Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47151) Napfénysüti válasza bammbula (#47150) üzenetére

Claris - > Sora -> Tiagra -> 105 ->Ultegra -> Dura Ace

Wilierről nincs bő infó csak azt írják hogy Sorás, gondolom az egész szett az lehet vagy talán ahajtás lóg ki. Btwin ugyanilyen felszereltségű így szigorúan ár/értéket nézve az az abszolút nyerő.
Wiliernél meg Botecciánál meg kell fizetni a nevet iis mert azért presztízsben más szint mint egy Btwin. Kérdés hogy neked ez ér-e plusz pénzt vagy nem. Egyébként a Boteccia hasonló lehet mint a Wilier, mindkettő igen régi olasz márka.
Ami még kérdéses leeht az a vázgeometria. Na itt bőven adódhatnak eltérések ami alapján lehet egyik jobb neked (kényelemsebb) mint amásik ezt viszont így látatlanban nem eleht megmondani ehhez igazából jó lenne mindre ráülni.

[ Szerkesztve ]

Més que un club!

(#47152) bandus válasza bammbula (#47150) üzenetére


bandus
veterán

itt megtalálod: [link]
egyébként: dura-ace>ultegra>105>tiagra>sora>claris

a btwin meg a wilier kb ugyanazt tudja, ennyiért inkább a btwint venném meg. a bottecchia nekem gyengének tűnik, meg nem is tetszik :D meridát én szintén nem vennék, de csak mert nem szimpatikus a márka, így ez nem mérvadó.

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#47153) Client válasza bammbula (#47150) üzenetére


Client
tag

Itt egy jól átlátható ábra.

Ex - WaterLo

(#47154) ivana válasza superecneB (#47143) üzenetére


ivana
Ármester

Keresztbe váltani gondolom nem akar, szóval elég a sima lánc. A patentszem gyengébb mint ha simán össze rakod.

(#47155) truefx válasza bammbula (#47150) üzenetére


truefx
aktív tag

Shimano hierarchia.
Nem tudom mekkora szaktekintély írhatta, gondolom érdemes még guglizgatni.

ROAD BIKE PARTS.
LEVEL 1 (entry level)
SIS.
SORA.
SIS is not found on many road bikes now. However Sora is extremely popular. Many general commuting and entry level road bikes will be Sora equipped. Sora has STI levers and a very reliable gear and braking system, without being too pricey. Sora is a 8 speed group set and will come on bicyles ranged between $700-$1200.
LEVEL 2
Tiagra.
Tiagra is the first road group set that is 9 speed. Tiagra is used a lot by road cyclists that want the reliablity and smoothness of 9 speed without the price tag.
LEVEL 3
105.
This is a very commonly used component set a lot of top road bikes and training bikes will be equipped with 105 as it is exceptionally smooth in its changes and a very durable and reliable group set. 105 is also a 9 speed group set and its body predominantly made of alloy, thus making it very light. People who want good stuff that will last this is it.
LEVEL 4
ULTEGRA.
Once again used a lot for top end racing. Not often used for training bikes, however it is durable enough to do so. Very smooth and very light on its actions. This means changes with little effort.
LEVEL 5
DURA ACE.
The top of the line. Fairly expensive for the general rider.Dura Ace has been converted into a 10 speed system, with massive changes to the levers and crank sets, both so much smoother and lighter to use.

(#47156) bammbula válasza Napfénysüti (#47151) üzenetére


bammbula
tag

Köszönöm mindenkinek a gyors válaszokat!
Napfénysüti,bandus,Client,truefx : :R :R :R:R

Szóval a Sorás biciklik még eléggé a lista alján vannak... :( Érdemes esetleg több pénzt áldozni és egy Tiagrás/105-ös felszereltségű bicót venni vagy annyira nem érzékelhető a különbség?

[ Szerkesztve ]

(#47157) concret_hp válasza truefx (#47155) üzenetére


concret_hp
addikt

ez picit out of date, a 105ös szett is 11 seb már :)

vagy fullba vagy sehogy :D

(#47158) Napfénysüti válasza bammbula (#47156) üzenetére

Mire szeretnéd hazsnálni és mennyire hosszútávon gondolkodsz?

Tavaly szeptemberben nagyon hasonló cipőben jártam. Max 250-ért keresgéltem országútit, eleinte Sora szetteseket néztem én is (hobbira telejsen jó ám ez is) aztán végül 270-ért hoztam el egy kifutó akciós nem homogén 105 szettes gépet.
Ha szeretnél komoylabban tekerni, többet esetleg később amatőr versenyre menni akkor azt mondom megérheti egy jobb szettel szerelt gép. Ha csak úgy bringázgatnál akkor meg bőven kielégít egy Sora is.
Egyébként ezeket később is cserélheted majd.

Més que un club!

(#47159) bandus válasza Napfénysüti (#47158) üzenetére


bandus
veterán

sajna eléggé elszálltak az árak, 270-ért jó esetben most tiagra szettes bringát kapsz. én is meghúztam itt a határt, szerintem ez a felszereltségi szint az arany középút :K

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#47160) ivana


ivana
Ármester

Valakinek van tapasztalata alfine agyváltók és koskormány párosításról? Keresgélve két opció van: versa fékváltókarok, jtek kormányvégbe (ezért a 100 fontot elég erősnek érzem), vagy van a di2-es alfine, de az semmiképp nem fér bele a keretbe.

(#47161) rétisün válasza Napfénysüti (#47151) üzenetére


rétisün
veterán

"Ami még kérdéses leeht az a vázgeometria. Na itt bőven adódhatnak eltérések ami alapján lehet egyik jobb neked (kényelemsebb) mint amásik ezt viszont így látatlanban nem eleht megmondani ehhez igazából jó lenne mindre ráülni."

röviden: a rövidebb vázú és/vagy hosszabb fejcsövű bringák kényelmesebbek lehetnek kezdő outisoknak, mivel nem olyan 'fekvős' rajtuk a testhelyzet.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#47162) bammbula válasza Napfénysüti (#47158) üzenetére


bammbula
tag

A versenytől még elég messze vagyok. :D Igazából hobbi szinten tekernék, fokozatosan, havi szinten növelném a távot. Most egy noname montim van, de nagyon bejön a tekerés és szeretnék komolyabban is foglalkozni vele, de a versenytől még tényleg távol érzem magam. Első hónapban egy 500km-es célt tűztem ki magamnak, havi 200-al növelném. Szóval talán nem is annyira hobbi. :U Sajna elég tanácstalan vagyok, bár inkább ráfizetek most +50-100-at, mint hogy egy fél év múlva új kelljen. Jobb lenne a középkategória felső részéből valami canga. Neked mid van? :B

(#47163) rob210 válasza Hasaggymeg (#47136) üzenetére


rob210
nagyúr

Ugyan ilyenem van csak más színű.
Miért kell mindent leszarozni ami nem 200.000.- felett van?

Nekem pl. hű társam és amire nekem kell teljesen megfelel.
Nem mindenki életcélja, hogy drágább biciklije legyen mint autója.

Nem bántásból írom, csak te már sokadik vagy aki "lehúzza" a bicajt, pedig szerintem belépő szinten egyáltalán nem rossz.
:R

Renault power

(#47164) Because válasza ivana (#47160) üzenetére


Because
őstag

nekem csak a problémám, hogy a sima outis fékváltókarok is qva drágák... pedig már fejben készen van egy radon cross vázra épített cyclocross féleség

[ Szerkesztve ]

(#47165) Napfénysüti válasza bammbula (#47162) üzenetére

Akkor azért a jövőben emnnél vele rendesen. Jó lehet s Sora szett is neked az is teszi a dolgát rendesen, ismerősi körben van pár ilyen gép.
105-ös szettet szokták mondani hogy az már ajánlott akár amatőr versenyzésre is csak ezek már sajnos tényleg drágább gépek.
Nekem egy 2014-es Focus CUlebro SL 2.0 van de már költöttem a vételáron felül rá úgy 260k-t. :B
Kicsit belelendültem és elkapott a gépszíj. :DDD

bandus: sajnos ez így van. Nekem szerencsém volt mert szezon végén vettem egy még megmaradt gépet amire akptam még extra kedvezmény és így volt 270k, az eredeti ára 326k lett volna. Az idei 11 sebességes verziót meg már 370k-ért láttam szóval felment az ára rendesen. :(

Més que un club!

