Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#128401) Ákkk válasza Yahhher (#128396) üzenetére


Ákkk
addikt

Én Passauban próbáltam múlt héten 15 km-t tekertem vele. Dísznek való sajna messze nem az a kategória amit jónak lehet nevezni ez az aluváz egy alap montiban jó ezzel geoval gyenge..
Az 560s-t most adta el egy ismerős neki sem jött be.

A technika nem az agy helyettesítő terméke.

(#128402) X2N válasza Yahhher (#128396) üzenetére


X2N
senior tag

Kinek mi, ha megnézed jobban teljesen buta a hátsó felfüggesztés, szimpla 1 forgáspontos emiatt nem lesz se fékfüggetlen, tekerésre befog mozdulni, ebből következik hogy a hajtáshatékonysága is gyenge lesz. Az egész bringára rátették az elérhető legolcsóbb alkatrészeket amit találtak a piacon. A RS villa ér belőle valamit, azt be lehetne tenni egy xc montiba de ennyi...amúgy le van csúszva a gumigyűrű a tagról, és a tag vezetéke is csak úgy lóg a levegőben :C

[ Szerkesztve ]

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#128403) Hasaggymeg válasza X2N (#128402) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

+1

beleriand72... :R

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#128404) Runner_fxr válasza Toobee (#128355) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Szerintem nem kell ebben a Sram, Shimano összeesküvést látni. A Pinion rendszer nem tud valódi alternatíva lenni, minden területen. Kétségtelenül van előnye, egy zárt rendszer, ami karbantartás mentes, legalább is nagyon sokáig az, védve van a sérülésektől is. Sárban is feltehetően stabilabban működik mint egy láncváltó. Viszont vannak hátrányai is, pl a súlya, ha bármi probléma adódik vele, nagyon kevesen értenek hozzá. Speciálisan pinionhoz gyártott váz kell hozzá, és az ára is nagyon magas, konkrétan amit te néztél, csak a váz, tag és a Pinion váltó közel 1,5 millió. És amúgy az a tekerős, markolatváltó se olyan szimpatikus nekem, furcsa, hogy nem csinálnak hozzá egy normális váltókart. A súlyra visszatérve, a legnagyobb átfogású, 18 sebességes Pinion P1.18 Gearbox 2,7kg súlyú! Azért ez baromi sok, ha azt nézem, hogy az én Shimano E8000-es pedelec motorom 2,8kg, és ez egy 70Nm-es villanymotor, van köztük 10dkg súlykülönbség? 2,7kg
A Pinion szerintem 2 esetben lehet megfontolandó választás. Az egyik az az eset, amikor javarészt rendkívül sáros, mocskos helyen bringázol, tehát az év nagyobb részében, a másik eset meg a világjáró túrázás, ahol nagyon fontos, hogy egy igénytelen, mindentől védett váltórendszered legyen. Elvileg 10000km után kell karbantartani, bár ezt a sarki bringás boltban aligha fogják elvégezni. :)
Előbb vennék magamnak egy Yeti SB150-es vázat, 3800 dollárért, szerintem itt a komplett váz taggal nem lehet több mint 2,7kg.

[ Szerkesztve ]

(#128405) X2N válasza Runner_fxr (#128404) üzenetére


X2N
senior tag

Miért a Yeti váz? Én az új Norco Range-t próbálnám ki.

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#128406) Runner_fxr válasza X2N (#128405) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Mert a világ egyik legjobb Enduro váza. :) És mert ez tetszik. Illetve van érzelmi kötődése is, anno még a 90-es évek elején, amikor elkezdtem montizni, a Yeti volt a legnagyobb legenda, minden montis álma, néha néha láttunk egyet, és olyan elérhetetlennek tűnt. :) Illetve a geometria is ennél tetszik a legjobban.
Ja és a kedvenc Enduro versenyzőm, Richie Rude. :D

(#128407) Toobee válasza Runner_fxr (#128404) üzenetére


Toobee
veterán

Mesterbike-nál mintha láttam volna múltkor, hogy azt is csinálják. Nehéznek nehéz, de a Zerode felszerelve kihozható 15 kg-ból (12-es valószínűleg bőven elég) , ami szerintem egyáltalán nem sok, ha azt is figyelembe veszed, hogy a legjobb helyre kerül át ez a plusz tömeg és a legérzélenyebb területről, a kerékről tűnik el. Szóval nagyon szívesen kipróbálnám.

https://barbieripnk.hu/

(#128408) ivana válasza Runner_fxr (#128404) üzenetére


ivana
Ármester

Ez a Pinion szerű váltó sem mai találmány [link], szvsz az agyváltóhoz hasonlóan nem véletlen, hogy nem ez lett a mainstream.

világjáró túrázás Na ilyenre tuti 3x7-es 26-os montit vinnék, 559-es gumit bárhol kapsz, 7-es láncot is, az átfogási tartomány meg talán a legnagyobb.

(#128409) jjeahh válasza ivana (#128408) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Abban én nem vagyok már biztos, tavaly átépítettük a haverom 26-os specijét és pl. kereket alig kaptunk hozzá itthon, végül a hátsót sikerült kicserélni úgy, hogy egy használt ronda aranyszínű felnit újrafűzettünk. A fék felfogatásával is voltak gondok, a fékcsövekkel szintén, mert a vázon a szemek úgy vannak kialakítva, hogy csak a dródos bovden fér bele... gumit sem kaptunk hozzá olyant már amilyent szerettünk volna, ezért enduro külsőket kapott. Az eladó mondta is, hogy már rendelni is egyre nehezebben tud 26-os alkatrészeket, mert a raktárukból kifogytak és inkább az új szabványokat nyomják. Szal felénk már ez van, aki itt lakik, annak nem igazán éri meg 26-ost venni ha hosszú távra tervez. Persze lehet külföldről rendelgetni és ebayen turkálni, de ez csak annak opcionális, aki maga szereli a bringáját.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#128410) zoli03 válasza jjeahh (#128409) üzenetére


zoli03
őstag

Magyarországon ha bemész az első útba eső szervizbe, biztos lehetsz benne, hogy van 26"-os komplett kerék meg felni is. Még német webshopból is tudsz rendelni felni meg kereket is. Itthoni használt piacon is temérdek van. Gumiból is van még bőven választék.

(#128411) Hasaggymeg válasza Runner_fxr (#128404) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Csakúgy mint ivana,világkörüli útra biztos nem mennék Pinionnal.Meglehet elvileg karbantartásmentes,de ha Katmanduban besz@rik ülhetsz buszra. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#128412) Toobee válasza Hasaggymeg (#128411) üzenetére


Toobee
veterán

Eagle esetén szerintem pont ugyanez a helyet :)

https://barbieripnk.hu/

(#128413) jjeahh válasza Hasaggymeg (#128411) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Lehet ezért járnak belépő gagyi trekkingekkel a nagy túrázók :F

Más: A bike24-es csomagom megint leragadt bukarestben és azt írja a DHL tracking, hogy "The shipment is being stored and is waiting for the sender's instructions on further processing". A múltkor is ez volt, három napot porosodott a bukaresti raktárban, amíg rá nem írtam a bike24-re :U . Érdekes, hogy a haveromnak a hitelkártyás rendelésével is gondok voltak, de a sima kártyással már nem. Én PayPal-al fizettem már másodszor, mindkét esetben leragadt a csomag Bukarestben :F . Az is fura, hogy a PayPal-al rendelt cuccokat más futárszolgálat hozza ki, mint amit kártyával fizet az ember... szerintem én többet innen nem rendelek, kivéve ha sokkal olcsóbban adnak valamit :( . Rosebikes, bike-components, bike-discount, hibike boltokkal sosem volt semmi gondom, ezután onnan vásárolok ha tehetem.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#128414) IMIIKE1998 válasza zoli03 (#128410) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Igen, ez így van. Ráadásul használtan aprópénzért lehet jó cuccokat kapni 26-os bringákhoz.

(#128415) trialboj


trialboj
őstag

Ilyenkor most akkor mi van? :(

Megvettem a szerviz csomagot a fox taghoz, mert eresztette az olajat, 15 fok alatt kezdett csordogálni belőle, addig patent volt.
Azóta nagy túrákra nem mentem, de állandóan folyt valamennyi.

Egy haver aki havonta szétszedi a sajátját, mert szereti piszkálni, átjött és kicserélte, nem tűnt nagy kunsztnak, úgy csinálta ahogy a videókban is mutatja. Még volt benne olaj, annak ellenére hogy kb november közepe óta folyik belőle. Az olaj kék volt, és szerintem eléggé tiszta, nem mintha értenék hozzá, de ha nem fekete akkor csak nem koszos.

Elmentem tekerni, egy parkba hogy kicsit terüljön szét az olaj, 3km után már folyt is belőle. Felfújtam 130psire, ma elmentem egy rendes túrára, 30 km után úgy néz ki ahogy fent látszik, hazaérve túlcsordult a gumi gyűrűn is.
Ez 15 km utáni állapot, 10 aszfalton zárva, úgy nem folyt, és 5 erdőben teljesen nyitva.

A mozgása kifogástalan, mind 3 állásban. Nem értem most mi a fene történt, nem létezik hogy ez legyen a normális, hogy ha kicsit hidegebb van, kifolyik belőle az összes olaj, mire tartósan 15 fok felett lesz a hőmérséklet elfolyik az az 5ml, ami még nem zavarna, de ez ahogy a képen is látszik vonzza a port és kavicsokat is, simán megkarcolódhat a becsúszó.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#128416) flash-


flash-
veterán

tudtok olyan pesti-pest környéki kerékpár boltot ahol a Giro Foray mips sisakot fel lehet próbálni?

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#128417) Zsohi válasza trialboj (#128415) üzenetére


Zsohi
őstag

Kapásból azt mondanám a szimeringgel lehet valami gond, rosszul lehet a helyére rakva, esetleg sok folyadék lett beletöltve.

https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/

(#128418) deny330 válasza trialboj (#128415) üzenetére


deny330
aktív tag

Biztos, hogy nem normális jelenség. Nekem csak felkeményedni szokott a tag ha nagyon hideg van, de -10 ben is voltam már kint tekerni, és nem folyatott semmit. Zsohival egyetértek, valami a szimeringgel lehet, vagy valamelyik tömítéssel (gondolom).

(#128419) parkr válasza flash- (#128416) üzenetére


parkr
őstag

mesteréknél van elvileg [link], a próbát passzolom

(#128420) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Végre jönnek a megfizethető gravel bringák. :))
Aventon
Triban

(#128421) nismoka válasza trialboj (#128415) üzenetére


nismoka
addikt

Hidegben nekem is kicsit ereszti az olajat a fox tagom de azért nem ennyire. Lehet a szimmering megkeményedik és azért vagy nemtom... :(

[ Szerkesztve ]

(#128422) rétisün válasza IMIIKE1998 (#128420) üzenetére


rétisün
veterán

ne vedd kötekedésnek, de ha az outin nem kényelmes neked a koskormány, alighanem grevel bringán sem lesz az.....

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#128423) StLui


StLui
veterán

Kicsit bóklásztunk ma, HHH, Hárs, János.
Yoko brutál dagonya, kerékbefogós, mondjuk én a plusszos kerekeimmel végig tudtam óvatosan gurulni, de 3 társam kb kétszer vakarta a sarat azon a párszáz méteren. (ennyivel nagyobb lenne a hely nálam a sárnak? )
Contest szuper, János hegyen meg még a letaposott jeges hó is a gyalogutakon van sok helyen.
Yoko-t kivéve mindenhol szépen lehetett menni.

[ Szerkesztve ]

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#128424) IMIIKE1998 válasza rétisün (#128422) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Hát lehet igazad van. Most a montinak fogom lejjebb engedni a kormányát, kíváncsi leszek, akkor előjön-e a hátfájás.(Remélem nem.)

(#128425) LustaDick123 válasza Hasaggymeg (#128403) üzenetére


LustaDick123
tag

Esetleg a töltésen tudsz még Madocsa és Bölcske felé tekerni. Végig aszfaltos.

(#128426) jjeahh válasza StLui (#128423) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Sárban dagonyáztatok és nem született egy saras montis kép sem? :D ;]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#128427) trialboj válasza Zsohi (#128417) üzenetére


trialboj
őstag

De nem én csináltam, hanem olyan aki ért hozzá, legalább is sokkal több tagot szedett már szét mint én, és jóval komplexebb modelleket.

Ha rosszul rakott volna be valamit, amit nem tudom hogy lehetséges-e, mert a videókban nem említik hogy a gumi tömítésnek a 2 műanyag gyűrű között van eleje v teteje... akkor nem kellene a levegő is eresszen belőle? Vagy az máshova megy?

A legtöbb videóban és leírásban is 5ml-t ajánlanak bele, ennyi jött a kittel, ennyi került bele, nem töltöttem túl, nem is volt mivel.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#128428) gabro0


gabro0
őstag

Próbált itt valaki a Decathlonban 900-as Triban felsőt? Én igen és nem tudom eldönteni a ruha van elszabva vagy én. Az S-es méret hastájékban szokatlanul bő volt. Gondolom amikor valaki megpakolja minden jóval a zsebeket, azért szűkül valamennyit.
Azért kérdezem, mert nem volt még mezem és nem tudom hogy kellene állnia. Egyébként valami Sportful felsőt szeretnék, az talán szűkebb valamivel.

(#128429) beleriand72 válasza LustaDick123 (#128425) üzenetére


beleriand72
tag

Ezzel az a baj, hogy még nincs nyitva a Viza. Nagyon jó tekerni a töltésen, de hazafelé kell a kávé + sör.

MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero

(#128430) LustaDick123 válasza beleriand72 (#128429) üzenetére


LustaDick123
tag

Néha ha látogatóba megyek Paksra szoktam tekerni (kizárólag sportfröccstől fagyiig jelleggel). Komppal át, fel Harta (fröccs a parton)-Solt-Dföldvár (fagyi), az említett Viza Madocsán és Paks.
A másik ugyanez, csak lefelé. Komppal át, letekerek az M9 hídig, Töltésen fel Domboriig, majd Fadd-Dszentgyörgy. Régebben feljöttünk a töltésen Domboritól és valahol a Kondor előtt lejöttünk a töltésről, de évtizedek óta nem tekertem arra. Remélem mégépül a belső út Gerjentől és meg lehet csinálni ezt a bringakört is.

(#128431) StLui válasza jjeahh (#128426) üzenetére


StLui
veterán

Semmilyen kép, csak élveztük a tekerést :)

Találkoztunk több e-MTB-os sráccal is, volt egy merida is, de nem ph-s :)
Találkoztunk Magyarország egyik legjobb DH-sával, ő is e-montival nyomta, ment 3 kört amíg a többiek feltolták az "analog" dh bicót

[ Szerkesztve ]

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#128432) IMIIKE1998 válasza gabro0 (#128428) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Nekem a nadrágokkal van hasonló gondom, az S-es borzasztóan szűk volt, az M-esnek a kantárja meg laza, de alul jó. Sajna ez van, valószínűleg fel kell majd varrni a kantárt.
Szerintem amúgy ne vegyél túl szűket, arra is gondolj, hogy a bringán előre hajolva egy alapból szűk/rövid mez simán lehet elviselhetetlenül kényelmetlen.

[ Szerkesztve ]

(#128433) Runner_fxr válasza Toobee (#128407) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ennyi pénzért nekem nem kéne egy 15kg-os bringa. És azt a tekerős marokváltót sem tudom, hogy szoknám meg.
De ha annyira bejön, akkor rajta, hirdesd meg a Specit, biztos találsz rá vevőt, aztán indulhat a Pinion project! :) Biztos jó gép, meg különlegesség stb, de azért ha már analóg Enduro, inkább a Yeti, egy jó kis Sram X01 Eagle AXS váltással. :D

ivana: Tudom, hogy nem mai találmány. Attól függ, hogy milyen útvonalakat akarsz bejárni? Ha mondjuk szeretnéd körbejárni a világ legjobb montis ösvényeit is, akkor aligha lesz alternatíva a 3 X 7-es 26"-os gép. De amúgy nyilván értem, ha elromlik, és ott vagy a világ végén, akkor nagy a gond.

trialboj: Bár a tag szervizben nem vagyok jártas, villákból kiindulva, annyit tudok mondani, hogy ez nem normális. Amikor frissen szervizelnek egy villát vagy tagot, az elején az első túrán, egy kicsit több kenőanyagot kitolhat, de azért nem ennyit mint nálad. Ez a tag nem tömít rendesen az biztos, különben az az olajmennyiség nem lehetne ott a becsúszón. Töröld meg, használd még egy kicsit, ha újra ennyi képződik rajta, akkor irány egy hozzáértő szerviz, de ha többet nem tapasztalsz ennyit, akkor lehet ez csak egy felesleges mennyiség volt és nincs baja, bár erős a gyanúm, hogy nem ok.

[ Szerkesztve ]

(#128434) Runner_fxr válasza StLui (#128431) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ha egy ugyan olyat láttál mint az enyém, akkor szerintem tudom ki volt az, ismerem a srácot. :)
Holnap én is megyek egy karikát itt a Budai hegyekben, és remélhetőleg készül pár gopro 7 felvétel is. Ez az új gopro iszonyúan zabálja az aksit, a régi 3-as sokkal jobban bírta, takarékoskodni kell vele, mert csak 1 aksim van. Kell vennem hozzá legalább 2db tartalék akkut.

[ Szerkesztve ]

(#128435) StLui válasza Runner_fxr (#128434) üzenetére


StLui
veterán

Igen ilyet, de amikor kérdeztem PH-n írogat e, nagyon fogalma sem volt miről beszélek :D

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#128436) Hasaggymeg válasza LustaDick123 (#128425) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Keményre sikerült a nap.Az eleje még jó volt,a Bikács melletti tájvédelmi területet átszelve annyi szarvast és muflont láttunk egy óra alatt mint eddigi életemben összesen.Aztán elkarikáztunk az atomerőmű bejáratáig,onnan meg zasszony nyomására már aszfalton jöttünk vissza Bikácsra,csakhogy...valahol Paks és Nagydorog között,még vagy 25km-re a szálláshelytől úgy du. öt óra után nejem defektet kapott.Amikor hat (!) királydinnyét kiszedtem gumijából még meglehetősen nyugodt voltam,de mikor kiderült,hogy immár 2 éve teljes biztonságérzettel shrader szelepes pótbelsőt hordoz nyeregtáskájában,ami használhatatlan a felnién fúrt presta lyuk miatt,azt hittem leszakad az ég a káromkodásaimtól.Volt 2 nagy foltom és egy kicsi az összesen öt lyukra! :U Volt ott minden,vágószerszám hiányában a nagy foltok kettéharapásától,a sötétben és 6C hidegben útszéli foltozáson keresztül,a káromkodás és imátkozásig minden.Aztán visszaértünk.Remélem legalább sugárfertőzést nem kaptunk,mert akkor tényleg teljes lenne a mai nap. :DDD
Legfőbb tanulság,hogy összejárhatod az isten összes járhatatlan erdejét defekt nélkül,de ha egy városi körforgalomnál óvatlanul átgurulsz egy 10m2-es füves elválasztón sz@rral meszeltek a gumidnak. :(((

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#128437) StLui válasza Hasaggymeg (#128436) üzenetére


StLui
veterán

Hú pedig első 1-2 mondat alapján lehetett élmény bőven, de nem csodálom a kiakadást.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#128438) beleriand72 válasza Hasaggymeg (#128436) üzenetére


beleriand72
tag

A sugárzás nem fertőz, max. szennyez... Másfél hete benn rohadok a primerkörben, meg egy hét és le se szállok a bicikliről...

MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero

(#128439) StLui válasza beleriand72 (#128438) üzenetére


StLui
veterán

Elég elfogadott szóhasználat úgy tűnik, de tény, hogy az is kitűnik hogy nem szakszerű

[ Szerkesztve ]

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#128440) inifini


inifini
tag

Egy kis beszámolóval jelentkezem én is: tegnap értem haza Monaco-ból, egy szervezett útról. Egy hetet voltam ott, outisoknak szervezték. Baromi jó időnk volt, a napi maximum 15 fok körül, egy napot leszámítva gyönyörű napsütés, így ezt a napon többnek, a hegyről lefelé árnyékban kevesebbnek éreztük. Megmásztuk a Col de la Madone-t, Poggio-t, Cipressa-t többek között. Találkoztunk Sagannal, Vivianival, Gilberrel... Minden nap tudtunk tekerni, nekem 625 km és közel 9000m szint jött össze, és persze hatalmas élmény volt.
Érdekesség, hogy 14-en voltunk, egy figyelmetlenségből adódó küllőtörést leszámítva nem volt semmilyen technikai probléma, még defekt sem, pedig elég sok lett az össz km.

[ Szerkesztve ]

(#128441) StLui válasza inifini (#128440) üzenetére


StLui
veterán

Azt elhiszem! Alpinbike túra?

Nekem ez a túrájuk tetszik nagyon, de hogy ennyi pénzért nemhogy a félpanzió, de még a reggeli sincs benne, ezt nem tudom benyelni :( Ausztriában 10-15 eur felár egy szálláson a félpanzió. Szerintem itt max 210 eur a szállás így kaja nélkül, ha magadnak kell intézni a kaját napi szinten, akkor meg elmegy rá még 30-40 eur/nap is akár.

[ Szerkesztve ]

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#128442) inifini válasza StLui (#128441) üzenetére


inifini
tag

Igen, ők szervezték. A szállás nem volt egy nagy szám, de hát ebben a térségben, ennyi pénzért, ez fér bele. Amúgy nagyon korrekt a szervezés, a bringákat plusz a csomagokat busszal viszik, mi pedig repülővel, kézipoggyásszal utaztunk. Mire odaértünk, mindenünk várt a helyszínen, illetve hazafelé is hasonló a szitu, holnap megyek a cuccaimért.

(#128443) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Valakinek nincs véletlen tippje kemény nyeregre?
Kéne egy a másik bringámra, de nem drágán. Nincs véletlen a BBB Vanguardhoz hasonló, olcsóbb nyereg a piacon?

(#128444) b4zsi- válasza IMIIKE1998 (#128443) üzenetére


b4zsi-
őstag

Én ezt használom és nagyon szeretem. Bélelt gatya nélkül is nyomtam benne 200 kmes túrát. [link]
Gyárilag volt a Cube-on majd vettem 2 db-ot 20 eur környékén még bikediscountról, hogy legyen tartalék. :)

(#128445) IMIIKE1998 válasza b4zsi- (#128444) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Koszi, ez ígéretesnek néz ki. :)

(#128446) cdl válasza b4zsi- (#128444) üzenetére


cdl
senior tag

+1
Már évek óta ezt használom, imádom.
Annyi a különbség, hogy a kivágott flow van Nekem, de a többi része gondolom ugyanolyan.

gabro0.
A Decás mezek szerintem is el vannak szabva egy kicsit.
Nekem a mellkasomon lobog, meg a kezemnél.
Viszont a nadrágok nagyon jó szabásúak.
Csúszkálásból hazafelé megálltunk Parndorfban.
Az Izumi boltban nem találtam egy téli nadrágot, ami jó lett volna mindenhol rám.
Ha alul jó volt, a csípőmnél lötyögött, stb.
A Decás téli nadrág viszont hibátlan.

(#128447) Hasaggymeg válasza cdl (#128446) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nem rosszak,de magasabb,széles csípőjű embernek keskeny a 135mm.Nekem is olyan volt gyárilag a kockán,ott dekkol a polcon. :(

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#128448) ivana válasza b4zsi- (#128444) üzenetére


ivana
Ármester

Az tény, hogy ez rohadt kemény, ilyen van az új outimon (sima X1, nem a cube). De baromi kényelmetlen nekem, átrakom a régi gépről a selle italia gel flowt. Igaz, hogy az randa és kopott, de az kényelmes nekem, meg amúgy jóval drágább nyereg volt valamikor. Plusz az legalább rendes bőr.

[ Szerkesztve ]

(#128449) Yahhher válasza Toobee (#128399) üzenetére


Yahhher
aktív tag

Köszi.

Üdv B.

(#128450) trialboj


trialboj
őstag

Örülök hogy nem csak én látom így, átlag bringásnak elég az M6000-es Deore.

A fék csere miatt váltót is cserélnem kellett, és annak ellenére hogy tudtam hogy nincs különbség a deore és slx váltók között, az slx-et vettem, mert hát hogy nézne már ki hogy minden slx a bringán, csak a váltó nem.

Nem tetszik egyáltalán, drága is volt, állítani sem lehet az írtó fos i spec rendszert(ha a fékkar lejjebb van a váltó nyelv nagyon fel kerül, és kényelmetlenebb a váltás), lötyög az alsó nyelv, a felső nem kattan, nincs visszaigazolás, még érzetre sem hogy váltottál.

Lehet az utóbbi csak engem zavar, de egy váltó pattanjon, és éreztesse hogy váltottál, még azelőtt hogy hátul elkezd a lánc táncolni, főleg akkor mikor sárban vagy technikás részen mászol, fontos hogy tudd mikor vedd el az erőt.
Még megvannak a régi m786 slx váltóim, azokkal nem volt ilyen gond, az új slx, egy az egyben ugyan az designra, súlyra nem tudom, viszont minőségre meg rosszabb : )) nekem az az érzésem hogy gagyibb anyagból készült a nyelv... súlycsökkentés???

Aki m7000 váltót venne inkább ne tegye, maradjon a deorenál vagy váltson xt-re ahol van instant release és dupla le váltás, ami valóban hasznos, de hát az már árban a duplája az előzőknek.

A trek bringámon x7 váltó és váltókar van shimano sorral, csodálatosan működik, kár hogy x7 vagy x9 váltókat már nem is lehet kapni.

u.i. A videóban a deore váltónál rendesen kattan mindkét irányba a váltás, na most ha ott megoldották, ezt de az slx-et meg szándékosan elcsendesítették, akkor az elég hülye döntés volt, viszont ha csak az én modellem hibás, akkor az meg szégyen.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.