Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Hasaggymeg
Topikgazda
Most már elég egy drón.
StLui...itt látszik miről van szó és a következő videóban beszél is róla.Lényegében azt mondják,hogy ezzel soha nem kell kizárni a rugózást,a hajtás hatékonyságát javítja.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
6030D
Ármester
Nézd meg a többi videóját, van még ott bőven szerelős. Tényleg jó mozi volt így estére!
Asszony a háttérből: Mi ez? Valami horrorfilm előzetes? (villanyak vágás) Most darabol... Következő videó, villanyak vágás: ...megint darabol valakit?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Wombath
HÁZIGAZDA
Rugós tagból egy van, amit látsz, az az úgynevezett Switch Infinity, ami az SB (szerényen SuperBike) széria sajátja. Annyi a lényege, hogy két Kashima bevonatú kis "becsúszón" mozog az alsó forgáspont, hogy a hátsó háromszög helyzetének függvényében folyamatosan változzon a karakterisztika.
StLui
veterán
Wombath: köszi neked is!
Egy északi oldalas, naszályos dagonyázás után
Duplázódik a takarítási idő, triplázódik a karbantartás költsége
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Runner_fxr
Ármester
Egy YETI nem a fillérb@szásról szól. Ez egy műalkotás, rengeteg törődést igényel.
Wombath
HÁZIGAZDA
Hát, ha már megvetted a 3500 dolláros vázat, akkor az a minimum, hogy költesz rá évi 240 dollárt (kivéve, ha a nem megfelelő takarítás miatt elkopik az Infinity sikló, mert az másik 300
StLui
veterán
Úgy is néztem a filmet, mintha egy műtárgy születését látnám! Yacht-ra is azt mondják nem a megvásárlása miatt kell gazdagnak lenni,hanem, hogy legyen rá időd is elég. Na itt a menetek utáni takarításra csak nem hordhatom el Így is két év alatt szó szerint többet takarítottam a bringát mint 10 év alatt a kocsikat.
Más: STS bukta, nem kicsi, nem a pályán, hanem a földúton
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Hasaggymeg
Topikgazda
Műalkotás ide vagy oda,azt a középrészt nézve inkább borzongok ha a használatára gondolok.Ott 1x megrakódik rendesen sárral aztán takaríthatod a kismillió többi forgásponttal együtt.Az én véleményem szerint ez 2féle embernek való.Egyik a versenyző,akinek karbantartják a szerelők és a pénz nem számít,a másik meg a milliomos aki minden héten egy évben 2x használja,utána eltakarítja és csodálja a garázsban.Ezek kis túlzással már olyanok mint a vadászrepülők,egy óra használat után 3 óra karbantartást igényelnek.Szerintem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
StLui
veterán
Igen, ez a gondom nekem is, nem napi, heti használatra van átlagembernek, de ennyiért nem is átlagember veszi.
kicsit más: BKXC Brian bringaösszerakós videója, na itt már van egy kis tökölés, bár csak 30mp-et néztem összesen a 2,5 órából, de akárhova belenéztem épp a dropper bekötéssel küzdött
Viszont így, hogy évente beugrik neki az új bringa, valószínű tényleg lehet mosni nagynyomásúval is (nem láttam ilyet pont tőle, csak vicc vót)
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Runner_fxr
Ármester
Azt semelyik bringa nem szereti ha hosszasan dagonyázol vele a sárban. Erre nem csak egy YETI érzékeny.
Hasaggymeg: Vagy olyan embernek való aki bár nem versenyző, nem milliomos, de a világ egyik legjobb MTB Trail/Enduro kerékpárját szeretné birtokolni, és mivel ez a hobbija így erre gyűjt, erre költ. Illetve megfelelő szaktudással rendelkezik egy ilyen kerékpár karbantartásához.
Az biztos, hogy nem a non-stop sárban biciklizők legjobb választása egy YETI a Switch infinity-vel, de normál használat mellett azért ezt sem kell állandóan szétszedni.
[ Szerkesztve ]
Runner_fxr
Ármester
Feldobtam egy pár perces videót a múltkori bringázásról. Túl izgalmas nem lett, sok volt a túrázó, kicsit sáros is volt, meg amolyan új bringával ismerkedősre sikerült. Legalább kipróbáltam végre a gopro 7-est élesben. A kamera rögzítésén még lehet javítani, itt-ott beremeg a kép, de a régi gopro 3-ashoz képest ég és föld.
