Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- ALZA vagy eMAG?
- Hiányzik a gamer érzés
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz Runner_fxr #205899 üzenetére
ez elég jó lehet, már csak az ár alapján is
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205900 üzenetére
Persze, hogy sok a 6000 euro, de viszont ez a gép azért több mint a belépő. [link]
Ennél több nem igazán kell, analóg verzióban persze minden grammot jó megfogni, és oda kellenek a csúcs alkatrészek, de mint E-Enduro, ez a szint bőven elég.
Ahhoz, hogy valaki túrázzon az erdőben egy eMTB-al, nem kell 6000 euro-t elkölteni.
Ezzel sincs tulajdonképpen semmi baj, ha valaki csak egy kényelmes mtb-ot keres, ami azért bírja a terepet. Nyilván nem ezzel mész bikepark-ba, meg nem ez lesz a legügyesebb gép a durva terepen, de nem is arra készült, a nagy átlagnak bőven-bőven jó.
És ne csak durvább terepezésben gondolkodjunk, merev vázas mtb-ot, trekkinget még jóval barátibb áron lehet kapni, nyilván ez sem aprópénz, de már tud tömegtermék lenni. [link]A Cube nem is csinál c68-as vázzal E-t. Azért nem full XTR, de tény, hogy vannak rajta XTR cuccok, az E-n meg Fox 38. De valóban a példa nem volt a legtökéletesebb, viszont azt se felejtsük el, hogy ha van segítséged, nem feltétlen kell mindenből a legjobb, lehet itt ott spórolni, mert nem annyira számít minden gramm. Így lehet egy közel azonos tudású gépet, nem számottevően magasabban rásegítéssel is megvenni.
Én is az új pártján állok, főleg ezen az árszinten, azért majd próbáld ki.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205900 üzenetére
Egyébként meglepő, hogy mennyi drága kerékpárral találkozni a Budai-hegységben is. 2015-ben vettem ezt a bringát.
[kép]
[kép]
Mai szemmel nézve már kicsit suta, de akkor ez egy abszolút csúcs pedelec monti volt, nem igazán láttam ilyeneket a hazai terepeken. Az emberek úgy néztek rá mintha ufót látnának. Ma meg elmegyek bringázni és 1 órán belül 10 komoly eMTB-al találkozom.Ringman: Fene tudja mennyire lehet jó, nekem azért vannak fenntartásaim. Túlzottan szélsőséges geo, baromi nagy súly, meg ez a Rohloff terepre sem az igazi. Viszont 150kg-ig terhelhető, jó lehet az igazán nagy súlyú embereknek.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
Udv
Az milyen hogy amiota a deore m591-es hátsó váltó Deore m592 shadow-ra lett cseréltetve a 3*8 as rendszeremen (elol 48/38/28,hátul 11-28 8s) azóta a váltást nem lehet tökéletesen beállitani mert hátul 10ből 6-7 szer nem valt 5ből 4esre 4ből 3ra v 3ról 2re(tehat a hátsó 19es fogaskerekről a 21esre vagy a 21es fogaskerékről a 24esre)? Nekem kell utánhúzni a váltókarral hogy váltson rendesen, és azt mondta a szerelő hogy ő sem tudja tökéletesre állítani..Na valami pro tipp hogy mi a megoldás vagy mondtok egy szerelőt aki tutira megoldja? :)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205895 üzenetére
érzéssel.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ringman
nagyúr
válasz Runner_fxr #205908 üzenetére
a geohoz nem értek, de a laikusként az agyváltó a zárt rendszer miatt jónak tűnik terepre (meg a bordásszíj is), a rázkódást nem bírná?
az effigear mimicről mi a véleményed?
