Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz Somatom #190445 üzenetére
Borzasztó lesz, eljön a világ vége! Hát még ha a kötelező oldaltávolság tartását is bevezetik, mint civilizált helyeken... Jó, a németeknél nincs annyi autó, meg ócska vackok, nem is lehet velük rendesen menni, ráadásul az utak is szarok, arról nem is beszélve, hogy lakott területen belül az utak 80%-ára amúgy is 30-as sebességkorlátozás van, ami az ötlet bedobásakor szintén apokaliptikus víziókat indított el a magyar autóstársadalomban.
Ja, és ehhez hozzájön, hogy Frankfurtban ugyanazt a megoldást kezdték el alkalmazni, mint ami a magyar városvezetésnek is eszébe jutott: a kétsávos utak egyik sávját fizikailag lezárták, és biciklisávvá alakították. Ja, a dízeleket meg kvázi kitiltották a városból. Tudom, hanyatló nyugat.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Khelben #190448 üzenetére
Az már lehet kissé túlzás, hisz az őrülten száguldozó országútisok töredéke hivatalos versenyző, de alsó sebességhatárt és védőfelszerelés kötelezettséget (itt tulajdonképp a sisakra gondolok) azért lehetne szabni. Azért fórumtársak zöme gondolom vezet is így elképzeli milyen lenne 15 km/h-val közlekedő, esetleg oldaltáskás, vagy éppen gyereket szállító, ne adj isten libakergetővel kacsázó kerékpárosokat kerülgetni egész nap. Én elhiszem veszélyes zsúfolt kerékpárúton 30km/h fölött száguldozni, de amíg szinte nulla az ott történő balesetek miatti elhalálozás azért nem kellene átesni a ló túlsó oldalára sem, rászabadítva minden muglit a gyorsan haladó tonnás vasaktól hemzsegő országútra. Szerintem a 2 veszélyforrás fasorban sincs egymással.
6030D...24,9.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz zgospel #190384 üzenetére
Ne küszködj azzal a fékkel. Nekem volt előző bringán ugyanezzel a fék típussal azonos problémám. A végén rájöttem, hogy magából a féktestből nagyon picit szivárgott a fékfolyadék és az folyamatosan szennyezte a betétet és tárcsát. Annyira nem drága fék ez a 395, hogy megérné sokat költeni a szervizelésére és imádkozni vajon most tartja-e az olajat.
Kivágtam a fenébe vettem a gépre jó kis slx féket, a tárcsát tisztítóval jól lemostam és voila soha többet nem volt bajom. -
Somatom
veterán
válasz parandroid #190451 üzenetére
Nekem nem kell bemutatnod, ott melózok. Ne tudd meg, hogy milyen sor gyűlik fel mögöttem, amikor a nyergessel követek egy bringást, vagy azt a hússzal menő robogóst. De, én biztos nem fogom szabálytalanul megelőzni, az autósok viszont engem nem tudnak megelőzni. Így tipegünk szépen, sorban a bringás mögött, mint a kiskacsák. Csakhogy az Németország. Budapesten ez egész másképp történne. A türelmetlen úgyis beelőz. Én viszont nem fogom a nyakamba rántani a rakományt miatta. Csak azt sajnálom, akit frontálisan telibe ver.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
parandroid
félisten
válasz Somatom #190450 üzenetére
"A bicikliút tömegsportra való."
‘Nem! A bicikliút közlekedésre való.’A sétálók, babakocsitolók, kutyasetáltatók, meg a futóbiciklis kisgyerekek meg akkor pontosan hol is kóvályogjanak?
Nincs ezzel a rendszerrel semmi baj, extrém kivételektől eltekintve (nyilván többsávos gyorsforgalmi utakra nem szabad kerékpárt engedni) kb mindenki mehet, ahol akar, egyszerűen figyelni kéne egymásra - és ez azért kétoldali, és kölcsönös dolog.
