Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
szimpláncsak
tag
Én most ezt néztem. [extend megalion 800]
[videó ]
holden72
tag
Sziasztok,
Vettem egy új Kellys Cliff 90-es bringát. A gyorscsatlakozós első kereket a boltban leszereltük, hogy az autóba beférjen. itthon visszaraktam a kereket, és nem tudom, hogy normális-e, de nem tudom úgy visszatenni, hogy a hidraulikus tárcsafék, a kerék forgatásával picit ne súroljon.
Nem volt még tárcsafékes bringám, ez normális jelenség?
Vagy noha a kerékpárt üzembe helyezéssel vettem, de a fék beállítása nem sikerült százszázalékosra?
Vagy ne foglalkozzak vele?
Nagyon köszi előre is a válaszotokat!
Khelben
nagyúr
Nem egy nagy ördöngösség a beállítása. https://www.youtube.com/watch?v=NmqGeLNcVIg
Toobee
veterán
holden72
tag
Magyarul be kell állítani, hogy ne súroljon, mert az úgy nem normális.Nagyon köszi!
Toobee
veterán
Ha a topikgazda kolléga jól látja a kopást nálam, akkor ez az SLX egy ótvar nagy fos, már értem, hogy miért kerül szinte harmad annyiba egy SLX sor, mint a GX. Reménykedem benne, hogy csak a szem téved, és ilyen a kiképzése, mert baromi morcos leszek, ha kb 1500 km-t és egy láncot fog bírni. 11-es GX soromra még a 4. lánc is felment, szóval olyan 6000 km körül elment/elmegy.
https://barbieripnk.hu/
szkink
aktív tag
Hali.A Fenix lámpának hol érdeklődtél utána?Ha van a közeledben Nomád Sport kérdezd meg őket,én is náluk rendeltem a Fenix fejlámpát,gondolom a bringa lámpát is meg tudják oldani.
Hasaggymeg
Topikgazda
Visszalépés lenne, legalábbis érzelmileg az XT/SLX-től. ...ugyanakkor lehet minden új 7100-as SLX csak a sor Deore, hogy felmenjen a sima HG kazettára.
(#177306) Toobee ...mérget erre azért ne vegyél, meglehetősen nehéz az ilyen határon levő kopást szemmel megállapítani, ugyanakkor lánccsere alkalmával ne dobd ki azonnal a régit, mert megjárhatod, hogy az új egy nagyobb terhelésnél átugrik az említett koszorúk egyikén, és akkor célszerűbb visszatenni a régi láncot amíg megérkezik az új sor, mintsem kockáztatni egy váratlan és akár bukáshoz vezető átugrást. Az új lánc célzott terhelése a látszólag legkopottabb sorokon hamar megmutatja mennyire is kopott a sor, ha azt készakarva sem tudod átugrasztani, akkor már simán elviszi azt a láncot is, hisz egyre jobban összekopnak. Amúgy új sorral kaptad a Trek-et?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Hogy elöl legyen 42T? Na azt nem hiszem .
(#177306) Toobee: kíváncsi vagyok a fejleményekre, majd beszámolhatsz, de túl durva lenne, ha csak ennyit bírna. Milyen sor az, az új 1x12? Vagy a tavalyi SLX? Az előző generációt ha jól rémlik pár helyen szidták és nem csak az SLX-et, hanem az XT-t is.
(#177308) Hasaggymeg: szerintem csak érzelmileg, én próbálgattam régebbi XT RD-M781 SGS váltót és nem ájultam el tőle, próbáltam nemrég valami újabb 2x vagy 3x kuplungos XT-t és teljesen más dimenzió volt, ég és föld volt a különbség számomra. Az előző széria asszem nem volt tökéletes, de a legújabb Deore, SLX, XT elvileg megint előrelépés. Szal ha tippelnem kell, azt mondanám, hogy az új Deore jobb, mint az előző SLX és egy RD-M781 szerű régi XT-t mindkettő megeszi reggelire. De persze lehet nincs igazam .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
zsocy
őstag
Be kell állítani, és sajnos szokj hozzá, tanuld meg mit kell csinálni mert sokszor kelleni fog. A tárcsafék már csak ilyen :) Cserébe nem kopik a felnid és mindig jól fog.
jjeahh
nagyúr
A 7100-as SLX amúgy nem 12 sebességes? Vajon rendesen vinné a 11 sebességes sort? Mert a 12 sebességes Deore sor már Micro Spline.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
laskr99
addikt
Szia!
