Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Sped
aktív tag
Tisztában vagyok azzal, hogy egy kategória belépőmodellje nem lesz csúcscuccokkal felszerelve. Viszont később "tuninggal" lehet fejleszteni, persze ha jók az alapok, márpedig úgy tűnik, hogy itt jók az alapok. Nyilván az lenne a legkényelmesebb, ha mondjuk egyből Speeder 300-as modellt tudnék venni, de a határt meg kell tudni húzni és meg is kell. Megismerkedek vele, aztán mondjuk 3-4 év múlva, ha lesz lehetőségem, "ugrok" felfelé. Addig is örülök az ilyen tippeknek, amiket tőletek olvasok, mert ilyen apróságok cseréjével (markolat, váltó stb.) mégis azt érzi az ember, hogy fejleszti a gépét, ami jó. Nem jöhet elég hamar ez a július...
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport