Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
imyourfriend
őstag
Én tegnap este mentem egy ~34km-t de annyira meleg volt még este 9-kor is hogy picit kapkodtam a levegőt meg picit meleg volt a sisak alatt.. az átlag egész jó lett ettől független de nekem is inkább reggel kellene tekernem úgy tűnik.
(#68252) r.levente75 válasza imyourfriend (#68251) üzenetére
r.levente75
addikt
Én délután készülök egy erdei tekerésre.
balintka
addikt
Én 9-kor indultam, Veszprém-Litér-Berhida-Hajmáskér körön, a vége felé már kifejezetten meleg volt. Közelébe nem voltam a Te átlagodnak (bár MTB-n nyomom) .
vendingo
veterán
Hívd fel őket, magyar az eladó, szervizes.... Én 50 ezret spóroltam, hogy ott vettem bringát.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Sleek
senior tag
Ha lőtéren tekeregsz óvatosan tedd nehogy büntetés legyen . aug 29 ig lövészetek vannak.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
belaazallat
addikt
Üdv!
Technikai segítséget szeretnék kérni: milyen kormány csapágyat kell beszereznem a bringához ha cserélni szeretném?
Így néz ki ha leszedem a stucnit és a záró részét a csapágynak:
Maga a csapágy bocsi, de már annyira zsíros volt a kezem, hogy nem tudtam jobbat készíteni:
ez a csapágy alja, felsőrésze kúpos egy van alul egy van felül. Az alsó baromira serceg, fújtam bele WD 40-et jobb lett de nem az igazi.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
(#68257) imyourfriend válasza r.levente75 (#68252) üzenetére
imyourfriend
őstag
Én még meggondolom, őrségi vásár van ugyan de tegnapi meg tegnapelőtti tekerés picit erősebb volt a kelleténél így ma lehet pihenő lesz. tegnap 34km 33,8-as átlaggal tegnapelőtt hazafelé mértem csak az 44,1 km 32,5-el.
Normi™
őstag
Az utóbbi,nekem valószínűleg a krónikus stressz okozza,de mindig nagyon édesszájú voltam,de egy kilót azért nem ettem,csak az utóbbi pár évben.Volt,hogy két hónapig abszolút nem ettem ilyesfajta szénhidrátot,fogytam 13kilót egy hónap alatt,de mentálisan megviselt mert ugye diéta alatt a szerotonin szint és ezáltal a dopamin szint is alacsony és szépen lassan újra elkezdtem enni,nem tudatosan,inkább alattomosan jött vissza.Erős akaratom van egyébként,ha elhatározom akkor simán leteszem,de ez ilyen pótcselekvés,afféle kényszeres dolog.Az az egy szerencsém,hogy nem vagyok hízékony,178cm vagyok és 73kiló.Mindig sportoltam valamit mióta élek.Szabadulnék tőle mert anyagilag és testileg is sok,mint említettem komoly mennyiségű salakanyag és brutálisan terheli a hasnyálmirigyet,hogy ezerrel kell termelnie az inzulin hormont..Ráadásul keményen szembe megy a haladó,zöld gondolkodásommal a pálmaolaj ész nélküli használata miatt.Szóval rövid időn belül kiiktatom az életemből végleg.
(#68208) Hasaggymeg : Nem sajnos nem költői túlzás.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
JackFeryll
őstag
Néhány gondolat a karbonról + javításról.
Kíváncsi vagyok itthon mennyien dolgoznak profi eszközökkel és mennyi sufni karbon javító van. Persze csak eladja mindenki javítás után.
[ Szerkesztve ]
Laox
aktív tag
Olvasgatom itt a beszélgetést, azt kivettem, hogy az átütőtengely fontos és jó dolog, bár lövésem sincs, hogy mi az. EZT a bicajt nézem most, eléggé bejön, ez már átütőtengelyes, vagy az felsőbb kategória? Ezen felül mire kell még figyelni, konkrétan ennél a bicajnál van valami kifogásolható dolog?
TayRol
veterán
én is pont ezt néztem, ha megveszed, majd érdekel a véleményed. az én méretemben csak nyár végén lesz elérhető.
Az atutotengely merevebbe teszi a villaval alkottt pakkot, nem csavarosik annyira, mint egy sima gyorszaras.
Everybody lies.
Laox
aktív tag
Köszi! Most már csak azt kellene valahogy kideríteni, hogy a linkelt bicajnál ez van-e, vagy sem. Vagy ha valaki tudja, hogy mi az átütőtengely angolul, akkor írok nekik.
TayRol: oké, meglesz, én megrendelem amint eladom a mostani országútit.
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
Nekem itt a cash a tarcamban de nincs a méretemben.
anorche1
őstag
Ez gyorszáras.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
fpeter07
veterán
Ez a fickó látja a negyedik dimenziót.
Laox
aktív tag
Értem, kár. Azért nézegetem most ezeket a Canyon-okat, mert egy boltban egy ILYET adnának bruttó 440.000-ért, eléggé jónak tűnik a bicaj és ez átütőtengelyes, csak az a Suntoir villa nem szimpatikus. Igaz, hogya Suntour márka legjobbja, de akkor is...
TayRol
veterán
Én Radon-t is nézegetek...
(#68272) Tothgera30 válasza JackFeryll (#68261) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Ha egy Carbon váz volt javítva azt észreveszed. De otthon is meg lehet javítani, ilyen csináld magad módszerrel: [link], [link], [link].
"A pokol nem hely, hanem állapot"
maximilian4
addikt
Szerintem ne tántorítson vissza a villa. Elég jó darabnak tűnik. A tesztekben sem olvastam róla panaszt.
Engem inkább ami érdekelne, hogy ez a saját márkás kerékszett milyen lehet.
[ Szerkesztve ]
Maxi
balintka
addikt
Nekem Thorx 10-en van Madmax disc, teszi a dolgát rendesen. A súlya se vészes.
Laox
aktív tag
Attól meg én nem tartok, volt már pár KLS termékem és egészen korrekt minőségűek voltak. Akkor lehet, hogy ez a bicaj lesz a befutó, lehet, hogy pár tízezret spórolnék egy külföldivel, de ez azért mégis csak hazai garancia és itt javítják helyben.
maximilian4
addikt
Faja bringa. Akkor vedd meg.
Maxi
bunddog
tag
milyen sor az aminek ilyen durva kattogása van? ma jött velem szembe 2-3 montis komolynak látszó gépekkel és nagy bejött a hangja terveztem hogy ha legközelebb hallok ilyet megkérdezem, de nem mentem utánuk
maximilian4
addikt
Nem lehet hogy az agynak volt olyan hangja?
Maxi
(#68279) Runner_fxr válasza belaazallat (#68256) üzenetére
Runner_fxr
Ármester
Szerintem ez egy fél integrált 1 1/8 kormánycsapágy. A sercegést csak úgy tudod megszüntetni, ha szétszeded azt a zárt csapágyat, kimosod wd40-el például, utána megkened csapágy zsírral. Azt a kis kék műanyag porvédőt kell kiszedned, utána szétjön a csapágy.
ivana
Ármester
Én is birom a kattogást Sajnos az én tricolor agyamnak alig van hangja Pedig egy ilyen BMX style kattogás kéne
Runner_fxr
Ármester
Az átütő tengely egy vastagabb tengelyt jelent az agyban. A sima gyors záras agyakban 9mm-es a tengely. Az átütőtengelyes agyakban elöl 15mm-es és 20mm-es verzió létezik. Hátul 12mm-es. Ez sokkal nagyobb merevséget ad a villának és a váz hátuljának is. Sok szempontból hasznos. Precízebb az irányítás, hatékonyabb a hajtás. Kanyarokban kevésbé hajlamos a tárcsaféked ciceregni. A kinézett bicajban az ég világon semmi kifogásolni való nincs ezen az áron. Jobbat nem találsz újonnan. A villa gyors záras, de a váz az 12mm-es átütős. Később tudod cserélni benne a villát átütősre.
balintka
addikt
Pl. a Crankbrothers Cobalt 1 kerékszettemnek.
Jester01
veterán
A dinnyési kerékpárút elágazás ma majdnem két áldozatot szedett... a kanyarban ácsorgott 3 biciklis és az előttem haladó lánynak a hirtelen kikerüléstől kicsúszott a kereke és átbucskázott. Szerencsére nem lett nagyobb baja. Mint kiderült azért álltak ott mert nem sokkal előtte vitte el a mentő az előző áldozatot. A biciklije persze ottmaradt, azt próbálták éppen biztonságba helyezni.
Ettől eltekintve is jó sok idióta gyalogos és autós volt ma, de hát strandszezon van
Jester
maximilian4
addikt
Én találkoztam jó sok idióta kerékpárossal is. Az a baj hogy nagyon sokan kerékpárral sem tudnak közlekedni. Egyébként meg sztem kellő körültekintéssel és megfelelő sebességgel kéne megközelíteni egy ilyen elágazást. Gyakorlatilag nem nagyon tudom elképzelni hogy 2 szinte merőleges út találkozásánál hogy következhetett be a baleset. A kerékpárút is szinte egyenes fut mielőtt találkozik az autóúttal, kanyart sem látok benne )kivéve azt a nagyon mini de belátható "s" alakot.
[ Szerkesztve ]
Maxi
Normi™
őstag
Bal piros,köszi.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
fpeter07
veterán
Keszthelyre le kéne menni megnézni a befutót vagy a rajtot.
szjoci
őstag
Vagy biciklis ruha + spd cipellő, vagy kiskosztüm + magassarkú. De ez a vegyes kép nem jön be Amúgy meg ja, a balért odaadnám a fél vesédet
[ Szerkesztve ]
Tothgera30
Ármester
Szívesen. Bár lehet picit fiatalka lenne hozzád, nemde?
#68287 fpeter07: Ezen filózom én is, bár időmbe nem fog beleférni.
#68288) szjoci: Ez általában ilyen szivacs nélküli, csajokra formált bringás mez akar lenni. Rendes vagy hogy a renalis-omat felajánlod.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
fpeter07
veterán
Nagyot néznél, ha spd-s magassarkú lenne.
Normi™
őstag
Nem tudom hány éves sajnos,én sem vagyok azért még annyira öreg (33)
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
szebe
őstag
Na, akkor pont jó hogy én meg a Balatont vettem célba [link] Remélem látszik a térkép, publikus elvileg
Nézegettem már a héten az útvonalakat, végül úgy dontöttem, Fűzfő felé megyek. Így ha esetleg nem bírtam volna, és vonatra kényszerülök, nem kellett volna már megtett távon visszavonatozni.
Odafelé (Berhida és társai) meglepően kicsi volt a forgalom, ezt visszafelé behozta a Füle-Polgárdi szakasz.
Balaton mellett a bringaút botrányos, ráadásul rövid szakaszokat kivéve a 71-esen végig kint a tiltó tábla
Hazafelé a Jenő-Nádasdladány lejtő borzasztó sokat segített mind fizikálisan, mind lelkileg.
Cipőkanállal, de meglett az előzetesen kitűzött 100km/4óra, ennek nagyon örülök
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Jester01
veterán
Jó, ez téli kép, most valamivel több ott a zöld, takarás van.
A műútról kanyarodtunk rá, nyilván nem mentünk gyorsan de ahhoz elég volt, hogy a hirtelen mozdulattól elcsússzon (gondolom).
Jester
maximilian4
addikt
Előfordul, főleg a nőknél.
Egyébként inkább az előző baleset érdekelt volna. Azt hogy sikerült összehozni.
Maxi
Laox
aktív tag
Köszi!
TayRol
veterán
Az utolsó mondatod nem értem.
ivana
Ármester
Jobb ez a ruha többet mutat Amúgy meg a középső csaj lóg ki a sorból, ő se csúnya, de a többieknek jobb alakjuk van
[ Szerkesztve ]
maximilian4
addikt
Vannak gyorszáras villák és vannak átütős villák. Értelemszerűen az egyikbe csak gyorszáras agy megy, a másikba meg csak átütős. A villát lehet cserélni a kerékpárokban. Viszont ha a gyorszáras villádat lecseréled átütősre, akkor az agyat is le kell cserélned átütősre. Egyébként úgy látom ebben a kellysben átütős az első villa is.
(#68297) ivana
Nem tudhatjuk. A középső csajon nem egybebugyi van (mifelénk így nevezzük ezeket az öltözeteket).
[ Szerkesztve ]
Maxi
TayRol
veterán
Ezt értem, de ő nem ezt írta. A váz része nem világos...
atok666
őstag
Ahogy latom most nagyon ra vagy kattanva ezekre az avg speedekre, akkor egy kis szamtan, hogy hol lehetnel megfelelo "celszerszammal" Eleg erdekes szamok
...this test done by German Tour Magazine.
They tested Uwe Peschel with all the different aero bits, and you can see how much drag was cut when each change was made. Once again, I think it's on an indoor velodrome
Required output to maintain 45 kph on a:
Standard road bike, hands on hoods = 465 Watts
Same bike, hands down on the drops = 406 watts
Same bike with aero bars = 369 Watts
Same bike, triathlon position (5.5 cm lower bar, saddle forwards)= 360 Watts
Same bike, as above, with 2 tri spoke wheels = 345 Watts
Cervelo TT bike with 2 tri spoke wheels = 328 Watts
Cervelo TT bike with tri spoke front & disk rear = 320 Watts
Cervelo TT bike, tri spoke front & disk rear + aero helmet = 317 Watts
Cervelo TT bike, same as above + skin suit = 307 Watts
Cervelo TT bike, same as above, with saddle pushed back 3cm = 293 Watts
From 465 to 293 watts!! That's obviously a reduction of 172 Watts just from aero stuff...
Atok