Sehol se kapható, csak valami cseh boltban. Mindenhol máshol out of stock.
Toobee
veterán
Csak a váz, kormány volt használt, meg a fék (tárcsa új) . Minden más újként került rá.
(#177309) jjeahh: 7100-as SLX.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
jjeahh
nagyúr
Remélem bírja még, mert vicces lenne évente 4x sort cserélni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Hasaggymeg
Topikgazda
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
IMIIKE1998
őstag
Mindig mondod, hogy neked nagy ez a bringa, közben meg tökéletes méret.
Pont jó magasságban van kihúzva a nyereg, még ha ~1.5 centivel magasabban is van az SPD miatt.
Hasaggymeg: Igazad van, akkor meg aztán tényleg tökély.
[ Szerkesztve ]
Hasaggymeg
Topikgazda
Amúgy ez a májcrószplájn a kazettatest hornyaira vonatkozik, a sor mérete, koszorúk szélessége vagy közöttük a hézag mind ugyanakkorák.
(#177316) IMIIKE1998...a becsatolás miatt lentebb kell engedni a taposóhoz képest, nem felemelni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
bardi
aktív tag
Nekem egy 11-50-es Sram sor van fent, és pont azon gondolkoztam, hogy shimano vagy sram irányába menjek e, ha 10-50-es sort akarnék. Eddig az ár miatt a shimanon gondolkodtam, de ha ennyit bírnak a sorjaik... Igazából ami a shimano felé húzna, az a multishift, kétirányba működő váltókar, de nem hinném, hogy a sram sorral kompatibilitási gondjai lennének.
'92 Honda VFR 750
Hasaggymeg
Topikgazda
+Toobee...durva lenne ekkora különbség, csodálkoznék is rajta. Akinek 1x11, 1x12-es rendszere van beszámolhatna a lánc, hátsó sor csereintervallumjairól, össze lehessen hasonlítani egy kicsit a 2 és 3x-osokkal...természetesen a nyilvánvaló különbségekkel, mert az amatőr versenyző nem a városnéző aszfaltozós mugli gyorsaságával koptatja a hajtást.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Ha jól látom mindent visz, ugyanakkor én félnék az ilyen buherálásoktól, még a hajtókaromhoz is megnéztem a Shimano pdf-ben, hogy a gyártó melyik első váltót ajánlja
(#177316) IMIIKE1998: csak egy kicsit nagy a váz, 75mm stucnival és egyenes nyeregcsővel okés. Ha jól emlékszek az S-es méretet 168cm-ig ajánlják, az M-est meg 168cm-től felfele és én 168cm vagyok, szal.. . De picit hosszúnak éreztem az elején hátrahajló nyeregcsővel és 90mm stucnival.
(#177317) Hasaggymeg: Én fordítva érzem jónak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Gergi
aktív tag
Sziasztok,
laikusként kérdezem (utoljára kb. 18 éve vettem bicajt), hogy az alábbi 2 bringa közül, ti melyiket ajánlanátok és miért?
Sima hobbi kerékpározásra kellene, aszfalton és földúton, tehát semmi durva terep.
Cross GRX 9
Rockrider ST 540
(27,5-es méretben)
Illetve, ha használtan venném (igyekszem majd megkímélt, garanciális példányokat kifogni), mire érdemes figyelni?
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
IMIIKE1998
őstag
Kérdés azokhoz, akik otthon vannak a CX világában:
Szerintetek miért van az, hogy annyi versenyen használnak fa karókat, ami nem kicsit balesetveszélyes? Lehet már kapni műanyag, gumi bólyákat is, sokkal biztonságosabb lenne. Tavaly pont ezért nem mentem erre, mert rossz volt nézni, ahogy gyerekek száguldoznak lefele a "nyárserdőben". Legalább az amatőrök kedvéért használhattak volna műanyag bólyákat fa karók helyett. Szerintem ez szervezési öngól, de kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre. (Képek a weboldal alján a linkeken.) [link]
[ Szerkesztve ]
hl225
tag
Amikor kiveszed majd visszateszed a kereket, nem tudod ugyanolyan pozícióba visszatenni. Ha egy kicsit ferde már súrolni fogja. Ha a boltban jó volt akkor állogatás előtt próbáld meg fellazítani és újra megszorítani, illetve figyelj arra, hogy úgy húzd meg hogy a kerék közben középen álljon, ne kicsit ferdén valamelyik irányba.
jjeahh
nagyúr
Tegnap ahol mi délben kitekertünk ködben, este már megtörtént a baj . Szerintem találkoztunk is kifele a pásztorral.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
holden72
tag
Koszi szepen! Ez lesz! Uj még nekem ez a biciklis vilag, de nagyon tetszik!
Kasya
nagyúr
Totalcar most belehuzott az E bike topikba.
Egy osszefoglalo, hogy kb. mit lehet kihozni a penzbol.
holden72
tag
Nagyon koszi, utana nezek, hogy tudom ezt beallitani. Az nem volt tiszta, hogy ilyenkor illik-e utana allitani, vagy nem foglalkoztok vele.
Új hajtokar a helyén, végre nem recseg ropog. Elég az az olaj amki kap a láncról vagy kell valami extra kenés neki?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
cobranco
csendes tag
A Bükk-hegység az egyik legnépszerübb turisztikai célpont Magyarországon.Azon kívül, hogy itt találhatók az ország legmagasabb csúcsainak nagy része, változatos domborzati formái is egyedülállóak. Ezúttal a hegység délnyugati része kerül górcső alá, egyfajta virtuális szalagra fűzve, kerékpártúra keretében, érintve néhány ismert és kevésbé ismert, különleges helyszínt.
Tartalom: A mai epizódban kalandoraink igazi vadontúrára vállalkoznak, a cél pedig nem más, mint kishazánk egyik legszürreálisabb ember alkotta helye, ahol a „holdbéli táj” kifejezés nemcsak, hogy új értelmezést nyer, de rémísztő valósággá is válik.
Bükki körpanoráma 3.rész: "Magyar kősivatag" 2017. /Hungary/ FullHD 1080p
Útvonal: Bányahegy-Nagymező/Bükk-fennsík/-Olaszkapu/850m/-Sár-réti vadászház-Káposztáskert-Őrkő/880m/-Kásáskő-Bélkőnyak/815m/-Bélkő bányaudvar-Simon vára-Régi kőfejtő-Cisztercita apátság-Lak völgyi tó..
Túráim,videók itt: http://cobranco.hu/
Somatom
veterán
Nézegettem videókat erről a mount cuccról. Érdekes találmány. De, olyat nem láttam, hogy felül lámpa, alul akku. Talán az akku súlya miatt nincs ilyen opció? Még nem vágom, hogy hova tudnám tenni az akkut, 85cm kábellel. Tök jó lenne az ülés alá. Be is tudnám építeni, csak azt nem tudom, hogy a dropper mozgásához szükséges plusz kábelhosszt hogy lehetne úgy elvezetni, hogy ne legyen útban és ne érjen bele semmi rugózó, forgó alkatrészbe.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
ZolkoW
őstag
csak félig követem a rengeteg írást, de így is kikérem magamnak! meggyőződéses elsőváltó-tagadóként persze, hogy egytányérosítsunk! az eredetire, amit már nem tudom ki kérdezett: a 3 tányéros középső tányérja épp ott van, ahol a dedikált egytányéros egyetlen tányérja, az hogy 49, vagy 50 mm, már nem ettől függ,csak úri huncutság. (52 talán a boostos, azt hiszem) de ha valaki azért egytányérosít, mert menő, nem pedig azért, mert egyszerű és célszerű, akkor ő tudja.. ha valaki meg azt látja bele, hogy más a menőzésért csinálja, hát arra már nem találok szavakat :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Manitou
addikt
Ha magyar boltot keresel akkor Rideshopban asszem vannak ilyesmik. De külföldi webshopokban is érdemes szétnézni.
Nekem 661 Comp fullface sisakom van , nincs vele gondom, kényelmes , könnyű, jól néz ki és árban is simán belefér a 40e-es keretbe.
A teljesség igénye nélkül pár márka amivel nem hiszem hogy mellé tudsz lőni:
Bell , Fox, MET, IXS, Troy Lee, 100%, Endura, POC
A lámpás kérdésedre itt egy tesztvideó az éppen most kapható aldis aksis első lámpáról + a hátsóról, ha nem akarsz sokat áldozni rá ez egy elég költséghatékony és használható lámpa, a hátsó lámpája jópofa :
[link]
laskr99
addikt
Közben találtam O'Neal sonust, mindenképp helyben akartam, ahol fel tudom próbálni.
Lámpa keret is kb 10-15 ezer, 30-40 méterre tudjak vele látni.
Alg
veterán
Kibontok egyet és megnézem hogy lehet-e az x-mountra tenni mindkettőt ha érdekel
Amúgy ami először eszembe jut: stucni alá, felsőcső alá...
Stucni talán a legjobb mert akkor nem kell extra kábelt hagyni a kormányzáshoz.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
tboj
tag
Látott-e már esetleg valaki ilyen táskát vagy ehhez hasonlót olcsóbban? Akár külföldi boltból, vagy aliexpressről is érdekelne.
Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem.
ZolkoW...tehát mennyivel kerül többe üzemeltetése?
jjeahh...amerre jársz csak a bajt hagyod magad után.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Somatom
veterán
Ezért ne bontsd ki! Kiskoromban is szerettem Legozni. Majd improvizálok.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
ZolkoW
őstag
A spoileres trabinak?
Nem tudom, állandóan biciklikre költök, nem tudom szétválogatni... (most próbálok komolyan válaszolni) Most, hogy lett az új Deore szett, lehet, hogy elgondolkodnék, hogy azzal már megérős, akár Microspline rendszerrel is, de amikor elkezdtem ezt, akkor még nem volt Microspline, csak XD meg HG, és az XD-s irányt választottam, ahhoz egy komplett sor+lánc Sramból mondjuk (1150) ~40-42 ezres , ha a könnyebbik, 1175-ös kéne, akkor 50+.
De ezek az infók akkor érnének valamit, ha tudnám, mennyit tudok tekerni egy sorral, vagy egy lánccal, majd legközelebb feljegyzem, mikor újat veszek. Ugyanis eddig kizárólag használt soraim voltak - vettem már 1150-es sort 5000-ért, meg állítólag 800 km-t futott 1175-ös sort (ezen alu a 42-es tányér, így csak 325g) lánccal együtt 25000-ért. Ezek még így is elég horror árak egy 9-es rendszerhez képest, én azzal kezdtem az egytányért, és akkor még a 10 sebesség volt a csúcs. A 11-34-es sorral kemény 309% volt az átfogásom, a mai 420% azért jelentősen jobb . Volt agyváltóm 256%-kal, meg egysebességesem 100%-kal is, szóval a 450-re már lehet, hogy azt mondanám, hogy kompromisszummentes .
A múltkor írtam, mikről számoltak be az 1x12 felhasználók a Bikemagon, mármint futásteljesítményekről, és eléggé az a konklúzió, hogy jobban bírja, mint az 1x11. És elég komoly km-ek voltak, nem városnézős felhasználás mellett.
Amúgy megfigyelhető, hogy a szélesebb átfogás leszivárgott a 9-10-es rendszerekbe is észrevétlenül, szóval igaz, hogy nagyobb ugrásokkal, de ki lehet már próbálni teljes hajtáslánc csere nélkül is ezt-azt. (ez kicsit optimista, mert lehet hogy csak a váltókarod marad a régi)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
jjeahh
nagyúr
Se tapered, se superboost, se átütő, se 66 fokos fejcső, ez nem is bringa (simán kéne ). Amúgy ez szerintem még nem öreg ló.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Hasaggymeg
Topikgazda
Az 1x11 miért lenne "kopósabb" mint az 1x12 az talány számomra. Mindegy,mire odajutok kitalálom mi legyen. Az 1x10 biztos kevés,ha én próbából csak a középsőn nyomom érzem,hogy a 2 végén kívül is kevés az opció,nagyok az ugrások,főleg ha keményebben nyomom terepen/aszfalton, hiányzik a finom lépkedés az optimális erőbeosztáshoz. .
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Hasaggymeg
Topikgazda
Hányás! ...mármint a festése White and power puff puke.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Amúgy ebbe sosem gondoltam bele, hogy vajon mi az a szint, amivel már nagynak érezném az ugrásokat. Aszfalton, amikor alapozok, a 3x9-el csak egyenként váltogatok és kell a sok fokozat, de terepen általában 3-4 fokozatot is váltok egyszerre, mert a köztesekre nincs szükségem.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
bardi
aktív tag
Pedig ha 11-36-os sorod van, akkor egy 11-50-en se lesznek sokkal finomabb ugrások, 10-52-ről nem is beszélve.
Mostmár, hogy párszor el tudtam menni a Trek-kel, engem speciel az ugrások nem zavarnak, csak terepre hegyre simán elég a 32/11-50, de városban, meg azon a kevés aszfalton amin megyek, néha jól jönne egy hosszabb végáttétel. Melóba számoltam ki, szóval nincsenek pontos számaim, de a legrövidebb áttétel valami 4 centivel rövidebb, mint az előző 2x9 volt (adott pedálfordulat alatt megtett út, úgyis ez számít), leghosszabb viszont valami 60 centivel rövidebb, az sok, 34-es tányér elférne elöl.
Ha most bringát építenék, lehet ezt próbálnám ki, CRC-n 212 euro a groupset, hajtókar nélkül. Aszfalton a nagy ugrások biztos gondot jelentenének, de terepen kevésbé számítana.
'92 Honda VFR 750
FerNandor
őstag
Párom mindig mondja, hogy mikor megyünk végre Erdélybe nyaralni. Én meg mindig mondom neki, hogy ja, jó lenne csak nem akarom, hogy megegyenek medvék erre tessék. Meg is mutattam neki.
Ma mentem egy szokásos kis kört. Addigra felszáradt az út is. Mondjuk meleg nem volt és a szél is folyamatosan fújt.
Ez a Continental Grand Prix szerintem nagyon jó gumi. Már egyik nap, amikor felraktam, is láttam, hogy nagyon stabil a futása és ma teszteltem is. Tényleg nagyon stabil. Egyáltalán nem imbolyog és szerintem sokkal könnyebben gördül, mint a kopott Schwalbe, de még nem mentem vele sokat. Felraktam még az olcsó alis bandázst. Kicsit talán hülyén néz ki, de érzetre jó. Bár nem olyan puha, mint a gyári volt rajta. De nekem tetszik, hogy nem olyan vastag. Vettem wgy drágább zitto, sima feketét is, annak van a hátulján ragacsos csík, ennek az olcsónak nincsen.
Gondoltam jó lesz a fekete-fehér biciklihez, de ez fekete fehér és szürke. Na, mindegy, annyira nem rossz azért.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
dbala
tag
A Bryton 330-as órám ma kicsit meghülyült, 45 perc múlva talált magára. Nagyjából 10-15 méterrel az útvonal mellett rögzítette a mérést. Igaz ez már csak itthon derült ki, mikor feltöltöttem Stravára.
Ott mentem fel ahol lefele is jöttem, a képen nem teljesen így van.
Itt is látszik, hogy nem az úton van, ahol igazából mentem. Az is érdekes, hogy 3 külön vonal van, pedig azonos nyomon mentem fel-le-fel. Ezen látszik az is, hogy mikor lett jó a pozíció.
Eddig még nem csinált ilyet és nem egy világvégi hely meg nem is a legsűrűbb erdő.
jjeahh
nagyúr
A pásztorkutyák hamarabb megesznek. Outival amúgy nem kell félni semmitől, csak az autóktól.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
FerNandor
őstag
Na, az meg a másik. Itt nálunk inkább nem is megyek az erdő aljában futó bicikliúton, 3-ból 2x jöttek velem szembe kóborkutyák..
Erdélybe nem outizni mennénk, hanem túrázni, de félek
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
rétisün
veterán
FerNandor
őstag
Jól néz ki, a tiéd jobb minőségű. A felülete is ilyen perforált, ha jól látom. Ez, amit most felraktam, kemény 2. 18$ volt
-----
Ja, és elég jó, ez a Conti Grand Prix: nem csak made in Germany, hanem "handmande in germany". Elég jó, örülök, hogy ezt ajánlottátok.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080