sajnos a cycleaboutos cikk nincs még kint, csak a video: [link]Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
rétisün
veterán
válasz SpaceJam #205877 üzenetére
nem igazán fejleszteni akarok (bár egy könnyebb kerékszett esélyes ) inkább csak csúnya a túl hosszú bovden és fékcső. eddig csak egy hosszab nyeregcső lett a bringához, meg Sram Centerline tárcsák, csak mert az tetszik
még így is messze ez a bringám áll a legközelebb a gyári állapotához, az összes többin
majdnemelég sok minden cserélődött nálam ízlés szerint.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
SpaceJam
aktív tag
válasz rétisün #205923 üzenetére
Nálam lesz most csillapított nyeregcső, aztán a következő lépés egy kormányszár és egy karbon kormány beszerzése. Egy picit feljebb akarom helyezni a fogáspontokat ezáltal, illetve azokat is rugalmassá tenném. Ez az integrált kormányszár bigyó iszonyat merev, ami inkább hátrány. Illetve egyenes alu kormányt már 3-at törtem, és nem szeretnék egy 4.-et. Oké, hogy ezt nem tépem, meg nem ugrálok vele, de már utálom az érzést is, hogy vigyázni kell rá.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #205908 üzenetére
Ott lakik az osszes burzsuj. Ne izgulj, itt Pecsen nincs annyi, Alfoldon meg meg ennyi sem.
Don't Tread On Me
-
6030D
őstag
-
venember83
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205931 üzenetére
Félprofi félkemény bringán, ahogy a decathlon írná
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz SpaceJam #205936 üzenetére
Ahhoz a sulyhoz lehet mar keves az a fek. Siman beruhaznek egy komolyabb 4 dugattyus szettbe, 203 -as tarcsakkal.
Bringan meg fade -em nem volt a Maguraval hosszu lejtmenet utan sem, ellenben tudom mi van akkor, amikor autoval tortenik. Azert ez bringaval sem annyira vicces.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #205933 üzenetére
Mi történt, eleged lett az egészből? Amúgy én sehol sem égettem úgy tárcsát mint itt, ahol nem is olyan nagyon meredek, de vannak extrém 20+% körüli szakaszai, egy autó fér csak el mert keskeny és zsír új az aszfalt...pár perc az egész, de volt ferodó szag még úgy is, hogy ésszel használom a féket.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
senior tag
-
SpaceJam
aktív tag
válasz MPowerPH #205938 üzenetére
Semmi szükség rá, így is sokkal jobb, mint a V-fékem volt. Különben se lehet mindenre csak úgy atomfékeket dobálni, azt a villáknak is bírnia kell. Ráadásul pont a nagyobb súly miatt nem tehetem meg, hogy brutál fékerővel csavarom szét a vázat. Ez nem monti, ez az országúti bicajom utódja. 22-ben tervezek összerakni egy komolyabb montit, arra majd rákerül minden ilyesmi.
Addig is kikerülöm az ilyen lejtőket, és azért nem sok ilyen van Budapesten, ahol tényleg félteni kéne a tárcsát. Pl. Dobogókőről is le tudok jönni javarészt fék nélkül, ott legalább ki tudod ereszteni a 60 km/h-t. Ez a Tordai út is csak azért szopás, mert nincs semmi kifutása, és az alján muszáj nullára lassítani.
f4lcon: Igen, én is ezt akartam írni. Ahol már felüt és változik így a nyeregmagasság, ott pont, hogy a nagyobb kényelmetlenséget váltja ki – hisz pont ez a célja –, semmint hogy a magasság-változás zavarjon meg.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #205941 üzenetére
...kérdés, hogy kell-e, hsz XC versenyzők nyomják 160/160, illetve 160/180-al, nehogy már egy országútira, vagy gravelre nagyobb kelljen...méghogy 4 dugattyús, nem Nepálban élünk.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz Hasaggymeg #205946 üzenetére
valóban, meg kell tanulni fékezni, nem nagyobb tárcsát venni
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
varsam
őstag
válasz venember83 #205945 üzenetére
2018-as Stumpjumper
-
bardi
senior tag
válasz Hasaggymeg #205946 üzenetére
Mint írtam, kisebb erővel kell húzni a fékkart, hosszú lejtőzésnél kevésbé fárasztó. Az, hogy az xc versenyzők mivel mennek, tök irreleváns, kíváncsi vagyok hány ember használna innen boldogan maxxis aspen gumikat terepen, pedig sik versenyző azzal megy.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dübörögnek a Black Friday akciók
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen házat vegyek?
- Építő/felújító topik
- Opel topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest