Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#127301) 6030D válasza StLui (#127300) üzenetére


6030D
Ármester

Én meg azt hittem, nekem szarkaszik a net. :DDD
11:15-től lesz, ha eljuttok odáig....

Nekem is 480-at mutat, ami lehetséges, mert nem tűnt komoly/új kamerának. (Nem mintha értenék hozzá..)

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#127302) jjeahh


jjeahh
nagyúr

"Egyes" helyeken a törvény tiltja a havas tekerést, máshol meg fesztivált rendeznek... :U

6030D: Én is vagy ötször frissítettem az oldalt, végül minecraft felbontásban sikerült végignézni, de sebaj, mindíg szívesen nézek képeket-videókat topikos tekerésekről :D

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#127303) Th3Ac3


Th3Ac3
aktív tag

Sziasztok!

Vettem egy kerékszettet ami átütőtengelyes. Viszont az én bringámon gyorszáras rendszer van. Hogy tudnám a kettőt kompatibilissé tenni? Van olyan átalakító amivel működik a kettő együtt? Azt tudom most szabványos gyorszáram van (Shimano Acera első és hátsó agy) a kerékszetten lévő tengelyméret pedig 15x100 és 12x142mm (Ghost ipari csapágyas agyak). Vagy egyszerűbb megoldás lenne a régi kerekekről az agyat átfűzetni az újra?

(#127304) Massmurderer válasza Th3Ac3 (#127303) üzenetére


Massmurderer
őstag

Átfüzés macerás nagyon,nem éri meg.

(#127305) jjeahh válasza Th3Ac3 (#127303) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Nekem anno ezt linkelték a topikban.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#127306) Hasaggymeg válasza Th3Ac3 (#127303) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Dehogy kell átfűzetni! [link]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#127307) Th3Ac3


Th3Ac3
aktív tag

Köszönöm mindenkinek :) Akkor rendelek majd, még úgyis messze a tavasz amire kész lesz a bringa.

(#127308) Hasaggymeg válasza Th3Ac3 (#127307) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Amúgy van kismillió féle. [link]...mondjuk van egy kis munka vele de megéri.[link] :DDD

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#127309) kacsyx válasza ZolkoW (#127271) üzenetére


kacsyx
aktív tag

+6030D: köszi, rendeltem Motorexet.

(#127310) Runner_fxr


Runner_fxr
Ármester

Volt egy kis időm végre a saját bringámmal is foglalkozni.
Gyári konfigurációhoz képest történt pár apró változás, és kapott a bringa kék színű kiegészítőket. Hope F20 pedál, Hope nyeregcsőbilincs, MarsGuard, tubeless rendszer Tune szelepekkel, a Yari villába kicseréltem a motion control csillapítást egy Charger 2-re, így most Lyrik RC lett a Yariból. A gyárinál 5mm-el hosszabb Chromag kormányszár, az első féktárcsa Ice-tech, és persze egy prémium védőfóliázást kapott a váz.

[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]

Még a szezon előtt kap egy Saint fékszettet és hátulra is Ice tech féktárcsát, aztán nagyjából kész. :)

(#127311) Toobee válasza Runner_fxr (#127310) üzenetére


Toobee
veterán

Nagyon vagány lett!

https://barbieripnk.hu/

(#127312) Hasaggymeg válasza 6030D (#127301) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Most már láttam,kiment a jobb szélére,ott meg megcsúszott a hátulja,kisodródott.Még sisak sincs a fickón... ;]

(#127310) Runner_fxr...szép,de...mi történt az alsó vázcsővel ott fent,közvetlen az aksi utáni részen? Másik amit észrevettem,hogy a kúpos homlokcső nem a szokásos módon alul van kiszélesítve,hanem inkább felül összeszűkítve.Hátul jól ki van maxolva a gumi is,nem sok hely maradt a sárvédő/váz és a gumi között.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#127313) jjeahh válasza Runner_fxr (#127310) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Nekem egy picit fura, hogy csak az apróbb alkatrészek kékek szétszórva, így érződik, hogy nem gyárilag variáltak a színekkel, hanem házi tuning, de na, azért eltekeregnék vele én is :D . Ilyenen nem gondolkoztál? :D

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#127314) calvin76 válasza 6030D (#127294) üzenetére


calvin76
tag

Jogos erre nem gondoltam, az egyik site-on amit írtatok láttam a kormány két végére húzható "zsákot" lehet az lesz nem a teljes.
Fordítva már próbáltam de akkor is tele van a markolat, és a felfogatások bogárral, alig lehet kiszedni a résekből valamint elég gusztustalan is (lehet csak én találom meg a nagyobb testű rovarokat :D )

(#127315) ZolkoW válasza Hasaggymeg (#127312) üzenetére


ZolkoW
őstag

Szerintem az a csalóka, hogy azt gondolod, ez egy normál bicikli, pedig egy traktor :)
Ezért tűnik keskenyedőnek a fejcső, nem pedig szélesedőnek :)
Még hátra kéne valami apró kék a szelepsapkán szelepen kívül, és akkor tökéletes lesz az összhatás, pl. a tengelyek -nyilván előre is akkor-, oszt jó.

[ Szerkesztve ]

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#127316) trialboj válasza trialboj (#127278) üzenetére


trialboj
őstag

Rugós tag probléma... Senki sem foglalkozik ilyesmivel? Azt hittem az itteni szakik ránézésre megmondják hogy mi passzol mihez.

(#127281) StLui Én erről sokat nem tudok, de ami nekem van az remekül zár és nem is szeretném ha bárki hozzányúlna, ezen csak rontani lehet.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#127317) 6030D válasza Runner_fxr (#127310) üzenetére


6030D
Ármester

Tényleg nem lett csicsás, elég rá ennyi.

ZolkoW: Hope PRO 4 ;]

calvin76: előtte össze kell sározni, akkor nem ragadnak annyira a bogarak. :) De igen, ez az egyik hátránya a tetőn szállításnak, teljesen megoldani úgysem tudod. Tekerd körbe folpack-kal indulás előtt. :DDD

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#127318) ZolkoW válasza 6030D (#127317) üzenetére


ZolkoW
őstag

öööö...akár! az mondjuk nem jutott eszembe,meg inkább kicsiben gondolkoztam :)
/kapcsolódva: ki fogok egyszer próbálni egy kínai iparis agyat, pl. Koozert, vagy Ztto-t.. /

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#127319) 6030D válasza ZolkoW (#127318) üzenetére


6030D
Ármester

A múltkori kerámia csapágyas beszélgetés után körülnéztem kicsit az alin, vannak érdekes dolgok, főleg ennek a ZTTO-nak.
videó
Egy ilyen váltógörgőt tuti fogok venni, a következő az agyakban lesz a csapágyak cseréje, csak azt a következő kis szerviznél ki kell szedni, és lemérni, de tervben van egy kcs is. Bár jó lenne ebből is olyat találni, amiben a pálya és a golyók is kerámiák, így tuti nem korrodálódna, illetve mehetne kenés nélkül :F .

Még mielőtt: igen, placebo/nem ér semmit/fogyni kell/kulacs is nehéz, de nyilván csak akkor fogom cserélni, ha úgyis szükséges és ezek a gyári alkatrészekhez képest filléres tételek, tehát nem pénz kidobás. ;)

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#127320) trialboj válasza 6030D (#127319) üzenetére


trialboj
őstag

Ez a váltó görgő mivel aluból van, nem kopttja sokkal jobban a láncot?
Szerintem ember nincs aki észreveszi hogy könnyebben pörög ez a 2 alkatrész, mellesleg mind a kettőt ki lehet ilyenre cserélni?

A középcsapágy már más dolog, orr szerintem sok energia kárba vész, ha nem forog könnyen, és nekem a mostani nem forgott túl jól.

De szerintem ez is olyan mint a kínai karbon, ami igazából fiber glass, azaz üvegszál, szénszálas festéssel. Tehát közel sincs ahhoz a minőséghez amit a valós gyártók kínálnak 4x ennyiért. 20 dolcsiért ez olcsóbb mint a legolcsóbb sima pressfites középrész amit én találtam 22 euróért.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#127321) ZolkoW válasza 6030D (#127319) üzenetére


ZolkoW
őstag

én váltógörgőben azért nem nagyon gondolkodom, mert több helyen olvastam, hogy az alu hangosabb, ami logikus is. Én inkább nem akarok hangosat :) Persze lehet hogy nem nagy a különbség, akkor mindegy.

Talán a ZTTO-nál láttam, hogy a ratchet systemes agyukhoz lehet választani 3 különböző fogszámú racsnit :) dulvák ezek a kínaiak. nyilván 1:1-ben lemásolták a DT-t, nincsenek illúzióim efelől, de talán pont ezért érdekes. még XD szabványú kazettatestet is árulnak DT agyhoz, szóval...
Azt már lehet, hogy nem náluk láttam, de vannak 100 dolcsi körül olyan megmunkálású sorok, hogy csak néztem. Hasonlóan a top Sram-okhoz, a néhány nagy kerék egy daraból van CNC-zve, a kicsik külön. Mondjuk ez olyan, hogy a Sunrace-ben inkább megbízom egyelőre (meg a 100$ lesz 140-150, mire megkapom), az már bizonyított, ezek pedig nagyon szét vannak könnyítve, de akkor is komoly.
Ha egyszer lesz gravelem (...), hajtás tekintetében valami ilyesmit akarok: GX 11s váltó, Apex-1 hajtókar (az 5 ágú, hogy olcsó legyen rá a tányér, meg az kicsit klasszikusabb, 42 vagy 44 foggal), hátul 11-42 sor, és akkor Sunrace, esetleg később 10-42 XD-s aggyal. Jó, ebben kevés kínai van, de olyan hajtókart pl. nem nagyon látok eu boltokban, szóval Kínából szerzem be :)
Nézegettem a Sunrace váltóját is, nagyon szép, talán jó is, de pont a 11 sebességeshez Shimano kar kellene, és meg ebben hosszú bowdenhúzás hívő lettem :)
Amúgy baromi érdekes, olyan a váltó, hogy 10-11-12 sebességesnek írják. Asszem 10 és 11 sebisként Shimano karral máködik, VAGY 12-esként Sram karral :)

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#127322) 6030D válasza trialboj (#127320) üzenetére


6030D
Ármester

Nekem a fókán volt ennél olcsóbb alu váltógörgő, kezdetben volt egy kis hangja, de hozzákopott a 10-es XT lánchoz, és csendes lett. Így szerintem inkább a görgő kopik, mint a lánc. Senki nem veszi észre menet közben, de egy Deore meg XT agy között sem, aztán mégis valaki 2X annyit kiad érte. :) Jobban néz ki, meg tudat alatt érzed, hogy jobb. Nem elég? :)

Kínai karbon cuccot én sem nagyon vennék, főleg olyat, ami teherviselő elem. Viszont a héten vitte el egy srác a hajtókaromat, ő mondta, hogy építget bringákat haveroknak, magának, fiának stb... és sok mindent az aliról vesz, és meg van vele elégedve. Pl ilyet. Azt mondta, hogy a visszajelzések alapján azért el lehet dönteni, illetve fontos, hogy csak olyat veszi, ami megfelel annak a Japán Standard-nek, ami ennek a leírásában is van. Onnan kerültünk ide, hogy felső kategóriás hajtókarokat is lehet venni aliról, csak gyári szám ki van csiszolva belőle... :F

ZolkoW: úgy volt hangosabb, mint egy száraz olajas lánc vs. Rohloff olaja lánc. Például én nem szeretem az outiknak azt a szárazon futó hajtás hangját, ne ez nem volt annyira hangos (miután elmúlt a rágása..).
Nem biztos, hogy másolják, lehet, hogy a sablont viszik át a szomszéd csarnokba. :D

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#127323) StLui válasza trialboj (#127316) üzenetére


StLui
veterán

Direkt nem zárnak ezek fullra, tehát ha csak nem valami régi fajta, akkor az a baj, hogy teljesen lezár ha jól tudom.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#127324) trialboj válasza 6030D (#127322) üzenetére


trialboj
őstag

Na most amit te linkeltél ez szerintem pont az a kategória amit messziről kerülni kell(ene), ha kötődsz a fogaidhoz.
Kínában a másolásnak kultúrája van, és míg sok mindent le lehet másolni csak design alapján, a szénszál egy igen bonyolult szerkezet, itt van egy remek szemléltetés róla (már linkeltem), nem mind1 hogy építik fel a rétegeket, aki végignézi megtudja, hogy 6-8-10 órát is kell "sütni" az elemeket, sok vele a macera ez a lényeg.

Na akkor ne mondja senki komolyan, hogy létezik, hogy 16 dodóért, árulják azt amit ennyi melóval elkészítettek. Szerintem nem létezik, rendeltem én is ilyesmit (FCB márkát), szarvak, kulacstartó, és nyeregcső. A nyeregcsőnél nem sikerült összehozzák a 27.2mm átmérőt, tehát használhatatlan, el is vágtam kíváncsiságból, és persze hogy üvegszál volt, semmi köze a szénszálhoz. Én itt be is fejeztem a filléres karbon történetet, mást amúgy sem mertem volna venni, pl kormányt v pipát.

De tudom h vannak, a csoportban akik kínai karbon vázon, vagy csak villán tekernek jókat, ők a bátrak, de az igaz hogy ebből is van a röhejesen olcsó, meg a megszokottnál kicsit olcsóbb kategória. Szerintem 20 dolcsiért ne vegyetek kormányt, meg mást se, ami karbonból kellene legyen. (max kulacstartót, az nem tud megölni)

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#127325) beleriand72


beleriand72
tag

Cross biciklire kellene egy NAGYON defektálló külső. Felhasználás elsősorban aszfalttúrák. Ezt a 2 típust szokták isteníteni, melyik legyen? Talán a kisebb súrlódási ellenállás, vagy stabilitás dönthet, én 115 kg vagyok.
Schwalbe Marathon Plus: [link] 40-622
Continental Contact Plus: [link] 42-622
esetleg Continental Contact Plus Travel: [link] 42-622

MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero

(#127326) ShiTmano válasza trialboj (#127320) üzenetére


ShiTmano
aktív tag

"De szerintem ez is olyan mint a kínai karbon, ami igazából fiber glass, azaz üvegszál, szénszálas festéssel."

BULLSHIT! Csomó kínai karbon cuccot vettem Aliról, mind karbon volt, nem üvegszál. Van két villám is onnan, nyeregcsövem is, hézagolók is. Vágtam a nyakát mindkettőnek (hullott is a fekete por), nincs benne üvegszál. Az üvegszálnak fehér a pora, dolgoztam azzal is. A tömegén is észre lehetne venni. Az üvegszál sokkal nehezebb. A 27,5-es tárcsafékes karbon villa volt, vágott nyakkal ~460gramm. Bírta a strapát is, eladtam utána a srác is használta egy ideig, nem volt baja. Ezt nem tudom honnan vetted, hogy üvegszál van benne. Azért olcsóbb, amiért minden olcsóbb Kínából. A munkaerő miatt, meg nincs fejlesztési ktg., mert másolnak. Amúgy én kellemesen csalódtam bennük. Kormányt mondjuk nem mertem még venni.

Azért nem a legolcsóbb termékeket vettem onnan.
Persze lehet, hogy találni bóvli, kamukarbont is, de én még nem találkoztam velük, szerencsére.

[ Szerkesztve ]

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

(#127327) fgordon


fgordon
senior tag

Sziasztok, ez babakocsival kapcsolatos kérdés, de a gumija mint a kerékpárnak: Adott egy 16 cm-es átmérőjű babakocsi kerék, a hátsó, (mert az első az tömött), aminek van külső burkolata és belsője, mint egy átlagos kerékpárnak. A kerék vastagsága is kb pont egy tracking bike gumijával azonos, a mountain bike gumijánál kicsit vékonyabb. A lényeg, hogy eleve nagyon vékony a külső réteg és rendszeresen kilyukad (gesztenye, akácfa tüske, stb). Tudnátok javasolni valami megoldást, hogy "tömötté" varázsolni ezt a külsős belsős gumit?
A babakocsi 35+ kg (futó babakocsi) és gyerekkel, cuccokkal együtt kb 50 kg is lehet akár. Van bármi megoldás arra, hogy esetleg belefújjak valamit az autószelepes gumiba, hogy megkössön és "tömött" legyen? Fel lehetne tölteni bármivel, ami ha megköt, kitölti a belső gumit? Kerestem már tömött gumit hozzá, de nincs, és hetente lyukas gumit ragasztani/cserélni nem optimális. Köszi előre is az ötleteket, tippet.

Így néz ki a babakocsi, a hátsó kerék a szelepes.

▏▎▍▋▊▉ Gordon (eleinte azt hittem) ▉ ▊▋▍▎▏

(#127328) trialboj válasza ShiTmano (#127326) üzenetére


trialboj
őstag

Leírtad hogy nem a legolcsóbbat vetted, és hogy villáról van szó. Gondolom nem 60 dolcsiért vásároltad. Én is leírtam, hogy csak a legolcsóbb cuccaikról van tapasztalton, és véleményem. Én leginkább a linkelt termékekre értettem, amiket 20-40 dollárig árulnak. Ezeknek fehér poruk van, tehát nem karbon, csak úgy van festve, hogy arcoskodhassanak vele a gyerekek, amíg van arcuk, mert ha az a kormány törik, akkor...

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#127329) 6030D válasza fgordon (#127327) üzenetére


6030D
Ármester

Ha kiszedhető a szelepmag, akkor vigyétek be egy bringaboltba, hogy töltsenek bele Slime-ot. Utána csak a szokott nyomásra kell fújni, defekt esetén meg megoldja magának.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#127330) kacsyx válasza beleriand72 (#127325) üzenetére


kacsyx
aktív tag

Nekem a crosson Marathon Plus van, ugyanez a méret. Egyhamar nem lehet elnyűni és az egyik legjobb defektállóságú külső. Fényvisszaverő csík is van, így nem kell prizma. Cserébe nehéz, de emlékeim szerint a hasonló tulajdonságú Contik még nehezebbek.
Mondjuk szerintem annyira nem kell túlgondolni a defektállóságot, mert használtam az elmúlt években Smart Sam, Vredestein Fiammante Duocomp, G-One és Marathon külsőket, egyikkel sem volt soha defektem (107 kiló is voltam, ha számít).

(#127331) beleriand72 válasza kacsyx (#127330) üzenetére


beleriand72
tag

köszi, nekem is elsőre ez volt a befutó

MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero

(#127332) Ákkk válasza ShiTmano (#127326) üzenetére


Ákkk
addikt

Széttörted őket mert máskülönben ezt szemre nem állapítod meg, sajna a kinai ali ebay-n olcsón árult cuccok nagy része kompozit ( műanyag ,üvegszál keverék de nem karbon kompozit.
Ezt sokan sajnos nem tudják....
A Karbon kompozit alkatrészek előállítása nem olcsó.
Tehát Szerinted azért mert ott olcsó a munkaerő az aranyat és nemesfémeket is 1/5 e áron adják :)

[ Szerkesztve ]

A technika nem az agy helyettesítő terméke.

(#127333) Runner_fxr válasza Hasaggymeg (#127312) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Mi történt az alsó csővel? Semmi nem történt vele, le van fóliázva és csillog mint a salamon töke. :)
A képről nem jön át a valódi mérete, brutálisan erős az egész fejcső és a környéke is. Már már túl van építve.
Van azért sárférőhely is, csak nem minden szögből látszik jól.
[kép]
[kép]

jjeahh: Inkább egy arany színű KMC-t tennék rá. :)

6030D: Ráéreztél, igen, kék színű Hope agyakat fog még kapni, acél kazetta testtel.

trialboj: Tagokat nem szoktam szervizelni, csak villákat, de szerintem jó hozzá az a tömítés szett. Ha amúgy jól működik, akkor biztos, hogy csak a tömítés szett kell neki.
Fox cuccok szervize macerásabb, meg az alkatrészek beszerzése is. Ebből a szempontból sokkal jobb az RS. A Fox-nak az az üzletpolitikája, hogy vidd hivatalos szervizbe, Rock Shox sokkal felhasználó barátabb.

[ Szerkesztve ]

(#127334) Runner_fxr válasza trialboj (#127278) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Videó alapján sok mindent meg lehet csinálni, nem űrhajózás egy tömítés szett csere.

(#127335) trialboj válasza Runner_fxr (#127334) üzenetére


trialboj
őstag

Köszönöm.

Az a kis merevítés a hátsó keréknél ahol a sárhányó fel van fogva, az direkt ennek lett kitalálva, vagy inkább merevítés? Csak mert nem tiszta hogy ott mit véd a sártól :P a fenekedre már nem terjed ki, a fenti forgáspontok messze vannak, hogy sárosak legyenek, a lenti hajtókar mögötti rész meg független ettől... ok akkor megfejtettem, az biztos nem a hatékony sárhányó miatt került oda :P

Tudom hogy az egész gép be van fóliázva, de azért megkérdem, másnak lehet hasznos, a jelölt részeken is van BELÜLRŐL fólia?

Akinek, nincs de szokott sárban tekerni, az mindenképp pattintson fel valamit, mert pár 100km alatt fényesre lesz csiszolva a váz belülről(sárban tekerve). Érdemes kicsit vastagabbat tenni, mert az apró kavics felsértheti, és semmivel sem leszel előrébb. Ha jól csinálod, nem látszik, és a sár is könnyebben lejön, mert nem tud annyira rátapadni.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#127336) Hasaggymeg válasza Runner_fxr (#127333) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Azt a részt nem értettem ott a felső cső/alsó cső hegesztés végénél,mintha lesavazták volna...de ezek szerint csak fényes. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#127337) Ákkk válasza trialboj (#127335) üzenetére


Ákkk
addikt

A fólia ugyanúgy pillanatok alatt lekopik onnan kb. minden terepen való tekerés előtt kéne rakni új fóliát.

A technika nem az agy helyettesítő terméke.

(#127338) Runner_fxr válasza trialboj (#127335) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Gondolom merevítés is, de amúgy van gyári merida kis sárvédő, ami pont oda passzol, azt adták a bringához.
Igen, a jelölt helyeken belül is van fólia.

Ákkk: Attól függ, hogy milyen fólia, mert nagyon nagy a minőségbeli különbség. Ez a fólia amivel a bringám lett becsomagolva, négyzetméter áron 30 ezer ft. Öngyógyuló, ami azt jelenti ha megsérülne, akkor nedvesség és UV hatására beheged. 5 év garanciát vállaltak rá.

(#127339) Toobee


Toobee
veterán

Egy kis apróságot én is újítottam ma. Próba, felszerelés még nem volt, de eddig ennek a kulacsnak a legjobb a szopókája. Gyönyörűen jár. Természetesen a tartó is Speci.

https://barbieripnk.hu/

(#127340) 6030D válasza Toobee (#127339) üzenetére


6030D
Ármester

Ebből vásárláskor kiválasztod, hogy jobbost vagy balost szeretnél?

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#127341) Toobee válasza 6030D (#127340) üzenetére


Toobee
veterán

Fórumostól van a tartó, jóárasítva. Úgyhogy nem tudom. De most, hogy mondod...majd át kell szokni rá :DDD

https://barbieripnk.hu/

(#127342) 6030D válasza Toobee (#127341) üzenetére


6030D
Ármester

Mátrán szoptam volna vele azt hiszem... a kiszakadt hátsó/jobbos fékkart tartani kellett mindig ujjal, hogy használható legyen, de mindig jobb kézzel nyúlok le a kulacsért. Kellett egy kis idő, mire ráállt a bal kezem a mozdulatra. Na most ha még egy ilyen is nehezíti a dolgot. :D Nyilván nektek más, mert előre húzva nem fér ki.

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#127343) trialboj válasza Ákkk (#127337) üzenetére


trialboj
őstag

Próbáltad már? Nekem nem high tech, nano cuccom van mint Runnernek, de 3000+-t elgurultam vele, tavaly tavasszal végig sárban, most hóban és még mindig a helyén van, nem karcolta át semmi. Sima papír írószer boltban vettem kb 1000 forinté'

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

(#127344) FireKeeper válasza 6030D (#127319) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

este tudok csinálni videót, pont ma jöttek meg az ilyen jockeywheelek :)

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#127345) 6030D válasza FireKeeper (#127344) üzenetére


6030D
Ármester

Jöhet! :K

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#127346) Because válasza FireKeeper (#127344) üzenetére


Because
őstag

ezeknek a csapágyaknak a radiális terhelése azért nagyobb kérlek te úgy mutasd meg :)

(#127347) Vladek83


Vladek83
tag

Sziasztok,

jelenleg Solar Storm X2 lámpát használok, tökéletes csak már a 2. aksit fogyasztom... :D
Kérdésem, tudnátok javasolni hasonló kaliberű lámpát itthoni boltból (SOS be kellene, nem tudom kivárni az ebay-t)..?

üdv,

(#127348) Giot válasza 6030D (#127319) üzenetére


Giot
addikt

Szia!
Nekem volt ilyesmi kerámia csapágyas kínai görgőm, fél évet sem mentek. Kotyognak szorulnak. Igaz trail felhasználásban mentek.
Visszatértem a shimomo-hoz. :)

(#127349) ks52 válasza Vladek83 (#127347) üzenetére


ks52
csendes tag

Talán a "sportlámpát" érdemes megnézni.

[ Szerkesztve ]

(#127350) FireKeeper válasza Because (#127346) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

bocsi a képminőség miatt: [link]

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.