Re #190454: Max kereszteződések előtt láttam eddig biciklis mögött pár autót feltorlódni, de ott úgysem tudnának menni, max a biciklis előtt áll be a lámpához, stoptáblához. Ilyenre a biciklisek, robogósok is figyelnek, és lehúzódnak, ahol tudnak. Amúgy itt az útra felkeveredő traktorok is sokkal kisebb sorokat szednek össze, ahogy a buszok, kamionok is. Meg valahogy nincs is belőle konfliktus. Bár én azalatt a 3 hét alatt sem tapasztaltam semmi elborzasztót, amikor Mo-n tekertem. Már ha az útminőségtől eltekintünk, meg attól, hogy az egy szem kerékpárút, ami konkrétan a Balatont kerülné meg, gyakorlatilag használhatatlan (Keszthely-Kis Balaton szakasz)... Mindezzel együtt ott pl az országútra sem mennék ki, annyira szűk, nagy forgalmú, és iszonyatos minőségű.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #190452 üzenetére
szerintem outra csak a stabilan 30kmh felett tekerőket szabadna engedni....azért az már rostálná rendesen a "muglikat".....mindenki más a max 30kmh-s bringaúton maradjon.....ahonnan a kutyásokat, rohangáló gyerkőcöket, babakocsikat, sétálókat ki kellene tiltani szigorúan!
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
itouchfan
senior tag
válasz Somatom #190450 üzenetére
A bicikliút valakinek közlekedésre való, valakinek tömegsportra való. De azzal egyetértek, hogy outisként a szűk vagy akár szélesebb kerékpárutak nem alkalmasak a tekerésre. Sajnos. Vagyis alkalmasak, csak reggel 9 előtt.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
ZolkoW
őstag
válasz Teasüti #190425 üzenetére
a 8-10 bart a "rendeltetésszerű", tubeless booster funkcióra írod? a pumpám tud 10 bart (ha némileg ugrálok rajta, volt már ilyen betömődött szelepnél), de van teleszkóppumpám is, csak azzal valszeg lassú lesz a fennmaradó nyomást még rápumpálni, de ha 6-8-10 bar elég, az menni fog az állópumpával. Egy kicsit gyógyítanom kell a szelepen (mekkora már, hogy autószelep van rajta gyárilag!), mert belül a furat túl szűk, így nem nyit ki, és elsőre még nem teljesen lett jó, de ha ez megvan, akkor csak egy cső kell rá, meg átfesteni más színre, hogy nehogy valaki összekeverje egy igazi tűzltókészülékkel.
Volt még némi por benne, és figyelemre méltó, hogy mekkora intenzitással jött ki belőle még alacsony nyomással is, ugyanis 4-5 barnál nem lehetett több benne, mivel még kicsit ereszt a szelepnél.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #190455 üzenetére
Rájuk is vonatkoznak szabályok. A németeknél símán rám ripakodik a bringás, ha az ő kijelölt útján trappolok a bevásárlós kiskocsimmal. Nem olyan nagy ügy ez. A bringás rendőr szépen leül egy padra a rakparti bringa/gyalogút mellett és osztogatja a csekkeket. Nem módosítani kéne a kreszt, hanem betartatni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #190456 üzenetére
Akkor az mtb-sek terepig hol jutnak el? Én évek óta azt szajkózom, hogy a padkákra, a banyatankos nyugdíjasokra, babakocsikra, rolleres gyerekekre az lenne a megoldás, ha a bringasávot nem a gyalogos járda mellé építenék, hanem az utakat szélesítenék ki és az utak szélén lenne. Akkor a gyalogosok és a gyerekek tuti nem sétálnának rajta, mert nem lépnek le az útra, a padkáktól sem kéne tartani, ahogy a mellékutcákból 50-el kihajtó autóktól sem (haverinámat ilyen ütte el, a válla már sosem lesz a régi ). Felénk az egész városban sajnos csak egy helyen van ilyen bringasáv, itt, jobboldalt ni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz parandroid #190455 üzenetére
Egyébként a kerékpárutakon nem a bringásokkal, nem is a gyerek bringásokkal van a probléma, hanem valóban a sétáló családokkal, kutyásokkal, stb... na ha ők ki lennének tiltva és a kerékpárút tényleg kerékpárút lenne, akkor nem lenne semmi probléma.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Csokicsibesz
tag
válasz xy.zsolt #190456 üzenetére
Egyrészt ennek a 30km/h felett tekerőknek semmi értelme nincsen. Miért pont 30, miért nem 25, 32, vagy 38. Ez csak egy jól hangzó szám a menő országútis zsargonban, közlekedési szempontból teljesen irreleváns. Egy kocsinak szempontjából a 25 vagy a 30 között nincs érdemi különbség.
Másrészről ezek a változások inkább a városi közelekedés befolyásolása alkalmasak. Ahol kimondottan az lenne a cél, hogy az emberek ne üljenek be a kocsiba.
Idegesítő a baromi nagy SUV-al kerülgetni a bringást, akkor vagy te is ülj bringára, vagy menj tömegközlekedéssel.Városi forgalomban nem kell edzeni, nem arra való. Pont múltkor volt ebből egy konfliktusom egy nagyon menő országutissal aki az Árpád hídon akart KOM-ot menni. Nem ott kell menőcsávót játszani ahol sétálók meg kisgyerekek vannak. Ez nem csak a belvárási hidakra vonatkozik, hanem a Duna menti bringaútra is.
Ahol folyamatosan családok túráznak, meg kutyát sétáltatnak nem ott kell a menőgyereket játszani 40-50 évesen. Fel kell menni bármelyik hegyre azt megnézem felfele kinek megy a 20-25 km/h felfe (senkinek). -
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #190460 üzenetére
Én arról a szituról írtam amikor van bringaút a közút mellett! Természetesen ez esetben a montis azon hajtson, ne az outon. Nekem pedig egy autós se dudáljon és mutogasson, hogy húzzak a bringaútra. Ha nem száguldozás a célom akkor én is a bringaútra megyek
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Khelben
nagyúr
válasz jjeahh #190460 üzenetére
Ne gondold, hogy a gyalogost bármi visszatartja
Bike vs Stupidity 109 😷 🙂 - YouTube -
Somatom
veterán
válasz jjeahh #190460 üzenetére
Ezt csinálták a nagykőrúton. Jobb lett, mint régen, de azért óvatosan kell rajta közlekedni, nehogy egy kajakiszállító robogós elsodorjon a dobozával. A másik probléma ezzel a megoldással az, hogy valahol a busznak is közlekednie kell és vannak megállói. Tipikus példa a kőrút a Nyugatitól a Margit hídig.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Alg
veterán
válasz Csokicsibesz #190462 üzenetére
Ez itt Bécsben is probléma, húsvét hétvégén (meg amúgy bármikor mikor jó idő van nap közben) kirádulókal, futókkal, kisgyerekekkel tömött duna-szigeten/praterben száguldoznak 40-50-el TT kormánnyal Érdekes, az ilyen pózerek télen sehol nem voltak, meg az emelkedőket is erősen kerülik... A másik meg a 20 fős groupride szintén nagy sebességgel, az egyik legforgalmasabb bringaúton a Duna mellett, csúcsidőben. Aztán ha két ilyen szembetalálkozik, lehet gondolkodni ki ugorjon a Dunába ha nem férnek el. Pedig bőven vannak a környéken jó minőségű, kis forgalmú utak kicsit kintebb a városból.
Stravának kellene törölni kb. az összes városi úton kijelölt komot - itt már a bringás csopotrban elkezdték veszélyesnek flagelni a forgalmasabb helyeken lévőket.
Városon kívül meg még itt Ausztriában is kerülöm a forgalmasabb utakat, bár szerencsére ez nem nehéz mert sok helyen fut mellettük szparált, jó minőségű bringaút.
Budapesten amúgy biztos nem kezdtem volna outizásba, az ottani infrastruktúra és közlekedési kultúra mellett
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
zgospel
őstag
válasz sebgutkopf #190453 üzenetére
Köszi szépen, ez jól is hangzik meg nem is. Rákerestem gyorsan, és ilyen 35 ezer körül van az SLX, nekem ez már nem ér ennyit, mert nem is használnám ki, meg annyira sokat nem bringázok. Pláne ha elől is cserélni kéne (zavarná az OCDmet ha nem szimmetrikus ).
Nem ismerem a kínálatot, de van esetleg más típus 15-20 ezer körül / szett ami jó lehet a mostani helyett?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Somatom
veterán
"Budapesten amúgy biztos nem kezdtem volna outizásba, az ottani infrastruktúra és közlekedési kultúra mellett"
No, igen. Kevés outit látok a városban, nem ide valók. De, nagyon érdekes, hogy ki, mivel próbálja abszolválni a feladatot. Főleg a futárbringákat szoktam megfigyelni. Döbbenet, hogy a topikban olvashatókkal szemben, milyen bringákkal nyomulnak. Az alap, hogy nincs váltó. A minap leesett az állam. Racsni és fék sem volt hátul. "Örökhajtóssal" nyomta a srác. Akkor ki afaszagyerekkemény bringás?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Voltam futár (motorral). Mások a szempontok. Üzembiztosság, olcsó fenntarthatóság. Csak egyféle alkatrész van, ami tuti nem romlik el soha. Az, amelyik nincs felszerelve.
Gyorsabb vagyok nála és hamarabb is állok meg. De, ha a bringámra fordított összeget elosztom a futott kilóméterrel, akkor az jön ki, hogy taxival olcsóbb lett volna.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
xy.zsolt
őstag
A donau insel-en a inline skater-esek is plusz problémafaktor. Tudom mert ott én is koriztam eleget. Sokszor (amikor még nem ott éltem) csak emiatt mentem Bécsbe Sopronból. Na, meg a "denevért sütögető" törökök feketeserege a rohangáló kölkeikkel.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Somatom
veterán
válasz itouchfan #190473 üzenetére
Tényleg keveset tekerek. Csak 2000Km van a bringában. Viszont, nemrég 70 -et fizettem a szervízért és ebben csak az időszakos szerelések és a kopó alkatrészek voltak. Ha csak ezt az egy ráköltést számolom, az 35Ft/Km. Csúnya bukó lenne futárkodni vele.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #190451 üzenetére
kötelező oldaltávolság tartását is bevezetik, mint civilizált helyeken
ne is mondd, Mo-n nagyon nehezen fordulnak a kormányok!addig sem sikerül sok usernek eljutnia, hogy 2 sávos úton akkor ne előzzön meg, mikor szembe is jönnek, aztán egy km-ben éppen hárman vagyunk az úton.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Alg
veterán
Nincs valakinek elfekvőben az alábbi pedálokból valamelyik eladó? Sehol nem kapni őket (bontragerből látok egy db-ot aprón itt, esetleg van TREK bolt a vároban, arra van esély)...
xpedo CXR vagy m-force 4 vagy m-force 8
Bontrager Comp SPD
Wellgo M19
ISSI Flash 3Assioma hack-hez kellene majd...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
6030D
őstag
Na pár vitaindító gondolat még (legalább felpörgött a topik, pufogni mindenki szeret).
- Legyen egy sebességhatár, ami felett kell menni. OK, de mivel méred? Nem kötelező a km óra, és ha kötelező is lesz, nem egy kalibrált eszköz, mint az autókon. GPS-est nem fog mindenki venni, de ha sima mágnesest rak fel (vagy seb.szenzort a gps-re), akkor egy nagyobb kerület megadásával máris szabályosan haladhat, hiszen az óra szerint jóazúgy. "BiztosÚr, há' mutassa az óra, hogy 40-nel megyek!"
- Szélesebb főút: mostanában elszaporodtak a lengyel dashcam videók, érdemes megnézni őket. Ott sok főúton van még oldalt 1-1 méter a fehér vonalon kívül, amire mondhatnánk, hogy tök jó, mert menekülő út/bringasávnak jó. Erre mire használják? Szemrebbenés nélkül előznek, ha jönnek szemben, mert az le tud húzódni, ütközni meg nem akar.
- Az út széli bringaúttal még az a baj, hogy minden követ/szemetet/port az autók szele oda fog söpörni, és használhatatlan lesz, főleg outival. Az aszfaltminőségtől függetlenül érdemes megnézni Dunakeszin vagy Verőcén az ilyen megoldást a városban. Én a montival is a vonalon megyek, vagy mellette, mert az 1 m-es bringasáv gyakorlatilag aknamező.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
Somatom
veterán
válasz 6030D #190479 üzenetére
Milyen minimális sebességet határoznál meg mondjuk az Istenhegyi útra? Városi, forgalmas főútvonal, buszok járnak rajta, a járda használhatatlan, kanyargós, több helyen szűk, viszont egy kedvelt bringás helyre (Normafa) vezet, tisztességes szintemelkedéssel.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ZolkoW
őstag
Az egy sebesség tök oké, az, hogy fixi - hát, szivassa magát, ha akarja, de ha nincs elöl fék, akkor öngyilkos is, meg másokat is veszélyeztet, mert hogy egy ~25-ös gumival, csak hátsó "fékkel" fékezve nem annyi a féktáv, mint egy elsővel, az sicher... (bár fixin lehet éppen első fék, de nem tudom, hányan raknak rá)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
parkr
őstag
ha nem tekersz, blokkol a hátsó, tehát fékezni fog.
amúgy azért lenne jó ez a kresz módosítás mert sok olyan régi kerékpár út van ami kb 50cm, tele van gödrökkel és takarítva sincs. az ilyenek helyett sokszor én is kimegyek az útra.
a gyalogosok is idegesítőek, de az kevésbé problémás szerintem. -
parandroid
félisten
válasz 6030D #190479 üzenetére
Mindhárom felvetés tök valid, ezzel együtt az első teljesen kivitelezhetetlen, a másodiknak elvileg működnie kellene, csak a fejekben van gond, a harmadik meg sajnos kivédhetetlen valamilyen szinten, pedig az az igazi.
Felénk az egyik forgalmasabb elkerülő utat most csinálták újra, a "bringasáv" a szélén teljesen repedezett, foltozott, járhatatlan volt, pedig egy remekül tekerhető, igazi 'hullámvasutas' szakasz, váltakozó emelkedőkkel-lejtőkkel. Most végre a kritikus része is jól tekerhető, és nem dudálnak rám, amikor a vonalon megyek (mert nem kell ott mennem). Sajnos a következő szakasza viszont ehhez képest szúk (vidéki magyar viszonylatban nem), pedig hasonlóan kanyargós, és dimbes-dombos, optimális edzőterep lenne, de valami őrült az útpadkától 30 centire végighúzott egy szalagkorlátot vagy 4 km hosszan mindkét oldalon, így meg kicsit klausztrofób érzés. Ja, nincs semmilyen behajtani tilos rajta, bicikliút sincs mellette, szóval legálisan bringázható, ráadásul kereszteződések előtt jóval 70-es korlátozás, tehát (elvileg) még száguldozni sem lehet rajta (a térképen az L3008 jelű: [link] ).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Alg
veterán
válasz parkr #190486 üzenetére
Itt a környéken a "kedvenc" kerékpárutam (páran biztos ismerik - Pressbaum):
[link]
Igen, kétoldalt az a piros díszburkolattal kirakott rész, na az a kerékpársáv[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Maximum1 #190442 üzenetére
Itt Gödöllőn nem lenne hülyeség. A Dózsa György út mellett van egy kerékpáros sáv (járdából leválasztott) a belvárostól a városhatárig. Az egyetlen gond, hogy az összes nagyobb bolt (Penny, Aldi, Lidl, Tesco. StopShop) az út másik oldalán van, átkelőhely meg nincs mindenhol
Aztán megy a csodálkozás, hogy nem használják a bringások.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #190456 üzenetére
Hegyen felfele is?...csak, hogy egy klasszikust idézzek.
Alg...meg az emelkedőket is erősen kerülik
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz zgospel #190469 üzenetére
elég féktestet cserélni (legalábbis ha az folyat), bár nem esküszöm, hogy minden csereszabatos mindennel, ezt a többiek jobban tudják... ugyan nem zöld kosaras, és jelen időszakban ez nem tudom, mennyire veszélyes, de 8 pénz: [link]
Hasaggymeg: csak legyen ideje (Zsoltnak) lendületet vennie, mielőtt indítja az óráját
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
xy.zsolt
őstag
válasz Csokicsibesz #190481 üzenetére
ezt gondolom viccnek írtad ....csak én ismerek szűk körben 10et itt a környéken
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
varmi2
nagyúr
Ez a bicó vehető? Jól értem, hogy a két kerék átmérője nem azonos? Ha igen, akkor ez miért van így?
Klaustrofóbia- Félelem a zárt helyektől, például, ha zárva van a KOCSMA!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #190481 üzenetére
Kiválasztott útvonalon, megfelelő szélcsendes napon, országútival és jó edzettséggel értsd...na meg nincs bemelegítő és levezetés rögzítve, csak a mákot eszik ki a gubából.
#190491ZolkoW...🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zgospel #190495 üzenetére
Hol lax?
varmi...M-es méretig 27,5 onnan 29"...és vehető.
zgospel...adok én neked egy ilyent ingyé, csak vidd el valahogy. Zsír új, fékvezetékkel együtt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zgospel
őstag
-
Csokicsibesz
tag
válasz xy.zsolt #190492 üzenetére
Ehhez olyan FTP meg átlag watt kéne ami egy amatőrnél elképzelhetetlen.
Ha csak a saját adataimból indulok ki és csak a pulzust nézem:
- sima alapozós pulzuson esélytelen ilyen átlagot menni
- 150-160 között még mindig necces
- 160 feletti pulzussal FOLYAMATOSAN 2 órán keresztül menni az eléggé esélytelen.Ilyen állóképessége egy amatőrnek teljesen biztosan nincsen. Ha Valter Atilla leírja, hogy ment 2 órán keresztül 30-as átlagot vagy esetleg e felett, akkor azt elhiszem.
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #190498 üzenetére
Ne haragudj de ezzel nem értek egyet, elég sokan tudnak 30-as átlagot menni, nem olyan eszeveszett dolog az. Egyedül még talán, de ha már ketten-hárman összeállnak és forognak akkor simán kivitelezhető. Nekem még nem volt 30-as átlagom országúton, de igazából nem is mentem még úgy, hogy most a harmincas átlagért megyek. De tavaly is, idén is volt 28 vége, 29es átlagom, országúton, alapozós pulzuson (140 alatti átlaggal), és nem tartom magam nagyon átlagon feletti edzettségűnek és nem is outizom sokat annyira, de ha ráfeküdnék és elengedném picit a pulzust (145-150 körül), egy síkabb körön sztem meglenne.
Nyilván súlytól, széltől függően egy 180-200 átlag watt elég a 30-as átlaghoz. Ez 70-75 kilós rider esetén alig több mint 2,5 w/kg, ami szerintem simán hozható rendszeres edzéssel, sportmúlttal.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Somatom
veterán
válasz Csokicsibesz #190498 üzenetére
Nem értek ehhez a matekhoz, de ha ez így van, akkor jó megoldás a balesetek csökkentésére. Bevezetik minimumként és max. Valter Attilát üthetik el.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest