábat borotvál úgy, hogy sosem masszírozzák, vagy állítható nyeregcsőre költ mikor egy ötsoros lépcsőfokon sem mer lejönni.
Magam nevében beszélve én is kábé úgy kezdtem, vagyis egy síkban, vagy még fentebb volt a kormány a nyeregnél, aztán a divat "nyomására" kísérletezni kezdetem azokkal a beállításokkal melyeket logikusnak is véltem. Sokat mászok, inkább abban élem ki magam (biztosan mert félek vadul lejtőzni ) így a a nagyméretű váz sajátosságai + a Cube-ok konzervatívan magas eleje (stack) nem igazán volt segítségemre az első kerék földöntartásában, ami a kerékpár elejének folyamatos lentebb helyezését eredményezte. 2013. 2015.2020.2021.2023.
Ami a telóimat illeti, akármennyire igyekszem legalább a súlyomhoz előírt nyomás minimumán használni, lassan mindig alá engedem mert egyrészt kényelmetlennek érzem, másrész nem mozgatom ki ezt a 100mm-t sem, nemhogy több kelljen. Tegnapelőtt is engedtem picit a nyomásból, miután akárhol ereszkedtem rendszeresen 90 mm volt a max amíg a gumit feltolta a mozgás, így a súlyomhoz előírt 122 PSI helyett immár ~70PSI köré engedtem és ezt találom kényelmesnek lefelé is, és felfelé is (nem pattog el az első kerék a köveken, gyökereken). Ki is próbáltam egy rövid, meredek lépcsősoron nem ütöm-e fel, és (igaz isten segedelmével , de) így is maradt 5-8mm a koppig. ...na mi volt még? Ja a dropper post, mely mivel nem vagyok egy nagy lejtőző, tényleg nem hoz lázba egy kicsit sem.
Vége...ja még a kormányszélesség, melyet kezdtem 440-el, majd lett 720 és most 780 (ezért ennyi, mert gondoltam legyen miből vágni ha kell), de egyelőre ez utóbbit sem érzem soknak.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #243192 üzenetére
Ezért is jó a fórum, mindig beleültetik a többiek a bogarat az ember fülébe és kész az anyagi csőd.
Tegnap megnéztem (vesztemre?) a MicroSHIFT Advant X 1x9-et tényleg jókat mondanak róla (van két éves hosszútávú tapasztalat). Na azért megvárom a Shimano Cues-t.
-
deva
tag
válasz Hasaggymeg #243182 üzenetére
#243180: köszi, végigpróbálgatok itt is mindent, ami releváns!
#243182: azt elfelejtettem írni, hogy a kábelek azon részét, ami kint van, összefogtam, hátha, de sajnos nem. Gyakorlatilag mindent megfogtam már, amit menet közben elérek, és elég az, hogy kitekeredek hozzá, de sajnos semmi Az viszont nem jutott eszembe, hogy kicsit betoljam vagy kihúzzam a kábelezést, ez lesz a következő, amivel eljátszadozom majd, köszi!
It's like being a plumber. When you do your job right, noone should notice, but when you fuck up, everything gets full of shit.
-
szuszinho
őstag
válasz sebgutkopf #243186 üzenetére
Köszi! Biztos nem fogok venni innen semmit
-
addikt
válasz Hasaggymeg #243192 üzenetére
Érezhetetlen előny? Ne viccelj.
Vettem új, bringához való hátizsákot. Most munkába jövet csak úgy suhantam befelé erőlködés nélkül 30-cal, mert végre nem fog meg a turbulencia Nem beszélve arról, hogy lecseréltem a gyorszáras, nehéz nyeregcsőbilincset egy könnyű csavarosra Kisebb légellenállás, -3,5 gramm, meg lehet érezni
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
6030D
őstag
válasz sebgutkopf #243186 üzenetére
ILB factory
Ebből lett az 575. A miértet nem tudom. Nem félnék tőlük rendelni, viszont olyan áron mennek már ezek is, hogy annyiért rendes bringásruhát is lehet venni. Kérdés, hogy kinek mennyire kell a különleges.
575 mezem nincs, most az új mezünk Gesu lesz, arról majd tudok reflektálni (de a tapasztalatok alapján az is olyan, hogy ami "olcsó", az 1-2 év múlva már nem olyan lesz, mint új korában).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #243196 üzenetére
A gyorszáras nyeregcsőbilincs viszont az amiről minden terepezőt (meg karbon vázas bringa tulajdonosát) lebeszélnék, azokkal nekem csak bajom volt.
Ja, és 640mm az a 440, elírtam. (amúgy volt 440 körüli is de a koskormány volt )[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szuszinho
őstag
Fényképezőt, obit hogy visztek montin (jjeahh)? A rázkódás nem vágja tönkre?
-
Csokicsibesz
tag
válasz sebgutkopf #243186 üzenetére
Van bemutató terem én voltam már ott átvenni.
A magyar cégek nagy % így működik, amit te leírtál.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Mavic 3 Classic Fly More Combo FMC RC drón - 4/3" Hasselblad kamera - újszerű állapotban
- DJI FPV Combo drón szett hibátlan állapotban
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 3 akku, garancia, tartozékok (45)
- DJI FPV Drone ÚJ szett SOHA nem használt 0h repülési idő
- DJI Mavic 3 / Cine / Pro / Classic drón akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest