Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Runner_fxr
Ármester
Így van. Alapvetően külön kell választani az átlagos, alap szintű felhasználásra szánt bringákat és a felsőbb kategóriákat, amikor ár/értékről kezdünk el beszélni.
Lehet azon rugózni, hogy mi kerül egy bringában mondjuk 1 millióba, de átlag embernek ezzel nem is kell foglalkozni, őt ez semmiben nem érinti, mivel az ő hobbi felhasználására akár 50-60 ért is lehet új bringát venni, amit még azért csóró, Magyar fizetésből is ki lehet gazdálkodni.
Ha valakinek azért a belépő kategóriánál több kell, mert komolyabban gondolja, az sem akkora gond, mert 250 körül, jó minőségű SLX/Deore szintű gépek vannak, elfogadható villával. Ezekkel akár hobbi versenyzés is lehetséges.
Én 94-ben 120-ért vettem a GT-t. Jó minőségű cro-mo vázzal, marzocchi olajpatronos villával, teljes LX szettel és canti fékkel. Akkoriban egy átlag havi bér 20 ezer ft körül volt, ez annak a hatszorosa volt akkor!
Ez mai értéken kb 600 ezer ft. Ehhez képest ma sokkal komolyabb technikát kapunk kevesebb mint a feléért.
A csúcs gépek és alkatrészek meg drágák, a versenyzés komolyabb szinten mindig is drága volt, ha nincs szponzor, ez a legtöbb sportágban így van.
Én régebben nagyon szerettem motorozni, volt Yamaha R6-os motorom, egy jó minőségű Metzeler gumi garnitúra 100 ezer ft volt, amit egy nyár alatt elkoptattam. És az csak a gumi.
Nem érdemes kerékpárt motorhoz és autóhoz hasonlítani.
ludsimon: Gondolom rám céloztál. Én végigjártam a fos melókat elhiheted, dolgoztam Magyarországon 80 ezerért, 12 órát, multinál, évekig, és úgy bántak velem mint egy darab sz@rral.
Én is sokat siránkoztam és szenvedtem e miatt, de rájöttem, semmi értelme, jobb nem lesz tőle.
Most se keresek nagyon sokat, sokkal többet is érdemelne a munkám. Az ismerősöm ezért amit itthon csinálok 2500 eurót kap Ausztriában. Siránkozás helyett inkább utána megyek, annak több értelmét látom.
[ Szerkesztve ]