Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- ALZA vagy eMAG?
- Hiányzik a gamer érzés
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
padzso
tag
Milyen tárcsát érdemes venni? Jelenleg sm-rt26s van, ami ugye hatcsavaros, viszont az újabb kerékszett központi gyűrűs lenne. Ha jó láttam, van adapter hozzá, de sosem árt valami középszintű cucc beszerzése, hisz érezhető változást hoz, oké, nem feszegetem a határokat állandóan, de a lelkes amatőr javára válik. ;-)
Jelenleg a 2. láncomat nyírom ugyanazon a fogaskoszorún, Pedro CC2 szerint .5% nyúlásnál járok, van értelme .75%-ig elmenni? Itt egy 9 spd Soraról van szó. Első lánckerék, koszorú épp 2 lánccal ezelőtt lett cserélve. A koszorú menni fog a következő lánc után. KMC X9 láncot szoktam használni, gyárilag ez volt rajta (missing link meg külön jó), ami Sram PG950-en fut. A következő SunRace lesz, csak az tudtam szerezni. Amúgy a hajtómű 100kg össztömeget mozgat, tehát van használva rendesen. -
parkr
őstag
jófogáson egyre több az átverős bringahirdetés is.
ha fura számokra végződik az ára az már rögtön gyanús, a leírás meg plánelesiklópályám
palackkalitkával
jövő sokkja
versenymotor
3 -szor lovagolták -
MPowerPH
félisten
válasz parkr #205701 üzenetére
Nem aprozzak el, am felig ertheto, szallitaskor igy biztosan nem serul.
Nekem meg Szeptember elejerol van 349 -ert valtott EUR -om tartalekban(sot, Forintom nincs is, csak USD -m meg EUR -om), azzal fizettem ki ezt is, meg a bicajt is. Nov. vegere - Dec. kozepere 380 -as EUR -t josolnak.
Don't Tread On Me
-
padzso
tag
válasz Hasaggymeg #205708 üzenetére
Bocsánat!
Ez egy országúti (Cube Attain SL), ami megfordul mindenféle domborzati és sebességi viszonyok között. Jelenleg gyári 160mm-es Tourney tárcsák vannak rajta. Innen szeretnék kiindulni, észszerű keretek között, erőnlét megőrzése céljából drótszamarazom.
Köszönöm! -
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #205684 üzenetére
Igen nem rég volt Pinkbike field test, amin emlékeim szerint szerepelt Norco range VLT az említett akár 900-as akksival. Az azért bika. Akkor szomordtam el, amikor a Norco oldala azt írja ki válaszként, hogy a régiómban ez a típus nem érhető el. Valószínű még egy termékdíj problémás gyártó, aki nem szórakozik a magyar hatóságok b@romságaival.
Kenevo-t sokat nézegettem, mert ilyen se volt még, hogy egy ebike felépítésben és megoldásaiban is ennyira közel állt volna az analóg géphez, mint ez az enduro-hoz. Végül ott engedtem el a dolgot, hogy nem kell megpróbálnom egy bringával mindent megoldani. Egy ebike-ot nem fogok elvinni kabinos felvonóba külföldre parkozni, ott ha a fene fenét is eszik a 15kg-os analóg 180/170-et mozgó karbon gépem, akkor is jobb móka, mint akármilyen könnyű, de 18kg-os ebike.
Az meg belátható, hogy felvonónak meg kevés az akksija az sl-nek, azt hagyjuk, hogy a visszavett nyomatéka elég vagy sem bikeliftnek, erről kevés a releváns infó, eleve másként tesztelik ezt a gépet, feltételezem nem véletlenül.A megjelenéskor sokak által meg nem értett Canyon Torque: ON az ami mint koncepció tetszik, benne az 500-as akksi, de eleve 2 akksis pakkal érdemes venni (5-ös kategóriás gép!!). Ami meg a pályázás során a parkolóban lévő kocsiban várja mikor jön el az ebédszünet és a csere ideje, közben a bringa könnyebb lehet, alacsonyabb súlyponttal és 2x500 akksi több kört jelent mint 1x630. Viszont 2022/23-ban már nem fogok 27,5 kerekű bringát venni, aminek ki tudja mint platform meddig van még jövője, inább jelene van. Mondjuk ez is elméleti mert a Canyon se fordít energiát a magyar hatóságoknak való megfelelésnek, ők se szállítanak ebike-ot Mao-ra.
Mindenesetre én is kíváncsi vagyok mi lesz a vége, szerencsére nem sürget az idő, és addig akár újabb és még érdekesebb gépekkel bővülhet a felhozatal, 2 év távlatban meg talán az alkatrész és bringa hiány is enyhülhet.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz padzso #205709 üzenetére
...ha igen, mivel én az amolyan szendvics tárcsákat nem annyira szeretem, és drágállom is, talán ilyent vennék.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
acsati
aktív tag
Hm, most meglepődtem, hogy a Rouvy-ra nem ad ki semmit a kereső. Aki görgőzik mindenki Zwift-et használja? Kíváncsi lennék, hogy aki próbálta már esetleg mindkettőt, mik a tapasztalatai, hogy hasonlítaná össze a két alkalmazást.
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #205712 üzenetére
Közben jött az e-mail, hogy van a méretemben elérhető Spectral CF 29 is. Most kell erősnek lennem, meg kitartani a rövidebb út tervem mellett. Árban elég jó pedig.
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #205694 üzenetére
Húú a Mecsek Enduro pályáit is nagyon végig szeretném járni. Azok a lejtők hívogatnak, de oda szerintem már nem fogok analóggal elmenni. Az kevés lejtőzős élmény, hogy 1 nap 1x végig tudok az összesen menni.
Mindezek mellett teljesen megértem, aki telesítmény orientáltan szeret mászni és céljai vannak, ez tök jó és lehet élvezni, meg motiválttá tesz.
Mindenkit más hajt, én se dobtam el a kondit, bármikor le tudok futni egy félmaraton álmomból felkeltve is és természetesen a maratoni távot is kipipáltam már futva. Mióta ez megvolt azóta viszont már nem motivál a 42km újbóli lefutása (nagyon sok fegyelem és áldozat kell a felkészüléshez), új más típusú kihívást kerestem.Azt teljesen értem, hogy kulturálisan van egy bringás réteg, akik viselkedése irritáló. Viszont nem tennék egyenlőségjelet ezek és az ebike-osok között. Bp-en is van egy valag "takony" aki azt hiszi fehér farmberban kell downhillezni és a viselkedésük is irritáló, otthon nem tanították meg nekik, hogy mások is vannak a világon.
-
padzso
tag
válasz Hasaggymeg #205711 üzenetére
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #205716 üzenetére
Hú az egy jó gép! Viszont a spectral és az izzo nem egymás versenytársai. A 29-es spectral-t már enduro versenyre is ajánlják és EWS-en is ment már élesben gyári versenyző vele a strive-al szemben (modernebb a spectral geo-ja).
A spectral eddig inkább a jeffsy vetélytársa volt, az új 29-es meg jobb lett a modern aggresszívebb geóval.
Azt neked kell eldöntened, hogy a tekerhető izzo, vagy a lejtő orientáltabb hosszabb rugóutas spectral 29-et tudnád jobban kihasználni. Az pont nem számít, hogy én ennyire lejtő bubus lettem és csak a nagy rugóút bűvkörében élek. -
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #205717 üzenetére
Olyannal, ami Neked is van, elhiszem, hogy a hatadra sem kivanod az emelkedoket. Enduroval mar mentem, 170/180 -as volt, es rohadtul nem arra volt kitalalva, hogy hegycsucsokat tamadjal. 150 -estol is mar fosok, ellenben korabban probaltam, es nem volt annyira veszes. Rekordokat nem allitok vele, de meg pont elheto. Aztan majd lehet megcafol, 50km -et tekertem meg par eve egy hasonloval, de ez meg csak AM.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #205719 üzenetére
Érzem, hogy az Izzo mellett kell kitartanom, csak ezek a 3-10 napos szállítási idők meg tudnak részegíteni a lassan 1 év várakozás után.
Izzo Blaze vs. Core2 között megy még az agyalás, mindkettőt berendeltem. Blaze a 46. héten lenne, idén, Core2 meg jövő februárban (de annak még nem csúsztatták a szállítási időpontját, a Blazenek már igen, szóval várható ott is). A Blaze-nek nem tetszik a színkombinációja, árban is sok már nekem (igazából nem, ha összeadom, hogy a Core2-n miket cserélnék alapból), de a felszereltsége impozáns: GX (sor is), G2 RSC, Pike ULT és Deluxe ULT, DHR/DHR. Ezen nem kellene cserélnem semmit, minden olyan, amire azt mondom, hogy az én szintemre több, mint elég.
Core2: NX, Fox34 és Float sima Perf., meg az instant cserés Forekasterek, egy sima G2 R fékkel. Jól látható, hogy a Blaze egy lejtőzősebb setup, 140-es a villa, szemben a Core nevű modellek 130-as útjával. Hátra lesz 2 db új Dissectorom, azzal egy időre le vagyok tudva így is úgy is, ha pedig a Core2-re esik a választás, akkor egy Assegai/DHF/DHR kelleni fog még. Szóval ilyesmiken töröm mostanában a fejemet. Örülnék, ha ki tudna segíteni valaki egy Izzo próbakörrel, az nagyban előre tudná mozdítani az évődésemet. -
parandroid
félisten
válasz szkink #205722 üzenetére
Egy ilyen e-trekkinget én is bedobok akkor:
Holnap szerzünk még hozzá valami hiányzó azonosítót, onnét 8-14 nap, mire lefut a lízingszerződés, és haza lehet tolni. Most viszont már valahogy tényleg racionalizálni kell a flottát itthon, mert megtelt a garázs…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Maximum1
őstag
Mielőtt elmegyünk e-be, dobok én is 2analóg képet
Croissant-os
Piacos -
itouchfan
senior tag
válasz parandroid #205723 üzenetére
Ez nagyon durván bjó ez a "desert'n'black" szín
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
bszg@
tag
Technikai kérdésem van.
Trekkingemen elöl 3 tányéros rendszer van, a váltókar SL-M660. Középről a nagyra úgy vált, hogy a kart néhányszor "üresen", ellenállás nélkül el kell tolnom, majd mintha elkapná a fonalat, szépen elmozdítja az átdobót. Ez a hibája viszonylag új korától megvan, de régebben ha előjött is, másodikra szépen váltott. Most, hogy leporoltam és commuter szerepbe helyeztem, felerősödött a jelenség, 6-8 tologatás után vált. Minden más irányban tökéletes.
Van javítási tippetek? -
szkink
aktív tag
válasz parandroid #205723 üzenetére
Gratula hozzá,bár csak lenne helyem
-
bardi
senior tag
válasz Hasaggymeg #205708 üzenetére
"Elküldik" a pénzt "paypalon", amiről küldenek egy igazolást, hogy akkor lehet küldeni, és ha kellően balfasz vagy, mint amire volt a családomban példa, akkor feladod a csomagot, de pénzt soha nem látsz belőle.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bszg@ #205728 üzenetére
Nejem régi gepidáján pont ilyen van...igaz csak a kijelzőjét szedtem szét (zavarta, hogy a középső fokozaton nem pont középen állt a mutató ) de már az is olyan igazi japánosan-bonyolultan-macerás, hogy ha olyan a többi is akkor felejtős a javítása. Egy próbát ugyanakkor megér, szedd szét és nézz bele, esetleg kend meg, hátha...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz bszg@ #205728 üzenetére
Lehet elkoszolódott a váltókar belül, felgyűlik a por benne és az a gyári kenéssel összeáll egy ragadós trutyivá amitől nem mindig mozdulnak el a kis karmok odabent.
Szétszedve könnyebb pucolni, de van akinek egy alapos wd40-es belefúlyás megoldotta a koszt, és ezzel a problémát is. Egy próbát megér, fújd tele, vagy ha érzel magadban erőt szedd szét és pucold ki.
Én egy régi STX RC szettet pucoltam el így nemrég, teljesen jó lett utána, de ott szét is kellett szednem teljesen. -
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205686 üzenetére
Bocsánat, csak a pontosság kedvéért.
Én olyat nem írtam le, hogy "elkerulhetetlen az, hogy 5 even belul mindenki eMTB -t hasznaljon, mert az analog elavult".
Amit én írtam az így hangzott: "Ha eljön ez az idő, amikor is jönnek a könnyű, kis méretű akkumulátorok nagy kapacitással, lehet 5 éven belül itt lesz, de maximum 10, nagyon kevesen fognak analóg gépeket venni és a fejlesztések is ebbe az irányba fognak menni, mivel ez lesz tömegével eladható."
Azt is leírtam, hogy nyilván maradni fognak hagyományos, analóg bringák.
Amire én céloztam az nem az amire Te gondolsz, hogy egy tollvonással elkaszálják az összes analóg gépet csak úgy, aztán bemész egy kerékpár boltba és rád tukmálják az ebike-ot mint egy porszívóügynök a portékáját. Arra próbáltam rávilágítani, hogy eljön az idő amikor annyira hatékonyak és kiforrottak lesznek a rásegítéses bringák, hogy a vásárlók zömének az igényeit ki fogja elégíteni, azoknak is akiknek ma még nem tudja, például országútisok, gravelesek, Xc-sek, azoknak a sportolóknak is akik edzettek, de mivel egy ebike túl nehéz és túl rövid a hatótávja, nekik ez semmiképp sem lehet alternatíva még most, leszámítva mondjuk az Enduro kategóriát, de ha már nem lesz nehéz és a hatótávja is sokkal nagyobb lesz, sokak számára nyer értelmet. Egy ilyen ebike-ot ugyan úgy tudsz majd használni mint egy mai modern analóg gépet, csak ha kell ott a segítség is.
Ha megnézem a pedelec eladási statisztikákat, már most is azt látom, hogy nem tudnak annyit gyártani mint amit el lehetne adni. Hidd el, senkire nem kell ezt tukmálni, veszik az emberek mert jó! És ha még jobb lesz, még inkább venni fogják.
És e mellett nyilván háttérbe fog szorulni az analóg bringa, mert sokkal kevésbé lesz eladható, persze lesz és azt sem nézem hülyének akinek mindig az fog kelleni, de az idők változnak, technikailag megyünk előre mindenben és a kínálat a többségi igények alapján alakul. Az 5 év lehet kicsit optimista volt, de 10-nél szerintem nem több.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bszg@ #205728 üzenetére
Annyit tudsz tenni, hogy leveszed róla a burkolatot és befújod olajjal. Én előtte kompresszorral ki szoktam fújni, majd olajozom. Ha ettől nem kel életre akkor csere.
Sok esetben még a burkolatot sem kell levenni, elég befújni azon a nyíláson ahol a bovdent kell bedugni. Persze alaposabb ha leveszed a burkolatot róla. 2 dolog fordulhat elő ilyen esetben, az egyik, a szerencsésebb, hogy ha csak a benne lévő zsír elöregszik, bekoszolódik és ezért nem működik valamelyik apró kis alkatrésze, ezt az olaj életre kelti, a rosszabb amikor ez a kis alkatrész eltörik/elkopik stb. -
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #205676 üzenetére
Szerintem a "kis" kerék hátul egyáltalán nem probléma, sokaknak DH-ra is ez az optimális felállás. Lehet akár zavaró is a 29-es hátsó kerék egy meredek terepen, ahol kiülsz a nyereg mögé.
A kanyarodáshoz is hozzá tud tenni a mullet felállás. Szóval én inkább erre szavaznék, ami nem jelenti azt, hogy a hátul 29" ne lehetne használható.
170-180mm rugóút mellett már annyira nehézzé és robosztussá tudnak válni az ebike-ok, hogy az kihatással lehet az irányításra, nem minden a rugóút, egy jól kitalált, ügyes 150/160-as gép lehet élvezetesebb mint a robosztusabb 170-180mm-s. Nem véletlenül nincs túlkínálat 170-180mm utas ebike-ok szintjén, itt már nagyon nehéz értelmes gépet gyártani, ami nem lesz nyeletlen balta a méretei és a tömege miatt.
Szóval azért én nem vetném el a kicsit "szerényebb" rugóutakat se.A felsoroltak közül a Scott nekem egyáltalán nem jön be, túl hosszú láncvilla, túl nehéz.
Focus még nehezebb, bár írtak róla pár jó tesztet, de nekem ez sem igazán jön be.
Giant nem tűnik rossznak.
Orbea wild fs brutál jó gép, szerintem hamarosan érkezik belőle egy frissebb verzió, agresszívebb geoval.
Santa Cruz Bullit amit Te keresel. Ebből a listából egyértelműen ez a gép a legjobb, tökéletes geo, optimális súly, a legkompaktabb full power ebike rendszer, és kinézetre is eléggé rendben van.
Amit itt hozzá tudnék tenni az 3. generációs turbo levo, véletlenül sem az SL.
Illetve a Yeti 160E, de ezek már a legmagasabb árkategóriák.
És persze bátran ajánlom ami nekem is van a Merida eone sixty-t is, igaz kisebb a rugóútja 150/160, de egy rendkívül jól összerakott bringa, kiváló ár/érték aránnyal. Nem véletlenül lett tesztgyőztes 21-ben.
Ami még szóba jöhet az a Nukeproof Megawatt, itt a rugóút is megfelel az elvárásaidnak, kellemesen modern geo, szerintem ez is egy remek E-Enduro.
Ha még eszembe jut valami, írok[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz Runner_fxr #205735 üzenetére
Továbbra is tartom, hogy aki állóképességi sportként tekint a kerékpározásra, az nem fog rásegítést használni. Nekik más perverzióik vannak. Amikor azon megy a vita, hogy valaki egy 110g-os pumpát nem visz magával, mert plusz súly, akkor nincs az a motor, amire rá fogod beszélni. Ilyenekről, mint 100g spórolás 1000 euró felárért egy kerékszetten, na erről meg nem is beszélve.
A közlekedőknek igen fasza dolog, persze. Amit meg ti csináltok (downhill, meg trail, meg mittudomén), az nekem kínai, fogalmam sincs, hogy miről szól, de biztos jó móka, és elhiszem, hogy oda kell a motor.
Mivel a vásárlók 90+ %-a vagy közlekedni, vagy túrázgatni vesz biciklit, ezért aztán persze, hogy jól mennek az ebike-ok, főleg, hogy lassan kezdenek megfizethető kategóriába kerülni az egészen használhatók is. Nyugaton meg ugye még támogatják is: lásd ezt a jobrad rendszert, ahogy mi is vettük.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
aktív tag
Sziasztok ! A kinézett külső gumi csak acél peremmel elérhető emberi áron . Mennyire hátrány az acél peremes, azon kívül hogy 450g a 370 helyett? Vagy túl van ez misztifikalva vagy van valami hátránya meg az acelnak , mondjuk szerelés stb..köszönöm !
-
nagyúr
válasz reggi #205741 üzenetére
amíg fent van a keréken, nincs vele baj. ha leszeded, akkor macerás lehet tárolni, mert nem szereti, ha hajlítják.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205743 üzenetére
Ez freeride, asszem a gépek itt 2-3 kilóval könnyebbek, mint a DH vasak, így gondolom a DH gépek még ennél is többet bírnak . De lehet a rampage-on már DH gépet használ a többség. Vagy nem választják már külön a két kategóriát?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #205738 üzenetére
Nézem amiket ajánlottál és hát ez... Nagyon szép!
reggi...szerelésügyileg nincs hátránya a drótperemesnek, nem attól függ mennyire könnyen szerelhető, amelyik típus nehezen tehető fel/vehető le az általában lehet hajtogatható és drótperemes is.
jjeahh...kérdezz valami könnyebbet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest