Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
válasz flash- #271088 üzenetére
igaz hogy nagyot nem mentem, keményet se, elég erőtlen vagyok mostanában meg hullámzó a közérzetem nagyon nincs az a alig birom ki hogy ne mozogjak feeling sajnos
de -1 kis spacer kivétele érezhető stabilitásban, kb az amit sejtettem is,az első kerékre jobban ment a súly és mivel picit lejjebb ment a súlypont így a "rövid tengelytáv" feeling is kevésbé érhezhető(azér nagyon megszoktam a trekkingen hogy hosszú és stabil,az az érzés kicsit hiányzik)
azért derekam megérezte ride végére, mostanában egyébként ez a szitu, ride alatt nincs derékfájás de amint végzek érzem,ami könnyen lehet hogy azért van inkább mert megnőtt a pocak. szóval érdemes próbálkozni ezzel.az biztos hogy egy spacer kivétele nem fog eredményezni aero pózt,(gondolom ott mindet ki kéne venni hogy ilyen téren legyen valami nyereség,és még lehet hogy akkor sem lenne nekem mert van kis túlsúly,bla bla)[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
válasz parandroid #271097 üzenetére
Jelenleg a wilier gtr felnifékes változata 560ezer ft ultegrával meg 600ezer. Igaz csak 28mm es gumi fér el meg nincs tárcsafék .
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
őstag
May The FORCE be with Me
Nehéz döntések, és nehéz feltöltés, fingom sincs miért forgatja el... nézzétek el nekem..
Csapatos Force Orca "Aero" bukó
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Tin
veterán
válasz parandroid #271097 üzenetére
Az én szintemen az alu is bőven elég. A 12-es 105-öst is csak azért venném, mert jobban eladható, ha mégse jön be vagy feljebb lépnék. Jó lenne az elektromos, meg az összes többi, de most őszintén, minek az nekem? Elvagyok én a Hyde-al is, mint fulton a Csepellel, ma is tök jót mentem két eső között 4 fokban, király a téli felső és a gatya is, és van mindegyikhez még egy réteg, szóval 0 fok alatt is tolhatom. De az tuti, hogy ezt vagy ilyen országúti szerűséget veszek majd következőnek. Csak előbb nem ártana ráülnöm egyre, hogy egyáltalán bejön-e
Dark Archon: nem csókos, vsz parandroidnak van igaza, a magyar áfa miatt drágább egy százassal. De erre még rájön a doboz és a szállítás ára is.
-
Tin
veterán
válasz parandroid #271099 üzenetére
Igen, lejön még 354€ az árból, 2500€ körül van úgy.
-
mauimagic
senior tag
válasz Hasaggymeg #271030 üzenetére
Én majdnem kiütöttem a metszőfogam mikor egy vízpumpafogóval kihúztam.😬
Te egy vízpumpafogóval húztad ki a saját fogadat???
Eddig azt hittem, erre Csak Norris képes... -
Ringman
nagyúr
válasz Sleek #271102 üzenetére
szerintem 2023-ban nem igazán érdemes új felnifékes bringát venni - a jövő nem ez - sajnos vagy nem sajnos, persze a jó felnifékes alkatrészek vsz. jó áron lesznek beszerezhetők (használtan)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
szimpláncsak
tag
válasz parandroid #271097 üzenetére
+1 erre. Ha lenne 1600-1700 eurom bringát venni, akkor már én is hozzátenném azt a plusz pénzt és karbont vennék, nem csak azért mert könnyebb,/merevebb , hanem már csak azért is,mert annyival szebbek a carbon vázak. Pedig pár hónapja még én sem ezen a véleményen lettem volna
-
fulton
addikt
...még Neked is hamarabb lesz meg a bringád mint Nekem... nem fogok feljárni ide
Vegyed megfelé, kell az. Am meg most jó az EUR is, sőt ha sikerülne letörni ezt a 378 as szintet azzal új alj (várok) benne, erősödhet 360 ra (ezek ilyen havi szinten). Ilyen EUR összegnél már az is egész jó +akció.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz fulton #271110 üzenetére
Most nincs rá szükségem, majd tavasszal fog érdekelni. Ilyen fos időben és kevés menési lehetőség mellett jó a mostani is. Fogyok és mászok, meg megyek amennyit tudok. De sikerült átlendülnöm a magassági korlátokon, így most hirtelen annyi útvonalam lett a környéken, hogy ki se tudom aknázni. Tökre élvezem, és ezzel most elvagyok pár hónapig, és semmi kedvem egy új bicajjal foglalkozni, utánanézni, stb. Csak tekerni akarok és arra koncentrálni. Utána jöhet a következő bringa.
-
jjeahh
nagyúr
válasz vallas #271103 üzenetére
Menőn néz ki, az első szemüveggel megy a legjobban. Én is nézegettem a Force sisakokat mert marha jó árban mennek, de nálunk az olyan olcsójános márka, mint a Bikefun, így nem merem bevállalni. Ha elvihetnék egyet egy tesztkörre és kiderülne, hogy rendben van, akkor jöhetne.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
mauimagic
senior tag
válasz fulton #271110 üzenetére
4 esetben lehet újra 360 az EUR:
1. Hiperinfláció után levágunk 2 nullát, mint az olaszok anno
2. Megjönnek a Zeus pénzek
3. A Balaton alatt egy olajmezőt talál a MOL, ami az EU fogyasztását 4.5 millió évig képes fedezni
4. fulton új bringát vesz, ez pedig országos konjunktúrát indikálA 2-es, 3-as és 4-es szcenáriók bekövetkezése csak elméletileg lehetséges
-
Flashback
addikt
Sziasztok,
Szerencsétlen módon elestem a régi MTB-ommal. Szerintem az elsö fogaskerekek tányér(?) tengelye hajlott meg.
A kérdésem hogy ki lehet cserélni az elsö tengelyt, agyat(?). Nem igazän szereltem még ezt a részét. Milyen alkatrészekre, szerszämokra lesz szükségem?
Jelenleg csak arra hasznälom hogy elguruljak vele a boltig. Szóval nem feltétlen adnék ki több száz eurót egy másik biciklire.profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
addikt
-
Fall-N
veterán
Tavaly egész szép idő volt év végén, száraz idő, hideg sem volt nagyon. Év elején sem volt vészes, így kár várni tavaszig. Viccet félretéve, használd a mostanit, én azt írom ha bevált így ahogy van, akkor olcsóbb kicserélni a jelenlegin ezt-azt, ha kell, mint venni egy újat. Ha egyáltalán kell valamit cserélni. Az baj, hogy olyan bicikli nincs, ami 100%-ig jó, vagy a kerekek gagyik, vagy a hajtás, vagy a teló/villa stb. Pont ahogy tegnap volt róla szó, kicsit jobb ez rajta +500€, elektromos váltó, +1000-1500€.
Tegnap munkából hazafelé elkapott a nagy eső, így leteszteltem a Conti gumikat, amik nagyon jól viselték a nagy esőt, az 5-10 cm mély árkokat, pedig nem mentem lassan. Csak sajnos a napot kezdhettem ma az autómosóban, mert hiába próbáltam kézzel takarítani, ahogy szoktam, az undorító homok ott volt a hajtáson. (Ezért is utálom a Dél-Alföldet, mindenhol homok, még a városban is, hiába van mindenhol aszfalt és beton.) Persze hagyhattam volna rajta, mert úgyis átszerelem a hajtást, de nem bírom elviselni, ha retkes a bicikli.
Dark Achron: A 4-es sosem fog bekövetkezni. Előbb lesz Di2 váltó a Csepelen. Sajnos az 1. pont sem, nem úgy néz ki, hogy javulna a helyzet az országban. De legalább a túró rudi áfája lejjebb fog menni.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #271119 üzenetére
Szerintem a bringa ármozgások kicsit túl vannak dimenzionálva, főleg, mivel a bringázáshoz szükséges felszerelés sem olcsó. Ha most jövőre 100€-val drágább lesz, az mennyi is? Egy új cipő, 2 nadrág, 3 lánc, soroljam? Ha ott a bringa, akkor használni is kell, de biztos, hogy a jelenlegi átázott avaron 5 fokban akarok megtanulni országútizni, hátamon sárcsíkkal? Nem igazán.
#271120 Fall-N: remélem nem lesz nagyon hideg idő. Ezen a bringán nem kell cserélni semmit, ez így jó, ahogy van. 7 hónapos még csak. Letolom vele a telet, és lehet, hogy a jövő évet is, aztán cserélek, ebből meg lesz városi cirkáló, vagy ki tudja, lehet, hogy majd görgőre megy jövő télen. Ilyenkor télen megvan az előnye az 55-ös guminak Amióta leengedtem a keréknyomást, nagyon jó menni vele.
-
addikt
válasz Fall-N #271120 üzenetére
"Az baj, hogy olyan bicikli nincs, ami 100%-ig jó, vagy a kerekek gagyik, vagy a hajtás, vagy a teló/villa stb"
De van, úgy hívják, hogy Canyon Endurace, és társai. De megkérdeztem chaten is, februárban vagy még később lesz csak elérhető.
parandroid: szóval vegyem a Liv-et? Simán belefér februárig, hogy visszaküldjem, meg az Orbea is EBBŐL te mit veszel ki amúgy? A felsőcső lényegében egyforma. Mégis, a Liv reach-e 12 mm-rel hosszabb úgy, hogy közben a fejcső szöge is kisebb Meg az a 410 mm-es nyeregcső is soványka, bár a mostani gépemen 440-es, és a minimum magasságban van a nyereg (~670 mm-re kell állítani a középcsapágytól). Attól félek, ugyanott leszek vele, ahol a Meridával.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Sleek
senior tag
válasz Ringman #271108 üzenetére
Igen ebben igazad van. Tény ,hogy szinte minden bringa már tárcsás . Mondjuk én elvagyok a felni fékkel is mint hobby bringás.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Ringman
nagyúr
válasz Sleek #271123 üzenetére
Szerintem nincs baj vele outin, varosi bringan sem, csak nem eri meg (ha valaki nem kifejezettem ezt szeretné)
egy cantis titan bringat szivesen beszereznek amugy a gravel helyett, de egy cantis ritchey swiss crosst is elfogadnek, hirdetnek is most ilyet, csak nem a meretemben.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #271122 üzenetére
Akkor van, de mégsincs - készleten. Jó az outi/gavel más tészta, MTB-n gondoltam elsősorban a spórolást. Outiból lehet választani vagy konfigurálni mindent, csak győzze kifizetni az ember.
-
őstag
válasz Mezga Aladár #271127 üzenetére
Szia !
Egy Rudy project Deltabeat [link] Photocromatikus lencsés...
Nem olcsó, de tényleg egy jó szemcsi.................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #271107 üzenetére
Úgy-úgy!
#271112fulton...aki nem tudja csinálni az tanítja, mi?
#271115
mauimagic...4.1.idejön a BYD és pár hónapon belül lenyomja a világbajnok Teszlát is, a hanyatló nyugatot pedig megöli a sárga irigység amitől a forint hirtelen erősebb lesz a svájci franknál.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #271120 üzenetére
nem bírom elviselni, ha retkes a bicikli...ahogy fotózgatod otthon a perzsaszőnyegen, szerintem nem te vagy nálatok az egyetlen aki nem bírja elviselni.
#271116
Flashback...hogyan estél, vagyis hol kapta a bringa az ütést?#271121
Tin... Letolom vele a telet, és lehet, hogy a jövő évet is...ha továbbra is itt fórumozól akkor[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dom1n0
senior tag
Lenne egy kérdésem, tényleg nem márkavitát indítanék, csak kiváncsi vagyok a véleményetekre, szerintetek az alábbiak hasonló minőségű márkák, vagy valamelyik kilóg akár pozitív/negatív tengelyen?
-Scott
-Orbea
-Cube
-GiantIdáig ezek közül láttam olyat amelyik ár-érték arányban nekem tetszik, de nem vagyok elkötelezett egyik márka iránt sem.
-
addikt
válasz Hasaggymeg #271129 üzenetére
édesanyám tanár volt, ő is mindig ezt mondta, aki nem tudja, tanítja, aki tudja csinálja
más: a kalobike 50% akciót linkelte már valaki? VIP50 kóddal megy mindenre a webshopban
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
stargazer
senior tag
Van egy KTM Fun Road bringám, 56-os méret (sajnos nem találok hozzá geometria táblázatot, de az 56 centi az ebben az esetben az üléscső valamint a felső cső hossznak is megfelel), a vázra az van írva hogy cross geometria, amit annak idején még a Hervis-ben vettem, sajnos hirtelen felindulásból. 1-2 dolgot átszereltem rajta, mert valahogy sehogy se találtam rajta a helyem, de igazából még most sem. Most hallottam ilyenről hogy bike fitting. Elvileg először kellene ezt csinálni, és csak utána bringát venni. Hihetetlen hogy sokszor apróságokon múlik hogy kényelmes-e egy bringa vagy nem, (és nagyon alkatfüggő, ahogy én látom) de ezeket az apróságokat jól eltalálni nem feltétlenül könnyű. Persze nem arról van szó hogy értékes másodperceket nyerjek, de azóta is bánom hogy megvettem ezt mert sztem kicsi nekem. Nem tudom pontosan, miért gondolom ezt, hacsak nem azért mert pl. a cipőm beleütközik az első kerékbe, ha épp olyan szögben állnak (valahogy a tengelytávnak kéne nagyobbnak lenni...? de ennél (kb. 110 centi) nem nagyon van nagyobb). Viszonylag hosszúak a lábaim, 190 magas vagyok és 90 centi a belső lábhosszom, szóval elég magasra kell állítanom az ülést. És ehhez túl alacsony volt a kormány ezért vettem egy másik... (stem..., kormányszár?)-at hogy magasabbra kerüljön a kormány.
Most már egy ideje rágódok rajta hogy kéne egy másik bringa, ami jobban passzol hozzám, csak konkrétan el lehet veszni a rengeteg bicikli váz geometria labirintusában és már idegbajt kapok a témától. Megnéztem kismillió yt videó tesztet, https://bikeinsights.com/-ot és fogalmam sincs mi lenne egy megfelelő bringa nekem. Az is lehet hogy én is már rendkívül túlbonyolítom az egészet és igazából "nem lőnek vele" persze... Az fontos lenne hogy ne nagyon kelljen szerelni, lehessen adott esetben pakolni rá, mindenképp sárvédővel. És beton illetve nem túl kemény terepre vegyesen. Ötlet...? Legalább hogy milyen kategóriában lenne érdemes keresni...?Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
addikt
válasz stargazer #271133 üzenetére
190-es magassággal lehet tényleg kicsi az 56-os
a bikefitting jellemzően arra ad megoldást, hogy ha a jelenlegin nem érzed jól magad (persze azt is megmondja, ha rossz a vázméret)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
stargazer
senior tag
válasz f4lcon #271135 üzenetére
az ergonómikus markolat illetve zselés kesztyű ellenére is pl viszonylag hamar elkezdem váltogatni a fogást, illetve a lábam beleütközik az első kerékbe. Ez az, de az eggyel nagyobb se sokkal nagyobb igazából. Ha megadom pl. a CANYON oldalán hogy mik a méreteim, az is L/XL mértet at meg, de ezek között igazából nincs jelentős különbség. Tehát egy XL-nél is sztem ugyanúgy beleütközne a lábam az első kerékbe.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
addikt
-
kuntics
aktív tag
válasz f4lcon #271132 üzenetére
Valahol volt linkelve, rendeltem is egy kellys soot 20-at. Igaz csak L-es volt, azt meg 180cm-től írja, én meg pont annyi vagyok. Ettől függetlenül remélem sikerül belőni magamra, elsősorban úgyis munkábajáráshoz kell egy normalis bicikli. Ha rendben kiszállítják, akkor szerintem megéri azt a 210k-t.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dom1n0 #271131 üzenetére
Egy kutya.
#271136
stargazer...a pedál a talpad melyik része alatt van mikor hajtod? Amúgy meg főleg versenyorientált országútiknál (71+° homlokcsőszög) beleérhet a lábujjad a kifordított kerékbe, az nem feltétlen mérethiba. Az viszont, hogy annyira ki kell húzd a nyeregcsövet az optimális nyeregmagasság eléréséhez ahol már >5cm-el is fentebb kerül mint a kormány, és nem egy időfutamgépen ülsz éppen, bizony jele lehet a túl kicsi váznak.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz stargazer #271136 üzenetére
a csuklódra terhelődő túlzott súly az okozója a leírt tünetnek
ezt nem feltétlenül a kicsi váz, mindinkább a nyereg dőlésszögének és helyzetének rossz beállítása okozza
próbáld meg a nyerget teljesen vízszintes állásba hozni, hogy ne kerüljön annyi súly előre (az előre dőlő nyeregben a tested a bringa eleje felé "csúszik" és a karoddal tartasz ellent ennek)
a tapasztalat azt mutatja egyébként, hogy azok állítják lefelé a nyereg orrát, akinek nyomja a zacsit a nyereg orra. ez a helytelen nyeregválasztás egyik jele (sokszor a gyári nyereg anatómiailag és kerékpározási testhelyzetnek nem megfelelő mivoltára vezethető vissza)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
kuntics
aktív tag
válasz dellfanboy #271143 üzenetére
Amire válaszoltam hsz,abban van a bolt neve. [link]. Vip50 kuponkóddal lehetett felezni az árat, választek nem olyan hatalmas.
-
stargazer
senior tag
válasz Hasaggymeg #271141 üzenetére
a talpam kb középen van, vagy egy kicsit hátrébb. 45-ös cipőim vannak.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz f4lcon #271142 üzenetére
igazad lehet, erre én is gondoltam, és erre mondta a bike fitter, hogy ült már vele szemben olyan illető aki 10 különféle nyerget hozott magával és egyik se volt jó. Ha előbb ment volna bike fittingre akkor nem kellett volna 10 ülést vennie. Szóval ez megint egy végeláthatatlan történet kezdetének tűnik. (természetesen az ülésem se gyári a )
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
RexpecT
addikt
The Cannondale Lifetime Warranty - Tested
Nem túl meggyőző...[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #271141 üzenetére
"Az viszont, hogy annyira ki kell húzd a nyeregcsövet az optimális nyeregmagasság eléréséhez ahol már >5cm-el is fentebb kerül mint a kormány, és nem egy időfutamgépen ülsz éppen, bizony jele lehet a túl kicsi váznak."
Ez a pozíció egy normál outi beállítás.
-
parandroid
félisten
válasz Dark Archon #271122 üzenetére
Engem geóról ne kérdezz, nekem olyan elbaszottul konfekció méreteim vannak, hogy nekem minden kényelmes. BIcikliből is, ruhából is, cipőből is, autóba is, ha beülök, sőt, éna. bicikliüléses vergődéseiteket is csak hitetlenkedve figyelem, nekem még sose volt kényelmetlen ülésem, pedig sose válogattam.
Talán épp a fentiek miatt egyébként engem az endurance geo nem is nagyon érdekel, én a race-t venném, az biztos.
Az a Liv viszont nekem nagyon tetszik. A színe olyan so-so, de legalább nem tucatmodell. A terrakotta-fekete mondjuk szebb. Viszont ez a felszereltség (full karbon + tárcsa + 105 di2 + normális kerékszett) szerintem ennyiért pillanatnyilag best buy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OTP Bank topic
- Gyorsan kell döntenie a Trump-kormánynak, hogy a Google eladja-e az Androidot
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Android játékok topikja
- Nothing Phone (2a) Plus - semmi lényegi plusz
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- DRÓN ALKALMI ÁRON! Újszerű Hubsan Zino Pro drón+AJÁNDÉK HORDTÁSKA
- DJI Mavic 2 Pro drón két távirányítóval- 2 akku +Smart Controller +szűrőkészlet +táska +landing pad
- Addiesdive AD2101 automata karóra
- DJI Mavic 3 Pro RC - drón szett új állapotban - Garanciával
- DJI Mini 2 - 4k drón szett hibátlan állapotban - távirányító, akku, táska
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest