Hirdetés
- Kioxia XG6, BiCS please
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- MárkaLánc
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Világ napszakokban (képek)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Cathfaern #58835 üzenetére
Ha elgondolkodunk elfogulatlanul,akkor tényleg letisztul mi a marketing és mi a valós haszon abban amit nekünk úgy adnak el,hogy nélkülözhetetlen.Ugyanakkor bár én csak magam nevében beszélhetek,ha kipróbálnád rendesen karbantartott kerékpárjaimat,akár még a régi slx/alivio hajtás-váltórendszerrel szereltet is, már bizony nehezedre esne "borzasztóan pontatlan" vagy "durva" jelzőkkel illetni a láncváltást.
A 3x10 sebesség az valóban a mugliknak van írva,mindenki tudja,hogy a hajtásra oly kártékony keresztbeváltást elkerülendő az inkább 1x5+1x8+1x5 ami egyenlő vagy 18 sebességgel és ami változatos terepen már nem is olyan rettentően sok,sőt gyakran érzed,hogy pont ott nincs még egy köztes sebesség ahol éppen valamiért kellene. Egy alföldi városban szerintem is elég 3 sebesség,de tekerj fel a HHH-ra vagy az Erzsébet kilátóhoz Budapesten és utána mond,hogy jó a fixi...mert tolni a bringát szerintem szentségtörés.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen