Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
jjeahh
nagyúr
Úgy tűnik nem csak én nem értem . Ha jól látom egyes váltókat előre lehet tolni, beakadnak és nem feszítik a láncot, így könnyebb a lánccsere (ennek nem tom mi köze menet közben a láncfeszítéshez), meg vannak olyanok, amelyeken van egy kis karocska, amit ha előre tolsz nem/vagy nehezen mozdul a váltó, szal menet közben nem lóg és nem csattog. Az már nekem nem tiszta, hogy ezt hívják-e kuplungnak és ilyenkor lehet-e egyáltalán váltani . Azt látom, hogy pl. az 1x sramok sokkal feszesebbek, de én azt hittem a rugójuk keményebb, hogy mi az a kuplung és mi a szerepe, én nem tom
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG