Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Zsohi
őstag
Elkészültem a kerekekkel és a narancs NS is újra testet öltött, már csak a tavasznak kellene megérkeznie...
Egy hikomat kukabúvár megtudná építeni ezeket a szénszálas felniket, hihetetlenül masszívak. Azonban sikerült jó alaposan megnehezíteni a munkámat a DT Competition küllőkkel, úgy tekerednek mint a főtt spagettitészta és akkor sikerült még ezt is megfejelnem a Squorx anyákkal, igazán rühellem ezeket a thread lock-kal ellátott csodákat, még olajjal is problémásak. Azonban két délután alatt sikerült valami igazán jót kihoznom belőlük, radiálisan és laterálisan is sikerült 0,5mm-es hibahatáron belül maradni szinte teljesen megegyező küllőfeszesség mellett, Cushcore is a helyére ment hátul, szóval bódóg' vagyok. A vas is teljes elkészült, SLX hajtást kapott a már meglévő Zee hajtókarokkal karöltve, egy Sunrace CSMX8 fogaskoszorúval hátul ami nem mellesleg nem éppen B kategóriás, mint ahogy arra számítottam volna az SLX váltókarral egyetemben, ami legalább 15x jobb érzésre, mint a papíron magasabban jegyzett M8000-es XT... Az M7000 jóval simábban és finomabban vált, míg az XT durván és nehezen jár amint totál nem tudok hova tenni. Majd elfelejtettem: az első kerék 822g lett, míg hátul 940g, D-light küllőkkel, alu anyákkal, alátététek nélkül és könnyebb kerékagyakkal ebből még szépen lehetne faragni, de azért így se lettek rosszak.
A másik, a DH gép is kapott egy kis TLC-t. Új felnik, új ESI markolat és egy új pár csapágy a fő forgásponton megfejelve egy szett SKF szimeringgel a villában. Természetesen szét is lett bombázva minden eleme, megzsírozva és megtisztítva minden elemében.
Néhány szót ez az új SKF tömítésszett is megérdemel. A villában eredetileg a régi típusú szürke tömítések voltak amik a port kint az olajat bent tartották, szóval tették a dolgukat. A villát korábban már többször is szétszedtem, de komolyabb figyelmet sose szenteltem ezekre a tömítésekre, így fel se tűnt, hogy milyen komolyan akadályozzák a villaszárak mozgását, most azonban a cserével realizálódott a dolog bennem és hát ez a zöld szett legalább 4x drágább, de legalább 40x jobb is. Erősen ajánlom mindenkinek a cserét.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/