(#128762) Napfénysüti válasza IMIIKE1998 (#128736) üzenetére
Igen, volt mérettábla az oldalukon lemértem a szükséges adatokat és meglepően jól sikerült eltalálni hogy mekkora kell. Egyedül talán a kesztyű ami elég passzentos.
Més que un club!
(#128763) Hasaggymeg válasza Runner_fxr (#128761) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Teljesen jó,élvezhető és éles a kép,végig néztem és meg is hozta azonnal a kedvem. Érdekes a motor hangja éls az a csattogás mely gondolom az első rugózástól jön.Azt sok viseóban hallom,de nem tudom pontosan mi is,az első teló kirúg ütközésig? Én is videóznék telefonommal egy szakaszt,csak nem tudom hogyan rögzítsem Sony Z3 telefonomat valami megfelelő helyre. Van egy NHH ereszkedős videóm,de akkor a telefon kamerával előre a nadrágomba volt dugva,kábé úgy mint Al Bundy keze.
A gyalogosok tényleg bosszantók tudnak lenni,bennem mindig van kis feszkó mikor hatodjára kerülöm el őket mert bár általában készségesek,mégis látom arcukon,hogy nekik is bosszantó félreállni,méltatlankodás érzik ki egyik-másikból.Azt is látom,hogy a számomra erdőben szinte elérhetetlen 45-47km/h is lazán megy neked.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#128764) sebgutkopf válasza werszomjas (#128707) üzenetére
sebgutkopf
őstag
Nagyban függ a kocsi méretétől (meg, hogy hány bringát akarsz vinni), de ha csak 1 bringát szállítanál, akkor annyit nőtt már a Corsa a generációk alatt, hátha. Hátsó ülések előrehajt, bringából első kerék kivesz (kormány elfordít, rongyot alá is minden be a csomiba (egészen az első ülés hátáig) és még az időjáráson se kell aggódni szállítás közben. Ha kicsi a hely, akkor a hátsó kereket is ki lehet venni.
Egyik barátom egy fiat seicento-ba két kerék kivételével be tudja tenni a bringát, ami nem egy méretkategória a Corsa-val.
zodo
nagyúr
3x8 => 1x8 -ra váltáskor mindenképp érdemes shadow rendszerű hátsó váltót felszerelni?
Munkába járós bicaj, aszfalton haladva max. napi 2 járda szegélyről kell lehuppannom plusz egy-két kisebb kátyú amit nem tudok elkerülni.
Nem gond a csere és ha ajánlott akkor melyik típust érdemes választani?
36 / 11-28 a tervezett áttétel.
trialboj
őstag
Ha megszokod a 29 es kereket akkor a 26os gyerekméretnek tűnik egy idő után, főleg ha a 203as tárcsa és felni viszonyát nézed... de van az a helyzet ahonnan a 29" is ovis méretnek hat.
sram x7es váltó, a legjobb dolog amit erre a bringára felszereltek, olyan jó érzés vele váltani, könnyű, percíz, kattan, nem lötyög, de az x5 is hasonlóan passzentos váltó, kár hogy a szériában hozzá passzoló shimano deore és slx nem tudja ezt a szintet hozni. Illetve hogy az előbbieket nem árulják már a boltokban.
Az sramnak nincs is 2x rendszere? Csak 1x ? NX, GX, meg az XO és X1 ?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem hinném,tudtommal főleg a soksebességes és nagy fogszámkülönbséget felvonultató rendszerek miatt találták ki a shadow váltót,mely nagyobb sebességátfogásnál is meglehetősen keveset mozog kifele a váz vonalából...ha nem tévedek,ugyebár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
sebgutkopf
őstag
A yeti szerelő videó nyomán múlt heti emlékem ugrott be, amikor átszereltem a bringámat tubeless-re. Egyetlen egy dologgal szoptam, de azzal annyit mint még életemben soha és nem értem mi a tök van.
Egyszerűen alig bírtam a gumi leszedni, majd visszatenni a felnire. Valahogy azt volt az érzésem, mintha a gumi belső részén a drót kisebb, vagy valami brutálisan erős volt. A felrakásnál minden síkosítót bevetve végül a saját súlyommal és lábbal tudtam nagy nehezen a helyére felfeszegetni a perem mögé.
A felni dt swiss m 1900 spline (30mm széles) a gumi pedig maxxis minion dhr II (27,5 és 2,4 széles).
Szóval nem értem a dhr gumik furák, vagy a felni szélessége, vagy én vagyok hülye? Ez mindig ilyen nehéz lesz?
Ilyet még életemben nem tapasztaltam.
StLui
veterán
Én pl nemrég tudtam meg, hogy be kell tolni a gumit folyamatosan a felni közepére, mert ott mélyebb, tehát kisebb az átmérő
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
(#128770) werszomjas válasza Runner_fxr (#128761) üzenetére
werszomjas
őstag
Itt hogyan, mivel, hová van rögzítve a kamera?
üdv
ZolkoW
őstag
Já, így van, itt elképzelhető, hogy az a gond, hogy az a középső vályú nem olyan mély (nem tudom, nem volt még DT felnim). Legutóbb egyébként majdnem átalakítottam tubelessé az egyik kerekem (a szalag már fent volt előző alkalom óta), de az szivatott meg, hogy nem találtam a presta->autószelep átalakítóm, és anélkül nem tudtam kompresszort rákötni, hogy helyére ugrassza a külsőt. Anélkül pedig műhelypumpával nem akart sikerülni, nem tudtam kézzel feltolni a "polcra" a peremnél. Egyszer emlékszem, szóba kerültek ezek a puffertartályos műhelypumpák, na egy olyan is biztos jó lehetett volna kompresszor helyett
szerencsére folyadékot még nem tettem bele, azt utána akartam volna, de itt elfogyott a kedv. Majd legközelebb tavasszal, új külsőkkel..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
zodo
nagyúr
Nem olvastam utána de videók alapján én is így látom, kb. felesleges pénzkidobás lenne esetemben.
Jelenleg elől Shimano Altus FD-M191 míg hátul Shimano Altus RD-M310 van.
Megfelel de ha érdemes cserélni egy 'profibb" váltóra akkor miben érdemes gondolkodni?
StLui
veterán
Nekem sikerült felpumpálni, már vagy 100x (sajnos) a TL kereket, sima "szivargyujtós" prüntyögő pumpával, átalakítóval pumpálok én is. Sajnos valamiért ősz óta jobban ereszt mindkét kerék mint amikor összeraktam, és felni, szelep tájékon, nem lyukas.
sebgutkopf:
Azt nem értem még, hogy pont a TL ready, hajtogatós külsők nem szorosak egyáltalán, inkább arra kell figyelnem, hogy le ne essen.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Wombath
HÁZIGAZDA
Ha nem kell a hátsó ülés, akkor simán befér egy bringa a Corsába hátra. Én évekig szállítottam így egy B Corsában a kifejezetten hosszú XC gépem. Ülések előre, két kerék ki, pokróc az érzékeny részekre és sima ügy volt. Szerszámos láda, műhelypumpa, bringás cuccok meg simán elfértek még körülötte.
Aztán vettem hátsó ajtóra szerelhetőt a Decában, de jól meg is szívtam, mert a régi, alu meg acélvázas bicók ugyan ráférnek, de az új gépnél (karbon, jóval vaskosabb dizájn) már túl távol van egymástól a két tartórúd, nem tudom betolni a vázba. A fatbike-kal dettó ez a helyzet. Most tetőre szerelhetőt nézek, de én fázom a vázat szorító változatoktól, úgyhogy olyat akarok, ami az első villát és a hátsó kereket fogja, az első keréknek csak akad hely a csomagtartóban .
(#128775) Runner_fxr válasza Hasaggymeg (#128763) üzenetére
Runner_fxr
Ármester
A videó konvertálással szívtam, mert itt most a gopro 2.7K beállításait akartam használni, kicsit másképp kell mint amikor a fullhd felvételeket szerkesztettem. De szerencsére megoldódott. Amúgy én is meg vagyok vele elégedve, gimbal nem fog kelleni, elég jól stabilizál.
Igen a Bosch-nak más hangja volt, ez kicsit magasabb frekvencián szól, de összességében sokkal jobb érzés a használata, sokkal természetesebb és a rezonanciája is jóval kisebb mint a Bosch-nak.
Az a csattogó hang nem a telóból jön, jól néznénk ki. Vagy a kamerának csapódik a táskámról egy lelógó pánt, vagy maga a kamera dörzsölődik a kabátomhoz. A mikrofon meg felerősíti a hangot.
Telefonnal ezt nem lehet, elvileg van telefon tartó konzol bringára, videózáshoz, de a végeredmény elég pocsék lesz.
A gyalogosok valóban idegesítőek, kerülgetem őket mindig, óvatosan, de néha már tele a tököm és elhúzok mellettük gyorsabban is, akkor biztos anyáznak. Ez csak ilyen szezon eleji őrület, elfogynak ezek idővel, meg most csak az ismertebb útvonalakon voltam, a komolyabb túrákon van, hogy alig találkozunk gyalogossal.
45-47km/h még nagyon biztonsági bringázás. Ne hasonlítsd az XC géped egy Enduro-hoz, amit most elérhetetlennek gondolsz azt egy Trail/Enduro géppel lehet, hogy simán megcsinálnád.
sebgutkopf: Felni gumi párosítás válogatja, hogy milyen nehéz feltenni. Én a Cannondale bringám gyári felnije és egy 2,8-as Nobby Nic párosítással szívtam olyat mint azóta se. A gumit konkrétan azt hittem szét szakítom már, alig ment fel. A Maxxis sokkal könnyebben felment rá. De amit StLui mond, az némi segítség, a felni közepén lazábban áll a gumi, úgy valamivel könnyebb feltenni, de ha nagyon feszül, akkor az se sok segítség.
werszomjas: [kép]
6030D
Ármester
Annyira fura, hogy látom milyen az út, és nem rázkódik a kamera.
Biztos volt már téma, de a sebesség jelet miből veszi a kijelző? Az nagyon jól néz ki egyébként, és a Shimano helyében tuti összeállnék valami GPS kütyü gyártóval, hogy opcióként lehessen rá tenni GPS-es és egyéb szenzoros kijelzést. Gondolom ez is cserélhető, mint a Bosch volt.
Hasaggymeg: nekem a Focusban a belső kábelezés zörgött, ha éppen úgy volt kedve. Ha a kimenő és a bemenő rész között nem volt megfeszítve úgy, hogy ne érjen a vázhoz, volt hangja. Hasonló volt itt valakinek, ő azt hiszem szivacs cső behúzásával oldotta meg.
sebgutkopf: én láttam már vasaló Swift csomagtartóban 26-os montit, felhajtott ülésekkel. Kerekeket, meg a kormányt vette le.
trialboj: 10 sebességben van [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
(#128777) Hasaggymeg válasza sebgutkopf (#128768) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Ott ki kell találni valami trükköt,mert ha az úton kell leszedd akkor kampeca neked.
(#128772) zodo...én legalább egy kilenc sebességes Alivioban gondolkodnék,de Deore még jobb lenne.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
StLui
veterán
Ebbe a BMW-be árult olyan összecsukható fully-t (szerintem ennél régebbi a barátomé) a BMW ami lehajtott tetőnél is befért a csomagtartóba
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Pont ilyesmi bringaszállítóban gondolkozom a karbonváz miatt. Én se szívesen szorítanám meg. Thuléból láttam is igaz kissé borsos az ára.
Més que un club!
6030D
Ármester
Most meg veszel egy 6-os Gran Coupe-t, és semmit nem tudsz a tetejére tenni, mert nincs gyári rögzítési lehetőség. Se bringa, se tetőbox. Marad a vákuumos tartó. True story.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
(#128781) Hasaggymeg válasza Runner_fxr (#128775) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
+6030D...most nem találom,de több ilyen test/fejkamerás videón hallom ezt a jellegzetes kattogást...aztán meglehet tényleg valami banális dolog,mint fékvezeték,csak a kamera mikrofonja teszi kattogóvá.
(#128779) Napfénysüti ...lehet nem tanácsos a karbont olyan lazán rögzítgetni mint az alut,de a bringatartóm szorító karja egész finoman állítható és olyan kíméletesen szorít,hogy nehéz lenne kárt tenni vele egy karbon vázban.Ugyanakkor persze a Cube még az enyémet sem ajánlja tetőcsomagtartón hordani.
(#128780) 6030D ...hú,akkor ezt az autóvásárt vissza is mondom,nézek egy Daciat helyette! False story.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
6030D
Ármester
Hát 6-os GC-re, már ne is adj foglalót, mert nem gyártják.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
(#128783) Napfénysüti válasza Hasaggymeg (#128781) üzenetére
Én ezt néztem: Thule Thuride
Més que un club!
Yahhher
aktív tag
Sziasztok.
Ha már a szállítás a téma.. Nekem 4 kerékpárhoz kellene tartó, vonóhorgos.
Használ valaki ilyet? Mondjuk 150ezerig. Sose volt még ilyen tartóm, megbizhatók ezek?
Üdv B.
Wombath
HÁZIGAZDA
A Menabónak is van, ez: link, én ezen gondolkozom.
A fat miatt kell hozzá mondjuk gyártatni átalakítót, kérdés, hogy a megnövekedő erőkar nem tör-e szét valamit a tartón. Mondjuk amíg egyedül megyek, inkább teszem a bringát a kocsiba, mint hogy kívül legyen, de ha haverral mennénk valahova, már jobb lenne, ha minden ülés használható maradna, a saras időszakokról nem is beszélve. Persze lehetne az is a 1st world problem, hogy az Aston Martinra hogy pakolom fel az SB100-at, mint a szerelős videóban vagy a GMBN-en
Kösz a linket eddig ezt nem láttam. Árban jóval barátságosabb mert az előbb linkelt Thule-ért valami 50k-t elkérnek. Még mire veszek a kocsira tetősínt ott lennék hogy 100k és vihetek 1db bringát...
Esetleg ha megveszed akkor írhatnál majd róla hogy mennyire vált be.
Treefrog vákumos tartón is agyaltam viszont azzal ugye kizárólag kerékpárt lehet szállítani, míg a tetősínre boxot is tudnék tenni egy esetleges családi nyaralásnál.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
#68216320
törölt tag
Egy treking bringát szeretnék rendbetenni, amihez felnit és küllőket rendelnék. Úgy nézem 28-as kerék van benne, 32 küllővel.
A webshop-ok kínálatában viszont a 28/29 felni egy csoportban van.
Ez azt jelenti, hogy gyakorlatilag bármelyik jó a bringába? A méret a külső gumival együtt értendő?
Runner_fxr
Ármester
Ja, de azért nekem nem hiányzik a rázkódás. Örülök, hogy már gimbal nélkül megoldható.
A hátsó kerékről veszi a jelet, mágnes a küllőn, jeladó a láncvilla belső oldalán.
Igen, a kijelző szerintem is nagyon szépre sikerült, majdnem ugyan az mint Di2-es kijelző, ha elektromos váltót tennék fel, azt is rá tudom csatlakoztatni. Nem lenne rossz ha még navigáció is lenne benne, bár ahhoz talán kicsi.
Szerintem ez amúgy nem cserélhető, E8000-hez tudtommal ez az egyféle kijelző van, de nincs vele bajom.
cdl
senior tag
Mi ilyet használunk.
nagyon jó, könnyen használható.
Kulcsra zárható a szállító és a kerékpárok is.
Picit lóg túl a kereteden, megéri ennyit még rááldozni.
Összehajtva még a csomagtartóba is befér.
Menet közben nem zavaró, nem is érzed.
StLui
veterán
Megbukott, valószínűleg pont a bringájukat a tetőn szállítani akaró potenciális vásárlók miatt
Együtt bringáztam egy sráccal szombaton, aki szintén tapadókorongos tartóval hozta a bringáját, mint az Aston Martin-os videoban. Autópályán vitte már 130-as tempóval hosszú úton a bringát.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
sebgutkopf
őstag
A 10 és 11-es rendszerekből tudtommal még van 2x rendszer. Legalábbis első váltó test létezik GX 2x11-hez és GX 2x10-hez.
sebgutkopf
őstag
Igen erre kénytelen voltam rájönni, ennek ellenére is nagyon nehéz volt.
Komolyan mondom, ha menet közben olyan defektet kapnék, amit a tej nem tud megjavítani, lehet hiába van nálam pót belső, mert kétséges, hogy egyáltalán az egyik oldalon ki/be tudnám szerelni a külsőt, hiába van nálam a műanyag fruti, ami pont a külső feszegetésére való.
[ Szerkesztve ]
StLui
veterán
Egy gond van velük, nagyon kevés az amelyikre a mostanában divatos nagydarab bringák felférnének egymás mellé. túl közel vannak a sinek egymáshoz. Konkrétan itthon egyet találtam amin elég a hely, az is csak 3-as, de az is lehet kettes.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
6030D
Ármester
Egyrészt a Treefrog-ot nem lehet lezárni, ha jól tudom, tehát ha esetleg bemennél vásárolni, akkor nem csak a bringádat pattintják le, hanem a tartódat is.
Illetve a nagyobb gond a síbox, mivel abban lenne súly, azt meg nehéz a tappancsra bízni. Azért az pályán ha elszabadul, akkor rendet tud rakni. A bringa max összetörik, az a saját károd.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Hasaggymeg
Topikgazda
Na látod,ennyire értek én az autókhoz...még annyira sem mint a bringákhoz.
(#128787) PeachMan...a 29" az a régi 28" ballonosabb gumival.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#128796) Runner_fxr válasza sebgutkopf (#128792) üzenetére
Runner_fxr
Ármester
Én pont emiatt cseréltem külsőt az előző bringámon, mert ha gebasz van, nem akarok szívni az erdő közepén. A mostani gépen a Maxxis DHRII simán megy fel le. Ezzel nem lesz gond.
[ Szerkesztve ]
sebgutkopf
őstag
Na hát ez olyan szoros, hogy kézzel középről a szélére nem tudtam kitolni, ezért volt fontos a nagy nyomással rádurrantás. Ellenben középen lehet nem annyira puha a felni szalag, mert annyival nem éreztem kisebbnek. A lényeg persze, hogy nem ereszt, mert úgy rá van feszülve, hogy azt lefelé is inkább robbantani kell mint szedni.
A másik bringámon szintén TL gumi van, amit nem alakítottam át, de a kerék is TL ready csak szelep csere kéne, ott pl semmi ilyen gondom.
Lehet azért mert azon egy hajtogatós Schwalbe van, ez a Maxxis dhr pedig valami extra kemény drótozást kapott?
(#128798) Hasaggymeg válasza Runner_fxr (#128796) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Ezt annyira gyötrelmes volt levenni és feltenni,hogy ott tört gumileszedő,köröm,meg még amit akarsz. Ehhez meg levenni még kell valami,de feltenni ha muszáj,kézzel is felteszem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
trialboj
őstag
Milyen jó látni hogy vannak emberek az erdőben, nem csak egyedül vagy órákon keresztül, ugyanakkor kb 2 perc után marha idegesítő lett, már videón keresztül is, hogy itt nem lehet ereszteni, mert a lefeléken, és az összes úton találkozol velük, ami olyan szempontból zavaró, hogy ha megmászod a hegyet akkor lefele rossz érzés ha állandóan el kell venni, és nem tudod kiélvezni.
Másik, az elején a mászásnál rettenetes az a visító motorhang hosszú monoton mászásnál nem őrjít meg? Vagy te nem mész egyedül nagy köröket ?
A kamera tényleg király.
Valaki nem tud olyan YT NEM amatőr csatornát, ahol elektromos bringákkal brutális helyeken másznak? az embn túl mesterkélt, olyasmi érdekelne mint a BKXC srác, csak e montival, és nem a lefele útra, hanem a hihetetlen mászási képességre összpontosítva.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
#68216320
törölt tag
Köszönöm a választ. Akkor ha jól értem csak arra kell figyelnem, hogy nehogy országuti bringára való felnit vegyek. Ezeken kívül bármelyik jó lesz, igaz?
Gondolom akkor a küllő és a küllő-anya az mindegy.
Update: Közben látom, hogy a felnik között van illesztett és hegesztett verzió. Melyiket érdemesebb megvenni?
[ Szerkesztve ]