(#47166) concret_hp válasza Napfénysüti (#47165) üzenetére


concret_hp
addikt

1 éves bringára az tényleg gépszíj :D

vagy fullba vagy sehogy :D

(#47167) bammbula válasza Napfénysüti (#47165) üzenetére


bammbula
tag

Az elég korrekt ár volt, mert ahogy elnézem, most is 320 körül mozog neten. :) Hogy sikerült annyit rákölteni? Aranyfelnik? Jobban jártál volna, ha kapásból 2 biciklit veszel. ;]

(#47168) Solad válasza rob210 (#47163) üzenetére


Solad
őstag

Nem leszarozta, hanem azt mondta hogy nem csucskategoria. Jelentos kulonbseg van, raadasul a masodik allitads teljes mertekben meg is felel az igazsagnak. :)

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#47169) Hasaggymeg válasza rob210 (#47163) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Én a nőt húztam le,ne haragudj.(Mindjárt megkapom túlról is ezért! :)) )

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#47170) Napfénysüti válasza bammbula (#47167) üzenetére

Amiket cseréltem vagy rátettem:
Selle Italia C2 Gel Flow nyereg - 15k
Campagnolo Zonda kerékszett - 100k
Continental GP 4000 SII külsők - 20k (2db)
SwissStop GHP2 fékpofák - 12k
fi'zi:k Superlight bandázs - 4k
Garmin Edge 510 bundle - 93k
Shimano PD-R540 pedál - 9k

Meg még pár apróság: Elite kulacstartók, SKS Raceday minipumpa, Scott nyeregtáska. Na így jött össze hogy most majdnem az eredeti ár duplájánál járok. :)

Annyit hozzátennék hogy majdnem minden német wbshopról jött amit utólag vettem hozzá és így spóroltam egy vagyont a hazai árakhoz képest. :U

Így fest most:

[ Szerkesztve ]

Més que un club!

(#47171) bammbula válasza Napfénysüti (#47170) üzenetére


bammbula
tag

Pofás kis összegek. :D Ezt mind szükséges volt cserélni? :U

(#47172) Napfénysüti válasza bammbula (#47171) üzenetére

Semmit nem volt szükséges. Én éreztem úgy hogy szeretném. Már tök alap álapotban egy pedált rádobva is bőven korrekt bringa.
A kerékszett-gumi páros mondjuk iszonyat sokat dob rajta, teljesen más megindítani, gördülni vele ott rendesen érezhető a plusz, vagyis -800gr (nagyjából). :)

A Garmint meg múlt héten vettem át az azért kellett hogy végre tudjam a számomra fontos adatokat menet közben látni. Előtte egy Sigma BC8.12 vezetékesem volt arra amire kitalálták az is megfelelt csak nekem már kevésnek bizonyult.

[ Szerkesztve ]

Més que un club!

(#47173) bunddog


bunddog
tag

Hali!

A "sealed ceramic bush"-os váltógörgőnél normális jelenség hogy nagyon nehezen forog? Ugye ott a gumi tömítésben van benne az kis takaró lemez vagy mi. A másik görgő csapágyas, most néztem hogy szerintem ilyen lett rárakva (ami vicces mert elvileg nem cseréltek semmit de nem ilyen volt rajta :D ) na de ez most lényegtelen, a kérdés hogy a kerámiás cucc direkt olyan lomha?

(#47174) Hasaggymeg válasza bammbula (#47171) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

A "szükséges" az egy roppant relatív fogalom. ;)

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#47175) bammbula válasza Hasaggymeg (#47174) üzenetére


bammbula
tag

Rájöttem. :DDD

(#47176) fpeter07 válasza bammbula (#47162) üzenetére


fpeter07
veterán

Tok mindegy milyen geppel versenyzel, mert nem sokat befolyasol. Montimmal nagyon lehet vadulni, de felfele hamar elfaradok, lefele meg a tobbiek mennek, mint a mergezett eger. Tokre nem ertem, hogy merik ennyire ereszteni. 40 felett terepen menni azert nem gyenge. Gondolom orszaguton is hasonlo egy verseny.

(#47177) deicide válasza Hasaggymeg (#47174) üzenetére


deicide
veterán

Na igen, nyilván a szó legszorosabb értelmében egyik sem szükséges feltétele a kerékpár működtetésének, de a komfortfaktort, élvezeti értéket növeli, ami viszont már erősen szubjektív kategória. Még az is lehet, hogy én is csak placebo hatást érzek a 105 és a Dura-Ace között, bár azért a váltás minősége az simán érezhető pl.

fpeter07: hajjaj, durván mennek lefelé, akár 70 felett is. Szombaton én is megeresztettem a Verebi lejtőn 67-el úgy, hogy a végén az íves kanyarban egy autót is utolértem és kerültem balról még mindig majd' 60-al, eléggé meglepődött a figura. :DDD

[ Szerkesztve ]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#47178) dbala


dbala
tag

Úgy néz ki, hogy Cube Attention SL tulaj leszek, mert a sima Attantion nincsen a méretemben. Remélem nem bánom meg a plusz kiadást, elvileg jobb a teleszkóp és integrált hajtás van benne.
Kérdésem az lenne, hogy ti milyen kiegészítőket vásárolnátok 15ezer értékben?
Lámpám, sisakom, kilóméterórám van, szerszámok bőven vannak itthon. Lakatra nincs szükségem.
Láncvillavédőre, nyeregtáskára gondoltam. Szerintetek még mik?

(#47179) inifini


inifini
tag

Nekem a hétre a Garda-tó "jutott", muszáj volt megkerülni:

[ Szerkesztve ]

(#47180) gergo5991 válasza dbala (#47178) üzenetére


gergo5991
őstag

szerintem pedált vegyél, mert ami gyárilag rajta van az nagyon sz#r

(#47181) bammbula válasza fpeter07 (#47176) üzenetére


bammbula
tag

Hát az tuti, hogy nem könnyű egy monti vastag kerekét belendíteni, főleg nem felfele, de ha megindul akkor lehet vele menni. :D

Én a Balaton fele (nem tudom hol) jöttem le egy komolyabb meredekségű dombról, igaz aszfalton, bár nagy szerencse kellett hozzá, hogy időben megálljak, ugyanis én ökör megfeledkeztem róla, hogy a hátsó szinte nem is fog, úgyhogy kénytelen voltam az elsővel a kellő erő és a pofára esés közti határon tartani a fékezési erőt.. :U (Ami igen nehéz, mert úgy állítottam be, hogy szinte semmi játék nincs)

Elég komoly adrenalin löketet adott, de valahogy még egyszer nem indulnék el lefele. ;] Szóval a montiknál tényleg számít, hogy milyen fékek vannak rajta, míg egy outin azért annyira nem fontos, hogy nagy erővel lassulni tudjon.

[ Szerkesztve ]

(#47182) Hasaggymeg válasza dbala (#47178) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Jól beszél Gergő ötkilenckilencegy! :K

(#47177) deicide...félelmetes a placebo hatás! Nem is gondolná az ember,hogy olyan szubjektív dolgok mint a bringa tisztasága vagy egy új,a teljesítményre teljesen közömbös alkatrész mennyire befolyásolhatja akár teljesítményünket is. :K

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#47183) szacsee


szacsee
nagyúr

Sziasztok!
Lenne pár dolog ami nem egyértelmű, ezért kérném a segítségteket.

2004-es kelly's salamanderrel csapaotk. Eddig főként országúton használtam.
Sok problémám nem volt vele, igaz nem tekerek sokat, főként nyáron veszem elő 1-2 túrára.
Munkahelyet váltottam ezért lesz némi szabadidőm és többet tudnék bringázni.
Közel a bakony így inkább ott kerekeznék, főleg hogy egyre több az idióta az utakon. (volt pár leszorítós esetem amikor jobb esetben csak a patkára kellett hajtanom).
Ismerősök rendszeresen csapatnak az erdei utakon és elmondásuk szerint éjszaka van csak vadászat, így az ólom nehezéket megúsznám.

Országútra kicsinek tartottam a vázat (17,5" ~44cm vázmagasság)
~180 cm magas vagyok 80 cm belső lábmagassággal.
Terepre is kicsi ez a váz, vagy szódával elmegy kategória?
Tesztbike oldalán a méretválasztó jónak találta én meg kicsinek, igaz sokat nem mentem vele terepen, de félek hogy a tökig kitolt üléscső előbb utóbb el fog hajlani vagy törni. (110 kg körül mocorgom)

A kérdésem az lenne, hogy felhasználható-e a bringa némi aszfalt és erdei ösvényre, esetleg néha jobb terepen nagyon laza DH, vagy keressek egy jobb modellt.
Vázméret megfelel, vagy cseréljem?
Mit változtatnátok meg a bringán, hogy alkalmas legyen a fent leírtakra?
Gyári minden rajta, kivéve a kormánycső, az első váltó és a nyereg.
CC-re van kitalálva, de nem tudom ebben a formában bírná-e a strapát.
Gumit mit ajánlatok hozzá, ami aszfalton nem túl nagy ellenállású, de terepen sem gáz.
Földúton lenne javarészt használva, és csapásokon. (~60-80%)
Országúton a maradék.
Jelenleg egy slick van rajta és félek kevés lesz földútra. Defekt nem gond, de ha nem tudom javítani akkor térerő hiány miatt haza már gyalog kell mennem egy darabig. :DDD
Tárcsaféket mennyire erőltessem, vagy amíg sokszor nem kapok 8-ast úgy hogy nem fér el a fékpofák közt akkor ráérek gondolkodni, vagy inkább vegyek másik bringát?
Kösz a válaszokat előre is!

Teló tartó konzolt mit ajánlatok? Hol tartjátok a telót ha endomondo-t vagy sport trackert használtok?
Android és WP is van eddig Sport Trackert nézegettem ami mindkét platformon elérhető.... esetleg más progi? Sisakból elsőre mennyit költsek? Gomba fejet nem akarok, a lidl-ben nem tudom van-e még Crivit bukó, vagy a környékbeli boltokban próbálgassak inkább?

[ Szerkesztve ]

(#47184) Napfénysüti válasza inifini (#47179) üzenetére

Szép hely, irigyellek. :R

Még nem vetted le a figyelmeztető matricát a vázról? ;]

[ Szerkesztve ]

Més que un club!

(#47185) Hasaggymeg


Hasaggymeg
Topikgazda

http://image.kreativ.hu/original/209833.jpg

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#47186) Tothgera30 válasza szacsee (#47183) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Vázméretből szerintem 18,5-19"-est próbáld ki. Így szerintem egyszerű a képlet, add el a Salamander-t, és árából, vagy kissé kipótolva nézz egy nagyobb méretűt. Felszereltség tekintetében, szerintem már egy ilyen KTM Ultra Sport is megtenné számodra (és ez még 150k alatt bőven megúszható).

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#47187) Vasinger!


Vasinger!
nagyúr

Főként montisokhoz szólna a következő kérdésem:

Jelenleg egy Formula Oro K18-as fék van a kerékpáromon elől és hátul is a gyári 180-as tárcsákkal. Kezdetektől nem voltam megelégedve az első fék hatásfokával, ez mostanra sem változott, de egyre inkább kevésbé teljesít úgy ahogy kéne elől.

Gondolkozom, hogy lecserélem, egy Shimano XT vagy Avid Elixir fékre, de egyáltalán nem vagyok otthon ebben a témában. Érdemes e ezekből használtat nézni, vagy csak újat? Egy használt fékről nehéz megállapítani milyen állapotban van, legalábbis egy laikusnak. (nekem)

Elsőként megpróbálnék a Formulával kezdeni valamit. Esetleg egy nagyobb első tárcsa lehet megoldaná a problémámat, de eredeti Formula tárcsa 203-asban nagyon drága. Másmilyet meg "nem illik" venni, mert csúnya. Esetleg még fékbetét cserével lehetne okoskodni, amivel jobban fogna a fék, még ha a nyomáspont és a fék további tulajdonsága ettől nem is változna, de legalább erősebb lenne.

Gondolkoztam abban is, hogy csak az elsőt cserélem le, de az úgy elég csúnya és furcsa, ha az első és a hátsó fék különböző és eladáskor sem lenne szerencsés.

Ti mit javasolnátok?

[ Szerkesztve ]

(#47188) baaka


baaka
tag

Sziasztok!

Az alábbi 2 külső közül melyiket ajánlanátok?

Rubena R1 Phoenix
Vee Rubber Road Runner

Esetleg ebben az árkategóriában ajánlotok-e valami mást?

(#47189) belaazallat


belaazallat
addikt

Üdv!

Kint voltam Ausztriában, megnéztem a jó minőségű kerékpár utakat, az egyikről készítettem fotót! ;]

A hármas határ közélben van egy ilyen, ezt meg néztem közelebbről is:

[ Szerkesztve ]

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#47190) zoli03 válasza Vasinger! (#47187) üzenetére


zoli03
őstag

Tárcsa, betét nem mocskos? Mikor volt légtelenítve?

Amúgy meg az SLX bőven elég, nagyon jó fék, német webshopokból olcsón hozzá is lehet jutni.

[ Szerkesztve ]

(#47191) vendingo válasza belaazallat (#47189) üzenetére


vendingo
veterán

Sokat tekerek Ausztriában, de mindenhol csak jó utakkal találkoztam.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#47192) Vasinger! válasza zoli03 (#47190) üzenetére


Vasinger!
nagyúr

Melyik német webshop? Szállítással együtt nem drága?

Tárcsát tisztítom tárcsaféktisztítóval, bár mostanában már nem, mert már elfogyott.

Légtelenítve minden évben van, de most biztos levegős az első, mert pumpálni kell elindulás előtt, hogy megkeményedjen. Vagy ennek van más oka is?

(#47193) Tothgera30 válasza Vasinger! (#47187) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Szerintem akkora nagy tárcsa nem előnyös, elhúzhatja a teleszkópod/villád is. Deore M615, SLX, XT nagyon ajánlott, használtan is bátran meg lehet venni.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#47194) concret_hp válasza baaka (#47188) üzenetére


concret_hp
addikt

11.90-ért van conti ultrasport bike-discounton, ha még rendelsz ezt-azt sztem elég jó ár :)

vagy fullba vagy sehogy :D

(#47195) Vasinger! válasza Tothgera30 (#47193) üzenetére


Vasinger!
nagyúr

Hát igen, de a kérdés, hogy a mostanimat mennyiért tudnám elpasszolni és összességében mennyi lenne ráfizetés.

SLX alá biztos nem mennék. XT és SLX között csak a súly a különbség, vagy van más is amiben különbözik?

(#47196) Valkűr válasza Vasinger! (#47187) üzenetére


Valkűr
őstag

Nekem hátul Deore, elől XT van...Mind a kettő nagyon eltalált darab, a Deore az ára miatt az XT meg, szerintem az sem drága, a fékereje jobb min a Deorénak, simábban jár a kar is, el kell dönteni mire kell. A kettő közt az SLX van de az nem sokkal olcsóbb mint az XT. Megjegyzem én 160-as tárcsákkal használom, és olyan mint a satu igaz csak 80 kilő körül vagyok.

Én itt vettem, jó az ára és a hűtőbordás fémszemcsés betéttel adják.

[link]

[ Szerkesztve ]

iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5

(#47197) Vasinger! válasza Valkűr (#47196) üzenetére


Vasinger!
nagyúr

Igazából ha jó árban elmennének a Formula fékek, akkor kevés ráfizetéssel jöhetnének az XT-k is, de ennél olcsóbban gondoltam. Aprón ennyiért XT-ből párat adnak, nem 1 darabot. Persze, használtat.

Egy ilyen fékben a fékbetéten kívül mi az ami tönkremehet? A dugattyúk állhatnak be? Hogyan lehet erről meggyőződni, hogy milyen állapotban van egy olajos tárcsafék szett?

(#47198) Valkűr válasza Vasinger! (#47197) üzenetére


Valkűr
őstag

A Shimanóhoz kapsz alkatrészeket, én még nem találkoztam rossz tárcsafékkel használtam sem, inkább a külső megjelenésük szokott pocsék lenni, nem is tudom, h lehet így hazavágni egy féket meg kart. HA kifogsz jó árban akkor nem gondolom h félni kell tőle, főleg ha a külső megjelenése is szép. Bár én használt elado XT fékkel még nemigen találkoztam, legalábbis a 785 tipussal.

Amit még szivesen kipróbálnék az egy HOPE tech 3 V4 tárcsafék...De amúgy mi baja a Formulának?

[ Szerkesztve ]

iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5

(#47199) Hasaggymeg válasza Vasinger! (#47197) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nem igazán vagyok otthon tárcsafékben,de az a formula nem tűnik hulladéknak.Valami gond lehet vele,hogy nálad nem működik rendesen.Mindenhol jó értékeléseket kap... :F Én biztos adnék neki még egy esélyt (értsd egy jó szerelőt).

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#47200) syler123


syler123
veterán

Szerintetek a Radon Scart 5.0 milyen bringa, értem ezalatt a minőséget, felszereltséget.

Tehát eddig ezek amik szóba jöttek:

Gepida crs 500 2015
Radon Scart 5.0
Bergamont Helix 4.0

Annyi ha a Gepidára esik a választásom, megvárom az augusztus végét, akkor kb 150-160k környéke lesz, tehát egy árban a többivel. Ár/érték arányban melyik a legjobb?

Van esetleg más alternatíva ebben az árban? 150-160k. Lehet szezonvégi ár, inkább kivárom, de inkább jobb legyen.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.